Therianit?

Kyselijää

Eli haluaako joku selventää mulle mikä tää therian juttu oikeen on kun kuulin jonkun tyypin koulussa puhuvan siitä jotain?

12

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Therianit ovat henkilöitä, jotka kokevat kuuluvansa johonkin muuhun eläinlajiin, kuin minkä kehossa ovat.

      • Itsureia

        That's just fucking sad


      • Niinpä kai. Oikeastaan surullisinta siitä tekee ihmisten reaktiot. "Menkää te susihomot hoitoon," ja muu tuollainen kommentointi on aivan liian yleistä tälläkin palstalla....


      • Eli ne on turreja?


      • Anime_homo kirjoitti:

        Eli ne on turreja?

        Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.


      • HAW00202302
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

        Gosplayta.

        Naurahdin ääneen.


      • Anime_homo kirjoitti:

        Eli ne on turreja?

        Emme ole turreja ! Ihan eri asiat


    • Yksi näistä yksilöllisyyttä korostavista muoti-ilmiöistä, joita internetin ihmeellinen maailma tuntuu välillä synnyttävän, kuin sieniä sateella. Ei näistä ennen nettiaikakautta oltu juurikaan kuultu ja aika helkkarin harva mieleltään terve ihminen saa päähänsä julistautua sielultaan joksikin sudeksi ilman jostain saatua esimerkkiä.

      Jokaisella on tietysti oikeus olla omanlaisensa. Kannattaa kuitenkin ehkä hetki miettiä, että milloinka julistautuu sielultaan eläimeksi. Uskottavuus saattaa näet kärsiä esimerkiksi ensimmäisessä työhaastattelussa.

      • Samaa mieltä


    • Therianit on ihmisiä ,jotka ovat olleet edellisessä elämässä eläimiä ,tai syntyneet väärän lajin kehoon. Kuten minä olen kettutherian ja en ole hullu ,olen ylpeä therian ,eikä meidän yhteisössä ole (toivottavasti) paljoakaan niitä mielisairait ,olen saanut oikein merkin siitä ,ja kaikkeaa muuta jota en halua kertoa täällä ,koska ette ymmärrä puoliakaan

      • Emme ehkä ymmärrä vielä, mutta minä ainakin mielelläni oppisin ymmärtämään.


    • Marionov

      Therianit ovat riivaajien eras tunnusmerkki ja se on ilmiona yhta vanha kuin ihmiskunta. Riivaajat ovat alinta kastia Saatanan Valtakunnan hierarkiassa.

      Jeesuksen Kristuksen auktoriteetti tehoaa seka demoneihin etta riivaajiin, niiden on lahdettava ja akkia. Manaamisia ja rituaaleja ei tarvita, pelkka komento riittaa.

      Suurinpiirtein kaikilla kansoilla on ongelmia demonien ja riivaajien kanssa ja heilla on monenlaisia manaus systeemeja seka rituaaleja riivaajien ja demonien karkottamisessa. Hollywood on hyodyntanyt asiasta monta sorttia eri genrea.

      Tanapaivana ihmiset hyvin laajassa skaalassa etsivat yhteyksia vainaja- seka tietajahenkiin, horoskooppeihin innostuneet, henkiparantajat, amuletit, tarotkortit, lasikuulat, ouijalaudat, wicca, teosofiat, huumeet, hypnoosit etc. altistavat ihmisen avaamaan itsensa riivaajille ja demoneille, jotka kerkeasti kayttavat tilaisuutta hyvakseen ja tunkeutuvat ihmisen sisaan ja aiheuttavat mita moninaisimpia ongelmia valtaamalleen ihmiselle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe