AIVAN HULLUA

Ei.uskovainen

Suurin osa maailman ihmisistä on uskovaisia ja suurin osa näistä uskovaisista haluaisi tappaa vääräuskoiset. Ihmiset ovat hulluja.

76

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeioleväärinnnnnnnnnnnn

      Miten sellainen voi elää ja kuolla, joka ei ymmärrä iankaikkisuudesta hölkäsenpöläystä? Jos jumalattoman tappaa, niin ei hän siitä varsinaisesti kuole koska ei ole koskaa elänytkään.

      • seeioleväärinnnnnnnnnnnn

        Jeesuksen pää vedetään irti kamelilla koska Jeesus on huoran poika


      • seonniiinniiiiin

        Uskovaisuus on hulluutta.


    • näinhänsemenee

      Mielikuvitusjumalat eivät kykene tappamaan vääräuskoisia. Ihmisen pitää nämä teot tehdä mielikuvitusjumalansa nimissä. Järjetön usko johtaa järjettömiin tekoihin, valitettavasti.

    • Mielipiteeni

      Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot tehokkaasti.

      • selvähän.se

        Eikä pelkästään saastuta vaan myös tappaa sen.


    • ateistit.väärässä

      "suurin osa näistä uskovaisista haluaisi tappaa vääräuskoiset"

      Olet vainoharhainen ja irti todellisuudesta.

      • tervetuloatakaisin

        Hauska väite henkilöltä jonka korvien välissä vellovat jumalat,saatanat,demonit,henget ja ties mitkä muut mielikuvitusolennot. Kannattaisiko tulla sieltä satumaailmasta tänne todellisuuteen?


      • menehoitoon

        Varmaan kannattaa mennä tutkituttamaan se pääsi jos siellä mellastavat perkeleet, jumalat, demonit ja tiesmitkä muut satuolennot.


      • Jaska.ATTE

        Yritätkö muuttaa faktaa? PUUAAHHH HEH HEH HEH ...


    • alllahkot

      Äärijärjestöt, kuten Isis ovat aloittajan kanssa samaa mieltä.

      Normikansalaiset, Kristityt ja hartaat muslimit joita on eniten maailmassa
      eivät tahdo pahaa toisilleen. Puhumattakaan idän uskonnoista, mutta kaikkialla
      on näitä vihan lietsojia. Ateistinen käsitys! jumittaako se kaikki Jumalaan uskovat hulluiksi, jos näin on niin sielläkin on ääriaineksia, uusateismia.

      • järjetontamenoa

        Mielikuvitusjumalaan uskomista ei voi sanoa normaaliksi. Kai olet samaa mieltä siitä että hindujen jumalia ja raamatun jumalia ei voi molempia olla yhtäaikaa olemassa? Tiedämme siis varmuudella että toinen joukko teistä palvoo olematonta :)


      • SamaJumalaKaikilla
        järjetontamenoa kirjoitti:

        Mielikuvitusjumalaan uskomista ei voi sanoa normaaliksi. Kai olet samaa mieltä siitä että hindujen jumalia ja raamatun jumalia ei voi molempia olla yhtäaikaa olemassa? Tiedämme siis varmuudella että toinen joukko teistä palvoo olematonta :)

        Oletpa sinä hölmö! On yksi Jumala. On yksi joka on kaikkein korkein. Tästä me olemme hindujen ja kaikkien muidenkin kanssa samaa mieltä.

        Korkeimpaan voimaan uskoo enemmistö ihmiskunnasta.

        Ateistit pienenä vähemmistönä ovat harhauskoisia, tosin harhauskoisuus velloo myös uskontojen sisällä. Kuinkas muuten.

        Ihmiset ovat mitä ovat ja Jumala on Jumala. Ihmisten ja Jumalan välillä on huimaava ero. Jumalan ollessa täydellinen, ihminen on epätäydellinen. Jumalan ollessa hyvä, ihminen on huithapeli ja usein paha. Jumalan ollessa puhdas järki, ihminen on järkeä vailla ja harhainen. Uskontojen uskomukset ovat yksityiskohdissaan harhaanjohtavia. Vain kokonaisuutta seuraamalla näkee sen, mistä uskonto on alunperin tehty: Pyhästä sanasta.

        Pyhä sana ei ole yksityiskohdissa. Se ei ole dekoraatioissa ja nimissä, tarinoiden juonissa ja käänteissä. Se ei ole siinä, millä kirjaintyypillä on esitetty mitäkin. Se ei ole missään muualla kuin Jumalan tuntemuksessa. Uskontojen anti on siinä, että se vahvistaa Jumalan kokeneelle sen, mitä hän itse on kokenut.

        Totta kai voimme tehdä mielikuvitusjumalan itsellemme. Se ei poista todellista Jumalaa pois.

        Todellinen Jumala on se todellisuus, johon ihmisellä kehittymättömänä on vielä pitkä matka.


      • banaanipirtelö

        "Oletpa sinä hölmö! On yksi Jumala"

        Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?

        "Korkeimpaan voimaan uskoo enemmistö ihmiskunnasta"

        Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon. Aikoinaan enemmistö uskoi maan olevan litteä, ei se siitä tottuuta tehnyt.

        "hmiset ovat mitä ovat ja Jumala on Jumala"

        Tyhjää länkytystä. Yhdestäkään jumalaolennosta ei ole ensimmäistäkään todistetta eikä tule. Painuvat ennenpitkää unholaan muun typerän taikauskon ohella.


      • SamaJumalaKaikilla
        banaanipirtelö kirjoitti:

        "Oletpa sinä hölmö! On yksi Jumala"

        Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?

        "Korkeimpaan voimaan uskoo enemmistö ihmiskunnasta"

        Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon. Aikoinaan enemmistö uskoi maan olevan litteä, ei se siitä tottuuta tehnyt.

        "hmiset ovat mitä ovat ja Jumala on Jumala"

        Tyhjää länkytystä. Yhdestäkään jumalaolennosta ei ole ensimmäistäkään todistetta eikä tule. Painuvat ennenpitkää unholaan muun typerän taikauskon ohella.

        "Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?"

        Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et.

        "Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon."

        Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö.

        Jumala ei painu yhtään mihinkään, koska Hän on ikuinen. Lisäksi Hän on kaikkialla läsnä, jopa sinussa, vaikka oletkin siitä tietämätön.


      • onkosamavaikoeikö
        SamaJumalaKaikilla kirjoitti:

        "Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?"

        Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et.

        "Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon."

        Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö.

        Jumala ei painu yhtään mihinkään, koska Hän on ikuinen. Lisäksi Hän on kaikkialla läsnä, jopa sinussa, vaikka oletkin siitä tietämätön.

        "Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö."

        Onko siis aivan samantekevää alanko minä palvomaan ja rukoilemaan Brahmaa, Shivaa ja Vishnua tai Allahia ja Profeettaa tai raamatun Jumalaa ja Jeesusta?

        Eikö mitään eroa todellakaan ole?


      • banaanipirtelö

        "Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et."

        Etpä näytä tuntevan. Nämä kuvaukset ja eri mytologiat kun ovat pahasti ristiriidassa.

        "Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa."

        Ja tämä korkein voima tai voimat (useissa uskonnoissa on monia jumalia) on määritelty lukemattomilla määrillä. Oletpa todella hölmö jos et tätä ymmärrä.

        "Jumala ei painu yhtään mihinkään"

        Miksi jumalia vain yksi olisi, aivan hyvin niitä voisi olla 2,3 tai vaikkapa 100. No yhdestäkään ei tietenkään ole mitään todistetta, joten se siitä.


      • SamaJumalaKaikilla
        onkosamavaikoeikö kirjoitti:

        "Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö."

        Onko siis aivan samantekevää alanko minä palvomaan ja rukoilemaan Brahmaa, Shivaa ja Vishnua tai Allahia ja Profeettaa tai raamatun Jumalaa ja Jeesusta?

        Eikö mitään eroa todellakaan ole?

        Jumalaa ei tarvitse palvoa, vaan palvella.


      • banaanipirtelö
        SamaJumalaKaikilla kirjoitti:

        Jumalaa ei tarvitse palvoa, vaan palvella.

        Aika narsistiselta kuulostaa tällainen rajattomilla voimilla varustettu olento joka palvelua kaipaa? No ihminen on jumalat muovannut omaksi kuvakseen ja siksi näillä jumalilla on ihmisten luonteenpiirteet kaikkine pahoine puolineen.


      • SamaJumalaKaikilla
        banaanipirtelö kirjoitti:

        "Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et."

        Etpä näytä tuntevan. Nämä kuvaukset ja eri mytologiat kun ovat pahasti ristiriidassa.

        "Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa."

        Ja tämä korkein voima tai voimat (useissa uskonnoissa on monia jumalia) on määritelty lukemattomilla määrillä. Oletpa todella hölmö jos et tätä ymmärrä.

        "Jumala ei painu yhtään mihinkään"

        Miksi jumalia vain yksi olisi, aivan hyvin niitä voisi olla 2,3 tai vaikkapa 100. No yhdestäkään ei tietenkään ole mitään todistetta, joten se siitä.

        Miksi yksi on korkein, eikä vaikka satatuhatta? Korkein on korkein.

        Jos et ymmärrä matematiikasta tämän vertaa, vaikea sinulle on selittää muutakaan.


      • banaanipirtelö
        SamaJumalaKaikilla kirjoitti:

        Miksi yksi on korkein, eikä vaikka satatuhatta? Korkein on korkein.

        Jos et ymmärrä matematiikasta tämän vertaa, vaikea sinulle on selittää muutakaan.

        Voi olla useampi jumala joilla on samat voimat. Ei tarvitse olla yhtä korkeinta.

        "Jos et ymmärrä matematiikasta tämän vertaa"

        Lukuarvot A=100, B=100, C=100 ovat yhtäsuuria. A ei ole suurempi kuin B taikka C. Kai sinä matematikkaa sen verran ymmärrät :)


      • Askonn

        ""Normikansalaiset, Kristityt ja hartaat muslimit joita on eniten maailmassa
        eivät tahdo pahaa toisilleen""
        - HALOO, KYSE OLI USKOVAISISTA. Kaikki kristityt eivät ole uskovaisia ja normikansalaiset ovat ateisteja.


      • Mokki973
        SamaJumalaKaikilla kirjoitti:

        "Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?"

        Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et.

        "Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon."

        Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö.

        Jumala ei painu yhtään mihinkään, koska Hän on ikuinen. Lisäksi Hän on kaikkialla läsnä, jopa sinussa, vaikka oletkin siitä tietämätön.

        Siis yksi ainoa jumala. HEH HEH HEH .... Jumalia on miljoonia.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_hindulaisista_jumaluuksista


      • SamaJumalaKaikilla kirjoitti:

        "Ei vaan näitä jumalia on jo noin 500 000 erilaista. Kai sinä sen verran muita uskontoja tunnet?"

        Minä todellakin tunnen. Sinä selvästikään et.

        "Paitsi että ihmiset uskovat eri jumaliin ja ties mihinkä muuhun taikauskoon."

        Korkein voima on korkein voima, käytetään siitä mitä nimitystä tahansa. Olet todella hölmö.

        Jumala ei painu yhtään mihinkään, koska Hän on ikuinen. Lisäksi Hän on kaikkialla läsnä, jopa sinussa, vaikka oletkin siitä tietämätön.

        "Jumala ei painu yhtään mihinkään, koska Hän on ikuinen."

        Ikuisesti olemassa olematon! :)


    • jhgf11111111111111111111

      Ota ne lääkkeet tai mä hommaan sut suljetulle

      • jhgf11111111111111111111

        Evakelointi on sinne vapaalippu. Jeesusta kun ei sua auta, vaik miten pallejasi nuuskisit piste.teisti.homo. Avauksiasi poistettiin, vituttaako?!


    • fda

      "Suurin osa maailman ihmisistä on uskovaisia ja suurin osa näistä uskovaisista haluaisi tappaa vääräuskoiset. Ihmiset ovat hulluja."

      Ei ole. Eikä esim. hindut, buddhalaiset, kansanuskontoihin kuuluvat, liberaalikristityt halua listiä vääräuskoisia. Se on pääosin lähi-idän uskontojen touhua tuo listiminen.

      • sitä.niin.toivoisi

        Minustakaan suurin osa ei halua listiä juuri ketään, mutta tosiaan valitettavan paljon on silti niitä, jotka haluavat. Lähi-idän lisäksi myös Intiassa ja Pakistanissa niitä tuntuu olevan.

        Kukahan niille kävisi opettamssa luterilaisuutta? En nyt tarkoita mitään 1930-luvun saksalaista luterilaisuutta, vaan tätä ruotsalais-suomalaista versiota.


      • nbvcxsdftyuio

        Maisuukos sinulle Lutikalle yhä viina? Älä hourua horo toivoisi. nimimerkkisi on HOMO! Luterilainen homo

        Ole hiljaa viinanperkeleen lapsi, älä enää juo lesta "sitä.niin.toivoisi" Luderilaisuus on pallisyöpä! Täynnä homoja!


      • Zikavirus

        "" Eikä esim. hindut, buddhalaiset, kansanuskontoihin kuuluvat, liberaalikristityt halua listiä vääräuskoisia. ""
        - Kaikkea se sairas mielikuvitus teettääkin. Höpöttää sellaista, mistä ei tiedä mitään.


      • fda
        Zikavirus kirjoitti:

        "" Eikä esim. hindut, buddhalaiset, kansanuskontoihin kuuluvat, liberaalikristityt halua listiä vääräuskoisia. ""
        - Kaikkea se sairas mielikuvitus teettääkin. Höpöttää sellaista, mistä ei tiedä mitään.

        Zikavirus, sinustako nuo suunnittelevat vääräuskoisten listimistä? Taidat itse olla se jolla on sairas mielikuvitus!


      • sitä.niin.toivoisi kirjoitti:

        Minustakaan suurin osa ei halua listiä juuri ketään, mutta tosiaan valitettavan paljon on silti niitä, jotka haluavat. Lähi-idän lisäksi myös Intiassa ja Pakistanissa niitä tuntuu olevan.

        Kukahan niille kävisi opettamssa luterilaisuutta? En nyt tarkoita mitään 1930-luvun saksalaista luterilaisuutta, vaan tätä ruotsalais-suomalaista versiota.

        Miksi niille tulisi opettaa luterilaisuutta? Ala itse vaikkapa hinduksi?!


      • fda
        sitä.niin.toivoisi kirjoitti:

        Minustakaan suurin osa ei halua listiä juuri ketään, mutta tosiaan valitettavan paljon on silti niitä, jotka haluavat. Lähi-idän lisäksi myös Intiassa ja Pakistanissa niitä tuntuu olevan.

        Kukahan niille kävisi opettamssa luterilaisuutta? En nyt tarkoita mitään 1930-luvun saksalaista luterilaisuutta, vaan tätä ruotsalais-suomalaista versiota.

        "Kukahan niille kävisi opettamssa luterilaisuutta? En nyt tarkoita mitään 1930-luvun saksalaista luterilaisuutta, vaan tätä ruotsalais-suomalaista versiota. "

        Eipä sitä kenellekään kannata opettaa.


    • jutuissasi.ei.järkeä

      Jos ajattelet että suurin osa maailman ihmisistä on hulluja, ehkä ajattelet itse hullun tavoin. Ootko ajatellut sitä ???

      • Tööttäisy

        En löydä perusteluja sille että ajattelisin hullun tavoin.


    • ikäviätotuuksia

      Suurin osa ihmisistä tappaisi empimättä Totuuden, jos Totuus tappaisi heidän jumalansa ja uskontonsa. Ja tämän vuoksi uskovat niin kiihkeästi vihaavat tiedettä.

      • rauhoitu

        Suurin osa uskovista ei kiihkeästi vihaa tiedettä, vaan osa uskovista on kiihkeästi tieteen tekemisessä itse mukana.

        Jumala kun on totuus, varsinkin noin isolla t:llä, niin olet ensimmäisessä lauseessa oikeassa. Siksi sanomme, että tämä maailma on saatanan vallassa. Aniharva kun noudattaa totuutta.


      • p0rkkanalaatikko

        Mistään jumalista ei tosin ole ensimmäistäkään todistetta. Nämä eri jumalat, demonit, saatanat ja muut mielikuvitusasiat kun ovat vain siellä teistien korvien välissä.

        Huvittavinta on seurata kun saman uskonnon (esimerkiksi kristinusko joka on jakaantunut 42 000 eri lahkoon) kiistelevät keskenään näistä mielikuvitusasioista. Jokaisella kun on omat harhansa korviensa välissä.


      • Miele.pesukone
        rauhoitu kirjoitti:

        Suurin osa uskovista ei kiihkeästi vihaa tiedettä, vaan osa uskovista on kiihkeästi tieteen tekemisessä itse mukana.

        Jumala kun on totuus, varsinkin noin isolla t:llä, niin olet ensimmäisessä lauseessa oikeassa. Siksi sanomme, että tämä maailma on saatanan vallassa. Aniharva kun noudattaa totuutta.

        "" vaan osa uskovista on kiihkeästi tieteen tekemisessä itse mukana. ""
        - 1998 tehdyn kyselyn perusteella tutkijan koulutuksen saaneista tutkijoista, yli 97% oli ateisteja. Se siitä uskovaisista tutkijoista.


      • rauhoitu kirjoitti:

        Suurin osa uskovista ei kiihkeästi vihaa tiedettä, vaan osa uskovista on kiihkeästi tieteen tekemisessä itse mukana.

        Jumala kun on totuus, varsinkin noin isolla t:llä, niin olet ensimmäisessä lauseessa oikeassa. Siksi sanomme, että tämä maailma on saatanan vallassa. Aniharva kun noudattaa totuutta.

        Olen hämmästellyt, miten uskova voi olla mukana tieteen tekemisessä!? Eikö sellainen ole hyvin ristiriitaista, mikä tulee hänen uskonnolliseen vakaumukseensa? Aikoinaan ovat vastustaneet tieteen kehittymistäkin!


      • rauhoitu kirjoitti:

        Suurin osa uskovista ei kiihkeästi vihaa tiedettä, vaan osa uskovista on kiihkeästi tieteen tekemisessä itse mukana.

        Jumala kun on totuus, varsinkin noin isolla t:llä, niin olet ensimmäisessä lauseessa oikeassa. Siksi sanomme, että tämä maailma on saatanan vallassa. Aniharva kun noudattaa totuutta.

        "Aniharva kun noudattaa totuutta. "

        Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Aniharva kun noudattaa totuutta. "

        Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!

        Ja silti sinä tovereinesi valehtelet siinä silmin nähtävästi. Jos et valehtele tahallaan, valehtelet typeryyttäsi.


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Ja silti sinä tovereinesi valehtelet siinä silmin nähtävästi. Jos et valehtele tahallaan, valehtelet typeryyttäsi.

        Kerro yksikin valhe?!


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kerro yksikin valhe?!

        "Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!"
        "Olen hämmästellyt, miten uskova voi olla mukana tieteen tekemisessä!? Eikö sellainen ole hyvin ristiriitaista, mikä tulee hänen uskonnolliseen vakaumukseensa? Aikoinaan ovat vastustaneet tieteen kehittymistäkin!"


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        "Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!"
        "Olen hämmästellyt, miten uskova voi olla mukana tieteen tekemisessä!? Eikö sellainen ole hyvin ristiriitaista, mikä tulee hänen uskonnolliseen vakaumukseensa? Aikoinaan ovat vastustaneet tieteen kehittymistäkin!"

        Ei nuo ole valheita!!
        Milloin sä alat noudattamaan sitä raamattua!?
        Missä kohtaa raamatussa lukee, että saat käyttää nettiä!?


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ei nuo ole valheita!!
        Milloin sä alat noudattamaan sitä raamattua!?
        Missä kohtaa raamatussa lukee, että saat käyttää nettiä!?

        Ne ovat valheita, ja sinä valehtelet erityisesti väittäessäsi etteivät ne ole valheita.

        Minun ei ole mikään pakko noudattaa raamattua, sinä vähäjärkinen!


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Ne ovat valheita, ja sinä valehtelet erityisesti väittäessäsi etteivät ne ole valheita.

        Minun ei ole mikään pakko noudattaa raamattua, sinä vähäjärkinen!

        Totuus on se ettei ne ole valheita. Mikä vittu siinä on että uskova haluaa aina vängätä ja kääntää aina kaikki asiat päinvastoin!?

        Jos sulle on raamattu jokin pakkomielle niin luulisi sun sitten myöskin noudattaa sitä, mutta kun et noudata!


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Totuus on se ettei ne ole valheita. Mikä vittu siinä on että uskova haluaa aina vängätä ja kääntää aina kaikki asiat päinvastoin!?

        Jos sulle on raamattu jokin pakkomielle niin luulisi sun sitten myöskin noudattaa sitä, mutta kun et noudata!

        Totuus on se että sinä olet valehtelija. Se asia ei muuksi muutu vaikka miten väität. Minä en ole raamattuun pakkomielteisesti sitoutunut, mutta ilmeisesti sinä olet, koska jankutat siitä täysin asiattomasti!


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Totuus on se että sinä olet valehtelija. Se asia ei muuksi muutu vaikka miten väität. Minä en ole raamattuun pakkomielteisesti sitoutunut, mutta ilmeisesti sinä olet, koska jankutat siitä täysin asiattomasti!

        Milloin sä lopetat tuon jankutuksesi? Tässä ei kukaan muu ole valehtelija kuin sä.


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Milloin sä lopetat tuon jankutuksesi? Tässä ei kukaan muu ole valehtelija kuin sä.

        Sinä uskot että kukaan muu ei valehtele paitsi uskovat. Sinä olet uskovainen, käänteisesti mutta kuitenkin, ja sinä jankutat raamatusta pakkomielteisesti, vaikka se ei kuulu tähän asiaan.


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Sinä uskot että kukaan muu ei valehtele paitsi uskovat. Sinä olet uskovainen, käänteisesti mutta kuitenkin, ja sinä jankutat raamatusta pakkomielteisesti, vaikka se ei kuulu tähän asiaan.

        Minä en usko että uskovat valehtelevat vaan mä tiedän että uskovat valehtelevat!


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Minä en usko että uskovat valehtelevat vaan mä tiedän että uskovat valehtelevat!

        Ja sinä olet se uskovainen, hölmö!


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Ja sinä olet se uskovainen, hölmö!

        Minä en usko mihinkään, joten minä en valitettavasti ole uskovainen!


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Minä en usko mihinkään, joten minä en valitettavasti ole uskovainen!

        Sinä uskot valheisiin, esimerkiksi tähän: "Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!" Siispä olet valheisiin uskova hölmö.


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Sinä uskot valheisiin, esimerkiksi tähän: "Uskovat ovat ainoita, jotka eivät noudata totuutta!" Siispä olet valheisiin uskova hölmö.

        Se ei ole valhe!! Menikö perille!?


      • Newtonin.kehto
        ateisti1982 kirjoitti:

        Se ei ole valhe!! Menikö perille!?

        Ei mennyt! Sinä valehtelet sanoissasi ja väitteesi ovat kajahtaneita. Olet tehnyt ateismista itsellesi uskonnon, joka on vain sinun uskontosi ei kenenkään muun. Olet tehnyt itsestäsi jumalan itsellesi. Luulet olevasi kaikkitietävä ja totuuden julistaja, mutta julistat ainoastaan omaa totuuttasi, joka on kaiken lisäksi törkeä valhe. Siitä tietää sinut uskovaiseksi -- ja hölmöksi.

        Tein aloituksen tästä aiheesta. Ajattelin että hyvä pistää tänne sullekin linkki siihen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14438055/ateistit!-onko-totta-etta


      • Newtonin.kehto kirjoitti:

        Ei mennyt! Sinä valehtelet sanoissasi ja väitteesi ovat kajahtaneita. Olet tehnyt ateismista itsellesi uskonnon, joka on vain sinun uskontosi ei kenenkään muun. Olet tehnyt itsestäsi jumalan itsellesi. Luulet olevasi kaikkitietävä ja totuuden julistaja, mutta julistat ainoastaan omaa totuuttasi, joka on kaiken lisäksi törkeä valhe. Siitä tietää sinut uskovaiseksi -- ja hölmöksi.

        Tein aloituksen tästä aiheesta. Ajattelin että hyvä pistää tänne sullekin linkki siihen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14438055/ateistit!-onko-totta-etta

        Sä voit ihan vapaasti väittää ihmisiä miksikä itse haluat, muttei se totuutta toiseksi tee tai muuta kenenkään käsityksiä kuinka tyhmiä ja alikehittyneitä ihmisiä te hihhulit voitte olla kun uskotte siihen mielikuvitusolentoonne, vaikka kuinka paljon vänkäisit vastaan niin olet täysin ääliö!


    • "suurin osa näistä uskovaisista haluaisi tappaa vääräuskoiset".
      Arvaa moneenko kertaan ihmiset olisi jo tapettu sukupuuttoon, jos näin olisi?

    • Yks.Atte

      Noin puolet kaikista eläneistä ihmisistä on tapettu uskontojen takia. Tappaminen jatkuu edelleen.

      • lähde.kiitos

        Lähde?


      • lähde.kiitos
        lähde.kiitos kirjoitti:

        Lähde?

        Korjaan: Koski - pikemminkin kun kristinusko kyseessä. Taikka tsunami, Jumalan suosima pesukone uskovaisilleen.


      • Sitä ei tyhmempi arvaiskaan, että 50 % ihmisistä on tapettu uskonnon vuoksi, osa jostain muusta syystä ja ehkä 40 % on kuollut ilman, että on tapettu.


    • eisotahullu
      • Seuraavasta tilastosta. Kristityt vuonna 1900 (34,5%) 558 milj; vuonna 2005 (33,1) 2135 milj. Ei-uskonnolliset vuonna 1900 (0,2%) 3 milj.; vuonna 2005 (11,9%) 768 milj. Näyttää siltä, että satojen vuosien päästä ei-uskonnollisia on eniten? Myös muslimien osuus (20,4%) 1313 miljoona on tuossa tilastossa alla nousussa!

        Ei-uskonnollisuus siis kaikkein eniten valta alaa maailmassa?

        Maailman uskontotilanne
        1900 1970 2005
        milj. % milj. % milj. %
        Kristityt 558 34,5 1236 33,5 2135 33,1
        Muslimit 200 12,3 554 15 1313 20,4
        Hindut 203 12,5 463 12,5 870 13,5
        Ei-uskonnolliset 3 0,2 532 14,4 768 11,9
        Kiinan uskonnot 380 23,5 232 6,3 404 6,3
        Buddhalaiset 127 7,8 233 6,3 378 5,9
        Ateistit 0,2 0,0 165 4,5 151 2,3
        Uususkonnot 6 0,4 78 2,1 108 1,7
        Juutalaiset 12 0,8 15 0,4 15 0,2
        Muut 123 7,6 184 5 30 0,4

        http://www02.oph.fi/etalukio/uskonto/kurssi4/sivu_4_0_2.html


      • "Christians will remain the world's largest religion, if current trends continue, by 2050 the number of Christian will reach (2.9 billion or 31.4%) and the number of Muslims will be (2.8 billion or 29.7%)."

        https://en.wikipedia.org/wiki/Growth_of_religion

        Eli ilmeisesti suurimman osan meistä elinpäivinä Islamista tulee maailman suurin uskonto? Sitten on monessa maassa ateisteilla vasta ahdasta, sillä muslimit eivät taida olla yhtä suvaitsevaisia kuin kristityt?

        Suuret kiitokset linkin antajalle! :D


      • ihmiskunta.moninaista
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Seuraavasta tilastosta. Kristityt vuonna 1900 (34,5%) 558 milj; vuonna 2005 (33,1) 2135 milj. Ei-uskonnolliset vuonna 1900 (0,2%) 3 milj.; vuonna 2005 (11,9%) 768 milj. Näyttää siltä, että satojen vuosien päästä ei-uskonnollisia on eniten? Myös muslimien osuus (20,4%) 1313 miljoona on tuossa tilastossa alla nousussa!

        Ei-uskonnollisuus siis kaikkein eniten valta alaa maailmassa?

        Maailman uskontotilanne
        1900 1970 2005
        milj. % milj. % milj. %
        Kristityt 558 34,5 1236 33,5 2135 33,1
        Muslimit 200 12,3 554 15 1313 20,4
        Hindut 203 12,5 463 12,5 870 13,5
        Ei-uskonnolliset 3 0,2 532 14,4 768 11,9
        Kiinan uskonnot 380 23,5 232 6,3 404 6,3
        Buddhalaiset 127 7,8 233 6,3 378 5,9
        Ateistit 0,2 0,0 165 4,5 151 2,3
        Uususkonnot 6 0,4 78 2,1 108 1,7
        Juutalaiset 12 0,8 15 0,4 15 0,2
        Muut 123 7,6 184 5 30 0,4

        http://www02.oph.fi/etalukio/uskonto/kurssi4/sivu_4_0_2.html

        Ei-uskonnollisuus on kasvava trendi, mutta niin ovat myös uskonnot, erityisesti islam. Ei-uskonnollisuus ei tarkoita ateismia, vaan erilaisia uskonnoista irti olevia esim. henkilökohtainen spirituaalisuus on kasvava.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Spiritual_but_not_religious

        Maailmanmitassa ateismi on yhä vähemmistönä, ja vähemmistö ateisteista on näitä fundamentalisteja jotka täyttävät netin.


      • narsistinen.kristinusko
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        "Christians will remain the world's largest religion, if current trends continue, by 2050 the number of Christian will reach (2.9 billion or 31.4%) and the number of Muslims will be (2.8 billion or 29.7%)."

        https://en.wikipedia.org/wiki/Growth_of_religion

        Eli ilmeisesti suurimman osan meistä elinpäivinä Islamista tulee maailman suurin uskonto? Sitten on monessa maassa ateisteilla vasta ahdasta, sillä muslimit eivät taida olla yhtä suvaitsevaisia kuin kristityt?

        Suuret kiitokset linkin antajalle! :D

        >> Sitten on monessa maassa ateisteilla vasta ahdasta, sillä muslimit eivät taida olla yhtä suvaitsevaisia kuin kristityt? <<

        Kristillinen rakkaus eli sadistinen vahingonilo loistaa tuosta kommentista.


      • narsistinen.kristinusko kirjoitti:

        >> Sitten on monessa maassa ateisteilla vasta ahdasta, sillä muslimit eivät taida olla yhtä suvaitsevaisia kuin kristityt? <<

        Kristillinen rakkaus eli sadistinen vahingonilo loistaa tuosta kommentista.

        "Kristillinen rakkaus eli sadistinen vahingonilo loistaa tuosta kommentista."

        Ei oikein loista vaan sääli muslimimaiden ei-uskovaisia asukkaita kohtaan, sillä monessa maassa on kuoleman tuomio ateismista. Kannattaisiko jonkun ottaa kyseinen juttu aloitusaiheeksi: kuolemantuomio ateismista monessa muslimimaassa!

        "Vuonna 2013 julkaistun The Freethought Report 2013 -raportin mukaan maailmassa on 13 valtiota, joissa ateismista tai valtionuskonnon hylkäämisestä voidaan antaa kuolemantuomio: Afganistan, Iran, Jemen, Malesia, Malediivit, Mauritania, Nigeria, Pakistan, Qatar, Saudi-Arabia, Somalia, Sudan ja Yhdistyneet arabiemiirikunnat. Suurimmassa osassa YK:n jäsenmaita uskonnonvapaus ei toteudu: syrjintä on voimakkainta etenkin islamilaisessa maailmassa ja Afrikassa."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnonvapaus


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        "Christians will remain the world's largest religion, if current trends continue, by 2050 the number of Christian will reach (2.9 billion or 31.4%) and the number of Muslims will be (2.8 billion or 29.7%)."

        https://en.wikipedia.org/wiki/Growth_of_religion

        Eli ilmeisesti suurimman osan meistä elinpäivinä Islamista tulee maailman suurin uskonto? Sitten on monessa maassa ateisteilla vasta ahdasta, sillä muslimit eivät taida olla yhtä suvaitsevaisia kuin kristityt?

        Suuret kiitokset linkin antajalle! :D

        Te kuvittelette ateistien elämän olevan ahdasta?! HEH!! Luulen että se on paljon ahtaampaa kristitityillä, jotka rajoittavat elämäänsä koko ajan ahtaammaksi. Kertokaa minulle ne asiat mitä te ette kiellä!

        Olen vakuutunut siitä että uskonnottomuus lisääntyy vähitellen.

        Mitä pahaa muslimit ovat tehneet Suomessa? Eivät ole ainakaan avioliittokäsityksiään tuonut esille yhteiskunnallisessa päätöksen teossa tai halunneet vaikuttaa politiikassa uskonto edellä, kuten kristityt!


    • mistä.viisaus

      Hullua on se, että täältä poistetaan asialliset ketjut ja jäljelle jää seeioleväärinnnnnnin sekoiluja ja pallihikeä ja tämänkaltaista kuonaa.

      • ihmiskunta.moninaista

        tosi on, uskonnolliset viestit POIS täältä. Siirtäkaa ne lestadiolaisforumille


    • Mr.Tampooni

      Siellä missä elää suhteellisesti eniten uskovaisia, niin siellä kurjuus ja nälkä on arkipäivää. Siellä on myös maailman huonoiten koulutetuin kansa. Siellä elää maailman pohjasakka.

      Onneksi en ole uskis.

    • Sivullinen.3

      Vankilat ja mielisairaalat täynnä uskovaisia. Milloin uskonnot kriminalisoidaan?

    • Katri.26

      Mä pelkään uskovaisia. Kirkotkin kierrän kaukaa, koska siellä saattaa olla uskovaisia. Olisi ihanaa asua paikassa missä ei ole uskovaisia, eikä kirkkoja.

    • Pöhköä

      Outoa ettei uskovaiset huomaa hulluuttaan.

    • TukeaKehitykselle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe