Yks näistä monista tarinoista

virhevalinta

Pyydettiin aikanaan lapselle (2v.) kummiksi miespuoleinen ystävämme. Hän kävi 1-2 kertaa viikossa kahvilla, harrastivat mieheni kanssa liikuntaa, käytiin baarissa ja mökillä ym. Ajattelimme että pyydämme häntä, koska oli niin paljon läsnä.

Puoli vuotta lapsen syntymästä hän löysi naisen (oli vuosia sinkku) ja siihen loppui näkemiset. Hän oli yli puoli vuotta meillä käymättä,ja tuli kun oli pakko eli lapsen synttärit. Nyt siitä taas melkein puoli vuotta eikä kuulu tai näy.

Mua niin pistää vihaksi tämmöinen. En voi naista tästä syyttää mut miten yli 30v. ihmiset voivat olla näin idiootteja? En aattele tätä pelkästään lapsen takia vaan myös mieheni ja minunkin. Siis että mekin olemme menettäneet kaverin. Miehet harrastivat liikuntaa ja yhtäkkiä tää kaveri ei enään pyytänyt miestä mukaa ja jos olimme kaveriporukalla liikkeellä ja mies oli esim.lapsen vahtina niin hän ei edes kysynyt et miks mies ei tullut tai mitenkään harmitellut kun hän ei tullut (mutta monet muut taas ilmaisivat tämän).

Miten naiset voi noin paljon vaikuttaa miehiin et ei enää löydykään kavereille aikaa? Ennen helkkari miltei asui meillä, tekivät kaikkee yhdessä. Ja tämä muutos tapahtui heti naisen tultua kuvioihin eli mitään riitaa tms.ei ole syynä tähän. Nainen on 3vuorotyössä niin miksei tää kaveri voi tulla sillon ku nainen on työssä?

Mieski on sanonut et harmittaa mut minä olen enemmän murheissaan ja vihainen, ehkä jopa mustasukkainen (??).

Eli tämä on taas yks näistä monista valituksista ku tulee tehtyä virhe kummin valinnassa. Onneks hän ei ole ainoa kummk, ja toisella puolen suomea asuvat ovat läheisiä.

4

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekava_kirjoitus_sinulta

      Eli sinulta lähti potentiaalinen salasuhde, niinkö? Vai mitä yrität kirjoittaa? Katsoitko jo kummiksi valkatessasi, että tuosta tulisi hyvä uusioisä lapselle?

    • Blackwomanyes

      Ei kannata lähteä Kummiksi. Ex muija petti ja siihen loppuivat yhteydenpidot eron jälkeen. Älkää suostuko maksumieheksi. Kummia ei kukaan muista kun lahjojen toivossa.

    • pappapilaakaiken

      Myös papat unohtaa usein omat lapsenlapset, kun löytyy uusi nainen ja tämän naisen lapsenlapset kyllä pappa huomioi.

    • Pummikummi

      Unohtakaa pummit
      Vanha kemiläinen sanonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe