Eliittikumppanit - pelkkää huijausta!

Tyhmyydestäsakotetaan

Onko kellään kokemuksia Eliittikumppaneista? Minä hölmö menin ja maksoin 3 kk:n jäsenyyden ja mitä sain - kaksi kontaktia! Kaikki muut tuntuvat olevan feikkiprofiileita, kukaan ei vastaa lähetettyihin flirttihymyihin tai viesteihin. Jos olet laittanut jollekin viestin, etkä saa vastausta, niin toista viestiä samalle henkilölle et voi enään laittaa. Etkä voi itse selata profiileita, vaan systeemi ehdottaa niitä sinulle. Ilmaisjäsenenä et voi mitään tehdä tai nähdä. Sivusto on laadittu siihen malliin, että itse et voi mitenkään vaikuttaa siihen saatko yhteydenottoja vai et.
Kuvani sivulla ei ole niin tyrmäävän pelottava vaan päinvastoin, ettenkö sen takia voisi saada yhteydenottoja (koska muilla deittipalstoilla saan yhteydenottoja), vaan se johtuu niistä olemattomista feikkiprofiileista. Eli summa summarum: Eliitti = pelkkä huijaussivu ja rahat tyhmiltä pois. ÄLKÄÄ SORTUKO MOISEEN RAHASTUKSEEN!

11

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OKNainen

      Samansuuntainen kokemus EK:sta, vaikka nainen olenkin.
      Onneksi ostin vaan kuukauden jakson, sillä jo kolmessa viikossa oli saanut ehdotukset kaikista tyypeistä joita minulle voi tarjota. Loppua kohden ehdotuksia tuli vaan 1 per päivä.
      Asun kuitenkin pk-seudulla ja ihan säälittää haja-asutusalueella asuvat.

    • NäinTänään

      En nyt ehkä ihan noin jyrkästi sanoisi, mutta kyllä tuossa Eliittisinkuissa mennään hyvän maun rajoilla.
      En myöskään voi suositella. Siinä ei tosiaan ole muuta eliittiä kuin nimi

    • naiset-nirsoja

      Eihän naiset vastaa missään deittipalvelussa. 8 vuotta olen kokeillut.

      • SalamaTaivaalta

        olisko aika sitten lopettaa ja siirtyä emännän hakuun ihan ns livenä?


      • Viestittäjä

        Minä olen saanut kumppaneita, mutta huijareita. Kolme naista sama sähköposti ja postin omistaa mies. On rahapyyntöjä tullut. Markkinointia tehdään Hardvallin kaavan mukaan.
        Venäjältä on tulossa nuoria kauniita naisia vaimoksi kun lähettää matkarahat
        Kyllä vanhalla miehellä on kysyntää.
        Tutkimukseni osoitti mukana on rikollista tioimintaakin


    • AlaLiity

      On tosiaan huijauksen makua, ei kannata liittyå

    • rahaarahaa

      No haloo: ihmisiä kusetetaan jatkuvasti, varsinkin katteettomilla lupauksilla, unelmilla ja kuvitelmilla. Kaikenlainen viihde on nykyajan tuottoisin bisnes ja netti loi huijareillekin loputtomat mahdollisuudet tienata rahaa.

    • dettineitti

      Palsta jossa naiset myös reagoivat ja vastaavat viesteihin. Saldo muihin palstoihin ihan eri luokkaa oman kokemuksen mukaan.

      Palstalta on taitaa olla vai myytävä hävinnyt muille palstoille, vaikka Tinderiin. Päätellen siitä, että tarjosi kumppaneita Rovaniemeltä Helsinkiin, vaikka oli rajaus. Ja ehkä päätellen siitäkin, että noin puolet tarjotuista on pk-seudulta.

      Tinderkin näyttää toimivan joten miksi maksaa.

      • OKNainen

        Tuolla ylhäällä juuri kirjoitin, ettei niitä vaihtoehtoja edes riittänyt minulle, siis pääkaupunkiseudulla asuvalle 40 vuotiaalle naiselle. Ja mulla ikähaarukka oli 40-50.v eikä tiukkaa koulutusvastimusta. Kuukausi riitti.


    • EnSuosittele

      Eliittikumppaneista hyvin huonoja kokemuksia.
      Maksamisen suhteen mentiin kyllä vähän niin kuin kusetuksen puolelle. Kumppanehdokkaita ei oikeasti löytynyt - moni oli ns tyhjä profiili, eli eivät olleet oikeasti jäseniä

    • Sghjjj

      Heti alkuun sinun pitää sit kirjalliseste erota sieltä eliittikumppanista, muuten se jatkuu kolmen kuukauden jälkeen automaattisesti ja tulee laskua.
      Omaa ja kaverin kokemusta on sen verran että tehtiin ilmainen profiili. Silloin tuli paljon vierailuja ja muita juttuja kummallekkin. Lopulta mulle tuli viesti jota ei voinut lukea ennen kuin olin maksanut, sit maksoin sen ja vastasin viestiin. Viestiin ei enää sit vastattu ja vierailut loppu samalla. Kaverille kävi ihan samalla tavalla, eli joku valeprofiili huijas maksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe