Tää on ehkä tosi tyhmä kysymys

yksipienikysymys

joten antakaa jo etukäteen anteeksi kun kysyn, please, mutta tää on vaivannut mua tosi pitkään. Tää kysymys voi siis tuntua teistä, erityisesti pitkään kuntoilleilta, tosi tosi TOSI tyhmältä, joten oon äärimmäisen pahoillani mikäli koette kysymykseni jotenkin loukkaavaksi. Se ei ole tarkoitukseni, mutta en mahda mitään sille, jos onnistun aina esittämään kysymykseni jotenkin loukkaavaan sävyyn (perinteistä meikäläiselle!). Mua kiusattiin tosi paljon koulussa ja siksi oon nykyään tosi varovainen kysymyksieni suhteen, koska itsetuntoni on jäänyt tosi matalaksi ja pelkään palautetta, jota saan ihmisiltä, eikä se palaute ole aina hirveän kaunista. Siksi tällä kertaa pyydän, että suhtautuisitte kysymykseeni avoimin mielin ja suvaitsevaisuudella, vaikka kuinka typerältä se kuulostaisi. Mut jos kysymys on oikeasti tosi tyhmä teistä niin kertokaa heti sen sijaan että ootte niin kuin ei muka olisi ollut tyhmä, koska mulle jää tosi huono mieli jos musta tuntuu että joku on voinut loukkaantua ja vaistoan sen vastauksen sävystä jotenkin, enkä saa enää sen jälkeen nukuttua ja koko yö menee pilalle. Otankin aina yhden Tenoxin ennen nukkumaanmenoa, mutta siitäkin huolimatta asia jää helposti vaivaamaan ja kummittelemaan mieleeni ja itken koko tyynyn märäksi sen takia. ANTEEKSI TOSI PALJON ETUKÄTEEN KAIKILLE LUKIJOILLE JA VASTAAJILLE!

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymystäkehiintack

      No eipä tuosta nyt kysymystä saa tongittua esille, ei sitten useammallakaan lukukerralla. Valitan. Ja anteeksi jos loukkaan tällä huomiolla, se EI ole tarkoitukseni.

    • hiemanihmettelen

      Joo ei ollut yhtään tyhmä tuo sun kysymys.
      Vastausta en tosin osaa antaa.

    • GossipGirl2003

      Missä tuossa oli se kysymys

    • ei_tyhmä_kysymys

      Ei keneltäkään kannata pyytää anteeksi omaa olemassaoloaan.

    • ÄläHuoli

      Lasi lämmintä maitoa ennen nukkumaanmenoa, nallekarhu kainaloon, huilumusiikkia taustalle ja äipältä suukko otsalle. Hyvää yötä pikkuinen!

    • Tyhmälö

      Ja kysymys oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe