Uuden edessä

Tulipunakukka

Nyt se sitten tapahtui, mies jäi kiinni. Pari vuotta meillä ollut salasuhde ei ole enään salaisuus. Mies on nyt tulisilla hiilillä vaimonsa ristikuulustelussa mutta itselläni -pakko myöntää- on aivan upea olo. Suunnitelmani on toteutunut täydellisesti. Uskon että näin on tarkoitettu. Rakkaani ja minä saamme toisemme. Lapset sopeutuvat tilanteeseen ja miehen vaimokin varmaan löytää jonkun. Helppoa ei tule varmasti olemaan, mutta onneksi melkein kaikki omaisuus on miehen nimissä. Tänä kauniina elokuun päivänä olen täynnä positiivista uskoa tulevaisuuteen. Sille nostan maljani!

44

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oottelerauhassa

      Onneksi meillä on avioehto ja iloitsen suuresti, että mulla on enemmän omaisuutta kuin miehelläni. Vaikka tuskin eroon edes päädytään. Valmistaudu siihen, että sä jäät nyt kuin nalli kalliolle. Ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun vieraan kanssa vehtaa. Mua suututtaa, että sen pitää aina valehdella sille toiselle kaikenlaista. Kertoisi totuuden, ettei aio koskaan musta erota. Se oottaa, että mä sen eron otan. En ota. Miksi ottaisin? Meillä menee muuten hyvin, arki sujuu ja seksi on intohimoista ja sitä on todella paljon.

      • joojoojoo_o

        Joo joo... Muutama kysymys heräsi: entäs, jos tuleekin se kerta, että mies rakastuu toiseen tosissaan ja jättää sinut? Sinua "suututtaa, että sen pitää aina valehdella sille toiselle kaikenlaista" - ai sinua ei suututa, että mies on pettäjäsika, joka juoksee panemassa muita jatkuvasti? Onko kiva jakaa oma aviomies vieraiden naikkosten kanssa? "Seksi on intohimoista ja sitä on todella paljon" - missäs välissä sitä ehtii olla "todella paljon", kun ukko juoksee vieraissa koko ajan? Tai niin no, ilmeisesti olette niin varakkaitakin sitten vielä, ettei tarvitse töissä käydä?


      • Sivuhuomio
        joojoojoo_o kirjoitti:

        Joo joo... Muutama kysymys heräsi: entäs, jos tuleekin se kerta, että mies rakastuu toiseen tosissaan ja jättää sinut? Sinua "suututtaa, että sen pitää aina valehdella sille toiselle kaikenlaista" - ai sinua ei suututa, että mies on pettäjäsika, joka juoksee panemassa muita jatkuvasti? Onko kiva jakaa oma aviomies vieraiden naikkosten kanssa? "Seksi on intohimoista ja sitä on todella paljon" - missäs välissä sitä ehtii olla "todella paljon", kun ukko juoksee vieraissa koko ajan? Tai niin no, ilmeisesti olette niin varakkaitakin sitten vielä, ettei tarvitse töissä käydä?

        Huomio sivusta! Miten ihmeessä kakkosia ei häiritse sen kultamunan jakaminen vaimonsa tai muiden syrjähyppyjen kanssa? Kuola valuen odottavat luuserin vapautumista...ihan hirveetä itsetuhoa.


      • oottelerauhassa
        joojoojoo_o kirjoitti:

        Joo joo... Muutama kysymys heräsi: entäs, jos tuleekin se kerta, että mies rakastuu toiseen tosissaan ja jättää sinut? Sinua "suututtaa, että sen pitää aina valehdella sille toiselle kaikenlaista" - ai sinua ei suututa, että mies on pettäjäsika, joka juoksee panemassa muita jatkuvasti? Onko kiva jakaa oma aviomies vieraiden naikkosten kanssa? "Seksi on intohimoista ja sitä on todella paljon" - missäs välissä sitä ehtii olla "todella paljon", kun ukko juoksee vieraissa koko ajan? Tai niin no, ilmeisesti olette niin varakkaitakin sitten vielä, ettei tarvitse töissä käydä?

        En ymmärrä kysymystäsi. Jos rakastuu niin on vapaa lähtemään, niinkuin on muutoinkin. En pistä vastaan enkä pakota häntä olemaan kanssani parisuhteessa.
        Ei mua suututa, että mä jaan hänet jonkun kanssa. Jaathan sinäkin, sen saman pettäjäsian, ainakin mun kanssa. Seksiä hän harrastaa sun kanssa kun baarissa käy, illan päätteeksi. Eikö niin? Eikö sua suututa, ettet ole ainoa nainen hänen elämässään? On kivaa, on. Aikansa.


      • joojoojoo_o

        Ai, alkoiko nyt kylmätä? Justhan itsevarmana lurittelit, miten "tuskin edes eroon päädytään", niin nyt vedät tuon "on vapaa lähtemään"-kortin esiin.
        Jos lähtee vehtaamaan varatun kanssa, tekee tietoisen valinnan, että jakaa varatun tämän kumppanin kanssa. Tuskin sinä menit tämän pettäjäsian kanssa kimppaan jakaaksesi hänet milloin minkäkin vosun kanssa - tai sitten olet todella avarakatseinen ihminen, jos noin alun alkaen ajattelit. Eihän se sinun miehesikään sitten mikään pettäjäsika ole, teillähän on avoin suhde?

        Okei, mies siis poikkeaa panemassa kakkostaan matkalla baarista kotiin - ja sitten alkaa se teidän "intohimoinen seksi"... Kuka mistäkin nauttii, siinäpä teitä on kaksi kynnysmattoa... Mutta hei, onnittelut, olet tosiaan harvinaisen avarakatseinen vaimo, tuollaisen edessä moni paikkaasi havitteleva vosu jää nuolemaan näppejään. Miksi tosiaankaan mies sinut jättäisi, kun takaat hänelle täydellisen elämän: komeat kulissit ja perhe-elämän, ja mahdollisuuden käydä viihdyttäytymässä vieraissa sängyissäkin. Jee....


      • Haaremi
        Sivuhuomio kirjoitti:

        Huomio sivusta! Miten ihmeessä kakkosia ei häiritse sen kultamunan jakaminen vaimonsa tai muiden syrjähyppyjen kanssa? Kuola valuen odottavat luuserin vapautumista...ihan hirveetä itsetuhoa.

        Totta, todella itsetuhoista. Vituttaa ja ahdistaa joka ikinen päivä, kun yhteisen ihanan ajan päätteeksi mies meneekin vaimonsa viereen. Ja vituttaa ja ahdistaa, kun en vaan saa katkaistua tätä suhdetta.


      • älävahingoita
        oottelerauhassa kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi. Jos rakastuu niin on vapaa lähtemään, niinkuin on muutoinkin. En pistä vastaan enkä pakota häntä olemaan kanssani parisuhteessa.
        Ei mua suututa, että mä jaan hänet jonkun kanssa. Jaathan sinäkin, sen saman pettäjäsian, ainakin mun kanssa. Seksiä hän harrastaa sun kanssa kun baarissa käy, illan päätteeksi. Eikö niin? Eikö sua suututa, ettet ole ainoa nainen hänen elämässään? On kivaa, on. Aikansa.

        Vai rakastuu. Kuinka monetta kertaa? Kyllä se pettäjä tulee pettämään sinuakin. Olet varmaan hyvin nuori, tyhmä ja umpirakastunut. Älä kuitenkaan vahingoita lapsia siinä kiimassasi jota rakkaudeksi luulet.


    • elluhalloyb

      Voi nais parka
      Ken raunioille rakentaa........
      Mitä omaisuus...sun täytyy olla vähän pipi(*_*)😈

    • sitäsaatmitätilaat

      Eiköhän se äijä jää vaimonsa ja lastensa luo. Sä saat palkaksi vain huonon maineen ja haukut ainakin mieheltä. Älä luule itsestäsi liikoja. Tuskin olet edes ensimmäinen vieras jota panee. Ota järki nyt päähän sieltä jalkojen välistä. Sairasta nauttia petetyn tuskasta. Kukaan täysjärkinen ei halua pettäjästä itselleen puolisoa. Ai niin, sä etsitkin sitä elättäjää. Toivottavasti heillä on avioehto ja vieläpä sellainen, että koko omaisuus jaetaa puoliksi riippumatta siitä kenen nimissä se on.

    • hävettääollanainen

      Vaikka aloitus onkin tarkoitettu provoksi niin pahasti pelkään, että tuollaisia naisia on olemassa. Naisia, jotka tekee mitä vaan että saavat parisuhteessa olevan ihmisen itselleen. Jos on totta, niin eiköhän ap itse ole miehen temput puolisolle paljastanut. Häpeän kanssasisarieni käytöstä.

      • totta-turiset

        hävettääollanainen, niin totta. Kokemusksesta sanon että totta turiset.


    • kokenutsentietää

      Ja sitten alkaa ositus, lasten huoltajuus, tapaamisoikeudet jne. Jos vaimo on kaukaa viisas niin järjestää joka toisen joulun, pääsiäisen, vapun, juhannuksen vapaaksi.
      Jos on koulussa olevia niin saatte nauttia perhe-elämästä joka toinen viikonloppu sekä vähintään 4 viikkoa muuten vaan vuosittain. Siinä sitten ihanaa romanttista vietetään kun lapset ovat isänsä hoidossa ja sinä keittiössä laittamassa aamu- väli ja iltapalaa. Kakkossuhdehan perustuu siihen että ollaan vaan kaksin. Suhteessa ei ole rajoituksia koska mennään esim. sänkyyn. Siinä se pettäjä on kohta uudella pettäjäntiellä kun itse et enää olekaan niin hehkeä raatamisen jälkeen. Vai onko sinulla itsellä lapsia, no siinähän yhdistetään. Näissä jutuissa loppujenlopuksi "voittaja" on petetty joka saa järjestää elämänsä uudeksi.

      • emmesopeutuneet

        Eikä kannata yhtään kuvitella että sen toisen lapset edes "kakkoshoidosta" pitäisi, koskaan. Itse olen inhonnut isäni kakkosta, nyk. yksä, yli 25 vuotta. Halveksin tuollaisia laskelmoivia naisia. Lapset eivät sopeudu, uskokaa pois.


    • TörkeeAloitus

      Vaikka omaisuus miehen nimissä, niin puolet siitä kuuluu vaimolle, mitä sä sitäpaitsi himoitset toisten omaisuutta. Et ole tehnyt työtä sen eteen yhtään.

      • AiEiVai

        oo tehnyt mitään? Eikö tuo mainostanut olleensa "panona" pari vuotta?


    • Kakkosenapysyt

      Älä huoli tuskin tulee helppoa eroa. Ja jos se olen minä vaimo olen teistä tiennyt pitkään. Ja se omaisuus vaikka miehen nimellä se jaetaan tasan. Samalla teen todella hitaaksi tämän prosessin teille. Ja vaikka luulet että kiinni jäi emme eroa tulet näkemään. Muistele maljoja rauhassa. En suostu helppoon eroon. Älä nuolase liian aikaisin.

    • Kakkosiamonenlaisia

      Mistä tiedät sen jääneen kiinni? Ja miksi tulisilla hiilillä? Kunhan valehtelee sulle ja pelaa aikaa. Tuskin siellä kotona mitään tiedetään. Olet kyllä niitä kakkos naisia joita voi käyttää hyväksi mennentullen. Tälläisiä säälittäviä naisia löytyy. Ei se kuule aina ole niinkuin kuvittelet. Ei aina kakkosen pitäminen johda eroon. Tiedän parikin paria joilla ukoilla kakkonen jota käyvät hoitelemassa. Vaimotkin varmaan tekevät samaa. Jos tästä kyse? Sulla usko teihin kova. Ei kyllä kannata salasuhteella aloittaa ei onnistu. Ette kykene koskaan luottamaan toisiinne. Olette jo pettäneet miksei se tapahdu uudestaan? En kyllä alkaisi suhteeseen varatun kanssa juuri tuon takia.

    • Kakkosenajäät

      Älä juhli ei se salasuhde ole kenellekään kunniaksi. Häpeä enempi joten sitten vasta kun mies eronnut ja vapaa seurusteluun voi juhlia. Ottakaa edes huomioon ne teidän lapset. Onpa ihanaa kun mies jäi kiinni. Nyt se miten asia tuli ilmi kertoo sen miten ero ja omaisuus jaetaan loppujenlopuksi. Koska jos tuo puoliso suuttuu ja sai tiedon kyliltä ei tule olemaan hyvä ero. Eikä teidän suhde tule saamaan hyvää jatkoa. Enempi säälittää nuo teidän lapset koska ovat syyttömiä. Ihan aikuisten oikeasti jätä salasuhde koska sun omat muksut tulevat sen kuulemaan isompina. Kuinka arvostavatkaa äitiään sen jälkeen. Nämä on oksettavia juttuja!

    • Tulipunakukka

      Huh! maljoja tulikin nostettua eilen useampi kuin oli tarkoitus.. Huojentunut olo. Naamiot on riisuttu eikä meidän tarvitse rakastaa salassa. Miehellä toki enemmän menetettävää kun minulla, mutta ymmärtääkseni heillä on avioehto joka suojaa miehen perittyä omaisuutta. Vaimo (pian ex-vaimo) saa kyllä osuutensa, ei tässä ketään puille paljaille jätetä! Näin se vaan joskus menee. Vaimo on jo vuosikaudet ajanut miestä pois luotaan. Tietysti omakin rooli muuttuu. Arki astuu kuvioihin, eikä enään ole sitä salaisten kohtaamisten kihelmöivää tunnetta.. Olo on kuitenkin luottavainen. Annan elämän viedä!

      • itseppätilasit

        Onko se mies sanonut sulle, että ero tulee? Onko paperit jo laitettu eteenpäin? Mitä hemmettiä sä miehen omaisuudesta puhut? Se ei kuulu sulle. Vai etsitkö oikeasti elättäjää itsellesi ja lapsillesi? Toivottavasti on edes kunnon darra maljojen nostelun ansiosta ja toivottavasti iskee morkkis kun tajuat minkä kuorman saat itsellesi. Pettävän miehen ja hänen lapset teille vähintään parin viikon välein. Mahtavaa!
        Vaimolle onnea että pääsee paskasta eroon.


      • Kilistellään

        No niin tulihan se sieltä vaimo yrittänyt vuosia jo eroon. Joten odotti että mies hankkii salapanon jota käynyt kaksi vuotta jyystämässä eikä ole eroa hakenut? Mikä tässä kuviossa mättää?typerähän tuo mies on jos vaimo halunnut jo vuosia eroon miehestään niin mies menee ja nolaa itsensä hankkimalla salapanon. Ei ole todellista ei tuota kukaan usko! Trolli mikä trolli! Hyvät naurut kyllä sai lukiessaan. Hyvää ajanvietettä saimme kiitos siitä!


      • Kukasaarahat
        Kilistellään kirjoitti:

        No niin tulihan se sieltä vaimo yrittänyt vuosia jo eroon. Joten odotti että mies hankkii salapanon jota käynyt kaksi vuotta jyystämässä eikä ole eroa hakenut? Mikä tässä kuviossa mättää?typerähän tuo mies on jos vaimo halunnut jo vuosia eroon miehestään niin mies menee ja nolaa itsensä hankkimalla salapanon. Ei ole todellista ei tuota kukaan usko! Trolli mikä trolli! Hyvät naurut kyllä sai lukiessaan. Hyvää ajanvietettä saimme kiitos siitä!

        Samoin minä nauroin tuota vaimo halunnut eroon jo vuosia ja ukko menee hakemaan salapanon jota jyystää kaksi vuotta. Yhtäkkiä kiinni jää asiasta ja on nyt sitten kuulusteltavana ja vielä kärvistelee! Ei kyllä kuullosta ihan hyvältä kuviolta. Taitaa se omaisuus ollakin vaimon nimissä. Mitähän tästä seuraa? Ai niin sehän oli se ero ja salarakkaan esittely muille! Joopa Joo nyt kaikki salasuhteessa olevat varatut säikähtää miten nyt suu pannaan jos oletkin juuri se salapano! Ihan tyhmä juttu ja naurettava jos tällä on edes vähääkään todellista taustaa.


    • iyyi

      Jos kaikki omaisuus on miehen nimissä eikä avioehtoa ole, niin mies ei eroa. Ellei sinulla ole varaa elättää häntä.

      • ituijyjtf

        Miksi muuten aina heitetään näitä elättämis-kortteja kehiin? Kyllähän aikuinen ihminen vastaa ihan itse omasta elannostaan - toki eron yhteydessä tehdään ositus, mutta so what, se tehdään joka tapauksessa, on taustalla pettämistä tai ei.
        Mieheni - selvyyden vuoksi: tapasimme 3 vuotta hänen eronsa jälkeen - joutui maksamaan pitkän pennin tasinkoa exälleen, joka heidän liittonsa ajan oli ollut työttömänä ja opiskelijana. Mies tiesi tilanteen - mutta kun liitto on huono, se on huono ja muutaman tonnin tasinko on pientä, kun kyse on henkisestä hyvinvoinnista.


      • provohantuoon

        Miksi sitten ap hehkuttaa, että omaisuus on suurimmaksi osaksi miehen nimissä jos sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa? Elättäjää hän etsii, muutoin ei olisi miehen varallisuutta vetänyt esiin. Tottakai asiat pitää hoitaa lain mukaan. Siltikään omaisuuden jaot sun muut ei kuulu sille uudelle puolisolle. Hänellä ei ole oikeutta hyötyä siitä yhtään. Niinkuin ap haaveilee.
        Oikeasti ap on provo. Tai sitten kakkonen, joka mielikuvituksiaan kirjoittelee. Ainakaan kukaan täysjärkinen ei hehkuta että saa pettäjän itselleen.


    • eurojaNytMulle

      Kakkonen on nyt vailla palkkaa kahden vuoden työstä.

    • kjghkjxc

      Huono provo.

    • KakkosetRy

      Ajan omaa etuani, ei väliä, miltä muista tuntuu, koska
      a) En petä ketään
      b) elän omaa elämääni

      • Karmaisabitch

        Onnea vaan valintaasi, muista sanasi sitten kun sinun tunteista ei välitetä. What comes around, goes around.


      • KakkosetRy

        Ai niin unohtui kolmas kakkosten fraasi:
        c) eihän tunteille mitään voi! ( joten voin surutta olla varatun kanssa)


    • Niinnämänähty

      Noo, tekaisehan pari mukulaa onnenhuumassasi unelmien petturimiehesi kanssa, niin kyllä se alkaa taas vilkuilemaan vihreämpää aidan toiselta puolelta, kun arki astuu kuvioihin.

      • mies55hki1

        juuri samaa mieltä,,,,,,,,ei se mies ole uskollinen sinullekkaan...arki tulee eteen...


    • Bu_aaahhhh

      Sama sille onko provo vaiko totuus. On selvää että jos mies jolla on avioehto omaisuudestaan vaimonsa kanssa, ei tule jakamaan omaisuuttaan senkään kakkoskan kanssa! Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Vaikuttaa olevan molemmat päät höyryssä tämän ketjun aloittajalla, jos tuossa on totuus on tilanne naurettavampi hänen itsensä kannalta. Innolla odotettu karkkipaperiin kääritty pas.ka on haukattu, turha töpeksiä. Kakkosta kirvelee pian enemmän kuin alkuperäistä vaimoa joka on miestä jo tyköään pois ajanut.

      • Einepysysalassa

        Sama tunne tuli mulle että tuo kakkonen selittää itselleen ja muille kun aloittaa nyt suhdetta joka alkoi paskasti. Omaatuntoa kolkuttaa selkeästi. Pitäähän se nyt selittää kaikille niille ihmisille kuinka puhtaalla pöydältä aloitettiin. Tiedätte molemmat että jatkossa ette voi esiintyä niin vapaasti kuin normaali suhteessa olevat. Teistä puhutaan ja rankasti kuten tulette sen huomaamaan. Ja se tulee ulottumaan myös lapsiinne. Salasuhde josta puhutaan tuo kaiken sen naurettavuuden parisuhteelle. Toki kun keskenään olette ei se tunnu. Mutta oottakaapa se todellisuus joka tulee esille tämän tästä ja eri puolilla. Jos selviätte siitä silloin kuulutte toisillenne.


    • paskanjauhantaa

      Ja paskat sitä kukaan jaksa jauhaa pitkään miten on tavattu; salassa vai salaamatta. Näitä suhteita on maailman halki ollut ja tulee edelleen olemaan, vaikka kuinka moralisoijat jäkättää, mikään ei muutu, turha leukoja louskuttaa.

      • HowStupid

        Epärehellisyyttä ei voi puolustella sillä, että aina on tehty näin, siis väärin.


      • Salapanonkumppanioon

        En minäkään välitä vaikka mun kaverit juoruais. Kiva kävis sen entisen salasuhteen kanssa kylässä ja ne naureskeliss mun panolle. Niinpä en välitä. Tuskinpa se panonikaan välittäisi kavereistani mitä tuota nythän sitten jyystetään ihan luvan kanssa. Siitä huolimatta ne naureskelee mun teoista. Ei välitetä maineesta eikä muustakaan onhan tämä jo alunperin lähtenyt jutuista liikkeelle.


    • mies55hki1

      no joo, jos tuo oli tarkoituksesi...olet aika ilkeä ihminen..
      salasuhde on salasuhde ja ei siitä tarvi kertoa kaverin vaimolle tai miehelle.
      ei ole salasuhteen säännöt sellaisia.
      Olet mielestäni erittäin ilkeä ihminen,vaikka olet itse eri mieltä asiasta

    • Enteesalaavaan

      Taidat ollakin mun ukon salapano? Annoin käskyn kantaa kamansa luoksesi heti. Ei ruvennut pakkaamaan. Sanoi ettei kotoa lähde mihinkään jonkun lorton perään. Sanoi suhteen olevan ohi jo. Ahaa nyt se sitten kuvittelee että katselen sitä tässä. Onpa tosiaan lapsellinen mies selittää nyt syyksi että joutunut sinun kiristämäksi? Voi raukkaa! No majailkoot vielä hetken teen häädön myöhemmin. Ei kai sitä taivas alle voi laittaa? On sillä hyviäkin puolia. Seksi on kyllä pirun hyvää! Nautin vielä hetken kunnes suostuu lähtemään. Katselen jo uutta mutta en alistu salapanoon kenenkään kanssa. Vasta kun eron olen saanut. En alennu tuohon mihin te alennuitte. Mulla sentään vielä maine kunnossa.

      • niinköseon

        Mä ymmärrän tuon kertomasi ettet alistu salapanoon kenenkään kanssa nyt kun olet vielä naimisissa. Ero kun koittaa, niin mitä väliä vaikka ukko olisi varattu. Niinkö?


      • rautalangasta

        Hän tarkoittaa ettei ikinä alennu salasuhteisiin, ne kun on epärehellisiä.


    • eiminullamuuta

      Todella, todella säälittävä aloitus.

      • eräsex

        Minä kerron tarinani. Kyllä se kakkonen on itse käräyttänyt ukon joka senvuoksi kärvistelee tulisilla hiilillä. Meillä tapahtu samat kuviot. Tuollaisia kakkosia on on enämpi kuin riittämiin. Kun mies ei halua erota niin kakkonen alkaa petetyn manipuloinnin. (meillä meni niin). Kolmen vuoden ajan teki elämästämme mahdottoman. VAikka hällä oli toinenkin mies jonka muutti yhteen niin silti jaksoi jatkaa kiusantekoaan. Mies muuttui aivan toisenlaiseki mitä oli ollut. Hältä katosi kokonaan itsekunnioitus ja hänestä tuli ns kiertopalkinto monen naisen välillä. Kieltäydyin jatkamaan suhdetta kanssaan, hän rukoili ja rukoili syytti ensim. kakkosen aiheuttaneen naksahduksen päässään ja tehneensä niin paljon pahaa minulle että ei voi antaa sitä koskaan itselleen anteeksi.Sen vuoksi seilasi ympäriinsä kuin ankkuroimaton laiva.
        ENsim.kakkosen uusi suhde kariutui ja kohta hän taas oli välissämme josta tulikin se viiminen kerta.

        Lopulta he saivat toisensa. Omaisuus kiinteistöineen oli lainhuudatuksineen minun ja lapseni omaisuutta. Oli petturille ja ykk.kakkoselleen pettymys kun eivät saaneetkaan mitään koska osuus jka olisi kuulunut miehelle pystyttiin pesäjaossa tasamaan hänen peräänsä jättämillä veloilla. Jotka nyt olen maksanut pois.

        He ovat naimisissa ja toivottavasti jos ei ihan onnellisia niin kuitenkin tyytyväisiä.

        Itse olen onnellinen elämästäni. Jos olisin silloin pahimman kriisin aikaan tiennyt minkälaiseksi elämäni voi muuttua ja kuinka pieniestä asioista osaan olla onnellinen olisin heti kakkosen käräytettyään exäni heittänyt , anteeksi rukoiluistaan huolimatta, hänet ulos elämästäni.

        KEnenkään ei kannata jäädä suhteeseen jos petturi ei ole tosissaan anteeksipyyntönsä kanssa.


      • eräsex

        Niin unohdin sanoa että jos kerran antaa anteeksi mutta mies ei arvosta puolisoaan ja anteeksisaantiaan hitusen vertaa vaan on kohta uudestaan kakkosensa kanssa yhdessä,tai jopa syyllistyy terffipalstoilla kaverin hakuun (kuten meillä) johtu se sitten kiristämisetä tai mistä syystä hyvänsä niin ei muuta kuin pihalle.
        Jokaisella petetyllä pitäisi olla omanarvon tunne senverrakn korkealla että ei alennu tuohon peliin nappulaksi.
        Omanarvontunnoton mies kykenee jopa syyllistymään siihen että vain katoaa (kuten meillä)
        OLi siis aivan hirveä kokea tuska ja pelko siitä että on sattunut jotain todella vakavaa kun mies ei lupauksestaan huolimatta tullut kotiin vaikka oli luvannut tulla ajoissa syömään.

        Helppo sanoa nyt, minulla meni vuosia että löysin itseni uudestaan, mutta en vaihtaisi tätä päivää tuohon aikaan.
        Itse olin niin heikko ja halusin uskoa aina parempaa vaikka sitä parempaa ei sitten enää tullut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe