Huawei honor 7 lite kokemuksia

Vähänpettynyt

Sain tänään kyseisen puhelimen, ja huomasin että whatsapp ja snapchat eivät toimi. Ne lagaa ja toimii oudosti, välillä tilttaavat koko puhelimen eli puhelin menee mustaksi eikä lähde päälle kuin hetkeksi ja siinäkin musta näyttö ja yläpalkki vaan vilahtaa. Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia.

35

1721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romuttamoon

      Honor on kehitellä,minulta lähti viestien hipaisu itsestään pois, nyt pitää painaa kuin heikkopäinen poistettava viestin kohtaa ja sitten painaa vielä erikseen poisto taulukkoa.Mistään ei voi tulostaa Honor 7 tarkkoja käyttö ohjeita mahtaa olla ruuhkaa korjaamolla.Olen erittäin pettynyt että pyyhkäisi hipaisu lähti virtuaalinen pilvi maailmaan.

    • väärä_osasto
      • väkä_väkä

        haista vittu


      • väärä_osasto
        väkä_väkä kirjoitti:

        haista vittu

        Haistapa kuule itse!


      • Vitutoleväärä

        Haista vaan vittu, tarvi olla noin vittumainen paska


      • huh_huh
        Vitutoleväärä kirjoitti:

        Haista vaan vittu, tarvi olla noin vittumainen paska

        Sinähän itse olet v-mäinen paska. Tää palsta on tarkoitettu laitteiden rakenteluun eikä kännypalstaksi!


      • kännykkäpalsta
        huh_huh kirjoitti:

        Sinähän itse olet v-mäinen paska. Tää palsta on tarkoitettu laitteiden rakenteluun eikä kännypalstaksi!

        Kännykkä on elektorninen laite!! etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa?


      • huh_huh
        kännykkäpalsta kirjoitti:

        Kännykkä on elektorninen laite!! etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa?

        Känny on tosiaan elektroninen laite mutta tämä EI ole kännypalsta vaan rakentelupalsta! Et näköjään ymmärrä että jotkut HARRASTAA RAKENTAALLA ITSE elektronisia laitteita ja lisäksi kännyille ON omat palstansa. Eli sulla itsellä on ymmärryksessä vikaa!


      • 620
        väkä_väkä kirjoitti:

        haista vittu

        Täällä kun saa näköjää kysellä kaikenlaista niin.
        Kerroppa minulle oikein omin sanoin, miltä se vittu oikein haisee. Tiedätkö?


      • 1_Harrastelija
        kännykkäpalsta kirjoitti:

        Kännykkä on elektorninen laite!! etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa?

        Tälle tyypille on mennyt KaikkiTännePalstan jutut perille; ei ole tarvinnut käyttää omia aivoja..... vai onkohan lukemisen ymmärtämisessä vikaa mutta kirosanat ja rivoudet taitaa oikein hyvin. Ikää tuskin vielä lähelläkään kahtakymmentä ja vanhempansakin pitäisi siivota suutaan sillä mistähän muualtakaan lapset oppivat puhetapansa kuin vanhemmiltaan.


      • kysympänimimerkkillä
        huh_huh kirjoitti:

        Känny on tosiaan elektroninen laite mutta tämä EI ole kännypalsta vaan rakentelupalsta! Et näköjään ymmärrä että jotkut HARRASTAA RAKENTAALLA ITSE elektronisia laitteita ja lisäksi kännyille ON omat palstansa. Eli sulla itsellä on ymmärryksessä vikaa!

        Jos tämä on elektroniseen rakenteluun ja korjauksiinj terkoitettu palsta, niin miksi sitten kirjoittelet tuollaista sontaa?


      • huh_huh
        kysympänimimerkkillä kirjoitti:

        Jos tämä on elektroniseen rakenteluun ja korjauksiinj terkoitettu palsta, niin miksi sitten kirjoittelet tuollaista sontaa?

        Sinä se sontaa itse kirjoitat!


      • kysympänimimerkillä
        huh_huh kirjoitti:

        Sinä se sontaa itse kirjoitat!

        Sinulla näyttää tuon lukemisen ymmärtäminen olla vähän hukassa.
        "Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä."

        Et ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoittaa sana käyttö. "Vähänpettynyt" nimenomaan esitti kysyimyksen käytöstä, ja näin ollen kysymys liittyy elektroniikkaan.


      • huh_huh
        kysympänimimerkillä kirjoitti:

        Sinulla näyttää tuon lukemisen ymmärtäminen olla vähän hukassa.
        "Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä."

        Et ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoittaa sana käyttö. "Vähänpettynyt" nimenomaan esitti kysyimyksen käytöstä, ja näin ollen kysymys liittyy elektroniikkaan.

        Itselläsi on luetun ymmärtäminen hukassa. Siinä kanssa yks KAIKKITÄNNEPALSTA-tyyppi/viisastelija.
        Tämä ei ole kännypalsta vaan tarkoitettu LAITTEIDEN RAKENTELUSTA KESKUSTELUUN! Kännykkäpalsta on Suomi24:llä ERIKSEEN! Tuo käyttö-sana ei oikeuta vastaavanlaisia postauksia tänne!


    • dfghjk

      Jos ostaa silkkaapaskaa, niin sitä on turha tulla tänne itkemään.

    • e-l-e-k-t-r-o-n-i

      Sieltä kehitteillä olevasta honorista puuttuu se tilttauksen korjauspiiri ja ne whatsapp ja snapchat transistoritkin...

      • liirumlaarumsaatana

        Tiedätköhän itsekkään mistä puhut. Herää!!


    • PalstaPekka

      Musta tuntuu että tää on se sama tyyppi joka on säännöllisesti tänne pistänyt noita kännykkämainoksia. Teksti on niin samanmoista kyllä siitä tunnistaa. Olis edes vähän fiksumpi ja lopettais ton mainostamisen kun kerran sen tunnistaa eikä siinä ole mitään järkeä. Sitä on turha usuttaa oikeille palstoille koska sillä on varmaan joku liike tai affääri mitä se yrittää pitää pystyssä. Se on mainostanu jo täällä vuosikausia eikä millään lopeta. Ja sitten kun sitä opastaa niin teksti on tollasta haistattelua kuin edellä saattaa lukea.

      • Anteeksimuttamitävittua

        Tarkotatko mua? Ap


    • Metoodtc

      Mulla sama känny ja hyvin pelittää ainakin whatsapp. Näppäimistön kirjaimet ärsyttää kun helposti painaa väärää nappia kun kirjoittaa. Vaakatasossa en tykkää taas kirjoittaa. Ostin flipcoverin niin silti on tullut pari naarmua itsestään näyttöön 2kk aikana. Entinen s3 ei naarmuuntunut vaikka oli sellaisenaankin välillä taskussa. Näytön suojaa en heti hankkinut kun suomessa myydään vain kalliita 30e tempered glass suojia. Flip coveriakin sai metsästää gigantista, elisa shopista kunnes kolmannesta power-liikkeestä löytyi hintaan 30e. Siinä ei ollut sitä magneettista sulku salpaa mikä estää kotelon avautumisen puhelimen pudotessa. Suorastaan v*tutti kun suomesta ei pari kk saanut mitään kalvoja/koteloita. Pari vk sitten sain kunnon kotelon 15e. Ebaysta tilasin tempered glass kalvoja 2kpl yht. 7e posteineen. Muuten kyl hyvä puhelin eikä ole lagaillut tai kaatuillut. Akkukin on hyvä enkä saa sitä päivässä tyhjentymään aktiivikäytössäkään.

    • tiedoton11vpoika

      Onko se oikeesti niin surkee. Oon ite ostamassa kyseistä luuria ja kaipaasin tähän vastausta että kumpiko kantsii hommata Samsung galaxy xcover3 vai honor lite7?

      • jotain_rajaa_nyt

        Sun tapauksessa ei kannata ostaa mitään luuria kun ei älysi riitä edes mennä kännypuolelle kysymään.


    • vihaisenpojanvihainenisä

      Pidäppäs sää turpakii noin ei sanota mun pojalle! vai käytkö baletissa nössö!

    • väkä-väkä

      Onks siinä puhelimessa muuten metallinen takakuori.

      • sdfghj

        Metalli tekee kutaa jos on takapuolella reunoissa sahanterä.


    • Ronttikissa

      Kun oisin ostamassa mutta ei ole kokemuksia .

    • Einiintyhmäpoika

      Muuten hei kyllä mun äly riittää mennä kännykkä puolelle kusymään honor 7 luurista mutta kaikkihan känny myyjät vaan kehuu luuria!

    • Maajussinirvikuva

      Siinä on käsittääkseni 8 ydin suoritin . Kaveri kertoi asutan ite maalla eikä meillä ole mitään muuta kuin 11v pöytäkone eikä se meinaa pyörittää ees tätä sivustoo. Ja 15 vuotiaalla isoveljellä on kyllä peli kone mutta se ei lainaa sitä .

    • Vihainen11vpoika

      Se joka sanoi minulle ettei mulla oo älyä niin sillä ei oo koska se ei muistanutkaan . sitä että ne myyjät aina sanoo että se on hyvä .

    • SS-E

      Suomi24:n Elektroniikka-foorumin käyttötarkoitus on määritelty näin: "Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä." Alkuperäisen kysyjän ja muutaman muunkin henkilön asialliset kysymykset koskivat puhelinten käyttöä, eli kyllä ne kysymykset tännekin voi laittaa.

      Honor 7 Lite on mainio peli ja nykyisin sen saa n. 165 €:lla. Takakuori on metallia. Käyttöjärjestelmän perustana tuorein Android 6.0. Tehopuoli on kunnossa, mm. 8-ytimisen suorittimen ansiosta. Itse olen ollut laitteeseen todella tyytyväinen, ainoatakaan ongelmaa ei ole ilmennyt. Nykyisin tosiaan on saatavilla sopuhintaisia suojalaseja näytön päälle ja kaikin puolin mainioita koteloita, joissa on myös se magneettisulku. Ihan Suomestakin.

      Suosittelen ehdottomasti ko. puhelinta tuossa hintaluokassa. Olen lukenut myös kymmeniä suomalaisia ja kansainvälisiä testejä ja arvioita tästä puhelimesta, ja ne ovat jokseenkin poikkeuksetta positiivisia. Mielipiteet yksityiskohdista tosin vaihtelevat aivan äärilaidasta toiseen, mutta yksimielisyys tuntuu vallitsevan siitä, että ei mene ainakaan pahasti pieleen, jos hankkii Honor 7 Liten!

      • voi_ei_taas

        Ja siinä Kaikki tänne palsta 2.
        Usko nyt saatanan pelle että kännyjutut kuuluu laittaa kännypalstalle (eikä tänne) koska Suomi24llä on myös kännypalsta!


      • Palsta_Pete

        Tämähän tyyppi omistaa ainakin kolme kännykkäliikettä. Kuinka voi noin lapsellisesti yrittää mainostaa myymiään tuotteita!!! Emme kaipaa tänne mainnostuksiasi saati sitten miellipiteitäsi (paitsi jos mielipiteesi koskee elektroniikan rakentamista tai korjaamista).
        Tämä on elektroniikkaharrastajien palsta ja sellaisena pysyy. Tuskin pystyt selittämään miksi Suomi24:lla on ihan oma palsta puhelimille ja silti haluat puhelimiin liittyvät kysymykset ja kommentit tänne. Saat vapaasti lukea niitä testejäsi mutta kirjoita kommenttisi puhelinpalstalle siellä niitä kaivataan vaikka kyllä minun mielestäni suomalaiset nuoret osaavat itsekin englantia niin hyvin etteivät ole riippuvaisia sinusta. Ettet vain olisi "kaikki tänne Palsta-tyyppi"....pahasti haisee siltä.


      • Puhelimenomistaja

        Itsellä puhelin taittui taskussa vaikken tehnyt mitään ja takaosaan tulee helposti lommoja :( muuten todella hyvä puhelin suosittelen :)


    • Honoranaalista

      Työntäkää ne paska honorit anaaliinne.

    • Pertsaa

      Vitun nörtit

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe