hei mies tänään

ajattelenvainsinua

Mietin tässä että mitä tapahtuisi jos törmättäisiin vahingossa jossain..mä varmaan halaisin ja suutelisin sinua ..ja pillahtaisin itkemään kun on ollut niin kova ikävä..

30

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ollut jo kauan täällä........
      Oletko ikinä ottanut yhteyttä Nikoosi...
      <3

      • muistatväärin

        Alottaja on kirjottanu Pasille.


      • sivusta

        Mistä päättelet sen niin että pasille?oletko aivan varma...?


      • ajattelenvainsinua

        Aivan oikein ..Pasille meni ...ei kellekkään muulle..


    • roksi

      Tulisit luo. Soittaisit 0407430058

      • ajattelenvainsinua

        Ei kiitos.ET OLE HÄN ,nimittäin hän ei ikinä laittaisi numeroaan tähän kaikkien nähtäväksi..


    • kutenmissä

      nähtäisiin??

      • ajattelenvainsinua

        ihan missä vaan ..kuhan näen sinut..


      • ed-----
        ajattelenvainsinua kirjoitti:

        ihan missä vaan ..kuhan näen sinut..

        no ehdota jotain nii katotaa osuuko. eihän sitä tiedä...


      • ajattelenvainsinua

        Meiltä lähimmälle apsilla...sinne on 45min matka..


      • ajattelenvainsinua

        Klo niin 16


      • ajattelenvainsinua

        Hitto en pääsekkään ..kyllä potuttaa...en kyllä tiijä olisitko tullut sinne...?mä kyllä tulisin heti ku pyytäsit..


    • heivarokaa

      HIV varoitus!

    • mutei

      Raahessa.

      • ajattelenvainsinua

        ei todellakaan siellä, jossain muualla..mielellään...


      • Enmuuttaisitakaisin

        Raahe minun synnyinkaupunki. Kummatissa varhaislapsuuden kasvoin, kerrostalolähiössä. Isolla penskaporukalla leikittiin pallopaikalla piilosta. Kummatissa kerrostalot nykyään pistetään maan tasalle, toista se oli ennen. Sitten muutettiin Pattijoelle. Leikin semmosta pikkukovista ja ylpeilin vaikka millä, semmosellakin, kun penskana löydettiin pussilisia niitä lehtiä ja silmät suurina vahattiin ja luettiin ja lähettiin naapurin pojan kanssa kellariin kokeilemaan miltä mikäkin tuntuu. Ihme, että sain paljon kavereita, vaikka olin semmonen raaväsuinen suunsoittaja.

        Hullua se oli. Vaan ei lapsi ymmärrä ja ohan tuota ihmisiksi kasvettu niilläkin eväillä. Kuuluu tämä naapurin poika olevan joku johtaja Oululaisessa yrityksessä nykyään. Tervehditään, jos törmäillään. Kerran käveltiin vastakkain kaupungilla ja jostain syystä käännyin taakseni katsomaan.. hänkin katsoi taakseen silloin.


    • Alamuna

      Tiällä savonmuallako ? Kuopijo?

      • gyx6hihijpjojicuguciv

        Ei sinnepäinkään ...


      • Kinderyllätys

        Miksi luulit niin??

        Tää aloittaja tehtailee joka päivä näitä "ajattelen vain sua" aloituksia.

        Minä puolestani aattelen paljon muutakin kuin Savonmuan miestä. Vaikka paljon joo..

        Tahkolle mennään Marraskuussa, tuu sinne niin törmäillään vahingoissa.

        U know. Aika tapissa on tämä homma jo. Rakastan minä sitä miestä silti.

        Vastailen kuin oisit hän. Ikinä juuri vastaile enää..


      • ajattelenvainsinua

        Ap Ajatten kyllä paljon muutakin kuin erästä ihanaa miestä.Jopa sua vaivaa toisten kirjoitukset...sultako se on poissa kun täällä kirjoitan.....kirjoitan niin paljon ku haluan En kysy sulta lupaa..enkä ketä muultakaan..sitä varten nämä on että saa kirjoittaa..


    • johanpomppass

      Huono vitsi.

    • kaikkimukaan

      Kyllä täällä saa kuka haluaa kirjoittaa..EI tarvi nostaa numeroa..

    • aivantotta

      Sepä olisi kiva yllätys.

    • ajattelenvainsinua

      Ap Tässä aamukahvilla mietin haluatko sä nähdä tänään niin paljon kuin minä..siitä on aikaa kun viimeksi nähtiin..pikaisesti.haluaisin joka päivä niinkuin ennen ..joku vuosi sitten..tiedät kyllä ,olet minun päiväni pelastaja...kiitos sinulle..kaikesta kumpa voisin sen sanoa sinulle..

    • josolethän

      Kiitos. Ajattelen samoin sinua.

      • ajattelenvainsinua

        kyllä on ollut pitkät ja ankeat päivät, kun en ole nähnyt sinua, iso ikävä jos oot hän ...


    • ajattelenvainsinua

      Ps onko mitään mahdollisuutta nähä lähiaikoina oikeesti....?

    • ajattelenvainsinua

      Ap toivotan Pasille hyvää alkavaa viikkoa.. vaikka sadetta lupaili, olet ajatuksissani...ollut koko viikonlopun ..:)

    • ajattelenvainsinua

      Ap Hyvää huomenta ja hyvää työpäivää..jälleen perjantai ja viikonloppu tulossa..jotku juhlii mökkikauden päättäjäisiä. .mä en..

    • voi ,voi sentään rassukkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe