Mikroaallotus

saatankuollapian

Jos tunnet että pulssiaallon joka menee läpi kehon/pään korvassa saattaa kuulua humaus,niin olet joutunut mikroaaltoa hyökkäyksen kohteeksi.Tätä tapahtuu Riihimäellä.

Vaikea uskoa mutta tällaisia sadisteja on riksussa.Näillä ei ole mitään inhimillisyyttä ovat läpeensä pahoja ihmisiä joissa ei ole mitään hyvää, psykopaatteja,Hitlerkin oli inhimillisempi ei sentään paistanut ihmisiä elävältä.

Naapuriasunnostani on tullut tukikohta jossa aallottajat vaihtunuvat joka vuosi koska eivät itse halua altistua mikroaalloile liian pitkään,uudet stalkkerit tilalle tekemään rotan hommia.

336

2561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kernkraft400

      Itse syyllistyn mikroaallottamiseen lähes päivittäin. Nopea ja kätevä tapa uudelleenlämmittää nakkikastikkeet. Ja sunnuntaisin usein kuulen ja tunnen pulssini turhankin lujaa, ja suutakin kuivaa herätessä. Hitleriin en ota kantaa millään tavalla.

      • Kraftwerke

        Kyllä sama meno täällä, lapsen ruoat ja omani välillä mikrottelen. Tosin minua huimaa myöskin välillä, mutta siihen on lääkitys.


      • nimetönkin

        Siis sentään uskotte että mikroaallotus vaikuttaa.Jos kerran nakkeihin ,niin miksi ei ihmisiin.


      • mikroaaltoa.tarjolla

        Siitä huimauksesta. Minä tässä yhtenä päivänä menin Prismaan sisälle siitä vartiokopin yksisuuntaisen peilin vierestä. Alkoi huimata. Menin ihan voimattomaksi. Ensin ihmettelin, mitä nyt. Sitten tajusin paikan. Ja kiireesti lähimmän hyllyn taakse. -Ja kas, heti loppui. Eikä uusinut enää.
        Päätin, että täytyy välttää sitä sisäänkäyntiä. Taidankin päättää päinvastoin ja ruveta seuraamaan, tapahtuuko vielä jotakin.


      • Anonyymi
        mikroaaltoa.tarjolla kirjoitti:

        Siitä huimauksesta. Minä tässä yhtenä päivänä menin Prismaan sisälle siitä vartiokopin yksisuuntaisen peilin vierestä. Alkoi huimata. Menin ihan voimattomaksi. Ensin ihmettelin, mitä nyt. Sitten tajusin paikan. Ja kiireesti lähimmän hyllyn taakse. -Ja kas, heti loppui. Eikä uusinut enää.
        Päätin, että täytyy välttää sitä sisäänkäyntiä. Taidankin päättää päinvastoin ja ruveta seuraamaan, tapahtuuko vielä jotakin.

        Tapahtuu. Joudut hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuu. Joudut hoitoon.

        TÄMÄ ON TROLLIKETJU. SIKSI SÄILYNYT. Aidot, oikeat ketjut aiheesta ovat aivan trollien tuhoamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuu. Joudut hoitoon.

        Oikeesti tapahtui, että peilin takaa vartiokopista ammuttiin minua ilm. mikroaallolla, kiun oli niin voimakas kipu.
        Tämä liittyi siihen, kun markettiin mennessä ja sieltä poistuessa minua ammuttiin mikroaallolla. Yritin pysytellä muiden ihmisten takana, mutta useinkaan auttanut,
        Tätä jatkui viikkoja. --Mutta kun on pakko syödä ja muualla minulle ei myyty. -- pysyin ensin hiljaa. Sitten joku aloitti ketjun Prisman vartijat kuntokuurille. Kirjoitin asiasta siihen ketjuun, vaikka oli jo loppunut.

        MITKÄHÄN ERVOT PILKKAA JA VÄHÄTTELEE TÄLLAISIA KOKEMUKSIA. Ainakin trollit.


      • Anonyymi
        nimetönkin kirjoitti:

        Siis sentään uskotte että mikroaallotus vaikuttaa.Jos kerran nakkeihin ,niin miksi ei ihmisiin.

        On kyllä silloin tällöin tuntunutkin, että naapurini pitää minua pelkkänä nakkimakkarana. Hän on sellainen vanhempi leskirouva. Vihjailee minulle aina hississä jotain prinssinnakeista ja muuta. Usein olen tuntenut huimausta kotonani tavattuani hänet. Olen varma, että hän lähettää kotiini mikroaaltosäteilyä. Luulen, että hänen tekisi mieli polttaa minut pohjaan oikein kunnolla. Olen häntä ainakin 20 vuotta nuorempi. Käsittääkseni ajoittainen impotenssini johtuu hänen lähettämistään säteistä.


    • Kovaksikeitettymuna

      Kerran oli lähes viikon juomaputki, no silloin vasta huimasikin. Unohtu nääs syödä. Mikrotin makkaraa

      • Puolikovamuna

        Joo, mullakin vasta kolmas päivä menossa. Alkaa jo pikkasen humiseen, zsilmissä vähän säkenöi. Seuraamma tilannetta. Onneks on tuo mikro, saa käden lämmitettyä.


    • MukanaKuljetettavakinOn

      Joka pojan ja tytön mikroaallotusvehje: Riko mikroaaltouunistasi luukun lasi. Luukku kiinni, töpseli pistorasiaan, hanikasta toiminta päälle ja rikkinäinen luukku naapurin seinää vasten.
      Siinä säteilee. Jos vielä naapurin sänky sattuisi olemaan seinän takana, niin kyllä vuodevaatteet hiestä kastuu.

    • vastaisku.naapurista

      Miksi et käytä vastahyökkäykseen omaa mikroasI. välttämättä et pysty koko aallotusta torjumaan. Suunnan toki pystyt kääntämään ylös tai alaspäin. Kannattaa toki kokeilla.

    • Culinda

      Ei vaan riitä mikroissa tehot ja myös otettava huomioon että mahdollisen uhrin olisi pysyttävä paikoillaan.

      • grillattu

        Yleensä nukkuessa ollaan paikallaan.

        Legendan mukaan tällaista vehjettä on käytelty.

        Jotakin on käytetty useastakin suunnasta.


      • Culinda

        Kyllä jos seiniä ei ole ympärillä, seinän läpi ei kotimikro pysty. Kokeilkaapa laittaa mikroon muurahainen, mites käy? No ei mitään


      • Anonyymi

        Voihan hänelle soittaa ja pyytää olemaan hetki paikallaan.


    • tehoa.vastahyökkäykseen

      Ota jalallinen tuuletin hyökkäykseen lisäksi. Niin saat mutkittelevaa aallotusta. Parempaan tulokseen pääset, jos tuulettimia on kaksi, silloin voit myös kokeilla ristiin aallotusta. Tietysti hanki tehokkaampi mikro. Silloin ei maalin välttämättä tarvitse pysyä paikallaan.

      • niin.paljon.stalkkereita

        Yritän mieluummin sanan voimalla.


    • olisi.ketjuksi.ainesta

      Mikroaallot ja äänien siirtäminen, volyymin lisääminen. Jos joku tietää hyviä linkkejä, mielellään ottaisin tietoa vastaan.
      Tiedän, että kyse on kaikukammion tuottamisesta.Sisällä samassa tilassa ymmärrän sen. En tiedä, kuulevatko muut. Ilmeistä päätellen epäilen, että ei. Mutta ulkotilassa aiheutettuna, missä on se kaikukammio.Voi olla kehossanikin. -Tarvitaan oikea ääni, joka siirretään ja voimistetaan.

      En viitsi tässä kertoa tapahtuneita, mutta voin kertoa. missä esim. tiedetään:
      Riihimäki:
      -kotona,

      vastapäisestä rivitalossa
      - Prismassa
      -Kontiontie K-kauppa, parkkipaikka
      - Keskuskadun K-Marketissa
      - ABC:lla
      - kirjaston puistossa, juoppopenkillä eilen
      HML:
      - Ahvenisto
      Hyvinkää:
      - Kulmakonditorio Willassa
      -Lammin säästöpankki
      - Sveitsin uimala

      Jos rupeatte väittämään vastaan, esimerkkejä on kaikista paikoista.
      Kertokaa nyt ihmeessä. Vaikka saisin tiedon tekniikasta, enhän silti pysty estämään teitä tekemästä sitä.

      • onpas.ollut.ääniä

        Tasapuolisuuden vuoksi lisään Riksuun Keskuskadun K-Marketin, kai itsekin muistatte sen koiraspektaakkelin sisääntuloportilla. Ja Merkoksen Cittarissa ehdittiin ääniäkin kokeilla.

        Lisään sitä mukaan, kun mieleen alautuu.


      • listoja.listoja

        Tuli mieleen Linnatuulen ruokala/kahvila. Myös ulkopuolisten stalkkerien toimesta.- On ollut niin kovia ääniä, että vaikea uskoa ihan vain luonnollisiksi. Mutta sopivat monipuolisuudessaan paremmin meluhäirinnän yhteydessä käsiteltäviksi. -Tai jos kirjoitan luettelon, mitä kaikkea kahviloissa on tehty.


      • Anonyymi
        listoja.listoja kirjoitti:

        Tuli mieleen Linnatuulen ruokala/kahvila. Myös ulkopuolisten stalkkerien toimesta.- On ollut niin kovia ääniä, että vaikea uskoa ihan vain luonnollisiksi. Mutta sopivat monipuolisuudessaan paremmin meluhäirinnän yhteydessä käsiteltäviksi. -Tai jos kirjoitan luettelon, mitä kaikkea kahviloissa on tehty.

        tätä lajia on riittänyt ja pahempaan menty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätä lajia on riittänyt ja pahempaan menty

        JÄLKEENPÄIN ON TIETOONI TULLUT SUUNTAKAIUTIN. Sitä oli käytetty monissa paikoissa ulkona, Sisälläkin voi käyttää. Nykyään on myytävänä kaupoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JÄLKEENPÄIN ON TIETOONI TULLUT SUUNTAKAIUTIN. Sitä oli käytetty monissa paikoissa ulkona, Sisälläkin voi käyttää. Nykyään on myytävänä kaupoissa.

        TÄSSÄ luetelluissa paikoissa voimistettua ääntä on oikeasti tullut korviin. En tiedä, olisinko itse tänne kirjoittanut tätä luetteloa, mutta jonnekin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄSSÄ luetelluissa paikoissa voimistettua ääntä on oikeasti tullut korviin. En tiedä, olisinko itse tänne kirjoittanut tätä luetteloa, mutta jonnekin olen.

        JA MUUT EIVÄT KUULE.
        Olen tässä vaiheessa vielä yrittänyt ASIALLISESTI, vaikka onkin trolliketju. En voinut tietää jatkoa.


    • tämä.tästä

      Siellä Keskuskadun K-Marketissa oli ulkopuoliset stalkkerit hoitamassa likaisen työn. Mutta aivan varmasti kauppias tiesi ja muu henkilökuntakin oli valmennettu siihen näytelmään. -En rupea muistinvaraisesti koko juttua yksityiskohtaisesti kuvaamaan.

      Minun perässä oli jo kulkenut vähän erikoisemman näköinen mies. Hän istui aulassa mennessäni kauppaan. Oli varusteita mukana. Siellä oli myös vähän rähjäisen näköinen nuorimies ison koiran kanssa. Tuli portista sisään kaupan puolelle koiransa kanssa, yritti työntyä ihan samaan aikaan. Sekä koira että minä jouduimme jonkun sortin aallotuksen kohteeksi.
      Koira lyyhistyi portin viereen vikisemään . Arvelin jo siinä, että sitä kiusataan ultraäänellä. Sanoinkin asiasta. Käskin lopettamaan.
      Omiin korviin tuli sietämättömän kovaa ketjujen kilinää ja päähänkin pyörryttävää oloa. Arvelin,että on mikroaallotusta.
      -En tiedä, onko ollut kahta erilaista asetta, vai käytettiinkö sekä koiraan, että minuun samaa. Ainakin alkuun tapahtui portin ulkopuolelta em. miehen toimesta.

      Siinä hääri naisia koiran luona, mutta myös miespuolinen kauppias liittyi porukkaan.

      Häivyin ostosten kanssa kassalle ja ulos. Ulkona oli se nuorempi mies . Koira istui ihan virkeänä ja mies syötti sille jotakin tuhtia. -Syytin miestä eläinrääkkäyksestä. Omalta osaltani kysyin, mistä oli kyse. -En saanut vastauksia, mutta hyvin aggressiivisia reaktoita kylläkin.

      Olen aivan varma, että asiasta oli sovittu etukäteen kauppiaan kanssa.

      • SehänVihollisenTarkoitus

        Ajatelkaa sitä, että tämä oli vain yksi kaupassakäynti. Ja monen laista talkasta ja e-häirintää tapahtuu jatkuvasti. Joka vuorokausi. 24/7 on aina mahdollista.


      • HuonoaHuumorintajua

        Siis oikeinkirjoitukseni ei ole noin huonoa. Näppäilen kyllä kaikki kirjaimet, mutta tämä homma on mennyt jotenkin hitaaksi. Kaikki näppäämäni kirjaimet eivät tule näkyviin.
        Yllä pitäisi siis lukea stalkkausta.


      • olen.tosissani

        Niin se tuhti, mitä koira söi , oli isoja lihanpaloja, jotakin valkoistakin niissä oli kiinni. Olisivatko olleet palkkio ja kärsimyskorvausta kauppiaalta.


      • ettette.ihmettele

        Koiran omistajille tietoa: Sisällä kaupassa koiran korvalehdet olivat tiiviisti päätä myöten korvan aukkojen peittona, ulkona terhakasti pystyssä eli normaalisti. -Joku saattaa kiusata koiraanne ultraäänipillillä.


      • Anonyymi

        Kokeiliko tuuletusreikiä ja raapiko niskaansa mennetullen kuin vapaamuuraaja ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeiliko tuuletusreikiä ja raapiko niskaansa mennetullen kuin vapaamuuraaja ?.

        Tämä on tosi, Riksunvainotun kokema ja kirjoittama esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosi, Riksunvainotun kokema ja kirjoittama esimerkki.

        Jonnekin Riksun vainottu on kirjoittanut tästä tositapahtumasta, mutta ei välttämättä tänne TROLLIKETJUUN.


    • Torreviejan-dash-king

      Saattaa myös olla esim. Aivokasvain tai verenpaine jos pyörryttää. Nyt äkkiä lekuriin

    • listoja.piisaisi

      Kannattaisi ottaa onkeen nämä listat sikäli, että niiden jälkeen on helpompi kirjoittaa, jos uudestaan joutuu kohteeksi.

    • vanhaKunnonRixu

      Hei, hei, naapuriin! Ajattelin vilasta, vieläkö meitin kiva naapurikaupunkimme Rixu on ennallaan! Ja tästä ketjusta voin jo päätellä, että meillä on tosi hyvät naapurit!
      Lääkäriin taitaa olla vähän vaikea päästä, naapuri lainaa varmaan nappeja :)

    • kaikenlaisia.olioita

      Ei stalkkereille napit auta. - Tämä on entistä matalapalkka-aluetta.Jälkeläiset matalaälyisiä, matalamoraalisia, ym. muuta matalaa. Riman alitukset eli limbo tuntuu olevan yleinen harrastus.

      Sitten näille kammotuksille tiedoksi: mikroaaltouunin luukusta ikkuna rikki ja vasten naapurin seinää -juttu on netissä kiertävä legenda, huumorintajuisille ja mikseipä kokeilunhaluisille. -En todellakaan kuvittele, että omaa e-häirintääni olisi sellaisella hoideltu.

      Suosittelen käymään Kova ikävöinti- ketjussa ja lueskelemaan siellä tarjolla olevista linkeistä. -Pitäisi tulla tuttuja juttuja vastaan. Kyllä tekin ainakin zombistalkkereina mukana olette olleet.



      Kyselkää niiltä, jotka minun vainoani zombitason yläpuolella hoitelevat, esim. tämän taloyhtiön hellari-isännöitsijältä.

      • kyselkää.silti

        MUTTA HUOM. Stalkkerit kiistävät aina kaiken. Eivät ole tehneet mitään.Syyllistävät uhrin. Esittävät itse uhria ja kerjäävät myötuntoa.
        -Että tämmöistä on odotettavissa, jos rupeatte stalkkereiltani kyselemään.


      • KyselynKohteitaPiisaa

        Kyselkää Siivousliike Laukkaselta, mitä kaikkea ovat tehneet. Olen ottanut niiden kanssa avoimesti yhteen, niin että eivät ylläty. -On siis tämän pöpilän huoltofirma.


      • kyselkää.kertokaa.sitten

        Kyselkää poliisien sukulaisilta ja tuttavilta, miksi poliisi stakkaa minua. Suoraan ei sinivuokoilta itseltään kysellä.

        Ottakaa selvää, miksi koko K-ryhmä on gang stalkingissani mukana, ja miksi S-ryhmä.

        Miksi yksittäiset demarit.

        Hellareilta on turha kysellä. Muurarit myös vaikenevia.

        Minulta ei kannata kysyä, en tiedä.


        Noin yleensä on todettu, ettei mikään, mitä gs-uhrit olisivat saattaneet tehdä, ei ole missään suhteessa vainoon, jonka kohteeksi ovat joutuneet. Paitsi täydessä epäsuhteessa.


      • kertokaa.jos.tiedätte

        Ent.dipl.kauppias T on MUURARI. Hän ei ole estellyt sitä, että kannoin rahaa kauppaansa.
        Mutta on kohdistanut melkoisen valikoiman kielteisiä tunteita ja asenteita noin ilmeinä. Sanoisin, että suurta halveksuntaa ja miltei tappavaa raivoa. -Ei aavistusta, miksi.
        Voisiko liittyä K-puolen vainoon? Tietääkö kukaan.

        Saa nähdä, kauanko tämä viesti pysyy.


      • Anonyymi
        KyselynKohteitaPiisaa kirjoitti:

        Kyselkää Siivousliike Laukkaselta, mitä kaikkea ovat tehneet. Olen ottanut niiden kanssa avoimesti yhteen, niin että eivät ylläty. -On siis tämän pöpilän huoltofirma.

        Kuusenneulanen putosi lattiaan hups, ei ollut mikloaallotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusenneulanen putosi lattiaan hups, ei ollut mikloaallotusta.

        Tässä kohdin syytän vielä hellareita. Tehtiin sellainen aivopesu kotonani psykotroonista asetta käyttäen. Tai tarkemmin: "Meidän srk on ollut kaiken pahan takana, mitä sinulle on tehty." Minulle oli hellareita ehdotettu niin monta kertaa, että automaattisesti ajattelin hellarisrk:ta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohdin syytän vielä hellareita. Tehtiin sellainen aivopesu kotonani psykotroonista asetta käyttäen. Tai tarkemmin: "Meidän srk on ollut kaiken pahan takana, mitä sinulle on tehty." Minulle oli hellareita ehdotettu niin monta kertaa, että automaattisesti ajattelin hellarisrk:ta.

        Tämä on oikeasti tapahtunut, mutta en ole tähän TROLLIKETJUUN sitä kirjoittanut


    • Pää.pois.uunista

      Eikö mikroaaltouunin käyttöohje kieltänyt sitä?

    • totuus.esille

      Jaaha, jäi nämä jutut mopojengin jalkoihin tai pyöriin. Kilpailu alkakoon.

    • paistomittari

      Hommatkaa jostain vanha röntgenlaite. Ja se seinää vasten. Näette samalla seinän läpi, miten siellä horjutaan.

    • sadismi.kukkii

      Sen puolentoista vuoden aikana, kun olen tiennyt vainoni nimen ja saanut raamit ja sanaston ja tietoa tekniikoista asioiden esittämiseen, olen suomi24:ään kirjoittanut kymmenittäin (menee sadan yli) selontekoja itseeni kohdistuneista stalkkauksista. Mt-korttia on tietenkin heiluteltu. Ihan vain luulen ja kuvittelen. Tai keksin kertomuksia.
      Jos naapurikaupungin Finladia-palkinnon pokannut kirjailijakin luulee , että minulla on noin rikas mielikuvitus, on Apparalla tapahtunut hyökkäyksensä voinut johtua kateudesta.

    • Aegeenmikro

      Tottakai tämä jää mopojengin jalkoihin kun ne voi nähdä ja niiden teoista lukea. Ota video kuvaa vaikka kun sua mikrotetaan vaik huppupäässä ni ei näy naama, jos pelkäät et paljastut ja sit laita TOR-verkon kautta video ni et ainakaan paljastu

      • ihan.oikea.kohde

        Olen tehnyt päätöksen, että en hanki todisteita. Monet muut uhrit ovat sitä tehneet. Valokuvista, videoista, mittaustuloksista ei ole ollut mitään hyötyä. Yotubessa on tuhansittain videoita asiasta.

        Muutaman kerran olen lätäköllä ottanut kuvan. Stalkkerit hermostuivat siitä, vaikka kuvalla ei mitään todistusarvoa olekaan. -Ei- stalkkerit vain naureskelivat.
        -Tämä kokemus on muillakin, kukaan ei halua tulla kuvatuksi stalkkaushomman ollessa meneillään.

        Voin kertoa nimiä tai muuten idenfoida e-häirinnän tekijöitäkin. Muussa stalkkauksessa tekijät on usein näkyvissä, heitä on useita ja ulkopuolisiakin saattaa olla paikalla.

        Yksi tapa käsitellä asiaa saattasi olla listojen teko asiaryhmittäin. Missä, milloin ja mitä tehtiin/tapahtui. Näin paljastuisi stalkkauksen kaava.-Mutta mitä sen jälkeen.


      • maalariko

        Kirjoitin viestin ent.dipl.kauppiaasta. -Eipä viesti ilmestynyt.

        Jos tiedätte liittyvän juttuuni, kertokaa.


      • siis.muuari

        Ilmestyi se tuonne taaemmaksi. Minulta pääsi hukkumaan paikka. Katsokaa sieltä.


      • ihan.oikea.kohde kirjoitti:

        Olen tehnyt päätöksen, että en hanki todisteita. Monet muut uhrit ovat sitä tehneet. Valokuvista, videoista, mittaustuloksista ei ole ollut mitään hyötyä. Yotubessa on tuhansittain videoita asiasta.

        Muutaman kerran olen lätäköllä ottanut kuvan. Stalkkerit hermostuivat siitä, vaikka kuvalla ei mitään todistusarvoa olekaan. -Ei- stalkkerit vain naureskelivat.
        -Tämä kokemus on muillakin, kukaan ei halua tulla kuvatuksi stalkkaushomman ollessa meneillään.

        Voin kertoa nimiä tai muuten idenfoida e-häirinnän tekijöitäkin. Muussa stalkkauksessa tekijät on usein näkyvissä, heitä on useita ja ulkopuolisiakin saattaa olla paikalla.

        Yksi tapa käsitellä asiaa saattasi olla listojen teko asiaryhmittäin. Missä, milloin ja mitä tehtiin/tapahtui. Näin paljastuisi stalkkauksen kaava.-Mutta mitä sen jälkeen.

        Fiksu idea


    • julki

      Sitten kun saatte tietoa, kertokaa minullekin tai julkaiskaa tällä palstalla.

    • apina.aivot

      No, kukapa alkoi tämän ketjun? Ja ketkä jatkoivat rääpimisillä. Oletteko nyt tyytyväisiä? Vai annako palaa oikein kunnolla.

      • Vehmaksentien-commando

        Sitä on vaikea sanoa kuka tai ketkä aloittivat. Vaikeampaa, kuka lopettaa ja mitä välissä tapahtuu. Anna palaa jos siltä tuntuu.


      • terkkuj.paskiaisille

        Tässä vaan vähän lämmittelin, sekä itseä että yleisöä suurempaa esitystä varten.


      • kuin.myös
        terkkuj.paskiaisille kirjoitti:

        Tässä vaan vähän lämmittelin, sekä itseä että yleisöä suurempaa esitystä varten.

        Ou jee. Malttamattomana odotamme.


      • muunmuassa

        Sehän riski tässä on, että sadistit saa kiksejä kertomuksistani ja useiden tahojen mainitseminen voimistaa me-tunnetta. Jee, meitähän on paljon. -Ei muuta kuin jatketaan!


      • Anonyymi
        Vehmaksentien-commando kirjoitti:

        Sitä on vaikea sanoa kuka tai ketkä aloittivat. Vaikeampaa, kuka lopettaa ja mitä välissä tapahtuu. Anna palaa jos siltä tuntuu.

        Kolmostako suunnittelet


    • non.lethal

      Mikroaallotusta e-häirintään käyttävät vainoajat ovat sitä mieltä, että mikroaallotus on vaaratonta. Peruste: vaikka ovat aallottaneet vuosia, uhrit ovat edelleen hengissä.

    • Nsdpa

      Niin minäkin epäilen että on vaaratonta. Nyt ketjun aloittaja luulee että me kaikki harrastamme sitä aaltoilua, kun ei uskota. Ei, se ei mene niin. Minulla ei ole aikaa mitään aalto settejä vedellä, kun pitää töitä että saa perheelle rahaa ja ruokaa. Ps. käy ne hellarit tuossa minunkin oven takana ja pystyn heille läppää heittään, koska heihin nämä useat tämän palstan ketjut tuntuu liittyvän. Ihan mukavia tyyppejä. Sen takia tuo hellari maininta. Eilen muuten tein micropopcornia.

      • paloarpiakin.on.tullut

        Diipadaapahölönpölön.

        Koetapa luetella, mitä kaikkia rimanalituksia ihminen voi tehdä.


      • Nsdpa

        Mistäs minä voin tietää rimojenalituksista...


      • vai.etkö.ymmärrä

        Eikös tuo sinun viestisi ollut jo sitä, rima toisensa alta.

        Mitkä asiat teot sinun mielestä ovat ala-arvoisia.


      • Anonyymi
        vai.etkö.ymmärrä kirjoitti:

        Eikös tuo sinun viestisi ollut jo sitä, rima toisensa alta.

        Mitkä asiat teot sinun mielestä ovat ala-arvoisia.

        mitä kirjoituksellasi on tarkoitus todistaa ja mihin tarkoitukseen kysymyksesi on.


    • hellareista.hienoa

      Heräsin juuri siihen , että ylävartalo oikealta puolen värisi, tärisi ja sätkyi. Tuli mikroaaltoa. -Nyt joudun miettimään suuntaa. Ylhäältä ope? Kun sivuikkunasta B-talosta ei oikein onnistu?
      No onko mielestäsi hieno teko? Alitus minun mielestä. Itse en ikinä alentuisi moiseen.

      • uuniin.vaan

        Vaihdoin makuuhuoneen sänkyyn. Heti kun pääsin selälleni, alkoi aallotus. Koko vartaloon ensin.Kun aallotetaan, ei voi olla paikoillaan , vaan koko ajan liikehtii, vääntelehtikiin. Sitten sattui alavatsaan. Sitten ylävatsaan. Sitten sydämeen. Sitten suunnattiin jalkoväliin. - Välillä loppui pieneksi ajaksi. Sitten alkoi taas.

        1.joko tuli olkkarissa B-talossa ja mh:ssa seinän takaa
        tai
        2. koko ajan yläpuolen asunnosta, kovat tehot koko ajan on open tyyliä eli kallistun tähän vaihtoehtoon

        (Yksi ketjun aihe voisi olla tutkat/kamerat eli miten näen koko ajan vainotun huoneistosta, missä on. Mutta jonnekin salaliittoteoria-palstalle. -Tai voisiko ope kertoa, B-talon grillaaja kertoa, rivitalon 10 ja 11 huoneiston asujat kertoa.)

        Jos joku tykkää aivopestyistä, vainoon addiktoituneista laumasieluista, niin sehän kertoo jotakin, trolli.


      • kenen.joukoissa.seisot

        Vanha sanonta: kerro minulle, kuka on ystäväsi, niin minä kerron, minkälainen olet.


      • Anonyymi
        uuniin.vaan kirjoitti:

        Vaihdoin makuuhuoneen sänkyyn. Heti kun pääsin selälleni, alkoi aallotus. Koko vartaloon ensin.Kun aallotetaan, ei voi olla paikoillaan , vaan koko ajan liikehtii, vääntelehtikiin. Sitten sattui alavatsaan. Sitten ylävatsaan. Sitten sydämeen. Sitten suunnattiin jalkoväliin. - Välillä loppui pieneksi ajaksi. Sitten alkoi taas.

        1.joko tuli olkkarissa B-talossa ja mh:ssa seinän takaa
        tai
        2. koko ajan yläpuolen asunnosta, kovat tehot koko ajan on open tyyliä eli kallistun tähän vaihtoehtoon

        (Yksi ketjun aihe voisi olla tutkat/kamerat eli miten näen koko ajan vainotun huoneistosta, missä on. Mutta jonnekin salaliittoteoria-palstalle. -Tai voisiko ope kertoa, B-talon grillaaja kertoa, rivitalon 10 ja 11 huoneiston asujat kertoa.)

        Jos joku tykkää aivopestyistä, vainoon addiktoituneista laumasieluista, niin sehän kertoo jotakin, trolli.

        Onko yksi oire että peräsuolen sulkijalihasta pakottaa empin aikana ?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yksi oire että peräsuolen sulkijalihasta pakottaa empin aikana ?..

        TÄMÄ ON TROLLIKETJU

        edellä pilkataan tillannettani


    • Nsdpa

      Jos sinua vainotaan ja minua ei, niin ei kai siinä mitään alituksia tarvita. Ja jos kerron mielipiteeni noista hellareista, niin sinä rupeat mouhoomaan. Minua tuskin tulevat kiusaamaan koskaan.

      • Anonyymi

        Se on niitä suuria ihmisryhmiä "hellarit" ja hyvä niin.


    • k-ryhmä

      Tärkeä kysymys jäi tuonne taakse.Siis onko Taisto-muurarilla tekemistä vainoni kanssa.

    • Vostiuz

      Kyllä saa olla vahva magnetroni et seinät läpäisee, pitäisi olla reikä mistä pääsee aallot sisään.

      • toimiikohan.tämä

        Open asunto yläpuolella: katto/lattia välissä, mutta läpi tulee tähän kohtaan, missä istun pöydän vieressä läppärin edessä, samoin patjalle lattialle, varapetiin. MH:n puolella sänkyyn ja ikkunan edessä kun istun läppärillä. -Kun on pieni asunto, on vakipaikat eri toiminnoille. -Nopea paikalta lähtö lopettaa välittömästi aallotusoireet. -Mutta eivät liity äänen aiheuttamiseen, muuta kuin unesta herättämisessä.-B-talon päädystä aallotus on tullut oh:n sivuikkunan läpi ja rivarista tien yli myös ikkunoiden läpi.
        Silloin kun alapuolella liiketilassa oli ensin Virossa rekisteröity peitefirma, aloittivat unihäirinnän aikaan herättävillä äänillä. Kun paljastin/julkaisin tilanteen, "firma" hävisi.Tuli uusi Espoosta.Toimiala: restaurointimaalaus. Minun havaitsema toimiala oli minuun kohdistuva e-häirintä lattian läpi.Mikroaaltohäirintää kuin oppikirjasta. Kun firma sitten muutti, häirintä lattian alta loppui kuin seinään. -Jäljelle jäi enää open häkkikomero talon ulkonurkassa. Sitä on käytetty vielä äskettäinkin.

        Minäkin ensin ajattelin, että mikroaallotuksen käyttöä rajoittaisivat lyhyt kantomatka ja heikkoläpäisevyys. - Olen sitten opiskellut asiaa: kyllä on sortteja jotka kantaa pitkälle ja läpäisee vaikka mitä.

        MUTTA. kysy yläkerran opelta, makkarini naapurilta , rivarista asunnoista 10 ja 11, isännöitsjältä ja siltä espoolaiselta firmalta. On yleinen tieto, kuka on vuokralla ollut. Pyydä vaikka, että ope esittelee grillinsä. Ota selvää. -Palaa sitten asiaan ja kerro minullekin, mitä selvisi.

        Asiasta voit lukea vaikka seuraavasta ketjusta viestit 2.2.2016 - 8.2.2016

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13794931/sateilytys-on-rikos-ihmisyytta-vastaan


      • Anonyymi

        Eikös niitäkin ole mahdollista tuunailla ja heijastella mihin vaan..?


      • Anonyymi
        toimiikohan.tämä kirjoitti:

        Open asunto yläpuolella: katto/lattia välissä, mutta läpi tulee tähän kohtaan, missä istun pöydän vieressä läppärin edessä, samoin patjalle lattialle, varapetiin. MH:n puolella sänkyyn ja ikkunan edessä kun istun läppärillä. -Kun on pieni asunto, on vakipaikat eri toiminnoille. -Nopea paikalta lähtö lopettaa välittömästi aallotusoireet. -Mutta eivät liity äänen aiheuttamiseen, muuta kuin unesta herättämisessä.-B-talon päädystä aallotus on tullut oh:n sivuikkunan läpi ja rivarista tien yli myös ikkunoiden läpi.
        Silloin kun alapuolella liiketilassa oli ensin Virossa rekisteröity peitefirma, aloittivat unihäirinnän aikaan herättävillä äänillä. Kun paljastin/julkaisin tilanteen, "firma" hävisi.Tuli uusi Espoosta.Toimiala: restaurointimaalaus. Minun havaitsema toimiala oli minuun kohdistuva e-häirintä lattian läpi.Mikroaaltohäirintää kuin oppikirjasta. Kun firma sitten muutti, häirintä lattian alta loppui kuin seinään. -Jäljelle jäi enää open häkkikomero talon ulkonurkassa. Sitä on käytetty vielä äskettäinkin.

        Minäkin ensin ajattelin, että mikroaallotuksen käyttöä rajoittaisivat lyhyt kantomatka ja heikkoläpäisevyys. - Olen sitten opiskellut asiaa: kyllä on sortteja jotka kantaa pitkälle ja läpäisee vaikka mitä.

        MUTTA. kysy yläkerran opelta, makkarini naapurilta , rivarista asunnoista 10 ja 11, isännöitsjältä ja siltä espoolaiselta firmalta. On yleinen tieto, kuka on vuokralla ollut. Pyydä vaikka, että ope esittelee grillinsä. Ota selvää. -Palaa sitten asiaan ja kerro minullekin, mitä selvisi.

        Asiasta voit lukea vaikka seuraavasta ketjusta viestit 2.2.2016 - 8.2.2016

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13794931/sateilytys-on-rikos-ihmisyytta-vastaan

        ylläolevan viestin on kirjoittanut riksunvainottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylläolevan viestin on kirjoittanut riksunvainottu

        ei kun sen pidemmän vielä ylempänä


      • Anonyymi
        toimiikohan.tämä kirjoitti:

        Open asunto yläpuolella: katto/lattia välissä, mutta läpi tulee tähän kohtaan, missä istun pöydän vieressä läppärin edessä, samoin patjalle lattialle, varapetiin. MH:n puolella sänkyyn ja ikkunan edessä kun istun läppärillä. -Kun on pieni asunto, on vakipaikat eri toiminnoille. -Nopea paikalta lähtö lopettaa välittömästi aallotusoireet. -Mutta eivät liity äänen aiheuttamiseen, muuta kuin unesta herättämisessä.-B-talon päädystä aallotus on tullut oh:n sivuikkunan läpi ja rivarista tien yli myös ikkunoiden läpi.
        Silloin kun alapuolella liiketilassa oli ensin Virossa rekisteröity peitefirma, aloittivat unihäirinnän aikaan herättävillä äänillä. Kun paljastin/julkaisin tilanteen, "firma" hävisi.Tuli uusi Espoosta.Toimiala: restaurointimaalaus. Minun havaitsema toimiala oli minuun kohdistuva e-häirintä lattian läpi.Mikroaaltohäirintää kuin oppikirjasta. Kun firma sitten muutti, häirintä lattian alta loppui kuin seinään. -Jäljelle jäi enää open häkkikomero talon ulkonurkassa. Sitä on käytetty vielä äskettäinkin.

        Minäkin ensin ajattelin, että mikroaallotuksen käyttöä rajoittaisivat lyhyt kantomatka ja heikkoläpäisevyys. - Olen sitten opiskellut asiaa: kyllä on sortteja jotka kantaa pitkälle ja läpäisee vaikka mitä.

        MUTTA. kysy yläkerran opelta, makkarini naapurilta , rivarista asunnoista 10 ja 11, isännöitsjältä ja siltä espoolaiselta firmalta. On yleinen tieto, kuka on vuokralla ollut. Pyydä vaikka, että ope esittelee grillinsä. Ota selvää. -Palaa sitten asiaan ja kerro minullekin, mitä selvisi.

        Asiasta voit lukea vaikka seuraavasta ketjusta viestit 2.2.2016 - 8.2.2016

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13794931/sateilytys-on-rikos-ihmisyytta-vastaan

        Kova säteilyttäjä on 4G masto. Lähettää samantehoista säteilyä 500m päästä kuin puhelin 30 cm päästä.
        300m päässä säteilyn voima on verattavissa puhelimeen kiinni ihossa.

        Mustan jutun naisesta joka voitti Teleoperaattori yhtiön hänellä meni sydämentahdistajia 2 vuodessa kun operaattori asensi lähettimen talon katolle siirsivät paikkaa..


    • Puolustaja

      Miksei Suomen (tai minkään muun valtion) puolustusvoimat ole ottaneet mikroaalto- tai muita sädepyssyjä käyttöönsä jos on mahdollista valmistaa toimivia? Siinä olisi loistava puolustus ja tuki hyökkääville joukoille..

      • kai.osaat.englantia

        Onhan ottaneet. Armeijassahan ne alunperin kehitetty. Sieltä sitten rokolliskäyttöön päässeet leviämään ja luvalliseen siviilikäyttöönkin. Haen sinulle linkin aiheeseen tuossa kohta. - Mutta alkuun voit käydä tuossa ed.linkissä.
        Mutta ensin ihan Riksusta.


      • lukihäiriöinen

      • Anonyymi
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Mark Rich on kirjoittanut kirjan, jossa näitä aseita esitellään, luetellaan patenttejakin.
        http://www.newworldwar.org/#NWW

        Iikävä kyllä linkki ei enää ole turvallinen.


      • Anonyymi

        ASE ON jo testattu. Kiinassa putosi 100 ihmista yhdelle aukealle. Pienellä teholla ase tekee vernvuototaudin rokotetuille tämä saavutetaan 300m väkein sijoitetuilla 5G mastoilla. Koreassa joukkokuoleman kohtasi 120 henkilöä rokottamattomat eivät saneet mainittavia vammoja. Usa joukoilla on Hummer v katolla kuusikanttisia tai pyöreitä lautasia noin metrin läpimitaltaan näillä pystytään estämään kansanousu kun Fasitinen uusi maailmanjärjestys astuu voimaan agenda 2030 nimellä.


    • kaiutettua.ääntä

      SELVITETÄÄN, KUULIVATKO MUUT.

      Tapaus Atomin Prisma ja kärryn vonkuna:

      Prismassa ainakin eiliseen asti oli muovikorikärryjä. Pienet pyörät alla ja kantokahvan lisäksi pidempi vetokahva.

      Olin joskus aikaisemminkin olin huomannut, että joskus pyöristä saattoi lähteä HIEMAN ääntä. Kerran menin elintarvikeosastolle. Siellä alkoi kuulua sietämätömän kova vinkuna ja vonkuna. Ihmettelin. Menin ääntä kohti. Joku siellä veti kärryjä ja kuljeskeli käytävillä kuin unia nähden. Ääni tuli kärryn suunnasta. Pääsin siitä eroon vain häipymällä vaateosastolle. Kukaan muu ei näyttänyt reagoivan mitenkään.

      Myöhemmin sama toistui, mutta pienemällä volyymiilla. Kukaan ei vaikuttanut kuulevan mitään.

      Sitten sitä rupesi tapahtumaan oman kärryn kanssa. Nostin käryn kantokahvasta käsivarrelle. Siihen loppui. Tai jätin paikoilleen ja kävelin ja keräilin ostokset käsiin ja toin kärryyn. Heti kun vedin maassa, alkoi vonkuna.

      Kerran sitten vonkuvan kärryn nostettuani käsivarrelle, kävelin lehtiosastolle. Kun sitten sen maassa olessa aloin vetää, heti kauhean kovaa vonkunaa. Olin siinä vartijoitten huoneen vieressä. _Kyllä tyhmempikin jo käsitti ja uskoi.

      kysyn muilta asiakkailta: oletteko koskaan kuulleet tätä kovaa vonkuna/vinkunaa.Ulottuu ainakin10-20 m päähän.

      Mikroaallotusvastaavalta kysyn: miten teette sen. On kyse siitä kaikuilmiöstä, mutta miksi vain minä kuulen. Tai antakaa linkki lähteeseen, josta voi lukea asiasta.

      • lisää.tulossa

        P.S. Pidän kärryjä pakoillaan muulloinkin ja kiertelen keräämässä tuotteita. -Keksin sen tavan, kun pöyrien kiljumisen takia toimia niin.


      • että.eivät.kuule

        AINAKAAN PRISMASSA MUUT EIVÄT KUULE

        Tuolta meluhäirinnän puolelta otan esimerkin Atomin Presso-kahvilasta muutaman päivän takaa. Oli pomot vissiin päättäneet, että siellä käynnit estetään.

        Ihan kävin vähän tiiraamassa Hesen seinällä olevia listoja: olisko pirtelöä tarjolla. Ei näyttänyt olevan. Tein samantien lähtöä pois. Viereisessä pöydässä istui tuttu Esko yksinään. Vanha, mutta kyllä tavallisen puheen kuulee. Siihen ryntäsi kahvion työntekijä. Muka pyyhki pöytää, samalla yliystävällisesti jutteli Eskon kanssa, MUTTA SAMALLA VETELI TUOLEJA EDESTAKAISIN NIIN , ETTÄ JALAT RAAPIVAT LATTIAA. He kuulivat jotakin ääntä, mutta eivät varmasti sitä pökerryttävän voimakasta raapinan ääntä, joka sai ihon menemään kanalihalle.
        -Kuka ja mistä ja miten hoiti mikroaaltovoimistetun äänen korviini.

        Tuolien jalkojen raapinaa tehdään muuallakin (esim. ABC).

        ÄLKÄÄ KYSYKÖ PRESSON MYYJILTÄ MITÄÄN, ovat ihan pakosta mukana, näkyy päällepäin.

        Kyselkää mieluummin, kuka on mikroaaltovastaaja.


      • sielläkin.käyn

        P.S.KIRJASTON LUKUSALISSA tuolien siirtäminen aheuttaa kovaa ääntä ihan ilman mikroaallotusta.Voisiko sille tehdä jotakin. Vaikka muovi/kumitulpat.


      • pyytäkää.saada.kokeilla

        P.S. 2. Lukusalinkin tuolinjalkojen äänet ovat vielä luonnollisia. Mikroaallotuksella voimistettu ääni ylittää siedettävyyden rajan. Pää ei enää kestä. Pakko lähteä pois.


      • Anonyymi

        Joo ja onhan joissain myymälöissä mojovaa taustamusiikkiakin eikä haittaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja onhan joissain myymälöissä mojovaa taustamusiikkiakin eikä haittaa ollenkaan.

        Näistä kovista äänistä olen kirjoittanut jonnekin. Ovat olleet todellista häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä kovista äänistä olen kirjoittanut jonnekin. Ovat olleet todellista häirintää.

        yllä olevan kommentin ja sen alle 6 viestiä on riksunvainottu kirjoittanut


    • joko.on.kyselty

      Kyllä tuli taas mikroaaltoa olkkarin varapedille. Olin sammahtanut sille . Heräsin tuttuu metalliseen kilinään, joka tuntui taas kuten ennenkin tulevan open häkkikomerosta.

      Piti siirtyä mh:en. siellä jatkui aallotus ihan samantien. Mutta sammuin.

      • Anonyymi

        TROLLIKETJU.

        edellistä esimerkkiä en ole kirjoittanut


    • selittäkää

      Ettei aihe unohtuisi, esitän pikku pähkinän. En osaa itse selittää, mutta eiköhön mikroaaltoihin liity.

      Minulla on patterilla toimiva herätyskello. Normaalisti en kuule mitään ääntä. Pitää panna korva kelloon kiinni, että kuulen raksutuksen.

      Äsken huomasin kuulevani tikityksen oikein selvästi, toiseen huoneeseen asti.- Tuli mieleen öinen tapaus. Kellon tikitys kuului niin voimakkaasti, että esti nukkumisen. Panin lipaston laatikkoon. Ei auttanut. Toiseen huoneeseen, ovi kiinni, ei auttanut. -Lopulta panin jääkaappiin. Sieltä ei kuulunut.

      Miten tämä tehdään ja kuka teki?

      Nytkin se on jääkaapissa.

      • huvinsa.kullakin

        Otin jonkin ajan kuluttua jääkaapista pois. Hetkisen oli hiljaa Sitten alkoi taas. Panin mikroon. Ei kuulunut.
        Olin tunnin verran kotoa pois. Palattuani otin mikrosta pois. Ei kuulu vielä mitään.


      • Anonyymi
        huvinsa.kullakin kirjoitti:

        Otin jonkin ajan kuluttua jääkaapista pois. Hetkisen oli hiljaa Sitten alkoi taas. Panin mikroon. Ei kuulunut.
        Olin tunnin verran kotoa pois. Palattuani otin mikrosta pois. Ei kuulu vielä mitään.

        Mikroaallolla hoituu tuokin äänen voimistaminen ja jossakin vaiheessa arvelin tulleen rivitalosta ikkunan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikroaallolla hoituu tuokin äänen voimistaminen ja jossakin vaiheessa arvelin tulleen rivitalosta ikkunan kautta.

        Mikroaalto voimistaa tikitystä korvissa. Nytkin kun se kello on tulostimen vieressä, tikitys kuuluu. Tulostimesta tulee mikroaaltoa.


    • lisää.pähkinöitä.tulossa

      Voin vakuuttaa, että mikroaallolla äänen aiheuttamisetkin, voimistamiset ja siirtämiset eivät ole skitsofrenisiä harhoja.

      Kyllä monet ihan tavallisetkin ihmiset tuntevat ilmiön. -Minä en ole viitsinyt kaivaa tietoja netistä esille, vaikka lähdevinkkejäkin olen saanut. -Jos teitä kiinnostaa , hakekaa itse netistä.

    • että.sellaista

      En tiedä, onko tässä meluhäirinnässä käytetty mikroaallotusta. Täällä mun kämpässä ja ympäristössä on olemassa niin hyvät valmiudet sen käyttöön, että eiköhän.

      Minua tuolla ikävä-ketjussa syytettiin oven paiskaamisesta klo 23. Kävin ulkona. Kun koko muu talo oli pimenä yhtä lukaalia lukuunottamatta, katsoin kelloa palattuani. Oli 22.30.-Kiitin jo kirjoitusvinkistä, niin täytyyhän nyt sitten..


      Olin kai taas tehnyt jotakin, mistä hellarit eivät tykänneet, minua piti rangaista.

      Asun ekassa kerroksessa. Kämppä rajoittuu osin ovisyvennykseen, missä ulko-ovi on. Noin normaalisti asuntooni kuuluu pieni ääni, kun ovi avautuu/sulkeutuu. Liikennettä on suht.vähän muulloin, kun aamulla töihin lähdön ja ip:llä paluun aikoihin. Viiknloppuisin tietty muulloinkin. Normaalisti ei häiritse.

      Eräänä aamuna lähdin ulos. Lukkoa oli roplaamassa joku huoltofirman poikanen. Elehti ja ilmeili, kuin olisi pelästynyt. Että sainko kiinni itse teosta vai tiesikö, että tavatessa kuuluun ilmeillä epäasialliesti. (Både och, sanoisi ruotsalainen.)

      Tämän säätelyn seurauksena ovi suljettaessa ei mennyt kerralla kiinni, vaan jäi heilumaan edestakaisin, joka kerta klonksahti , aukesi uudellen, jne. Ja tämä tapahtui tietenkin niin ulos kuin sisään mennessä.

      Ja ovessa oli vilkas liikenne koko päivän aamusta myöhäiseen iltaan. . Ei pelkästään talon väki , vaan hellari porukkaa muualtakin. Seurasin muutaman otoksen verran, ketä kulkee ja minkälaisin ilmein.- Käytävässäkin tietenkin oli meteliä koko ajan.

      SITTEN SE ELEKRONIIKKA OSUUS. Ulko-oven klonksuttelu ei kuulunut seinän sellaisenaan, vaan huomattavasti voimisettuna. Olohuoneessa klonksunta kuului kovaa.
      Eteisessä ja kylpyhuoneessa huumaavan kovaa ja kaikuvana. Pissalla käynti oli tuskaa.

      Kävin tutkailemassa lukon toimintaa ja tulin tulokseen, että myös vieterimekanismia , joka vetää oven kiinni, oli "säädetty".

      Soitin isännöitsijälle. Ei ainakaan ollut asiallinen. Tilanne sentään korjattiin.


      Tämä ei tietenkään ole mitään verrattuna siihen, että illalla myöhään suljin oven äänekkäästi. (Edellisen kerran olen sulkenut ovia äänekkäästi vuosi sitten unihäirinnän aikoihin. Silloin paikalle tilattiin poliisimaija.)

      • jossakin.on.muistissa

        Tämä tapahtui niihin aikoihin, kun seinän taakse muutti nykyinen asukas. Että olisiko ollut vaikka talvella.

        Niin että minkälaisella mikroaallotuksella ääni voimistettiin ja siirrettiin kämppääni. Osaisiko joku selittää. Stalkkerit itse tuskin kertoo.


      • mcnikket

        "Tämä ei tietenkään ole mitään verrattuna siihen, että illalla myöhään suljin oven äänekkäästi. (Edellisen kerran olen sulkenut ovia äänekkäästi vuosi sitten unihäirinnän aikoihin. Silloin paikalle tilattiin poliisimaija.) "

        Vai suljit ovia äänekkäästi...Oliskohan ollut niin että viiden jälkeen aamulla aloit paiskomaan oman kämppäsi ovea ja kävit käytävässä hakkaamassa käytävän patteria, kävit paiskomassa kellariin vievää ovea ja huusit käytävässä että jos minä en nuku niin ei nuku kukaan muukaan. Ei auttanut vaikka talon asukas kävi käytävässä sanomassa että lopeta se metelöinti. Eipä siinä muu auttanut kuin kutsua poliisi paikalle. Olit vielä jättänyt käytävän ilmoitustaululle iloiset terveiset että "haistakaa paska kaikki kusipäät". Ja kun poliisi tuli niin etpä uskaltanut avata virkavallalle ovea.


      • minä.uhri.sinä.stalkkeri

        Minun varmaan pitää kirjoittaa esipuhe tuohon sinun viestiisi. En vaan yht'äkkiä seonnut, vaan sitä kuukausien valvottaminen, meluhäirintä ja sarjamyrkytys , mikä myös oli pahimmillaan silloin. Ikkunoitten kivittämistä oli jatkunut pari kolme päivää. Soitin isännöitsijälle, joka sanoi, ettei kuulu hänelle. Ex-reksi Rämälle illalla sanoin, että jos vielä yksikin kivi lentää ikkunaan ,herätän muutkin.
        Aamulla sitten heräsin, kun kiviä heitettiin ikkunaan. En olisi jaksanut, mutta ajattelin, että kun kerran heitettiin, täytyy sitten herättää. Kävin kellarissa hakemassa kiikarit. Js siinä mennen tulen hoitelin ovet äänekkäästi. -

        Kellarista palatessa tämä vuosikymmenten takaa tuttu asukas tuli naureskellen kysymään, mitä sä oikein teet. Kerroin.Sanoin sitten, että eiköhän ne ole jo hereillä. Ja sulkeuduin kotiini Siis olin ihan jo ihan lopettanut. Olin kaikessa rauhassa keittämässä Elovenaa, kun poliisit tulivat hakkaaman ja ryskäämään ovelle. -Ei kukaan täysipänen olisi sellaisille ovea avannut. Varsinkin oli tiedossani,että olivat avoimesti osallistuneet valvottamiseeni
        .
        On ollut suunnitelmissa tehdä yhteenveto tästä valvottamisesta ja julkaista se muuallakin. PItää näköjään tehdä niin.

        Muistatko naapurin paksu äijä vaikka narisuttamiset, johon sinäkin osallistuit. Ja mitä kaikkea muijasi onkaan yrittänyt tehdä, sen verran surkeesti, että sopisi huumorikirjaksi. -Ei nuo hänen psyykkisen manipuloinnin yritykset ole olleet muuta itikan ininää. -Kun nyt kuitenkin ahertaa kolmen lapsen äitinä, annan olla rauhassa.

        Poliiseista ja sarjamyrkyttämisestä olen kirjoittanut useaankin ketjuun. Ihan on suomi24 julkaisu.

        P.S.siinä rättiväsyneenä oli vähän vaikea arvioida, paljonko ja minkälaista melua pitää aiheuttaa, että 4-kerroksisen talon asukkaat saa hereille.
        -Kyllä saatte paskamainetta.


      • stalkkerin.paska.olet

        Miksi hain kiikarit. Siksi, että rivarin päädyssä asuva paksu äijä vähän väliä istuskeli terassilla ja tuijotteli ikkunasta sisään. Myös asunnostaan tuijotteli. Kun vaikka olkkarissa nousin istumasta ylös ja pääni tuli ikkunan korkeudelle, havahduin tähän tuijotukseen irvistyksineen.
        Nyt oli kiikari( en ollut edes säätänyt niitä), menin ikkunaan ja katselin kiikareilla takaisin äijää. Pari kolme kertaa riitti.Siirtyi tupakoimaan toiselle puolelle taloa partsille. Ja kun muutenkin liikkui tuossa talon edessä, ei enää pysähtynyt tuijottamaan-. Että tämän takia hain kiikarit.


      • vaihdapöksyt
        stalkkerin.paska.olet kirjoitti:

        Miksi hain kiikarit. Siksi, että rivarin päädyssä asuva paksu äijä vähän väliä istuskeli terassilla ja tuijotteli ikkunasta sisään. Myös asunnostaan tuijotteli. Kun vaikka olkkarissa nousin istumasta ylös ja pääni tuli ikkunan korkeudelle, havahduin tähän tuijotukseen irvistyksineen.
        Nyt oli kiikari( en ollut edes säätänyt niitä), menin ikkunaan ja katselin kiikareilla takaisin äijää. Pari kolme kertaa riitti.Siirtyi tupakoimaan toiselle puolelle taloa partsille. Ja kun muutenkin liikkui tuossa talon edessä, ei enää pysähtynyt tuijottamaan-. Että tämän takia hain kiikarit.

        Tirkistelijä, runkkari,-sut ilmoitetaan polliisille.


      • deesee
        minä.uhri.sinä.stalkkeri kirjoitti:

        Minun varmaan pitää kirjoittaa esipuhe tuohon sinun viestiisi. En vaan yht'äkkiä seonnut, vaan sitä kuukausien valvottaminen, meluhäirintä ja sarjamyrkytys , mikä myös oli pahimmillaan silloin. Ikkunoitten kivittämistä oli jatkunut pari kolme päivää. Soitin isännöitsijälle, joka sanoi, ettei kuulu hänelle. Ex-reksi Rämälle illalla sanoin, että jos vielä yksikin kivi lentää ikkunaan ,herätän muutkin.
        Aamulla sitten heräsin, kun kiviä heitettiin ikkunaan. En olisi jaksanut, mutta ajattelin, että kun kerran heitettiin, täytyy sitten herättää. Kävin kellarissa hakemassa kiikarit. Js siinä mennen tulen hoitelin ovet äänekkäästi. -

        Kellarista palatessa tämä vuosikymmenten takaa tuttu asukas tuli naureskellen kysymään, mitä sä oikein teet. Kerroin.Sanoin sitten, että eiköhän ne ole jo hereillä. Ja sulkeuduin kotiini Siis olin ihan jo ihan lopettanut. Olin kaikessa rauhassa keittämässä Elovenaa, kun poliisit tulivat hakkaaman ja ryskäämään ovelle. -Ei kukaan täysipänen olisi sellaisille ovea avannut. Varsinkin oli tiedossani,että olivat avoimesti osallistuneet valvottamiseeni
        .
        On ollut suunnitelmissa tehdä yhteenveto tästä valvottamisesta ja julkaista se muuallakin. PItää näköjään tehdä niin.

        Muistatko naapurin paksu äijä vaikka narisuttamiset, johon sinäkin osallistuit. Ja mitä kaikkea muijasi onkaan yrittänyt tehdä, sen verran surkeesti, että sopisi huumorikirjaksi. -Ei nuo hänen psyykkisen manipuloinnin yritykset ole olleet muuta itikan ininää. -Kun nyt kuitenkin ahertaa kolmen lapsen äitinä, annan olla rauhassa.

        Poliiseista ja sarjamyrkyttämisestä olen kirjoittanut useaankin ketjuun. Ihan on suomi24 julkaisu.

        P.S.siinä rättiväsyneenä oli vähän vaikea arvioida, paljonko ja minkälaista melua pitää aiheuttaa, että 4-kerroksisen talon asukkaat saa hereille.
        -Kyllä saatte paskamainetta.

        "Kävin kellarissa hakemassa kiikarit. Js siinä mennen tulen hoitelin ovet äänekkäästi."

        Muisti sulla pätkii kyllä todella pahasti. Paukutit sitä kämppäs ovea niin saatanasti ja montakertaa. Hakkasit toistuvasti sitä käytävän patteria kävit paiskomassa sitä kellarin ovea monia kertoja. Ravasit siinä käytävässä rääkymässä että jos minä en nuku niin ei nuku muutkaan.
        Ja kävit vielä pihalla hakkaamassa varmuuden vuoksi roskiksen kantta.

        Että, siinä sinun ovien hoitelu.
        Oot kyllä taas todella sekaisin. Pitkään olikin rauhallista. Luulin että nyt on löytynyt oikea lääkitys, mutta ei näköjään. Pahemmaksi menee. No kattellaan.


      • etsikää.uusi.uhri

        Näköjään muistetaan eri lailla. -Olen voinut saanut "apuakin", joku toinen myös metelöinyt. Tai porukalla päätetty nyt, että tällaista kirjoitetaan. Ihan varmasti en käynyt ulkona.

        Stalkkereitten perustaktiikoihin kuuluu porukalla "todistaminen". Se on ihan klassikko. Että jotakin tapahtui tai ei tapahtunut.

        Tuntuu, että nyt on kova tarve peitellä sitä,mitä olette itse tehnyt.

        En rupea teidän kanssa asiasta tappelemaan.


      • herätelty.myrkytelty

        Joskus vielä teen yhteenvedon lähdelinkein Herätysliike Riihimäellä ketjusta. Kun voi viedä aikaa, ennen kuin...

        Siksi oli hyvä, että tuli esille tämä kivien heittämiseen liittynyt uhkaukseni toteuttaminen.

        Olin todella hyvin väsynyt, en kauhean sekaisin päästäni. Muutenkin olen heikkovoimainen, oikea käsi kolarivarioitunut ,vakuusyhtiön korvaama. Varoen sillä voi tehdä jotakin kevyttä. Minun mahdollisuuteni saada meteliä aikaiseksi on ollut ovien paiskominen ja vähän patterin potkiminen. (Kuten naapurit ovat voineet huomata, joudun sulkemaan kotoa lähtiessä oveni jalalla, käsivoima ei riitä. Tai sitten paiskaamaan kiinni.)

        Kun kellarista tullessa tapasin asukkaan, suoraan siitä tilanteesta palasin kotiin. (Olen varmaan vielä oven paiskannut.)

        Keittelin puuroa. -Rupesi kuulumaan meteliä. Ihmettelin, että mitä on. Kun oveani ruvettiin moukaroimaan, ajattelin sen olevan mielenosoitusta siitä, että olin herättänyt. EI OLLUTKAAN. Vaan oli lavastusta, mitä oli ilm.tapahtunut jo sinä aikana olin liikkeellä. Samoin ulkona oli joku metelöinyt piikkiini. -Eihän asunnoissaan sisällä olleet ihmiset tienneet, ketkä kaikki metelöivät.

        Siitä oveni hakkaamisesta olen ilm. syyttänyt poliiseja siltäkin osin kuin jotkut muut sitä tekivät.

        ELI ON LAVASTUSTA JA "TODISTAMISTA" ELI VALEHTELUA PORUKAN VOIMIN.
        (Ihan hyvä juttu, että kirjoititte. En olisi muuten huomannut näitä juttuja.)

        Kyllä ihan oikeastin yritin herättää koko talon.

        Joskus tulee se yhteeveto. Sitä ennen enää kommentoi tätä juttua. Vaikka paljon elektronista häirintää sisälsikin.


      • Anonyymi
        stalkkerin.paska.olet kirjoitti:

        Miksi hain kiikarit. Siksi, että rivarin päädyssä asuva paksu äijä vähän väliä istuskeli terassilla ja tuijotteli ikkunasta sisään. Myös asunnostaan tuijotteli. Kun vaikka olkkarissa nousin istumasta ylös ja pääni tuli ikkunan korkeudelle, havahduin tähän tuijotukseen irvistyksineen.
        Nyt oli kiikari( en ollut edes säätänyt niitä), menin ikkunaan ja katselin kiikareilla takaisin äijää. Pari kolme kertaa riitti.Siirtyi tupakoimaan toiselle puolelle taloa partsille. Ja kun muutenkin liikkui tuossa talon edessä, ei enää pysähtynyt tuijottamaan-. Että tämän takia hain kiikarit.

        Olen kuullut että e-pillerit lihottaa joitain ihmisiä. Lihottaakohan mikloaallotutkin ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut että e-pillerit lihottaa joitain ihmisiä. Lihottaakohan mikloaallotutkin ?.

        Tällälläistä kuin tässä pitkässä pötkössä kerrotaan, on tapahtunut, mutta ei ihan näin, mutta sinnepäin. Liittyy valvottamiseeni, unihäirintään. Olen jonnekin kirjoittanut selkeästi tapahtumista. On tällainen sekoversio koottu tähän TROLLIKETJUUN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällälläistä kuin tässä pitkässä pötkössä kerrotaan, on tapahtunut, mutta ei ihan näin, mutta sinnepäin. Liittyy valvottamiseeni, unihäirintään. Olen jonnekin kirjoittanut selkeästi tapahtumista. On tällainen sekoversio koottu tähän TROLLIKETJUUN.

        Tuosta edellisestä ei selvää saa. LIITTYI KUITENKIN UNIHÄIRINTÄÄNI, UNIVAJEESSA PITÄMISEEN. Ja kaikenlainen muu stalkkaus lisäksi. Yksi pieni muija rääppänä vastaa suuret laumat ihmisiä - Jo jo välillä itsesuojelun konseptit sotkeutuu, ei ole ihme.

        22.9.2016 on tuota trollisotkua kirjoitettu.


    • pitää.keksiä.uusi.nimi

      Monikerrospöpilä on liian lievä nimi tälle talolle. Ei tavalliset pöpit ole sadistisia vainoajia.

    • lukekaa.viesti.18.9

      Jotenkin, en tiedä miten kaikki, mitä puhun (ja myös kirjoitan), menee hellariainopomojen tietoon. Kaikk ikäydään sitten läpi sillä silmällä, että oliko siinä mitään tietoa, mitä voisi käyttää minua vastaan.

      Kun hellarille esitin uhkauksen, että seuraavan kerran, kun tulee kiviä ikkunaan herää muutkin. Sain sen tavoitteen aikaan, ettei yöllä tullut niitä kiviä. - Mutta tiedon perusteella oli ilm.suunniteltu, että joku heittää kiviä viiden aikaan. Jos toteutan uhkaukseni, ei niin väliä, vaikka asukkaat herää, mutta voidaan soittaa poliisi.- Eiks se niin mennyt?

      • Anonyymi

        Juu ja sen kiven osuminen oli triggeri, joka laukaisi puolustautumisketjun. Huomasin ja tajusin, mutta ei sellaista ketjua pysty keskeyttämään. niin kuin heikki hyvin tietää


    • EI.OLE.OLLUT.RAUHALLISTA

      SIIS TÄSSÄ OLI TARKOITUS KYSYÄ, MITEN ULKO-OVEN SULKEUTUMISEN HUONEISTOONI KANTAUTUVA ÄÄNI ON VOIMISTETTU.

      Lukekaa taaempaa että.sellaista 18.9.2016 8:54 -viesti. Siinä on selitetty tilanne: oven kiinni menon ja lukon säätäminen sellaiseksi ettei ovi sulkeutunut kerralla, vaan jäi klonksumaan edestakaisin. Ja millaisena ääni kuului huoneistooni. Huoltofirma tietää, isännöitsijä tietää, ja muitakin on, mutta tuskin kertovat, koska se olisi tunnustus.

      NT HELLAREILLA ON KOVA TARVE KIRJOITELLA MUUSTA, ETTÄ JÄISI VARJOON/PIILOON TÄMÄ ASIA.

      • Anonyymi

        yllä oleva lukon sulkeutmisen äänen voimistuneena asuntooni antautuminen on tapahtunut, mutta olen kirjoittanut siitä muualle, en tähän sekoTROLLIKETJUUN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yllä oleva lukon sulkeutmisen äänen voimistuneena asuntooni antautuminen on tapahtunut, mutta olen kirjoittanut siitä muualle, en tähän sekoTROLLIKETJUUN.

        siis asuntooni kantautuminen

        suunnitelmallinen rikos tämä meluhäirintä, sanoo riksun vainottu


    • jättäkää.rauhaan

      Kuka hullu hellari aloitti tämän provokatiivisen ketjun. Hittooko rupesitte rääpimään. Eiköhän ollutkin tarkoitus, että kirjoittaisin.
      Ilman tätä ketjua en olisi kirjoittanut aiheesta yhtään mitään, juuri nyt. Ihan olisi tuo lintujensuojeluprojekti piisannut.

      Kun kysyy, siihen sisältyy riski, että saa vastauksia.

      • hellureija

        Kukas sen kissan hännän nostaa...


    • piru.perikööt

      Kyllä olette iljettäviä. En tiedä , mikä DEW oli käytössä ja missä näytössä kohde näkyi.
      Onkohan ne vangit lomillaan jaellut siementään paljonkin täällä Riksussa. Ja jälkipolvea tullut.

      Oksettavia hirviöitä olette.

    • henkimaailmasta.apua

      Jo pari kolme kertaa ovat pulmani ratkenneet, kun olen Riksu-palstalle kirjoittanut. Olen hommannut apua myös lätäkköön.
      Nyt kun kijoitin, etten pysty pois lähtiessä sulkemaan huoneiston ovea kädellä painamalla, vaan on pitänyt pari kolme kertaa potkaista. Niin, kas kummaa. Ihan yhtäkkiä rupesi sulkeutumaan ihan helposti.

      • Antero22

        Kyllä se henkimaailma tunnetaan. Stalkkerit seuraavat näitä keskusteluja sillä silmällä että poliisi saattaa joskus myös innostua tutkimaan asioita. Poliisilla vain näyttää valitettavasti intressi olevan aika lailla sama kuin stalkkereilla eli osoittaa uhrit mieleltään häiriintyneiksi. Siksi stalkkereiden kannattaa nopeasti poistaa jutut jotka on netissä julkituotu ja jotka poliisikin voisi todeta, jolloin se ei enää ole mahdollista. Sillä se asiakin usein helpottuu, sillä kertaa, tuskin kuitenkaan lopullisesti, vain niin kauan että poliisi on ehtinyt todeta että joo joo uhri vain höpöttää.


      • kunhan.hoitui

        Mielenkiitoinen seikka, että henkimaailma kävi hoitamassa homman poissa olessani eli on ollut myös turvalukko kiinni. Avainta ei pitäisi olla kuin minulla. -On vissiin voitu hoitaa ulkopuolelta.


      • 1002
        kunhan.hoitui kirjoitti:

        Mielenkiitoinen seikka, että henkimaailma kävi hoitamassa homman poissa olessani eli on ollut myös turvalukko kiinni. Avainta ei pitäisi olla kuin minulla. -On vissiin voitu hoitaa ulkopuolelta.

        Kyllä niitä stalkkereita saattaa olla lukkoliikkeissäkin, kiinteistöhuolloista ja isännöitsijöistä nyt puhumattakaan.


    • oi.yö.voi.yö

      VOIKIN OLLA TULOSSA MIELNKIINTOINEN YÖ. Ulko-ovi ja muutkin ovet on hoideltu antamaan terävä kolaus, nyt lisätty muuta räminää. Ja kuuluu yhtä hyvin kolisee ovi sitten ylimmässä kerroksessa tai kellarikerroksessa. Ja äänion voimaka. Ja väki on levotonta ja ravaa ovissa.

      Toivtavasti tein sentään väärän havainnon täsä asiassa. Katselin vähän aikaa ovisilmästä . Käytävässä oli valo. Näin käytävän päähän naapurin oven. Kuulin kun ovi avattiin ja suljettiin äänekkäästi. Mutta en nähnyt oven aukeavan enkä ihmistä. Että niitä henkiolentojako.

      Voi olla , että edellä olevia juttuja kostetaan parhaillaan.

      • seuraillaan

        Siis niiden ovien hyvin voimakas ääni ei voi kuulua muualle kuin minun kämppääni. Ei ihmiset suotuisi kuuntelemaan eikä naapurin pikkulapset pystyisi nukkumaan.Ulko-ovi normaalisti kuuluu yhtä hyvin sinne.

        Kerron sitten pitkin yötä väliaikatietoja.

        On ollut varmaan makeeta suunnitella tätä ja tuntea suurta voimaa ja valtaa.Kyllä ME ollaan mahtavia, kun pystytään yhtä heikkovoimaista mummua tällä tavoin rääkkämään.- Kyllä varmaan Suomi pelastuu, kun on näin aikaansaavaa populaa.


    • monikerroskiduttamo

      Ovien kolina loppui noiden viestien jälkeen, joskus. Muilla entisillä keinoilla häirittiin niin, etten ole nukkunut kuin 3 - 4 tuntia pätkissä.
      Äsken sitten heräsin siihen ulko-oven paukkumiseen. Sitä sitten ainakin on odotettavissa koko päivä, varmaan muutkin ovet ovat pelissä on mukana.
      -Täytyy pitää niin meteliä, kun ei viikonloppuna ole remonttia, jossa on pakko porata koko päivä. -Tai ainakin minun kämppään porausääntä kuuluu niin, että on tullut vietettyä päivät ulkona.

      • uskontohullut

        Niin ja huoneiston käytävän ovi ei enää kevyellä painalluksekka niksahda kiinni. Eilen jo meni hankalammaksi sulkea ja nyt on ihan entisessä tilassa, tossua pitää antaa.


      • hirviöitä.kaikki

        Siis tämä päivä on lauantai. Tänä lauantaina huomasin, että siipisulat oli katkaistu. Muut hanhetkin olivat ihan ihan hermostuneita. Oli tarkoius, että valvoneena ja väsyneenä jutuisin tähän tilanteeseen.
        Siis suunniteltueläinääkkäys, jossa olivat mukana isännöitsijä, huoltoyhtiö ja tämän talon väki.


    • se.riista

      Jestas, jokohan tuli pyöveli vastaan. Oikein helkutin iso alkoinen katumaasturi oli parkissa tavallisessa paikassani. Kun lähestyi ulko-ovea, sieltä rynni ulos mies, jokaatsoi silmiin tavalla, etä tunsin olevani tähtäimessä oleva riistaeläin. - No väsyneenä voi havainnot vähän värittyä.

      • värikkäät.näkymät

        Osalla on värikästä koko ajan.


      • pahaveli

        Tää mummeli pyyhkii J.K. Rowlinggilla pöytää mennen tullen.


      • meneeköhän.läpi

        Vähän epätarkka ilmaisu, oikaistuna: tämän mummun stalkkauskuvaukset pyyhkivät ko.kirjailijan mielikuvitusjuttupöytää mennen tullen.

        Kirjailija on vain yksi henkilö. jolla ei edes ole sadistista mielikuvitusta.
        Mummun jutut ovat seuraavan otsikon alta: gang stalking and electronical harassment.
        -Kyseisen vainon kehittämisen takana on lukemattomia älykkäitä eri alojen experttejä ja paljon pahuutta.

        Ihan lyhyesti:
        Gang stalkingin perustana pidetään DDR:n STASIN zerzetungia. Sen pohjalta USA:ssa FBI ja CIA palkkasivat käyttäytymistieteilijöitä kehittämään vainotaktiikan, jolla uhri voidaan tuhota niin, ettei jää todisteita eivätkä tekijät jää kiinni.
        Eivät he pelkästään uusia juttuja keksineet vaan keräsivät muissa yhteyksissä kerättyjä kokemuksia käytetyistä tekniikoista.

        Kun lisänä on e-häirintä, tulee mukaan sadoittain sen alan asiantuntijoita. Aseet ja tekniikat ovat suurelta osin peräisin alunperin sodankäyntiä varten kehitetyistä.


        Ja tämä on lyhyt esitys. Mutta kai jo tämän perusteella voi ymmärtää, ettei yhden kirjailijan mielikuvituksen tuotteet voi pärjätä tällaisen vainon ilmenemismuodoille, joita mummu on pieneltä osin kuvannut.


      • juu.eihän.mua.vainota

        Tuolla muualla e-häirinnän epäilijöitä kommentoitiin:kaiken uuden kieltäjät. Kun ei sovi omaan pikkuiseen maailman kuvaan, pitää kieltää ja tuntuvat tietävät kaiken, mitä esim.sotateollisuus on viimeisen 50 vuoden aikana kehittänyt, eli ei mitään.


    • ei.ole.hupaisaa

      Päätin, että kirjoitan meluhäirinnästä julkaisukynnyksen ylittävän artikkelin, vaikka onkin työläs ja vastenmielinen projekti.

    • kusipää.vainoajat

      Herätettiin. Nyt ei ollut kova kolaus, vaan kuin humaus, ikään kuin ovi kiinni, mutta todellisuudessa ei. Humaus osui päähän. Kai mikroaallotuksella sellaisenkin aikaan saa. -Tuli makkarin seinän takaa, ikään kuin.

    • rikollista

      Piti sitten nostaa tämäkin ketju esille. -Tuossa aikaisemmin ihmettelin, kun vähän joka puolella kroppaa oli pieniä kutinakohtia, vuoronperään. Ajattelin, että voisiko olla mikroaallotusta. Nukahdin kuitenkin.
      Äsken heräsin siihen, että vuoron perään oikealla ja vasemmalla puolella nytkähteli Pani kääntelemään ja vääntelehtimään. Ei tarvinnut miettiä, mitä on , mutta tarvi kylläkin sännätä pois samantien.
      En ehtinyt arvioida, mistä suunnasta tuli. Mutta kun jalkoväli jätettiin rauhaan, arvelen, ettei tullut B-talosta. Siis ope tai kauheushoitola. Ja kun oli sen verran tasaisen voimakasta, tulee open tyylimieleen.
      Nyt joudun siirtymään makuuhuneeseen. Siellä on pitkän kuluessa trimmatut systeemit käytössä.Nimittäin seinän takana.

      • oi.ihana.riihimäki

        Ei siellä makkarin petillä paikoillaan pysty olemaan.
        Vähän silmää ummistin ja havahduin helvetimoiseen sirinään korvissa. Muistin, että tänään sitä ei ole ollutkaan. Se on sitä ultraääntä, mutta en nyt sille oma ketjua avaa.
        Tässä jokin aika sitten alkoi paukkua ulko-ovelta. Oli tehty semmoinen säätö oven mennessä lukkoon klo 20.00 jälkeen. Yksi kova paukahdus.

        Tänään on sitten klonksahdellut , 2-3 klonksausta. En tiedä kaikuuko vain rakenteissa vai onko mikroa apuna. Epäilen jälkimmäistä, koska muuten vastapäinen hellariperhekin kuulisi.

        Kukahan tästä maksaa ja kenelle.

        Jos yht'äkkiä katoaisin, kyllä tulisi tyhjäkäyntiä lukuisille ja monille vierotusoireita.


      • pöpilän.vanki

        Taitaa olla sellainen kuvio, että joka toinen yö saa nukkua. Ja tämä nyt se, kun ei saa.
        Ensin aallotetaan puoleenyöhön. Sitten annetaan nukkua klo kolmeen. Herätys nk.äsken. Ei sätkimisiä mutta levotonta vääntelehtimistä puolelta toiselle. Mihin herää. -Ja sen jälkeen taas estetään nukkuminen. -Että alhaalta, ylhäältä vai seinän takaa?


    • AAooaa

      Minä taas tiedän tasan tarkkaan mistä tulee. Talossa ei ole kuin kaksi kerrosta ja minä asun alakerrassa. Seinänaapuri se ei ole, välissä on paksu betoniseinä. Sitä paitsi haju tulee joka huoneeseen, myös siihen etäisimpään (päätyasunto) välipohjaan poratuista rei´istä, joita on kappalaudan takana, jota ei saa poistaa, ja kaappien ja komeroiden peitelevyjen takana, joita ei myöskään saa poistaa. Asumisoikeusyhtiö suojelee rikollisten "oikeuksia". Pitäisi kuulemma itse näyttää mistä tulee, kiinteistönhuoltajaa kielletty käymästä tutkimassa. Mistä muualta se muka voisi tulla? Eikö vähitellen yhtiön pitäisi esittää näyttö siitä mistä se tulee jos väittää että ei tule todennäköisemmästä.

      • Anonyymi

        Onko routaoja kaivettu kivijalan alle osittain eikä tuettu kunnolla ja kivijalka halki napsahteleeko ?.


    • hullut.vapaana

      Justiinsa joo. Satuin ip:llä näkemään, että aikuisen kanssa tuli ostoksilta pari lasta naapurin majataloon. siellä yöpyy vaikka ketä.

      Tuossa ennen yhtätoista nukuin oh:n lattialla. Tuli muutamaan kertaan tuttuja paukauksia open häkkikomeron suunnasta. Siirryin makkariin. Heti, kun olin nukahtanut alkoivat jalkaterät sätkiä ja seinän läpi kuului hihihi -Tuli ajateltua ääneen, mitäa ajattelen. - Nousin hetkeksi ylös. Kun menin takaisin, ei voinut olla paikallaan. Elo koko kroppaan hiljaisella teholla.

      • paskat.pärjää.näköjään

        Siirryin olohuoneeseen. Siirtelin patjaa pari kertaa.Aamuyöstä sain nukkua, mutta tärkeä syvän unen vaihe meni pipariki. Suunnitellusti.


      • otan.osaa
        paskat.pärjää.näköjään kirjoitti:

        Siirryin olohuoneeseen. Siirtelin patjaa pari kertaa.Aamuyöstä sain nukkua, mutta tärkeä syvän unen vaihe meni pipariki. Suunnitellusti.

        Et sinä mitään syvän unen vaihetta tarvitse. Sinä onneton olet syvässä (painajais)unessa jatkuvasti


      • te.sairaita.rikollisia

        Just.joo, se mielenterveyskortti. -On kiire yrittää saada vaikuttamaan hullulle ja naurettavalle, kun olen ruvennut julkaisemaan stalkkereitten tekoja.
        .Niiden tekeminen julkiseksi on yksi tavoitteeni.

        Voin kertoa, että tällaista mielitautia ei ole olemassa.
        Eikä neurologista oireista. On olleet neurologit ihmeissään, kun kerroin oireista. Mikä ihme sellaisia voi aiheuttaa. Eivät tienneet ihan tavallisia mikroaallotusoireita, enkä minäkään silloin. -Kunhan ehdin, aion valistaa niitäkin. Ovat varmaan mielissään, kun selviää, etteivät olekaan lääkkeet saaneet tätä kaikea aikaiseksi.

        MINÄ EN ELÄ PAINAJAISESSA, sehän stalkkereita vituttaakin. Sanoja KAUNIS, NAUTTIA, IHANAA apinoidaan raivoisastkin rääpien jatkuvasti. Ottaa ombeja päähän, kun ajuavat, että minulle on mahdollista sellaiset asiat, joita eivät pysty itse kuvittelemaan, mitä oikeasti koettuina ovat.

        Niinkuin tietenkin tiedättekin,kävin Hämeenlinnassa lenkkeilemässä, tänään. Kun ei ollut eka kerta, oli stalkkeitakin maisemassa. Joko oikeita pelinappuloita tai sitten paskiksia, jotka olivat ajatelleet, että he kanssa kun muutkin.

        SILTIKIN, VOI ETTÄ OLI IHANAA, KUN OLI NIIN KAUNISTA. OIKEA KUNNON NAUTINTO, LUONTO- JA LIIKUNTAELÄMYS.


      • surkimukset

        Voitte itse lisätä puuttuvat kirjaimet. Kyllä olen näppäintä painanut, mutta kun ylläpito ei tykkää näistä viesteistä, vähän moderoivat.


      • semmoisia.nautintoja

        SIIS MISTÄ (HELLARI)STALKKERIT NAUTTIVAT.
        Esim. viime yön perusteella etukäteisnautintoja ovat olleet jo suunittelu, välineitten tuominen kerrosta alemmaksi ja käytön opettelu. Siis vainon ja häirinnän valmistelu,nam.ihanaa joistakin.

        Iltayöstäsitten yksi tai useampi näytöltä seuraili mummun patjan päälle menemistä, nukahtamista, sitten tiirattiin mummun takapuolen vakoa ja suunnattiin mikroaaltoa siihen.--Haha, siellä se mummu kädellä laapasi vakoa ja ihmetteli, että mikä siellä nyt... Eiks se tajua. Kyllä se jo toisella tai viimeistään kolmannella kerralla tajusi.
        -Luultavasti stalkkerille oli ehdollistettu tähän näkymään vahingonilo, joka saa menemään ihan litkaksi.
        -Olen nähnyt tämän v.ilon mm. kun Eino-mies meinasi jalkakäytävälle laota,kun kertoi tissilääkäri Koskisen levittämistä jutuista,
        tai kun hain autoa Diniautosta tuulilasin vaihdosta ( oli m-tiellä ammuttu tuulilasiin. Jos olisi päässyt ihan läpi, olisi osunut keskelle otsaa. Jäi lasiin..)
        Tai kun kesällä piti mennä lätäköllä istumaan "laitapuolen kulkijaa" esittäneen äijän viereen. "Turvaan."Kerroin hänelle, miten olin yrittänyt soittaa apua kituvalle hanhelle ja mitä viimeissä puhelussa minulle sanottiin. Se laukaisi tämän tämän aivan litkaksi, kaksin kerroin vievän voimakkaan vahingonilontuntemuksen.

        En tiedä, mitä sairaita nautinnon tuntemuksia oli ehdollistettu sille tyypille, joka puolikolmen aikoihin kävi mikroaalto-pihdeillä tempaisemassa mummua tussusta. Tuolla kauheushoitoan tiloissa.


      • pimeetä.on.porukka

        Kävin taas nautiskelemassa raikkaasta syyssäästä, kauniista luonnosta ja historiallisesta kulttuurimaisemasta. Muutama kiva eläin- ja ihmiskontaktikin oli.
        Ja eka stalkkeri yritti iskeä kiinni vasta ihan lopuksi, kun käväisin lehtisalissa. Mutta myöhästyi. Vedin justiinsa takkia päälle ja lähdin. Jäi siihen puhisemaan
        .- Että vähän vahingoniloakin pääsin kokeilemaan. Ihmettelen, että jotkut viitsii ihan lillua ja nytkyä siinä.Ja että USKONNOLLISESSA lahkossa sellainen ehdollistetaan käyttöön.


      • Anonyymi
        otan.osaa kirjoitti:

        Et sinä mitään syvän unen vaihetta tarvitse. Sinä onneton olet syvässä (painajais)unessa jatkuvasti

        Mikä teitä vaivaa?!!!! Miksi tulla aiheeseen mukaan jos pidät ihan vajakkina kertojaa? Löytyy tuhansia eri aiheketjuja ja varmasti useampi teille kenen ymmärryskapasiteetti ei yllä omaa lenkkimattoa laajemmalle👍


      • te.sairaita.rikollisia kirjoitti:

        Just.joo, se mielenterveyskortti. -On kiire yrittää saada vaikuttamaan hullulle ja naurettavalle, kun olen ruvennut julkaisemaan stalkkereitten tekoja.
        .Niiden tekeminen julkiseksi on yksi tavoitteeni.

        Voin kertoa, että tällaista mielitautia ei ole olemassa.
        Eikä neurologista oireista. On olleet neurologit ihmeissään, kun kerroin oireista. Mikä ihme sellaisia voi aiheuttaa. Eivät tienneet ihan tavallisia mikroaallotusoireita, enkä minäkään silloin. -Kunhan ehdin, aion valistaa niitäkin. Ovat varmaan mielissään, kun selviää, etteivät olekaan lääkkeet saaneet tätä kaikea aikaiseksi.

        MINÄ EN ELÄ PAINAJAISESSA, sehän stalkkereita vituttaakin. Sanoja KAUNIS, NAUTTIA, IHANAA apinoidaan raivoisastkin rääpien jatkuvasti. Ottaa ombeja päähän, kun ajuavat, että minulle on mahdollista sellaiset asiat, joita eivät pysty itse kuvittelemaan, mitä oikeasti koettuina ovat.

        Niinkuin tietenkin tiedättekin,kävin Hämeenlinnassa lenkkeilemässä, tänään. Kun ei ollut eka kerta, oli stalkkeitakin maisemassa. Joko oikeita pelinappuloita tai sitten paskiksia, jotka olivat ajatelleet, että he kanssa kun muutkin.

        SILTIKIN, VOI ETTÄ OLI IHANAA, KUN OLI NIIN KAUNISTA. OIKEA KUNNON NAUTINTO, LUONTO- JA LIIKUNTAELÄMYS.

        Siis musta ihan super lohdullista/mielenkiintoista että LÖYTYY tästä aihepiiristä näin kattavaa kokemusta ja näkemystä. Olis ollu tosin helpottavanpaa löytää tänne 8 v sitten…😄


    • erkkiEs

      Microaaltouunin etulasi pois. Pää sisälle. Power ON. Säteilyä niin kauan että kipu häviää. OK

    • sairaat.rikolliset

      No niin, nyt on sitten tullut alapuolelta. Jo iltayöstä kaiveltiin takapuolen vakoa, nyt sitten etupuolen. Ja niin että lattian alta on ainoa mahd. suunta. Mutta eihän siellä ole vielä ketään. Ketä syyttää.
      Äsken kun minut kouraistiin kuin pihdeillä hereille ja nousin ylös, hetken päästä ulko-ovi kävi niin hiljaa. Ei näkynyt ulkona ketään eikä rapussa,sitten suljettiin huoneiston ovi jossakin niin hiljaa.

      • SELVITÄN.KYLLÄ

        SIIS KUKA/KETKÄ KÄVIVÄT KAUHUHOITOLAN TILOISSA VIIME YÖNÄ. ETUVAKOA KOURINUT PALASI TÄHÄN RAPPUUN.


    • vastausta.odotan

      Nyt kun turha kontrolli ei ole esteenä, kysyn tätä asiaa. Siis DIAKONISSA EIRA TAI LÄÄKITYT. Teimme srk:n kesäretken joskus 2003 - 2007 välillä luulisin, jonnekin kotieläintilalle, jossa pidettiin myös rippileirejä. Parhaillaankin siellä oli sellainen. Siellä oli joko jo ollut tai tulossa myös Riihimäen srk:n leiri.
      -Silloin kun ilmoittauduttiin, Eira sanoi, että hän ei tiedä, voinko minä tulla sinne. (Ei sanonut syytä.) Kun kuulin paikan nimen ja missä on, sanoin, että on ihan vieras minulle. Oli ainakin tunnin bussimatkan päässä. Mielestäni jonnekin länteen. Muistan vielä piha-alueen ja rakennukset.

      Siellä oli lyhyt ja paksu emäntä ja isäntä jotenkin rasittuneen oloinen.

      Iso avara piha, jonka reunoilla eläimet aitauksisaan tai katoksissaan. Mielestäni niiden olot olivat huonot. -Kun yritin kierrellä katsomassa, joku vihainen mies tuli osin häiritsemään.
      Ja kun kävin sillä laidalla, joka oli keskusrakennuksen vieressä, tapahtui kummia. Oli aivan kuin minua olisi ammuttu takaraivoon jollakin. Melkein kuin sähköiskun olisin saanut. -Lähdin kauemmaksi, yritin uudestaan. Taas.Kerroin Eiralle. Eira oli vaikeana.Sanoi, älä mene sinne.
      Sitten mentiin keskusrakennukseen. Todella vihamelinen emäntä ilmoitti, etten saa tulla sisälle . No oli minunkin syömiset maksettu. Sain tulla johonkin eteiseen tai verannalle. Kun hain ruoka-annostani sisältä, taas "ammuttiin". Pariinkin otteeseen.Emäntä tuli verannalle raivoamaan minulle.- Lähdin sitten jo kauhuissani juoksemaan linja-autolle. Taidettiin ampua vielä perään.

      Tämän ampumisen takia tähän ketjuun. ETTÄ MIKÄ KANNETTAVA, KÄSIKÄYTTÖINEN ENERGIA-ASE ON OLLUT KÄYTÖSSÄ? Tai mt-yhdistyksen vuosikertomuksissa?Olisiko srk:n arkistoissa tietoa, missä rippileirejä on pidetty? (Ja siis eläinten olot huonot, ja kuntokin huono. Isäntä kohteli agressiivisesti eläimiä. - Senkö takia minua ei sinne olisi haluttu päästää?)

    • mikroaaltouunista.terkut

      Väliraportti vai joko on viimeinen raportti.
      On tässä herätelty tunnin välein.
      -aiemmin sieltä häkkikomeron lähistöltä tuli ihan erilaista paukuttelua kuin ennen
      -puoli kahdentoista aikoihin oh:n lattialla heräsin siihen, että lähinnä vyötäröstä ylöspäin nytkähteli niin, että pakko nousta pois, ikään kuin ylhäältä tuli
      -siirryin mh:n vuoteeseen, iskettiin jalkoväliin, vähän kuin joka suunnasta, ei voinut olla siinä
      -vedin oh:n patjan osin eteisen puolelle, tuli selvästi alhaalta, alkoi yläkroppa väristä alapuolelta ja sydän tykytellä niin, että tykytykset paukkuivat korvissa
      -vedin patjan enimmäkseen oh:n puolelle, selälleen, värisi alapuolelta ja hengitys salpaantui, että mitäs nk.nyt OLISKO HYVIÄ NEUVOJA, voi kirjoitella.

      Kyllä nyt sadistit kihisee nautintojaan.

      • näenköhän.aamun

        Eipä ole tullut neuvoja. Valitsin mh:n sängyn. Ajattelin, että pillun piinaus on vähiten hengenvaarallista. Se vähän lieveni, mutta muuta lievää on sitten päästä varpaisiin.
        Lattia on mahdoton paikka, etä eiköhän alhaalta tule.
        Liikennettä ilmaantui, vilkkaan puoleista.


      • koe-eläin

        Annettiin pieni levähdystauko tai muistutus, minkälaista on, kun ei ole mitään värinöitä, sirinöitä , grillauksia kehoon kohdistuneena. -Sitten jatkui jonkin asteisena.

        Sopisko KLOVNITALO nimeksi tälle pöpilälle. Ja johdossa mafiapomo, tri Mengele ja uskontospykopaatti.


      • ei.ollut.eka.kerta

        ONKO KIDUTTAMINEN KIELLETTY RIKOSLAISSA.
        Sitä viime öinen oli. Ei enää mitään naapurihäirintää.
        Käytiin kiinni vitaalitoimintoihin :sydämen toimintaan ja hengitykseen.


      • Anonyymi
        ei.ollut.eka.kerta kirjoitti:

        ONKO KIDUTTAMINEN KIELLETTY RIKOSLAISSA.
        Sitä viime öinen oli. Ei enää mitään naapurihäirintää.
        Käytiin kiinni vitaalitoimintoihin :sydämen toimintaan ja hengitykseen.

        En lole kirjoittanut kommenttia 23.10.2016 23:00 enkä sen alapuolella olevia viestejä, VAKUUTTAA RIKSUN VAINOTTU.


    • pornoo

      Kuule, ei kukaan eikä mikään sun taka tai etuvakoas alkais kähmiin. Ei perkele niin perverssiä otusta olekkaan.

      • e-raiskailu.yleistä

        Kyllä stalkkereissa on. Ei tarvi käsiään sotkea, kun voi käyttää mikroaallotusta matkan takaa.


      • sananvapautta

        Tästä on tainnut hävitä yksi viesti jälkiä jättämättä.
        Siinä viittaan nuoreen mieshoitajaan, joka raiskaili muistisairaita vaanhuksia laitoksessa, yli 90 v vanhin. Että niinkin pervoja on.
        Sitten ehdottelin,etä h-lahko voisi houkutella jäsenekseen,zeesus pelastaa.
        Ja että kun vapautuu, alan hommia on kyllä tarjolla.
        Nyt lisään vielä, että määrätään hoitelemaan minut, niin siihen aikaan on jo kyse nekrofiliasta. -niinkin pervoja on.

        Jo tämäkin häviää, kirjoitan uudestaan.


    • Masonrynveli

      Oletkos tehnyt rikosilmoituksen jos sinua on seksuaalisesti käytetty hyväksi? Jos kerta ammutaan energiaa genitaalialueille.

      • murhaajalauma

        Oletpa tyhmä.


    • 9988777

      Nimimerkille Ei.ollut.eka kerta: Minua estettiin juuri kommentoimasta suoraan kirjoitustasi joten vastaan tähän loppuun. Kiduttaminen on kielletty rikoslaissa, mutta sillä ymmärretään yleensä valtion eli virkamiesten harjoittamaa toimintaa. Tavallaanhan tämäkin sitä on, koska poliisi ei puutu siihen eli systemaattisesti suojelee stalkkereita. Tietysti voi olla myös itse tekijänä, kun kerran et tiedä kuka tekijä on. Jos kidutus-nimike ei jostain syystä sopisi, niin sitten se on nähdäkseni ainakin pahoinpitely tai murhayritys, koska kohdistuu sydämeen. Poliisi vaatii aika epäjohdonmukaisesti näyttöä eri pahoinpitelyistä ja murhayrityksistä. Sillä voi olla tosiaan omakin lehmä ojassa.

      Minulla on tällä hetkellä myös varsin ankaraa sellaista pahoinpitelyä, yritetään kai saada flimmeriä aikaan. Se taas voi olla hengenvaarallinen tila ja aiheuttaa embolioita keuhkovaltimoihin, joten ainakin tällä kertaa todelliset tappajarikolliset ovat asialla. Myös hengitysilman pilaamista kotiini johdettavilla hengitystä ja muita elintoimintoja haittaavilla kaasuilla on joka yö. Tulevat stalkkereiden välipohjaan poraamien reikien kautta, koska normaalin ilmanvaihdon kautta yhteyttä ei ole.

      • Anonyymi

        edellistä kommenttia ei ole kirjoittanut riksunvainottu


    • 9228282

      Näen sinun viestisi ja hätäsi. Välitän vaikka en tunne. Tiedän tuskasi.

      Koen samaa.

      Lopeta päihteet kokonaan, ne ei ikinä auta ahdinkoon. Niillä saa aina asiat enemmän solmuun. Yritä päästä palkkatyöhön, se saattaisi auttaa.

      Elä kunnollista elämää vaikka sinua kidutetaan.

      Elä pura muihin, se pitää sietää. Saat omat tiuskimiset ventovieraille 10x takaisin ja korot päälle.

      Kohtele muita hyvin aina, mutta elä anna ylikävellä. Sinuakin kohdellaan sitten lopulta ihmisenä. Eihän se ole helppoa mutta se on pakko.

      • vihaan.halveksin

        En ole juoppo Ikävä kyllä minulla on liiankin tiukka kontrolli: on vaikea puhua muuten kuin hillitysti ja ystävällisesti Olen ollut työeläkkeellä jo pitkään.
        -
        Tuo sinun empatiasi on kotoisin tavisten normaalielämästä .Minun kohdalla on kyse vuosia jatkuneesta gang stalking -vainosta. -Onneksi pystyn kirjoittamaan kielteisistäkin asioista.

        Jollet ole trolli, vaan vain pihalla asioista, niin kiitos huomioimisesta.


      • 9228282

        En ole trolli,

        En vain voi kirjoittaa tarkemmin kun jokainen on yksilö, enkä tiedä tilannettasi. Toivon todella että selviydyt.

        Muista ei kaikki ole sinua vastaan. Minä en ole. Ihmisrääkkäys on aina väärin. Tiedän, uskon kirjoituksesi ja olet olemassa kuin minäkin.

        Et ole yksin ja ainut kidutettu.

        Jokainen on kaunis ja tärkeä. Sinä olet myös. Et ole tyhmä vaikka joku niin sanoisi. Olet heikennetty, ymmärrän että et voi toimia kun stressi estää normaalin elämän. Kaikki tietää sen että voit huonosti. Kiusattu oireilee ja se näkyy päälle ja käyttäytyminen ei ole normaalia.

        Hommaa nyrkkeilysäkki, pura raivo ja tuska siihen. Kuntoilu pitää pään kunnossa ja väsyneenä nukut syvempää unta mikä on aivoille tärkeää.

        Et olekkaan juoppo, päihteet kannattaa lopettaa silti kokonaan. Anteeksi, en tiedä käytätkö edes ollenkaan.

        Olet kärsinyt todella paljon. Liikaa. Toivottavasti saat rauhaa elämääsi.


      • 9228282
        9228282 kirjoitti:

        En ole trolli,

        En vain voi kirjoittaa tarkemmin kun jokainen on yksilö, enkä tiedä tilannettasi. Toivon todella että selviydyt.

        Muista ei kaikki ole sinua vastaan. Minä en ole. Ihmisrääkkäys on aina väärin. Tiedän, uskon kirjoituksesi ja olet olemassa kuin minäkin.

        Et ole yksin ja ainut kidutettu.

        Jokainen on kaunis ja tärkeä. Sinä olet myös. Et ole tyhmä vaikka joku niin sanoisi. Olet heikennetty, ymmärrän että et voi toimia kun stressi estää normaalin elämän. Kaikki tietää sen että voit huonosti. Kiusattu oireilee ja se näkyy päälle ja käyttäytyminen ei ole normaalia.

        Hommaa nyrkkeilysäkki, pura raivo ja tuska siihen. Kuntoilu pitää pään kunnossa ja väsyneenä nukut syvempää unta mikä on aivoille tärkeää.

        Et olekkaan juoppo, päihteet kannattaa lopettaa silti kokonaan. Anteeksi, en tiedä käytätkö edes ollenkaan.

        Olet kärsinyt todella paljon. Liikaa. Toivottavasti saat rauhaa elämääsi.

        Lisäisin vielä,

        En tiedä loppuuko kidutus ikinä, onko se loppuelämän. Minuakin kidutettu kauan eikä se lopu. Ehkä loppuu ennen kuolemaa, ehkä ei. Siitä en tiedä.

        Tarkoitus oli vain ilmoittaa että et ole yksin ja sinä olet _tärkeä_ peukut sinne, toivottavasti saat elämäsi vielä takaisin!


      • onneksi.olen.jo.vanha

        Viha on minulle hyödyllinen Se saa adrenaliinia erittymään, mikä puolestaan antaa energiaa ja saa otsalohkon toimimaan paremmin (ihan neurologinen totuus.)

        En pode tuskaa. Stalkkerit varmaan toivoisivat sitä. Se mikä näyttää huonovointisuudelta, on väsymystä. Usein on myös aiheutettua stressiä. Senkin miellän psykofyysiseksi reaktioksi ja oireiluksi, samanlaiseksi kuin vaikka maitohapot lihaksissa liian treenin takia. Ei ole osa persoonaani On hoidettava tila. Epämiellyttävä tietenkin. - Kuluttaa terveyttä ja nopeutta vanhenemista.

        Ihan varmasti en hanki nyrkkeilysäkkiä. Kulloisenkin kunnon mukaan ulkoilen. Ja kirjoitan suomi24:ään. Puran sillai henkisesti. Samalla saan levitettyä
        tietoa gang stalkingista.

        Sitten oma asiansa on se, että tavallinen olotila on post taumaattinen oireyhtymä.
        Minulle aiheutetaan taumaattisia tilanteita monta kertaa vuodessa. Tähän mennessä olen suht.koht.toipunut 1- 1,5 kk:ssa toimintakuntoiseksi. Annetaan pari päivää olla ja isketään uudestan. Kyllä PTDS näkyy päällepäin. Ja kun usein joutuu hoitamaan traumaattiseen tilanteeseen liittyviä asioita, se tuottaa vaikeuksia.

        Sitten myrkyttämiset ovat oma lukunsa. Vielä jokin aika sitten pystyin sanomaan, että minut onmyrkytetty 1,5 vuoden aikana viisi kertaa. Nyt olen seonnut laskuissa. Lyhyimmillään olen selvinnyt parissa viikossa, pisin aika oli tänä vuonna, yli pari kuukautta enkä toipunut entselleen, ihan näkyvästi. Kyllä olen varmasti huonovointiselle vaikuttanut Yms.

        Että se päällepäin näkyvä huonovointisuus ei ole ihan yksiselitteistä.

        Pidän huolen, ettei kusipää-zombi-kenttästalkkereiden stalkkaus ole ilmaista. En "kosta". Ihan vaan julkistan minkälaisia ovat ja missä mukana. Kyllähän siinä vainopomotkin kuvatuksi tulevat, mutta niihin psykopaatteihin se ei vaikuta.

        Omanarvontunto tässä vaan nousee. Ikinä en alentuisi siihen, mihin stalkkerit alentuvat. -No nehän nyt on joukkopsykoosin vallassa olevia laumasieluja, suurin osa. -Ylempien tasojen rikolliset ovat oma lukunsa.


      • 9228282
        onneksi.olen.jo.vanha kirjoitti:

        Viha on minulle hyödyllinen Se saa adrenaliinia erittymään, mikä puolestaan antaa energiaa ja saa otsalohkon toimimaan paremmin (ihan neurologinen totuus.)

        En pode tuskaa. Stalkkerit varmaan toivoisivat sitä. Se mikä näyttää huonovointisuudelta, on väsymystä. Usein on myös aiheutettua stressiä. Senkin miellän psykofyysiseksi reaktioksi ja oireiluksi, samanlaiseksi kuin vaikka maitohapot lihaksissa liian treenin takia. Ei ole osa persoonaani On hoidettava tila. Epämiellyttävä tietenkin. - Kuluttaa terveyttä ja nopeutta vanhenemista.

        Ihan varmasti en hanki nyrkkeilysäkkiä. Kulloisenkin kunnon mukaan ulkoilen. Ja kirjoitan suomi24:ään. Puran sillai henkisesti. Samalla saan levitettyä
        tietoa gang stalkingista.

        Sitten oma asiansa on se, että tavallinen olotila on post taumaattinen oireyhtymä.
        Minulle aiheutetaan taumaattisia tilanteita monta kertaa vuodessa. Tähän mennessä olen suht.koht.toipunut 1- 1,5 kk:ssa toimintakuntoiseksi. Annetaan pari päivää olla ja isketään uudestan. Kyllä PTDS näkyy päällepäin. Ja kun usein joutuu hoitamaan traumaattiseen tilanteeseen liittyviä asioita, se tuottaa vaikeuksia.

        Sitten myrkyttämiset ovat oma lukunsa. Vielä jokin aika sitten pystyin sanomaan, että minut onmyrkytetty 1,5 vuoden aikana viisi kertaa. Nyt olen seonnut laskuissa. Lyhyimmillään olen selvinnyt parissa viikossa, pisin aika oli tänä vuonna, yli pari kuukautta enkä toipunut entselleen, ihan näkyvästi. Kyllä olen varmasti huonovointiselle vaikuttanut Yms.

        Että se päällepäin näkyvä huonovointisuus ei ole ihan yksiselitteistä.

        Pidän huolen, ettei kusipää-zombi-kenttästalkkereiden stalkkaus ole ilmaista. En "kosta". Ihan vaan julkistan minkälaisia ovat ja missä mukana. Kyllähän siinä vainopomotkin kuvatuksi tulevat, mutta niihin psykopaatteihin se ei vaikuta.

        Omanarvontunto tässä vaan nousee. Ikinä en alentuisi siihen, mihin stalkkerit alentuvat. -No nehän nyt on joukkopsykoosin vallassa olevia laumasieluja, suurin osa. -Ylempien tasojen rikolliset ovat oma lukunsa.

        Juuh, olet vahva. Tiedän se on pakko purkaa johonkin. Harmi se nettikirjoitelu kääntyy itse uhria vastaan. Siltikin ihmisen on pakko purkaa johonkin. Siitä ei saisi rangaista!

        Vaikka ihmiset nauraa et ole hullu. Olet asemassa mikä pitäisi kaikkien ymmärtää että olet heikennetty. Et ole täysin oma itsesi.

        Luen tekstiä vahvalta ihmiseltä. Näkisivätpä muutkin vahvuudeksi eikä vain huonoja puolia mitkä tulee esiin kun olet litistetty!

        Voimia!!!!!!!!!!!


      • voit.lopettaa

        Sorry, kirjoitat niin kuin stalkkeri, joka yrittää manipuloida uhria "mukavemmaksi"stalkkata. Sori, näen lävitsesi.Jatkan entiseen tyyliini Voi, voi kaikkia pikku pelinappuloita.

        Minulle on aivan paskan yx lysti, mitä nämä ihmiset ajattelevat minusta. Tärkeää on, että itse tiedän, kuka ja mikä olen ja olen itselleni uskollinen.

        Olen ihan oma itseni silloin, kun väsyneenä joudun hoitamaan asioita. Olen silloin väsynyt oma itseni.

        Kun jotkut joiden kanssa asioita hoidan, maksan vaikka ostokset kassalla, hoitaa työnsä asiallisen kohteliaasti ja niin kuin kuuluu, arvostan sitä. Sellaistakin tapahtuu.

        Ja on vanhoja tuttuja, joiden tiedän olevan aidosti ystävällisiä.Mutta sitä ei voi mainostaa.

        Ihan voit lopettaa yritykset, että rupeaisin olemaan "kiltti" stalkkereille. Onkohan pomoille tullut hankaluuksia, kun pelinappulat ovat ruvenneet kyselemään ja kyseenalaistamaan.

        Koita nyt muistaa, mikä on entinen ammattini ja jatkokoulutus elämänkoulussa eläkkeellä ollessa.


      • sadistilta.vaikutat

        Hommaile sinä stalkkeri pelinappuloillesi ja itsellesikin niitä nyrkkeilysäkkejä sekä kynnysmattoja ja sylkykuppeja. Ettei tarvitsisi niin minua käyttää.


    • hiuskarvanvarassa

      Onneksi olin lukenut e-raiskailusta jo ennen kuin itse jouduin kohteeksi. Olin ajatellut, että korkea ikäni säästää minut siltä. -En tiedä, onko asioilla syy-yhteyttä, mutta kun aiemmin tänä vuonna olin paljastanut stalkkerin, alkoi heti sen jälkeen, voimallisesti.

      Kirjoitin asiasta Laki ja rikos -palstalle yksityiskohtaisen avoimesti, ja ilmoitin, mistä suunnasta mikroaallotus tulee eli naapuritalosta olohuoneen ikkunan läpi. -Vähitellen muuttui lyhyempi jaksoiseksi, väheni. -Ikä ehkä pelasti sittenkin, minun jalkovälissä on niin kuihtunutta,ettei oikein saa reaktioita aikaiseksi.
      -Nuoremmille naisille tehdään tätä, että saadaan heidät pakosta masturboimaan, että tila laukeaa. Sitä varmaan on kiva katsella tutkan näytöltä.

      Kyllähän se yksikin pervo ihan fyysisesti raiskali muistisairaita vanhuksia laitoksessa, yli 90 vuotiaskin kelpasi Sitähän voisi käydä lahkoon pelastamassa, sanoa,että hommia kyllä piisaa, kun vapautuu.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen voisi olla minun, ei muu teksti. On yritetty saada aikaan vaikutelma, että kommentin kirjoittaja olisi riksunvainottu. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen voisi olla minun, ei muu teksti. On yritetty saada aikaan vaikutelma, että kommentin kirjoittaja olisi riksunvainottu. Ei ole.

        siis ensimmäinen LAUSE


    • yöpäiväkirjaa.tulossa

      TÄSSÄ SE YÖ ALKAA.

      Joskus kahdeksan aikoihin läsähdin patjalle pitkäkseni. Rennon veltto olo, keho"hiljainen", ei mitään ylimääräisiä tuntemuksia.
      Ei pitkään kestänyt sitä rauhaa. Yht'äkkiä tuntui, etä nyt antiin töpseli seinään. Alkoi levitä värinää kehoon, ei voinut olla levollisesti paikoillaan. Jalkoväliin tietty. Uusi "diffuusi" tyyli, ei terävää tykitystä. Lantion alla tuntui, että jotakin lattian alta tulee. Sitten rupesi tulemaan kipuja vasemmalle puolelle rintakehää. Sydämeen sattui.

      Nousin ylös.Ajattelin, että kirjoittelen samantien. Ei onnistunut. Nettipoikki. Ilmoitettiin, missä kohdin ilmennyt pulma. Alkoi kuitenkin toimia. Ja löytyi tuo stalkkerin hunajalla silattu syötti.- Sadismi lyö läpi-

      Kun istun tässä, alapää vaan jatkaa turpoiluaan.

      • sama.tyyppi

        Niin ja alaselkä/lantio on tullut kipeäksi. Tehdäänkä hommia Mengelen ohjeiden mukaan.


      • kauheushoitolastako

        Joskus 23.50 heräsin äkkiä johonkin. Siirryin mh:n puolelle. Lievää grillausta, mutta nukuin. Äsken vähän levottomasti liikehdin, sitten oikeasta nilkasta kiinni, tuntui nilkan alapuolella. Niin yksilöllinen herätys, ettei oikein voi olla autaatin tekemä.


      • ei.varmaan.rikollista

        Siis automaatin tekemä.
        Alapään kimpussa on oltu. Välillä vähän hellitetään, nukahdan, sitten herätys, pihdeillä kiinni alapäähän. Tätä on jo toistettu niin monta kertaa, että eiköhän ole ehdollistunut. Sovellus: jos tulee vireysongelmia, ei muuta kuin kiinni jalkoväliin, niin johan olen valveilla.
        Voidaan tehdä etänä, nk.kaikkea muutakin nykyään . Ei tarvi stalkkerin mennä alakertaan, voi kotinäytöltä katsella ja ohjailla alapuolella sijaitsevaa grillauskeskusta.

        Se vuokralaisen välittänyt asuntofirmahan on stalkkerifirma. Kävivät kesällä stalkkaamassa minua Hirvijärvellä. Enköhän ole siihen ketjuun kirjoittanut.

        Kunhan kauheushoitola aloittaa toimntansa, ei tarvi hoitaa mainostella. Minä kyllä pidän huolta, että tulee tunnetuksi.
        Erikoisvetonauloja voisi olla näiden minun kidutusvälineitteni esittely, ehkä voidaan kurkistaa näytöltä, satunko olemaan kotona ja katsella, mitä mummu puuhaa.
        -Ehkä yhteyden myyminen tai vuokraaminen kanta-asiakkaille, että voivat kotona katsella yönäytöksiä kiduttamisestani.

        Voisinkohan saada provikkaa.


      • ei.ole.ilmaista

        Oli vissiin suunnitelma, että mummu sitten nuku enää kahden jälkeen.


      • siinä.kysymys

        Kyllä mummu joskus viiden aikoihin on nukahtanut. Klo 07 eli samaan aikaan samalla tavalla herätettiin:"kaksin käsin tussua kouraisemailla vetäisemällä". Sitä ennen jo levottomasti liikehdin. Seinän takaa vai lattian alta.


      • Anonyymi
        sama.tyyppi kirjoitti:

        Niin ja alaselkä/lantio on tullut kipeäksi. Tehdäänkä hommia Mengelen ohjeiden mukaan.

        Silloin mennä selänsivutkin kippeiks pelkästään jo lukiessa eikä pysty istummaan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin mennä selänsivutkin kippeiks pelkästään jo lukiessa eikä pysty istummaan kunnolla.

        ylläolevat eivät ole riksunvainotun kirjoitustyyliä, häpäisevää pilkkaamista trollilita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylläolevat eivät ole riksunvainotun kirjoitustyyliä, häpäisevää pilkkaamista trollilita

        Olen huumorintajuinen. Joku sutkaus voi olla minulta lähtöisin, ei muu "huumori".


    • 9228282

      "Tärkeää on, että itse tiedän, kuka ja mikä olen ja olen itselleni uskollinen."
      Pidä tästä kiinni. Tärkeä asia muistaa. Ellei tärkein.

      Anteeksi ei ollut tarkoitus loukata. Luen s24 enkä tunne sinua. Itsekin kidutettu. En ole sinulta mitään vailla, halusin vaan ilmoittaa ettet ole yksin.

      Menen pois, saat tilaa. Ei jokainen ole sinua vastaan. Etkä ole koko Suomen ainoa kidutettu.

      • InhottaviaKidutuksiaVaan

        Just. Ihan vaan sattumalta tulit pikkukaupungin palstalle. Esittämään ylemmyydentuntoisesti paskaohjeita ja tietämään paremmin. -Joo. häivy jonnekin Kiva, ettet ihan tätä(kin) ketjua täyteenkirjoittanut.


      • se.zombiksi.lääkitty

        Joo-o. Heti ekasta viestistäsi haisi uskonnollisuus, heräsi epäili yhtä e-häirittyä kohtaan, joka on uskovainen.
        Mutta ei kai RMK srk ole tässä takana. Hasee niin pahasti uskonnolliselle moraalisaarnalle. -Mietinkin, mkä asia sai trollin/stalkkerin liikkeelle.
        Kun Metsästysmuseon pihalla tuulisena talvipäivänä oli tapahtuma, myynnissä syötävää, mm. niin Eirahan siellä oli niin hyvää pataa hellarimiesten kanssa, jotka tietty stalkkasivat.
        Tässä on noussut mieleen muistoja kummista kokemuksista liittyen siihen, kun kävin mt-porukan kanssa Temppelikadulla takkahuoneella keskustelu/kahvikerhossa. Pari miestä vainosi minua rappukäytävässä ja vielä takkahuoneen eteisessäkin. Ihan fyysisesti yrittivät estää minua menemästä sinne.Eteisessä kävivät käsiksi. Kyttäsivät joskus alhaalla päästäkseen samaan hissiin. Jos pääsivät, uhkailivat, työnsivät naama lähelle, jne. -Useita kertoja.- Kun valitin tästä Eiralle, tämä lähinnä uhmaisen näköisenä vain tuijotti.- Ja mitä tapahtuikaan puurojuhlissa kerrosta alempana.Muistelen sitä vielä itsekseni ensin.

        Kuulehan Eira, vastaa kysymykseeni, minkä nimiseen paikkaan kesäretki tehtiin. Miksi sanoit, että minä en ehkä voi tulla sinne. Siis miksi?


      • ex.lääke.zombi

        Nyt täytyy perua tuo "lähinnä uhmaisen näköisenä vain tuijotti". En voi muistaa tarkkaan, miten reagoi. Tuo ilme oli se tavallinen, jonka vuosien ajan näin.-Eirahan onihminen. Jos ei tykännyt siitä, että ilmaannuin niihin kuvioihin, niin minkäs sille voi. MUTTA jos on tekemisisä jo silloin tapahtuneen stalkkauksen ja e-häirinnän kanssa, on toinen luokitus.

        P.S. kiitokset srk:lle. Kiitettävästi järjestitte mt-kuntoutujille virkistysohjelmaa.


    • aitoBlueteam

      suosittelen pipolääkkeitä ja meditaatiota

      • grillaisivat.nakkeja

        Ihan tavallinen, häiriötön nukkuminen kiinnostaisi.


    • hoopee.kaikki

      Jaaha, taas ennen huomista päivää täytyy viettää yö.
      Mitähän mafiapomon, dr. Mengelen ja uskontopsykopaatin aivoriihi/vainonsuunnitteluryhmät ovat saaneet aikaiseksi.

      Ikävää, että viesteistäni moderoidaan niin paljon pois.

      Saa nähdä. mitä muistoja tulee mieleen ja aikani kuluksi valvoskellessani kirjoittelen.
      Ja tietenkin kuvailen erilaiset väristykset, käristykset kohdealueineen.

      Ja minua haukutaan hulluksi. -No, rikollisiahan vastapuolella onkin.

      • Anonyymi

        TROLLIN KIRJOITTAMA, ei riksun vainotun.


    • murhaajalauma

      Kyllä töpseli seinään laitettiin ja murhaaja on ollut koe-eläimen kimpussa. Kertokoon itse fan-clubilleen tarkemmin.

      • hukkukaa.paskaan

        Olihan se Mengele miettinyt uuden keinon, millä saisi vipinää mummun vittuun, mutta ei onnistunut. -Mutta yrittäminen esti nukkumisen- saatanan, perkeleen murhaajat. Että voinkin inhota ja halveksia teitä.


      • shit.happens
        hukkukaa.paskaan kirjoitti:

        Olihan se Mengele miettinyt uuden keinon, millä saisi vipinää mummun vittuun, mutta ei onnistunut. -Mutta yrittäminen esti nukkumisen- saatanan, perkeleen murhaajat. Että voinkin inhota ja halveksia teitä.

        Sulla on vähän taso laskenu näissä jutuissa ja kirjotusasu varsinkin.


      • mutta.kiitos.huomiosta

        Olen pystynyt nukkumaan viime yönä alle 3 tuntia, senkin pätkissä. Olotila vastaa lievää humalatilaa.
        -Olen myös tajunnut, että näitä viestejä lukevat ihmiset, joiden henkinen kapasiteetti ei riitä asian tajuamiseen. -Turha kirjoitella asiallisesti.
        Ja modella on tekemistä kirjoitusasun kanssa. -Jos kirjoitan asiasta, jonka hyväksyvät, oikeinkirjoitus on perfect.
        Ja tilanne on se, että tarvitsen huumoria avuksi. Ei ole kauhean kivaa kirjoitella jalkovälistään.


      • silleen

        No mutta. Kaikki viestini ovat näköjään käyneet oikeinkirjoituskorjauksessa.


      • Anonyymi
        shit.happens kirjoitti:

        Sulla on vähän taso laskenu näissä jutuissa ja kirjotusasu varsinkin.

        ei minulla ole taso laskenut, trollit kirjoittelevat

        poistoon!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minulla ole taso laskenut, trollit kirjoittelevat

        poistoon!!

        siis en ole kirjoitellut jalkovälistäni syksyllä 2016


    • odottelen.innolla

      Kun kesällä yht'äkkiä jouduin rankan jalkovälihäirinnän kohteeksi ja siitä kirjoittelin, joku mainitsi,että onhan elektronista seksiä ollut jo kauan.Antoi linkin kaalimato.com. Menin sinne ja kaiken häirinnän keskellä purskahdin nauruun,kun näin ne kaikki koomisilta vaikuttavat vehkeet ja vempeleet, joiden avulla ihmispolot yrittävät selviytyä seksivietin paineen kanssa.

      Tri Mengele voisi käydä siinä kaupassa ja katsoa, voisiko jostakin riemuvälineestä kehitellä mikroaallotusversion.

      • Anonyymi

        Olen saanut linkin kaalimato.com firmaan. Olin silloin noin teoriassa ihmetellyt e-raiskailun mahdollisuutta. -Kyllä purskahdin nauruun niiden vempeleiden näkemisestä.


    • vapaata.riistaa

      Ei ollut Mengelellä uusia seksileluja. Olosuhteet olivat sellaiset, että katsoin parhaaksi mennä suoraan mh:n petiin. Ihan heti käytiin jalkovälin keskelle kiinni. -En kerro, miten hoidin tilanteen.

      Seinän takana yritettiin vakio valvottamistemppuja, mutta olin niin väsynyt, että olisi voinut vaikka pommin pamauttaa, enkä olisi reagoinut.

      Kyllä minua herätettiinkin vakiovälein myös. Käytössä olivat nämä mikroaaltopihdit. Ensin heräsin siihen, että pihdeillä ronskisti kuristettiin kaulaa alaosasta.
      Seuraavalla kerralla yritettiin niillä heiluttaa rintakehästä kiinni pitäen.
      Sitten iskettiin vatsaan. Tuntui aivan sille, kuin isoilla oikeilla pihdeillä olisi tartuttu vatsan sisäosiin kiinni ja myöhennetty ylä- ja alavatsaa. Sattui. Piti nopeasti vaihtaa huonetta.
      Oh:n patjalla ei uni tullut, oli sen verran huomattavia vatsakipuja. Nukuin sitten, mutta
      herä Mutta olin niin väsynyt, että nukahdin pian tämänkin jälkeen.teltiinkin. mm. kerran heräsin siihen, että yläkroppa lensi patjasta ylös ja heittelehti muutaman kerran edestakaisin.

      Mh:n pihtijutut tehtiin joko seinän takana tai yläpuolella.

      Tämänkin jutun olisi voinut kirjoittaa ketjuun Mitä rikkomuksia Riihimäellä saa vapaasti tehdä. Paitsi,että oli kyse rikoksista.

      • Anonyymi

        Riksunvainottu ei ole kirjoittanut ylläolevaa viestiä, jonka on tarkoitus alatyylisesti liikoitellen viedä riksunvainotun uskottavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riksunvainottu ei ole kirjoittanut ylläolevaa viestiä, jonka on tarkoitus alatyylisesti liikoitellen viedä riksunvainotun uskottavuutta.

        E-häirintää jalkoväliin tapahtui syksyllö 2016 VAIN olohuoneen sivuikkunan kautta.

        Koko sosiaalipornokuvaus on trollin kirjoittama. Tämä kirjoittelu on ollut mustamaalaustani. Salasin tämän häirinnän vielä tuolloin.


    • Säteilyturvakeskus

      Itse sain mikroaallotettua naapurini lähes hengiltä tällä yksinkertaisella keinolla: hain kierrätyskeskuksesta 7 mikroa, jotka kytkin sarjaan ja lisäsin tehoa styxgeneraattorilla, jonka kytkin voimavirtaan. Irrotin mikroista luukut ja kiinnitin mikrot naapurin seinää vasten liimamassalla. Sitten vaan koneet päälle ja 30 minuutin jaksoja sädetystä n.2h. välein. Jatketaan tarvittaessa 5-7 vuorokautta, ei kuitenkaan yli 8vrk.

      • hitaasti.henki.pois

        E-häirintää harjoittavat ovat todenneet mikroaallon turvalliseksi, koska uhrinsa ovat edelleen hengissä, vaikka heitä vuosia aallottaneet.


    • anteeksi.en.anna

      Sain olla enimmäkseen rauhassa, mutta en nyt ihan.
      Ja herätys klo 05.00 piti tietty tapahtua niin, että minut pistettiin sätkimään. Ei ollut epi -kohtaus. Sellainen ei loppu siihen, että lähtee sängytä pois.

      Että muistutus: kidutusvehkeet edelleen on eivätkä mafiapomo, Mengele ja uskontopsykopaatit minnekään ole mihinkään häipyneet.

      Kiva on ruvennut ortografia olemaan kunnossa.

      • Anonyymi

        Edellinenkin on trollin kirjoittama, yrittää esittää olevansa R-v.
        POISTOON.


    • 9988877

      Nimimerkille hitaasti.henki.pois: eivät voi todeta mikroaallotusta turvalliseksi. Sen tarkoitus on vain saada aikaan sairauksia, mm. syöpiä, niin että kuolemaa ei voida todentaa siksi mitä se on eli murhaksi. Stalkkerit ovat psykopaatteja.

      • hitaasti.henki.pois

        Tuo edellinen oli mustaa huumoria.


      • Anonyymi
        hitaasti.henki.pois kirjoitti:

        Tuo edellinen oli mustaa huumoria.

        Jos stalkkeri ei saa stalkata kyllä siitä tulee titten ptykopaatti, tauttalla on mahtollitetti ylinaltitmihäiliö.


    • inho.halveksunta

      No niin, pillun grillaus alkoi jo. Parveketyömaalta kuului kuivurin hurinaa, niin ajatteli kokeilla mh:n vuodetta. En pitkää aikaa ehtinyt kuunnella ovien aukomisia ja sulkemisia, kun tunsin, aha taas alkoi. Piti sitten lähteä vauhdilla pois, kun ylävako turposi vauhdilla, Tuli ylhäältä tai sivusta.

      Semmoista hienoa, sivstynyttä ja korkeamoraalista väkeä siellä asuu. Mitähän kusipäät on suunnitellut loppyöksi.

      • eutanasiaa.kohta.pyydän

        Ei auttanut huoneen vaihtaminen Alkoi varsinainen e-raiskailu.Jos tulee ylhäältä, opella täytyy olla miesvieras.Kai sitten B-talo nk.ennenkin.
        On jumalauta hulluja lahko täynnä.


      • tomtomhanks

        Kuka helvetti sunkin pillua haluais grillata? Ei sellasta perversiota olekkaan.


      • nekrofiliaakin.on

        Olin näköjään päätynyt takaisin makuuhuoneeseen. Heräsin yht'äkkiä, huusin spontaanisti: pistä se mikroaallotin kiinni. Oli suunnattu "sinne". Siirryin olkkariin. Huomasin, että klo on 7.00. Mutta unenpöpperössä kaaduin patjalle. Saman paikan grillaus jatkui B-talosta. -Muistutus siitä, ketkä harjoittaa valtaa elämässäni.


      • Anonyymi
        nekrofiliaakin.on kirjoitti:

        Olin näköjään päätynyt takaisin makuuhuoneeseen. Heräsin yht'äkkiä, huusin spontaanisti: pistä se mikroaallotin kiinni. Oli suunnattu "sinne". Siirryin olkkariin. Huomasin, että klo on 7.00. Mutta unenpöpperössä kaaduin patjalle. Saman paikan grillaus jatkui B-talosta. -Muistutus siitä, ketkä harjoittaa valtaa elämässäni.

        minä, riksunvainottu en ole kirjoittanut tuollaiseen tyyliin e-häirinnästä ja e-raiskailuista.En itse asiassa pitkään aikaan ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä, riksunvainottu en ole kirjoittanut tuollaiseen tyyliin e-häirinnästä ja e-raiskailuista.En itse asiassa pitkään aikaan ollenkaan.

        JA VIELÄ, VAIN OLOHUONEESSA TUOHON AIKAAN SUUNNATTIIN MIKROAALTOA JALKOVÄLIIN.

        pitäisi poista nämä trollien sosiaalipornot. IHMETTELEN, ETTÄ ON EDES JULKAISTU


    • Oiaivoi

      Nimimerkille hitaasti.henki.pois: Ei ollut. Nimimerkille tomtomhanks: ne perverssit pyrkivät peräsuoleenkin. Nimerkille eutanasiaa.kohta.pyydän: Stalkkerit toimivat joukolla ja menevät milloin mihinkin asuntoon,jälkensä häivyttääkseen. en tiedä millä tekosyyllä pääsevät sellaiseen, jonka asukas ei ole stalkkeri, jos pääsevät.

    • pieni.osa.nykytiedoista

      Olen todennut, että näitä ketjuja täällä lukevat yleensä henkilöt, joiden kapasiteetti ei riitä näiden asioiden ymmärtämiseen.

      Kirjoittelen huvin vuoksi kuitenkin asiasta, olen suomentanut tämän jostakin (olen opiskellut vain muutamaa tietolähdettä, kyllä sen nimen löydän.)

      ELEKTRONISEN HÄIRINNÄN VAIKUTUKSET

      VAIKUTUSMALLIT

      - Kaikki häirintämallit sisältävät hyvin huolellisesti kehiteltyjä arvaamattomia tapahtumia tuottamaan psykologista stressiä uhrissa.

      - Hyvin vakavassa stressitapahtumatyypeissä on yksi johdatteleva voimakas tapahtumadraama. Ilmeinen tarkoitus on, että uhri tietää olevansa häirinnän kohteena. Ettei ole kyse huonosta tuurista. Tästä eteenpäin vainoaja käyttää Pavlovin systeemiä niin, että saavat uhin "hyppäämään" (tai reagoimaan jollakin tavalla)yhtä voimakkaasti pieneen osaan alkuperäisestä tapahtumasta (ärsykkeen voimakkuudesta).

      VAIKUTUSTYYPIT LUOKITELTUNA

      1.Hyökkäykset matkan päästä ruumiillisin seurauksin (sisältää mielen).

      a. univaje ja väsymys
      i.hiljainen, mutta välitön "elektroniikkakofeiinin" merkin soveltaminen; herättää ja pitää hereillä.

      ii. kova ääni naapurista, usein synkronoitu yritykseen nukahtaa.

      iii. sekunnin tarkkuudella sallitaan nukahtaminen ja pakotettu herääminen, ihan liian tarkkaan,että voisi olla luonnollista.

      iv. Päiväaikaiset väsymyskohtaukset voivat pakottaa uhrin nukkumaan.

      b. kuultavia ääniä kalloon (V26)
      i. tuotetaan kaukka, etäältä
      ii.saadaan ilmestymään kuin ohuesta ilmasta.
      iii. ääniä tulee vain uhri voi kuulla.

      c.kuulumattomia ääniä kalloon

      i.Tuotetaan ilmeisesti kaukaisin radiosignaalein:ilmenee äkillisä tarpeena tehdä jotakin/ mennä jonnekin, minne ei muuten haluaisi mennä: hiljainen(ultra sonic) hypnoosi on mahdollinen.

      ii. ohjelmoidaan hypnoottisin triggerein -esim. tiettyjä fraaseja tai muita vihjeitä, jotka aiheuttavat tiettyjä tahattmia liikkeitä.

      d. voimakasta lihasten laukaisemista (raajojen heiluminen)

      i. jalka tai käsi nykii rajusti , pakottaa heräämään ja pitää hereillä.

      ii.koko keho nykii , aivan kuin olisi iskenyt uurjännitteinen sähköisku.

      iii.voimakasta kehon ravistelua, näytää ihan kuin pintavärähtelyä, vaikka niin ei todellisuudessa tapahdu.

      e.suoraa kivun tuottamista ruumiin osiin

      i.kuumat neulat - syvälle lihakseen tunteen

      ii. sähköiskuja (johtoja ja muuta ei tarvita)

      (Olen tehnyt tämän suomennoken vuosi sitten, ajankohta viittaa indietarget.blogspotiin ja Dr.Freyn jo klassikoksi tulleisiin ja moneen kertaan vahvistetuiksi tutkimustuloksiin).

    • mitä.mengele

      Onkohan tämä pillungrillaus, joka taas on käynnissä, hämäystä. Jos kohteena onkin virtsarakko tiehyeineen. Olisko kiva aiheuttaa vaurioita. Ihan pilalle atrofioida vai miten.

      Suunta on ? Voi tulla alhaaltakin.

      • organismi.koe-eläimenä

        On hyvä, että rohkea nainen halusi julkisen oikeudenkäynnin rikoksesta, joka koskee isän taholta tapahtunutta vuosien hyväksikäyttöä. - Kehtaa helpommin kirjoitella näistä e-raiskailuista.


      • kielenkäyttö.kehittyy

        Tulipa sieltä uusi nimityskin. Poppamies oli käkenyt isän toimia näin. -Korvaan uskontopykopaatin tät'edes sanalla poppamies.


      • pornoa.ilmaiseksi

        Kyllä nyt on Oulun lestoilla yhtä juhlaa, kun voivat seurata oikeudenkäyntiä isästä, joka on pannut vielä paremmaksi kuin he. - Lapsiparat, tästähän heidän isänsä pääsevät vauhtiin.


      • Anonyymi
        pornoa.ilmaiseksi kirjoitti:

        Kyllä nyt on Oulun lestoilla yhtä juhlaa, kun voivat seurata oikeudenkäyntiä isästä, joka on pannut vielä paremmaksi kuin he. - Lapsiparat, tästähän heidän isänsä pääsevät vauhtiin.

        lestat viittaa marjutiin, onko hän trollannut tätä ketjua?


    • päivällä.hiljaista

      Oli poppamies käskenyt mikrottamaan oikeaa jalkaani niin, että herään klo 00.30. Alkoi heilua koko jalka. Kävin kk:n ikkunasta katsomassa. B-talo päädyssä 3. ja 4. kerroksen ikkunoissa valoa. 3. kerroksen ikkunassa keskellä joku iso musta ja alempana pieni musta. Ensin ajattelin,että matuko siellä Mutta pysyvät koko ajan samassa kohdin. -En ole varma olisiko siitä vapaata sihtiä, kun on patja eri paikassa.

      • hirviöiden.maailma

        Täytyy ilmeisesti avata valvottamis/pahoinpitely/raiskaus-ketju. Keksiä joku hyvä nimi poppamiehen ketjulle.


    • osa.kuolee

      Kyse on sosiaalipornosta. Yhteiskunta seuraa rääkkäämistäsi. Kidutus BB ohjelma. Et ole ainut kidutettu vaan meitä on muitakin.

      • pornomummu

        Voihan zeesus, että minusta tulipornotähti vielä vanhoilla päivillä.
        KIITOS VIESTISTÄSI.


      • kiinnostaisi

        Jos tiedät näistä gs-vainotuista ja e-häirityistä, onko koottu minkäänlaista epävirallista tilastoa kuolinsyistä.


    • meniskö.kerralla
      • Anonyymi

        TÄSTÄ ALASPÄIN ON ILJETTÄVÄÄ TROLLIEN RÄÄPIMISTÄ.MITEN IHMEESSÄ SELLAISTA ON JULKAISTU.


    • VAI.TEKISINKÖ.ITSARIN

      voisko uuden ketjun nimi olla : POPPAMIEHEN PORNOTÄHTI

      • huhhuhsentään

        Joko sait? Toivotaan että mode on aamulla hereillä.


      • sairaat.rikolliset

        Justiinsa kouraistiin pillusta mikroaaltopihdellä. Tuli kuin suoraan edestä , siellä on ikkuna. Jos tuli B-talosta, on mennyt ulkohommiksi, parvekkelta roikuttu. Tai sitten ei ole kyse enää mikroaallosta, kun olisi pitänyt tulla tiiliseinän läpi.
        Voisi luulla,että tulisi vankilan eristysellistä.
        Ylhäältä tietty katon läpi, menee sitten open asunnon piikkiin. Tai alhaalta, mutta kuka siellä viitsisi koko yötä olla.


      • helvettiin.kuulut

        Herättely jatkuu pienellä teholla, mutta ihan tutuin kuvioin, tunnin välein, sitten puoli tuntia, saa nähdä miten eteenpäin.
        sairaat hirviöt asialla
        Ei ole mikään BB-talo, itse paremman puutteessa joskus käytin sitä vertaista, tohtori Mengelen labratorio.Sekin vertaus ontuu siltä osin, että tämä tapahtuu audanlujan kaavan mukaan, etenee vaihe vaiheelta nk.muillakin. Tietoa kerätään tuhoamisen tehosta.
        Kansanhuvi on sivutuote.
        Yhteiskunta asialla, sanoo. Kyllä jokainen yksittäinen ihminen on vastuussa omista teoistaan. Natsi Saksa ja hullu, huumepäinen Hitler pyöritti hommaa, kyllä silti keskitysleirien työntekijöitä on raahattu oikeuteen vielä kymmenien vuosien päästä.

        Nuorempia uhreja käy tässäkin jutussa sääliksi.


      • semmoisia.harhoja

        Enhäm minä rauhassa saanut nukkua. Yksi esimerkki siitä, miten Mengelen tietoja oli käytetty häirinnän suunnitteluun.
        Heräsin ja pysyin hereillä sen takia, että minulle aiheutettiin äkillisiä juttuja, jotka saivat itsesuojelun toimimaan niin, että aivan refleksin omaisesti kämmen meni meni heti sen paikan suojaksi. Esim. yht'äkkiä kuuma, kipeä ,syvä" neulan pisto" vatsaan. Auuh. Sitten yht'äkkiä iski kutina reisien päälle. Ja yht'äkkiä tuntemuksia sinne sun tänne ja käsi vaihtoi vilkkaasti paikkaa. -Ei siinä nukkumaan pysty, mutta virkistyy kyllä.


      • coitusonanonus

        Se on hyvä että käsi liikkuu vilkkaasti. Tekikö gutaa?


      • ei.tule.aika.pitkäksi

        Taas kerran aloitan sillä, että varmuuden vuoksi kirjoitan, kun en tiedä olenko ensi yön jälkeen hengissä. Ei ehkä kannattaisi vielä kirjoittaa, vaan odottaa, että saan vahvistuksen.

        Yöllä heräsin siihen, että epätoivoisesti yritin yskiä henkitorvesta pois jotakin. Oli jo hapen puutetta. Sitten aloin kiireesti niellä ja niellä, jotakin mitä valahteli nieluun. -En muista olenko noussut ylös, tuskin.
        Aamulla tarkistin oven. Turvalukko kiinni siihen malliin, ettei ole sisällä käyty. Juottamassa.
        Mitä valui.
        Tuskin keskellä yötä yht'äkkiä alkaa noin runsas liman eritys. Voiko mikroaallotuksella aiheuttaa sellaista?
        Valuiko verta. (Jonkun kerran olen yöllä herännyt siihen, että on alkamassa nenäverenvuoto. Nenässä kiinni niin nopeasti, ettei ole länttiäkään vuodevaatteisiin tullut.Ja heti ylös.) -Sen tiedän jo omastakin kokemuksesta, että nenäverenvuodon voi aiheuttaa mikroaallotuksella. - Nyt odottelen, että jos on verta päässyt keuhkoihin, tapahtuuko jotakin. Ja seurailen, ilmaantuuko mustaa ulostetta. Vahvistaisi verenvuodon.

        Tällaista on TI:n elämä. Energiaa vie ja tilaa ajatuksista, kun terveysvaihtoehdon lisäksi joutuu arvioimaan vainovaihtoehdonkin.


      • hörhöksi.haukuttu

        Outoa oli, että en noussut pystyasentoon, vaikka meinasin tukehtua.

        - Menin äsken pötkölleni patjalle. En ehtinyt kauaa olla, kun alkoi tuntua, että taas jo alapääni kanssa askarellaan. -Vaihdoin patjan paikkaa, ettei vaan ole jo kyse ehdollistumisesta.

        Toinen huono juttu, päälakeen alkoi tulla kipuja. Joko taas on alettu sen mikrottaminen. On jo kolmas yö muistaakseni.


        Nyt te tavikset, jotka voitte rauhassa mennä nukkumaan, sellaisiakin on, jkv. Miettikää ,miltä tuntuisi ottaa yötä vastaan, kun ei tiedä, minkälaisten sairasmielisyyksien kohteeksi saattaa taas joutua.


      • jo.odottavat

        No eipä siinä toisessa paikassakaan ihan lötkötteleen pystynyt ja nyt sitten pistettiin vasen jalka heilumaan. Merkki, että pitää siirtyä mh:n puolelle. Pääsee poppamiehen apulaiset siellä töihin.


      • mikäs.nyt

        Nelisen tuntia arvioini mukaan on nukkua voinut. 0,5 h 1,5 h 0,5 h 1,5 h. Sellainen rytmi. Oikeaan korvaan joku vaikeasti kuvailtava risainen äänen pöhähdys. Ei siis tullut mh:n seinän takaa, suoraan ainakaan.
        Näitä suuntia pyritään nyt sotkemaan.


    • mihin.uskot

      Toiselta forumilta peräisin:

      nimim. 28.10.201

      ON SINÄNSÄ KUMMALLISTA, ETTÄ EI USKOTA SIIHEN, ETTÄ NYKYAIKAISTA TEKNIIKKAA VOIDAAN KÄYTTÄÄ HÄIRINTÄÄN JA IHMISTEN TUHOAMISEEN. KAIKKI TUNTEVAT MIKROAALLOT, GAMMASÄTEILYN, MATALA - JA KORKEATAAJUISEN MELUN, INFRA- JA ULTRAÄÄNET, MUTTA HARVA USKOO SIIHEN, ETTÄ ON RIKOLLISIA, JOTKA VÄÄRINKÄYTTÄVÄT NIITÄ IHMISTEN HÄIRINTÄÄN, VALVOTTAMISEEN JA MUUHUN PAHOINPITELYYN. ONKO VIELÄ SELLAISIA, JOTKA USKOVAT SIIHEN, ETTÄ YDINTEKNIIKKAA KÄYTETÄÄN AINOASTAAN IHMISKUNTAA HYÖDYTTÄVIIN TARKOITUKSIIN.

      • se.häirintäobjekti

        On näköjään loppuosa tipahtanut jonnekin:

        olisi pitänyt lukea 28.102016 aioivoi


    • BiologinenKelloSekaisin

      Kelloja siirrettiin tunnilla ja mikä poru siitä, miten on epäterveellistä ja aiheuttaa vaikka mitä. -On pikku juttu siihen verrattuna, mitä unihäirinnällä aiheutetaan. -Ne on vaan hörhön hörinöita ja luuloja.

      • yllättävän.sitkeä.mummu

        Kokeileeko Mengele sitä, voiko iltaunisesta aamunvirkusta tehdä biologiselta rytmiltään päinvastaista. -Olen koko ikäni sammunut iltaisin aikaisin. Pätkäunia ensin. Nyt ei annetta nukkua ennen klo 23,helposti menee yli puolen yön . Jos saa olla rauhassa, uni voi venyä aamulla yli klo 7.00:kin, mikä on ihan outoa ja unenpöpperöstä on vaikea päästä eroon.

        Vuorotyö on tunnetusti epäterveellistä. Nyt tällä valvottamisella sotketaan biologista rytmiä samalla tavoin. -Joudun tänään taas ottamaan päiväunia. Se sekoittaa seuraavan yön unia. Jos saan olla jkv.rauhassa, sitä seuraava yö menee jotenkin normaalisti.- Ja tätä tehdään jatkuvasti.

        Ja "normaali" unimäärä poppamiehen mielestä minulle on 6 tuntia pätkissä. Nyt juuri on mediassa ollut varoituksia ihmisille, jotka luulevat selviävänsä 6 tunnin unilla. Se määrä ei riitä, mutta siihen turtuu ja tottuu. Ei enää huomaa toimintakyvyn laskua ja olon huononemista.

        Ja tähän minulla liittyy vielä mikroaallotuksella rääkkääminen.

        Ja tämä on vain yksi kolmikon tavoista tuhota minua.


    • jos.en.itse.tiedä

      Jokohan ensi yönä saadaan hengiltä.

      • rikollinen.sairasmieli

        Täys pahoipitely käynnissä tunnin välein: 22.20: vitun kaivelu ja alavatsan pah.pitely, 23.30 oikean silmäkulman kaivelu sisältäkin, 00.20 nielun kaivaminen sisältä, aiheutti yskinää (kaiken yleistäkin joka kerta)

        onko joku uusi hullu


      • poliisin.hyväksymää

        Viime yönä kimpussani oli ilmeisesti stalkkerisika. Sikojen lajityypillistä käyttäytymistähän tonkiminen on.


    • terkkuja.alaskin

      Ajettiin sängystä pois. Kirjoitellaan nyt sitten. Sitä kai haluttiin.- On ollut tunnin välein herätys. Nyt yhteen pötköön monenlaista, eri paikkoihin päälle ja alle. -Ihmettelen miten hoidettiin. On jo monipuolempi tietokoneohjelma.

      • sika.ja.perskärpänen

        Tänään taas kerran kimpussani on ollut stalkkeriperskärpänen. Saatan käydä kirjoittelemassa kertaluontoisesti ja poikkeuksellisesti jossakin ketjussa, nk.viimeksi Filippiinien pressasta. -Heti ilmestyi perskärpänen rääpimään henkilökohtaisia. Ihmettelin, mistä tietää, että kirjoittaja olin minä. Suolen ylläpito/mode tietävät IP:ni. On siis stalkkeri siellä hommissa tai sinnepäin suhteissa.

        Nyt vaati vastausta onko minua mielestäni säteilytetty seinän takaa. -Siellähän asuu hellareita/stalkkereita, se on käynyt varmaksi jo heti alussa. Mikroaallotettu on. Siinä on sana sanaa vastaan. Mikrovehkeet voivat olla paikan päällä ja niitä voidaan käyttää vähän tai paljon Ne voidaan välillä viedä poiskin.

        En huvikseni kesällä 2015 siirtynyt mukavasta mh:n vuoteesta oh:n lattialle superlonpatjalle. Alkuyön joudun edellen olemaan siellä. Aamuyöstä joudun usein palaamaan. Luulisi ihmisten tajuavan, etten omasta päästä olisi voinut kertoa kaikkea sitä, minkä kohteeksi väitän joutuneeni.


    • in.English

      WHY PEOPLE TORTURE AND ABUSE

      People who torture purely sadistic reasons (like perpetrators of electronic harassment ) get a sense of power and control from it and gain pleasure from seeing the victim suffer. People with this mentality also always have sexual perversions of various kinds , says Sam Vankin.

      Tästä aiheesta on katsottavissa video, osoitteessa indietarget,blog.spot

      • onko.voimassa

        koko rimpsu, niin pääsee suoraan

        htpp://indietarget.blogspot.fi/


      • on.muuttunut

        entäs Targeted_Finn


      • pervolassa.asun

        Voin suomentaa tuon pätkän, kun linkki ei onnistunut.

        Ihmiset, jotka kiduttavat pelkästään sadistisista syistä (kuten rikolliset e-häirinnän toteuttajat) saavat vallan ja kontrolloimisen tunnetta siitä.Ja saavat mielihyvää kaysellessaan uhrin kärsimystä. Ihmisillä, joilla on tällainen mielenlaatu, on aina myös muita seksuaalisia perversioita, sanoo Sam Vakninni (nimi vähän noin).


    • omistani.kylläkin

      SIIS, MINÄ, TI EN ALOITTANUT TÄTÄ KETJUA, on trollin provo

      eli en vastaa.

      • mummujakeinutuoli

        Nyt vihlasi, ja taas. Perkeleen riksun hörhöt lopettakaa, mä olen hämylinnan mummu. Tulee vähän liikaa noita harhalaukauksia.


      • Anonyymi
        mummujakeinutuoli kirjoitti:

        Nyt vihlasi, ja taas. Perkeleen riksun hörhöt lopettakaa, mä olen hämylinnan mummu. Tulee vähän liikaa noita harhalaukauksia.

        KAIKKI TÄSTÄ ALASPÄIN ON TROLLIEN RÄÄPIMISTÄ- Omia paskapuheitaan, mutta myös muista ketjuista luettuja tietoja vainotapahtumistani. NIITÄ ILJETTÄVÄSTÄ PILKATAAN.MITEN IHMEESSÄ NIITÄ EI OLE POISTETTU.


    • tomhanks

      Antaisikko jos tulisin nätisti pyytään?

    • sadistit

      Non niin , ensimmäinen pervo elukka aloitti jo entisestä "paikasta", suunnasta en uskalla sanoa, kun on jotakin uusia hämääviä järjestelyjä.
      - Ja korvissa sirisee.

      • pervookin

        Sä oot kuuma. Ai jesses kun mä haluaisin työtää mun mulkun sun...


    • Vehmaksentien-commando

      Muistan aikoinani kun olin yhtä kujalla. Luulin että kaikki on minua vastaan, ym. Mutta heivasin lääkkeet mitkä oli määrätty minulle pois ja rupesin poltteleen savuja. Nyt en polta enään 4:vuoden jälkeen ja hommat menee mallillaan, ei vainoja ei harhoja. Ajatelen yhä tiettyjä asioita mutta mitä niistä, kun tiedostaa todellisuuden.

    • inhoa.vastenmielisyyttä

      Justiinsa. Minäkin tiedostan todellisuuden. Tehtiin taas hyvin selväksi viime yönä.
      Mietin tässä vielä, kerronko tarkemmin. Vai joku myisin jollekin lehdelle.

    • voi.voi.teitä

      Kuka ottaa vastuun , että yleensä e-häiritään ja että ketkä ovat asennelleet ja tietokoneohjelmoineet, ym. nykyisen häirintäapparaatin. -Kuka hoiti homman eilen klo 22.15. Olin oh:ssa patja paikalla A. Heräsin suht.syvästä tilasta siihen, etä kropan yläosassa lihakset nytkivät ja sätkivät vuorotellen oikealla ja vasemmalla. Kuin olisi pieniä sähköiskuja tullut. Ja myös oikea ja vasen puoli heilahtelivat ylös ja alas vuorotellen.
      -Juu, on kauheaa, että häiritsen kirjoittamalla tästä, mutta se ei ole riksulaisten mielestä mitään, että minulle on tehty e-häirintää, jo vuosia, ja ei taida muu vapauttaa kuin kuolema.

      • mitäs.häiritsette

        Kuka ottaa vastuun häirintäapparaatista ja toimeenpanijasta tänään yöllä klo 01.30, kun minut herätettiin suht.syvästä tilasta kouraisemalla v: tä etukautta , reippaasti ja sen jälkeen vielä grillattiin. Olin mh:ssa. - Että nk.ylhäällä tai seinän takana oli energia-ase, mutta toimijahan saattoi olla vaikka missä kauko-ohjaamassa hommaa.
        Vastatkaa, muuten epäilen lähimpiä olevia.


    • Hassuako.on

      Mites ku ultraääni ei kulje seinien läpi?

    • ovat.pirut.ovelia

      Voipa ollakin että ei kulje. Tutkipa katto ja seinät, onko porattu reikiä. Jos on ikkunan päällä kappalauta niin tarkista sen takaa ja komeroiden kohdalta.

    • Huoh.vielä

      Ultraääni ei pysty läpäisemään seiniä, ei myöskää mikron mikroaallot koska pitäisi olla vähän perkeleen tehokas magnetroni. Ja siinä varmasti himmenis koko kulmakunnalta valot. Ja toiseksi liikuvaan kohteeseen tähtääminen olisi todella hankalaa että mitään polttoja aiheuttaisi.

      • trollit.liikkeellä

        Tämä on varmaan tarkoitettu hellarilaumasieluille ja muille tyhmille.

        Käypä vielä googlailemassa gang stalking and electronical harassment.

        Minä en teille enää mitään selittele enkä todistele, mutta kylläkin kerron, mitä minulle on tehty.Täällä riksun palstalla käy ulkopuolisiakin lukemassa.

        Täällä oli ketju gang stalking Riihimäellä, mutta se poistettiin. Oli vissiin liian kuumaa tietoa.


      • Huoh.vielä

        No usko sinä tuohon, minä uskon fysiikan lakeihin. Kyllä nyt mahtaa sielua siepata. Ja mitä sinä trolliksi ja muuksi nimittelet kun et minua tunne. Tämä ketju on varmaan tarkoitettu niille tyhmille, ketkä taas uskoo näihin sinun juttuihin. Ja kuten sanottu usko on vahva asia. Kyllä joskus tuota gangstalkkin juttuja katselin ja luin, mutta ei oikein nyt uponnut. Lähinnä vaikuttaa siltä että videoijat ovat niitä stalkkereita kun kaduntallaajia kuvailee.


    • tyhmille

      Täytyypä kysäistä hellarilapsilta, onko lahkossa näytetty videota, jossa mummu sätkii ilman vaatteita. Semmoista on taidettu kuvata tuntien ajan tänä yönä.

      • Koheleth

        Sunnuntain menoissa näytämmä. Varoituksen sana, että johan on todella härskiä hardcorea.


      • vittumainen.yö

        Siellähän sitä tissilääkäri Koskisen lengendat esitettiin, lapsillekin. Ja sen jälkeen tämmöiset n.10 vuotiaat paskantärkeät tyttölapset on tulleet silmille muutaman kerran, kertoillen, mitä "tietävät" minusta. Heidän ja joidenkin aikuistenkin lipsahduksista on tullut käsitys, että olen ollut hupinumeron aiheena srk:ssa Vai onko ollut sitä vahingonilon vahvistamisehdollistusta.


      • kunhan.ehdin.niin

        Siis nk. jatkuvasti hupinumerona, ei vain tämä yksi tapaus, jossa poliisinkin mukaan lääkäri rikkoi vaitiolovelvollisuutta, tosin muutamaa muutakin lainkohtaa.


    • selittäkää.toki

      No, kaikki kaiken tietävät, kertokaa , mistä tekniikoista oli kyse.

      Menin Koskisen vo:lle pyytämään lähetettä sokerirasituskokeeseen. Kummallisten terveys-ym. pulmien takia. Vo:lle mennessäni sanoin, että nyt potilas tietää enemmän kuin lääkäri. Haukuin neuroleptin ja SSRI-lääkkeen ja panin niiden syyksi kaiken. Tiesin, että neuroleptit vaikuttavat sokeriaineenvaihduntaan. Yleinen haittavaikutus on 2-tyypin diabeteksen puhkeaminen.

      - No kyllähän hellaristalkkerilääkäri tiesi enemmän kuin minä ,mistä oli kyse: e-häirinnästä, josta en tiennyt silloin mitään. (Sittemmin on selvinnyt, että pään mikroaallotus vaikuttaa aivosolujen glugoosiaineenvaihduntaan.)

      Muilta osin kertomani on varmaan mennyt levitykseen samantien, mutta ei tajuttomuuksien osalta.

      Aina vaan paneva väsymys haittasi pahasti kantelujen tekemistä.Luulin, että kun niiden aiheuttama stressi loppuisi, tilanne helpottuisi. -Ei helpottunut. Maaliskuun ajan lojuin sängyllä vintti pimeänä kaiket päivät, myös yöt.



      KERROIN LÄÄKÄRILLE, ETTÄ vuosi sitten oli tajuttomuuskohtauksia. Seuraavanlaisia:

      Keväällä useana päivänä, ehkä 8- 10 kertaa, suunnilleen samaan aikaan klo 12.30 ympärillä ollessani menossa oh:sta eteiseen, samassa kohdin ennen kynnystä yht'äkkiä tuli lihasjännityskohtaus: olkapät nousivat ylös. hartiat kasaan , kädet kylkiin ja mieleen ajatus, nyt äkkiä sängyn päälle. Siinä kun ylitin mh:n kynnyksen, tuli mieleen aina sama ajatus: tämä ei ole normaalia. Kaaduin sänkyyn. Pää kääntyi sivuttain niin, että oikea poski meni vasten tyynyä. N.klo 14 aloin palata jostakin syvyydestä pimeää tunnelia myöten. Kun avasin silmät, mieleen tuli voimakkaasti ajatus: viimeinen, mitä muistan, on, miltä tyyny tuntui poskea vasten. Ja sitten tunsin sen uudestaan.
      Keroin lääkärille, että tuli keta, jolloin rupesin heräämään vasta 2 tunnin kuluttua.Paluu tunnelin läpi vaati ponnisteluja, tuli takapakkiakin. Oli epämiellyttävää ja aiheutti kipuakin.
      Olin jo aikaisemmin ajatellut, etten välttämättä joku kerta enää herää.-Kohtaukset loppuivat, kun enää ollut kotona siihen aikaan. Olin ruvennut käymään lounaalla "ulkona".

      Lääkäri tiukkasi, miten selitän tapahtuneen. Minä:en mitenkään. Minä syytän lääkkeitä kaikesta kummallisesta, vaikka en ymmärrä, miten tällaista voisi aiheuttaa.Sanoin, etten ole hakeutunut lääkärille. Jostakin syystä tiedän, ettei tutkimuksissa mitään löytyisi.-Ajokortti vaan menisi.



      - On tullut lääkärille kiire keksiä, miten tekisi minusta naurettavan ja veisi uskottavuuden uskottavuuden siltä varala, että puhuisin muillekin.

      Kun syksyllä tilasin kopion käynnin merkinnöistä, siellä luki vain, että olin valittanut, että syömisen jälkeen alkaa vähän ramaista


      ETTÄ MIKÄ SELITTÄÄ NÄMÄ KUVAANI 8- 10 kohtausta.

      • trollit.hoi.äkkiä.esiin

        Siis:kuvaamani kohtaukset.
        Sama aika, sama kohta h:ssa, sama kramppi, sama ajatus.

        Sama aika, paikka ja kohta mh:ssa, sama ajatus.

        Oikea poski tyynyyn. 1,5 h päästä vaivalloinen paluu mustan tunnelin läpi-Silmät auki: sama posthypnoottinen muistamattomuus suggestio.

        MITÄ EN SAANUT MUISTAA Kun olin sammunut tyynylle, keitä tahansa on voinut tulla kotiini. Ei ollut turvalukko kiinni. MITÄ MINULLE ON KÄYTY MAHD. TEKEMÄSSÄ.

        Mikroaaltoa, ehdollistusta, hypnoosia (infraäänelläkö ?),

        En todellakaan ole vainoharhainen.Tämänkin työnsin syrjään, kun koko ajan tapahtui niin paljon. -Nyt otin esille, kun tuli tissilääkäristä puhe muuten.

        Tissilääkärin työnsin syrjään, kun piti prioirisoida voimat putkiemontista selviytymiseen. -Syksyllä th meinasi pudota tuolilta, kun kävi ilmi, että kyllä olen koko ajan tiennyt, mutta päätin olla välittämättä.
        Tuli esille, kun jouduin toisen hellaristalkkerilääkärin kynsiin, josta tein valituksen huutamisen osalta. -Mahd. olen viitannut hypnoosin käyttöön. -Nyt mietin, paljastaisinko senkin homman samantien. -Vai kertoisinko loputkin Koskisen vastaanotolta. No, se ei olisi stalkkereille uutta, muitten ei tarvi tietää Mutta terkut, että itse tiedän.


      • voihan.vee

        Jos joskus kirjoittelen hypnoosin käytötä, varsinki Tri K. Kampista on hyvä esimerkki. Tai jos kirjoittelen siitä, miten kaikki terveystietoni menevät heti levitykseen, siitä vasta hauskoja esimerkkejä.
        tämä mikroaaltoketju niin, että antaa olla.


      • hyvin.pitkä.laiha

        Siis Kampin Terveystalo, lääkärin etunimi Tero ja sukunimen eka kirjain K.


    • Huoh.vielä

      SSRI-lääke boom, siinä se syy. Kannattais ehkä vaihtaa lääkitys. Aikaisemmin olet tänne kirjoitellut että sinulla ei ole lääkitystä, mutta nyt on. No ei takerruta pikkuasioihin. Moni on sanonut tuosta ssri-lääkityksestä että aiheuttaa vainon tunteen ym. kivaa...kokemuksesta voin sanoa että näin se on. Jätin kokonaan lääkkeet pois, vaikka lääkäri sano et ei suosittele. No hyvin olen pärjännyt, ei vainoja, ei päänsärkyjä, ei itsetuhoisia ajatuksia. No mutta jokainen tekee mitä haluaa, minä tein näin.

      • kiireellä.sotkemaan

        Lopetin lääkkeet n.2007- 2008. Puhun lääkkeiden aiheuttamista pysyvistä vaurioista aivoihin ja muista pitkäaikaisista haitoista. -Jos et tiedä niistä, käy vaikka yleistä mielenterveydestä palstalla tai lainaa kirjastosta pari Qötzschen kirjaa.

        En ole vainoharhainen enkä suisidaalinen. Muta sinä olet trolli.


      • Huoh.vielä

        Sinä olet trolli, no kuule yritin auttaa ja kirjoitin kokemuksista. Ei sekään olut hyvä näköjään, nähtävämmin vain sinä saat kirjoitella ja muut saavat lukea? Ja haukut vielä trolliks


      • gs.ja.e-häirintä

        Siinä stalkkeri syyllistää ja heittäytyy uhriksi. Ja heiluttelee mielenterveyskorttia.Olet väärässä ketjussa. Hakeudu sinne mielenterveysketjuun, niin löytyy kokemuksen jakajia sinulle. -Siellä trolleihinkin suhtaudutaan ihan sujuvasti.


      • Huoh.vielä

        Tässä huomattin taas. Ruvetaan haukkumaan ja sanomaan uhriksi. Etkös sinä ollut uhri? Jos sinä torppaat jokaisen kuka haluaa auttaa, niin miten saat sitten apua? Aloita sitten oma blogi näille jutuillesi ja säästä tämä palsta. Laita sitten vaan linkki, niin ihmiset voivat käydä lukemassa, vähän kuin nyttenkin, lue älä kommentoi.


    • ei.terveellistä

      Kirjoittelen sitten aamulla. - Ne isot ja pienet pakut tuolla talon edessä eivät ole pelkkää psykologista sodankäyntiä. -Huvittuneena odottelen, että minkähänlaisia huomenna.

    • ehkä.vaikka.niin

      Kirjoitankin tähän oivalluksen, joka tuli jo pari päivää sitten. -Minulle aikojen kuluessa tuputettu tietoa (tai disinfoa), että muuraritkin ovat mukana.
      Enhän minä ,semmoisia tunne/tiedä. muuta kuin dipl.kauppiaan. -Mutkan kautta kylläkin, olen tainnut tavata joitakin katkeria ex-vaimoja. Ja alaisia. -Jos eivät tykkää siitä, että olen kuullut asioita kulissien takaa, esim. -Vahinko, etten muista tarkemmin.

      • sehän.unohtui

        Ex-psykiatrini poika on muurari.


    • Biilotti

      Voi kumpa minuakin joku joskus vähän sädettäisi. Olisi myös mukavaa hieman ehdollistua.

    • Blöölenkki

      Minulla on mikro, mitäs nyt?

    • Esko.mnk

      Minullakin on

    • Aaeeegeeen

      Pzzz, olet säteilytetty

    • Kokeiles.joskus

      Höyrymakkara on parempaa kuin mikrossa lämmitetty.

    • vainon.kohde

      Ensin yritti ääliötrolli, sitten joku nosteli ruokatuntinsa ajan ketjuja ylös ja nyt puolimetriä ääliöviestejä, etteivät ihmiset lukisi edellä olevia viestejä.

      Lukekaa vaikka viestit 9.11.2016. Ovat tosia kuin vesi. klo 02.25, 07.49, 09.38. 11.29, 12.37

      On joillakin hätä.

      • Huoh.vielä

        Mikäs sinä olet sanomaan kenestäkään mitään, haukkumalla ääliöiksi, trolleiks, ym. Minä yritän auttaa ja sinä kieltäydyt. Sen jälkeen haukut kaikki.


    • ChiisuS

      Minä laitan makkaraani ketsuppia

    • se.TI

      Kun poppamies kieltää laumasieluja lukemasta suoli 24 ää, sillähän tämä pulanne hoituu.

    • öhömhömhöm

      Kerran rupes perkeleesti tulemaan mikroaaltoja niin että huone rätisi. Havaitsin että tulivat keittiön vanhan aikaisesta poistoritilästä. Auttoi kun panin oven kiinni väliltä. jos ei olisi ollut ovea niin olisi pitänyt työntää paistivati ritilän eteen.

    • semmoista.hoitoa

      Justiinsa. Loppui poraus ennen kahdeksaa, alakerrasta. -Lähti sinen paku pois. Menin makkariin nukkuman. Heräsin äsken vitun kourimiseen, jatkui ja jatkui,oli pakko nousta pois.- Ikkunastakatsoin, tuolla se paku on kadun varressa.- Ihan taisi olla käsityötä kauheushoitolasta.

      • paskoja

        Kas kummaa, lähti paku pois.
        Ei ole epäselvää, mitä sakkia alhaalla on.


      • ja.mina.räävitään

        Menin takaisin mh:n sänkyyn. Alkoi heti mikroaallotus kehon vasemmalle puolelle.Sattui sydämeen. Menin oikealle kyljelle.Ei sattunut enää sydämeen , vaan vasempaan olkavarteen eli ylhäältä tuli. Ihan koko ajan nytkähtelin, jalat saksasivat, käsivarret heilahtelin ja tietty jalkovälissä tuntui. -En lähtenyt oh:n puolelle, koska nyt arina yönä on ollut värinää alhaaltapäin, on nytkin, tuntuu jalkapohjissa. - Olen ilm. välillä aina nukahdellut. Äsken oli pakko nousta pois.

        Tätä sitten vissiin jatkuu loppuyö.


      • hullu.rikollinen.riksu

        Just niin loppuyö jatkui, mutta en nyt"ihmisten" iloksi anna tarkempaa kuvausta.

        Viime aikoinahan Mengele otti haasteen saada jotakin reaktioita aikaan entisissä genitaaleissani.
        -No, jos naamaa läiskitään, turpoohan sekin. Että ei kelvannut tulokseksi.
        -Sitten yritettiin voimalla. Ei vähän vaan pidättelin henkeä ja hommia oli ohi.
        - Sitten miedolla teholla kauan ja pitkään. En välittänyt, vaan opin nukahtamaan, huolimatta.
        - Sitten tarkkuustyönä hermoa pitkin ylhäältä kohti klitoriksen kärkeä. Ei meinnannut hienosäätö onnistua. -Tuotti ohutta. terävää kipua.Ihmeen livää, kun sentään oli hermosäie kyseessä.
        - Sitten oli tehty jotakin nukkuessani tai ainakin pää pimeänä. Heräsin siihen, että oli "suonenveto" päällä. Oli pakko sormin poistaa. Helpotus kun lakkasi.


        Että tämmöisiä zeesuksen palkitsemia, tai mafiapomon vaatimia kokeiluja, tai vaan sadististen hullujen rikolliten harrastuksia.

        Ja näiden ja näiden fanien mielestä minä ole se hullu ja halveksittava.

        Ja olisi pitänyt saada nukkua.


      • Anonyymi
        hullu.rikollinen.riksu kirjoitti:

        Just niin loppuyö jatkui, mutta en nyt"ihmisten" iloksi anna tarkempaa kuvausta.

        Viime aikoinahan Mengele otti haasteen saada jotakin reaktioita aikaan entisissä genitaaleissani.
        -No, jos naamaa läiskitään, turpoohan sekin. Että ei kelvannut tulokseksi.
        -Sitten yritettiin voimalla. Ei vähän vaan pidättelin henkeä ja hommia oli ohi.
        - Sitten miedolla teholla kauan ja pitkään. En välittänyt, vaan opin nukahtamaan, huolimatta.
        - Sitten tarkkuustyönä hermoa pitkin ylhäältä kohti klitoriksen kärkeä. Ei meinnannut hienosäätö onnistua. -Tuotti ohutta. terävää kipua.Ihmeen livää, kun sentään oli hermosäie kyseessä.
        - Sitten oli tehty jotakin nukkuessani tai ainakin pää pimeänä. Heräsin siihen, että oli "suonenveto" päällä. Oli pakko sormin poistaa. Helpotus kun lakkasi.


        Että tämmöisiä zeesuksen palkitsemia, tai mafiapomon vaatimia kokeiluja, tai vaan sadististen hullujen rikolliten harrastuksia.

        Ja näiden ja näiden fanien mielestä minä ole se hullu ja halveksittava.

        Ja olisi pitänyt saada nukkua.

        TÄMÄ ON TROLLIKETJU, JOSSA MUUNNELLEN RÄÄVITÄÄN ELEKTRONISTA HÄIRINTÄÄ


    • Keskustalaineko

      Äsken mikrotin vähän leipiä, mikro sammui. Mutta silti jäi humiseva tila päälle, ei auttanut kuin pirkan folioo kääriä päähän, loppui. Rapussa ravasi joku, yritin omalla mikrolla tähdätä, ei onnistunut, meni oven alta liukas paskiainen. No 5:min myöhemmin alkoi värinä, niin että astiat helisi kaapissa, sanoin naapurille bassoa pienemmälle, loppui. Oli jotain teknoa, sitten ilmanvaihtoputkesta rupesi kuulumaan rapinaa, lintu saatana teki pesää, kissa putkeen, loppui. Puoli tuntia myöhemmin pihalle parkkeerasi pakettiauto, kodinkoneliikkeen. Kantoivat jotain, värinää, naapuri taas. Nyt hiljaista.

      • zombi.hellari.tämä

        Siis tämmöinen paskiainen rääpii. Minä olen naurettava, mikoaallottava rikollinen vissiin ihailtava.


      • Keskustalaineko

        Taas 01:00, huminaa, naapurin basso. Huomautin, loppui. Uutta rapinaa, nyt makkarin verhon takaa, toinen kissa sinne, ensimmäinen vielä ilmanvaihtoputkessa, kas kummaa loppui. Lorisee makkarissa, ilmankostutin, sammutin, loppui lorina. Kadulla kuorma-auto, saa nähdä minkälainen yö tiedossa. Kuorma-auto lähtee niinkuin aina, kello viis aamulla.


      • rikolliste.riksu

        Siinä taas yksi rikollinen en rääpii. -Mikäs on rääpiessä, kun poliisi on rokillosten hommassa mukana. - Ei ollut tuhopolttaja ainoa hullu rikollinen, joka täällä vapaana hilluu ( tai se tyyppi hillui.)


      • Keskustalaineko

        Heräsin, ei värinää. Kuorma-auto on lähtenyt, kissat taas asunnossani ovat. Ja muuten millä oikeudella kutsut rikolliseksi? Ymmärrät miltä tekstisi vaikuttaa muiden silmissä. Juu ei taida olla tuhopolttaja ainoa hullu. Ja eikö sinulle ole yrittänyt joku täälläkin tarjota apua, mutta ei ole kelvannut. Sitten haukutaan kaikki, kun ei apu kelpaa


      • Anonyymi
        Keskustalaineko kirjoitti:

        Heräsin, ei värinää. Kuorma-auto on lähtenyt, kissat taas asunnossani ovat. Ja muuten millä oikeudella kutsut rikolliseksi? Ymmärrät miltä tekstisi vaikuttaa muiden silmissä. Juu ei taida olla tuhopolttaja ainoa hullu. Ja eikö sinulle ole yrittänyt joku täälläkin tarjota apua, mutta ei ole kelvannut. Sitten haukutaan kaikki, kun ei apu kelpaa

        TÄMÄ ON ON TROLLIKETJU, KUTEN YLÄPUOLELTA HUOMAAT


    • hullut.paskiaiset

      On tainnut olla sopimus antaa olla rauhassa eilisen loppuvuorokauden ajalle. Klo 00 herätys. Miksi on mahdotonta nukkua, enpä kerro. Ovat saaneet sairaat rikolliset vähän turhan paljon mainosta
      Ehdin nukkua tunnin. Johan sen pitäisi riittää stalkkereiden mielestä.
      Mikä muuten on riksussa normaalia? Nekö kaameat surkeat ketjut, joita täällä on noin muuten.

      LOPETTAKAA VAINOAMINEN. Ei ole sen jälkeen minulla kirjoittamista. Mitä nyt vanhoja tuon päivänvaloon.

    • rikos.uhri

      Y H T E E N V E T O
      mikroaallotusketjusta, jota en itse aloittanut.

      Teen yhteenvedon lainrikkomisen näkökulmasta.

      Ensin loppupuolelta unihäirinnän osuudesta.

      RIKOSLAKI 21 LUKU
      henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset

      RIKOSLAKI 24 LUKU
      1 § kotirauhan rikkominen

      6 § salakatselu

      PERUSTUSLAKI

      PERUSOIKEUDET

      10 § yksityisyyden suoja


      Aivojumppaa, miettikää itse, mitkä teot näiden pykälien alle kuuluvat.

      • pakkohoito

        Syyntakeettoman heitteille jättö. Mieti minkä pykälän alle tuo kuuluisi.


    • tiamiaa

      Ei ne oo välttämättä siellä "Riksussa". Ne voi olla vaikka maapallon toisella puolen.

    • koettakaa.tajuta.jotakin

      Neuro-Electro-magnetic Frequency Weapons - Hermo- sähkö-magneettiset Taajuusaseet

      huhtikuu 27.2013 Taboodada

      Yksi armeijan käyttämä käyttäytymiseen vaikuttava ja mind control -väline on kaukaa operoivat sähkömagneettiset taajuus aseet. Nämä aseet käyttävät mikroaaltoja. ELF ( Extremely Low Frequences) ja akustisia taajuuksia peitetysti manipuloimaan hyökkäyksen kohteena olevia ihmisiä, Taajuusaseiden käyttö ihmisiä kohtaan käyttätymisen kontrolliin murhaan ei ole uutta. Yli 50 vuotta näitä aseita on kehitelty täydellisiksi peitettyyn sodankäyntiin. Näiden aseiden kehittelyyn on käytetty ihmisiin heidän varhaisvuosistaan alkaen heidän tietämättään. Kun kohdistetaan taajuussäteitä ihmisaivoihin, siitä saattaa seurata vakavia sivuvaikutuksia, ELF aallot aiheuttavat pahoinvointia, sykkeen nousua, esim.
      V.1974 onnistuttiin ensimmäisen kerran siirtämään ihmisääntä suoraan elävän ihmisen kalloon , tekijöinä Tri Sharp jaReed. Paikka Armeijan tutkimusyksikkö. Hynotisoijan ääntä käytettiin. Tätä tekniikkaa kehitettiin myöhemmin Smirnovin kiistellyksi menetelmäksi On ahdollista hypnotisoida kohde niin ettei tämä tiedä asiasta mitään, eikä jää mitään jälkeä eikä todistetta.

      • jatkuu.joskus

        Kirjoittelen vähän jatkoa. Kokeilen vieläkö aivot toimivat. Viime yön jäljiltä.

        Tuottamalla taajuuksia, jotka oskilloivat tietyllä taajuusalueella, voidaan uhria manipuloida.
        On kuuen tyyppisiä aivoaaltoja.
        - delta -taajuus ulottuu 4 Hz:iin asti ja on tekemisissä nukkumisen kanssa.
        - theta on taajuus, joka ulottuu 4 Hz:stä 8 Gz:iin ja on yhteydessä unisuuden, lapsuuden, nuoruuden ja nuoren aikuisuuden kanssa.
        -alfa (Bergerin aallot)esiintyvät alueella 8 Hz - 12 Hz.
        - Senso-motorinen rytmi ( SMR) on keskitaajuus( 8 Hz - 12 Hz) ja yhdistyy fyysiseen rauhaan keholliseen läsnäoloon. Kohteen on vaikea liikkua, aina kun tätä taajuutta kohdistetaan häneen.
        - beta n taajuus12 HZ:n yläpuolella. Matala amplitudinen beta monin ja vaihtelevin taajuuksin yhdistyy usein aktiiviseen, kiireiseen tai ahdistuneeseen ajatteluun ja aktiiviseen keskittymiseen.
        - gamma on taajuus, joka ulottuu noin 26 - 80 Hz. Gamma ( voi, voi, yksi rivi puuttuu kopiosta)----ja tietoisuus. --Pitää nyt lopettaa ja katsoa alkuperäistä tekstiä netistä.


      • jatkoa.aseista

        se puuttuva rivi---näyttää ilmenevän korkeamman henkisen aktiivisuuden yhteydessä , sisältäen havaitsemisen, ongelman ratkaisun, pelon ja tietoisuuden.


      • lisää.tulee

        SITTEN ASEITA:

        Taajuusaseiden muoto riippuu siitä, millä tavalla ase pitää kohdistaa kohteeseen. The US Patent and Trademark Office:lla on hallussaan valtava määrä patentteja koneisiin, joita voidaan käyttää suoraan tai subliminaariseen ( aistimiskynnyksen alittaviin) mind control systeemeihin.

        Yksi näistä on Hearing System( kuulosysteemi), US patentti#4,877,027, omistaa Wayne Brunkan, lokakuu 31, 1989.Se on metodi , jolla voidaan suoraan siirtää ääntä ihmisen päähän, käyttäen mikroaaltoa ulottuen 100MHz - 10,000 MHZ moduloituna aaltomuotoiseen taajuuteen -moduloituja purkauksia.

        Toinen on the Method and System for Altering Consciusnes (menetelmä tietoisuuden muuttamiseksi), US Patent# 5 , 123,899, omistaa James Gull, kesäkuu 23, 1992.
        Systeemiihmisen tietoisuuden tilojen muunteluun sisältää useoden samanaikaisten ärsykkeiden käytön, mielellään ääniä, joilla on eri taajuudet.


      • se.taajuusaseista

        Noin patenttitietoja tähän kirjoittamatta (laiska) esitän vain metodit.

        The Superimposing Method and Apparatus Useful for Subliminal Messages, omistaa Joseph Wilson, 1992. Ja Method Chancing a Person's Behavior , Subliminal Message Generator, Robert Sweet, 1993. Yhdistetty subliminaalinen ja supraliminaalinen ( ylittää aistimisrajan) viestin tuottaja, jota voidaan käyttää liitettynä TV vastaanottimeen, Mahdollistaa täydellisen subliminaalisten viestien kontrolloinnin ja niiden esittämisen.

        Voidaan soveltaa myös kaapelitelevisoon ja tietokoneisiin. Auditory Subliminal Message System and Method, Rene Lundy ja David Tyler, 1983. Amplitudiltaan kontrolloitu subliminaalinen viesti voidaan voidaan sekoittaa taustamusiikkiin.

        On myös aseita, joilla voidaan häiritä psyykkisesti ja aiheuttaa osittaista kuuroutta vihollisessa taistelutilanteessa.


      • valistusta

        Tuolla suolen eri ketjuissa on nyt liikkeellä trolleja, jotka esirelevät kaikenlaisia tekniikoita ja antavat linkkejä, jotka eivät johda minnekään.

        Suomentelin tuohon edelle artikkelia, jossa on tiivistetysti esitelty DEW-aseita, mm. mikroaallon monipuolista käyttöä.


        Kun vaikuttaa sille, että paikkakunnalla ainoa mikroaallon tunnettu käyttömuoto on nakin lämmitys uunissa. Muu on hörhön harhaa


      • Anonyymi
        valistusta kirjoitti:

        Tuolla suolen eri ketjuissa on nyt liikkeellä trolleja, jotka esirelevät kaikenlaisia tekniikoita ja antavat linkkejä, jotka eivät johda minnekään.

        Suomentelin tuohon edelle artikkelia, jossa on tiivistetysti esitelty DEW-aseita, mm. mikroaallon monipuolista käyttöä.


        Kun vaikuttaa sille, että paikkakunnalla ainoa mikroaallon tunnettu käyttömuoto on nakin lämmitys uunissa. Muu on hörhön harhaa

        TÄMÄ ON TROLLIKETJU
        mikroaaltohäirintäni ei ole hörhön harhaa, mutta sen kuvausten vääristely ja pilkkaaminen on mielenvikaisten puuhaa.


    • totisesti.valvoo

      Isoveli valvoo:

      On Echelon systeemi, ennen kaikkea vakoillaan kaikkia vakoilijoita Venäjän suuntaa.

      On Black Government "Silent Weapons" teknologia on kehitetty seuraamaan ja manipuloimaan tavallisten ihmisten mieliä.

      NSA on myös muodostanut verkoston nimeltä GWEN.

      Näistä löytyy Googlaamalla tietoja.

    • syöpääköodotettavissa

      Tämä sentään oli luettavissa.

    • Anonyymi

      @ $ Sähköalan lämpökameralla saattaa nähdä verisuonet/hermot välikaton toiselle puolen. Netin mukaan lämpökamerat/-tähystimet, erityisesti venäläisvalmisteiset liian tehokkaita, ilmeisesti kiellettyjäkin tuoda maahan.
      -Miten sitten itse mikroaallotus toimii?

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Olen kyllä tiennyt, että pystytään näkemään. En enää muistanut , miten. Siis välikaton läpi, että vaikka huoneistän lattian/katon läpi.

        Suorailin tässä yx yö, kun tutkivat alapäästä yhden pätkityn hermon .Pätkä kerrallaan stimuloivat.
        Mylläsivät muutenkin, mutta kun on tunto pois,en älynnyt lähteä karkuun. Aamulla, kun rutiinisti peilasin, hätkähdin, alahuulet olivat miltei mustat.


    • Anonyymi

      Kun asuu kerrostalossa, niin ilmastolaite aiheuttaa käynnistyessään muutoksia asunnon ilmanvaihdossa ja ne tuntuvat ihmisessä itsessäänkin. Samoin kun kerrostalon ala-ovi avataan, tuntuu asunnoissa hetkellistä vedontunnetta.
      Ihmisen verenpaine voi vaihdella huomattavasti, ja kun se on korkealla, tuntuu humaus päässä.
      Mikroaaltoja ei pysty seinien läpi säteilyttämään.

      • Anonyymi

        juu.mutta ikkunoiden läpi pystyy

        ja kyllä on ohuen väliseinän läpi tullut

        Minulla on muualla tarkkaa ja hyvää ja tieteellisesti todistettua tietoa saatavilla

        en rupea urpojen kanssa vänkyttämään

        hakeude sinäkin sellaisen tiedon ääreen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      KIITOS SILLE, JOKA NOSTI KETJUN ESILLE.

      TOIVOO läpikotaisin grillattu Riksunvainottu

      • Anonyymi

        Tässä ketjussa on joitakin kirjoittamiani viestejä. Ehkä toisesta ketjusta lainattuja. Ei ole kirjoitustyyliäni
        ja minun toinen pulma oli infraäänihäirintä, siitä otin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa on joitakin kirjoittamiani viestejä. Ehkä toisesta ketjusta lainattuja. Ei ole kirjoitustyyliäni
        ja minun toinen pulma oli infraäänihäirintä, siitä otin selvää.

        nin hyvä, että nostit. Pystyin huomaamaan, että tällainen trolliketju on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nin hyvä, että nostit. Pystyin huomaamaan, että tällainen trolliketju on

        Jos ylläpito/mode ym. on tarkistellut , kuka on lähettänyt, niin luvattomien kotiäyntien yhteydessä on voiti kirjoittaa/lähettää viesti minun läppäriltäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ylläpito/mode ym. on tarkistellut , kuka on lähettänyt, niin luvattomien kotiäyntien yhteydessä on voiti kirjoittaa/lähettää viesti minun läppäriltäni.

        Tämä ei ole enää trolliketju, vaan stalkkeriketju, jossa käytetään gang stalkingia. SANOO riksunvainottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole enää trolliketju, vaan stalkkeriketju, jossa käytetään gang stalkingia. SANOO riksunvainottu.

        Ihan sama. Kun olen poissa, ei mikään enää vaikuta minuun.


    • Anonyymi

      edelleen 43 poistoa, ei ole noudatettu pyyntöjäni

      SIIS JATKAN KOIMMENTOINTIANI

    • Anonyymi

      Joskus on kyse verenpaineestakin. Sen noususta tai vastaavasti laskusta.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe