Matkamotoristit usein homoja

Jonne15v

Miksi isoilla matkahondilla ja bemareilla ajavat motoristit ovat niin usein homoseksuaaleja, tekeekä iso matkapyörä kuskistaan hinttarin vai onko hän jo valmiiksi piilohinttari kun ryhtyy motoristiksi?

22

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroppaKaikille

      Miksi työtöntä, sosiaalituilla elävää homokikulia moinen kiinnostaa?

    • Faijan_bmw

      Tuskinpa Jonne15v. on hirveästi tietoa vielä ko. aiheesta. Vasta oppinut ajamaan ilman tukipyöriä.
      No oikeasti tää Jonne on joku 19-21v. lippispäinen bemukuski, joka kuvittelee olevansa kova jätkä. Harmittelee sitä, että moottoripyörät ovat seksikkäämpiä kuin autot, mutta itsellä ei ole varaa eikä uskallusta hankkia korttia saati pyörää.
      Motoristeja ei hirveesti kiinnosta kaikenmaailman jonnejen mielipiteet joten turha provo.

    • gfgfgfgfgffgfgfgf

      Taas tämä jokakesäinen ongelma tuli aloituksessa esille, iso moottoripyörä, tällä kertaa iso matkapyörä kutistaa kivekset rusinan kokoisiksi sellaiselta, joilla ei ole varaa sitä itselleen hankkia, tämä purkautuu sitten kateuskiimaisena piipityksenä.

    • Aarno52v

      Miksi noin kriittinen suhtauminen asiaan joka on kaikkien motoristien tiedossa eli on julkinen salaisuus. Ei matkamotoristien homoutta pidä salailla sekä hävetä ja lakaista "maton" alle, olen "homosohvani" (Honda ColdWingin) ansiosta saanut kokea monta ihanaa "jäsentenvälistä " muiden miesten kanssa. Moni heistä on sanonut että jo pelkkä goretex pukuni ja ajosaappaideni näkeminen saa heidät kiihottumaan sekä haluamaan aitoa matkamotoristimiestä.

      • Tero_Hetero

        No, homostele ihan rauhassa, mutta älä yleistä. Suurin osa motoristeista ja ihmisistä yleensäkin on heteroja. Muuten ihmiskuntaa ei enää olisi olemassa.


    • KawaSika

      Jonne15 haluaa mahtimelaa pebaansa.

    • namuserät

      Sedät on yrittäny vikitellä, peppu hommiin, punaposkista teinaria?

      • HondaKurko

        Aloittaja, otatko kakkoseen? Kuivana? Kun sinua aihepiiri tuntuu noin kiinnostavan.


    • Ottomaani

      Mä oon matkamotoristi, mut ei mulla ole tietoa muiden matkaajien seksuaalisista suuntautumisista. Aika vähän olen kyllä muiden kanssa tekemisissäkään matkoillani, joskus jonkun sanan saatan vaihtaa, eikä kukaan ainakaan vielä ole ilmoittanut olevansa homo, bi tai hetero. Se oliskin kyllä vähän outoa sipasta vaikkapa ajoreitistä Krakovasta Prahaan jutellessa että juu siitä Brnon kohdilta käännyin pienemmille teille, olen muuten homoseksuaali, kun siellä on pohjoisessa niin hienot vuoristotiet ja maisemat Karpaattien sylissä.

      • HondaKurko

        Sulla mitää motukkaa oo. Handu sepaluksessa (omassa tai kaverin) vahdit poikien perseitä Kuopion yössä. Olet siis homoseksualisti.


    • SoliferPelle

      Mulla rupee seisoon aika ku nään ison Wingin. Aanuskin löystyy.

    • honkkelimiäs

      Jep sankarit kollaan ja anuksen eikun aunuksen..

      • ManneKiinni

        Taidat olla ruparesoripoikia. Ajatko Skodalla?


    • TaitaaAmisPelleäAhdistaa

      On tainnut Amis Jonnen muija lähteä motoristin matkaan ja nyt sitten itkee täällä katkeruuttaan kun joutuu tumputtaan!

    • goretexgay

      Olen vetänut muutamaa kymmentä matkamotoristia hanuriin mutta kun ne aukaseevat ajohaalarit niin pölähtää pirttiin ihan kauhee paskan haju. Perse on 500km ollut pesemättä joten en ole voinut kaikkia tuupata. Ne joita mahtimelallani vetelin, valittivat että eivät pysty muutamaan päivään istumaan ja meinaavat jäädä asumaan.Tämähän ei tietysti käy sillä moottoritie on kuuma.

    • goretexgay

      Mie en naista nussi. Kunnon matkamotoristin hikinen aanus on se paratiisi. Vaiks Kitteen nakkikioskilla. Sinapilla. Chiliä munaan vieraspaikkakuntalaisillle.

    • ErwinHoropainen

      Ajaa homosohvalla tai matkabemarilla, Ikää 45, orastavan pälvikaljun päällä räkärätti ja uusi goretex-asu sekä huomautus jokaisessa käymänsä huoltoaseman baarissa "perhana, en ole tänävuonna kerinnyt ajamaan Keski-Euroopassa kuin vain 50-60 tuhatta kilometriä, on ollut niin kiire töissä" on selvä osoitus siitä että kyseessä on valanvannonut matkahinuri.

      • Jokunenhomokai

        No ei kaikki matkapyöräilijät ole homoja, vaikka trolli niin väittää.

        Kai se on vähän niikuin että kaikki naisettomat drunkkarit eivät ole nettitrolleja, mutta kaikki nettitrollit ovat naisettomia drunkkareita.


    • HerkkuPunapääTyttö

      On ne homoi kaikki.

    • HerkkuPunapääTyttö

      Noi japsimopopellet ei oo koskaan nähneet pillanderii, ne pyrkii päälle kovin. Paittes ne tuhkaluukkupuolen pojat.Ne on vaan toistensa selässä.
      Melko huonoa mainosta lajille ovat. Vaselin.

    • PrideenEksyin

      Heillä oli viime kesänä perjantaisin kokoontumisajot, eli pridet Vehoniemen automuseolla. Oikein puistatti kun eksyin sinne yhtenä perjatai- iltana.

    • MonkeyBoy13v

      Mie sain kunnon kokemust tosimiesten töist. Kiitos, matkamotoristit. Miekin rupeen isona homoks, osta Honda Vinkin, ja tööttäilen pikkupoikii. Aanukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe