Kehä3sora-autot

Möhömahauuuuuuu

Haluaisin kysyä teiltä kehä3 ajavilta sora-autoilijoitla että mikä siinä on kun sitä puhelinta pitää ajon aikana näppäillä?

50

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorakuskikehä3

      Esittäisit typerän kysymyksesi suoraan kuljettajille eikä autoilijoille. Noita sora autoja ajaa kuljettajat ja autoilijat istuvat kotona tai konttorilla.
      Minä olen yksi kehä kolmosta ajava sorakuski js vitut veisaan mitä mieltä sinä noupadi olet minun puhelimeni näpräämisestä.

      • Nelikössjalaaksosssss

        Huomaa kyllä kuinka idiootteja te sota-autoilijat olette, mutta mitä muutakaan voi odottaa tuon firmanmiehiltä!


    • sora-julli

      no siellähän kysellään aju kolleekoilta jotka on samassa rinkissä että montakos höyryä tuli otettua huoltikalta tai paljonkos tuli latkittua mustaa kuraa vimme tauolla?

      • raakarattimies

        Mitä vitun höyryjä ja mustaa kuraa? Nyky kuskit syö suklaavanukkaita ja kerros marjakiisseleitä. Juovat vain marjaisia mehukka mehuliinejä.


    • mehunystävärahti

      Minkä makuinen marjalle maistuva marjaisa marja mehuliini maistuu parhaalle suussasi, kun sulle tulee suuhun tunne, että haluisit sinne jotakin marjaisaa makua?

      • marjarahti

        mulla maistuu joku marjaisa marjan makuinen marjakiisseli useimmten, joskus otan niita useammankin tetran kerralla


    • kooteekoo

      Kaffet on mukana termospullos.Marjamehut vasta omalla takapihalla.Päivän päätteksi kuivapestään rasulla hytti,ja ollaan niin isäntää.Autotili akalle.bedford hki

    • makeanyst

      Marja makuinen marja kerros kiisseli ja suklaa makuinen suklaa vanukas on aina ajossa mukana nakeltavaksi ajon aikana. Siis AINA.

    • ilmianna

      Nyt ajojullit siellä kehä3:lla, heti ne kännykät pois poskelta kun ajatte. Vaarannatte tiellä liikkuvien turvallisuuden isoilla ajokeilla. Otetaan jatkossa valokuva kännykkä poskella ajavista ja pistetään poliisille tiedoksi rekisterinumeron kera.

      • r420

        Mä hallitsen isoa rekkaa työkseni, vien soraa perille sovittuna aikana ja käytän kännykkääni juuri silloin kun haluan ja juuri niin kuin haluan.


      • törpölle
        r420 kirjoitti:

        Mä hallitsen isoa rekkaa työkseni, vien soraa perille sovittuna aikana ja käytän kännykkääni juuri silloin kun haluan ja juuri niin kuin haluan.

        Et muuten kauaa käytä. Tuollaisilta tärpöiltä pitäis kuohia munat. Sinä et käytä ajaessa kännykkää ilman handfreetä - näin on marjat.
        Olet jo kuvassa matkalla poliisille. Aikataululla on turha pröystäillä jos turvallisuusajattelusi on noin hakoteillä.


      • r420
        törpölle kirjoitti:

        Et muuten kauaa käytä. Tuollaisilta tärpöiltä pitäis kuohia munat. Sinä et käytä ajaessa kännykkää ilman handfreetä - näin on marjat.
        Olet jo kuvassa matkalla poliisille. Aikataululla on turha pröystäillä jos turvallisuusajattelusi on noin hakoteillä.

        Tungehan se kuva perseesi aasi. Sinä et estä mun kännykän käyttöä sitten mitenkään. Paina se kalloosi. Aamulla taas ajoon ja lähes koko päivä kännykkä korvalla. Vituttaakos? Kun mä käsken ja hallitsen valtavaa sorajunaa, niin keskity sinä pippelisi räpläämiseen.


      • kopauttaaleukaan

        Sinä möhömaha et paljoa scaanialla soraa aja.


      • kehällä

        Viisas kirjoittaja,apukoulukin jäänyt kesken.


      • kyseliä666
        r420 kirjoitti:

        Tungehan se kuva perseesi aasi. Sinä et estä mun kännykän käyttöä sitten mitenkään. Paina se kalloosi. Aamulla taas ajoon ja lähes koko päivä kännykkä korvalla. Vituttaakos? Kun mä käsken ja hallitsen valtavaa sorajunaa, niin keskity sinä pippelisi räpläämiseen.

        Missäs päin vyöryt valtavalla junallasi ja nappaatko lennosta höyryt ja mustat kurat mukaasi?


      • r420mulkerolle
        r420 kirjoitti:

        Tungehan se kuva perseesi aasi. Sinä et estä mun kännykän käyttöä sitten mitenkään. Paina se kalloosi. Aamulla taas ajoon ja lähes koko päivä kännykkä korvalla. Vituttaakos? Kun mä käsken ja hallitsen valtavaa sorajunaa, niin keskity sinä pippelisi räpläämiseen.

        Sorajunan hallitsijalta on jäänyt jotain pahasti kesken. Vastauksesi antoi hyvän kuvauksen ajatusmaailmastasi. Ei tuohon ole lisättävää. Olet oikein oma tiesi sankari ja kännykkäsi aivoton hallitsija. Sinun ei tarvitse edes noudattaa liikennesääntöjä kun ole luonteeltasi ylimielinen hallitsija, vain kännykkä korvalla aamusta iltaan.


    • kehällä

      Poliisi ei voi sakottaa kuvan perusteella kännykän käytöstä.Siitä on fakta tieto.Pippelin rassaamisesta kylläkin saat sakot kuvan perusteella.
      Että huolehdi vaan omista pikku asioistasi,kyllä me viedään kuormat perille ilman sinuakin.

    • samanlaisia

      ovat rekkakuskit myös, kännykkä korvalla ajetaan puskurissa kiinni tyyliin.Ohituskaistallakin.
      Edellliset vastaukset kuvastavat ajatusmaailmaa.

    • iuji

      Ne on nää AKT-laiset huippuyksilöt taas asialla!

    • RahtiReino

      Sorakuskit ovat ilmeisestikin alkoholisoituneita homoseksuaaleja, kun eivät saa niitä oikeita rekkahommia, missä ajetaan rahtia ympäri maata ja Eurooppaa? No, kun pyörivät nurkissa, niin eivätpä eksy.

      • eikilometripalkalle

        Rahti Reino kirjoittaa omista eksymisistään kun on ajanut shokissa liikenneympyrässä pikkupiruja pakoon.Kovia nuo poikasten jutut.Homoja siellä Euroopassa varmaan sinulle pisaa iltojen iloksi kilometripalkalla kuormaa odotellessa?


    • Yksvitunsorakuski

      Voisko paremminkin kysyä että miksi ylipäätänsä pitää ajella se puhelin kädessä ? Ihan samalla tavalla ne henkilöautoilijat ajelee puhelin korvalla/kädessä. Että tuota jos lähdettäisiin siitä liikkeelle ja sitten kun oli näköjään mainintaa että isolla autolla roikutaan peräluukussa kiinni ohitus kaistalla niin kannattaa varmaankin tehdä tilaa jos pelottaa. Ja nyt kun avaudutaan niin minkä takia pikkuautojen pitää roikkua sora auton perseessä kiinni ? Itse en ainakaa henk kohtasesti halua yhtäkään helvetin facebookin selailijaa kärryn alle. Enkä myöskään jaksa että roikutaan perseessä kiinni ja sen jälkeen soitetaan isännälle että kun on kivi rikkonut tuulilasin. Että nii perkele.

      • kullinlutku

        Imetkö, hiekkahomo?


      • Yksvitunsorakuski

        Menikö tunteisiin ?


    • r420

      Kyllä henkilöauto hinttejä vituttaa, kun iso kundi käskee sorajunaa. Itte kun ei kykyne moisern. Niin kauan, kun mä hallitsen valtavaa sorajunaa, niin paskahousut pysyy sivussa pitäen turpansa kii ja antavat ison miehen hoitaa työnsä, jota kaikki kadehtivat.

      • kullinlutku

        Pelle, mulla on ysimillinen penkin alla Audissa. Tuu vittuileen, voimia omaisillesi. Vitun lerppamuna.


    • kehällä

      Kullinlutkulla tyhjät puheet,ethän sä edes tiädä mihin suuntaan piippu osoittaa ku ammutaan.Mä annan hyvän neuvon laita piippu suuhus niin ihimet kattoo jotta on siinä kova jätkä,varmaan ruattalaine!!

      • kullinlutku

        Muijas antoi piparia huoltomiehelle. Molemmilla nyt visvasyylä.


    • kehällä

      Sun muijaa ei kelpaa edes paviaanille,niin ruma se on.

      • kullinlutku

        Eijoo muijaa, oon hinttari.


    • finlandia.ehdokkaat

      Aivan upean hienoa keskustelua täällä palstalla. Keskustelun argumentointi etenee lähes kirjallisuuden huipputaitajien tahdissa. Vastustajaa kehutaan ilmiömäisen kuvaavilla adjektiiveilla. Kirjallisuuden Finlandia ehdokkaat, ei vaan kirjallisuuden uudet Nobel ehdokkaat mittelevät täällä voimiaan sanansäilän armottomalla terävyydellä. Kullinlutku ja yksvitunsorakuski ovat kirjallisuutemme uusia suuria nousijoita joista kuulemme vielä paljon. Kehäkolmosen sorajuna on uusi kirjallisuuden nouseva tyylisuunta joka keksittiin kehä kolmosella luuri korvassa.

      • kullinlutku

        Imetkö, jurpo?


    • kehällä

      Minkä sille voi kun me ollaan niin hyviä!Sorajuna on ollut käytössä pitkän aikaa,ehkä vuosikymmeniä.Kehällä kulkee huomattavat määrät soraa.Tie on oikeassa paikassa kun on niin paljon kulkijoita.Suurimmaksi osaksi liikenne kulkee hyvässä yhteisymmärryksessä.On selvää että pikku konfikleilta ei voi välttyä.

      Kiitos asiallisesta arvostelusta!

    • ÄR420

      Turha kateellisten on poraa, jos mä saan käskee sorajunaa, ime vaan takarivintaavi munaa, käske rauhas pappatunaa.
      Vittu, mun soramoduuli aiheuttaa kadetta tiellä, huoltamoilla ja kotiparkissa. Perselävet ei vaan ole oikeutettuja käskemään valtavaa teiden jättiä ja sekös vituttaa paskakasoja.

      • kullinlutku

        Kuules impoapina, mulla on ABCDE-kortti ADR (kpl-tavara), rekalla Venäjällä ja, Baltian maissa, Euroopassa myös. Aja sinä vaan lasten hiekkalaatikkoleikkejä, me tosi rahtarit ajamme mantereelle. Jos et muuhun pysty kuin hiekkaa kuskaamaan, osanottoni läheisillesi.


      • isoRScania730
        kullinlutku kirjoitti:

        Kuules impoapina, mulla on ABCDE-kortti ADR (kpl-tavara), rekalla Venäjällä ja, Baltian maissa, Euroopassa myös. Aja sinä vaan lasten hiekkalaatikkoleikkejä, me tosi rahtarit ajamme mantereelle. Jos et muuhun pysty kuin hiekkaa kuskaamaan, osanottoni läheisillesi.

        Työnnä kapeit js plommit läskiseen perseeseesi. Olet paskakasa aikuisen soramoduuli kuskin rinnalla, joka painaa soraa meneen yötä päivää suomen paperitehtaiden valtaviin siiloihin. Meijän firmassa pohjasakka komennetaan ulkomaan ajoihin ja me kovista kundeista kaikista kovimmat saadaan valtavat soramoduulit ajoon. Jos emme hoida duunejamme, pysähtyy paperitehtaat nopeasti.


      • kullinlutku

        Sinä mikään sorapelle ees ole. Olet se risupartainen hämähäkkiraajainen pakettiautokuski kun vie aamulla mummoille ja paapoille ruoat palvelutaloon (hyvä homma sinänsä). Älä vittu tuu elvisteleen muka hiekkalaatikkojutuilla, kun olet vain mopokuski. Tapa ittes, runkkari.
        Te apinat, kun ette osaa mitään muuta kieltä kuin savoa, kartanluku huonoissa, niin silloin ajatte pääkaupunkiseudulla bussipysäkkien mukaan. Ei pääse eksyyn. Siinä hiekka-apinoille haastetta.


      • kullinlutku
        kullinlutku kirjoitti:

        Sinä mikään sorapelle ees ole. Olet se risupartainen hämähäkkiraajainen pakettiautokuski kun vie aamulla mummoille ja paapoille ruoat palvelutaloon (hyvä homma sinänsä). Älä vittu tuu elvisteleen muka hiekkalaatikkojutuilla, kun olet vain mopokuski. Tapa ittes, runkkari.
        Te apinat, kun ette osaa mitään muuta kieltä kuin savoa, kartanluku huonoissa, niin silloin ajatte pääkaupunkiseudulla bussipysäkkien mukaan. Ei pääse eksyyn. Siinä hiekka-apinoille haastetta.

        Niin, vaikka mä oon kahden alkoholistin ei toivottu jälkeläinen, ni sorarekan ratissa en pärjää. Kokeiltu on, paskat meni housuun. Se siintä....


      • ruskidodoka
        kullinlutku kirjoitti:

        Kuules impoapina, mulla on ABCDE-kortti ADR (kpl-tavara), rekalla Venäjällä ja, Baltian maissa, Euroopassa myös. Aja sinä vaan lasten hiekkalaatikkoleikkejä, me tosi rahtarit ajamme mantereelle. Jos et muuhun pysty kuin hiekkaa kuskaamaan, osanottoni läheisillesi.

        Audilla kehuit ajavasi viimeksi ja nyt ulos?Kerroppa vähän Venäjän tullista,meneekö karneella vai deklaraatiolla?Ja kumpi on sähköinen tullaus?Montako sivua on TIR karneessa?Ajoin sinne itse,annappa tulla juttua?


      • kullinlutku

        Ota sinä pelle rollaattorisi ja ajele sorakuormia sillä Alepan parkkipaikalla. Deklaratsija nada v granitsei Rossija, i takze mnoga propuskij. Vapaasti translitteroituna (taisi olla vaikea sana keharille, mutta meidän kirjaimilla foneettisesti kirjoitettuna).
        Joten menepä takaisin pakettiautosi ruoriin, jatka naisten polkupyörän satuloiden nuuhkimista, ja uusi Tekniikan Maailman tilauksesi. Kyllä sinä ehkä joskus vielä saat C-kortin, säkällä ehkä ABCDE-sellaisen fattan laskuun. Vitun rimppakinttu.


      • ruskidodoka
        kullinlutku kirjoitti:

        Ota sinä pelle rollaattorisi ja ajele sorakuormia sillä Alepan parkkipaikalla. Deklaratsija nada v granitsei Rossija, i takze mnoga propuskij. Vapaasti translitteroituna (taisi olla vaikea sana keharille, mutta meidän kirjaimilla foneettisesti kirjoitettuna).
        Joten menepä takaisin pakettiautosi ruoriin, jatka naisten polkupyörän satuloiden nuuhkimista, ja uusi Tekniikan Maailman tilauksesi. Kyllä sinä ehkä joskus vielä saat C-kortin, säkällä ehkä ABCDE-sellaisen fattan laskuun. Vitun rimppakinttu.

        Audilla Venäjälle!Hurraa,käännös meni ihan pieleen.Katoikko kastasta missä on Vaalimaa?Onko siellä ylityspaikka?On!!


      • ruskidodoka

        Audi meni lankaan!Venäjän liikennettä tunteva olis heti tiennyt että kysymys on kompa! Sitten se kerto hermostuksissaan itsestään että yrittää pakettiautolla ajaa C korttia,nuuhkii (miesten) polkupyörien satuloita ja lukee translaaattorilta Tekniikan Maailmaa!Kintut kin sillä on rimpassa,mikä se on?Audikin on varmaan ihan uusi ja kallis ja maksettu ja vanteetkin siinä on.Ei sillä soraa malta ajaa,Venäjälle vaan.

        Hyvin nauratti,lähden emännän kanssa lenkille,saunaa ja illalla on mukavaa Naisen kanssa.


      • kullinlutku

        Naisen kanssa? Sehän on se 180cm pitkä pakukuski, leikattu naiseksi. Transventtiili. Sehän sopii hiekkalaatikkoapinalle hyvin. Kakkoseen puskee kuitenkin, joten siinähän ei sukupuoli ratkaise. Kakkonen on ykkönen teille pervoille.


      • AjoKortteja
        kullinlutku kirjoitti:

        Kuules impoapina, mulla on ABCDE-kortti ADR (kpl-tavara), rekalla Venäjällä ja, Baltian maissa, Euroopassa myös. Aja sinä vaan lasten hiekkalaatikkoleikkejä, me tosi rahtarit ajamme mantereelle. Jos et muuhun pysty kuin hiekkaa kuskaamaan, osanottoni läheisillesi.

        Nyt jullit hiljaa. Mulla on ABCDEFGHIJKLMN.....Ö kortti ja mä tiedän kaiken junan käskyttämisestä. Ootte vaan kateellisia mulle. Mulla on lisäks HSLn kuukausikortti sillä ajelen seutuliikennettä. Hiekkalaatikon ulkopuolella ajelen S-etukortilla ja pisteet kerään K-bonuskortille. Kalastuskortti on vesiliikenteessä ja kela-kortilla saan lääkkeet halvalla. Venäjän liikenne on tuttu ja eurooppassa olen kotona. Afrikka on tullut koluttua Timbuktua myöden. Jenkki truckdriverinä ajelin ohjuskärkiä Irakissa. Seuraava raketti kun lähtee Cape Canaveralista, siinä on messissä Mars-mönkijä jonka ajoon mulla on voimassaoleva M-kortti.


    • AKTforevöö

      Älkää kiusatko meitä AKT:n jäsenistöä, me mennään lakkoon heti ! Perseet penkkiin !
      Soramunajuna seis ! Sit katotaan miten Suomi makaa.

      • RekallaMantereelle

        Kuulkaas nyt hiekkahomot. Te paiskitte duunia latvianapinoiden kanssa liksalla, huonommalla kalustolla, ja olette muka vielä ylpeitä duunistanne. Huh huh. Voimia omaisille, olette akuankkoja. Tai vieläkin huonompia.

        Menkää johonkin oikeisiin töihin.


      • kehällä
        RekallaMantereelle kirjoitti:

        Kuulkaas nyt hiekkahomot. Te paiskitte duunia latvianapinoiden kanssa liksalla, huonommalla kalustolla, ja olette muka vielä ylpeitä duunistanne. Huh huh. Voimia omaisille, olette akuankkoja. Tai vieläkin huonompia.

        Menkää johonkin oikeisiin töihin.

        Jos sinne ajat niin kyllä nuo höyryt haihtuu muutaman vuoden sisällä.Samaa tein nuorena,perhe ja muut arvot meni edelle en ole katunut että olen saanut nukkua vaimon vieressä yöt.Kato nyt uudestaa kalustoa,uutta on soran ajossa ja monessa muussakin.Palkoissa on euron ero,tiedän kyllä ne.Kilometripalkalla tilit ulkki ajossa jää aika pieneksi.
        Niin tyhmäksi ja katkeraksi vaikka autossa asuinkin tullut että halveksin muiden töitä.Hyvin kirjoituksesi kuvastaa itseäsi,varmaan omaiset on sinusta hyvin ylpeitä!


      • kullinlutku

        Koirat asuu kopissa, rekkamies asuu hotellissa yöt. Sulla mitään vaimoa oo, oma käsi on paras. Keikkapalkalla, hyvää ruokaa, halpoja hotelleja, vähän votkaa joskus, jne. Hiekkalaatikkoapinat vemputtaa parkkipaikoilla toisiansa, ja miettivät paljonko hiekkaa pitää viedä paperitehtaalle (buaaahhaahhaa). Surkimot ei osaa ajaa maantiellä, vaan pyörivät paskoilla autoilla kotikulmilla hiekkalaatikoilla. Siinäpä elämäntyönsä, ennen kuin kuolevat viinaan tai AIDSiin.


    • olisemmottiikunDallas

      Muistan ku Hakamäentientunnelia tehtiin niin siinä aamuruuhkassa liikennevaloissa alkoi sorakuski vittuilee henkilöautokuskille. No siinä herrat astu ulos ja pienen kärhämän jälkeen sorakuskia paukautettiin leuankärkeen, siihen loppu möhömahan uho. Oli se komeata katseltavaa!

    • Hyrylänhävittäjä

      Tämä on hävittäjä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe