Voiko terveydtarkastaja nöyryyttää näin

Nolona

Eli olen 16v murrosiän käynyt poika. Laukean kuitenkin erittäin herkästi ja pippelini on noin 4cm pitkä. Pari viikkoa sitten kävin terveystarkastuksessa ja nuori nais terkkari käski riisua housut pois. Terkkari käski minun siirtää karvoitusta että hän "näkee mitä tarkastella". Noh minä siirsin karvoja ja hän hiplaili vähän aikaa, sitten ruikautin vahingossa hänen kädelle ja hän pidättelemättä purskaisi naurun ja kertoi sitten missä voin pyyhkiä pippelini. Kun tulin nolona vessasta hän halusi vielä hieman tutkia ja käski sitten laittaa housut jalkaan. Kun tarkastus oli ohi kysyin häneltä vielä ennen lähtöäni oliko kaikki ok, niin hän hymyillen sanoi
" etsimällä löytyi ja näytti toimivankin"
Koulun käytävillä mukava aina törmätä terkkariin kun aina pieni hymy poskilla..

23

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XDD voi elämä

    • millimunakoolen

      Aika paska akka oli :( ei nyt jokaisella ole iso, minun on 9cm ja olen 16v ja vähän karvoja

    • vähänvanhempi

      Ikävää jos koet olevasi nöyryytetty,ota huumorilla koko juttu.Iske silmää sille terveydenhoitajalle kun kohtaatte.

    • otarennostivain

      Ei sinulla mitään hävettävää ole. Onhan se aika luonnollista tuollaisissa tilanteissa. Kyllä se sinun pilisi sitten tositoimissa paisuu aikanaan oikeisiin mittoihinkin. Lepotilan mitalla ei ole mitään merkitystä. Lyhyempi kasvaa paljon enemmän sitten kunnon erektiossa, lepotilassa pitempi kasvaa erektiossa paljon vähemmän.

      Voisit vähän harrastaa itsetyydytystä siten, että yrität välttää nopeaa laukeamista, kun on pitkään saamatta orgasmia eli laukeamista, sitä nopeammin yleensä laukeaminen tulee. Käytä jotain voidetta ja muista pestä kätesi hyvin, että kaikki pysyy hyvässä kunnossa, ettei tule hiertymiä.

      Ole huoletta, ei sinulla tule mitään ongelmia olemaan, kaikki kyllä tulee toimimaan sitten oikein hyvin. Kun sinulla on joskus sitten vaimo, voitte yhdessä harjoitella ja opetella niitä taitoja ja kaikki tulee toimimaan oikein hyvin.

      Ei se terkkari muista sinun piliäsi, hän on nähnyt niitä niin paljon, ettei sinun pilisi enää jää mieleen. Hän on kokenut samoja asioita jo monesti ennenkin, ole siis rennosti ja unohda tuo oma harmituksesi.

      Kaikki on sinulla ihan kunnossa. Hyvää elämän jatkoa ja kaikkea hyvää sinun tulevaisuuteesi.

      • karvatonpili

        Pitää paikkansa tuo pieni kasvaa enempi kuin iso, olen nähnyt mun molempien veljen lösönä ja seisovan, pikku veljellä n.6cm mut ku seisoo se onkin12cm ja iso veljellä 9cm lösönä seisokkina 11cm ne 11 ja 16v mä olen 13 mun on 8cm ja kovana 14cm


    • Aloittajaaa

      muilla ehkä mutta minulla pippeli kasvaa 4cm noin 5-6cm erektiossa... Jos nuori kaunis terveydenhoitaja vetää räkäiset pilkan naurut kun pikku pilini ruikkaa hänen kädelle niin voin vain kuvitella mitä hän ajattelee. Vessasta tultuanikin hän tutki "jöpöttävää" kilkkaraani sillä ilmeellä että kuinka pieni pippeli voi olla. Myönnän toki sen että karvapehkoni peittää jöpöni piiloon mutta kunka noloa on pidellä karvoitusta sivulla kun terkkari haluaa nähdä mitä tälläkertaa tarkastellaan....

    • odotarauhassa

      Sinun pilisi kasvaa vielä, ei se ole vielä aikuisen mitoissa, vaikka oletkin jo murrosiän ohittanut.
      Noin 22 vuotiaana tiedät, millaiset mitat sinulla on.
      Onhan se käyttökelpoinen jo nytkin, ei siinä mitään.

    • vinkwink

      Mielikuvitusterkkarilta saa huomattavasti nöyryyttävämpääkin kohtelua.

    • ayylmaooo

      Kiitos nauruista:DDD vaikka olikin feikki

    • Aloittajaaa

      Eikö penis nimenomaan kasva murrosiässä? Minulla murrosikä on ollut ja mennyt jo eikä pippeli sen kummemmin kasvanut eikä tuskin tule kasvamaankaan. Ja kerta väitätte että 5-6cm pilillä voi hoitaa hommat niin onko jollakin tytöllä oikeaa kokemusta ?

    • neljäcmunia

      Ja sitten sinä heräsit ja totesit, että terkkari on vasta huomenna. Ei mene läpi tämän sortin pervoilut.

    • Voivoivoih

      Ymmärrän sinua tavallaan. Minä en olisi voinut olla nauramatta kyseisessä tilanteessa mutta terkkarin pitäisi hallita tunnetilat. Klinusi kuitenkin vastaa parin vuoden ikäisten poika vauvojen pippeliä ja sinä tosin olet jo 16v. Minulle sinusta ei kuitenkaan olisi muutakun harmia. Varsinkin jos ruikku tulee jo katsomallakin.

    • XD Noloo!

    • joni-hillopurkki

      Meet oikeen lääkärin puheille ja se antaa jotain jos ei kestä yli puol min ja jotain mittaongelmiin varmaan.

      • Aloittajaaa

        Ei kauheesti huvita enää lääkäreiden pakeille mennä kyselemään miksi pippelini on niin pienoinen.itse housujen laskeminen vieraan edessä on kiusallista ja varsinkin silloin jos pili piilottelee karvapehkossa.. Laukean kuitenkin taas uudestaan ja sitä tilannetta en halua enää toista kertaa


    • Aloittajaaa

      Miten koskaan kehtaan lähestyä naisia kun tietää heidän reaktion pikkupippeleitä kohtaan ? Se miten terkkari käyttäytyi minua kohtaan kertoi jo aika paljon, varsinkin kun heidän pitäisi osata pitää mölyt mahassa. Tai entä sitten jos nainen suostuisikin pienen pippelini nähdessään edetä pidemmälle, laukean kuitenkin alle puolen minuutin...

    • panoukko

      Mitä isolla mulkulla tekee? Ei yhtään mitään. Pääasia että sillä saa kustua ja saa hyvät orkut! Mihin sitä muualle tarvitsee. Jokainen huolehtii omista orkuistaan!
      Eikä tytötkään tykkää mistään metriletkuista, se on legendaa!

      • Elämäonnn

        Niin tietenkin jos ei välitä kuin omista orkuista niin sittenhän koolla ei varmaan ole väliä, mutta valitettava tosiasia on että 4cm jöpöpilillä saa lähtöpassit kotia kasvamaan. Kolmen veljen isosiskona voin kertoa että aloittajalla ei kyllä pilin suhteen ole syntymästä tapahtunut muuta muutosta kuin järetön puska kasvanut kilkkaran ympärille..


    • Totuudellinen

      Vastaus aloittajan kysymykseen: ei voi. Tekstisi on täyttä puppua. Terveydenhoitajat eivät todellakaan toimi noin.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe