Kohta tulee isänpäivä

entinenisäeikiinnosta

jos isä on hylännyt lapsensa toisen naisen vuoksi, niin pitääkö lasten onnitella isää isänpäivänä? Ei minusta, silloinhan mies on jättänyt lpsensa kun ei asu enää lasten ja vaimon kanssa. Eihän sillon tarvi enää muistaa, eihän lapsilla ole enää isää.
Olen yleensä ostanut miehelle lasten isälle punaset kalsarit missä on jonkun disneyhahmon kuva. Nyt en löytänyt vaan löysin semmoset missä on sian kuva, se viivi ja vagner.. meinasin haleta naurusta. Ostan semmoset varmaan.
Lasten puolesta ostimme lasten toiveesta entiselle isälle kynttilän ja askartelulehdden, jossa on kuvia isästä ja lapsita jotka askartelevat yhdessä, liikuttavaa...niin ne toiset miehet, ei kaikki osaa olla lastensa kanssa. Kynttilä siksi että se palaa. En tiedä annammekko ne, sillä kakkuahan ei ole, en tee.
Lapset tekee varmaan koulussa kortit, mutta emme anna niit, sanoin lapsille, että laitetaan ne arkistoihin ja sittenannatte kun olette aikuisia.
Onko hyvä idea?

33

253

    Vastaukset

    • entinenäitieikiinnosta

      jos äiti on hylännyt lapsensa toisen miehen vuoksi,
      niin pitääkö lasten onnitella äitiä äitienpäivänä? Ei
      minusta, silloinhan nainen on jättänyt lapsensa kun
      ei asu enää lasten ja miehen kanssa. Eihän sillon
      tarvitse enää muistaa, eihän lapsilla ole enää äitiä.
      Olen yleensä ostanut naiselle lasten äidille punaset
      kalsarit missä on jonkun disneyhorosossuhahmon
      kuva. Nyt en löytänyt vaan löysin semmoset missä
      on sossuämmän kuva.. meinasin haljeta naurusta.
      Ostan semmoset varmaan. Lasten puolesta ostimme
      lasten toiveesta entiselle äidille pinkin dildon ja askartelulehden, jossa on kuvia äidistä ja lapsista jot-
      ka askartelevat yhdessä, liikuttavaa...niin ne toiset
      naiset, ei kaikki osaa olla lastensa kanssa. dildo siksi
      että se kuumottaa mukavasti äidillä. En tiedä annam-
      mekko ne, sillä kakkuahan ei ole, en tee. Saa ääliö sossuämmät tehdä.. Lapset tekee varmaan koulussa
      kortit, mutta emme anna niitä, sanoin lapsille, että laitetaan ne arkistoihin ja sitten annatte kun olette
      aikuisia ja päässeet sossuämmänarsismista eroon.
      Onko hyvä idea?

    • poilkjj

      Hyvin kypsymättömän ja idioottimaisen henkilön textiltä tuo aloitus sepustus vaikuttaa.Eiköhän se siementen antaja ole lempannut vain sen "idätysalustan"huomattuaan sen mädäksi

    • LissuOnFörbi

      Ei se nyt ihan pian vielä tule.

      Jos isä on aikeasti hylännyt lapsensa, niin miksi lapsen pitäisi isää muistaa. Silti lapsella on edelleen isä.

      "Olen yleensä ostanut miehelle lasten isälle punaset kalsarit missä on jonkun disneyhahmon kuva."

      En yhtään ihmettele, miksi lapsesi isä hylkäsi SINUT.

      Äitienpäivälahjaksi sinulle suosittelen kynttilää. Tai sitten ihan kunnon dildoa.

      • LissunotFörbi

        Ei se nyt ihan pian vielä tule.

        Jos äiti on oikeasti hylännyt lapsensa, niin miksi
        lapsen pitäisi äitiä muistaa. Silti lapsella on edelleen
        isä. Olen yleensä ostanut naiselle lasten äidille
        punaset kalsarit missä on jonkun disneyhorosossu hahmon kuva. Nyt en löytänyt vaan löysin semmoset missä on sossuämmän kuva..

        En yhtään ihmettele, miksi lapsesi isä hylkäsi SINUT.

        Äitienpäivälahjaksi sinulle suosittelen ihan kunnon dildoa ja sossuämmille 3 jokaisella kääyttöä samanaikaisesti-


      • eioleeiisiäenää

        Kyllä se mies on lapsensa hylännyt jos ei asu siinä perheessä. Miten sen muuten oisi ajatella? Lapsi kysyy missä isi on? Eikä isiä ole mailla eikä halmeilla.


      • eioleeääitiäenää
        eioleeiisiäenää kirjoitti:

        Kyllä se mies on lapsensa hylännyt jos ei asu siinä perheessä. Miten sen muuten oisi ajatella? Lapsi kysyy missä isi on? Eikä isiä ole mailla eikä halmeilla.

        Kyllä se nainen on lapsensa hylännyt jos ei asu siinä perheessä. Miten sen muuten oisi ajatella? Lapsi
        kysyy missä äiti on? Eikä äitiä ole mailla eikä halmeilla.


      • Miem
        eioleeiisiäenää kirjoitti:

        Kyllä se mies on lapsensa hylännyt jos ei asu siinä perheessä. Miten sen muuten oisi ajatella? Lapsi kysyy missä isi on? Eikä isiä ole mailla eikä halmeilla.

        LOPETA idiootti etkö ymmärrä että isä erosi sinusta ja sinä erotit lapset isästä etkä päästänyt lapsia isän luokse !


      • lkjfkljlkafjlöad
        Miem kirjoitti:

        LOPETA idiootti etkö ymmärrä että isä erosi sinusta ja sinä erotit lapset isästä etkä päästänyt lapsia isän luokse !

        Ei minun isäni minusta eronnut, se on täysin mahdotonta. Isälläni oli vaimo minun äitini.
        Lasteni isä vaihtoi lapset sutturoihin, kun perheenrikoja tuli ja hajoitti perheemme. Surullista mutta näin käy kun henkisesti sairaat naikkoset eivät osaa kunnioittaa toisten perheitä.


      • 1säpappa
        eioleeiisiäenää kirjoitti:

        Kyllä se mies on lapsensa hylännyt jos ei asu siinä perheessä. Miten sen muuten oisi ajatella? Lapsi kysyy missä isi on? Eikä isiä ole mailla eikä halmeilla.

        En minä lastani hylännyt, vaikka äitinsä muuttikin uuden miehen kanssa yhteen.


      • exisäilmoittautuu
        1säpappa kirjoitti:

        En minä lastani hylännyt, vaikka äitinsä muuttikin uuden miehen kanssa yhteen.

        enkä minä vaikka äiti ja sossu valehteli lapsen olosuhteet toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan.


      • isänestorimahlainen
        1säpappa kirjoitti:

        En minä lastani hylännyt, vaikka äitinsä muuttikin uuden miehen kanssa yhteen.

        Minä hylkäsin. Uusi tyttöystäväni vaatimalla vaati että emme olisi missään tekemisissä enää entisen perheeni kanssa. Elarit kyllä maksan mutta se on siinä.
        Tyttöystävälläni on omia lapsia jotenmeillä on normaalia perhe elämää nytkin, eimme halua enempää lapsia.
        Tyttöystäväni myös halusi että muuttaisimme jonnekkin kauas, jottei tarvisi pelätä että entinen perhe tulee vastaan, tai hupsis vaan koko sakki tulee puutarhaamme tai kotiimme.


      • 1säpappa
        isänestorimahlainen kirjoitti:

        Minä hylkäsin. Uusi tyttöystäväni vaatimalla vaati että emme olisi missään tekemisissä enää entisen perheeni kanssa. Elarit kyllä maksan mutta se on siinä.
        Tyttöystävälläni on omia lapsia jotenmeillä on normaalia perhe elämää nytkin, eimme halua enempää lapsia.
        Tyttöystäväni myös halusi että muuttaisimme jonnekkin kauas, jottei tarvisi pelätä että entinen perhe tulee vastaan, tai hupsis vaan koko sakki tulee puutarhaamme tai kotiimme.

        Jos mulle joku nainen esittäisi moisia vaatimuksia, hän saisi painua ihan keskenänsä omille teilleen. Ilman minua siis. Tietenkin.


      • enuskoenusko
        1säpappa kirjoitti:

        Jos mulle joku nainen esittäisi moisia vaatimuksia, hän saisi painua ihan keskenänsä omille teilleen. Ilman minua siis. Tietenkin.

        ... noo ainahan sitä täällä voi sanoa ettei hylkää.... niih...


      • 1säpappa
        enuskoenusko kirjoitti:

        ... noo ainahan sitä täällä voi sanoa ettei hylkää.... niih...

        Kyllä mä hylkäisin, siis sen naisen joka moisia vaatisi.

        Aivan itsestäänselvä asia.


      • taitaaollalasse
        isänestorimahlainen kirjoitti:

        Minä hylkäsin. Uusi tyttöystäväni vaatimalla vaati että emme olisi missään tekemisissä enää entisen perheeni kanssa. Elarit kyllä maksan mutta se on siinä.
        Tyttöystävälläni on omia lapsia jotenmeillä on normaalia perhe elämää nytkin, eimme halua enempää lapsia.
        Tyttöystäväni myös halusi että muuttaisimme jonnekkin kauas, jottei tarvisi pelätä että entinen perhe tulee vastaan, tai hupsis vaan koko sakki tulee puutarhaamme tai kotiimme.

        Nyt puhuu lässyn sivupersoona miespuolinen....


      • sukurutsat
        lkjfkljlkafjlöad kirjoitti:

        Ei minun isäni minusta eronnut, se on täysin mahdotonta. Isälläni oli vaimo minun äitini.
        Lasteni isä vaihtoi lapset sutturoihin, kun perheenrikoja tuli ja hajoitti perheemme. Surullista mutta näin käy kun henkisesti sairaat naikkoset eivät osaa kunnioittaa toisten perheitä.

        Ei susta ja suvustasi tiedä, teillä kun naidaan sukua ristiin rastiin.....


    • taitaaollatimo

      Nyt puhuu lässyn sivupersoona miespuolinen..

    • kolmasonainaliikaa

      Ei miehet oma aloitteisesti perhettään hylkää. He tarvivat siihen aina uuden suhteen joka auttaa heitä hylkäämään perheensä. Miesten ajatus ei ole hylätä, mutta uusikoiden uhkana on entinen vaimo ja lapset, siksi ne on saatava pois ja pian.
      Ne on naikkosten keksintöjä, että miehen on jätettävä perheensä.

      • hmmmmmmm

        Täytyy tosiaan olla erikoisen hyvä syy, jos suostuu eroamaan lapsistaan. Äitienhän ei koskaan tarvitsekaan erota kuin korkeintaan muutamaksi päiväksi kuukaudessa.


      • sossuonainaliikaa

        Ei miehet oma-aloitteisesti perhettään hylkää. Naiset tarvivat siihen aina uuden suhteen, sairaan "lasten-suojeluviranomaisen" perättömin "viranomais"lausu-
        min, selvityksin vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" oikeasti äidille selvitystyössään lapsen edun mukaisena lausuneet eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet, asuminen myös oman isänsä huollossa ja hoidossa, "viranomaisen" joka auttaa heitä hylkäämään perheensä perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh teista. Miesten ajatus ei ole hylätä, Naisten ajatus on hylätä lapsen isä oman lapsensa elämästä, narsismis-
        missaan, "viranomaissairaudessa", luonnehäiriöisenä-


      • lissuhei

        Ei tarvita mitään uusia suhteita, yleensä se vanha suhde erottaa lapset isistään ja sun tapauksessa se on fakta.
        Uhka olit sinä, haukuit ja uhkailit vajaaälyistä ukkoasi niin kauvan , et se katsoi parhaaksi luopua lapsistaan, et pääsi tuolaasesta hirviöstä eroon.


      • naikkosetrikkooaina
        lissuhei kirjoitti:

        Ei tarvita mitään uusia suhteita, yleensä se vanha suhde erottaa lapset isistään ja sun tapauksessa se on fakta.
        Uhka olit sinä, haukuit ja uhkailit vajaaälyistä ukkoasi niin kauvan , et se katsoi parhaaksi luopua lapsistaan, et pääsi tuolaasesta hirviöstä eroon.

        Uusi suhde on aina se joka rikkoo ja erottaa. Se on surullista kun he eivät sitä itsekkään ymmärrä että tekee väärin. On se kummallista. Monet naiset rikkoo siksi että kun ovat työttömiä saavat eläämiehen siivellä ja talossa ilmaiseksi ja kaljotella mihen ostmailla kaljoilla, viinasta puumattakaan. Siivellä onkia elää.


      • LissuOnFörbi
        naikkosetrikkooaina kirjoitti:

        Uusi suhde on aina se joka rikkoo ja erottaa. Se on surullista kun he eivät sitä itsekkään ymmärrä että tekee väärin. On se kummallista. Monet naiset rikkoo siksi että kun ovat työttömiä saavat eläämiehen siivellä ja talossa ilmaiseksi ja kaljotella mihen ostmailla kaljoilla, viinasta puumattakaan. Siivellä onkia elää.

        Kun uusi suhde tulee vasta vanhan suhteen jälkeen, niin eihän se mitään silloin riko.

        Jos sinä ja sun kuvitteelliset kaverisi nyt olette sellaisia pummeja, jotka haluatte elää toisten siivellä, niin turha sitä on yleistää.


      • LissunotFörbi
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Kun uusi suhde tulee vasta vanhan suhteen jälkeen, niin eihän se mitään silloin riko.

        Jos sinä ja sun kuvitteelliset kaverisi nyt olette sellaisia pummeja, jotka haluatte elää toisten siivellä, niin turha sitä on yleistää.

        Kun uusi suhde tulee vanhan suhteen aikana kolmen kimpassa "lastensuojeluviranomaisten" kanssa, niin kyllähän se silloin rikoo.

        Jos sossu ja sun kuvitteelliset kaverisi nyt olette sellaisia pummeja, jotka haluatte elää toisten siivellä, niin turha sitä on yleistää.


      • Miem

        Määritteleppä se "kolmas"... ...meillä se kolmas oli se ex vaimo joka todellakin oli ylimääräinen ulkopuolinen


    • oikeatpatehdä

      Meillä isänpäiväkortit on kaikki kenkälaatikossa kun mies lähti lätkimään. Yhtään krottia emme antanee semmoiselle miehelle. Kun lapset oli pieniä koulussa ja päiväkodissa tehtiin kortteja, niin sanoin lapsille että laitetaan ne laatikoon, en raaskinut repiä ja tuhota niitä vaan säästin. Me ei haluttu hylkääjäisälle antaa mitään onnitteluita siitä että jätti lapset.
      Nyt aikuisena katselemme joskus millaiillasia ovat piirtäneet, ja nauramme ja lapset sanookin et hyvä että et antanut en olisi halunutkaan hullulle isälle onnittelukorttia antaa.

      • LissuOnFörbi

        Lapset siis kovasti kaipasivat isäänsä ja tekevät hänelle korttejakin, mutta lissupa tekee kaikkensa kiusatakseen lapsia. Ei edes lasten rakkaudella tekemiä kortteja suostu toimittamaan eteenpäin.

        Varsinainen ihmishirviö.


      • oikeatpatehdä

        Meillä äitienpäiväkortit on kaikki kenkälaatikossa kun nainen lähti lätkimään. Yhtään korttia emme antaneet semmoiselle naiselle. Kun lapset oli pieniä koulussa ja päiväkodissa tehtiin kortteja, niin sanoin lapsille että laitetaan ne laatikoon, en raaskinut repiä ja tuhota nii-
        tä vaan säästin. Me ei haluttu hylkääjääidille antaa mi-tään onnitteluita siitä että jätti lapset yhteistyössä sai
        raiden "viranomaisten" kanssa perättömin "viranomais"
        selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-
        teista. Nyt aikuisena katselemme joskus millaiillasia
        ovat piirtäneet, ja nauramme ja lapset sanookin että
        hyvä ettet antanut en olisi halunutkaan hullulle äidille onnittelukorttia antaa.


    • Anonyymi

      Milloin isänpäivä on vuonna 2010?

      • Anonyymi

        Milloin äitienpäivä on vuonna 2022.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin äitienpäivä on vuonna 2022.?

        Misyä vitusta sen tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin äitienpäivä on vuonna 2022.?

        Milloin on joulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on joulu

        24.12.2022


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe