"Nettideittailu on raakaa peliä"

samathavainnot

97

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttuajuttua

      Ihan peruskauraa miehille. Hyvä, että joku nainenkin saa kokea miltä tuntuu kun skipataan jonkin tosi pinnallisen asian perusteella.

      • Luultavasti ei vaan "joku" nainen, vaan useampikin. Osa miehistä on pinnallisia siinä missä naisistakin.


      • JossainMuualla

        Mut ku miehetki!


    • täysin.normaalia

      "Minulta on kysytty rasvaprosenttia, painoa, pituutta, alapääni yksityiskohtia, kengännumeroa ja muita pinnallisia asioita, jotka ilmeisesti vaikuttavat suuresti parisuhteen muodostamiseen. "

      Kengännumero on mielestäni yhdentekevä, mutta muuten kyllä tuollaiset ulkoiset seikat on tärkeitä, miehen pitää pystyä viehättymään naisen ulkonäöstä ensin ennen kuin voidaan edes alkaa miettimään että viehättääkö myös naisen luonne.
      Miksi nainen ei laihduta niin saisi itselleen parisuhteen, itse olisin riemuissani jos pelkästään pitämällä kropan timminä saisin vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan.

      • " itse olisin riemuissani jos pelkästään pitämällä kropan timminä saisin vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan."

        Itse taas en olisi. Pitkäaikaista parisuhdetta ko etsin, niin ei siitä roppakaupalla vastakkaisensukupuolen kiinnostuksesta sen suurempaa hyötyä ole, jos ehdokkaat eivät muuten mallaa ja ole kiinnostavia. Yietty jos seksiä pääasiassa hakee, niin silloin tuo olisi vallan mainio tilanne.

        Tosin ymmärrän tuon lauseen, koska itsellenikään ei ole kovinkaan monta naisra tullut osoittamaan kiinnostusta taikka vastannut omiin kiinnostuksen osoituksiin. Tätä taustaa vasten ymmärrettävää, että toivoisi kiinnostuksen herättämisen olevan niin helpoa, kuin kuvitellaan naisella olevan. Olettaisin naisten taas kiroavan, että heille mieluiset kumpoanit eivät tunnu osoittavan kiinnostusta, vaan ne mieöestään epäsopivat.


      • naaistenmaailma

        Aivan. Se että naiselle riittää, että pitää itsensä kauniina, on oikeasti etuoikeus miehiin nähden.´Eräs lukuisista etuoikeuksista, joita naisilla todellisuudessa on, keikesta feministien propagandaväitteistä huolimatta.

        Hyvä ulkonäkö ei miehellä riitä välttämättä vielä yhtään mihinkään, jos ei esimerkiksi ole statusta, rahaa, on luonteeltaan introvertti etc.


      • atännä
        naaistenmaailma kirjoitti:

        Aivan. Se että naiselle riittää, että pitää itsensä kauniina, on oikeasti etuoikeus miehiin nähden.´Eräs lukuisista etuoikeuksista, joita naisilla todellisuudessa on, keikesta feministien propagandaväitteistä huolimatta.

        Hyvä ulkonäkö ei miehellä riitä välttämättä vielä yhtään mihinkään, jos ei esimerkiksi ole statusta, rahaa, on luonteeltaan introvertti etc.

        En minä ainakaan haluaisi kumppania, jolle mun pelkkä pinnallinen ulkonäköni olisi ratkaisevan tärkeää parisuhteen muodostamisessa ja ylläpitämisessä. Tuossa on sen verran selittämisen varaa, että valokuva (liikkumaton poseeraus) ei kerro sisimmästä mitään, mutta sisin näkyy kohtaamisessa kyllä uloskin päin. Positiivinen avoin asenne ja kivat ajatukset saavat ihmisen näyttämään ja tuntumaan miellyttävältä.


      • Ei_näin_

        No jos tavoitteena on pitkäkestoinen ja onnellinen parisuhde, niin kyllä ne naisen luonteenpiirteetkin sun muut vaikuttaa. Kyllä sitä riittävästi tilanteita nähty, jossa itsekeskeinen ja kontrollinhaluinen nainen jätetty vaikka ulkonäköä olisi. Ja jos haluaa sitä vakavaa parisuhdetta, jossa ehkä ollaan yhdessä vanhoina ja kurttusina, niin kyllä sitä nainenkin haluaa miehen, jolle ei riitä vain se, että eukko pitää itsensä kauniina.

        Tää on just tätä kengännumero hörhöilyä eli puhutaan asioista, joilla loppuviimeksi ei väliä. Kun pointti ei ole se naisen/miehen saaminen vaan se, että sellaisen kanssa eläisi yhdessä.


      • atännä kirjoitti:

        En minä ainakaan haluaisi kumppania, jolle mun pelkkä pinnallinen ulkonäköni olisi ratkaisevan tärkeää parisuhteen muodostamisessa ja ylläpitämisessä. Tuossa on sen verran selittämisen varaa, että valokuva (liikkumaton poseeraus) ei kerro sisimmästä mitään, mutta sisin näkyy kohtaamisessa kyllä uloskin päin. Positiivinen avoin asenne ja kivat ajatukset saavat ihmisen näyttämään ja tuntumaan miellyttävältä.

        "Positiivinen avoin asenne ja kivat ajatukset saavat ihmisen näyttämään ja tuntumaan miellyttävältä."

        Nimenomaan 'näyttämään' miellyttävältä. Eriasia onko sitä. Pidemmän tutustumisen aikana tosin tuokin tulee esille.


      • atännä
        pete_pjn kirjoitti:

        "Positiivinen avoin asenne ja kivat ajatukset saavat ihmisen näyttämään ja tuntumaan miellyttävältä."

        Nimenomaan 'näyttämään' miellyttävältä. Eriasia onko sitä. Pidemmän tutustumisen aikana tosin tuokin tulee esille.

        "Nimenomaan 'näyttämään' miellyttävältä. Eriasia onko sitä. Pidemmän tutustumisen aikana tosin tuokin tulee esille."

        Ehkä. Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa. Oikeastaan en edes muista, olisinko joskus vaistonnut väärin. Eihän sitä hetken kohtaamisella kehenkään tutustu täysin, eikä monessa vuodessakaan. Ja minkälaisia "vikoja" kenellekin hyväksyy, sekin on niin yksilökohtaista. En minä täydellistä ihmistä halua viereeni, vaan sopivan.


      • naaistenmaailma kirjoitti:

        Aivan. Se että naiselle riittää, että pitää itsensä kauniina, on oikeasti etuoikeus miehiin nähden.´Eräs lukuisista etuoikeuksista, joita naisilla todellisuudessa on, keikesta feministien propagandaväitteistä huolimatta.

        Hyvä ulkonäkö ei miehellä riitä välttämättä vielä yhtään mihinkään, jos ei esimerkiksi ole statusta, rahaa, on luonteeltaan introvertti etc.

        Taidatkin tuntea "naisten maailman" tosi hyvin.


      • atännä kirjoitti:

        "Nimenomaan 'näyttämään' miellyttävältä. Eriasia onko sitä. Pidemmän tutustumisen aikana tosin tuokin tulee esille."

        Ehkä. Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa. Oikeastaan en edes muista, olisinko joskus vaistonnut väärin. Eihän sitä hetken kohtaamisella kehenkään tutustu täysin, eikä monessa vuodessakaan. Ja minkälaisia "vikoja" kenellekin hyväksyy, sekin on niin yksilökohtaista. En minä täydellistä ihmistä halua viereeni, vaan sopivan.

        "Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa."

        Onko nämä intuitiot käyny toteen ja ilmaantunut toisen köytöksestä, vai oletko vain olettanut asioiden olevan ahterillaan ko on sellanen 'fiilis'?

        Olettamus on kaikkien virheiden alku ja juuri.


      • atännä
        pete_pjn kirjoitti:

        "Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa."

        Onko nämä intuitiot käyny toteen ja ilmaantunut toisen köytöksestä, vai oletko vain olettanut asioiden olevan ahterillaan ko on sellanen 'fiilis'?

        Olettamus on kaikkien virheiden alku ja juuri.

        Ne intuitiot on tulleet todeksi myöhemmin. Niin miljoona kertaa olen kertonut jollekin ystävälleni, että tuo tyyppi on sitten sellainen ja sellainen, ole vähän varuillasi ja toinen on ollut että vain niin :)... ja tullut sitten myöhemmin sanomaan, että miten voit tietää!

        Tai sitten ihan itse olen saanut kokea. Työhaastatttelussa esim. pomo on tuntunut jotenkin ahdistavalta jälkikäteen, jokin jäi vaivaamaan. Ja ihan ketkuksi sitten osoittautuikin.

        Olen aina ollut ennemminkin sivusta seuraaja kuin itse osallistuja. Siinä on ollut kai aikaa huomata nyansseja, joita kovat osallistujat eivät ehkä havaitse siinä touhutessaan.

        Tuosta intuitiosta on ihan asiallista tekstiä netissä. Ei siinä ole kysymys mistään mystisestä. Mikroilmeistä, eleistä, puheesta, kokemuksesta, siitä miten kaikki sopii yhteen sanomisen, tekemisen ja olemisen kanssa. Eikä vielä se, että sanoo toista mitä tarkoittaa, tee ihmisestä pahaa tai kelvotonta. Sillä on varmasti hyvä syy toimia niin, senkin huomaa kyllä :)


      • srtgywtyrty
        atännä kirjoitti:

        En minä ainakaan haluaisi kumppania, jolle mun pelkkä pinnallinen ulkonäköni olisi ratkaisevan tärkeää parisuhteen muodostamisessa ja ylläpitämisessä. Tuossa on sen verran selittämisen varaa, että valokuva (liikkumaton poseeraus) ei kerro sisimmästä mitään, mutta sisin näkyy kohtaamisessa kyllä uloskin päin. Positiivinen avoin asenne ja kivat ajatukset saavat ihmisen näyttämään ja tuntumaan miellyttävältä.

        No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö. Tästä on miljoonia esimerkkejä.

        Kyllä miesten ulkonäkö naisellekin on isossa roolissa pariutumisvalinnassa, mutta sen päälle tulee vielä muita vaatimuksia, yhteiskunnallisen/sosiaalisen statuksen, varallisuuden, ynnä muiden suhteen.

        Naiselle riittää, että pitää itsensä peruskauniina, no okei, eikä käyttäydy kuin täysi kusipääfeministi. Sillä saadaan takuuvarmasti suhde. (ja se kusipäisinkin feministi saa ainakin hetkellisiä suhteita ja seksiä. Ja seksiä saa ruminkin nainen paljon miestä helpommin, eräs naisetuoikeus sielläkin). Ei tarvitse olla korkeakoulutettu, ei varakas, saa olla ujo etc.

        Tässä taas törmätään siihen, kuinka vaikeaa naisten on myöntää olevansa yhdessäkään asiassa etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Niin tehokasta on ollut vuosikymmeniä kestänyt feministinen aivopesu, missä nainen on ikuisesti ja ainiaan uhri ja mies etuoikeutettu sortaja.


      • nolla-argumenttisi
        Marrrnie kirjoitti:

        Taidatkin tuntea "naisten maailman" tosi hyvin.

        Ja kuten huomaamme, itse asiaan sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Sattuneesta syystä.


      • atännä
        srtgywtyrty kirjoitti:

        No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö. Tästä on miljoonia esimerkkejä.

        Kyllä miesten ulkonäkö naisellekin on isossa roolissa pariutumisvalinnassa, mutta sen päälle tulee vielä muita vaatimuksia, yhteiskunnallisen/sosiaalisen statuksen, varallisuuden, ynnä muiden suhteen.

        Naiselle riittää, että pitää itsensä peruskauniina, no okei, eikä käyttäydy kuin täysi kusipääfeministi. Sillä saadaan takuuvarmasti suhde. (ja se kusipäisinkin feministi saa ainakin hetkellisiä suhteita ja seksiä. Ja seksiä saa ruminkin nainen paljon miestä helpommin, eräs naisetuoikeus sielläkin). Ei tarvitse olla korkeakoulutettu, ei varakas, saa olla ujo etc.

        Tässä taas törmätään siihen, kuinka vaikeaa naisten on myöntää olevansa yhdessäkään asiassa etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Niin tehokasta on ollut vuosikymmeniä kestänyt feministinen aivopesu, missä nainen on ikuisesti ja ainiaan uhri ja mies etuoikeutettu sortaja.

        "No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö."

        En usko. Ei tarvitse kun mennä lähimpään kauppakeskukseen ja avata silmänsä. Ihan kaikennäköistä ihmistä kulkee siellä kumppaninsa kanssa. Jos se ulkonäkö on sulle miehenä se merkittävin juttu, se ei tarkoita että se olisi sitä kaikille muille miehille.


      • nolla-argumenttisi kirjoitti:

        Ja kuten huomaamme, itse asiaan sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Sattuneesta syystä.

        Mitä tuollaiseen tyhjänpäiväiseen yleistykseen voisi edes sanoa?


      • atännä
        srtgywtyrty kirjoitti:

        No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö. Tästä on miljoonia esimerkkejä.

        Kyllä miesten ulkonäkö naisellekin on isossa roolissa pariutumisvalinnassa, mutta sen päälle tulee vielä muita vaatimuksia, yhteiskunnallisen/sosiaalisen statuksen, varallisuuden, ynnä muiden suhteen.

        Naiselle riittää, että pitää itsensä peruskauniina, no okei, eikä käyttäydy kuin täysi kusipääfeministi. Sillä saadaan takuuvarmasti suhde. (ja se kusipäisinkin feministi saa ainakin hetkellisiä suhteita ja seksiä. Ja seksiä saa ruminkin nainen paljon miestä helpommin, eräs naisetuoikeus sielläkin). Ei tarvitse olla korkeakoulutettu, ei varakas, saa olla ujo etc.

        Tässä taas törmätään siihen, kuinka vaikeaa naisten on myöntää olevansa yhdessäkään asiassa etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Niin tehokasta on ollut vuosikymmeniä kestänyt feministinen aivopesu, missä nainen on ikuisesti ja ainiaan uhri ja mies etuoikeutettu sortaja.

        "Tässä taas törmätään siihen, kuinka vaikeaa naisten on myöntää olevansa yhdessäkään asiassa etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Niin tehokasta on ollut vuosikymmeniä kestänyt feministinen aivopesu, missä nainen on ikuisesti ja ainiaan uhri ja mies etuoikeutettu sortaja."

        *nyyh* :D


      • ei.uko.kuitenkaan
        atännä kirjoitti:

        "No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö."

        En usko. Ei tarvitse kun mennä lähimpään kauppakeskukseen ja avata silmänsä. Ihan kaikennäköistä ihmistä kulkee siellä kumppaninsa kanssa. Jos se ulkonäkö on sulle miehenä se merkittävin juttu, se ei tarkoita että se olisi sitä kaikille muille miehille.

        Tähän tulee pian vasta argumenttina joltakin, että ne onkin vain tyytyneet pillunpuuttessa johonkin rumaan naiseen.


      • atännä
        ei.uko.kuitenkaan kirjoitti:

        Tähän tulee pian vasta argumenttina joltakin, että ne onkin vain tyytyneet pillunpuuttessa johonkin rumaan naiseen.

        (i) Naispoweria :)


      • alat.oppia
        ei.uko.kuitenkaan kirjoitti:

        Tähän tulee pian vasta argumenttina joltakin, että ne onkin vain tyytyneet pillunpuuttessa johonkin rumaan naiseen.

        No niinhän se todellisuudessa meneekin!

        Se, minkälainen nainen miehellä on, ei liity millään tavalla miesten preferensseihin. Moni joutuu nimenomaan tyytymään omaa ulkonäkötasoaan huonompaan saadakseen ylipääään naisen ja parisuhteen.

        Syystä, että naisille merkkaavat muutkin asiat kuin ulkonäkö. Mistä tietysti voi äkkiseltään vetää johtopäätökset naisten vähäisemmästä pinnallisuudesta, mutta tosiasiassa naisten vaatimukset koulutuksen, varallisuuden, luonteen ynnä muiden suhteen eivät ole mitään muuta kuin pinnallisia nekin.

        Siinä mielessä homma menee periaatteessa tasan.


      • Tyypillistä
        Marrrnie kirjoitti:

        Mitä tuollaiseen tyhjänpäiväiseen yleistykseen voisi edes sanoa?

        Kommenttiin ei tietänkään voi muuta sanoa, kun ei harmikseen kykene vastaan sanomaankaan - kun se edustaa tosiasiassa todellisuutta.

        Silloin hyökätään henkilöön.


      • Naisasialooseri1
        ei.uko.kuitenkaan kirjoitti:

        Tähän tulee pian vasta argumenttina joltakin, että ne onkin vain tyytyneet pillunpuuttessa johonkin rumaan naiseen.

        Ne onkin vain tyytyneet pillunpuuttessa sekä selkärangattomuudessaan rumaan naisen, oikeasti haluaisivat kauniin mutta heissä ei ole miestä olemaan yksin, joten ovat ottaneet sen ruman kantturan


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        "Nimenomaan 'näyttämään' miellyttävältä. Eriasia onko sitä. Pidemmän tutustumisen aikana tosin tuokin tulee esille."

        Ehkä. Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa. Oikeastaan en edes muista, olisinko joskus vaistonnut väärin. Eihän sitä hetken kohtaamisella kehenkään tutustu täysin, eikä monessa vuodessakaan. Ja minkälaisia "vikoja" kenellekin hyväksyy, sekin on niin yksilökohtaista. En minä täydellistä ihmistä halua viereeni, vaan sopivan.

        "Ehkä. Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa. "

        Kuvitteellinen tilanne atännän treffikumppanin kertomana:

        - Istahtaessani nimierkki atännän auton kyytiin tunsin jotain pehmää takertuvan pikkutakkini olkapäähän, kun hieman irrottauduin irti klöntsähti inhottavasti maiskahtaen jotain jotain vaaleaa. "Se oli vain veljentyttären jäätelö, mitäs näistä" hersyvästi naurava atännä ilmoitti kahmiessaan muita isompia roskia auton lattialta muovipussiin samalla kun selitti siivousfilosofiaansa, "Mä en siivoa! paitsi silloin kun pitää tää auto viedä leimalle" se selitti kurvaillessaan liikenteen sekaan. Intuitioni kertoi ettei kaikki ole aivan kunnossa, millaistakohan perhe-elämä olisi noin suuripiirteisen vaimon kanssa?

        t: pettynyt mies treffeiltä


      • etuoikeudestatoiseen
        atännä kirjoitti:

        "Tässä taas törmätään siihen, kuinka vaikeaa naisten on myöntää olevansa yhdessäkään asiassa etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Niin tehokasta on ollut vuosikymmeniä kestänyt feministinen aivopesu, missä nainen on ikuisesti ja ainiaan uhri ja mies etuoikeutettu sortaja."

        *nyyh* :D

        Ei nyt itkemään tarvitse ruveta, vaikka totuus selvästikin sattuu ;)

        Eli käytännösähän tässä oli esimerkki kuuluisasta shaming languagesta, missä miestä aletaan heti häpäisemään, jos esimerkiksi rohkenee tuoda esiin tilanteita, missä miehet ovat heikommassa asemassa naisiin nähden. (etenkin kun ei pystytä vasta-argumentointiin)

        Nainen sen sijaan voi valittaa, "pillittää" asiasta kuin asiasta ilman, että hänen naiseuttaan häpäistään ja kyseenalaistetaan. Laitetaanpa tämäkin sinne loputtomaan naisten etuoikeuksien listaan, ihan jo kiusallakin :D


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        "Ehkä. Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa. "

        Kuvitteellinen tilanne atännän treffikumppanin kertomana:

        - Istahtaessani nimierkki atännän auton kyytiin tunsin jotain pehmää takertuvan pikkutakkini olkapäähän, kun hieman irrottauduin irti klöntsähti inhottavasti maiskahtaen jotain jotain vaaleaa. "Se oli vain veljentyttären jäätelö, mitäs näistä" hersyvästi naurava atännä ilmoitti kahmiessaan muita isompia roskia auton lattialta muovipussiin samalla kun selitti siivousfilosofiaansa, "Mä en siivoa! paitsi silloin kun pitää tää auto viedä leimalle" se selitti kurvaillessaan liikenteen sekaan. Intuitioni kertoi ettei kaikki ole aivan kunnossa, millaistakohan perhe-elämä olisi noin suuripiirteisen vaimon kanssa?

        t: pettynyt mies treffeiltä

        :D

        Mun pitäisi pukeutua valkoiseen paperikertsihaalariin mennessäni toisten autoon, ja jos joku tulee mun auton kyytiin niin sama asuste, eri syystä vaan :)


      • atännä
        etuoikeudestatoiseen kirjoitti:

        Ei nyt itkemään tarvitse ruveta, vaikka totuus selvästikin sattuu ;)

        Eli käytännösähän tässä oli esimerkki kuuluisasta shaming languagesta, missä miestä aletaan heti häpäisemään, jos esimerkiksi rohkenee tuoda esiin tilanteita, missä miehet ovat heikommassa asemassa naisiin nähden. (etenkin kun ei pystytä vasta-argumentointiin)

        Nainen sen sijaan voi valittaa, "pillittää" asiasta kuin asiasta ilman, että hänen naiseuttaan häpäistään ja kyseenalaistetaan. Laitetaanpa tämäkin sinne loputtomaan naisten etuoikeuksien listaan, ihan jo kiusallakin :D

        Tiedetään Pulla, ettei sulla käy flaksi. En nyt kuitenkaan tunne yhtään myötätuntoa vaikka kuinka vinkuisit, sori.


      • Naisasialooseri1

        Oletko vajaaälyinen? Sorruit juuri siihen mistä hän puhuikin, etkä edes tajunnut sitä.

        Ja mitään falkseja ei ole olemassakaan, on vain markkina-arvo.


      • atännä
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Oletko vajaaälyinen? Sorruit juuri siihen mistä hän puhuikin, etkä edes tajunnut sitä.

        Ja mitään falkseja ei ole olemassakaan, on vain markkina-arvo.

        Ja Nalli = Pulla.

        Miten edes viitsit...


      • hehhehhh
        atännä kirjoitti:

        Ja Nalli = Pulla.

        Miten edes viitsit...

        Mitä jos onkin useampi "pulla"?

        Jo kirjoitustyylistä, tai viimeistään nyansseista, älykäs huomaisi.

        Mutta! Jumalan siunausta keskinkertaisuudessanne, ja vieläkin parempaa elämää!


      • Naisasialooseri1
        atännä kirjoitti:

        Ja Nalli = Pulla.

        Miten edes viitsit...

        Vittu että olet tyhmä.


      • Ex----------PUA
        hehhehhh kirjoitti:

        Mitä jos onkin useampi "pulla"?

        Jo kirjoitustyylistä, tai viimeistään nyansseista, älykäs huomaisi.

        Mutta! Jumalan siunausta keskinkertaisuudessanne, ja vieläkin parempaa elämää!

        Tätä nyt on jostain syystä ollut paljon, että olen ollut milloin kukakin, palstalta tai sen ulkopuolelta. :D


      • erbregewfw
        pete_pjn kirjoitti:

        "Mun intuitioni ihmisten suhteen on melkein aina toiminut. Jos vähänkään tuntuu oudolle, kaikki ei ole kunnossa."

        Onko nämä intuitiot käyny toteen ja ilmaantunut toisen köytöksestä, vai oletko vain olettanut asioiden olevan ahterillaan ko on sellanen 'fiilis'?

        Olettamus on kaikkien virheiden alku ja juuri.

        "Olettamus on kaikkien virheiden alku ja juuri."

        Tämä pitäisi muistaa tälläkin palstalla!


      • ätmelssön
        atännä kirjoitti:

        "No ulkonäkö nyt merkitsee miehille naisessa eniten, halusitpa sitä tai et. Käytännössä pelkästään ulkonäkö."

        En usko. Ei tarvitse kun mennä lähimpään kauppakeskukseen ja avata silmänsä. Ihan kaikennäköistä ihmistä kulkee siellä kumppaninsa kanssa. Jos se ulkonäkö on sulle miehenä se merkittävin juttu, se ei tarkoita että se olisi sitä kaikille muille miehille.

        Ihmiset muuttuu ajan kuluessa, erityisesti naiset rupsahtaa. Mutta jos katsoo tilannetta pariutumishetkellä, MAT:n mukaan mennään.


    • Atm32

      Onkohan naiselta kysytty monenko jännämiehen nussima se on.
      Raakaa peliä on kun ei kunnolliset miehet kelpaa naisille ja sitte nainen haukkuu miehiä hesarissa. Ihan naisen oma vika kun kelpuuttaa vain niitä komeita pitkiä pelimiehiä.

      • luitkojutunedes

        Toi nainenhan olisi kelpuuttanut LYHYEN miehen, mutta mies ei halunnut itseään pidempää naista


      • jyhgjtfjygf
        luitkojutunedes kirjoitti:

        Toi nainenhan olisi kelpuuttanut LYHYEN miehen, mutta mies ei halunnut itseään pidempää naista

        99 per sata tapausta, nainen on se, joka ei kelpuuta itseään lyhyempää miestä. Mikä ei tietenkään ole pinnallista...

        Naisille nimeomaan miehen lyhyys on turn off, ihan tutkittukin juttu.


      • Naisasialooseri1
        luitkojutunedes kirjoitti:

        Toi nainenhan olisi kelpuuttanut LYHYEN miehen, mutta mies ei halunnut itseään pidempää naista

        Kyllä varmasti miehelle kelpaa itseään pidempi nainen jos tämä on kaunis, kunhan nyt ei sentään päätä pidempi ole.


      • Ex----------PUA
        jyhgjtfjygf kirjoitti:

        99 per sata tapausta, nainen on se, joka ei kelpuuta itseään lyhyempää miestä. Mikä ei tietenkään ole pinnallista...

        Naisille nimeomaan miehen lyhyys on turn off, ihan tutkittukin juttu.

        Täysin totta.

        Ja mitä enemmän naisten keskipituus kasvaa, sen enemmän sitten vaaditaan mieheltäkin pituutta. Taitaa olla vielä niin, että naisen keskipituus on kasvanut enemmän kuin miehen, joten taas ollaan pulassa.

        Naisista kun se reilu 20cm on ihan kohtuullinen pituusero.


    • Onneajapaljon

      Noita onnen onkija karjakoita riittää. Joskus tekisi mieli kysyä, että kun järki jäi kotiin, niin tuliko Pxxu mukaan.

    • atännä

      Minusta on vain hyvä, jos tulee heti esille tuollaiset piirteet ihmisessä. Tuo pituusvaatimus ei ehkä ollut se ainoa syy, eikä ehkä oikeakaan. Ehkäpä mies on kokenut toisen olemuksen jollain tavalla epämiellyttäväksi ja tiivistänyt vain fiiliksensä johonkin omainaisuuteen, joka on ollut helppo esittää. Toista mahdollisimman vähän loukaten.

      Nettitreffeillä ollaan kuin ostoksilla. :) Tuollaiseen ei juuri törmää oikeassa elämässä. Joku pikkunillittäjä on joskus tuntenut ahdistavaa alemmuutta kun treeni näkyy mun kropastani ja olen vahva. Ja valitellut, että löydät kuitenkin jonkun paremman... On se vaikeaa, kun pitäisi olla hyvä, mutta ei niin hyvä että muillekin kelpais, ja kuitenkin huonompi kuin mitä joku on itse ;)

      Ei noi mua ole kuitenkaan haitannut yhtään. Ei sitten vaan ollut mun mies :)

      • Ikis__M

        "Joku pikkunillittäjä on joskus tuntenut ahdistavaa alemmuutta kun treeni näkyy mun kropastani ja olen vahva. Ja valitellut, että löydät kuitenkin jonkun paremman... On se vaikeaa, kun pitäisi olla hyvä, mutta ei niin hyvä että muillekin kelpais, ja kuitenkin huonompi kuin mitä joku on itse ;)"


        Aika ovelasti atännä muuten tyypilliseen naistapaan tässä kääntää oman kelpaamattomuutensa miehen viaksi :D Ehkäpä se treeni alkaa näkymään jo epänaisellisuutena ja siksi pikkunillittäjälle tuli kiire perääntyä. Kokeilisit hentoa naisellisuutta niin ei tulisi niittystä :)


        "Ei noi mua ole kuitenkaan haitannut yhtään. Ei sitten vaan ollut mun mies :) "

        Näyttipä haittaavan kuitenkin kun mieleen jäi :D


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        "Joku pikkunillittäjä on joskus tuntenut ahdistavaa alemmuutta kun treeni näkyy mun kropastani ja olen vahva. Ja valitellut, että löydät kuitenkin jonkun paremman... On se vaikeaa, kun pitäisi olla hyvä, mutta ei niin hyvä että muillekin kelpais, ja kuitenkin huonompi kuin mitä joku on itse ;)"


        Aika ovelasti atännä muuten tyypilliseen naistapaan tässä kääntää oman kelpaamattomuutensa miehen viaksi :D Ehkäpä se treeni alkaa näkymään jo epänaisellisuutena ja siksi pikkunillittäjälle tuli kiire perääntyä. Kokeilisit hentoa naisellisuutta niin ei tulisi niittystä :)


        "Ei noi mua ole kuitenkaan haitannut yhtään. Ei sitten vaan ollut mun mies :) "

        Näyttipä haittaavan kuitenkin kun mieleen jäi :D

        Mulle jää välillä kaikkea muutakin mieleen.

        Mua ei se ulkoinen kauneus oikeasti kiinnosta kovinkaan paljoa. Ihan sama, miltä näytän kunhan kroppa toimii niin kuin haluan. Luultavasti sohvaperuna pitää mua epänaisellisena, koska olen vahvempi. Treenikaverimiehistä löytyy niitä, jotka taas pitävät mun kropastani. Makuasioita. Minä pidän kropastani, kun voin käyttää sitä töissä ja harrastuksissa, ja taidot kasvaa.

        Taas etsitään syyllistä. Miksi sun mielestäsi mies on syyllinen, jos se kokee olevansa heikompi kuin minä? Sehän ei ole tehnyt mitään, raukka reppana syytön, minä olen, treenannut kovasti. :)


      • kasvaakoviiksetjo
        atännä kirjoitti:

        Mulle jää välillä kaikkea muutakin mieleen.

        Mua ei se ulkoinen kauneus oikeasti kiinnosta kovinkaan paljoa. Ihan sama, miltä näytän kunhan kroppa toimii niin kuin haluan. Luultavasti sohvaperuna pitää mua epänaisellisena, koska olen vahvempi. Treenikaverimiehistä löytyy niitä, jotka taas pitävät mun kropastani. Makuasioita. Minä pidän kropastani, kun voin käyttää sitä töissä ja harrastuksissa, ja taidot kasvaa.

        Taas etsitään syyllistä. Miksi sun mielestäsi mies on syyllinen, jos se kokee olevansa heikompi kuin minä? Sehän ei ole tehnyt mitään, raukka reppana syytön, minä olen, treenannut kovasti. :)

        Miksi koet tarvetta pullistella kuin mies?


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Mulle jää välillä kaikkea muutakin mieleen.

        Mua ei se ulkoinen kauneus oikeasti kiinnosta kovinkaan paljoa. Ihan sama, miltä näytän kunhan kroppa toimii niin kuin haluan. Luultavasti sohvaperuna pitää mua epänaisellisena, koska olen vahvempi. Treenikaverimiehistä löytyy niitä, jotka taas pitävät mun kropastani. Makuasioita. Minä pidän kropastani, kun voin käyttää sitä töissä ja harrastuksissa, ja taidot kasvaa.

        Taas etsitään syyllistä. Miksi sun mielestäsi mies on syyllinen, jos se kokee olevansa heikompi kuin minä? Sehän ei ole tehnyt mitään, raukka reppana syytön, minä olen, treenannut kovasti. :)

        "Treenikaverimiehistä löytyy niitä, jotka taas pitävät mun kropastani."

        Mikset nappaa sieltä salilta vakihellua? arvaan ettei huvittaisi alkaa pesemään niiden salikamoja :D


        "Miksi sun mielestäsi mies on syyllinen, jos se kokee olevansa heikompi kuin minä? Sehän ei ole tehnyt mitään, raukka reppana syytön, minä olen, treenannut kovasti. :) "

        Ei minun mielestä kuin sinun, niinhän sen käänsit vaikka vika on juurikin tuossa sinun treenaamisessa. Vähennä ja hanki kukkamekko :) niin ja opettele leipomaan pullaa :D


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        "Treenikaverimiehistä löytyy niitä, jotka taas pitävät mun kropastani."

        Mikset nappaa sieltä salilta vakihellua? arvaan ettei huvittaisi alkaa pesemään niiden salikamoja :D


        "Miksi sun mielestäsi mies on syyllinen, jos se kokee olevansa heikompi kuin minä? Sehän ei ole tehnyt mitään, raukka reppana syytön, minä olen, treenannut kovasti. :) "

        Ei minun mielestä kuin sinun, niinhän sen käänsit vaikka vika on juurikin tuossa sinun treenaamisessa. Vähennä ja hanki kukkamekko :) niin ja opettele leipomaan pullaa :D

        Hanki itse leninki ja leivo itte pullas...

        En minä nyt kaipaa mukavaan elämääni parisuhdetta. Miten jonkun pyykkien pesu liittyy seurusteluun..? Kodinhoitajaa ja -konetta sinä vaan olet vailla, kun sen seksipuolenkin hoitelet juoppopäissäsi irtopanoilla. (et ikinä selviä tuosta tunnustuksestasi, muistan muistuttaa.. >:))

        Onhan noita sohvaperunoita naispuolisissakin, katselkoot niistä jos urheilijat pelottaa. :)


      • "Joku pikkunillittäjä on joskus tuntenut ahdistavaa alemmuutta kun treeni näkyy mun kropastani ja olen vahva."

        Fyysistä ja psyykkistä rumuuttasi ja psyykkistä heikkouttasi ei mitkään lihakset korvaa.


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Hanki itse leninki ja leivo itte pullas...

        En minä nyt kaipaa mukavaan elämääni parisuhdetta. Miten jonkun pyykkien pesu liittyy seurusteluun..? Kodinhoitajaa ja -konetta sinä vaan olet vailla, kun sen seksipuolenkin hoitelet juoppopäissäsi irtopanoilla. (et ikinä selviä tuosta tunnustuksestasi, muistan muistuttaa.. >:))

        Onhan noita sohvaperunoita naispuolisissakin, katselkoot niistä jos urheilijat pelottaa. :)

        Minähän vaan ystävällisesti yritin antaa vinkkiä mitkä toimii sitten jos joskus sen oman miehen haluat saalistaa, naisellisuus ja naiselliset tekemiset toimii aina :) Liittyy ne aika vahvastikin jos saman katon alla asustaa ja luulen vaan että ne salien testosteronisonnit odottaa naisensa pesevän pyykit, en minä.

        En kai minä nyt juoppopäissäni aina, vain joskus enkä silloinkaan välttämättä kovin juovuksissa ja aina harvoin. Muistuta vaan kun itseltä saattaa unohtua toisinaan :)

        Joo on kai niitä vaikkei urheilu mikään huono juttu ole jos se auttaa pysymään sutjakkana, sitten tietysti pelottaa jos naisella alkaa olla leveämmät hartiat, se on ihan luonnollista ja tervettä pelkoa se :)


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Minähän vaan ystävällisesti yritin antaa vinkkiä mitkä toimii sitten jos joskus sen oman miehen haluat saalistaa, naisellisuus ja naiselliset tekemiset toimii aina :) Liittyy ne aika vahvastikin jos saman katon alla asustaa ja luulen vaan että ne salien testosteronisonnit odottaa naisensa pesevän pyykit, en minä.

        En kai minä nyt juoppopäissäni aina, vain joskus enkä silloinkaan välttämättä kovin juovuksissa ja aina harvoin. Muistuta vaan kun itseltä saattaa unohtua toisinaan :)

        Joo on kai niitä vaikkei urheilu mikään huono juttu ole jos se auttaa pysymään sutjakkana, sitten tietysti pelottaa jos naisella alkaa olla leveämmät hartiat, se on ihan luonnollista ja tervettä pelkoa se :)

        Mulla ei ole mitään halua muuttaa ketään mieleisekseni. Samoin jos minä en ole sopiva just tällaisena viallisena kuin olen, silloin en ole oikea kumppani sille muokkaajalle.


      • DoubleStandards
        Ikis__M kirjoitti:

        "Joku pikkunillittäjä on joskus tuntenut ahdistavaa alemmuutta kun treeni näkyy mun kropastani ja olen vahva. Ja valitellut, että löydät kuitenkin jonkun paremman... On se vaikeaa, kun pitäisi olla hyvä, mutta ei niin hyvä että muillekin kelpais, ja kuitenkin huonompi kuin mitä joku on itse ;)"


        Aika ovelasti atännä muuten tyypilliseen naistapaan tässä kääntää oman kelpaamattomuutensa miehen viaksi :D Ehkäpä se treeni alkaa näkymään jo epänaisellisuutena ja siksi pikkunillittäjälle tuli kiire perääntyä. Kokeilisit hentoa naisellisuutta niin ei tulisi niittystä :)


        "Ei noi mua ole kuitenkaan haitannut yhtään. Ei sitten vaan ollut mun mies :) "

        Näyttipä haittaavan kuitenkin kun mieleen jäi :D

        Hyvin sanottu.

        Nainen on liian miehekäs = miehen vika jos ei kelpaa, mies on liian huono ja itsetunto liian heikko.
        Mies on liian naisellinen = miehen vika jos ei kelpaa, mies on liian huono ja itsetunto liian heikko.


      • ihanaina

        Syy on aina miehen


      • Bi-nainen
        atännä kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään halua muuttaa ketään mieleisekseni. Samoin jos minä en ole sopiva just tällaisena viallisena kuin olen, silloin en ole oikea kumppani sille muokkaajalle.

        Täähän on se 3-kymppisten sinkkujen sinkkuuskoukku. Että ollaan niin omia itsejämme jo ja elämä hyvissä uomissa. Siihen voi tulla joku joka on sekä riittävän viehättävä että riittävän sopiva tullakseen. Yleensä ei tule - ja sekin on ihan ok.


    • miesvastaistaRasismia

      Ja hesari yllättäen taas tuuttaa miesvihamielistä paskaa.

      Naiset ovat netissä vähintään yhtä pinnallisia. Naisille ei miehessä ulkonäkö merkitse aivan samassa määrin, mutta merkitsevää on esimerkiksi lompakon paksuus. Ja se ei tietenkään ole pinnallisuutta, eihän?

      • m-i-e-s

        Ihanaa, uhriutuja. =P Miesvastaista rasismia, hesari tuuttaa miesvihamielistä paskaa?

        Miehenä en kokenut että hesari kohtelisi minua vihamielisteti tai olisin joutunut rasismin kohteeksi. =D Eikä se artikkelikaan osunnut ja uponnut mihinkään paikkaani, mihin aurinko ei paista, eikä palkokasvejakaan mennyt sieraimiini.


      • kotitehtävä
        m-i-e-s kirjoitti:

        Ihanaa, uhriutuja. =P Miesvastaista rasismia, hesari tuuttaa miesvihamielistä paskaa?

        Miehenä en kokenut että hesari kohtelisi minua vihamielisteti tai olisin joutunut rasismin kohteeksi. =D Eikä se artikkelikaan osunnut ja uponnut mihinkään paikkaani, mihin aurinko ei paista, eikä palkokasvejakaan mennyt sieraimiini.

        Alleviivaat miehekkyyttäsi.

        Mitä jos oletkin koira? Koira tekee mitä käsketään. Kaikkensa ollakseen hyväksytty.

        Miten miehekästä se on?


      • kotitehtävä kirjoitti:

        Alleviivaat miehekkyyttäsi.

        Mitä jos oletkin koira? Koira tekee mitä käsketään. Kaikkensa ollakseen hyväksytty.

        Miten miehekästä se on?

        Taitaa kyseessä olla oikea miehinen mies, mies isolla M:llä joka ei vähästä hätkähdä. <3


      • takaisinruotuun
        TameCat kirjoitti:

        Taitaa kyseessä olla oikea miehinen mies, mies isolla M:llä joka ei vähästä hätkähdä. <3

        Miehekäs koira?

        Läähättävä ehdollistunut rakki, siinäpä miehekkyyttä.


      • takaisinruotuun kirjoitti:

        Miehekäs koira?

        Läähättävä ehdollistunut rakki, siinäpä miehekkyyttä.

        Koirana olisi varmasti muotovalio ja jalostuskoirana <3


      • kannattikoyrittää
        TameCat kirjoitti:

        Koirana olisi varmasti muotovalio ja jalostuskoirana <3

        Mutta miehenä pelkkä läähättävä ehdollistunut piski.


      • kannattikoyrittää kirjoitti:

        Mutta miehenä pelkkä läähättävä ehdollistunut piski.

        Vaikutat melko naiselliselta, oletko sinäkin nainen? Onko muitakin kilpasiskoja? ;)


      • hehhehhh
        TameCat kirjoitti:

        Vaikutat melko naiselliselta, oletko sinäkin nainen? Onko muitakin kilpasiskoja? ;)

        Mistä lähtien omilla aivoilla ajatteleminen ja realismi on ollut naisellista ;)


      • 876
        hehhehhh kirjoitti:

        Mistä lähtien omilla aivoilla ajatteleminen ja realismi on ollut naisellista ;)

        Milloin muiden dissaus on vaatinut aivokapasiteetin käyttöä? :D Missä niinku oot ajatellu omilla aivoillasi ja ollut realisti? :D


      • catmiau
        876 kirjoitti:

        Milloin muiden dissaus on vaatinut aivokapasiteetin käyttöä? :D Missä niinku oot ajatellu omilla aivoillasi ja ollut realisti? :D

        Toinen :D pois, niin ei vaikuta niin kiukkuiselta kommentilta :)


    • Ikis__M

      "Minua on kuvailtu hauskaksi, kivannäköiseksi, ystävälliseksi, mukavaksi ja empaattiseksi. Silti olen yksin, ilman parisuhdetta. Missä vika?"

      No missäköhän se vika on? Nainen on nettitreffailut ja spermaämpäröinyt itseään nettideittimiehillä jo kymmenen vuotta ja sitten se vielä ihmettelee missä on vika? Kukaan mies ei voi ottaa vakavissaan vaimomatskuna kymmenen vuotta treffeillä hypännyttä naista kun tietää mitä niiden treffien jälkeen hyvin usein on tapahtunut.
      Älkääkä nyt palstan naiset viitsikö edes yrittää selittää ettei sitä seksiä kaikkien kanssa ole kun ei varmaan olekaan mutta aika monta spermaajasonnia sinne lyhyisiin tapailusuhteisiin historiassa varmasti mahtuu. Tuollaisten naisten kyseessä ollessa kukaan mies ei näe itseään voittajana sadasta vaan vain sadan miehen jonon viimeisenä, semmoinen mies on aika vaikeaa vakuuttaa naisen tuntemasta ikuisesta rakkaudesta.


      Sitäpaitsi, tuo miehiä pinnalliseksi syyttävä nainen kertoo itsestään vain kliseitä ja miehestä haluaa teitää urahaaveita ym., leipomisharrastuksesta tms. miehen kannalta kivan naisellisesta tekemisestä se ei mainitse sanallakaan.

      • "kivan naisellisesta tekemisestä"

        Nämä varmaankin sisältyvät ja tulevat esille tuossa vaiheessa kun mies tajuaa kysyä "mikä tekee minut onnelliseksi tai minkälainen ihminen olen parisuhteessa." ;)


      • atännä

        No sehän me sun sanomistasi jo tiedetään, että sinä niitä kaikkia naikkosia olet käynyt päissäsi painamassa. Älä syytä vain naisia, kun itsekin olet yhtä helppo ja huolimaton. Ei sitä omaakaan vehjettä tarvi joka lätäkössä uittaa.


      • Ikis__M
        pete_pjn kirjoitti:

        "kivan naisellisesta tekemisestä"

        Nämä varmaankin sisältyvät ja tulevat esille tuossa vaiheessa kun mies tajuaa kysyä "mikä tekee minut onnelliseksi tai minkälainen ihminen olen parisuhteessa." ;)

        Kyllä tämä jo kertoo että pullaa tai mitään muutakaan lämpöistä on turha odotella:

        "Minulla on hyvä työpaikka asiantuntijatehtävissä, harrastan monipuolisesti niin kulttuuria kuin liikuntaakin ja olen melko aktiivinen vapaa-aikanani."

        Tuollaiset naiset ei leivo, ne ottaa vitriinistä viinerin miehen piikkiin ja jättävät siitä sitten puolet syömättä jotta mies näkee että ne tarkkailee linjojaan.


      • atännä
        pete_pjn kirjoitti:

        "kivan naisellisesta tekemisestä"

        Nämä varmaankin sisältyvät ja tulevat esille tuossa vaiheessa kun mies tajuaa kysyä "mikä tekee minut onnelliseksi tai minkälainen ihminen olen parisuhteessa." ;)

        "minkälainen ihminen olen parisuhteessa"

        Eihän tuohon ole edes vastausta. Tai ei ainakaan rehellistä.


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        No sehän me sun sanomistasi jo tiedetään, että sinä niitä kaikkia naikkosia olet käynyt päissäsi painamassa. Älä syytä vain naisia, kun itsekin olet yhtä helppo ja huolimaton. Ei sitä omaakaan vehjettä tarvi joka lätäkössä uittaa.

        En likikään kaikkia, vähintäänkin n. 90%:sesti annat pakit lähestymisyrityksiä tekeville naisille niin etten ole kovin helppo ja naisten lähestyminen kuitenkin on sen verran harvinaista että satunnaiskumppanimäärä on vielä valovuosien päässä tuollaisista naisista.


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        En likikään kaikkia, vähintäänkin n. 90%:sesti annat pakit lähestymisyrityksiä tekeville naisille niin etten ole kovin helppo ja naisten lähestyminen kuitenkin on sen verran harvinaista että satunnaiskumppanimäärä on vielä valovuosien päässä tuollaisista naisista.

        Ihan turha enää selitellä Ikis. Sun maine meni jo ;)


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Ihan turha enää selitellä Ikis. Sun maine meni jo ;)

        Ei minun tarvitse mainetta ajatella sen kummemmin kun itse tiedän miten asiat ovat ;) Jos sinä tai muut palstanaiset mielikuvituksessanne luotte vääriä mielikuvia on se teidän virhe, ei minun. Sekin on kyllä hyvä etten ole tahrannut sitä mainetta ahkerasti nettideittailemalla toisin kuin eräät ;)


      • atännä kirjoitti:

        No sehän me sun sanomistasi jo tiedetään, että sinä niitä kaikkia naikkosia olet käynyt päissäsi painamassa. Älä syytä vain naisia, kun itsekin olet yhtä helppo ja huolimaton. Ei sitä omaakaan vehjettä tarvi joka lätäkössä uittaa.

        No mutta tässä asiassahan on miehille ja naisille ihan eri säännöt. Ihan vaan siksi, että naisia ei vehkeen uittamiset haittaa. Päin vastoin ongelma voi olla, jos mies ei ole tarpeeksi monelle aiemmin kelvannut.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        No mutta tässä asiassahan on miehille ja naisille ihan eri säännöt. Ihan vaan siksi, että naisia ei vehkeen uittamiset haittaa. Päin vastoin ongelma voi olla, jos mies ei ole tarpeeksi monelle aiemmin kelvannut.

        Haittaa sellainen seksuaalinen huolimattomuus yhtälailla joitain naisiakin.


      • atännä kirjoitti:

        Haittaa sellainen seksuaalinen huolimattomuus yhtälailla joitain naisiakin.

        Kyllä varmaan joitain. Mutta ne on sen verran harvinaisia, että niiden preferenssejä vastaavia miehiä on joka tapauksessa yllin kyllin tarjolla. Seksuaalinen huolimattomuus on miehelle vain eduksi. Tyypillisin naisen unelma lienee se aiemmin huolimaton, joka sitten kohtaa niin ihanan naisen, että sitten hylkää kaiken vanhan ja omistautuu sitten sille yhdelle ja ihanalle, kun tajuaa löytäneensä parhaan.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        Kyllä varmaan joitain. Mutta ne on sen verran harvinaisia, että niiden preferenssejä vastaavia miehiä on joka tapauksessa yllin kyllin tarjolla. Seksuaalinen huolimattomuus on miehelle vain eduksi. Tyypillisin naisen unelma lienee se aiemmin huolimaton, joka sitten kohtaa niin ihanan naisen, että sitten hylkää kaiken vanhan ja omistautuu sitten sille yhdelle ja ihanalle, kun tajuaa löytäneensä parhaan.

        Selvä. >:/


      • Ikis__M

      • ryppis
        atännä kirjoitti:

        Ihan turha enää selitellä Ikis. Sun maine meni jo ;)

        Ei kun kunnia.


      • Ex----------PUA

      • tämäselvä
        atännä kirjoitti:

        Ihan turha enää selitellä Ikis. Sun maine meni jo ;)

        Ikishän on kaksinaismoralistinen paskamulkku, joka on saanut niin paljon sukupuolitauteja, että pelkää niitä nyt hysteerisesti ja siksi vaatii siveää naista.


    • Naisasialooseri1

      40v haaska valittaa miesten pinnallisuudesta:D Kuinkahan monelle YT-sonnille tuo jakoi reikäänsä in her prime, sen perusteella miten kiimareikä kostuu ja nyt kelpaisi aisuriksi itseään lyhyempi hyvätuloinen mies,"parisuhde ei ole senteistä kiinni"

      niin seksuaaliarvonsa vuosia siten menettäneen haaskan aisurisuhde ei varmasti ole senteistä kiinni, mutta huippuvuosien panot ja lyhtet suhteet YT-sonnien kanssa ovat varmasti muiden pinnallisten kriteerien ohella olleet myös kummankin pään senteistä kiinni.

      Nainen voisi postata kuvan miltä näytti silloin kuin ruusu vietti lyhyttä parasta kukintakautta, veikkaan että kriteeri miehelle olivat myös sen mukaiset.

      Kumma juttu miten siitä pinnallisuudesta tulee heti niin vastenmielinen asia kun nainen menettää oman ulkonäkönsä.

    • Naiset voisi valittaa kanssa jossain nettipalstalla eikä missään hesarissa, ettei kunnon ihmisten tarvitsisi lukea tuollaista katkeraa tilitystä.

      • atännä

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14432288/netista-seuraa-hakevako-saalittava

        No tosa o. Meille kunnottomille.



      • Hesari on hyvin liberaali ja feministinen lehti. Siksi jutut ovatkin tasoa "nuoria tyttöjä ei kiinnosta matematiikka, ja se on miesten syy koska..." tai "en päässyt kansanedustajaksi, ja se on miesten syy, koska..."


      • Ex----------PUA
        SerenaB kirjoitti:

        Hesari on hyvin liberaali ja feministinen lehti. Siksi jutut ovatkin tasoa "nuoria tyttöjä ei kiinnosta matematiikka, ja se on miesten syy koska..." tai "en päässyt kansanedustajaksi, ja se on miesten syy, koska..."

        Juu, hesarin ei pitäisi kyllä tulla kenellekään enää yllätyksenä asenteellisuutensa suhteen.

        Lähinnä nämä sen vakiolukijat pitävät sitä kaiken tiedon raamattuna ovat loukattuja kun joku ei oikein usko.


    • Feklwjfoewjewelfksd

      10 vuotta...

      "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

    • erjrtjrthb

      Minkälaisen naisen täytyy turvautua nettideittaiiluun?

      • Naisasialooseri1

        Yli 25 vuotiaan ja/tai ruman naisen


    • Ex----------PUA

      Yksittäistapaus palstalaiset, ei voi tehdä yleistyksiä, eikä sanoa että palstatotuudet pitäisivät paikkansa!

      (Sarkasmimittari: 9000lv)

    • DNA.mainos

      Elämä on!

    • Miehet ovat seksuaalisesti visuaalisempia kuin naiset, ja siksi myös nuo kysymykset kengänkoosta ovat ymmärrettäviä. Miehillä on naisia enemmän eri fetissejä, ja tietysti mies tahtoo naisen joka on fyysisesti käypä ja jota mies pitää viehättävänä!

      Oma kengänkokoni on 40, eli aika iso ja en siis sopisi miehelle jolla on fetissi pieniin jalkoihin. Mutta olen nuori ja pidän ulkonäöstäni huolta joten sopisin ehkä jollekin muulle miehelle.

      Sama tällä naisella. Älä loukkaannu siitä jos mies on kerännyt rohkeutta ja tahtonut kysyä alapäästäsi. Hän tietää, että saatat loukkaantua ja lähteä, niinkuin varmaan moni muu nainen tekisi, mutta on silti päättänyt kysyä, koska on kiinnostunut sinusta ja fyysisistä ominaisuuksistasi.

      "Tie miehen sydämeen käy seksin kautta."

      • Itsenäni kiihottaa paljon pienet jalat naisella ja tähän yhdistettynä eroottiset kenkävalinnat. Samalla voi kuitenkin todeta että useimpia naisia inhottaa pienet kädet miehellä.


      • kädetne
        164cmMies kirjoitti:

        Itsenäni kiihottaa paljon pienet jalat naisella ja tähän yhdistettynä eroottiset kenkävalinnat. Samalla voi kuitenkin todeta että useimpia naisia inhottaa pienet kädet miehellä.

        Toi on kyl totta, pienet kädet miehellä, voisiko olla epämiehekkäämpää.


    • nettitreffaileva

      "Olen tavallinen 40-vuotias nainen."

      40, ok. Näitä riittää.

      Vaan mikä on ENSIMMÄINEN asia jonka nainen kertoo itsestään? Olen hauska? Olen kaunis? Olen mukava, empaattinen, sydämellinen, villi, rohkea, tms?

      Ei, vaan:

      "Minulla on hyvä työpaikka asiantuntijatehtävissä"

      Mikä yllätys. Ei jatkoon.

      • dfgdfgfdgsd

        Hyvä huomio ja tuo tarkoittaa myös sitä, että nainen haluaa tai oikeastaan vaatii että myös miehellä on "hyvä työpaikka"


      • Ex----------PUA

        Juuri näin.

        Hassua vain kuinka jotkut vielä vaivautuvat kiistämään noin ilmeisen hypergamian.

        Tai sitten ne eivät vain osaa laskea 1 1. Sininen pilleri sumentaa loogis-matemaattisen päättelykyvynkin.


    • kysynvaanmää

      Mutta minkäs teet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe