C tai E paperit

Sotamies

Miten saa helpoiten yksityislääkäriltä C tai E paperit? Veksissä käynyt muutaman viikon ajan nillittämässä selkäkipuja, tinnitusta sekä ahdistusta, mutta kun ei saa muuta kuin vmtl. Ei paljoa huvita kaivaa vuoden ajan kuoppaa ja leikkiä sotaa.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amiraal

      Vitun move..mikset hae puolen vuode hommii, ei siel oo pakko vuotta viettää-.-

    • Niinrauhoittaaniin

      Tai tehdä ylipäätäänsäkkään mitään muuta ko haeskella bokemoneja ja sitäkin just ja just.

    • Yksityinen91

      Itse sain C-paperit ihan kunnallisella puolella.

      Varasin ajan ja sellainen tuli yläasteen terveydenhoitajalle. Siellä sitten hoitaja kuunteli minua koko tunnin. Kerroin kaikesta yksityiskohtaisesti hänelle. Yksi syy oli jo alussa: en löytänyt tietä hänen koppiin. Koulussa vieläpä välitunti ja paljon ihmisiä, joilta olisin voinut asiaa kysyä, mutta soitin hoitajalle joka tuli ovelta hakemaan :D Tilaisuudessa hän sanoi, että vaikutat olevan ujo, kenties sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Sanoinkin, että olen introvertti ja en tykkää ihmispaljoudesta - haluaisin olla yksin ja armeijassa tuo ei onnistuisi ja olisin vain hiljaa. Kerroin lisäksi unettomuudesta, provosoituvasta selästä ja huonosta näöstä. Terkkari otti virtsanäytteen, mittaili painot ja pituudet ja kuulo testattiin. Näiden puolesta ei ollut mitään ihmeellistä.

      Hän varasi lopullisen ajan kunnalliselle tk-lääkärille joka sattui olemaan nainen. Tulin sinne ja oli pakko riisuutua. Hän katseli ryhtiä joka oli OK. Hän oli kuitenkin sitä mieltä etten ole soveltuva armeijaan, koska en tykkää ihmispaljoudesta ja kerroin myös vihaavani kun minua komennetaan, suutun helposti. Vartin sisällä tulosta hän ojensi minulle tyylikkäästi C-paperit sanoen "Kuule nyt, kun ei armeija sinua kiinnosta, niin koitahan säilyttää tätä C-suositusta kutsuntoihin asti - saat toki uuden jos hukkuu".

      Kutsuntoihin oli viikko. Tulin sinne hieman myöhässä, koska en löytänyt perille ajoissa. Majuri vei huoneeseen, jossa oli paljon ihmisiä. Jokaiselta kysyttiin mistä on ja mihin on menossa. Sain hädin tuskin paria sanaa ulos. Loppuajan majuri näytti jotain armeija-aiheista filmiä millaista siellä on. Lopussa yksitellen huoneisiin saamaan tuomion. Koska olin viimeinen, istuin viimeisimmällä pulpetilla ja mentiin järjestyksessä. EN OLE jaksanut odottaa vaan sanoin majurille että on työhaastattelu 2 tunnin päästä. Hän päästi minut tuomiolle ensimmäisten joukossa ja muutama muu liittyi seuraani. Yhdellä oli kiire "hautajaisiin".

      Sain sitten viralliset C-paperit sieltä tk:n lääkärin suosituksella ja lähdin kotiin.

      Kunnallisella kun kävin, niin armeija tarkastukset eivät maksaneet mitään. En suosittele yksityistä. Olenhan minä koulussakin pärjännyt näiden kanssa, mutta armeijaan en menisi edes rahasta. Ei vaan pää kestä. Sivariin ei ole tarvinnut mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe