JOHANNNA TUKIAINEN RIEHUI LOVIISASSA

kjkjhjhgfgjfhgd

POLIISIT PAIKALLE JA TUNKKI KARKUUN

20.08.2016 21:19

Johanna Mia Tukiainen
1 t ·
Pahoittelen eilisiä päivityksiäni; mutta on todella julmaa keneltäkään sanoa, että itsemurhauhkaus olisi "huomionhakuisuutta." Minä en mitään huomiota tarvitse: olen ollut vuosikausia julkisuudessa ja nähnyt miten raadollisesti ja julmasti se kohtelee ihmistä!!!!! Julkisuus myös itse lyö leiman ihmiseen, joka on joko positiivinen (eräästä naisesta esimerkki; kyseessä on rehellinen, urheilullinen, kiltti, ammattitaitoinen ja huolehtivat äiti; vaikka TOTUUS on se, että hän on äärimmäisen itsekeskeinen, ilkeä, pahansuopa, väkivaltainen yhtä miestä kohtaan, narsisti jne) mutta ei siitä aiheesta enempää; ihmiset eivät oikein näytä ymmärtävän, miten media toimii; se valehtelee todella paljon! Eilen minulle Pyhä Henki näytti useita "uskovaisia" ihmisiä, jota he eivät ole. Se oli täysin käsittämätöntä, suorastaan pelottavaa! Veijo kävi fyysisesti minuun käsiksi niin kuin on tehnyt aiemminkin, jonka jälkeen hän soitti poliisit ja antoi heille väärän todistuksen, että "Johanna Tukiainen täällä riehuu ja hakkaa minua." Nimeäni on tuollaisessa yhteydessä hyvin helppo käyttää!!!! Hän käytti sitä tietysti tarkoituksella minua vastaan. Aiemmin hän kehui (siis 55-vuotias Veijo) yhdessä porukassa, että "vaikka Johanna painaa enemmän kuin hän, niin hänellä on enemmän voimaa." Hän on noin 68kg painava mies, joka mm. raapii minua, vääntää käsiäni, repii, tönii, laittaa ns.pakkopaitaan jne. Ulospäin hän näyttää muuta naamaa, tämä on varmasti tuttu tarina monellekin ihmiselle! Äsken hän päästi tahalleen rakkaan Max koirani karkuun eikä itkemisestäni ja rukoilemisestani huolimatta suostunut lähtemään autolla etsimään kyseistä koiraa; vaikka esim. isäni aina lähti karkureiden perään nimenomaan autolla, jolloin ne on helpompi löytää. Veijo soitti uudelleen raukkamaisesti poliiseille, "Johanna Tukiainen taas riehuu täällä." Otin puhelimen häneltä ja puhuin itse poliisin kanssa. Hän ymmärsi asian erittäin hyvin; kyseessä oli kiusanteko ja perätön ilmianto. Hän sanoi, että meidän pitää keskenämme ratkoa ongelmamme, mitä myös käskin Veijoa tekemään. V.nuoleskeli tätä toista, ja "kun kerran poliisisetä sanoo näin" niin sitten istumme olohuoneeseen!!!! IHAN HULLUA!!!!! Nyt hän lähti yhden exänsä luokse. Kumpaakaan meistä ei pidätetty eilen, sillä pääsin lähtemään pakoon erään ystäväni luokse. Itsemurha uhkailuni tuli tietysti pahasta hengestä, koska paha haluaa että ihminen kokee olevansa arvoton ja vaikka tappamaan itsensä. Minulla on hyvin tärkeitä amerikkalaisia kavereita, joista yksi sanoi eilisiltana, että minun pitää heti välittömästi lähteä asunnosta pois, jonka sitten teinkin. Näin; saatte joko uskoa mua tai olla uskomatta. Ja mitä muuten tulee kristinuskooni; niin Suomessa on uskonnonvapaus ja kehotan vaan kaikkia ottamaan Jeesuksen vastaan NYT koska elämme lopunaikoja. AMEN; HERRA ON HYVÄ!

***

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        361
        4214
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1789
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1546
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        1539
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1360
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1331
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        52
        1329
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        202
        1318
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1208
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1205
      Aihe