Sardiinirasia

Rasautoo

Uusi passatti on sardiinirasia tomaattikastikkeella päälystettynä, tv-mainoksessa just oikean värinen, on se ruma kuin mikä.
Mihin se "das-autoo" on kadonnut mainoksien lopusta.

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeluHaldexEiJatkoon

      Joo...ja näyttää etenevän metsäisellä tiellä hienosti, missä kaksivetoisellakin pärjäisi yhtä hyvin. Menoa vaikeakulkuisessa maastossa ei tietenkään näytetä, koska se olisi myynnin kannalta kohtalokasta.....

    • läksytensin

      Miten te jaksatte jauhaa. Onneksi kohta alkaa koulut, joten trollien trollaamisaika vuorokaudessa toivottavasti lyhenee. Ja äiti katkaisee virran tietokoneesta nukkumaan menon jälkeen.

      • LeluHaldexEiJatkoon

        Totuudesta puhuminen ei ole koskaan rasittavaa. Sen sijaan valheellinen mielikuvamainonta on, joka näköjään jatkuu aina vaan, niin kuin ei mitään VW skandaalia olisi koskaan tapahtunutkaan. Kyllä kuksmanni osaa jymäytyksen jalon taidon parhaiten tällä planeetalla. Eli siis saksalainen on tuollakin saralla paras maailmassa....


    • koulutalkaa

      Nyt äitien olisi tosiaan aika valvoa jälkikasvua. Koulunkäynti ensin!!
      Ai niin, kun tätäkin palstaa seuraa vain parikymmentä ihmistä ja niistä tuskin kukaan on trollin äiti, niin pahalta näyttää... Miten saamme tiedon terojen äideille lasten häiriökäyttäytymisestä? Olisiko kaks plus palstasta apua? Tietysti tuo tomaattikastike on vähän kuin ketsuppi, joka pirskahti näköjään lapsukaisten mieleen...

      • EskarikoJoKäyty

        No olipa taas mitään sanomaton kommentti. Varmaan joku esikoululainen, joka vasta opettelee ymmärtämään ympärillä olevaa maailmaa, mutta osaa sentään jo kirjoittaa. Hyvä alku elämälle sekin....


    • dersardiner

      Mun mielestäni se on hieno mainos ja hieno auto! Muistan kun itsellä oli passat. Ostakaa kaikki muutkin passat. Sairaan makee peli. Passatin omistajilla on oma kerho, owners club. Kokoontuminen on oman paikkakuntasi VW-piirimyyjän huoltotiskillä joka maanantai kello 07.00. Ei haittaa vaikka tulee pikkuisen myöhässä.
      "Das AUTO" ilmaisun käyttämisen volsun yhteydessä kielsi saksan kuluttajaliitto. Mainonnassa ei ole luvallista esittää paikkansa pitämättömiä väitteitä.

    • wernerskaliini

      Nämä automainokset on siitä hienoja, että yleensä ajellaan autottomilla teillä jopa luonnon keskellä, muut kulkijat ovat onnellisia jalankulkijoita, jotka ihailevat liikkuvaa autoa ja kaikki ovat niin onnellisia, myös ne jotka joutuvat vaan seisomaan ja kävelemään jonkun harrastuksensa kanssa. Niin karkkinen ja siirappinen Passatin mainos, että yököttää.

    • rumakuinvolkkari

      Samaa mieltä olen. Muuten ihan hyvä mainos, mutta se auto on kyllä kamalan näköinen. Eikö olisi edes mitään muuta väriä löytynyt kuin se oranssi.

    • tulivatjärkiinsä

      Se perhehän hylkää mainoksen lopussa sen Passatin jonkin basaarin pihalle ja jatkaa matkaa kävellen. Taitaa olla enteellinen mainos volkkarin asiakkaiden suhteen. Ajellaan vähän aikaa ja sitten käännetään selkä moiselle ajoneuvolle.

      • tertreterte5345

        Jo on aikoihin eletty, kun automainoskin aiheuttaa KATEUTTA. Hieno mainos ja näköjään toimii.


      • rimanalitus
        tertreterte5345 kirjoitti:

        Jo on aikoihin eletty, kun automainoskin aiheuttaa KATEUTTA. Hieno mainos ja näköjään toimii.

        Sekö on kateutta kun sanotaan, että mainoksen auto on ruma?


      • juuripas_näin
        rimanalitus kirjoitti:

        Sekö on kateutta kun sanotaan, että mainoksen auto on ruma?

        Kyllä, juuri se osoittaa kateutta ja katkeruutta parempiosaiseen


    • yksilisää

      Täältä kanssa ääni edelliselle kommentille.

    • SaksalainenParasKaikessa

      Kerrankin kuksmanni on tehnyt rehellisen auton. Auto joka on pannukakku, ja myös NÄYTTÄÄ siltä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe