Mikä naisessa on vetoavinta?

sejokinhänessä

Mikä naisessa on sinusta erityisen vetoavaa?
Ensivaikutelman merkitys, pitikö paikkansa?
Tuliko/tuleeko teistä pari?

12

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KkeeeTati

      Ihailemassani naisessa on kaikkein viehättävintä älykkyys ja empaattisuus. Pidän tavasta, jolla hän on maailmassa: hän on hoikka ja kävelee jotenkin vähän poikamaisesti harppoen, aika nopeaa. Jo ensitapaamisella sain hänestä älykkään kuvan. Me emme ole vielä yhdessä, mutta toivottavasti joskus! Hän asuu yksin, mutta en ole täysin varma hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Toivottavasti joskus...

    • HänelläOnHyväSydän

      Yleisesti ottaen naisessa kiehtoo katseen ja kosketuksen voima. Yksi katse ja yksi kosketus voi muuttaa ihan kaiken! Sellainen voimanlähde on pakko ottaa tosissaan. Jos näillä tasoilla kolahtaa, se on sitten siinä. Kivalla tavalla kolahti pari viikkoa sitten ;) jäi kytemään ja kutkuttamaan toive nähdä uudelleen. Voi olla, että nähdään jo nyt viikonloppuna...

    • hmnnnhh

      Ensivaikutelma piti paikkansa niin hyvässä kuin pahassakin.

      Seksuaalinen nainen on vetoava, sellainen olen itsekkin. Mielellään Kinky ja sellaisia onneksi olen onnistunut löytämäänkin elämässäni.

      Ei tullut paria. Siihen taas vaikutti toisen psyykkiset ongelmat ja tunteettomuus.

    • Tiiataan

      Ikä. En pääse siitä yli taikka ympäri. Mun mielestä elämää nähnyt, viisikymppinen nainen on vain mitä vetoavin, ihmeellisin olento. Harmittaa ajatus, että tuskin löydän koskaan ketään sen ikäistä naista, jota sattuisi myös kiinnostamaan tällainen junioritapaus. :D Itselläni ikää siis mahtipontiset 22 vuotta.

      • kelpais

        Kyllä tälle seniorille kelpais hyvinkin juniori ;)


    • Oisitpamun

      Ensin kauneus, erityisesti sielukkaat silmät. Sen jälkeen herkkyys, älykkyys ja luovuus. Seuraavassa vaiheessa se, että on henkisesti tasapainossa ja osaa tarttua hetkeen ja nauttia siitä. Ei tullut, tähän mennessä.

      • pancakeeyes

        Mä oo aina fundeerannu millaset on sielukkaat silmät?


    • reiluistareiluinhän

      Hänessä on vetoavaa se, miten hän on omistautunut työlleen, miten hän on samaan aikaan lempeä ja jämäkkä, miten hän pitää langat käsissään ja paletin kasassa. Hän on kertakaikkisen ihastuttava omana itsenään. Hän herättää luottamusta. Hänen vaikutuspiirissä on helppo olla. Toivon, että saan tutustua häneen paremmin.

    • SociallyAwkwardPenguin

      Asenne kohdillaan.


      ...Ja hymykuopat. ;u; <3

    • SäVetositMuhun

      Naisessa on vetoavaa itseluottamus ja toisien hyväksyminen sellaisina kuin he ovat. Toisten arvostelu on kyllä "turn off" minun mielestäni. Omat mielipiteet pitää olla asioista, mutta pitää myös kunnioittaa muiden mielipiteitä ja osata tehdä kompromisseja. Tottakai alkuvaiheessa hyvä ulkonäkökin on vetoavaa ja miks ei myöhemminkin.

      Ensivaikutelma ei kuitenkaan välttämättä merkkaa mitään. Minulla yleensä kestää jonkin aikaa ennen kuin ihastun toiseen. Yleensä odotan toiselta aloitetta, kun en halua pettyä ja kun toinen tekee aloitteen niin yleensä se on sitten menoa. Suurin ihastukseni tuli alkuun hyvin lähelle minua ja oli vain siinä hiljakseen. Se oli kyllä vetoavaa ja silloin parikymppisenä uutta ja jännittävää minulle. Illat aina menikin häntä miettiessä. En edes tiedä miksi hän tuli niin lähelle ja oliko edes naisiin päin. Jotain vetovoimaista jännitettä meidän välillä kuitenkin oli, jota en ole vieläkään unohtanut. Paria meistä ei koskaan tullut, vaikka ehkä salaa niin toivoinkin. Tiet erkaantuivat eri suuntiin, enkä oikein saanut hänestä koskaan selvää mikä hän oli naisiaan, vaikka itse en suuntautumistani peitellytkään vaan olin oma itseni. Ehkä hän oli vain hetero, joka testaili omaa vetovoimaansa... Tiedä häntä, ehkä otan joskus vielä selvää.

      • Tää oli hyvä kirjotus nimimerkki SäVetosit Muhun.


    • Täyslaidallinen

      Katse, silmät, hymy, ääni, naru...tunne, että hän tulee lähemmäs joka kerta kun kohtaamme. Pieni kosketus ja leikkimielinen sanojen käyttö. Voiiih... tämä taitaa olla menoa johonkin mitä en tiedä. Olen kerran aikaisemmin kokenut vastaavaa ja se oli menoa kerta laakista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe