Täysraittius on todella tylsää.

elväelämä

Tasan kolme viikkoa ettei mitään päihteitä. Päämäärättömiä kävelyitä ajantappamiseksi, lukemista, telkkaria ja netin selaamista. Niin tylsää että tämä lähentelee jo apatiaa. Mieluten savuja tai vähintään viinaa alkavalla viikolla. Miten joku voi kestää tämmöistä vuodesta toiseen?

36

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w34r

      sitä ne huumeet tekee. selvinpäin ei osata enää olla. hyvä esimerkki mitä huumeet tekee mutta hienoa että edes pystyit 3 viikkoa olemaan ilman.

      • eläväelämä

        Suurimman osan ajasta olen aina selvinpäin. Päihteet on elämän suola ja sokeri, ei sisältö. Tosin jatkuva raittius ei mulle sovi. Alkaa mennä järki kun kaikki on todella tylsää kun on koko ajan selvinpäin.


      • viinapannaanalkoholistit

        Saiskohan A-klinikalta haettua joka päivä 3g kannabisannoksen niin ei tulis polteltuu liikaa.
        Mustakin tulis sitten tavis kohtuukäyttäjä tai viihdekäyttäjä, oon eläkeläinen
        niin saan olla viihteellä vähän enemmän.


      • Vibonomp
        viinapannaanalkoholistit kirjoitti:

        Saiskohan A-klinikalta haettua joka päivä 3g kannabisannoksen niin ei tulis polteltuu liikaa.
        Mustakin tulis sitten tavis kohtuukäyttäjä tai viihdekäyttäjä, oon eläkeläinen
        niin saan olla viihteellä vähän enemmän.

        3g riittää 3 kuukaudeksi jollei oo hankkinu sietokykyä. Olepa tarpeeksi kauan polttamatta niin pääset pahasti pilveen jo yhdestä henkäisystä.


      • vanhapajapää

        Riippuu monesta asiasta mihin 3 g riittää. Toleranssi, aineen vahvuus ja eniten kuinka usein käytät. Lääkekäyttäjälle tuo on päiväannos. Kohtuullisen tottuneelle edellyttäen että on hyvää niin kolmonen riittää viikonlopuksi. Esim. mulle riittää.

        Kirjoittelen ihan viihdekäytöstä. Siinä Riittää g per päivä jos harvakseltaan käyttää. Tietenkin on ihmisiä joille riittää vähempikin.

        Sama kertoa yksi virhe. Tämä on rikoksena vanhentunut siitä on 16-17 vuotta aikaa. Frendi heitti autolla ravintolaan ja poltin siinä kyydissä itse kasvatetun kukan jointtia. Tämä pyysi jämän ja kysyi etteihän tämä näy jos pitää puhaltaa?

        Vastasin ettei tietääkseni. Siihen aikaan ei ollut mitään tikutuksia. En sitten yhtään ajatellut kuinka paljon kokemattomalla oma aivan helvetin tuju kukka kolahtaa. Jätkä sai juuri ajettua kotiinsa ilman ongelmia. Monesti sain jälkeen kuulla miten kaveri oli sammunut heti kun pääsi kotiinsa.

        Siihen aikaan tyttökaverinsa, myöhemmin vaimonsa vannotti etten ikinä toiste anna jos joku ajaa. Oli helppo luvata kun en tosiaan halua kenenkään ajavan sekaisin. Luulin silloinkin että kaveri ehtii kotiin ennen vaikutusta. Eikä sitä järkyttävällä toleranssilla tajunnut kuinka paljon voi vaikuttaa.

        Silloin ajat sitten tolet oli ihan muuta. Lisäksi käsitys aineesta ja käyttö ovat muuttuneet. Ennen kolmonen keskinkertaista, joidenkin mielestä hyvää meni illassa. Nykyään nirsona ja sikahinnoilla en osta kuin priimaa.


      • Kannabisti
        vanhapajapää kirjoitti:

        Riippuu monesta asiasta mihin 3 g riittää. Toleranssi, aineen vahvuus ja eniten kuinka usein käytät. Lääkekäyttäjälle tuo on päiväannos. Kohtuullisen tottuneelle edellyttäen että on hyvää niin kolmonen riittää viikonlopuksi. Esim. mulle riittää.

        Kirjoittelen ihan viihdekäytöstä. Siinä Riittää g per päivä jos harvakseltaan käyttää. Tietenkin on ihmisiä joille riittää vähempikin.

        Sama kertoa yksi virhe. Tämä on rikoksena vanhentunut siitä on 16-17 vuotta aikaa. Frendi heitti autolla ravintolaan ja poltin siinä kyydissä itse kasvatetun kukan jointtia. Tämä pyysi jämän ja kysyi etteihän tämä näy jos pitää puhaltaa?

        Vastasin ettei tietääkseni. Siihen aikaan ei ollut mitään tikutuksia. En sitten yhtään ajatellut kuinka paljon kokemattomalla oma aivan helvetin tuju kukka kolahtaa. Jätkä sai juuri ajettua kotiinsa ilman ongelmia. Monesti sain jälkeen kuulla miten kaveri oli sammunut heti kun pääsi kotiinsa.

        Siihen aikaan tyttökaverinsa, myöhemmin vaimonsa vannotti etten ikinä toiste anna jos joku ajaa. Oli helppo luvata kun en tosiaan halua kenenkään ajavan sekaisin. Luulin silloinkin että kaveri ehtii kotiin ennen vaikutusta. Eikä sitä järkyttävällä toleranssilla tajunnut kuinka paljon voi vaikuttaa.

        Silloin ajat sitten tolet oli ihan muuta. Lisäksi käsitys aineesta ja käyttö ovat muuttuneet. Ennen kolmonen keskinkertaista, joidenkin mielestä hyvää meni illassa. Nykyään nirsona ja sikahinnoilla en osta kuin priimaa.

        Joo nopeesti vaikuttaa noin 5 minuutissa. Ite oon huomannu et joskus kun on vaik 3 viikkoa polttamatta niin sit menee pahasti päähän jo ihan pari imasua. Tietysti on kiinni vahvuudestakin niinkuin sanoit.


      • sillointoimii
        vanhapajapää kirjoitti:

        Riippuu monesta asiasta mihin 3 g riittää. Toleranssi, aineen vahvuus ja eniten kuinka usein käytät. Lääkekäyttäjälle tuo on päiväannos. Kohtuullisen tottuneelle edellyttäen että on hyvää niin kolmonen riittää viikonlopuksi. Esim. mulle riittää.

        Kirjoittelen ihan viihdekäytöstä. Siinä Riittää g per päivä jos harvakseltaan käyttää. Tietenkin on ihmisiä joille riittää vähempikin.

        Sama kertoa yksi virhe. Tämä on rikoksena vanhentunut siitä on 16-17 vuotta aikaa. Frendi heitti autolla ravintolaan ja poltin siinä kyydissä itse kasvatetun kukan jointtia. Tämä pyysi jämän ja kysyi etteihän tämä näy jos pitää puhaltaa?

        Vastasin ettei tietääkseni. Siihen aikaan ei ollut mitään tikutuksia. En sitten yhtään ajatellut kuinka paljon kokemattomalla oma aivan helvetin tuju kukka kolahtaa. Jätkä sai juuri ajettua kotiinsa ilman ongelmia. Monesti sain jälkeen kuulla miten kaveri oli sammunut heti kun pääsi kotiinsa.

        Siihen aikaan tyttökaverinsa, myöhemmin vaimonsa vannotti etten ikinä toiste anna jos joku ajaa. Oli helppo luvata kun en tosiaan halua kenenkään ajavan sekaisin. Luulin silloinkin että kaveri ehtii kotiin ennen vaikutusta. Eikä sitä järkyttävällä toleranssilla tajunnut kuinka paljon voi vaikuttaa.

        Silloin ajat sitten tolet oli ihan muuta. Lisäksi käsitys aineesta ja käyttö ovat muuttuneet. Ennen kolmonen keskinkertaista, joidenkin mielestä hyvää meni illassa. Nykyään nirsona ja sikahinnoilla en osta kuin priimaa.

        Monasti kun käyn hakemassa budii, vetäsen saman tien spliffin.
        Väillä ei meinaa kotiin löytää ja seikkaillaan autolla ympäri suur-helsinkiä.


    • kannabis_psykoosi_iskee

      Olehan nyt vaikka vuosi tai vaikka ihan vain puolikin vuotta näin aluksi ja saat vähän etäisyyttä niihin huumemaailmoihin ja kannabisvieroitusoireet helpottaa. Näet sitten asioiden oikean laidan, eikä huumeiden värittämä ajatuksenjuoksu pääse väliin vääristelemään todellisia ajatuksia.
      Huumeista ei ole mitään hyötyä tai iloa, aiheuttavat vain ongelmia ja murhetta.

      • eläväelämä

        En ole koskaan saanut savuista viekkareita. Satunnaisesti olen käyttänyt yli 20 vuotta. Kannabiksesta on ollut paljon iloa ja hyötyäkin. Vitutuksen poistajana paras aine. Viina menee paremman puutteessa ja sitä saa laillisesti vetää vaikka hengenmenoon saakka.

        Tähän tylsyyteen on ratkaisu ja se on päihtyminen. Hommaa sinä jo lääkkeet tuohon psykoosiisi.


      • kannabis_psykoosi_iskee

        Selviä vieroitusoireitahan nuo ja jos vielä 20 vuotta käytetty niin tosi paha riippuvuus on silloin kehittynyt jos ei pientä hetkeä pysty olemaan selvinpäin. Suurin osa ihmisistä pystyy olemaan tuon ajan, ilman että asiasta tarvitsee tehdä ihmeempää numeroa. Monilta ihan huomaamattaan.


      • eläväelämä

        Se on tuo luetun ymmärtäminen psykoosissa huonoa. Satunnaista käyttöä, ymmärrätkö? Pisimmillään olen ollut useita kuukausia pajauttamatta. Sitäpaitsi saan minä aikuinen ihminen päihtyä jos haluan.


      • Avaajosilmät

        Jaa että.mitä ongelmia ja murhetta kannabis aiheuttaa? Minulle se on aiheuttanut vain hyvää mieltä, poistanut vakavan masennuksen, jatkuvan stressaamisen ja ahdistuksen! Kaikki kivut katosivat myös, samoin 35v kestänyt matkapahoinvointi. Eikä tarvitse edes joka päivä käyttää toisin kuin lääkkeitä mitkä tuhoavat lisäksi maksan.


      • Töpöstystä

        Otan osaa, jos matkapahoinvointi kesti 35v. Se syö miestä jos toistakin.
        Masennus tuskin menee kannabiksella ohi masennuksen syitä selvittämättä.
        Itseään voi toki pettää. Varmaan itsepetos tuntuu samalta kuin toisen pettäminen. Onnistunut petos antanee voiman ja täydellisyyden tunteen. Narraaminen on petoksen vähän lievempi muoto, jonka voi itseään turruttamalla saavuttaa. Kuitenkin pelon peikko luuraa siellä jossain ja odottaa vain selvää päivää.


      • Avaajosilmät
        Töpöstystä kirjoitti:

        Otan osaa, jos matkapahoinvointi kesti 35v. Se syö miestä jos toistakin.
        Masennus tuskin menee kannabiksella ohi masennuksen syitä selvittämättä.
        Itseään voi toki pettää. Varmaan itsepetos tuntuu samalta kuin toisen pettäminen. Onnistunut petos antanee voiman ja täydellisyyden tunteen. Narraaminen on petoksen vähän lievempi muoto, jonka voi itseään turruttamalla saavuttaa. Kuitenkin pelon peikko luuraa siellä jossain ja odottaa vain selvää päivää.

        Juu pikkulapsesta ollu matkapahoinvointia mikä tehnyt kaikesta kulkuvälineillä liikkumisesta ikävää.
        Olen aina tiennyt masennuksen ja ahdistuksen Syyt eikä niitä ole poistanut edes vuosien terapia. :) Eli mitään en peittele kannabiksen käytöllä vaan kaikki terveydestäni on tutkittua ja avoimesti lääkäreille kerrottua.


      • Töpöstystä

        Ei kertominen lääkärille yksin riitä, koska eihän lääkäri parannusta vaivoihisi tarvitse.
        Sinun itsesi on ne oikeasti miellettävä ja tehtävä selvät tilit itsesi kanssa. Paraneminen on aloitettava omasta mielestä ja oltava viiltävän rehellinen itselleen. Mikäli pettää tässä itseään, ei koskaan pääse pois ahdistuksesta tai masennuksesta. Molemmat kuitenkin kuuluvat ihmiselämään ja tekevät meistä tuntevia ja eläviä ihmisiä. Kannabis poistaa ihmiselämän tunteiden nousut ja laskut, elämä on yhtä pötköä ja pössehtämistä. Kaikki huono jää vain pössyn peittoon.


      • Avaajosilmät
        Töpöstystä kirjoitti:

        Ei kertominen lääkärille yksin riitä, koska eihän lääkäri parannusta vaivoihisi tarvitse.
        Sinun itsesi on ne oikeasti miellettävä ja tehtävä selvät tilit itsesi kanssa. Paraneminen on aloitettava omasta mielestä ja oltava viiltävän rehellinen itselleen. Mikäli pettää tässä itseään, ei koskaan pääse pois ahdistuksesta tai masennuksesta. Molemmat kuitenkin kuuluvat ihmiselämään ja tekevät meistä tuntevia ja eläviä ihmisiä. Kannabis poistaa ihmiselämän tunteiden nousut ja laskut, elämä on yhtä pötköä ja pössehtämistä. Kaikki huono jää vain pössyn peittoon.

        Eikö ole lupaa elää kivuton ja onnellinen elämä kunnes kuolee? Menneisyyttä tongittu jo tarpeeksi ja sen vaikutus nykypäivään tiedossa.
        Jollain kun saattaa olla niin rajuja traumoja että ei niihin tehoa kuin aika.


      • Avaajosilmät kirjoitti:

        Eikö ole lupaa elää kivuton ja onnellinen elämä kunnes kuolee? Menneisyyttä tongittu jo tarpeeksi ja sen vaikutus nykypäivään tiedossa.
        Jollain kun saattaa olla niin rajuja traumoja että ei niihin tehoa kuin aika.

        Ymmärrän täysin, mullakin noita traumoja varmaan vielä kestää käsitellä avun kanssa loppuelämä ehkä, koska 10 vuotta ei ole riittänyt, mutta kannabis saa elämän tuntumaan helpommin siedettävältä, jopa kuukausikaupalla täysin onnelliselta ennen kuin lopetin kahden vuoden päivittäiskäytön 7kk ajaksi kokonaan näyttääkseni läheisille. Ja se vasta oli ennätysmasenutunutta aikaa loppuun asti. Nyt polttelen ja voisin olla jopa hyvin ok, ellen nyt olisi alkanut olemaan sen verran onnellinen polttelija, että haluan pystyä jatkamaan elämääni pitkään polttaen. Olen nimittäin alkanut pelkäämään poltettuna keuhkojeni ja sydämen puolesta (vapon jämät bongilla) tai vaikutusta mahaan ja suolistoon (päivittäin syötynä) ja tavasta riippumatta vaikutusta kaikkiin sisäelimiin missä on thc-reseptoreita. Fakta on, että kannabista ei ole tutkittu tarpeeksi, olemme koekanisukupolvi, ja kannabis vaikuttaa aina erilailla eri vartaloissa, samoin kasvuolosuhteet ym. vaihtelevat, joten yksi tai useampi lajike aiheutti esim. ensiapuun asti vietävän kilpirauhasongelman yhdelle, mutta toiselle sama poltto ei aiheuttaisi mitään miljoonannen gramman jälkeen tai sitten aiheuttaisi jotain täysin erilaista, mutta yhtä vakavaa, kun loppuelämän kestävä kilpirauhasen hormoni-ongelma. Mutta mitäs teet, poltan kun tuntuu että tarvin ja yritän siirtyä päivittäiskäytöstä vähempään. Psykiatrin pillereista moni kuitenkin vielä varmemmin tuhoaa fyysisen terveyden.


      • ToivoMunaTkm

        Olisi ihmeellistä nähdä pössyttelijä joka käyttäytyy häiritsevästi.
        Puistoihin pitää saada erilliset pilvenpolttoalueet, puistotyöntekijä myy kärryistä white widowia, jock horroria, sourdieseleihiä ja skunkkia. Valikoima muuttuu vähän viikoittain. Omaa polkuaan etsivät, viisaita ajattelevat kannabistit
        eivät häiriinny vierellä meluavista lapsista.
        Lapset tykkäävät katsoa pössyttelijöiden ilmeilyä ja outoja temppuja.
        Työttömät ja kivuista kärsivät saisivat 3g tätä lääkettä ilmaiseksi päivittäin.
        Itsemurhatilastot putosiva,t vain 12 tapausta vuosittain, yhteyttä tuohon ihmeaineeseen tutkitaan yhä.
        Työttömyysaste on pudonnut alle prosenttiin kun ihmiset alkoivat kotikasvattajiksi. Työvoimavirkailijoita aletaan kouluttamaan maatalouslomittajiksi
        pääkaupunkiseudulla.


      • Nyt-kiinnostaa
        Intiaaninpoika kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, mullakin noita traumoja varmaan vielä kestää käsitellä avun kanssa loppuelämä ehkä, koska 10 vuotta ei ole riittänyt, mutta kannabis saa elämän tuntumaan helpommin siedettävältä, jopa kuukausikaupalla täysin onnelliselta ennen kuin lopetin kahden vuoden päivittäiskäytön 7kk ajaksi kokonaan näyttääkseni läheisille. Ja se vasta oli ennätysmasenutunutta aikaa loppuun asti. Nyt polttelen ja voisin olla jopa hyvin ok, ellen nyt olisi alkanut olemaan sen verran onnellinen polttelija, että haluan pystyä jatkamaan elämääni pitkään polttaen. Olen nimittäin alkanut pelkäämään poltettuna keuhkojeni ja sydämen puolesta (vapon jämät bongilla) tai vaikutusta mahaan ja suolistoon (päivittäin syötynä) ja tavasta riippumatta vaikutusta kaikkiin sisäelimiin missä on thc-reseptoreita. Fakta on, että kannabista ei ole tutkittu tarpeeksi, olemme koekanisukupolvi, ja kannabis vaikuttaa aina erilailla eri vartaloissa, samoin kasvuolosuhteet ym. vaihtelevat, joten yksi tai useampi lajike aiheutti esim. ensiapuun asti vietävän kilpirauhasongelman yhdelle, mutta toiselle sama poltto ei aiheuttaisi mitään miljoonannen gramman jälkeen tai sitten aiheuttaisi jotain täysin erilaista, mutta yhtä vakavaa, kun loppuelämän kestävä kilpirauhasen hormoni-ongelma. Mutta mitäs teet, poltan kun tuntuu että tarvin ja yritän siirtyä päivittäiskäytöstä vähempään. Psykiatrin pillereista moni kuitenkin vielä varmemmin tuhoaa fyysisen terveyden.

        Olen lääketieteen ammattilainen ja nyt heräsi kiinnostus, mikä ihmeen kilpirauhasen hormooniongelma? En ole ikinä törmännyt tutkimukseen jossa olisi sellaisesta. Tieteen mukaan ainoat haitat kannabiksesta voi olla mahdollisesti psykoosi ja skitsofrenia henkilöille jotka ovat niille muutenkin alttiita.
        Miksi et käytä pelkkää vapoa?
        Kaikille vinkkinä että erittäin helppo keino päästä eroon tupakkariippuvuudesta on käyttää jonkun aikaa kannabista, mihin Ei jää voimakkaasti fyysiseen riippuvuuteen kuten tupakkaan.


      • jatkokurssi_tarpeen
        Nyt-kiinnostaa kirjoitti:

        Olen lääketieteen ammattilainen ja nyt heräsi kiinnostus, mikä ihmeen kilpirauhasen hormooniongelma? En ole ikinä törmännyt tutkimukseen jossa olisi sellaisesta. Tieteen mukaan ainoat haitat kannabiksesta voi olla mahdollisesti psykoosi ja skitsofrenia henkilöille jotka ovat niille muutenkin alttiita.
        Miksi et käytä pelkkää vapoa?
        Kaikille vinkkinä että erittäin helppo keino päästä eroon tupakkariippuvuudesta on käyttää jonkun aikaa kannabista, mihin Ei jää voimakkaasti fyysiseen riippuvuuteen kuten tupakkaan.

        Lääketieteen ammattilainen? Siis käytät jotain lääkettä jatkuvasti.
        Tietosi lääketieteestä näkyy olevan vajavainen. Pilkkujakin voisi tekstissä käyttää, mikäli on korkeampaa sivistystä.


      • Nyt-kiinnostaa
        jatkokurssi_tarpeen kirjoitti:

        Lääketieteen ammattilainen? Siis käytät jotain lääkettä jatkuvasti.
        Tietosi lääketieteestä näkyy olevan vajavainen. Pilkkujakin voisi tekstissä käyttää, mikäli on korkeampaa sivistystä.

        Olen lukenut lääkärin käsikirjan ja opiskellut kaiken mahdollisen päihderiippuvuuksista ja seuraan jatkuvasti uusimpia tutkimustuloksia. Lääketiedettä olen siis vuosia opiskellut ja siksi kiinnostaa.


      • jatkokurssi_tarpeen
        Nyt-kiinnostaa kirjoitti:

        Olen lukenut lääkärin käsikirjan ja opiskellut kaiken mahdollisen päihderiippuvuuksista ja seuraan jatkuvasti uusimpia tutkimustuloksia. Lääketiedettä olen siis vuosia opiskellut ja siksi kiinnostaa.

        Näin ne valelääkäritkin tekevät. Kun on suuret kuvitelmat, saattaa niihin jopa itse uskoa. Uskoisin kuitenkin, että päivitykset tiedoille jäävät sinulta tekemättä.
        Toisekseen tietänet, mitä lääketieteen ammattilaisena esiintymisestä seuraa. Puoskarit joutuvat vastuuseen.


      • kannabis_psykoosi_iskee

        Niin siellä näyttää olevan valelääkärin opinnoissa täysi tohina päällä. Johan siinä yritettiin nikotiiniriippuvuuteen tarjoilla kannabista lääkkeeksi. Seuraavaksi sitten kannabista alkoholiriippuvuuteen ja mikä onkaan lopputulos, no tietysti sekakäyttäjä jonka ongelmat vähintään tuplaantuvat. Huumeet aiheuttavat vain ongelmia.


    • eläväelämä

      Kaljaksi tämä sitten meni. Tuossa on lähellä paikka josta löytyisi psiloja. Olen useita vuosia harkinnut niiden kokeilua. Mitä enemmän niistä on lukenut niin sitä suuremmalla syyllä. Mitään erityisen vaarallisia ne ei ole ellei ole herkkä psyyke.

      Ongelma siinä etten tunne sieniä kuin huonosti. Tatit, vahverot, kanttarellit ja pari muuta. Lähinnä näitä myrkyllisiä mistä on jo lapsena varoitettu. Netistä kuvien perusteella yritän tunnistaa. Epäilyttää kuitenkin että jos erehtyy.

      No oma riskinsä se on kaikessa. Pitää kysyä tietävämmiltä neuvoa ennenkuin nakkelee naamaan sieniä. En odota mitään tiettyä sienten vaikutuksesta vaan annan tulla. Ennakko odotukset ei olleet savuillakaan mitä luulin. Ei mitään humala potenssiin sata.

      Nyt kun tietää että savuilla päihtyminen on lähinnä fiilis ei niinkään päihtymys niin osaa edes vähän suhtautua. Varmaa ne sienet ei vielä ole mutta vahvassa harkinnassa. Koviin aineisiin ei ole pientäkään kiinnostusta, ei ole koskaan ollut.

      • iuiuio

        oikea asenne!


      • Olen ostanut psiloja Suomessa ja Amsterdamissa vastaavia "tryffeleitä", mutta en uskalla itse keräillä. Vaatii suurta tuntemusta nuo sienet, ja kun en sellaista täysin varmaa asiantuntijaa löydä, mieluummin ostaisin sieneni, koska luulen että homma saattaa mennä pahemman kerran pieleen, jos itse mututuntumalla sienestää. Turvallisimmin ja helpoiten pääset kun menet Amsterdamiin ja juttelet Smartshopissa myyjän kanssa, se kyllä kertoo kaiken mitä tarvit. Näin tekemällä poistuu riski aiheuttaa pysyvä vahinko elimistölle, joutua lain kanssa ongelmiin tai sitten mitä todennäköisimmin vain välttää hyvin epämiellyttävä yliannostus tai se että syöt väärää sientä ja oksennat 10h ajan minuutin välein.


    • yiuvi

      ihminen voi opetella elämään täysin raittiina tai se flipannu puoli :) jokaisella on oma elämä,ei kuulu kenellekkään ;)

    • Juonn

      Minä juon

    • Kifferkai

      Itselläni kanssa tauko päällä. 3 viikkoa ilman että jointti palaisi. Ajattelin vielä jatkaa 2-3 viikkoa, koska sitten kun vetää yhden sätkän niin johan huppu himmenee!

      Kannattaa pitää silloin tällöin vähän paussia että elimistö voi tehdä "reset:in"

      Täällä näyttivät telkkarissa ( Saksassa ) dokua nuorista joilla oli oppimis vaikeuksia kannan polton seurauksena. Tavallinen päivä määrä oli ollut 2-3 grammaa ja jos rahaa oli taskussa niin vetivät jopa 5-6 grammaa päivässä! Eikä kyseessä ollut mistään Suomi puskasta vaan tavallista Hollannin laatu ruohoa. Itse jos vetäisin 5-6 gramma viikonlopun aikana niin olisin aamusta iltaa pönttö sekaisin. Muuten yhdelläkään ei ollut mitään psykoosia vaan keskittymis ja muisti ongelmia. Joten ei se kanna mitään psykoosia aiheuta vaan ainoastaan sen että pönnttö on ihan vähän sekaisin. Eli kanna voi palaa mutta kohtuullisesti. Ja tauko silloin tällöin tekee hyvää

      • kannabisparantaa

        Näinhän se on, vaikee tehdä mitään jos koko ajan pössyttelee.
        White widow on kyl niin energistä et pitää koko ajan tehdä jotain.
        Palas lonkkakivut ku lopetin pössyttelyn.(2kk) koko ajan


    • sentin_askel_hölkkääjä

      Pitkäaikaisen rajun alkoholinkäytön jälkeen vierotusoireet kestävät kauan: unettomuutta, hikoilua, harhanäkyjä, levottomuutta, ruokahaluttomuutta, keskittymiskyky huono, ja ennen kaikkea voimakas tarve saada alkoholia. Hermostolle ja muulle elimistölle on tapahtunut peruuttamattomia vaurioita.

      • dre54

        juupa juu ja lehmät lentää


      • sentin_askel_hölkkääjä

        Mainio esimerkki alkoholin vahingoittamasta psyykestä.


    • EtSaaKiinni

      Mulla ainakin on tosi kivaa, vaikka edellisen kerran join (kossua) 20 vuotta sitten.

    • eläväelämä

      Tännehän on tullut tarinaa. Pitihän niitä sieniä kokeilla kun niin sopivasti tyrkyllä ja monta vuotta harkinnut testaamista. Ikävä kyllä ei mitään vaikutusta. En yhtään tykkää sienten mausta niin syvälle kurkkuun ja nopea nielaisu. Joko ne ei olleet oikeita tai sitten liian vähän.

      Kymmenen pientä psilon näköistä heitin tuoreena suuhun. Kun eivät tehneet mitään niin kaksi epäilyä. Joko vääriä kun en tunne sieniä tai sitten liian vähän. Kun laskee kuinka vähän on kuivapaino tuoreista niin enimmäkseen otin nestettä kun raakana nakkelin suuhun.

      Ehkä ihan pieni vaikutus kun kaljan ohella lievä hyvän olon tunne? Niin vähäinen että luultavasti kaljan vaikutus. Päihteistä ganjaa pidän parhaana. Siitä saa sen mitä haluaa ilman sekavuutta ja krapuloita. Toki ensimmäisillä kerroilla meni aika vahvasti päähän. Kokemuksen takia hymyilen ironisesti valistajille. Tuo laillinen kama on paljon pahempaa monin tavoin kuin kannabis.

    • arejentavis

      Oletko sittenkään pohtinut, miksi psyykeesi ei kestä elää täysin raittiina? Onko syynä välillä pako kun et jaksa torjua loputtomiin elämäsi tuskaa. No tavallaan kyllä aloituksessa jo siihen suuntaan vastasitkin.
      Eikö sitten normaaliarki tarjoa sinulle haastetta. Eikö sinulla ole töitä, perhettä ja haastavia harrastuksia. Jos ihmiseltä puuttuu elämäntarkoitus, niin olemassaolo on tylsää. Kaikki on vain ajautumista päivästä toiseen.
      Olen jos yli 60 vuotta, mutta monen mielestä jopa vaatimattoman ja harmaan elämän viettänyt, mutta jo nuoruudessa löytynyt usko on kulkenut paunaisena lankana vuoien saatossa. Vaikeuksiakaan ei ole puuttunut, mutta kun tiedossa se elämisen todellinen juju, synkimpinäkin hetkinä ei ole ollut tarvista ripustautua kemiaan ja keinotekoiseen höyryyn. Ei ole tarvetta paeta edes aineelliseen rikkauteen ja maineeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe