Isännöintinpalvelu Lehtiö Oy

Uuden-alku

Onko jollain kokemusta Lehtiön isännöintipalvelusta? Taisi olla ennen Lehtiö&Alatalo nimellä. Talonyhtiössämme vaihtui siis isännöitsijä ja nyt olisi kiva kuulla mielipiteitä Lehtiö Oy:stä.

22

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeremiias

      Meidän talossa on ollut Lehtiön palveluita käytössä jo neljä vuotta ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu. Tosin nyt syyskuusta alkaen tulee alihankintana isännöintiä jatkamaan Tammi niminen yritys, mutta silti palvelut tulevat edelleen lehtiö Oy:n kautta

    • Asukki

      Kokemukseni mukaan aivan asiallinen toimisto Raisiossa. Tammea en tosin tunne. Toisessa omistamassani asuntoyhtiössä aloitti myös Raisiossa toimiva isännöintitoimisto Hiltunen & Salonen. Olen saanut erittäin positiivisen kuvan aktiivisesta tyylistä.

    • Pettynyt-bisnekseen

      Miedän talonyhtiö on ollut erittäin pettyneitä Lehtiön tuottamiin isännöinti palveluihin Tammen kautta joka vastaa myös talonyhtiön huollosta. Lumia ei aurata pihasta,hiekotus ei pelaa ja julkisivua ei korjata vaikka hallitus ollut useasti yhteydessä toimistoon. Olisiko se isännöinti prkl hankala toteuttaa vaikka mittatilaustyönä!!!!

    • nohuhhuhjaviistuntii

      kaikista surkein on laiskat, ja tyhmät. elikkä lassila tikanoja.

      • Huoltokerrakseen

        Jos talonyhtiö ottaa L&T:n huoltofirmaksi niin se on kyllä ollut monen yhtiön viimeinen virhe. meidän talossamme oli L&T puolivuotta ja mitään eivät aikaan saaneet vaan koko talo oli paskan peitossa kun eivät viitsineet käydä edes rappukäytäviä siivoamassa.


      • Uusi_laki

        Talonyhtiö laki muuttuu 28.11 alkaen sellaiseksi että talonyhtiön asukkaat vastaavat itse porraskäytävän puhtaudesta eli käytännössä tämä tarkoittaa että jokainen osakas pitää oman ovensa ulkopuolen siistinä.


      • Mainuanlaki

        Ei tuo laki vielä ole varmaa että meneekö läpi, mutta uskon kuitenkin että menee. Tupakkalaki parvekkeella ei ainakaan vielä ensimmäisessä kokouksessa mennyt läpi.


    • natalielyyra

      joku margit oli pomona. firmaa en muista. konttori oli vaisaaressa. tumma tyly nainen. täysin ala-arvoinen huoltofirma.

    • Hallpj

      Taloyhtiölakia ei ole olemassakaan. Asunto-osakeyhtiölaki on. Mitään porrassiivousta ei ole tulossa osakkaille eli emävale tai huumoria herkkäuskoisille.

    • Talonpoika_kännissä

      Isännöinti palvelu Lehtiö Oy on myynyt puolet toiminnastaan Veli-Matti Tammi nimiselle yrittäjälle joka vastaa nykyään isännöinti tehtävistä yhdessä isännöitsijä Pekka Pirisen kanssa. Lehtiö ei ilmeisesti siis hoida enää isännöitsijän töitä kiinteistöissä vaan konttorista käsin ns. etä-isännöintinä

      • Slow_down

        Lehtiö on isännöintitoimisto eikä itse isännöitsijä. Lehtiön palveluksessa on Lindström,Pirinen ja Tammi jotka hoitavat isännöinnin.


      • tympiintynyt
        Slow_down kirjoitti:

        Lehtiö on isännöintitoimisto eikä itse isännöitsijä. Lehtiön palveluksessa on Lindström,Pirinen ja Tammi jotka hoitavat isännöinnin.

        Aivan ala-arvoinen tuo isännöinti, huiputtaa, salailee, ei vastaa puhelimeen, ei vastaa viesteihin. Lehtiö itse ei ole milloinkaan ottanut kantaa isännöitsijöiden töppäilyihin, siksi vissiin vähän huonosti meni. Tammi on kyllä aivan pohjanoteeraus.


    • pettynytx

      Alitalo oli hyvä, todella hyvä, sääli ettei sitä enää ole. Lehtiö on huono, ei kuuntele asukkaita. Tammi, kun tuli, lähtivät bisnekset jyrkästi väärään suuntaan.

    • melankoly

      Ala arvoista toimintaa. Ei vastaa sähköposteihin, viivyttelee kuukausikaupalla huoneiston korjauskohdetta. Ilmeisesti ei anna toimeksiantoa huoltoyhtiölle, koska korjaus tehtiin vasta sitten kun olin itse yhteydessä huoltoyhtiöön. Välinpitämätön ja ylimielinen.

      • Talonyhtiötä

        Meidän talonyhtiössä on Lehtiön isännöintipalvelu Pekka Pirinen ja olemme olleet tyytyväisiä häneen. Hoitaa asiat ajallaan ja on muutenkin aina osakkaan puolella.


      • Dip.insinöörit_parhaita

        Paras Lehtiön alihankinta on ollut tosiaankin Pekka Pirinen. Niin hyvää isännöinti palvelua en ole koskaan saanut.


    • Wallu46

      Tarkastakaa tilit tosi hyvin

    • Kirjanpitoa

      Veli-Matti Tammi on nykyään tekninen isännöitsijä ja vain Henry sekä Pekka hoitavat taloihin liittyvät asiat.

    • Negatiivinen_kokemus

      Talonyhtiömme käytti Lehtiön palveluita. Kukaan ei ollut tyytyväinen heidän panokseen. Pitäisi nyt sentää hommat hoitaa niin kuin on sovittu, mutta se tuntui olevan ylivoimaisen vaikeaa.

      • melankoly

        Tässä vaan vieläkin odotellaan, että luvattu korjaus tehtäisiin, toivottomalta näyttää.


    • Koreteki

      Olkaa varuillaan Lehtiön palveluita käyttävät talonyhtiöt ja tarkkailkaa vesimaksuanne. Jos vesimaksunne on mielestänne oudon suuri niin pyytäkää asiasta välitön selvitys.

      • melankoly

        Voisitko tarkentaa, olen ihmetellyt asiaa. Vierekkäisissä taloissa suuri ero vesimaksuissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe