Miten tehdä aloite?

53v

Olen 53-vuotias nainen ja aivan ihastunut 19-vuotiaaseen naiseen. Olen yrittänyt päästä yli mutta en vain pääse. Joten miten tehdä aloite? En ole ikinä uskaltanut tehdä aloitetta joten minulla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta tms.

24

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mätemätiikkä

      Provohan tuo todennäköisesti on, mutta yleisellä tasolla yli 30 vuoden ikäerolla varustettu suhde ei toimi. Olisi kiva nähdä tilastoja esim. yli 20 vuoden ikäerolla olevista suhteista? Monikohan pari on yhdessä esim. 2 vuoden jälkeen? Veikkaan että eroprosentti on lähemmäs 99%

      • 53v

        En ole provo, olen tosissani.


    • Älyhooi

      Ota nyt järki käteen, sä voisit olla 19-vuotiaan äiti!! Tuskin se tyttö on kiinnostunut"mummosta"!

    • Provotontylsiä

      Provo mee nukkumaan.

    • Vaikeaa

      Aloittajan kysymys on kinnostava. Miten olette tehneet aloitteen? Varsinkin jos ikää on jo molemmilla yli 50v. Tuntuu niin vaikealle.

    • Joominähänsevaan

      Vitun pedo, jätä nuoriso rauhaan!!

      • luluO

        Ai onko 19 vuotias vielä lapsi, kunhan totesin. :D


    • ParasTarjous

      Itselläni on itseäni 29 vuotta vanhempi puoliso (itse olen nuorempi). Alussa ikäero oli aika iso kysymys, jota pohdin kovasti. Kaikki lähti kuitenkin nopeasti liikkeelle, kun toinen vain tajusi olla yhteyksissä ja pyytää seuralaiseksi harrastukseensa. Nykyisin ikäero ei ole iso kysymys suhteessamme.

      Minkälainen teidän taustanne on? Mistä tunnette? Mikset ihan viattomasti voi pyytää kahville, elokuvaan tai johonkin, jossa voisitte vähitellen tutustua toisiinne?

    • Lumikki---

      Ymmärrän että aloitteen teko voi tuntua vaikealta, mutta joskus rohkeus vie pitkälle :)

      Miten tunnette toisenne? Jos olette ystäviä jo ennestään, sinulla on hyvä tilaisuus tarkkailla hänen käytöstään ja kehonkieltään seurassasi.
      Kuulostele myös hänen puhetyyliään ja sanoja, joita hän valitsee.

      Kiinnostustaan voi osoittaa monilla pienillä eri tavoilla ja jos olet ujo, jo katseet voivat kertoa paljon. Kevyet kosketukset ja pidennetyt halaukset ovat mielestäni myös hyviä keinoja, sillä jos hänelläkin on tunteita sinua kohtaan, hän todennäköisesti reagoi niihin.
      Ellei hän tietenkin ole myös ujo - milloin tapaus on klassinen; kaksi ihmistä pitävät toisistaan vailla rohkeutta toimia.
      Silloin jommankumman täytyy löytää rohkeus ilmaista tunteensa, vaan ainahan se on iso askel ottaa. Tsemppiä sinulle! :)

    • ParasTarjous

      Viisaita ajatuksia Lumikilla. Hidas ja varovainen eteneminen on varmasti tässä tilanteessa parasta. Täytyy tutkailla toisen tunteita ja ajatuksia. Jos saa positiivista ja myönteistä reagointia vastapuolelta lähestymisyritysten jälkeen, niin silloin voi edetä pitemmälle. Rohkeutta vaan!

    • vaikeaa

      Silmät on puhuneet useammankin kerran. Ollaan tutut monen vuoden takaa, mutta ystävyydeksi meidän välit ei kehittyneet. Saati muuksi. En tiedä hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan enkä oikeastaan muutakaan hänestä.
      Ihastumisen tunne oli ihana, vaikka muuta ei sitten tapahtunutkaan. Ehkä hän leikki, ei pitnyt minusta tai on kiinnostunut aivan toisenlaisista ihmissuhteista. Tai oltiin nuo kaksi ujoa.

      • WoopWoop1

        Tämmösissä jutuissa olis toisen pitäny saada suunsa auki. Ihan vaan koska niin jää kaihertaa että olisko sittenkin jotain voinu tapahtuu. En oo ujo ja tuskin tämä toinenkaa, mutta niin jäässä olen kun edes nään hänet. Nyt pari vuotta kerätty voimia eli nyt on aika avata suu kun seuraavan kerran nähdään! Wish me luck! Woop Woop!


    • vaikeaa

      WoopWoop1 rohkeutta sinulle matkaan. Ihailen suunnattomasti teitä rohkeita. Minä olen kaukana rohkeasta.

    • Keskiäkäinenf

      Älä. Oot ihan liian vanha ja vaikutat pedofiililtä jos jatkat.

      • Jooop

        19v on aikuinen. Pedofiili on lapsiin sekaantuja.


    • tsemii

      Etene just niinku ite parhaaksi näät. Se on sillee et take the risk or lose the chance.

    • Oikeestipliis

      "Älä yritä suhdetta ku ei se varmaa kestä" Ai jumalauta ku on hyviä neuvoja.

    • EiVälttämättäProvo

      Itse olin joskus n. 25-vuotiaana muutaman vuoden umpirakastunut itseäni 32 vuotta vanhempaan naiseen. Ja siis todella rakastunut, ja kesti myös kauan päästä siitä yli.

      En ikinä saanut tehtyä aloitetta vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Oikein petasin niitä tilanteita, jotka sitten vaan jätin kerta toisensa jälkeen käyttämättä... Se harmittaa aika ajoin edelleenkiin, mutta ei rohkeus vaan riittänyt. Suht läheiset ystävät meistä kuitenkin tuli, siihen asti kun polkumme erosivat muista syistä.

      Oi, olipa taas mukava muistella Häntä. Tästä on siis yli vuotta aikaa :)

      • Naisiii

        Minä olin n 19 vuotiaana umpirakastunut n. 40v naiseen. En uskaltanut koskaan asiasta mitään mainita. Hän oli silloin ja on varmaan edelleen hetero. Toisaalta mietin että eihän sitä oikeasti koskaan tiedä.. ei se että jollakin on lapset ja mies.. kerro että hän olisi täysin hetero.. Sitäpaitsi aika ja ihmiset ..ja ympäristö ja kaikki ylipäätänsä muuttaa ihmistä. Se sikseen.
        Nykyään olen ollut jo pitkään yhdessä itseäni n 15 v vanhemman naisen kanssa. Ikäeromme ei ole koskaan ollut onglema.. ainut asia että eläkepäiviä kun ajatellaan niin silloin emme ehkä ole ihan samassa vaiheessa mutta toisaalta tiie sitä:)

        MUTTA siis pointtini oli se, että tapaan tämän naisen johon nuorena olin ihastunut lähiaikoina (emme ole olleet tekemisissä vuosia) ja täytyy sanoa että kyllä se jännittävältä tuntuu.. vaikka aika olisi kuinka mennyt jo eteenpäin! :)
        Nykyään hän tietää myös suuntautumisesta.. hän saattaa alkaa kyselemään kaikenlaisia juttuja:) Toivon vaan ettei hän sano että tiesi, että olin häneen ihastunut.. koska mä kyllä käyttäydyin kuin teini:) Apuvaaaa! :)

        Ikäerolla ei ole merkitystä!


    • nicetry

      Kas, provahan se jälleen!

    • Silloinennuori

      Minä olin parikymppisenä kiinnostunut keski-ikäisistä naisista. Samanikäiset eivät kiinnostaneet lainkaan. Vastakaikua en onnistunut keneltäkään vanhemmalta naiselta saamaan. Onneksi, koska tajusin myöhemmin että en ollutkaan lesbo.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe