Miksi vesi maistuu pahalle?

paskavesi

Olen asunut porissa puoli vuotta enkä ole vieläkään tottunut veden makuun. Miksi vesi maistuu pahalta?

17

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkendalvater

      Ota vesi keittiön hanasta. Jos otat vessan pöntöstä viin saattaapi paska maistua.

    • cpolavi

      Porissahan on maan parhaita vesijohtovesiä. Kannattanee tarkistaa talon vesijohtoverkosto jos maistuu pahalta.

      • paskavesi

        Höpöhöpö ei ole parhaita. Olen juonut vettä useassa paikassa porissa ja aina pahaa. Muualta tulevat sukulaiseni ihmettelevät miksi vesi maistuu paskalta. Veikkaan että kyllä se keskisuomalainen vesi on parempaa kun porin paskavesi jota joutuu puhdistamaan jotta siitä saisi juomakelpoista ;)


      • tosiko.vesi-
        paskavesi kirjoitti:

        Höpöhöpö ei ole parhaita. Olen juonut vettä useassa paikassa porissa ja aina pahaa. Muualta tulevat sukulaiseni ihmettelevät miksi vesi maistuu paskalta. Veikkaan että kyllä se keskisuomalainen vesi on parempaa kun porin paskavesi jota joutuu puhdistamaan jotta siitä saisi juomakelpoista ;)

        Porissa on hyvänmakuinen vesi. Ei tarvitse veikata, koska tiedän.
        Taitaa paskanmakuinen suu olla sukuvika


      • paskavesi
        tosiko.vesi- kirjoitti:

        Porissa on hyvänmakuinen vesi. Ei tarvitse veikata, koska tiedän.
        Taitaa paskanmakuinen suu olla sukuvika

        On se kumma että muualla ei suu maistu paskalta. Taitaa olla siellä perus porilainen kirjoittamassa, tympeä ja äärimmäisen helposti provosoituva, ottaa henkilökohtaisena loukkauksena porilaisen veden arvostelun :D


      • tosiko.vesi
        paskavesi kirjoitti:

        On se kumma että muualla ei suu maistu paskalta. Taitaa olla siellä perus porilainen kirjoittamassa, tympeä ja äärimmäisen helposti provosoituva, ottaa henkilökohtaisena loukkauksena porilaisen veden arvostelun :D

        Ei se minua ota päähän, jos suussasi kaikki muuttuu paskanmakuiseksi.
        Ongelmasi takia puheesikin on muuttunut paskapuheeksi.


    • Etanolia

      Siitä se Porilaisten outous johtuu ;)

    • talossa.vikaa

      oisko talon vesijohtoverkko tiensä päässä?

    • osmonieminen

      Paskavedellä suu täynnä paskaa kun juo=paskanmakuinen vesi. Sukulaiset myös syövät paskaa.

      • tosiko.vesi

        Osuit asian ytimeen.


    • Ainaki meidän taloon länsi-Poriin tulee iha hyvämmakust vettä.

    • Jdjejwkwld

      Porin vesi ja vesihuolto on todettu suomen parhaaksi. Ja suomen vesi ja vesihuolto noin yleensä valittu maailman parhaaksi. Eli Porissa maailman paras vesi noin yleisellä tasolla. Toki jossain pikkukunnassa voi olla parempi.

      • Kirurgianluutnantti

        Mutta tämähän ei aloittajan järkeen mahdu. Opiskellessani Turussa totesin että ei edes kahvia voi silloisen Koulukadun asunnon veteen keittää. Samoin Hesassa Kluuvin alueella oli kyllä niin karmean makuinen vesi että hampaidenpesuunkin haettiin kaupasta vissyä.


    • Porinvaari

      En juo vettä.Juon pontikkaa.

      • nautintalisääntyy

        Onko se tehty hyvänmakuiseen veteen?


    • Porilaisethan

      laskevat paskavetensä jokeen ja ottavat siitä juomavetensä. Miksei se siis maistuisi pahalta?

    • peräreikä316

      Keväällä (2016) tedtsttiin nonin viikon ajsn tekopohjavettä, joka otettiin Kokellijoesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe