mua kiusataan mitä teen

enviiltele

Sain just puhelun mun "kavereilta" että ne on mun pihalla. ne käski tulla kattoo siihen ja sit siel ei ollu ketää. kävi toisenlainen juttu samana päivänä kun yksi niistä "kavereista" oli poistunut kaikista ryhmistä. Kun olimme olleet tämän henkilön kanssa joskus ulkona niin ei ollut silloin rahaa mukana ja menimme kauppakeskukseen. tämä henkilö ja minä olimme ostaneet tavaroita yhteisenä.

Minun pitää maksaa puolet niistä ensi torstaihin asti. Summa mitä minun pitää maksaa on 7.50 eli maksan kaikki eikä hän maksa mitään niistä. Kun olin joskus lähiaikoina hänellä kylässä, hän torjui minut jos heitin läppää, kun tein vääriä asioita, hän alkoi huutaa. Koulussa olimme joskus aina kahden kesken ja nyt minut jätetään yksin (Minulla on 2 kaveria luokalta jotka päästävät minut heidän porukkaan<3).


Tässä on isoin ongelma se, että jos jään yksin ilman paria, ei ketään olisi välkällä ja jne.
Mitä teen näillä tilanteilla. Esim. Kun olen yksin välkällä niin mitä tekemistä että näyttäisin siltä ettei se haittaa.

18

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olet yksin, niin voit esimerkiksi räplätä puhelinta tai lukea jotain lehteä tai jopa kirjaa.

    • Tomieio15

      Voin sanoo että olen ollut 8v vuotta yksin ja aina sanonut tehtyä jotain ilman ystäviä jne

    • Kantsis

      Nykyiset kaveris kuulostaa kusipäiltä. Tutustu uusiin ihmisii

    • olenmagee

      sano niille et haistakaa vittu ja ala käyttää cooleja aurinkolaseja ja nahkatakkii. Sit oot kaikkien mielestä cool :-)

      • onnistunkyl

        toi ei auta ollenkaan se pahentaa asiaa oon ite kokeillut


      • VELMIESJABRU
        onnistunkyl kirjoitti:

        toi ei auta ollenkaan se pahentaa asiaa oon ite kokeillut

        Nää kiusaajathan ovat porukassa aina kovaa jätkää,kun tapaat kahden kesken yhdenkin näistä kiusaajista,vedä turpaan ja uhkaa vielä puukolla.Huitase vielä pari VIILTOO ja uhkaa tappaa ja raiskata sen sisko pyllyyn.Käy viiltelemässä sen polkupyörän kumit yöllä.TEPSII.Yks on aika nopeasti pelistä pois...


      • 3lk
        VELMIESJABRU kirjoitti:

        Nää kiusaajathan ovat porukassa aina kovaa jätkää,kun tapaat kahden kesken yhdenkin näistä kiusaajista,vedä turpaan ja uhkaa vielä puukolla.Huitase vielä pari VIILTOO ja uhkaa tappaa ja raiskata sen sisko pyllyyn.Käy viiltelemässä sen polkupyörän kumit yöllä.TEPSII.Yks on aika nopeasti pelistä pois...

        en tekis niin oon 3 lk et en oo sitä tyyppiä ja oon tyttö


    • Onpa tilanteesi kurja ja hankala. Kiusaaminen on väärin ja siksi siihen pitäisi myös puuttua.
      Voisitko puhua tilanteesta vanhempiesi kanssa? Varsinkin tuosta maksu asiasta olisi hyvä puhua. Kun kiusaaminen ulottuu kouluun, oletko miettinyt opettajalle tai rehtorille asiasta puhumista?
      Ketään ei voi tietenkään pakottaa viettämään välitunteja toisen kanssa. Isommasta koulusta voisi helpostikin löytyä uusia ystäviä. Toki myös aikaisemmin jo mainittuja kirjan lukemista yms. voi tehdä. Nämä eivät kuitenkaan pitkällä tähtäimellä valitettavasti toimi.

      Toivon, että löydät oikeita ystäviä itsellesi ja että kiusaaminen loppuisi piakkoin.

      Terveisin
      Sini Helsingistä

    • IraidaPapu699

      Voit vaikka kaivaa alapäätäsi<3 voimia hani♡♡

      • ParastaItku966

        Kaikkii ei kiinnosta se yhtä paljon kun sua. sorry <3


    • Oo niitten kaa jotka ei kiusaa

    • marjuli2389

      Etsi muita yksinäisiä ja vietä aikaa heidän kanssaan :)

    • Trololo

      Mitä pahaa kiusaamisessa on? En oikeesti tiiä

      • kiusatut.ovat_paskoja

        Niinpä koulukiusaajat tykkäävät siitä.


      • Crue.life

        En tykkää ku jotkut puhuu täällä tälleen! Oon ite koulukiusattu (hyvän koulumenestyksen takia) ja se tunne on ihan kaamee!!! Ja joku sanoo että mitä väliä! Mun itsetunto on ihan maassa vaikka oon vasta 4lk.


    • kohti.uutta

      "Tässä on isoin ongelma se, että jos jään yksin ilman paria, ei ketään olisi välkällä ja jne."

      Mikä ihme siinä on, että tyttöporukassa pitää MUKA AINA olla parillinen määrä??? Jos et pääse niiden kahden kanssa kolmanneksi välituntien aikana, niin unohda heidät. Katsele ympärille, varmaan siellä ulkona on joku muukin yksin. Mene juttelemaan hänelle, olipa sitten tyttö tai poika. Jos ei kerta kaikkiaan ole ketään, istuskele jossain ja katsele, ei se välitunti loputtomiin kestä.

      • Ghkkkgdgjkllk

        Varmaan yksinäisiä on muitakin.. yksinäisen kannattaa tosiaan porukan asemasta katsoa toisiin yksinäisiin päin ettei käy jopa niin, että yksinäinen sortaa toista yksinäistä.....


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe