uuuuuuuuuuuuuh!

uuuuuuuuuuh

44

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorT

      Jumala ei hänen typerää ylistystänsä kaivannut! Ei todellakaan, kun Hän kerran Sanassaan sen kieltää.

      Muutoinkin tämä onneton nuori nainen, ex-uskova, on valinnut tien ja tavat,joiden lopputuleman saamme vielä lehdistä lukea.

      Surullista, miten ihminen valitseekin suuntansa metsään. Se "kielikohellus" ei ollut tervettä laisinkaan! Siinä oli jotain hyvin kummallista ja jopa arveluttavaa.

      • Hyvä.Sara

        Kielillä puhuminen on armolahja.


      • Hei.haloo

        Varsinainen armo tosiaan, hölistä käsittämätöntä siansaksaa jota keksii päästään samalla!!!


      • surullistatodella
        Hyvä.Sara kirjoitti:

        Kielillä puhuminen on armolahja.

        Sen kanssa tuolla siansaksalla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ.

        "Muutoinkin tämä onneton nuori nainen, ex-uskova, on valinnut tien ja tavat,joiden lopputuleman saamme vielä lehdistä lukea."

        Surullista mutta totta, toki hänellä on vielä mahdollisuus palata, kun elämäntyhyys iskee päälle. Jos hänellä omakohtaista uskoa edes oli.. Isovanhempien usko ei periydy.


    • j.t.p

      Niin, tämän neidin elämässä se "kaikki kunnia Jumalalle" näyttäytyy kaikella tavalla vähintäänkin ristiriitaisella tavalla. Ei ole ihme, että hänellä on ollut monenlaisia vaikeuksia ja "masennuksia". Todella typerä nuori nainen. Hänen tatuointinsa ja sen "sanoma" edelleen vahvistaa sen, kuinka ihminen pimenee.
      http://www.gotquestions.org/Suomi/tatuoinnit-lavistykset.html

      • Tattooboi

        Lol nykyaikana kaikki coolit tyypit ottaa tatskoja. Kertoo sust ihmisenä jotai jos sul ei oo yhtää

        Vähä vanhoillisii uskomuksii joillain näemmä


      • TyhmienTatskat

        "Lol nykyaikana kaikki coolit tyypit ottaa tatskoja. Kertoo sust ihmisenä jotai jos sul ei oo yhtää"

        Joo, kertoo sen musta ihmisenä, etten mene pässinä lauman mukana, enkä myös pari vuotta myöhemmin kadu syvästi, kun tatskat on jo niiiin pois muodista ja pitäis saada ne pois.

        Sitäpaitsi Raamattu kieltää tatuointejen oton.


      • perseeseenvaan

        Mitä jos tunkisit sen Raamatun perseeseesi? Kuulostaisiko hyvältä semmoinen ratkaisu?


      • EiHelmiäSioille
        perseeseenvaan kirjoitti:

        Mitä jos tunkisit sen Raamatun perseeseesi? Kuulostaisiko hyvältä semmoinen ratkaisu?

        Tuopa toi yksiselitteisellä tavalla esiin suuren moukkamaisuutesi - oletko nyt ylpeä itsestäsi?


      • Get_it_right
        Tattooboi kirjoitti:

        Lol nykyaikana kaikki coolit tyypit ottaa tatskoja. Kertoo sust ihmisenä jotai jos sul ei oo yhtää

        Vähä vanhoillisii uskomuksii joillain näemmä

        Tatuoinnit ihan ok, mutta se että sanoit, 'kaikilla cooleilla tatuoinnit'?!? Miksi pitää olla lammas ja mennä massanmukana. Ole oma itsesi, älä pelkuri joka seuraa mitä muut tekee!
        En edes puuttunut tähän aloitukseen, kys neiti ei pahemmin kiinnosta. Huomasin vaan otsikon keskustelupalstalla ja klikkasin avauksen.


    • hieno.tatuointi

      Tämähän on loistava tapa halveksia Jumalaa (siis jumala-käsitettä. Mitään jumaliahan ei ole).

      Ei ihme että hän menestyy niin hyvin.

      • PerästäKuuluu

        saatana sanoo uskovalle: koko maailman rikkaudet minä annan sinulle, jos kumarrat minua ja Sara Forsberg meni tähän lankaan.


      • minä.ottaisin
        PerästäKuuluu kirjoitti:

        saatana sanoo uskovalle: koko maailman rikkaudet minä annan sinulle, jos kumarrat minua ja Sara Forsberg meni tähän lankaan.

        Miten niin lankaan? Kuka hölmö ei ottaisi rikkauksia vastaan, jos tarjotaan?
        Sara teki aivan oikein.


      • KatoamatonRiemu
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Miten niin lankaan? Kuka hölmö ei ottaisi rikkauksia vastaan, jos tarjotaan?
        Sara teki aivan oikein.

        Täyspöllö täytyykin olla, jos ottaa mieluummin maailman katoavaisen suosion ja rikkaudet, kuin sen sanomattoman suuren rauhan ja ilon ja Jumalan mielisuosion jo täällä maan päällä, sekä Jumalan ihanassa Taivasten valtakunnassa.


      • minä.ottaisin
        KatoamatonRiemu kirjoitti:

        Täyspöllö täytyykin olla, jos ottaa mieluummin maailman katoavaisen suosion ja rikkaudet, kuin sen sanomattoman suuren rauhan ja ilon ja Jumalan mielisuosion jo täällä maan päällä, sekä Jumalan ihanassa Taivasten valtakunnassa.

        Siinä tapaukseessa olen mielelläni täyspöllö, koska otan paljon mielummin rikkaudet kuin mielikuvitusolennon tyhjät lupaukset.


      • PilkkaajatHukkuvat
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Siinä tapaukseessa olen mielelläni täyspöllö, koska otan paljon mielummin rikkaudet kuin mielikuvitusolennon tyhjät lupaukset.

        Kutsuppa Jeesusta nimeltä, niin Hän tulee ja saat oppia tuntemaan Hänet - Jos uskallat!

        Silloin tajuat miljardien ihmisten lailla, että Jeesus ELÄÄ ja on TODELLINEN ja hyvin henkilökohtainen jokaiselle ihmiselle.


      • minä.ottaisin
        PilkkaajatHukkuvat kirjoitti:

        Kutsuppa Jeesusta nimeltä, niin Hän tulee ja saat oppia tuntemaan Hänet - Jos uskallat!

        Silloin tajuat miljardien ihmisten lailla, että Jeesus ELÄÄ ja on TODELLINEN ja hyvin henkilökohtainen jokaiselle ihmiselle.

        Uskallan, mutta ei ole tapana jutella taruolennoille. Sellaiset asiat kuuluu lapsuuteen.
        Mutta jos sinä uskot Raamattuun, uskot varmasti tähänkin:
        <Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen. >

        Pyydä siis että tulen uskoon.
        Jos Raamattu on oikeassa ja haluat että tulen uskoon, se on nyt sinusta kiinni.
        Pyydä että tulen viikonloppuun mennessä uskoon. Jos olen vielä maanantaina ateisti, tiedämme että Raamattu on epäluotettava.


      • PilkkaajatHukkuvat
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Uskallan, mutta ei ole tapana jutella taruolennoille. Sellaiset asiat kuuluu lapsuuteen.
        Mutta jos sinä uskot Raamattuun, uskot varmasti tähänkin:
        <Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen. >

        Pyydä siis että tulen uskoon.
        Jos Raamattu on oikeassa ja haluat että tulen uskoon, se on nyt sinusta kiinni.
        Pyydä että tulen viikonloppuun mennessä uskoon. Jos olen vielä maanantaina ateisti, tiedämme että Raamattu on epäluotettava.

        Jeesus ei rupea olemaan kenenkään pelleilyn kohteena - Jos vilpittömästi haluat tulla uskoon, pyydä Jeesusta antamaan syntisi anteeksi (myös pilkkasi) ja nöyrry Hänen edessään ja pyydä Häntä Herraksesi.

        Sitten Hän tulee - ei Hän tule hupimielessä pilkkakirveeksi.


      • minä.ottaisin
        PilkkaajatHukkuvat kirjoitti:

        Jeesus ei rupea olemaan kenenkään pelleilyn kohteena - Jos vilpittömästi haluat tulla uskoon, pyydä Jeesusta antamaan syntisi anteeksi (myös pilkkasi) ja nöyrry Hänen edessään ja pyydä Häntä Herraksesi.

        Sitten Hän tulee - ei Hän tule hupimielessä pilkkakirveeksi.

        Tiesinhän minä sen, että syytät minua pelleilystä, koska et luota Raamattuun.
        Fakta on se, että minä todellakin välitän siitä mikä on totta. Juuri siksi en usko ilman todisteita.
        Jos Jumala on olemassa, haluan EHDOTTOMASTI tietää sen ja uskoa siihen, mutta VAIN jos hän on oikeasti olemassa.

        Tämä ei siis ole mitään hupia, joten tee se.
        Jos sinä haluat että tulen uskoon ja sinä tiedät että voit saada minut uskoon, niin nyt on aika tehdä se.
        Kiitos etukäteen.


      • KutsuHäntäTosissasi
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Tiesinhän minä sen, että syytät minua pelleilystä, koska et luota Raamattuun.
        Fakta on se, että minä todellakin välitän siitä mikä on totta. Juuri siksi en usko ilman todisteita.
        Jos Jumala on olemassa, haluan EHDOTTOMASTI tietää sen ja uskoa siihen, mutta VAIN jos hän on oikeasti olemassa.

        Tämä ei siis ole mitään hupia, joten tee se.
        Jos sinä haluat että tulen uskoon ja sinä tiedät että voit saada minut uskoon, niin nyt on aika tehdä se.
        Kiitos etukäteen.

        Ei, vaan SINUN pitää haluta tulla uskoon, ei siinä auta vaikka minä miten kovasti haluaisin, että tulisit uskoon.

        Jeesus tuntee meidät jokaisen, eikä rupea vippaskonstejen takia ilmestymään, se on varma.

        Jeesus on nimittäin herrasmies, ei hän tunkeudu kenenkään elämään väkisin, vain siksi, että sinä haluaisit nähdä, että onko Hän olemassa.


      • minä.ottaisin
        KutsuHäntäTosissasi kirjoitti:

        Ei, vaan SINUN pitää haluta tulla uskoon, ei siinä auta vaikka minä miten kovasti haluaisin, että tulisit uskoon.

        Jeesus tuntee meidät jokaisen, eikä rupea vippaskonstejen takia ilmestymään, se on varma.

        Jeesus on nimittäin herrasmies, ei hän tunkeudu kenenkään elämään väkisin, vain siksi, että sinä haluaisit nähdä, että onko Hän olemassa.

        Kuinka monta kertaa minun pitää sanoa, että jos Jumala on olemassa HALUAN tulla uskoon! Ei Jeesuksen tarvitse tunkeutua mun elämään, hän voi aivan vapaasti tulla elämääni, mutta syystä tai toisesta hän ei ole tullut.

        Raamattu sanoo myös seuraavaa:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>

        Pyydän siis nyt sekä sinulta että Jumalalta: JOS OLET OLEMASSA, ANNA MINULLE USKO!

        Katsotaan kuinka käy. Jos en tule tästä huolimatta uskoon, tästä voi vetää ainoastaan seuraavat johtopäätökset.
        - Jumala ei halua että tulen uskoon.
        - Jumala ei ole olemassa.
        - Sinä et pyytänyt Jumalalta, että tulisin uskoon.


      • EnVoiKäskeäHäntä
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa minun pitää sanoa, että jos Jumala on olemassa HALUAN tulla uskoon! Ei Jeesuksen tarvitse tunkeutua mun elämään, hän voi aivan vapaasti tulla elämääni, mutta syystä tai toisesta hän ei ole tullut.

        Raamattu sanoo myös seuraavaa:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>

        Pyydän siis nyt sekä sinulta että Jumalalta: JOS OLET OLEMASSA, ANNA MINULLE USKO!

        Katsotaan kuinka käy. Jos en tule tästä huolimatta uskoon, tästä voi vetää ainoastaan seuraavat johtopäätökset.
        - Jumala ei halua että tulen uskoon.
        - Jumala ei ole olemassa.
        - Sinä et pyytänyt Jumalalta, että tulisin uskoon.

        Et näy ymmärtävän sitä perusasiaa, ettei Jumala ole mikään ihmisen narunukke - Kaikkivaltias tekee mitää tahtoo ja pulinat pois.


      • minä.ottaisin
        EnVoiKäskeäHäntä kirjoitti:

        Et näy ymmärtävän sitä perusasiaa, ettei Jumala ole mikään ihmisen narunukke - Kaikkivaltias tekee mitää tahtoo ja pulinat pois.

        Ramattu siis valehtelee tässä:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>

        Hän siis kuulee pyyntöni ja saamme mitä pyydämme.

        JUMALA, PYYDÄN, Anna minulle usko.


      • LupauksetVainUskoville
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Ramattu siis valehtelee tässä:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>

        Hän siis kuulee pyyntöni ja saamme mitä pyydämme.

        JUMALA, PYYDÄN, Anna minulle usko.

        <<<<Ramattu siis valehtelee tässä:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>>>>>

        Ei Raamattu noin sano, nuo ovat omia sanojasi - Jeesus sanoo näin niille, jotka ovat Hänen seuraajansa ja jotka tekevät Hänen tahtonsa:

        Joh 15:

        9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessan. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.

        Tämä lupaus ei siis ole jumalattomille, kuten ei ole koko Uusi Testamenttikaan - se on kirjoitettu vain ja ainoastaan Jeesukseen uskoville ihmisille.

        Siltikään yhdestä jakeesta ei voi muodostaa oppia, vaan Raamattu koostuu kirjoituksista, joista koostuu koko Totuus.


      • minä.ottaisin
        LupauksetVainUskoville kirjoitti:

        <<<<Ramattu siis valehtelee tässä:
        <Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.>>>>>

        Ei Raamattu noin sano, nuo ovat omia sanojasi - Jeesus sanoo näin niille, jotka ovat Hänen seuraajansa ja jotka tekevät Hänen tahtonsa:

        Joh 15:

        9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessan. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.

        Tämä lupaus ei siis ole jumalattomille, kuten ei ole koko Uusi Testamenttikaan - se on kirjoitettu vain ja ainoastaan Jeesukseen uskoville ihmisille.

        Siltikään yhdestä jakeesta ei voi muodostaa oppia, vaan Raamattu koostuu kirjoituksista, joista koostuu koko Totuus.

        Eli joko sinä et ole Jeesuksen seuraaja tai sit et halua että tulen uskoon.
        Jos olet Jeesuksen seuraaja ja pyydät, että tulisin uskoon, niin tämän pitäisi kai toimia...
        Siinä lukee aivan selvästi "saamme sen mitä häneltä pyydämme".
        Voisitko siis pyytää, kiitos.


      • JumalaTekeeKutenTahtoo
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Eli joko sinä et ole Jeesuksen seuraaja tai sit et halua että tulen uskoon.
        Jos olet Jeesuksen seuraaja ja pyydät, että tulisin uskoon, niin tämän pitäisi kai toimia...
        Siinä lukee aivan selvästi "saamme sen mitä häneltä pyydämme".
        Voisitko siis pyytää, kiitos.

        Ei nyt tunnu menevän jostain syystä tajuntaasi, että minä EN VOI käskeä Kaikkivaltiasta Jumalaa tekemään YHTÄÄN MITÄÄN.

        Toki voin anoa Häneltä monia asioita ja minun pitääkin - Sanahan sanoo, että teillä ei ole, koska ette ano.

        Hän kyllä AINA vastaa rukouksiini tavalla tai toisella - joko heti tai silloin kun se sopii Hänen kokonaisvaltaiseen suunnitelmiinsa.

        Rukousvastakset siis kyllä tulevat AINA ja aikanaan, mutta ei aina silloin ja siten kun minä olisin luullut, mutta aina se on ollut oikeaan aikaan tuleva ja paras rukousvastaus juuri minulle.

        Jos voisin komentaa ja käskeä Jumalaa ja Hän tottelisi täysin kuten minä haluaisin kaikenaikaa, ei Hän olisikaan Jumala, vaan minä olisin.

        En vastaile provoihisi enää - koska jankkaat ja kiusaat tahallasi itsestään selvästä asiasta.


      • minä.ottaisi
        JumalaTekeeKutenTahtoo kirjoitti:

        Ei nyt tunnu menevän jostain syystä tajuntaasi, että minä EN VOI käskeä Kaikkivaltiasta Jumalaa tekemään YHTÄÄN MITÄÄN.

        Toki voin anoa Häneltä monia asioita ja minun pitääkin - Sanahan sanoo, että teillä ei ole, koska ette ano.

        Hän kyllä AINA vastaa rukouksiini tavalla tai toisella - joko heti tai silloin kun se sopii Hänen kokonaisvaltaiseen suunnitelmiinsa.

        Rukousvastakset siis kyllä tulevat AINA ja aikanaan, mutta ei aina silloin ja siten kun minä olisin luullut, mutta aina se on ollut oikeaan aikaan tuleva ja paras rukousvastaus juuri minulle.

        Jos voisin komentaa ja käskeä Jumalaa ja Hän tottelisi täysin kuten minä haluaisin kaikenaikaa, ei Hän olisikaan Jumala, vaan minä olisin.

        En vastaile provoihisi enää - koska jankkaat ja kiusaat tahallasi itsestään selvästä asiasta.

        Kyllä se on sinä jolla ei mene jakeluun ja jankkaat koska tiedät olevasi väärässä.
        Ymmärrän, että Raamatussa on kohtia mitä pitää tulkita, mutta niin selkeää lausetta kuin "... tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme" ei kaipaa tulkintaa.
        Huomaatko sanat TIEDÄMME hänen kuulevan KAIKKI pyyntömme ... SAAMME sen minkä PYYDÄMME".

        Kiitos kutenkin tästä keskustelusta. Olen nyt entistä vakuuttunempi, että uskovat tietävät itsekin että Raamattu ei pidä paikkansa ja sen takia harjoittavat tällaista mentaalista masturbaatiota kun esitetään yksinkertainen pyyntö.


      • JumalaTekeeKutenTahtoo
        minä.ottaisi kirjoitti:

        Kyllä se on sinä jolla ei mene jakeluun ja jankkaat koska tiedät olevasi väärässä.
        Ymmärrän, että Raamatussa on kohtia mitä pitää tulkita, mutta niin selkeää lausetta kuin "... tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme" ei kaipaa tulkintaa.
        Huomaatko sanat TIEDÄMME hänen kuulevan KAIKKI pyyntömme ... SAAMME sen minkä PYYDÄMME".

        Kiitos kutenkin tästä keskustelusta. Olen nyt entistä vakuuttunempi, että uskovat tietävät itsekin että Raamattu ei pidä paikkansa ja sen takia harjoittavat tällaista mentaalista masturbaatiota kun esitetään yksinkertainen pyyntö.

        Älä SINÄ pistä sanoja MINUN suuhuni - Olen tuntenut Jeesuksen jo yli 30 vuotta läheisesti ja tiedän toisin kuin sinä, että Hän elää ja vaikuttaa minussa ja muissa uskovissa Pyhän Henkensä ja Raamatun kautta.

        Sinä et tiedä näistä asioista mitään, etkä voikaan ymmärtää, koska nämä uskon asiat voidaan käsittää vain Pyhän Hengen kautta.

        Yksikään ihminen ei voi tulla uskoon, ellei Isä anna häntä ensin Jeesukselle, joka sitten kutsuu ihmistä tulemaan uskoon - vasta silloin ihminen tekee valinnan ottaako Jeesuksen vastaan vai eikö ota.


      • minä.ottaisin
        JumalaTekeeKutenTahtoo kirjoitti:

        Älä SINÄ pistä sanoja MINUN suuhuni - Olen tuntenut Jeesuksen jo yli 30 vuotta läheisesti ja tiedän toisin kuin sinä, että Hän elää ja vaikuttaa minussa ja muissa uskovissa Pyhän Henkensä ja Raamatun kautta.

        Sinä et tiedä näistä asioista mitään, etkä voikaan ymmärtää, koska nämä uskon asiat voidaan käsittää vain Pyhän Hengen kautta.

        Yksikään ihminen ei voi tulla uskoon, ellei Isä anna häntä ensin Jeesukselle, joka sitten kutsuu ihmistä tulemaan uskoon - vasta silloin ihminen tekee valinnan ottaako Jeesuksen vastaan vai eikö ota.

        En pistä sanoja sun suuhun, teet sen aivan itse.
        Kerro missä Raamatussa sanotaan seuraavaa:

        "Tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme, paitsi jos pyydämme, että toinen henkilö joka haluaisi tulla uskoon, saisi uskon"


      • HenkilökohtainenPelastus
        minä.ottaisin kirjoitti:

        En pistä sanoja sun suuhun, teet sen aivan itse.
        Kerro missä Raamatussa sanotaan seuraavaa:

        "Tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme, paitsi jos pyydämme, että toinen henkilö joka haluaisi tulla uskoon, saisi uskon"

        <<<<<"Tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme, paitsi jos pyydämme, että toinen henkilö joka haluaisi tulla uskoon, saisi uskon">>>>

        Ei missään noin sanota, mutta en voi KÄSKEÄ Kaikkivaltiasta tekemään yhtään mitään - Hän ei ole yhdenkään ihmisen määrättävissä, vaikka tahtookin, että kaikki ihmiset pelastuvat kadotukselta.

        Vain sinä itse voit ottaa pelastuksen vastaan - minä en voi tehdä sitä sinun puolestasi.

        Rukoile itse Jeesusta Kristusta Herraksesi ja Vapahtajaksi ja Hän tulee ja pelastaa sinut.


      • minä.ottaisin
        HenkilökohtainenPelastus kirjoitti:

        <<<<<"Tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme, paitsi jos pyydämme, että toinen henkilö joka haluaisi tulla uskoon, saisi uskon">>>>

        Ei missään noin sanota, mutta en voi KÄSKEÄ Kaikkivaltiasta tekemään yhtään mitään - Hän ei ole yhdenkään ihmisen määrättävissä, vaikka tahtookin, että kaikki ihmiset pelastuvat kadotukselta.

        Vain sinä itse voit ottaa pelastuksen vastaan - minä en voi tehdä sitä sinun puolestasi.

        Rukoile itse Jeesusta Kristusta Herraksesi ja Vapahtajaksi ja Hän tulee ja pelastaa sinut.

        Olen rukoillut. Ei toiminut.


      • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN
        minä.ottaisin kirjoitti:

        Siinä tapaukseessa olen mielelläni täyspöllö, koska otan paljon mielummin rikkaudet kuin mielikuvitusolennon tyhjät lupaukset.

        Sen valinnan teki Lootkin, Abramin veli, ja joutui askel askeleelta -lopulta Sodomaan! Kiusaantumaan hurskaassa sielussaan homojen hätyytellessä ovilla..eikä edes naapurit uskoneet Lootin sanomaa VAARASTA, JUMALAN TULEN VAARASTA! Sodoma hävisi, ja Lootin vaimokin muuttui suolapatsaaksi -katsoessaan taakseen, ikävöiden maailmaa ja sen ruokapatoja (josta Jumala on kieltänyt, rakastamasta maailmaa! Saati sitten halailemasta Puita..tuli radio deistä sekin pakanallisuus äsken!)


      • minä.ottaisin
        SANAN.POHJALLE.TAKAISIN kirjoitti:

        Sen valinnan teki Lootkin, Abramin veli, ja joutui askel askeleelta -lopulta Sodomaan! Kiusaantumaan hurskaassa sielussaan homojen hätyytellessä ovilla..eikä edes naapurit uskoneet Lootin sanomaa VAARASTA, JUMALAN TULEN VAARASTA! Sodoma hävisi, ja Lootin vaimokin muuttui suolapatsaaksi -katsoessaan taakseen, ikävöiden maailmaa ja sen ruokapatoja (josta Jumala on kieltänyt, rakastamasta maailmaa! Saati sitten halailemasta Puita..tuli radio deistä sekin pakanallisuus äsken!)

        Ihan kiva satu.


    • Kana.kot.kot

      Onko se meiltä keltään pois, miten kyseinen kana käyttäytyy?

    • PureFashion

      Toisen käden sormiin sitten AMSG.

    • lapsellistatouhua

      tyttöraasu ihme on jos ei pieleen mene pitemmällä periodilla.

    • goaho

      Silikoni-implantit rinnoissa on abominaatio Jumalan silmissä. Se viestii turhamaisuudesta, Jumalan luomistyön kunnioittamattomuudesta, pinnallisesta ihmiskäsityksestä jne.

      Jos Sara luopuisi implanteista ja alkaisi ylistää Jumalaa videoillaan, se olisi merkki siitä, että hän on uskossa. Tähän asti sellaisesta ei ole ollut merkkiäkään.

      • nyt.en.ymmärrä

        Miksi pitäisi kunnioitta sellaista luojaa joka on antanut liian pienet tissit?


      • silarit.rocks

        Eikö mielestäni Jumalan luomistyötä saa korjailla? Sehän nimenomaan on yhteistyötä Jumalan kanssa!


    • Vieläköuskotaan

      Ihan hyvä taas kerran todeta, miten helluntailaiset urokset täällä joukkovoimalla nimittelevät nuorta naista, joka ei halua enää olla heidän porukoissaan.

      Hyvä helluntailaiset miehet, bravo ja hallelujaa! Huutakaa vielä lisää niitä saatanoitanne ja tulikiviänne ja jumalanne tuomioita, niin kansa näkee, mitä miehiä te olette.

      Naisiahan helluntailaiset jo uskomustensa perusteella halveksivat, joten yksikään helluntailainen nainen ei uskalla tällä palstalla kirjoittaa.

    • HäpeäSinäHuijari

      Höpölöpö, Sara ei ole koskaan ollut mikään hellari, vaan baptisti - eikä uskovat miehet naisia vihaa, vain sinä vihaat!

      • X-bapu

        Baptisteissa on helevetin hyvännäkösiä muijia!


      • HuiKauheeta

        Minkälaisia ovat "helvetin hyvännäköiset muijat?" Onko ne sarvipää pirujen näköisiä, kun ovat kerran helvetillisiä?


    • hailnyhtöseitan

      Antichrist gets the glory. |,,| -_- |,,|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe