Citroen kiinni päästöhuijauksesta

hermangöring

No niin yökastelijat ja kynsiensyöjät. Kun testattiin citikan oikeita kulutuslukemia niin ero tehtaan ilmoittamiin lukemiin ero oli 1,5-2,6 l/100km. (Kauppalehti) Tämähän on tiedetty jo pitkään Esson baarissa. Jos autotehdas on muutenkin sylttytehdas niin kyllä se joka asiassa yrittää limbota tuotteensa riman ali.
Nyt meriselityksiä peliin että ei ainakaan minun citikka saastuta liikaa. Citikkafundalistille kun ei tosiasiat maailmassa sovi.
Maapallokin on litteä varman citikkamiehen mukaan.

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HermanGöring

      Entä sitten?

      Minulla on Sitikka ja se on jo kolmas perätysten. Minua ei hevon munkkiakaan kiinnosta päästöt! Minä tein jopa reilun ympäristö teon äsken:

      suihkutin kaikki vanhat deodoranttini sekä muut spray-pullot ikkunasta ulos ilmaston muutoksen takia ja Suomen ilmaston lämpenemisen vuoksi.

      Revi siitä, suvakki!

    • lallipedersen

      Citikan omistaja ei useinkaan mieti autonsa päästöjä. Moottorin öljyvuodot, putoavat osat ym ym ovat niin jokapäiväisiä juttuja.

      • SyöPääsi

        Nyt ei puhuttu skodasta.


    • taitaaollajoo

      Tuo on ihan sama kaikissa automerkeissä, eikä kyse ole mistään huijauksesta. Tuo kulutuslukematesti tehdään laboratoriossa kaikki mahdolliset optimoinnit käytössä. Millään autolla ei päästä normaalisti samoihin lukemiin.

      • Toyotalla

        Oman autoni tankkauksista laskettu keskikulutus vuoden ajalta on tasan sama, kuin ilmoitettu keskikulultus.


    • hujarijari

      Kysymys olikin siitä, miksi citroen huijaa. Tämän palstan mukaan KAIKKI informaatio mitä citikoista tehdas päästää julkisuuteen on TOTTA!

      • Ainoa_rehellinen

        PSA taitaa olla vielä ainoa valmistaja, joka on ilmoittanut kulutuksen nykyisellä standardimittauksella, joka tehdään laboratoriossa standardiolosuhteissa, sekä tulevalla todellisella liikenteessä tehtävällä mittauksella. Kerro, jos tiedät muita valmistajia, jotka ovat julkaisseet saman.


    • ceomies

      Silti citikan mittaustulokset on alakanttiin.
      Herää pahvi!

      • Olenjohereillä

        Miten niin? Uudet moottoriversiot ovat tehokkaampia ja pieniruokaisempia. Tämän voi jokainen todeta itse. Uudetkin mittaukset tehdään vertailukelpoisella standardilla, eikä niin, että joku ajetaan etelän hyvillä teillä, ja toinen pohjoisen räntäsohjossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe