Onnistuneet aisankannatus tapaukset

Kysymys niille miehille joilla on onnistunut vaimon kierrätys tapaus.
Mitä vaimonne piti teidän läsnäolosta?
Hämmensikö vaimoanne teidän kiihottuminen toisen miehen naidessa häntä?
-
Vastaukset tänne tai YV:nä.

67

10393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko.toivo

      Hämmensi ja häiritsi orgasmin saantia, kun luuli minun loukkaantuvan ja kärsivän. Todellisuudessa kaikki kiihotti minua ja olisin mielelläni kuullut sitä ääntelyä ja pillun litinää pitempään.

      • pannaanparemmaksi

        Tuttu hankaluus. Ehkä kokemus aikaa myöten muuttaisi tilanteen paremmaksi. Vaimon voihkinta ja muut äänet orgasmin lähetessä ;)


      • aisurivaan

        Mie ainakin kiihotun kun nään vaimon ratsastamisen ja orgasmin se kiihottaa kun otan koulukaverin pussit käteeni ja puristelen ne tyhjiksi joko pilluun tai vaimon nieltäväksi


    • Santtu-M

      Ensimmäisellä kerralla vaimo oli aika pidättyväinen ja passiivinen ja antoi kaverin nostaa vain hameen vyötärölle ja nussia pikaisesti. Ei antanut edes avata puseroaan. Jälkeenpäin juttelimme ja vakuutin, että haluaisin nähdä vaimoni paljon aktiivisempana siinä touhussa. Seuraavalla kerralla hän jo antoi kaverin avata puseronsa ja otti suihin niin että muutama pisara tippui rintskoille. Kolmannella kerralla hän sitten jo kaivoi itse kullin esiin ja runkkasi sen kovaksi ja ohjasi sisään. Nyt homma sujuu jo luontevasti.

      • neitiiX

        Olette päässeet mukavasti alkuun! Haluaisin kysyä, onko vieraanne vaihtunut tuossa välillä, vai pysynyt samana? Entä miten sinä itse, aisurina, haluaisitko, että olisi vielä toinenkin vierailija, joka samalla alistaisi sinut "tyttönä", kun vaimosi saa ihanaa vierasta kyrpää?


      • Santtu-M

        On ollut toinenkin kaveri nyt viime aikoina. Jos olisi toinenkin vieras mies niin minua se kyllä kiinnostaisi. Minulle riittää katseleminen ja runkkaus, ainakaan miestä en halua - tyttö voisi tulla kysymykseen. Olen tykännyt siitä, että vaimollani on aina ollut seksikäs alusasu ja joku nätti mekko tai pusero-hameyhdistelmä, jota ei ainakaan kokonaan riisuta. Sillä tavalla se on enemmän ikään kuin sattumalta tapahtuvaa.


      • Vaimotyytyvainen

        Meillä kaverit on pysyneet samoina ainoastaan lisääntyneet vaimolle vaihtelua miehistä
        Me ollaan hetero pari eli koko energia suunnataan vaimon tyydyttämiseen ja vaimo nauttii täysillä kuin minä myös


      • Anonyymi
        neitiiX kirjoitti:

        Olette päässeet mukavasti alkuun! Haluaisin kysyä, onko vieraanne vaihtunut tuossa välillä, vai pysynyt samana? Entä miten sinä itse, aisurina, haluaisitko, että olisi vielä toinenkin vierailija, joka samalla alistaisi sinut "tyttönä", kun vaimosi saa ihanaa vierasta kyrpää?

        Ei oo vaihtunu 2 tullu lisää kylläkkkii. Kiihottaa kahtoo kun 3 kerralla tyydyttää vaimon. Samalla saavat pussit tyhjiksi. Ei tarvii tauteja pelätä kun itekkii sit liukkaille pääsen.


    • KimppaK

      Ei mitään ongelmia. Yhdessä on etsitty sopivia kavereita. Kolmekin joskus peräkkäin festareilla. Oma mies katsellut vieressä ja kyllä se kiihotti minuakin. Nyt ikää jo 50v. ja harvemmin enään, mutta aina joskus.

    • opettajanp

      Ensin on kuin viaton kansakoulun opettaja ja hetkenpäästä estot häviää ja pyytää syvemmälle. Lopuksi saan työntää jälki lukkaaseen ja viattoman suudelman.

    • Kesäleski80

      Meillä kimppa sattui, puolivahingossa. Oltiin toki aiheesta puhuttu, muttei mitään sovittu. Iltaa istuessa vain siirryttiin pedin puolelle. Vaimo oli meistä se aloitteellisempi ja oli ensimmäisenä riisunut. Oli aluksi meidän välissä ja katsoi sellaisella kiihkokatseella jota ei varmasti koskaan unohda. Ei tullut morkkiksia kun ollaan puhuttu asiat läpi etukäteen. On jälkeenpäin käynyt myös lainassa, joka on todella kiihottavaa. Kuvannut mulle myös muutaman pätkän vieraan kanssa. Lisää toivottavasti tulossa.

      • santtu-M

        Meillä menee eri tavalla. Vaimo ei riisu itse mitään ja se on minusta kyllä kiihottavampaakin niin, että vieras mies avaa nappeja ja riisuu pikkuhousut. Varsinkin jos ollaan jossain ulkona tai autossa.


    • VaimoJaSenMies

      Cuckold - Hotwife juttuja on harrastettu 26 vuotta, eli käytännössä koko se aika kun on oltu naimisissakin. Vaimo on nyt 47 vuotta. Nuoret kundit ovat best. Harvemmin heissä on sellaisia törkyturpia. Tekevät mitä käsketään ja uskovat jos sanotaan, että ei käy. Ensimmäisillä kerroilla tilanne oli "hämmentävä", mutta sitten siihen tottui ja siitä tuli tapa. Minua kiihotta, kun mieheni saa katsella.

      • Meillä

        Annatko laskea sisään paljaalla ja onko useampia kerrallaan ?


      • VaimoJaSenMies

        Vastaus kumpaankin kysymykseen. kyllä joskus ja tuo määrä... yksi on hyvä kaksi parempi ja kolme on liikaa.


      • Meillä kirjoitti:

        Annatko laskea sisään paljaalla ja onko useampia kerrallaan ?

        Jos laskee sisälle niin on kivempi työntää liukkaille.


      • Hämmästyitkö
        jormalaiset kirjoitti:

        Jos laskee sisälle niin on kivempi työntää liukkaille.

        Hämmästyitkö?

        Prinssessa
        11.8.2016 19:30


      • Maisavaimo
        VaimoJaSenMies kirjoitti:

        Vastaus kumpaankin kysymykseen. kyllä joskus ja tuo määrä... yksi on hyvä kaksi parempi ja kolme on liikaa.

        Itse olen kahden vaiheilla. Silloin kun tilanne on päällä niin saattaa haluta vieraatkin spermat sisälleen, Muuten kyllä mieluummin katson kun se lentää. Ja siitä miehenikin pitää. Varsinkin jos on seksikkäämpi alusasu vielä.


    • aisurisurisi

      Liukkaille on kiva panna, pillu vaan turpoaa kun sitä höylätään. Samana iltana usellakin mulkulla on pantu. Ihanaa!!

      • Työntää oma kulli vieraan sperman täyttämään rakkaan pilluun on ihanaa.


      • Kesäleski80
        jormalaiset kirjoitti:

        Työntää oma kulli vieraan sperman täyttämään rakkaan pilluun on ihanaa.

        Se on! Naimiselta tuoksuva turvonnut ihana rakkaan vaimon pillu. Varsinkin kun tulee "lainasta" ja kertoo ensin tarkkaan mitä on tapahtunut ja näyttää vähän videota... Ja sitten kiimaista panoa...On se vaan...lisää tätä


      • jormalaiset kirjoitti:

        Työntää oma kulli vieraan sperman täyttämään rakkaan pilluun on ihanaa.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun vaimoni,nyt jo ex... ratsasti kaverini päällä ja hänen kalunsa upposi sisään venyttäen pillun huulia .Olihan se näky takaapäin,en osannut olla mustasukkainen kun se oli niin kiihottavaa. Kun kaveri alkoi äännellä siihen malliin että kohta tulee,aikoi naiseni nousta pois kyrvän päältä, mutta painoin kaksin käsin hänen persettään vielä muutaman kerran ja silloin näin ensimmäisen kerran kun vieraan miehen kalu sykkii pumpaten spermaa sisälle. Tiesin heti että tämä on sitä parasta seksiä ja kun kalu plumpsahti ulos ja paksu valkoinen sperma valui turvonneen pillun aukolle sain painaa kuumaan liukkaaseen rakoon. Tämän jälkeen olimme myös parinvaihto suhteessa toiseen pariin ja kerran juhannus aikaan leirintäalueella hän sai kolmelta mieheltä mehut sisälle ennen minua. Vähitellen siihen tuli mukaan myös bi vaikutteita,sain spermaa kasvoille ja suuhunkin ja olin sitten erään parin kanssa niin että mies sai toteuttaa bi sexuaalisia taipumuksiaan minun kanssani ja rouva sai useamman orgasmin. Eräs kiihottavimpia juttuja on se kun saa ensin imaista kalun pään märäksi,sitten ohjata se pillun huulille ja vielä pitää juuresta kiinni kun se laukeaa nytkähdellen. Ja tietysti on upeaa nähdä naisen saavan useammankin orgasmin märkä rako spermaa valuen. Harmi ettei nyt tällä hetkellä ole suhdetta vapaamieliseen pariin jossa mies olisi sopivasti bi


      • Santtu-M

        On teillä eri systeemit kuin meillä! En toisten liukkaille kaipaa ja minusta seksikkäintä on kun vaimo on laittautunut juhlakuntoon sukkanauhoineen jne ja siinä asussa sitten vieras mies tulee kuvioon. Pitelee rintoja ja nostaa niitä liiveistä. Hyväilee ja tarjoaa vaimolle kaluaan ensin käteen ja sitten suuhun samalla kun pitelee alhaalta. Siinä ehtii oma kalu koveta! Sitten kallistaa sängylle tai mättäälle tai auton takapenkille ja alkaa naida. Itse saa kunnon siemensyöksyn kun vieras alkaa roiskia omaansa vaimon päälle. Kotona sitten tutkitaan niitä roiskeita yhdessä.


      • Liivisex kirjoitti:

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun vaimoni,nyt jo ex... ratsasti kaverini päällä ja hänen kalunsa upposi sisään venyttäen pillun huulia .Olihan se näky takaapäin,en osannut olla mustasukkainen kun se oli niin kiihottavaa. Kun kaveri alkoi äännellä siihen malliin että kohta tulee,aikoi naiseni nousta pois kyrvän päältä, mutta painoin kaksin käsin hänen persettään vielä muutaman kerran ja silloin näin ensimmäisen kerran kun vieraan miehen kalu sykkii pumpaten spermaa sisälle. Tiesin heti että tämä on sitä parasta seksiä ja kun kalu plumpsahti ulos ja paksu valkoinen sperma valui turvonneen pillun aukolle sain painaa kuumaan liukkaaseen rakoon. Tämän jälkeen olimme myös parinvaihto suhteessa toiseen pariin ja kerran juhannus aikaan leirintäalueella hän sai kolmelta mieheltä mehut sisälle ennen minua. Vähitellen siihen tuli mukaan myös bi vaikutteita,sain spermaa kasvoille ja suuhunkin ja olin sitten erään parin kanssa niin että mies sai toteuttaa bi sexuaalisia taipumuksiaan minun kanssani ja rouva sai useamman orgasmin. Eräs kiihottavimpia juttuja on se kun saa ensin imaista kalun pään märäksi,sitten ohjata se pillun huulille ja vielä pitää juuresta kiinni kun se laukeaa nytkähdellen. Ja tietysti on upeaa nähdä naisen saavan useammankin orgasmin märkä rako spermaa valuen. Harmi ettei nyt tällä hetkellä ole suhdetta vapaamieliseen pariin jossa mies olisi sopivasti bi

        Tosi nautinnollinen juttu. Toivottavasti saan kuulla teistä lisää vielä.


    • rennosti.m

      Puhe "liukkaista" on kyllä tuttu. Toisaalta suuri osa naisista, muistaakseni ihan monta kymmentä prosenttia, oli ollut saman vuorokauden sisällä yhdynnässä eri miesten kanssa.

      On myös aika tavallista ja luonnollistakin, jopa juhlan tunnun kannalta välttämätöntäkin, että tyttö antaa bileissä vittua useammallekin miehelle. Eräiden tällaisten bileiden jälkeen työkaveri rupesi odottamaan lasta, kertoi siitä vaimolleni, eikä itsekään tiennyt, kuka mahtoi olla syntyvän isä.

      Ajatus liukkaista on kuitenkin joillekin vastenmielinen, niin minullekin. Kun tyttöystäväni herttaisesti antoi vittua myös toiselle miehelle, pyysin, että pitäisi vuorokauden väliä, ennen kuin tarjoaa suloista vittuaan minulle. En suinkaan saa kiksejä siitä, että olen toisen miehen sperman kanssa tekemisessä.

      Jos käytetään kaikissa tapauksissa kumia, ei väliä kuitenkaan tarvitse pitää, mutta se ei ole likikään niin miellyttävää, kuin upottaa paljaan kyrpänsä suloisen kosteaan, kiihottuneeseen, paljaaseen vittuun. Sekä nainen että mies pitävät paljasta ihanampana. Tytön täytyy silloin tietysti käyttää pillereitä. Tautitilanteesta on oltava varma, mikä onkin mahdollista, jos on suljettu piiri.

      Sen sijaan minua kiihottaa suuresti ajatus, että nainen nauttii vapaasti yhdynnästä sun suuseksistä ja kaikesta muusta myös toisen miehen kanssa. Kun todella rakastaa, haluaa antaa toiselle kaikkea hyvää. Parasta mitä toinen voi haluta, on vapautunut ja iloinen seksi myös toisen miehen kanssa. Mitä enemmän nainen antaa vittua monille miehille ja on ystävällinen heille, sen suloisempi ja elegatimpi hän itse on.

      • Santu-M

        Hyvin sanottu! En myöskään todellakaan välitä panna vaimoani heti sen jälkeen kun edellinen on tyhjentänyt pussinsa hänen pilluunsa! Ei vittua tarvitse pihdata - varsinkin jos katsoja vielä nauttii siitä.


      • Santu-M kirjoitti:

        Hyvin sanottu! En myöskään todellakaan välitä panna vaimoani heti sen jälkeen kun edellinen on tyhjentänyt pussinsa hänen pilluunsa! Ei vittua tarvitse pihdata - varsinkin jos katsoja vielä nauttii siitä.

        Kiinnostavaa, mulle paras hetki on juuri heti edellisen jälkeen. Tuntuu kuin kivekset räjähtäisi kun eka työnnön jälkeen vetää ulos päin ja varsi on ihan edellisen sperman peitossa.


      • OnnellinenVaimoMiehineen

        Ei ole mielestäni mitään iloa pelkästään katsoa kun naistani naidaan.
        Haluan jakaa naisenI pillun hyvän kaverimme kanssa ja nauttia osallistujien kanssa vaimostani ja olen ylpeä hänestä ja hänen mielettömän hyvästä pillusta.


    • Jeppejoonatan

      Ollaan harrastettu näitä juttuja jo 15 vuotta ja aina vain kiihoittaa enemmän! Vaimo ollut parhaimmillaan useamman nuoren miehen naitavana ravintola illan päätteeksi kun lähti poikien mökille Levillä ja antoi poikien naida aamuun asti ! kyllä oli rouvalla turvoksissa ja spermainen pillu kun aamulla kymmenen jälkeen hurautti taksilla kämpillemme ! Noita juttuja kun alettiin harrastaa niin silloin vaimo iski baarista jonkun ja kävi yleensä hotellihuoneessa tai kaverin kämpillä ja itse pääsin jälkiliukkaille mutta nykyään hän kertoo avoimesti jo baarissa meidän suhteestamme ja on tuonut kotiimme jopa kolmenkin kaverin porukan ja hyvin on yleensä mennyt kunhan eivät ole liian kännisiä ! nykyään vaimolla on jo paljon vakio panoja jotka soittavat ja käyvät usein päivisinkin panemassa tai kun on tietyt tapahtumat kaupungissamme niin samat kaverit vierailevat vuosittain ! viime vuodelle laskin että vaimo kultaa pani liki 50 eri miestä vuoden aikana eli keskimäärin kaveri per viikko , toki oli joitakin villejä viikkoja jolloin panolla kävi 5-6 kaveriakin ja sitten on toki niitä hiljaisiakin jaksoja kun homma vähemmän kiinnostaa ! yleensä kumia käyttää kait yksi kymmenestä !
      Yksi tärkeä vinkki teille jotka käytte satunnaisesti panemassa naista niin muistakaa lähettää tekstari vaikka seuraavana päivänä jossa kiittelette ja kehutte vaikka kauniiksi ja seksyksi , se ei maksa mitään mutta naiset tarvitsevat sitä ja saaminen seuraavan kerran on takuulla varmempaa!
      Vaimokin on hylännyt sellaiset juntit jotka eivät ymmärrä naisten tarpeita ja saavat jälkikäteen jonkin morkkiksen !
      Suosittelen jokaista kokeilemaan kenellä on riittävän luja suhde ja tällainen kiinnostaa, me olemme saaneet vaimon kanssa kumpikin pirskatin paljon seksiä ja se on pitänyt ainakin meidät viriileinä ja ainakin vaimo näyttää vielä hyvältä ja jaksaa panostaa paljon ulkonäköönsa jotta saa miehet innostumaan !!!

    • Timosei

      Kaikki sai aikoinaan alkunsa lehtien parinvaihtoilmoituksista. Silloin kirjoiteltiin kirjeitä etanapostiin käsin. Vastauskirjeiden seassa mukana tuli aina postia myöskin miehiltä (!) ja niissäkin oli kiinnostavia tapauksia. Tarjouduttiin kolmanneksi sekä haluttiin myös "lainata" vaimoa . Päätimme vastailla näihinkin ja siitä sai kolmannet pyörät alkunsa. Ja, pian sen jälkeen nämä vaimoa yksinkin haluavat saivat vastakaikua. Muistamme hyvin ekan kerran Tampereella motelli Jäähovissa. Vaimo oli sopinut tapaamisen Esko nimisen kaverin kanssa. Menimme sovitusti ja kaikki oli kuten oli sovittukin, Esko selvänä paikalla odottamassa, samoin me. Jutustelimme tovin ravintolassa ja siitä vetäydyimme Eskon huoneeseen. Kaikki sujui ilman sen kummempaa ja pian istuimmekin sängyn reunalla. Meitä jännitti tosi paljon, olihan tämä eka kerta, kun vaimo sai kahta miestä yhtaikaa. Esko oli onneksi kokenut tämänkin homman jo useasti ennen meitä ja ei aikaakaan, kun olimme kaikki ilman vaatteita vuoteessa. Siinä Esko sitten työntyi vaimoon ja homma lähti käyntiin aivan luonnollisesti. Toista vaimo otti suihin ja toinen nai normaalisti. Kaikkien mielestä yö oli mahtava ja toistui jälkeenkin päin usean vuoden ajan. Useita muitakin kolmansia tuli vuosien saatossa, mutta tämä eka oli niin onnistunut, että se jäi mieleemme ikuisiksi ajoiksi.
      Luonnollisena jatkumona tulivat myös nuo vaimon lainaajat, ja hyvät kokemukset on niistäkin ollut. Aikoinaan sovimme, että näin voimme menetellä, ja vaimo saa sopivan mieliteon tullen ottaa vierastakin. Ja vieraitakin on ollut parittain yhtaikaa, yksin, sekä vuoronperään.
      Kohdallamme kaikki on sujunut ilman pienintäkään kielteistä kommellusta. Toki kaikki on aina tarkkaan mietitty ja tehty. Jäähovista se alkoi 80-luvun alkupuolella, eikä yhtään ole kumpaakaan kaduttanut. Monenlaisia kokemuksia on matkalla sattunut...., voisi kirjoitella pidemmänkin jutun mahtavista tapahtumista.

      • Anonyymi

        ....jotenkin tuntuu tutulta jutulta. Muistan hyvin, kun olin tehnyt treffit puhelimessa Seijan kanssa Jäähoviin. Olin hyvissä ajoin varannut huoneen ja valmistautunut tapaamaan tämän pariskunnan. Itselläni oli jo kokemuksia kolmen kimpasta, mutta pariskunta oli asialla ensimmäistä kertaa. Odottelin huoneessa ja sitten oveen koputettiin.... Avasin, ja oven takana oli pariskunta hiukan hämillään ja jännittyneenä. Päätimme mennä motellin ravintolaan juttelemaan sekä tutustumaan paremmin. Hyvin juttu alkoi luistaa ja jännityskin kadota, joten oli helppoa siirtyä huoneeseen. Vähensimme hiljalleen vaatteita. Seijalla oli sievät, siniset alusvaatteet ja taisipa hiukan olla yhä ujouttakin. Sanoin käyväni suihkussa, ja pari voisi valmistautua tulevaan.
        Tullessani suihkusta he olivatkin parisängyllä, ja kutsuivat minutkin sinne. Seija jäi keskelle, ja siitä kaikki sitten alkoi. Riisuimme Seijan alasti ja aloimme hyväilyt. Ei aikaakaan, kun miehensä yllytti Seijan ottamaan minulta suihin. Samalla, kun olin imuhoidossa, miehensä hyväili vaimoa niskasta ja tahditti imurointia. Seijaa kiihotti selvästi kaluni koko, jota kutsui jätiksi. Simo asettui taakse ja alkoi naida samalla kun olin suussa. Simpa laukesi pian ja Seija halusi istua ratsastamaan. Hyvin mahduin juurta myöden sisään liukastettuun pilluun. Niin sujui parin eka kokeilu kahden miehen ja naisen seksistä. Homma toistui muutamia kertoja ja kestikin useita vuosia. Joskus tapasin Seijaa ihan kahdestaankin, ja mahtavia hetkiä olivat nekin.
        Yllätys, että löysin täältä asiaan liittyvän jutun. Terveisiä, jos näette tämän!


    • aisurihommia5vuotta

      Meillä lähti muutama vuosi sitten käytäntöön siten että pyydettiin miespuolista kaveria kylään. Vaimo alkoi spontaanisti esitelä alusvaatteitaan mitä oli hankkinut, poseerasi stay-upeissa ja stringeissä meille. Sitten istui kavein viereen sohvalle ja hetken päästä jo olivat puoliksi leikillään käymässä iholle toisiinsa. Sanoin että jatkakaa te vaan, mä käyn kioskilla. Tulin tunnin päästä takaisin ja he olivat naineet sohvalla sillä aikaa. Oli todella upea eka kerta kun kaikki sujui.

    • triolempeät

      Ehkä vähän arveluttaa vastata, kun alkuperäinen kysymys on kieliopillisesti aika primitiivisesti muotoiltu...

      Mutta mitäpäs tässä pilkkuja nussimaan, mieluummin naisia.
      Meidän pitkässä avioliitossamme ryhmäseksi alkoi jo kahden avioliittovuoden jälkeen: ensin niin, että vaimo kävi (usutuksestani!) vieraissa ja kertoi kotiin palattuaan kokemuksensa, jotka olivat ainakin kertojan itsensä mukaan olleet tosi fantastiset. Uskon sen: vaimo oli edelleen kiimassa, märkä ja himokas. Nussiessamme kyselin vaimoltani lisää yksityiskohtia, joita hän auliisti (ja mitä ilmeisimmin uudelleen kiihottuen) kertoi.

      Seuraavassa vaiheessa kutsuin itse tämän rakastajan meille yhteiseen kolmenkeskiseen sessioon. Minullahan ei hänen yhteystietojaan ollut, mutta vaimoni toimi asiassa "sentraalisantrana" ja tripla saatiin kokoon.

      Vaimoni oli "pukeutunut" - käytän lainausmerkkejä, koska pukeutuminen tässä tapauksessa ei todellakaan ole pukeutumista, vaan usutus sen vastakohdaksi...
      mustaan bodyyn ja mustiin nauhallisiin sukkiin. Body oli avattavaa mallia, ja se myös avattiin. Sukat pysyivät (ehkä kuvaannollisesta pyörimisestään huolimatta...) luonnollisesti hänen yllään. Kokonaisuus oli kaikkien osapuolien mielestä eroottisesti ja muutenkin täydellisen harmoninen.

      Vaimoni, joka (ehkä vähän jeesustellen) oli etukäteen kauhistellut että mitä, miten minä voin... Siksi tarkkailinkin hänen ensireaktioitaan esileikkivaiheen aikana erityisen tarkkaaavaisesti. Johtopäätös: vaimoni oli kiimassa, josta ei tässä tilanteessa ollut paluuta - eikä ollut sen paremmin tarvetta kuin tarkoitustakaan.

      Nussimme vaimoani (alan kulttuurin mukaisesti?) niin, että ensin hyväilimme häntä pitkin vartaloa, mutta määrätietoisesti kohti vittua edeten. Ilokseni huomasin, että vaimoni ohjasi vartalonliikkeilläään molempien rakastajien liikkeitä haluamallaan tavalla ja haluamaansa suuntaan.

      Suuntahan oli luonnollisesti selvä, ja (varmemmaksi vakuudeksi) ohjasin rakastajan vartalon ja alkuvaiheen finaalissa myös hänen kyrpänsä kohti "final destinationia". Suunnistus onnistui mainiosti, ja rakastaja sai, vaimo sai ja heidän jälkeensä minäkin.

      Tällainen "liukkaille" pääsy on termin rahvaanomaisuudesta huolimatta parasta, mitä erotiikassa tiedän. Ja tiedän, että vaimolleni tällaisen aktin päähenkilönä toimiminen on myös äärimmäisen kiinnostava ja kiihottava osa seksuaalielämää.

      Elämä jatkuu. Meillä se jatkuu edelläkuvatun kaltaisena, kolminkertaisesti onnellisena.

    • KimppakivanNimeen

      Olimme vaimoni kanssa minä 18v vaimo 17v kun aloimme kimppa naintiin.
      Otimme minun lapsuuden ystäväni kohteeksi.
      Asuimme samalla kylällä kaverini kanssa.
      Olimme rakastelemassa tyttöystäväni kanssa ja puhe siirtyi jälleen kimppa naintiin ja tyttöystäväni oli kiihoittunut.
      Soitin kaverilleni ja pyysin tulemaan meille käymään.
      Avasin ulko oven lukosta ja menimme isoon sänkyymme rakastelemaan.
      Kaveri tuli sisään ja huhuili meitä huusin takaisin että tännepäin.
      Olimme alasti sängyssä ilman peittoa kun ystäväni pysähtyi ovelle jähmettyen.
      Käskin hänen riisua ja tulla leikkiin mukaan.
      En ole nähnyt niin nopeaa riisumista koskaan.
      Ei mennyt varmastikaan enempää kuin 5 minuuttia siitä kuin hän aukaisi oven ja työntyi naisystäväni pilluun.
      Oli ensimmäinen viikonloppu panomme.
      Aluksi naimme kimpassa silloin tällöin useasti viikossa.
      Nykyään kokoonnumme noin kerran tai kaksi kuukaudessa naimaan joista ainakin toinen on koko viikonloppu.
      Ensimmäisestä kerrasta on
      08.06.2017 28 vuotta vaimoni syntymäpäivä.
      On toki ollut muitakin mutta tämä ensimmäinen kerta on ja pysyy.
      Olemme erittäin tyytyväisiä että olemme valinneet kimppapanon on antanut paljon hienoja kokemuksia.
      Ikinä ei ole ollut mustasukkaisuutta eikä riitoja kimpasta.

    • näin-on-näreet

      Jos mies ei itse kykene pitämään daamiaan tyytyväisenä, niin eipä se ole mies eikä mikään.

      • BestmanSaanutOsansaJaSaa

        Jos ei pysty pitämään daamiaan tyytyväisenä niin kimppa ei ole ratkaisu.
        Kimppaa harrastetaan nimenomaan silloin kun seksi on keskenään kunnossa.
        Ja yhteiselo on täydellistä.
        Kimppa on hauskanpitoa kolmen tai useamman hengen kesken silloin kun liitto on ķunnossa ja riittävän luja


    • Kolmenonkivaa

      Päädyimme aikoinaan yksissä tuumissa kolmannen pyörän hankintaan ja vaimo oli täysillä mukana hommassa.
      Haimme kaverin junalta mökille ja matkalla jo huomasin, että kaveri miellytti vaimoani. Kiusoittelin häntä kysymällä, että aikooko rouva ottaa illalla vierasta? Hän vastasi suoraan, että aikoo ja paljon.
      Homma lähti käyntiin saunasta. Menimme sinne kaikki yhdessä. Vaimoni istui keskellämme ja aloin hyväillä häntä sanomalla kaverille, ettei se ole kielletty häneltäkään.
      Tilanne kuumeni ja sanoin vaimolleni, että tämä voisi esitellä vieraalle saunamökkiä sillä aikaa, kun lisään puita pesään.
      Viivyttelin tahallani jonkin aikaa ja mennessäni mökkiin kaveri pani vaimoani kiihkeästi. Vaimoni tuskin huomasi minua eli ei ainakaan häpeillyt. Orgasminkin hän sai heti eka kerralla ja kaveri laski spermat sisään.
      Hetken huohotettuaan vaimoni sanoi, että nyt hän haluaa toiset siemenet sisäänsä ja olihan se mahtavaa työntyä jo valmiiksi spermaa valuvaan pilluun. Kaverin nesteet vatkautuivat valkoiseksi kermaksi, kun kiihottuneena nain vaimoani.
      Ja se kerta ei tosiaan jäänyt viimeiseksi sinä viikonloppuna eikä muilla kerroilla sen jälkeen. Sama kaveri kävi vielä kahdesti panemassa vaimoani, mutta sitten hän vakiintui ja jouduimme etsimään uusia pyöriä.

      • PilluaRiittääKavereille

        Meillä ystävämme nai vaimoani säännöllisesti vaikka seurusteli vakituisesti ja myöhemmin oli aviossa.
        Heillä oli ongelmia seksin kanssa kotona vaimo kuulemma ei halunnut kovin usein.
        Naimme vaimoa melkein koko ajan kun hän oli meillä.
        Hän käy ainakin yksi viikonloppu kuukaudessa


    • tummaaa
    • Nautiskelevat

      Meillä on ainoastaan positiivisiä kokemuksia.
      Vaimoni ei jää puutteeseen vaikka oltaisiin kolmestaan naimassa 1N 2M.
      Naimme kimpassa vaimoani useita kertoja peräkkäin ja vaimo saa orgasmin useita kertoja.
      Miehet laukeaa 6-10 kertaa illassa ja kaikki sperma kierrätetään vaimon pillun kautta.

    • popopprwrwer

      Reilu 10v oltiin yhdessä ennen kun vaimo avautui ettei oikein tunne kunnolla pannessa kun olen kuulemma niin liukas. Sovittiin, että leikittiin kurkulla ja muilla dildoilla ja selvästi se auttoikin. Pian vaimo valitteli, että tuntui hassulta leluilla leikkiä ja kysyi voisiko joskus olla pelkän seksin merkeissä työpiireistä olevan varatun miehen kanssa, jolla oli kuulemma todella paksu (en nyt jaksa kertoa miten asia oli tiedossa). Aattelin antaa luvan kun muuten olisi varmaan sitten pettämiseksi mennyt. Nyt on parin vuoden ajan yhden tai kaksi kertaa viikossa vaimo hoideltu ja on tosi tyytyväinen. Todella paksu ja pitkä on kuulemma. Kotona entiseen malliin nuolen vaimolle orkut kun on sillä tulella ja joskus haluaa kakkoseenkin vehjettä. Silloin tällöin pääsee ykköseenkin jos erityisesti haluan ja hyvin valmistelen vaimon. Eipä ole vaimo yhtään halunnut poiskaan lähteä, joten toiminee hyvin.

      • Ette siis ole kolmestaan peuhanneet?


    • uuttaputkeen

      Koko hommasta menee idea, jos ei pääse liukkaille.

      • Tästä olen samaa mieltä.
        Ajatus siitä että kirnuan muiden spermaa vaimon pillussa saa punan poskille.


    • Ekakerrat ei oikein sujuneet. Toistamiseen kikkuloinnit menneet sitten paremmin. Mutta edelleen paras kokemus saavuttamatta.

      • Kyllä se paras tulee sieltä. Kannattaa vaan kokeilla ja etsiä.


    • OnnellisestiAviossa

      Mieheni haluaa minulle useita miehiä ja olla itse mukana.
      Olemme naineet tuttavapiirin sinkut kaikki läpi 1-3 vierasta miestä kerralla.
      Olen tottunut useaan mieheen kerrallaan.
      Olisi vahinko jos joutuisi luopumaan usean miehen naimisesta.
      Olemme naineet kimpassa yli 20 vuotta

      • Tosi hienoa kuulla. Olen onnellinen puolestasi. Me emme ole niin aktiivisia kuin te. Tyylimme on erilainen. Suosimme tuntemattomia miehiä. Matkoilla ja risteilyillä tapaamme heitä.
        Olisi hauska kuulla teidän elämästänne enemmän. Voitko kirjoitella?


      • OnnellisestiAviossa
        jormalaiset kirjoitti:

        Tosi hienoa kuulla. Olen onnellinen puolestasi. Me emme ole niin aktiivisia kuin te. Tyylimme on erilainen. Suosimme tuntemattomia miehiä. Matkoilla ja risteilyillä tapaamme heitä.
        Olisi hauska kuulla teidän elämästänne enemmän. Voitko kirjoitella?

        Me valitsimme ystävät on tautien takia turvallisempaa.
        Tykkäämme naida paljaalla ja kimpassa.
        Miehet saavat enemmän kun on kaksi miestä vain kanssani.
        Jos haluaa pelkkää panoa voi miehiä olla useita.


      • OnnellisestiAviossa kirjoitti:

        Me valitsimme ystävät on tautien takia turvallisempaa.
        Tykkäämme naida paljaalla ja kimpassa.
        Miehet saavat enemmän kun on kaksi miestä vain kanssani.
        Jos haluaa pelkkää panoa voi miehiä olla useita.

        Kiva kuulla. Meilläkin tuo paljaana nainti on ykkösjuttu. Ajatus siementen sisällä olosta kiihoittaa jotenkin suunnattomasti. Kun työntyy sisään muiden spermojen täyttämään pilluun tuntuu kuin kalu suorastaan kiehuisi.
        Meillä on kyllä vakiokaverit joiden kanssa harrastetaan mutta heidät tunnemme oikeastaan vain kimppaseksin kautta.


    • Paljaallahaluttu

      Meillä vaimo ei hyväksy kolmen kimpassa kumia vieraalta, vaan haluaa aina spermat siäänsä. Eikä minullakaan ole ollut mitään sitä vastaan, vaikka se vastuuttomalta tuntuukin.
      Mahtavaa ollut ja ainakin toistaiseksi vältytty taudeilta. Toki vain yksi kaveri pidemmän aikaa ollut kerrallaan ja luottamusta testaamme uudesta panijasta etukäteen. Kolmas vasta menossa.

    • joppehki

      " JORMALAISET " Vaikutat kirjoitusten perusteella juuri mieheltä jollaista olen etsinyt vuosikaudet, Oletan sinun siis olevan vanhempi lihava rehti suomalainen maalaismies joka ei turhaan kursaile vaateilla/hygienilaan.

      Itse olen kuvaillun kaltainen kaupunkilaisjörö, Erityisesti pidän uloste/virtsaleikeistä mutta toki pelkkä anaalipanokin maistuu aina.

      Muijaasi en halua samaan torppaan missä me miehet pidetään hauskaa joten olisiko muijallasi lähiaikoina mitään pidempiä menoja jotta päästäisiin tässä asiassa suunittelusta käytäntöön ?

    • TyytyväinenPari

      Aloimme olemaan kolmistaan sängyssä mieheni hyvän ystävän kanssa.
      Itse tutustuin häneen ensimmäisenä kertana sängyssämme.
      Olimme keskustelleet mieheni kanssa asiasta etukäteen ja sovimme ottavamme hänet kimppaan mukaan.
      Eli olimme alasti kun kaveri tuli meille viikonlopuksi.
      10min kaverin tulon jälkeen olimme ensimmäistä kertaa naimassa.
      Kaveri on ollut säännöllisesti mukana 1 viikonloppu kuukaudessa ja joskus jopa useampi kerta.
      Ensimmäisestä kerrasta on kulunut aikaa 28 vuotta.
      Aloittaessamme olimme N 18v M 17v vieras M 20v.
      Olemme kertoneet ystäville kimppa nainnistamme. Ystävämme ovat olleet uteliaita asiasta ja monet ovat mukana nykyään molempia miehiä ja naisia.

    • Me tehhään sitä ekana oli koulukaveri mukana orgioissa. Nyt on 3m 2 n. Paljaalla tietty touhutaan.

    • Jälki liukkaat on kiihottavia.

    • TiSei

      Joskus kaikki sujuu kuin tilauksesta...... Olimme tulossa synttäreiltä, ja päätimme ennen kotiin menoa poiketa kuppilassa vielä yksillä. Meno oli mukavaa ja aikakin kului kivasti. Muuan kaveri tanssitti vaimoa useamman kappaleen ja vaimokin tykkäsi. Kunnes kertoi miehen sanoneen, että jos ei oltaisi yhdessä, hän pyytäisi vaimoa vastapäiseen hotelliin, jossa asui. Vaimokin vaikutti kiinnostuneelta asiaan, joten kysyin, mitä vastasi. Sanoi kertovansa minulle ja vastaavansa sitten, lähteekö vaiko ei, riippuisi minusta. Olimme monasti jutelleet asiasta ja nyt olisi tilaisuus, sanoi vaimoni. Ja mieskin olisi mieleinen, niin miksipä en suostuisi. Niinpä, ei vai kyllä....? Olimme toki joskus harrastaneet parinvaihtoa ja kokemusta kolmannesta pyörästäkin oli. Vastasin, että jos tahtoo, niin nythän on tilaisuus nautiskella vieraasta! Niin he katosivat hot Ilvekseen, ja itse jäin kuppilaan ajatuksineni.
      Vaimo oli kertonut, että annoin hänelle luvan ottaa vierasta. Ja, että olimme harrastaneet seksijuttuja ennenkin, mutta ei näin, että vaimo saisi yksin vierasta. Mieskin oli kertonut omista kokemuksistaan, oli ollut kolmantenakin. Oli myös tavannut rouvia kaverinsa kanssa ja kertoi, että kaverillaan oli tosi mittava kalu. Naidessaan oli kertoillut ja kysellyt, haluaisiko vaimoni tavata uudelleen. Ja haluaisiko hän kyseisen kaverin toiseksi leikkeihin. Kuumissaan vaimo oli tietysti vastaillut myöntävästi, että haluaa. Yllätys oli, että kaveri kertoi, että, jos hän soittaa, homma voisi toteutua samana yönä. Siihenkin vaimo oli antanut myöntävän vastauksen. Kaverinsa oli samassa hotellissa ja pian hän koputtikin ovelle.
      Aamuyöllä vaimo tuli kotiin ja kertoi koko jutun. Oli nauttinut ja saanut yhtä ja kahta yhtaikaa. Eikä kertomus isosta ollut turha, uusi kokemus sekin. Toisen jäljiltä liukkaaseen pimppiin oli liukunut vähän kerrallaan, mutta loppujen lopuksi oli mahtunut juurta myöden sisään....
      Eikä tämäkään tuttavuus tähän jäänyt, kivaa on pidetty myöhemminkin.

      • Pääsitkö vaimosi mukaan aisankannattajaksi?
        Pääsitkö liukkaille miesten seuratessa?


      • Ei ei, sitä työnnettiin ja vedettiin. Se edestakainen liike. Muista se.


    • Anonyymi

      Siitä on jo useita vuosia kun nuorina ja kiimaisina keskustelimme useinkin kolmannesta osapuolesta. Lopulta vaimoni päätti että ainakin kerran pitää toteuttaa tämä fantasia. 5-vuotishääpäivänä matkustimme "landelta" Helsinkiin pitkäksi viikonlopuksi ja otimme keskustasta hotellin. Kävimme vaateostoksilla ja illalla teatterissa. Vaimolla oli uusi mekko yllään ja mielestäni hän näytti kovin seksikkäältä. Myöhemmin hotellin yökerhossa kannustin vaimoa iskemään jonkun miehen ja sehän kävikin helposti. Myös miehellä oli hotellissa huone ja päädyimme sinne yömyssyille. Esitin juopuneempaa kuin olinkaan ja muka nukahdin nojatuoliin. Oli todella kihottavaa katsella miten mies alkoi lähennellä vaimoani, joka ei sitä torjunut. Rinnat joutuivat käsittelyyn ja vähin erin mekko valui alas toiselta olkapäältä - samoin rintaliivi. Paljas rinta sai kyytiä niin että minullakin alkoi seistä. Oli pakko muuttaa asentoa, että olisin paremmin nähnyt kun pariskunta kallistui sängylle. En kuitenkaan tohtinut nousta ulös etten olisi keskeyttänyt alkanutta lemmenleikkiä. Olisin niin mielelläni nähnyt kuinka miehen kalu upposi vaimoni sisään, mutta leningin helma oli esteenä. Äänistä kyllä tiesin että upposi - ja aika rajusti! Esitin heräämistä vasta siinä vaiheessa kun mies oli nukahtanut ja vaimoni nousi istumaan ja oikoi vaatteitaan. Uusinta kyllä kelpaisi minulle, mutta vaimoni epäröi vaikka mitään ikäviä seuraamuksia ei silloin tullutkaan. Kondomin käyttö kun oli unohtunut ja vaimoni hermoili muutaman kuukauden mahdollisia seurauksia.

      • Anonyymi

        Siis ilman ehkäisyä? Olit onnekas kun vaimosi ei tullut raskaaksi.


      • Anonyymi

        kiinnostaako uusinta ?


      • Anonyymi

        kiinnostaako uusinta ?


    • Anonyymi

      33v N ja 38 v hyvän näköinen pari 06 alue hakee toista paria tai naista tälle iltaa , koska meillä on miehen synttärit niin aiomme leikkiä kunnolla .
      Ei feikit
      [email protected]
      Saunotaan ja juodaan ja ..........

    • Anonyymi

      Hämmensi niin kauan kunnes huomasi että saa nauttia myös toisesta miehestä.
      Nykyään kiihoitttuu kun oma mies on mukana.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe