Sä et taida nainen

tiesitköhänsitä

Ymmärtää että tämä juttu meidän välillämme sekoitti elämäni täysin.

52

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typytyy

      Millai sillai? ;)

      • tiesistköhänsitä

        En tiedä mitä tehdä elämälläni.


      • KiinnostunutNainen
        tiesistköhänsitä kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä elämälläni.

        Mitähän teidän välillänne sitten tapahtui?


      • Oviaukijonnekin
        tiesistköhänsitä kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä elämälläni.

        Mitä haluaisit tehdä?
        Samanlaiset tuntemukset tuntemattoman tulevaisuuden edessä...


    • 75757-

      Mä tiiän että haluun vaan hänet* :/

      • 75757-

        Muista jutuista tiedän ihmeen vähän.


      • Vai_onko

        Mikä saa ihmisen raivoamaan ja sanomaan tuollaista? Kuitenkin tuon luntun takia kai täällä on?


    • Siismikäsekoitti

      Mitä tapahtui?
      Kenet haluat?
      Miksei hän ymmärrä sitä?

    • tapahtuivaiei

      Eihän mitään edes tapahtunut.

    • kysynvain

      Oliko teidän välillä oikeasti joku juttu vai pelkästään omassa mielikuvituksessasi?

    • Kuvitelmia

      Meidän välillä ei ainakaan ole tapahtunut mitään.

    • Onneamatkaanajatuksin

      Elät sitä elämääsi. Usko itseesi ja muista että sä selviät aivan kaikesta. Jos haluat jatkaa kuten tähänkin asti, se on hyvä ja se riittää. Jos haluat mennä eteenpäin, ei se helppoa ole sulle itsellesi, mutta kaikki hyväksyvät sinut. Olen Absoluuttisen varma siitä :). Selviät kyllä mistä vaan.

      • koitanpärjätä

        Kiitos!!!


    • pasmatsekaisin

      Sellaista se on, kun Se Oikea sattuu kohdalle. Näin minulle on kerrottu.

      • Tyhmääuskotella

        Ei ole mitään "sitä oikeaa"


      • sivusta
        Tyhmääuskotella kirjoitti:

        Ei ole mitään "sitä oikeaa"

        Sitten ei varmaan ole myöskään Sitä Väärää.


      • So-pi-vi-a

        Hei beibi olet oikeassa, on vain sopivia ihmisiä.


    • ymmärräjo

      Mielestäni alunalkaenkin sun elämää piti vähä heiluttaa...jotta tajuaisit, ettet ees oikeasti eläny vaan... suoritit ja suoritit juoksien itseäsi karkuun.

      • kuneitiedätoisestatarpee

        Minun mielestäni toisten elämän "heiluttaminen" tarkoituksellisesti on vähintäänkin arvelluttavaa, jopa julmaa. Asioita voi hoitaa monella tapaa.


      • ymmärräjo

        No ei varmasti ole.....ensin pitää hajottaa ennenkuin voi korjata...hänkin korjaa minua tavallaan...tietämättään (ehkä). Kuitenkin tarkoutusperäni ovat hyvät ja teen sen välittämisestä...erilaista pumpulia niin sanoakseni...


      • kuneitiedätoisentarpee

        Pikkasen eri mieltä jos puhutaan ihmisen tunteista, elämisestä ym. Tunteita voi kohdata ja tekemisiään muuttaa, elämäänsä muuttaa, luopua asioista, tuoda asioita elämään, tehdä elämästä uudenlaista myös ilman että pirstouttaa ihmisen henkisesti. Mutta ei taideta puhuta samasta asiasta.


      • ymmärräjo

        Nyt puhun ihmisestä joka ei siihen selkeästi itsenäisesti edes kykene...joo, asia tuskin on sama:)


      • AjatellaanVielä
        ymmärräjo kirjoitti:

        Nyt puhun ihmisestä joka ei siihen selkeästi itsenäisesti edes kykene...joo, asia tuskin on sama:)

        Mutta ei välttämättä ole sinun tai minunkaan asia sanoa että joku ei siihen kykene ja elämäänsä pitää heilauttaa. Mitä jos joku ajattelisi sinusta niin, päättäisi vasten tahtoasi että elämäsi perustuksia pitää horjuttaa, koska et näe jotain mitä hän omasta näkökulmastaan ajattelee näkevänsä? Ei ole ihmisellä oikeutta toiselle sellaista tehdä. Jos toinen ei halua kasvaa, ei sitä tapahdu vaikna tekisit mitä. Saat aikaan vahinkoa, älä sotke toisen päätä, et halua olla vastuussa seurauksista!


      • kylmääkyytiä
        AjatellaanVielä kirjoitti:

        Mutta ei välttämättä ole sinun tai minunkaan asia sanoa että joku ei siihen kykene ja elämäänsä pitää heilauttaa. Mitä jos joku ajattelisi sinusta niin, päättäisi vasten tahtoasi että elämäsi perustuksia pitää horjuttaa, koska et näe jotain mitä hän omasta näkökulmastaan ajattelee näkevänsä? Ei ole ihmisellä oikeutta toiselle sellaista tehdä. Jos toinen ei halua kasvaa, ei sitä tapahdu vaikna tekisit mitä. Saat aikaan vahinkoa, älä sotke toisen päätä, et halua olla vastuussa seurauksista!

        Ei tunnu mukavalta huomata, että toinen kävi elämässä vain pikkuisen heilauttamassa sitä. Juuri, kun olet saanut kaiken kohdallasi tasapainoon ja oppinut tyytymään siihen mitä on, tulee joku ja antaa toivoa siihen elämän laatuun jota olet aina kaivannut. Sitten hän onkin jo pois ja ihmettelet kuinkas tästä jatketaan, kun taas alkaa uudelleen matka tyhjään elämään tyytymiseen ja vielä enemmän on luotto, edes mahdollisuudesta läheiseen ihmiseen elämässä, pois. En todella suosittele heilauttamaan tuntemattomien elämiä, kun ei koskaan voi tietää mitä jälkeensä jättää eikä ole tarkoituskaan jäädä toisen kanssa yhteistä matkaa kulkemaan askeltakaan. Kaiken tuon kokeneena voin kertoa, että sattuu aivana stanasti, jälleen kerran.


    • niinminunkinelämän

      Samat sanat

    • samoin

      En tiennyt. Juttu sekoitti elämäni täysin, mutta sinusta en tosiaan tiedä.

    • Olenkovinpahoillani

      Ai mun tyhmät viestit. Usko pois, ne oli väärinkäsitystä kaikki. Kuten selitin. Erehdyin ihmisestä.

    • vieläennenyötä

      Tiedetään tiedetään. Menihän mullakin elämä ihan sekasin pariksi vuodeksi. Sait minut aivan raiteiltani jostain syystä. Vieläkään en ole toipunut enkä unohtanut sinua. Tuskin koskaan olisin tullut tälle hullulle palstalle jollen etsisi ja kaipaisi yhteyttä sinuun. Olen kertonut sen sinulle. Kuvittelin tänäänkin että monet postaukset olivat sinulta. Voi olla että oli, voi olla ettei ollut. Saattaa olla että toivoin niin. Olen vastaillut pitkin päivää aloituksiin kun oli aikaa (harvinaista kyllä) ja ajatellut että sinä lukisit ne. Hulluutta minussa?!!!!:)


      ps. olen kertonut ajatukseni, tunteeni ja kokemukseni kirjeissäni. Ne kaikki olivat totta ja aitoa.

      • kirjeetön

        Eipä ole pitkään aikaan kirjeitä tullut sinulta.


      • vieläennen

        Mitä tuo tarkoittaa? Oletko odottanut kirjettä ja jos niin mistä syystä? Sinustakaan ei ole kuulunut mitään. Elämä on vuorovaikutusta.


      • kirjeetön

        Kuka nyt ei kaipaamaltaan haluaisi saada kirjettä jossa sanotaan vaikka "Olen miettinyt ja kaivannut sinua paljon. Haluaisin saada olla lähempänä sinua. Minusta tuntuu etten halua elää ilman sinua vaan sinun kanssasi."


      • vieläennen

        Noh, ehkä sun pitää kertoa tuo sille kaipaamallesi eikä täällä palstalla minulle. Oletko sinä kertonut hänelle mitä tunnet häntä kohtaan? esim. kirjeellä tai s-postilla?


      • kirjeetön

        Olen kertonut hänelle. Hän tietää minun haluavan hänet. Tulee ilmi siinäkin sähköpostissa mikä on minun viimeinen hänelle.


      • vieläennen

        Hyvä jos on niin. Toivottavasti kaivattusi vastaa siihen .Palstalla voi tulla helposti tulkintoja omaan tilanteeseen.. Toivottavasti saat kaivattusi :)


    • haikeapiika

      Kannattaa varmaan sitten keskittyä järjestämään elämä takaisin raiteilleen :-(

    • minullakinkriisiäpukkaa

      Jos minulle, niin en tiedä. Vaikuttanut siltä ettei ole mitenkään vaikuttanut elämääsi. En kyllä ole tietoinen elämästäsi sen kummemmin.

    • kinkkistä

      Kyllä minunkin elämä aika sotkussa hänen takiaan/ansiostaan on. Ennen häntä en tiennyt että joku voi tuntua niin oikealta ja hyvältä. Nyt etsin sitä samaa muiden kanssa mutta kukaan ei tunnu sopivalta.

    • My_name_is_Bond-

      Kuule Kari. Sä tiedät että tollaset asiat ei kuulu suomi24 palstalle ja sä tiedät vielä helvetin hyvin senkin, että mielikuvitus suhteet eivät aiheuta minkäänlaisia ongelmia. Ne voi elää mielikuvittelemalla tai unessa uudelleen ja siten kuin haluaa fantasiansa olevan.
      Tiedät myös sen, että nimesi on Kari, Runk Kari.

    • klubilla

      Jaa... ehkä en aina ymmärräkään, kun osaat olla niin cool. Mutta oon mä jotain huomannutkin.
      Tärkeä olet mulle.

      • My_name_was_Bond-

        Kari on lutunen. Runk Kari.


    • Vilkutathan

      Huomenna saareen, tuutko

      • Vilkutan

        En pääse, reissussa.


    • kukkanenvain

      Mä ymmärrän, koska niinkuin sanoit, ymmärrän sua hyvin. Pienillä sanoilla voi olla yllättävä, suuri merkitys. Tiedän että nyt sun päässä raksuttaa mitä oikein haluat elämältäsi. Siksi toivonkin ettet sanoisi mulle mitään ennenkuin tiedät. Aika taitavasti olet vältellyt sanomasta mitään liikaa. Voin vain kuvitella kuinka paljon sua ahdistaa, haluaisin olla tukenasi, mutta...

      • metsätienpää

        Nyt just lohtua sinulta haluaisin ja tarvisin, olen aika hajalla näistä asioista, olis edes joku pitämässä kädestä....


      • Tähdetsilmissäni

        Oho, aika hassua mutta tuo kirjoitus.... Sanoit asiat juuri niinkuin toivon hänen ajattelevan. Uskomatonta :)
        No et tietenkään ole hän, kuinka voisitkaan olla?
        Oletko mies vai nainen?


    • TyttöHarrastuksesta

      Sinä mies sekoitit minun elämäni. Yritän taistella vastaan, mutta tämä tunne on järjetön. Ja katseesi ihan kaikkea.

    • äökhfdglöl

      Sami se on joka Annille tehtailee näitä aloituksia. Jätti werryuirw nimimerkin pois kun kaikki tunnisti, eikä saanut enää vastauksia. Nyt taas voi kuvitella että Anni vastaa joissain näissä kymmenissä vastauksissa, missä palstan epätoivoiset naiset avautuu. On aina hyvä pettää itseään ja elää harhassaan.

    • ANNl

      Mutta en ole kiinnostunut Samista, vaan jostain ihan toisesta.

    • ketäsänyt

      mitä sun vaimo sanoo siitä, että sä taas vokottelet henkilökuntaa ja alaisiasi?
      Jäitkö sä jo kiinni?

    • nusnusvaanpoika

      Voi pientä tekstistäa huomaa defenssisi ja halusi näyttäytyä jonkun pelimiehen roolin takaa.
      Ota ensin selvää täysin toisesta mitä joku on kokenut ja oma älykkyytesi suhteessa toiseen.
      Nyt näyttää vähän homomaiselle tuo näkemyksesi. Tarkoitan että heteromies harvoin käy kilpaan naisen kanssa. Sehän on sama kun sulle sanottais että hei beibi koitin vain osoittaa millaista oikean naisen kanssa eläminen on kun vaikutit niin hinttimäiselle. Nussimaan joudut! Kamalaa eikö ;)

      • ylläolevalta

        Ja edellinen ylläoleva teksti meni nimimerkille "ymmärrä jo".,Ehkäpä tämä olikin alun alkaen joku homoketju...jos aloittajakin oli mies. Aika turhaa niin turhaa!


      • ymmärräjo

        Olen nainen...mut kivaa et tekstini sai aikaan moista ärsytystä;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe