Mikä fiilis rekatuilla?

Tuntuu ettei ystävyys palstakamujen kanssa ole enää sama? Ja voiko enää ollakkaan...? Ikävän tapauksen jälkeen ei välit tunnu olevan samat.. Ja keskustelun aiheet ovat tyssänneet? Esim. Toljanter ja Ariel eivät ole jutelleet kanssani..

Ymmärrettiinkö ollenkaan miksi me loukkaannuimme? Jokainen järkevä ihminen tietää ettei vainoajalle leperellä, vaan käsketään painua helvataan, sama juttu näiden kuola juttujen kirjoittajien kanssa.. niitä on todella tylsä jutella, varattu nainen ei niitä kaipaa.. Nainenkin osaavat jutella kuulkaa ihan normaalisti.

Itse ainakin pidän taukoa palstalta jos ei ystävyys parane, sekä keskustelun aiheet..

26

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tätä keissii on vatkattu jo viikko putkeen eli ny sit alkaa viikko kaksi. Laittakaa hemmetis jo asiat niille kuuluviin mittasuhteisiin. Maailmas on sotii, nälänhätää ja ympäristö hukkuu paskaan. Joku viesti jollekulle on niinku hyttysenpieru avaruudes isoin asioiden rinnal.

      Tääl ei oikein pysty kenenkään kirjoitteluun vaikuttaa ellei sit ala räksyttää joka ikisen vastaantulijan kaa. Monesti on vaan nii et vastapuolel vaan innostutaan lisää ku saadaan vastakaikuu. Arielil on tentti tuloillaan ja kirjoi on miltei puolen metrin paksuinen pino. Mä luulen et hän ei ala kumminkaan opintojaan tärveleen tään jutskan takii.

      Itestäin mä sanon sen verran et en oo sen tyyppinen sälli jolla kaveruus on kerrasta poikki. Mä kyl reagoin anteeksipyyntöön ja oon aina valmis uuteen alkuun.

      Yks juttu sit viel et onkos toi Toljanter jotain hunajaa vai mikäs hänes alituiseen vedättää? ;) Ku me muut sällit ei sit saada huomioo enää ollenkaan et ollaan vaan sellasii seinäkukkasii... :(

      • ei_haukku_haavaa_tee

        Olisi todella huolestuttavaa jos ei kukaan voisi vaikuttaa nettikirjoitteluun. Omalla käytöksellään jokainen voi parantaa ilmapiiriä foorumeilla.


      • Anteeksi, en puhu enää aiheesta.. Kiva jos edelleen pidätte palstakamuna minua.

        Toljanteria vaiun kysyn, kun hän ei ole aikoihin jutellut minulle mitään, joten ei tarvi olla kateellinen, mielelläni teidän muiden miesten kanssa juttelen.


      • ei_haukku_haavaa_tee kirjoitti:

        Olisi todella huolestuttavaa jos ei kukaan voisi vaikuttaa nettikirjoitteluun. Omalla käytöksellään jokainen voi parantaa ilmapiiriä foorumeilla.

        En ymmärrä mitä tarkoitat?


      • ei_haukku_haavaa_tee kirjoitti:

        Olisi todella huolestuttavaa jos ei kukaan voisi vaikuttaa nettikirjoitteluun. Omalla käytöksellään jokainen voi parantaa ilmapiiriä foorumeilla.

        Omaa käytöstään voi tietty säädellä mutta eipä sille juurikaan mitään mahda jos joku päättää vaikkapa lasketella törkyä seuraavaksi meitsin niskaan. Se sitten on vaan niin..


      • näin_ymmärsin

        Oma käytös vetää puoleensa joko hyvää tai pahaa.


      • näin_ymmärsin kirjoitti:

        Oma käytös vetää puoleensa joko hyvää tai pahaa.

        Omalla käytöksellä en todellakaan halua pahaa vetää puoleensa.. :( Asiat on vain minun mielestä hyvä käsitellä, eikä olla hys, hys ja unohtaa kaikki..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Anteeksi, en puhu enää aiheesta.. Kiva jos edelleen pidätte palstakamuna minua.

        Toljanteria vaiun kysyn, kun hän ei ole aikoihin jutellut minulle mitään, joten ei tarvi olla kateellinen, mielelläni teidän muiden miesten kanssa juttelen.

        No meitsinki palstakamu oot kyllä edelleen. Enkä oo pitkävihaisuuden kannattaja ollenkaan kun se vaan hiljalleen näivertää ihmisen kuoliaaksi sisältäpäin..


      • ei_haukku_haavaa_tee
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Omalla käytöksellä en todellakaan halua pahaa vetää puoleensa.. :( Asiat on vain minun mielestä hyvä käsitellä, eikä olla hys, hys ja unohtaa kaikki..

        Sinua ei tässä tarkoitettu. Otat liikaa itseesi kaiken.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsinki palstakamu oot kyllä edelleen. Enkä oo pitkävihaisuuden kannattaja ollenkaan kun se vaan hiljalleen näivertää ihmisen kuoliaaksi sisältäpäin..

        Hyvä jos et ole pitkävihainen. Hmm.. Siinäpä hyvä pohdittava.. Olenko kamala ihminen, kun edelleen kyllä jollain lailla vihaan entisiä koulukiusaajiani..?


      • ei_haukku_haavaa_tee kirjoitti:

        Sinua ei tässä tarkoitettu. Otat liikaa itseesi kaiken.

        Okei, sori.


      • näin_ymmärsin kirjoitti:

        Oma käytös vetää puoleensa joko hyvää tai pahaa.

        No tuota logiikkaa käyttämällä tään maan oikeuslaitoksenki sais lakkauttaa turhana kun kaiken voisi selittää sitten sillä että uhri veti käytöksellään pahaa puoleensa..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Hyvä jos et ole pitkävihainen. Hmm.. Siinäpä hyvä pohdittava.. Olenko kamala ihminen, kun edelleen kyllä jollain lailla vihaan entisiä koulukiusaajiani..?

        No meikän mielestä saat vihata kiusaajiasi elleivät ole käytöstään aidosti katuneet mutta jos joku on vilpittömän anteeksipyynnön esittänyt ja katunut käytöstään niin silloin voi kääntää uuden lehden ja ainakin yrittää unohtaa menneet vääryydet.. Toisaalta on niinkin kyllä että parempi on katella vaan elämässä eteenpäin koska kiusaajat eivät ole ajattelemisen arvoisia edes..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikän mielestä saat vihata kiusaajiasi elleivät ole käytöstään aidosti katuneet mutta jos joku on vilpittömän anteeksipyynnön esittänyt ja katunut käytöstään niin silloin voi kääntää uuden lehden ja ainakin yrittää unohtaa menneet vääryydet.. Toisaalta on niinkin kyllä että parempi on katella vaan elämässä eteenpäin koska kiusaajat eivät ole ajattelemisen arvoisia edes..

        Ainoastaan yksi on pyytänyt anteeksi.. Juu, katson kyllä elämässä eteenpäin, mutta kaikkea kouluajoilta ei voi unohtaa.


    • Tää touhu käy Arielin pumpun päälle jo elikkä vaihdetaan aihetta jos jonkinlaista empatiakykyä haluatte osoittaa..

      • Älä nyt sitten loukkaa minua.. Empatiakykyä riittää minulla vaikka kuinka paljon. Jäi vaan ihmetys päälle tästä asiasta, ja minulla on tapana selvittää, jos joku asia mättää, eikä pyyhkäistä sitä maton alle.. : (


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Älä nyt sitten loukkaa minua.. Empatiakykyä riittää minulla vaikka kuinka paljon. Jäi vaan ihmetys päälle tästä asiasta, ja minulla on tapana selvittää, jos joku asia mättää, eikä pyyhkäistä sitä maton alle.. : (

        No se varmaan kertoo joskus koko touhun vapaassa kuvauksessa kun aika on kypsä siihen..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No se varmaan kertoo joskus koko touhun vapaassa kuvauksessa kun aika on kypsä siihen..

        Ok.


    • Tukkirekka_

      Pitkän pohdinnan jälkeen päätin vielä kommentoida.

      Kannatte kaunaa väärää ihmistä kohtaan, sillä minä se syyllinen olen. Hän pyysi minua pilaamasta elämäänsä ja ihmissuhteitaan - jättämään itsensä rauhaan, jolloin tunsin itseni pirusta seuraavaksi. En tieda, olisiko 'helvataan' toivottamisella ollut samankaltaista vaikutusta. Tuskin. Häpesin syvästi käytöstäni.

      Pyydän anteeksi teiltä, joita loukkasin puheillani.

      • Kukaan ei ole puhdas pulmunen.. On se kumma ettet tajunnut jättää häntä rauhaan, vaikka sitä sinulle jankutimme. Oikeasti ei huvittaisi jutella kanssasi.. Montako nuorta tyttöä olet pilannut? Hyi.. Itselläni oli tällaisesta kokemusta nuorena.. Enempää en sano.

        Tarvit hoitoa.


      • Realiteetteja_kehiin
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Kukaan ei ole puhdas pulmunen.. On se kumma ettet tajunnut jättää häntä rauhaan, vaikka sitä sinulle jankutimme. Oikeasti ei huvittaisi jutella kanssasi.. Montako nuorta tyttöä olet pilannut? Hyi.. Itselläni oli tällaisesta kokemusta nuorena.. Enempää en sano.

        Tarvit hoitoa.

        Korviaan myöten rakastunut se on, kukaan ei muutoin itseään maanrakoon hauku. Ei vanhempi äijä ole sen pilanaisempi kuin nuorempikaan.


      • pikkupimusekoittanutpään

        Ukkoa viedään kuin pässiä narussa.


      • Tyhjäst ei kuulkaas enempää irtoo et kandee vaihtaa juttuu...


    • No mä viel lisään et kyl me mahdutaan Tinttiksenki kaa yhä samoihin avauksiin. Laatu läppää ollaan heitetty puolin ja toisin et sen ei tarvi meidän puolelt kyl miksikään muuttuu... :)

    • No mun puolesta me kaikki mahdutaan samaan avaukseen ja vaikka seuraavaan yhteiseen virtuaalireissuun ties minne:)

      • No kai tääl sit on pakko toisinaan käydä kattomas et ei oo tietämättään salasuhtees kenenkää kaa vaikkei reissut maistuiskaan... :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe