Käytkö saunassa vanhempiesi kanssa?

sekasauna-teini-iässä

Käytkö saunassa vanhempiesi kanssa vai onko teillä sukupuolijaottelu? Jos käyt samaan aikaan, niin minkä ikäinen olet ja oletko poika, joka käy vanhempien/äidin kanssa vai tyttö, joka käy vanhempien/isän kanssa?

14

513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himohyrrä

      käyn ja olen poika 13v, nolottaa välillä ku seisoo mut pikkuveljellä seisoo kans se 11v ja sen kanssa runkkattu kun ei ole muita saunassa . Se ottaa suuhun ja olen mällänny sen suuhun, Se on pannu siskopuolta se 12v

    • nomraalia

      Sullahan on aika paljon näitä kertomuksia seksistä pikkupoikien kesken.

    • Kuka on nii vammane ja "siveellinen" ettei voi omien vanhempiensa kanssa mennä saunaa

    • melkeinkarvaton

      Oon 15 ja en käy enään vanhempien kanssa yhessä saunassa, mulla alkoi heinäkuun lopussa kasvaa karvoja pippelin juureen. Nyt oon käynyt yksin.

    • poikkeavako

      Ei saunassa käynnissä vanhempien kanssa ole mitään ihmeellistä siellähän käydään peseytymässä.Alastomuushan on luonnollista ei siinä ole mitään hävettävää.Ihmettelen aikaisempia kommentteja että seisoo ja vanhemmat parittelee saunassa eiköhän senkin vois tehdä jossain muualla?

    • Normaalia

      Olen 14v poika ja on jo vuoden ainakin ollut paljon karvoja. Hiukan nolottaa, kun seisoo, mutta ei isääni loppujenlopuksi kiinnosta, tai ainakaan hän ei sitä onneksi ääneen sano. En käy äitin kanssa saunassa, koska hän ei pidä saunomisesta, mutta isän kanssa käydään monesti viikossa.

    • Vainimimerkkipitäsolla

      13v tyttö ja käyn yksin saunassa

    • Morh

      12 ja käyn yksin saunassa

    • Javiala

      51v ja vanhempien kanssa saunon kerran asutaab yhdessä.

    • Apuua

      Kattokaa *sedäliittolaiset* ketju, jossa sedäliittoa tuhotaan. Tukekaa pls.

    • sukupuolijaoton

      Käydään yleensä koko perhe (12– 45 v) yhdessä, kesämökillä aina. Se on ihan tavallinen suomalainen kansantapa ei mitään erikoista.

    • pojuuu2

      12v poika ja käyn viikottain äitini kans. Vähä noloo kun seisoo täysillä mut mutsi sano et se on ok.

    • Kiitoshei

      En oo käyny siitä asti ku olin jotain 13 ehkä. Mut ketä se haittaa? Ensinnäkin kun on yksin saunassa saa ite rauhassa nauttia siitä eikä miettii jotai toisii ihmisii siel... ja muutenkin mukavempaa.

    • Matias13

      Oon 13v. poika ja meillä kaikki käy samaan aikaan. Minä 13v. sisko 11v. isoveli 16v. mulla ja siskolla ei vielä karvoitusta. veljellä on tosi paljon. Sitten veljellä stondaa usein saunassa, ja suihkussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe