Olisko kellään Halloweenjuhla-ideoita?

Juhlafriikki-elv

Olisiko kellään idoeeoita halloweenjuhliin? Vieraina ovat 4 aikuista, jotka ei kyllä paljoa osallistu, ovat aiempina vuosina vain jutelleet, syöneet ja katsoneet telkkaria. Eli siis meillä olisi osallistujia vieraita kaksi 9 vuotiasta tyttöä, yksi 10 vuotias ja itse olen 11 v. Haluttaisiin aika pelottavat juhlat, viime vuosina on ollut semmosta pikkulasten jännityshömpötyksiö, nyt olis kiva jos olis jotain oikeesti pelottavaa. Mänoon vähän aatellu, että vois tehä jonkun radan ulos, mut vieraat jää yöks niin jotain muutakin tekemistä! Spotify-soittolistaa oon tehny, mut jos tulee joku biisi mieleen, nii. Kirjota vaan. (sori muuten jos tässä tekstissä on paljon kirjotusvirheitä. Puhelin temppuilee) ja siis oisin TOSI kiitollinen jos vastaisitte. Ja siihen rataankin jos ois ideoita nii ois ihanaa. Itse asiassa ihan kaikkee juhliin liittyvää saa ja kannattaa ehdotella. Asuja, koristelua, ruokia, musaa, ohjelmaa, ihan kaikkee! Kiitti kaikille jotka vastaa, yritän vastata takaisin! Saatan joittenkin mielestä laittaa tätä viestiä hieman ajoissa, mutta oon juhlafriikki. Mä suunnittelen kaiken aina tosi aikasin. Ja Halloween on yks mun lemppari juhlista niin mä oon ihan kikseissä kun halloweeniinhan on enää joku kaks ja puol kuukautta!!😂

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlafriikki-elv

      Muuten toinen niistä 9 vuotiaista on mun pikkusisko, mut se ei tiedä mitään mun suunnitelmista muuta kun et mä oon käsin ommellu sille merenneidon pyrstön

    • Pilli15

      Hercules

      • juhlafriikki-elv

        Tarkotitko tolla siis että vois pukeutua Herkulekseksi? :)


    • Täti-Monika

      Jos kaipaat todella hyytäviä koristeita, niin kannattaa tsekata Punanaamion halloween-tavarat: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu.html
      Niiden joukossa on kyllä tosi karmaisevia kapistuksia. Jos teillä on oma piha, niin puihin voi laittaa roikkumaan jotain kauhuhahmoja, jotka heiluvat tuulessa. Ja tietysti sisälle myös, ikkunoihin ja oviaukkoihin kummituksia ja hämähäkinseittejä.
      Tuolta Punanaamiosta löytyy myös kauhuasuja lapsille: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu/kauhuasut-ja-viitat-lapsille.html
      Oletpas sinä kiva ja viitseliäs , kun olet järjestämässä tällaisia juhlia. Hyytävän hauskoja halloween-juhlia sinulle ja vieraillesi! :)

    • Kurpitsakummitus

      Itse teen tänä vuonna pannacotta-vanukkaan aivomuottiin, ja noidankattilan mallisia kuppikakkuja. Ostan myös yleensä "kauhuteemaisia" karkkeja, kuten matoja, hämähäkkejä ja pääkalloja.

      Rataan voisi ehkä saada tunnelmaa erivärisillä Led-kynttilöillä, ja ne ovat turvallisempia kuin oikeat kynttilät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1646
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1128
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1021
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      814
    Aihe