Haluan ulos kaapista

girlcrazy

Olen 1999 syntynyt tyttö Helsingistä.
Pienestä pitäen olen ollut erillainen. Muut ovat aina huomanneet sen. En käyttäydy tai pukeudu kuten muut, enkä edes haluaisi. Olen aina ollut se itsevarma tyttö. Se joka uskaltaa olla oma itsensä välittämättä muitten mielipiteistä. Se kaikki on kuitenkin valetta.
Annan aina kaikkien olettaa että he tietävät minusta kaiken, esitämällä vahvasti oman mielipiteeni oli mikä oli.
Kuitenkin aina kun keskustelu menee siihen, että puhutaan seurustelemisesta, pojista, vanhojentansseista alkaa minua ahdistaa. Yritän vaihtaa aietta, viedä keskustelua pois itsestäni puhumalla muista ja heidän suhteistaan sillä en ole kykenevä siihen itse.
Minä olen gay. Kyllä käytän englanninkielistä termiä, sillä lets face it lesbo kuullostaa tarttuvalta sairaudelta. Olen tapaillut kahta tyttöä ilman että olen kertonut siitä kenellekkään. Nyt taas sinkkuna sillä kuka haluaa olla tapailla kaapissa olevaa luuseria.
Hyväsyin homouteni jo vuosia sitten. En vain saa sanoja suustani. Kunnes tänään pystyin ensimmäistä kertaa sanomaan sanat "Olen gay" ääneen omalle peilikuvalleni.
Se että minulle rakkaimmat ihmiset eivät tiedä tätä osaa minusta raasta sisintäni. Tunnen jatkuvaa syyllisyyttä. Se ei lähde pois vaan seuraa minua kaikkialle. Mitä ikinä teenkin ja kenelle ikinä puhunkaan, syyllisyys tuntuu vatsanpohjallani.
Olen kuullut tarinoita ihmisistä joitten perheet ja ystävät hylkäävät heidät saatua selville heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan. on 99% todennäköistä että he olisivat fine asian kanssa ja elämä jatkuis normaalisti mutta se 1% todennäköisyys ett he eivät ole fine asian kanssa pelottaa minua. Minulla on kerrankin ystäviä ja asiat hyvin perheeni kesken, En halua menettää sitä... Miten voin kertoa, milloin, missä ja onko minun pakko? Onko kertominen ainoa tapa saada loppu syyllisyyden tunteesta joka raasta sisintäni?

11

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kaapissa. Millä kirjoitit tämän viestin? Onko sinulla älypuhelin? Miten latasit sen? Oletko ollut kauan kaapissa? Onko siellä pistorasiaa laturille? Mikä puhelimesi on? Ei kai vain iPaska? Älä osta sellaista!

      Anteeksi, en vain voinut vastustaa..

      Mutta suosittelen vain kertomista, kyllä perheesi ainakin ymmärtää. Luulisin ainakin.. ei siinä varmaan muuta vaihtoehtoa ole, toinen on se että pidät sen sisälläsi..

    • mammatoimintaa

      haistakaate vittu. tää tyttö, suosittelen että kysyt näiltä, mitä mieltä ne on homoudesta. ja sitten jos sanovat et ei välii oo, nii sit voit kertoo.

    • Vaahtokassi_

      Prasta on vain olla ihka oma itsensä. Älä pidä todellista sinääsi sisällä vaan nauti elämästä.

      • kaapiinvaan

        Mutta älä ihmettele jos sinua uhkaillaan ja elämästäsi tulee helvettiä :DD


      • häää
        kaapiinvaan kirjoitti:

        Mutta älä ihmettele jos sinua uhkaillaan ja elämästäsi tulee helvettiä :DD

        Miks ei pitäis ihmetellä jos joku uhkailee ilman pätevää syytä?


    • kerro vaan eka varmaankin perheelle ja sitten ystäville..?

    • EnVitsaile

      Heyyy Oon saman ikäinen ja Helsingistä myös ja siis (biologisesti) tyttö, Oon panseksuaali ja haluaisin tyttöystävän. voidaaks jutella jossain?

    • lakanakana

      Lakanakana mee vittuu

    • Totajooo

      Todennäköisesti he aavistelevatkin että olet lesbo. Vanhemmat huomaavat tälläiset jutut

    • vkmvxf

      Helsinki on varmaan maan paras kaupunki tulla kaapista. Aina löytyy vapaamielisiä ystäviä vaikka joku pönttö suhun suuttuisikin.
      Voit toki halutessasi odottaa muutaman vuoden että lukio loppuu ja olet eri lailla itsenäinen ihminen luomaan elämäsi. Itse en ainakaan sinun iässäsi ollut minkään seksuaalisuuden harjoittaja tai identifioitunut. Monet ei varmaan vielä ole. Tai mieti kuinka moni tuttusi ei ole koskaan ilmaissut olevansa jompaakumpaa. Mutta jos sulla sellainen jo on... Olemuksensa peittely on raskasta ja jos sen tarkoitus on vain ajan voittaminen niin tuskin kannattaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe