Mä tein sen!!!!!

lfhklgkhlkhl

En voi uskoa tätä todeksi, mutta minä tein sen lopultakin!!! Ja olo on valtavan helpottunut ja huojentunut. Eli täällä taas tämä nainen joka on "jankannut" eräästä miehestä ties miten kauan ja tehnyt vaikka kuinka monta aloitusta pisteineen.... Enkä olisi itsekään uskonut, että tämä päivä koittaa, mutta vihdoin uskalsin ottaa edistysaskeleita tilanteen kanssa!!!!

Eli minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta, ujohko hiljainen, mutta ihana mies, jolla ei ole ollut milloinkaan pitkää parisuhdetta ja ollaan siis jo melkein nelikymppisiä. Olen pähkäillyt ties miten kauan, että mitä teen miehen kanssa, kun olen häneen korviani myöten ihastunut. Mies on joskus ohimennen maininnut matkoista ym. mutta en ole ymmärtänyt, että voisi tarkoittaa puheillaan jotain...

No, tämä mies oli viikko sitten luonani ja oli entiseen tapaan puuhailtuamme lähdössä kotiinsa ja ajattelin, että ei tämä voi mennä aina näin, etten saa suutani auki, etten voi tehdä näin itselleni kerta toisensa jälkeen. No, menin miehen luokse, kerroin, että lähden loppukesästä matkalle ja reilusti pyysin miestä mukaani. Suureksi hämmästyksekseni mies oli tosi ystävällinen ja lempeä ja jopa kysyi milloin matka on. Todettiin vaan, ettei ajankohta sovi hänelle.

Olen vaan niin iloinen, että vihdoin uskalsin avata suuni, itse asiassa ei tuolle vastauksella ole niin väliä vaan suuri asia on se, että lopultakin tein sen!!!!! Ja luulisi nyt tästä avauksesta, että mies vihdoin ymmärtää, että pidän hänestä ja että toivottavasti hänkin vähän miettisi tilannetta.

31

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkiperses

      ! ei sovi hänelle ! Surullista ja iso loukkaus,

      hän lomaile toisen kanssa

    • iloinenmummo

      seuraavaa kertaa potkastaat sitä lempeästi perseeseen

    • mikäsuapelotta

      Kolme vuotta olette tunteneet ettekä puhu toisillenne asioistanne? Panette vaan, juttelette niitä näitä? Ja se menit ja retkahdit mieheen. Nyt kun sait suusi lopulta auki niin kysyhän rohkeasti häneltä, olisiko teissä ainesta hänen mielestään oikeaan parisuhteeseen. Mikä pelottaa puhua asioista aikuisten oikeasti, aikuiset ihmiset?

    • lhklfkk

      No, jos nyt ensin etenen näin pikkuhiljaa.. Eli jos jatkossakin kyselen vaivihkaa jostain yhteisestä tekemisestä ja luulisi, että jos mies on yhtään kiinnostunut, niin uskaltaisi ottaa tässä kohtaa härkää sarvista ja alkaa toimimaan... Luulisi ainakin saaneen rohkaisua tarpeeksi, ei pitäisi enää olla epäselvää mitä ajan takaa... Toisaalta jos on fiksu niin viheltää pelin poikki, jos tajuaa, että olen ihastunut ja jos hänellä itsellään ei ole tunteita..

      Mutta aika erikoista, kun en vieläkään osannut lukea miestä tarpeeksi selvästi. On tasan kaksi vaihtoehtoa, että miehen suhdetaidot on onnettoman surkeat ja hän ei tiedä kuinka naisten kanssa toimitaan tai toinen vaihtoehto on, että hän on äärettömän taitava ja hienotunteinen pelimies, joka todella tietää mistä naruista vedellään.... Luulisi, ettei mies antaisi mitään toivoa mistään enemmästä, jos haluaa vaan seksiä, voisi vaikka sanoa ihan suoraankin, että tämä on pelkkä seksisuhde tai sanoisi, että katsele nyt ihmeessä muitakin...

      • voihyväihmesua

        Seuraavat kolme vuotta saat vaivihkaa päästellä sanoja suustasi. Ja selvyyttä et saa. Oletko varma, ettei mies ole parisuhteessa jonkun toisen kanssa? Vaikuttaa pahasti siltä että sua käytetään vain seksiin. Kai nyt jokainen tietää kolmessa vuodessa puolin ja toisin että onko aineksia vakavaan suhteeseen. En ikinä odottelisi, että toinen tekee aloitteen puhumiseen. Onhan sulla suu kysyä.


    • ikisinkku-mies

      Nainen ei ole kykeneväinen kommunikoimaan tunteista miehille

      • sinkkumä

        olen tyhmä, en ymm. miten sitten kykenee ilman housuja olla yli 3v.?


    • Nainenvaaaan

      Kolme vuotta mitä hittoo? En ikinä odottais niin pitkään mitään kyllä siinä ajassa pitää tulla selväksi onko toisella tunteita vai ei ....kyllä jokainen sen itse tietää nopeammin ja nyt vasta saat suus auki?. Itse nostan kissan pöydälle nopeemmin niin ei tuu turhia toiveita. Ei miehet pelkällä panokaveruudella kiinny...

    • 0607

      onko kaukosuhde ?

    • lhghg

      No mitenkä tätä nyt selventäisi.. Itse erosin neljä vuotta sitten hankalasta suhteesta ja meni kauan ennen kuin halusin miehiä lähelleni.. No sitten tutustuin tähän seksikamuun ja ajattelin, ettei siitä ole mitään haittaa, jos joskus harrastaa seksiä,(olen siis tapaillut muitakin miehiä näiden vuosien aikana).. Meni ainakin vuosi touhuja, etten ollut mitenkään erityisen ihastunut mieheen ja olin aina jopa helpottunut kun mies lähti pois... No, mies aina silloin tällöin mainitsi jotain matkoista tms. joka saattoi olla vihjailua tai sitten ei.. No jossain vaiheessa alkoi tulla tunteet mukaan ja kun alussa ei sovittu mitään pelisääntöjä, niin näillä eväillä on sitten menty... Ja kuten alussa kerroin, niin mies on varovainen, ujo ja hiljainen, eikä hänellä ole ollut pitkiä suhteita. Sitä juuri pohdinkin onko mies äärettömän taitava peluri vai vaan ihan tavallinen mies, joka ei tiedä kuinka naisten kanssa edetään tunnetasolla??

      • viisinaista

        mainitsi, valehteli - tuttu juttu, kakkoselle valehtelaan


      • valehtelunp

        valehdellaan aina


      • Kerrankuukaudessa

        Mies on suhteessa 100%


      • onkovarattukuitenkin

        Onko sulle tullut koskaan mieleen, että mies voi olla parisuhteessa jonkun toisen kanssa? Mitä sä oikeasti tiedät hänestä? Se selittäisi tuon että tulee ja panee, puhelee joskus niitä näitä. Ilmeisesti ei puhu henkilökohtaisista asioistaan liiemmin? Suhteita on voinut olla paljonkin tai sitten se yksi pitkä suhde joka jatkuu edelleen...


    • ghkkk

      Mies on kertonut, että on ollut vaan lyhyitä suhteita.. Tiedän hänen työpaikan, asuinpaikan ja jotain sukulaisista. Mies matkustelee melko paljon. On päässyt luokseni usein juhlapyhinä, käy festareilla ym. On olemukseltaan sinkku vaikka osaa kyllä käsitellä naista.. Eikä ole minun murhe, jos mies on varattu.. Samaan osoitteeseen ei ole muita puhelinnumeroita...

    • Yötätänne

      Taitaa olla niin, että sä oot se suhteenne mykkä osapuoli ja sulle on vaikeaa se puhuminen, ei hänelle. Hän olisi osoittanut jo ihastuksensa, kiinnostuksensa muuhunkin kuin vain seksiin ja haluaa pelkästään sitä.

    • 31vmies

      Tuota, tiedätkös, sinua oikeasti pelottaa sisäisesti se ymmärrys että jos menet sanomaan että olet ihastunut mieheen ja mies ei olisikaan sinuun, tulisi teidän tilanteesta mutkikkaampi.

      Elämä on kuitenkin sellaista ja jos ei ota riskejä, ei ikinä saavuttakaan mitään. Joten, ensi kerralla kun mies tulee, sano ihan suoraan että tykkäät siitä ja olisi kiva tehdä jotain muutakin yhdessä kuin vain pöllyytellä peittoa.

      Se että mies on ystävällinen yms. ei tarkoita todellisuudessa yhtään mitään. On sinulta ihan höpöä uskoa yhtään mitään muuta, jolleii mies todella oikeasti sano asioita itse omalla suullansa.

    • mielenterveysongelat

      Suhteen aloittaminen ja täällä. MIES ON VARATTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • eihaittaajosvarattu

      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta


      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta

      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta

      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta

      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta

      minulla on ollut panokaveri jo yli kolme vuotta
      ja nyt aivoissa kasvaa penis
      .

    • kaikkeasitäkans

      Panokaveri?? Oletko joku apina tai muu eläin jolle vastakkainen sukupuoli on yhtäkuin pelkkä panokaveri?

    • suhdesalainen

      Minulla on salainensuhde

      • kynnysmattooot

        sinä harrastat yhden illan juttuja ja olet seksisuhteessa


      • jokainensaa

        olet likainen nainen, et kelpaa parisuhteeseen


    • qopllooo

      Minä vastasin sinulle jo joskus kauan sitten, ja kerroin että minun yli vuoden kestänyt seksisuhde johti lopulta parisuhteeksi. Edelleen olemme hyvin onnellisesti yhdessä. (Vieläkään mies ei ole kovin kova puhumaan tunteista tms, mutta se ei haittaa. Sanoo riittävästi.:) ) Mekin olimme puolin ja toisin 40v, joten aikuisia myös.

      Minusta on hienoa, että olet ehdottanut yhteistä matkaa. Mutta miksi et pysty sanomaan sen enempää? Sen asian olen todellakin oppinut, että TOINEN IHMINEN EI LUE AJATUKSIASI. Ja jos hän on yhtä varovainen kuin sinä, niin tuo juttu ei koskaan etene.

      Oikeasti, kerro hänelle että olet ihastunut, ja haluaisit muutakin kuin seksisuhteen. Miksi et sanoisi? Nosta kissa pöydälle!

      Meidän suhde syveni hiljalleen sen jälkeen, kun olin suoraan sanonut, että mitäs jos me ihan oikeasti seurusteltais. Mies taisi silloin punastuakin... Kyseli "mitä se sitten tarkoittaisi.." Lyhyesti keskusteltiin, että tehdään yhdessä muutakin kuin harrastetaan seksiä ja syödään nopeastu yhdessä iltapala;). Ja että ollaan yksinoikeudella yhdessä.

      Nyt siis yhteinen talo, yhteinen perhe, kaikki erityisen hyvin.

      OLE ROHKEAMPI! Ja jos homma sitten sen takia loppuu, niin se on aikakin jo loppua.

    • lhlghlghl

      Vau, tuo teidän tarinanne kuulostaa ihanalta! Ja miehesi ollut luultavasti yhtä tietämätön suhdeasioista, kuin tämä mies, jota tapailen, kun kerran on kysynyt mitä se sitten tarkottaisi, jos seurustelisitte...? Tai mistä siis voin tietää, mutta arvelin vaan... Pitkään olen mielessäni pohtinut, että aion nyt lähiaikoina ottaa seuraavan askeleen, ehkä ensin kyselen, että onko todella niin, ettei miehellä ole ollut koskaan kunnon seurustelusuhdetta ja siitä yritän sitten tehdä jatkokysymyksiä.... Ja olet todellakin niin oikeassa, että jos homma rohkeuteni takia loppuu, niin saa sitten loppuakin!!!! Kiitos hyvästä vastauksesta!!!! Itseäni tosiaan estää pelko siitä, että mies juoksee karkuun, jos alan hempeilemään, mutta eihän sinunkaan miehesi juossut, jos kerran suhde alkoi tuon kysymyksesi jälkeen syvenemään... Olin tosi iloinen, kun uskalsin ehdottaa yhteistä matkaa, toki toivoin, että mies olisi siitä ymmärtänyt jotain, mutta ei karkuunkaan juossut....

      • lelukauppa

        ..."Eikä ole minun murhe jos mies on varattu"...
        No ymmärrät kyllä. Panomiehelle myös ei oo MURHE, onko huora ihastunut,
        tapaileeko muita ?

        Ei ole ujo mies, jos mainitsi vuonna 2014. jotain matkoista,
        sehän on oikea panomies
        .


      • qopllooo

        Hyvä, rohkaise mielesi. Turhaan odotat samanlaisessa suhteessa seuraavat vuodetkin.

        Minun miehelläni oli elämän varrella ollut seurustelusuhteita, mutta ei koskaan pidempää/vakavampaa suhdetta ennen tätä meidän nykyistä liittoa. Hän on luonteeltaan kuitenkin hyvin varovainen/hitaasti lämpenevä, joten ehkä siksi vähän varmisteli, että mitä oikein sillä seurustelulla tarkoitan...;) Etten vaan yhtäkkiä olisi yhteen muuttamassa tai vastaavaa pelottavaa varmaankin ajatteli, koska tarvitsi tovin aikaa totutella. Mutta yllättäen kuitenkin halusi jo puoli vuotta tuon jälkeen ostaa hänen aloitteestaan kanssani yhteisen talon. :) Eli kun se pitkä pätkä "tämä on vain kaveruutta etuuksilla" vaihe oli taputeltu, niin lopulta asiat eteni oikein nopsaakin. Eikä kumpikaan olla kaduttu!

        Ehkä sinun ei kannata liikaa kysellä miehen menneistä, koska eiväthän ne kuulu tähän päivään. Sinuna keskittyisin aiheen tiimoilta vain puhtaasti siihen, että mitä sinä ja mies haluatte nyt ja mahdollisesti tulevaisuudessa. Se että onko miehellä ollut aiemmin suhteita vai ei, ei kuitenkaan ole ratkaisevaa teidän yhteiden tulevaisuuden kannalta. Tärkeintä olisi että uskallat kertoa suoraan, niin ettei asiaa voi tulkita väärin, että haluat oikean seurustelusuhteen hänen kanssaan. Rohkeutta.


    • lflhkglhk

      Ja aaaah, niin kuuma ja ihana panomies onkin.... Kyllä mulle kelpaa, älä huoli.... = DD

      • yäk

        se poika matkustaa pillusta perseeseen perseestä suuhuun


    • 3637

      Mikä ikäinen pelimies oli ??

    • öljögjlg

      Mitenkä niin??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe