omaan meedion kykyjä

Kykyjämeedioksi

Hei. Aihe lyhyesti otsikossa. Pystyn siis aistimaan edesmenneitä henkiä. Minulla on syntymästä asti ollut kyky nähdä asioita. Mutta kuten kaikki taidot. Sitä täytyy kehittää. Nyt. Olen harjoitellut jo pitkään. Onko sinulla menneisyydessä joku, haluatko tietää jotain? Vastaan viidelle ensimmäiselle. Provoja en laske mukaan.

176

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mattielisapetti

      Hei, näkeekö menehtynyt läheiseni millaisessa pulassa olen? Mitä hän haluaisi nyt minulle kertoa?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Menehtynyt läheisesi on läsnä sinua. Hän uskoo että löydät tien ahdingosta sisäisen voimasi avulla.


    • Muuttuukoasiatennalleen

      Tyttäreni ja minun välit ovat pysähtyneet! Miksi asiat ei parane vaikka anteeksi olen pyytänyt? Onko tässä jotakin muuta koska en ymmärrä tätä? Kysyn jos näkisit? Hänen isä kuoli ja olenko tehnyt jotakin väärin? Olin lapsen yksinhuoltaja lähes koko ajan. Hän asuu miehen kanssa.

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Tyttäresi suree isäänsä omalla tavallaan. Hän hakee mihestään ahdingossa ns. Isäänsä. Tyttäresi on kyllä kiitollinen sinulle, olethan hänet yksinhuoltajana hoitanut. Asiat paranevat, mutta aikaa kuluu.


      • Muuttuukoasiatennalleen

        Kiitos näin varmasti on:) Kauanko jatkuu näin, koska kolme vuotta on jo takana? Voi kun joku näkisi! Olen kiitollinen sinulle:)


      • Kykyjämeedioksi
        Muuttuukoasiatennalleen kirjoitti:

        Kiitos näin varmasti on:) Kauanko jatkuu näin, koska kolme vuotta on jo takana? Voi kun joku näkisi! Olen kiitollinen sinulle:)

        Hei. Henkimaailmassa ei ole aikaa, kutan meillä täällä. Niinkuin sanonta kuuluu, siirrymme ajasta iäisyyteen. Näin on myös asioiden kohdalla jotka eteeni tuodaan. Mutta vuosista puhutaan.


    • kukkaaa

      Onko meidän talossa joku joka haluaa kertoa jotain?

      • kukkaaaa

        Ja kuka teki kiusaa mulle tahallaan? Kavereista joku?Vai kuka?


      • Kykyjämeedioksi

        Hei kukkaa. Keskityin kysymykseesi ja en saanut suoraa yhteyttä talossa olevaan henkeen. Mutta näin välähdyksen omaisesti mehiläiskenno kuviota, vihreää niittyä, naisen kädet jotka käsittelivät jotain konetta, koivun ja vaaleankeltaista tapettia jossa on pieniä punaisia kuvioita :-) en tiedä onko tästä nyt sinulle apua.
        Toiseen kysymykseesi, se, joka sinua kadehtii.


      • kukkaaa

        Tumma vai vaalea? nuori vai vanha?


      • kukkaaa

        Toiseen kysymykseen oli tämä :) Näetkö nyt lähitulevaan mitään?


      • Kykyjämeedioksi

        Mietin kukkaa sitä mitä eilen näin. Ne naisen kädet kuuluivat noin 40-50vuotiaalle. Ne olivat lempeät, tuli tunne että hän auttaa sinua. Nainen on tummaverinen. Vihollista ajatellessani tulee ajatukseeni noin 25-35v vaalea nainen. Mutta huomioi, että vaikka omaan kykyjä, en ole tehnyt tätä kauaa. :-) lähi tulevaisuus näyttää tasaiselta


      • kukkaaa
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Mietin kukkaa sitä mitä eilen näin. Ne naisen kädet kuuluivat noin 40-50vuotiaalle. Ne olivat lempeät, tuli tunne että hän auttaa sinua. Nainen on tummaverinen. Vihollista ajatellessani tulee ajatukseeni noin 25-35v vaalea nainen. Mutta huomioi, että vaikka omaan kykyjä, en ole tehnyt tätä kauaa. :-) lähi tulevaisuus näyttää tasaiselta

        ok. Kiitos


      • kukkaaaa
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Mietin kukkaa sitä mitä eilen näin. Ne naisen kädet kuuluivat noin 40-50vuotiaalle. Ne olivat lempeät, tuli tunne että hän auttaa sinua. Nainen on tummaverinen. Vihollista ajatellessani tulee ajatukseeni noin 25-35v vaalea nainen. Mutta huomioi, että vaikka omaan kykyjä, en ole tehnyt tätä kauaa. :-) lähi tulevaisuus näyttää tasaiselta

        Kiitos. Mietin mistä tämä ilkeily johtuu tältä joka teki surua lisää??


      • Kykyjämeedioksi

        Kaikki eivät osaa käsitellä tunteitaan. Ehkäpä hän potee huonoa omaatuntoa aiheuttaessaan surua, mutta ei kykene pyytämään anteeksi. Tuo käytös on hyvin yleistä. Tärkeää nyt on se että jätät omaan arvoonsa hetkeksi, ja kaikesta huolimatta yrität joskus antaa anteeksi. Vaikka hiljaa itseksesi. Anteeksianto on yksi elämän opeista ja sillä on valtava voima.


      • kukkaaa
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Kaikki eivät osaa käsitellä tunteitaan. Ehkäpä hän potee huonoa omaatuntoa aiheuttaessaan surua, mutta ei kykene pyytämään anteeksi. Tuo käytös on hyvin yleistä. Tärkeää nyt on se että jätät omaan arvoonsa hetkeksi, ja kaikesta huolimatta yrität joskus antaa anteeksi. Vaikka hiljaa itseksesi. Anteeksianto on yksi elämän opeista ja sillä on valtava voima.

        ok. kiitti. Tässä ympärillä näitä surin aiheuttajia monta. Ystävyyden heittäneet tosta vaan 4 hlöä.


    • Kaipauksellatäällä

      Hei!
      kummityttöni sisko kuoli onnettomuudessa ja hänen perheensä kaipaa häntä. Oli tieni ikäinen kun kuoli noin 4 vuotta sitten.

      Onko häneltä viestiä perheelleen?

      Olisin kiitollinen jos välität viestin koska me kaipaamme häntä! Kiitos😊

      • Kykyjämeedioksi

        Kaikilla meillä on jo ennen syntymäämme määrätty aika jolloin lähdemme. Se oli hänen aikansa. Hänellä on kaikki hyvin. Tuonpuoleisessa ei ole surua eikä kipua.


    • oitui

      hei!minulla on monesti tunne että vierelläni on joku kuollut sukulainen/läheiseni.
      kuka hän on?ja mitä hän haluaisi minulle kertoa?

      • Kykyjämeedioksi

        Oitui. Usein rakkaamme tulevat "käymään" luonamme tuonpuoleisesta. Voi olla, että erityistä asiaa ei ole. Itselläni on yksi tällainen. Hän vain käy paikassa joka oli kovin rakas. Uskon että läheisesi oli sinulle kovin rakas? Oletko kiinnittänyt huomiota milloin tunne tulee? Eli onko huolia tai muita tilanteita. Hän haluaa olla tukenasi. Ajatuksiini tulee kuva noin viisissä kymmenissä olevasta vaaleasta lyhythiuksisesta naisesta.


    • susita

      Miten näet asiani?rakkaudessa on´gelmia,voinko luottaa naapurin naiseen`? kuka mua ohjaa?t tanja

      • Kykyjämeedioksi

        Susita. Ajatellessani naapurin naista josta kerroit. Tuli tunne että ihan kaikkea ei kannata kertoa hänelle. Hän on lämminhenkinen mutta jotenkin ensimmäinen tunne oli tämä. Ennen kaikkea sinua ohjaa sinä itse. Ajatuksen voima on valtava, ihmismieli ei sitä voi edes aina käsittää. Sinusta tulee tunne, että ajatuksesi ovat sekaisin. Asiat kannattaa laittaa tärkeysjärjestykseen, ja edetä sen mukaan.


    • matkaajavain

      Pakko kokeilla. Kykenetkö isoisältäni välittämään viestiä? Voi tulla hupsunkin oloisena mieshahmona mieleen.

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Kun ajattelen isoisääsi, tulee kuvina eteeni harmahtavan ruskeat kiharat hiukset, piippu ja henkselit. Jonkinlainen lakki myös. Osuinko oikeaan? Hän ikäänkuin nikkaa silmää ja kertoo että hänellä on kaikki reilassa :-)


      • matkaajavain
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Hei. Kun ajattelen isoisääsi, tulee kuvina eteeni harmahtavan ruskeat kiharat hiukset, piippu ja henkselit. Jonkinlainen lakki myös. Osuinko oikeaan? Hän ikäänkuin nikkaa silmää ja kertoo että hänellä on kaikki reilassa :-)

        Kiitos <3 kuulosti täysin hänelle vaikka lakkia en muistakkaan :)


    • Lähetän

      Näetkö minun ja tumman miehen välillä enään mitään yhteyttä?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei lähetän. Jotenkin ensimmäinen tunne kysymykseesi on, että tunteenne ovat hiipuneet.


      • Lähetän

        Minun tunteeni häntä kohtaan eivät ole muuttuneet,mutta ehkä hän on jo luopunut minusta.


      • Kykyjämeedioksi

        Se on mahdollista, sillä näin minä sen asian näin.


    • tummanainenolen

      Miksi kuollut isäni tuli eteeni unessa, ja meni lattialle kyljelle, ja hänen silmänsä muljahteli erikoisesti katsoessaan minua, kun istuin tuolissa?
      Tuliko hän sanomaan minulle jotain näin viime viikolla? Saisitko häneen yhteyden mitä tarkoitti?

      • Kykyjämeedioksi

        Oletko tehnyt jotain hupsua isäsi mielestä silloin kun hän eli? Tällainen ajatus tuli. Ei mitään vakavaa, mutta se asia olisi hyvä selvittää :-)


      • Kykyjämeedioksi

        Vielä lisäys, kummalla kyljellä isäsi oli. Minin tulkinnassani oikea tarkoittaa miestä ja vasen naista.


      • tummanainenolen

        Hän oli vasemmalla kyljellä. Ajattelisin että hän esitti jotain minun nykypäivistä. Sisko minulla on jota autoin paljon muutamia vuosia sitten. Aina ymmärsin. Nyt hieman olen erkaantunut hänen seurastaan. Minulla nyt hieman vaikeaa, ja hän ei ollenkaan ymmärrä minua saarnaa vaan. Olisiko se tätä... jota isä tuli ratkomaan:-)


      • Kykyjämeedioksi

        Osuit oikeaan. Tekstiä lukiessasi ajatuksiini tuotiin sana "kyllä"


      • lukijat
        tummanainenolen kirjoitti:

        Hän oli vasemmalla kyljellä. Ajattelisin että hän esitti jotain minun nykypäivistä. Sisko minulla on jota autoin paljon muutamia vuosia sitten. Aina ymmärsin. Nyt hieman olen erkaantunut hänen seurastaan. Minulla nyt hieman vaikeaa, ja hän ei ollenkaan ymmärrä minua saarnaa vaan. Olisiko se tätä... jota isä tuli ratkomaan:-)

        antakaa näkijälle hänen pyytämäänsä palautetta,kun katsoo kysyjille ja pyytää palautetta!Aina odotetaan valmiita vastauksia,mutta ei palautetta anneta joka on vastaajalle tärkeää.


      • Kykyjämeedioksi

        Kiitos puolustuksesta. Ilmaiseksi autan ja en suutu jos palautetta ei aina tule. Sitä ihminen ahdingossaan on vain tyytyväinen saamaansa vastaukseen. Tulkitsen hiljaisuuden siis positiivisuutena.


    • IsoMyyäiti

      Katsotko onko minulle jollain asiaa? Jotenkin tuntuu, että joku sotkee elämääni ja en löydä ihmistä vierelleni mistään. Olen niin yksinäinen ja itken paljon iltaisin kun lapset menevät nukkumaan.
      Lasten isä on kuollut samoin minun isäni.

      • Kykyjämeedioksi

        Suru on iso prosessi, ja etenkin kun sinulla on sitä kaksin kappalein. Sinun täytyy saada surra rauhassa, käsitellä menetys loppuun. Liian surukuorman kanssa on vaikeaa solmia parisuhdetta. Rakkaudesta huolimatta toinen väsyy toisen suruun, ts. Toisen kuppi täyttää kokoajan toista. Eikä toisinpäin. Se tapahtuu tiedostamatta ja tahattomasti. Josta voi johtua tunne ettei löydä ketään. Saat vielä korjattua itsesi, ja silloin elämä hymyilee. Nyt selkeästi tämä aika on sinulle ja lapsillesi, rakastakaa toisianne.


    • Serim

      Jaksatko vielä katsoa minulle? Onkohan isoäidilläni tai isoisällä, joka ei koskaan ollut elämässämme, mitään viestiä?

      • Kykyjämeedioksi

        Jaksanhan minä. Alussa lupasin vain viidelle mutta nyt lupaan katsoa kunnes lössähdän :-) ilmoitan sitten kun lopetan. Keskittyessäni kysymykseesi serim, tuli tunne että isovanhempasi rakastavat sinua. Jokin ulkopuolinen syy pakotti heidät olemaan erossa sinusta.


    • Jospaminullekkin

      Jos vielä vastaat olisiko äidillä,isällä yai kahdella veljelläni jotka jo rajan tuolla puolen viestiä minulle?Kiittäen.

      • Kykyjämeedioksi

        Kyllä katson sinullekin. Jo pelkän otsikon lukiessaniinulle tuli hyvin lämmin olo. Se tarkoittaa suurta rakkautta. Rajan toisella puolella olevat ovat rakkaudella lähelläsi, voit olla varma, että kun oma aikasi tulee, he ovat avosylin sinua vastassa. Lähes itken kun tätä kirjoitan <3


      • Jospaminullekkin
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Kyllä katson sinullekin. Jo pelkän otsikon lukiessaniinulle tuli hyvin lämmin olo. Se tarkoittaa suurta rakkautta. Rajan toisella puolella olevat ovat rakkaudella lähelläsi, voit olla varma, että kun oma aikasi tulee, he ovat avosylin sinua vastassa. Lähes itken kun tätä kirjoitan <3

        Kiitos :)


    • Mitätapahtui

      En tiedä vastailetko enää,mutta kuitenkin yritä onneani.Eno jota en koskaan tavannut,hänestä kysyisin.Siniset silmät,mustat hiukset.Mitä tapahtui vuosi kymmeniä sitten?Kukaan ei halua puhua varsinkaan äitini jolle hän oli todella läheinen kun oli nuori.Asia vaivaa liikaa minua ja ei ole ketään keltä hänestä kysyisin ja saisin vastauksia.

      • Kykyjämeedioksi

        Katson sinullekin. Ensimmäinen ajatus oli henkirikos... voisiko olla niin rajua. Jos on niin tämä on ensimmäinen kerta kun minulle tällainen asia eteeni tuodaan. Jotenkin ihmissuhde sotkut tähän liittyvät. Mutta kuten aiemmin sanoin, minulla on kyllä kykyjä mutta aloittelen silti vasta. Eli älä järkyty tästä, vaan koita kysyä pokkana tätä äidiltäsi. Tarkastele reaktiota. Tiedät kyllä silloin sisimmässäsi menikö oikein vaiko metsään :-)


      • Mitätapahtui
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Katson sinullekin. Ensimmäinen ajatus oli henkirikos... voisiko olla niin rajua. Jos on niin tämä on ensimmäinen kerta kun minulle tällainen asia eteeni tuodaan. Jotenkin ihmissuhde sotkut tähän liittyvät. Mutta kuten aiemmin sanoin, minulla on kyllä kykyjä mutta aloittelen silti vasta. Eli älä järkyty tästä, vaan koita kysyä pokkana tätä äidiltäsi. Tarkastele reaktiota. Tiedät kyllä silloin sisimmässäsi menikö oikein vaiko metsään :-)

        Kiitos.Kysyin ja hän oli hyvin välttelevä.Olen joskus saanut ihan muussa yhteydessä viestiä rajan takaa ja siinä myös hän oli ilmaantunut ja hän joka minulle sen viesti välitti kertoi,että jotain traumaattista on tapahtunut.Itse epäilin itsemurhaa ja sitä kun kysyin äidiltäni niin hän ei halunnut puhua hänestä ollenkaan.Kukakkan ei kerro mitään hänestä tai hänen poismenostaan :( Jotenkin tuntuu että vaikka hän on pois minulla on jotain hänen kanssaan yhteistä tai sitten yhteyttä,mutta en tiedä mitä tai mikä.Jos sinä saat vastauksen niin olisin hyvin kiitollinen.Vielä kysyisin lähellä olevasta vaaleasta miehestä jotain aistin tulevaksi mutta siitäkään en saa itse kiinni.Mitä se on??


      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Keskityin paremmin asiaan. Yrittäessäni yhteyttä henkimaailmaan minulletuli hyvin etova ja huono olo, tuli tunne jonkinlaisesta myrkytys tilasta. Oliko sitten itse aiheutettua vai toisen toimesta. Enollesi. Huono olo voi tarkoittaa myös todella syvää henkistä huonoa oloa. Lisäksi nenässäni tuntui vahva heinäpaalien tuoksu. Tiedätkö liittyykö jokin lato asiaan jotenkin tai oliko enollasi maatila? Nyt on voimakas pään särky ja ikäänkuin päiviä johtuneesta itkemisestä. Vaikken nyt ollenkaan itke. Tapaukseen liittyy paljon huonoa oloa. Valitettavasti en saa enempää irti. Se ensimmäinen ajatus on yleensä se oikea. Hyvin vahvana se henkirikos tuli. Ja enosi on varmasti yrittänyt sitä sinulle selvittää. Olen aloitteleva kuten sanoin. Valitan etten pääse nyt syvemmälle


    • Kykyjämeedioksi

      Hei te kaikki joille olen vastaillut. Ottaisin mielelläni vastaan palautetta, mitä mieltä olette tulkinnoistani. Kiitos viitseliäisyydestänne jos teette niin. :-)

      • Henkinenrouva68

        Vieläkö jaksaisit minulle katsoa? Paljon on rajan takana läheisiä ja sukua. Onko joku heistä henkioppaani ja mitä kertoisi minulle tähän hetkeen että löytäisin jonkun "punaisen langan" elämäni tarkoitukselle? Myös mietityttää miksi kohtalo toi elämäni varrelle ristiverisen miehen josta loppupeleissä vain koitui turhaa päänvaivaa ja häiritsee ajatuksiani vieläkin, vaikkei meille kunnolla tässä elämässä yhteistä aikaa kunnolla "suotu"? Kiitos etukäteen, palautetta annan ehdottomasti jos jaksat kommentoida minulle.


      • Kykyjämeedioksi

        Hei henkinenrouva68. Tunnustan heti, että en vielä ole kyennyt aistimaan henkioppaita. Se vaatii enemmän kuin mitä itselläni on vielä. Ehkä jonain päivänä. Tämä ristiverinen mies liittyy sinun karmaasi. Se on yksi elämäsi oppiläksyistä. Selvitä itsellesi ne seikat, miksi se häiritsee sinua, ja mitä voisit tehdä ettei se häiritsisi. Jos et pysty tekemään mitään, osatko vain antaa olla? Vahvasti tuntuu siltä, että kun saat ajatuksesi tasapainoon, tulet löytämään punaisen lankasi.


      • Henkinenrouva68

        Olenko lie entisessä elämässä kohdellut jotain huonosti jotta karma sen nyt "kostaa". Elämässäni kun olen aina pyrkinyt toisia kohtelemaan hyvin! Tämän miehen kanssa kun koin uudenlaisia tunteita ja kerrankin uskalsin tunteita tuoda esiin niin eipä siinä hyvin käynyt.
        Mitä tästä opin? Sen että tosiaankin kannattaa miettiä mitä ja milloin kenelle paljastaa vai onko parempi vain pitää asiat salassa itsellään "kylmän kuoren" alla.
        Ei siis ilmeisesti kukaan henki minulle mitään "viestiä" tuonut?


      • Kykyjämeedioksi

        Karma perustuu juuri siihen, mitä oppiläksyjä saamme edellisestä elämästä. Juuri henki maailmasta sain tämän viestin että mies liittyy karmaansi. Mitään erillistä viestiä en saanut tietyltä henheltä juuri sinulle, muuta kuin se mitä kirjoitin. Että tämä karma on opittava käsittelemään, sitten se punainen lanka löytyy. Kun nyt ajattelen sinua, tulee mieleeni vaalea suht lyhyt hiuksinen nainen ja paperityöt ilta hämärässä. :-)


      • Herttarouva47v

        Olen kyllä vaalea ja lyhythiuksinen. :-) Työkseni olen tavallaan papereiden(kin) kanssa tekemisissä. Päivätyössä.
        Iltahämärissä tykkään lukea ja ilta on minulle monesti "mietiskelyn henkistä aikaa". :-)


      • Kykyjämeedioksi

        Näun siis sinut, olit rennossa mielentilassa siinä ilta hämärässä :-)


    • Tomppa..i

      Moi. Näetkö millä alalla tulen menestymään elämässäni tulevaisuudessa ja miten se tapahtuu ? Tulenko saamaan vaivojani kuntoon ja jos niin missä?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei tomppa. Näin sinun ylläsi mustan siistin puvun ja valkoisen kauluspaidan, heti sen perään kirjan jonka sivut "plarasivat". Tulet ilmeisesti opiskelemaan lisää. Huomioni kiinnittyi siihen että sormellasi ositit kuin jotain taulua tai muuta vastaavaa. Tästä päättelin että tulet kovalla työllä vielä pääsemää pitkälle. Olit näyssä joko esimies tai kouluttaja tai konsultti. Tms. Annatko vähän vihjettä vaivastasi, sitä oli kovin vaikea nähdä. Sain vain kokonaisvaltaisen kuvan että kropassasi on vaivaa.


    • kuinkahansittenkäy

      Mietin tuossa. Näetkö tunnetko elämässä yhdessä olevien tunteet esim miehestä. Olen ollut miehen kanssa nyt neljä vuotta melkein. Hän välillä käpertyy itseensä kotiinsa. Hänellä kova halu yrittää, ja mm. opiskella valmistui. Yrittää töitä. Autan auttanut henkisesti, ja tietysti materiaalis ja rakastanut rakastan. Ensimmäinen tosimieheni, ja rakkauteni vaikka olen nyt puoli vuosisataa täyttänyt. Hän myös.
      Kysymykseni kuuluu tunnetko hänen häipyvän pikkuhiljaa vai tulevan lähemmäksi minua rakastaen, kun hänen asiat selviää. Mm sairastaako jotain saako sen työ paikan jne. itse olen aika hyvässä kunnossa, ja asiat hyvin. Paitsi tämä rakkaus asia. En tiedä olisiko se hyvä muuttaa yhteen tai ihan uudelle paikkakunnalle josta mies saisi parempia työmahdollisuuksia.

      • Kykyjämeedioksi

        Ensmäinen ajatus oli, onko miehellä kaikki hyvin? Näin jonkin asteista masennusta. Jos näin on, se pitää hoitaa. Ette siis asu yhdessä? Tuli tunne että ehkä ei kannata muuttaa yhteen, että epäröit sitä itse. Muutto on ajankohtainen vasta kun molemmat niin haluaa. Kyllä mies jossain vaiheessa työn saa, en vain saa kiinni että onko se juuri tämä työ. Työn löydyttyä myös miehen mieliala paranee.


      • kuinkahansittenkäy

        Kyllä on masennusta, ja ei hyväksy lääkkeitä. Tai en tiedä onko lääkkeet kun on muuttunut muumioksi tunnepuolella. Nehän tekee sen monelle.
        Emme asu yhdessä. Tuota työtä olen ajatellut jos hän menisi töihin olisi paljon pirteämpi, ja sosiaalisempi. Saatko mitään tunnetta välittääkö hän minusta rakastaa. Joskus hän asiaa ilmaisee ja rakastaa ja sitten taas ei. Hänelle tietysti kauheaa kun minulla asiat hyvin ollut tässä, ja hänellä huonosti. Tuleeko se syyttely minuun, kun ei kestä minun muuten hyvää oloa. Minun keinot alkaa loppua. sanoin haluan vain rakastaa sinua näillä tunteilla mitä minulla on. Älä ole ilkeä omien asioitten takiasi minuun. Olen pyytänyt enkeleiltä apua, ja isältä mummilta tuonpuoleisesta. Tuntuu he vastaavat ja auttavat minua.


      • Kykyjämeedioksi

        Tunteet eivät ole aitoja jos rakastaan pitää kadehtia. Rakasta tuetaan myös ylämäessä, eikä vain alamäessä. Tuo teksti tarkensi tuntemustani. Älä muuta yhteen, siitä alkaa alamäkesi. Eilen jo tunne tuli että sinulle on vaalea hiuksinen mies tuolla jossain. Tunne oli pieni mutta nyt se oli isompi. Kuten sanoin ennemmin, aikaa on vaikea määritellä henkimaailmassa. Että koska aika on. Mutta jos haluat kaikesta huolimatta auttaa häntä, valinta on sinun. Harvoin saat kuitenkaan mitään takaisi päin.


      • Kykyjämeedioksi

        Piti vielä sanomani että hänellä on toden näköisesti väärä masennus diaknoosi. Mars asiantuntijan puheille. Toivon johdatusta teille. Että asiat järjestyvät


      • kuinkahansittenkäy

        Kiitos paljon. Tuli tuossa mieleen ehkä ei ole masennus vaan jotain kilpirauhanen sokeri..D vitamiinin puutos. Nehän tuovat ihmisille juuri väsymystä ihottumaa D. Lopetti D huhtikuussa. Sain hänen ihottumankin paranemaan, mutta nyt taasen päällä, kun lopetti D. Että näin,,, joskushan ihmisen on annettava periksi toista kohtaan. Ettei itse masennu. Rakkauden eteen yritin koska hän ensimmäinen tosimieheni elämässäni.


      • Kykyjämeedioksi

        Näen että hän ei jaksa yrittää tarpeeksi. Ja hyvin toden näköisiä nuo esittämäsi vaihtoehdot. Tuntuu että masennus on oire, ei syy. Eli nyt hoidetaan oiretta. Jos vain rahkeet riittää niin yksityiselle. Josko sitten jänkin jaksaa panostaa sinuun


    • haikeallamielellä

      Pakko on kysyä, vieläkö sinulla riittää jaksamista. Koen, että minulla on hyvä enkeli vierelläni ja selviän onnekkaasti elämässä. Suruni on vaan suuri kun ajattelen lasteni isää, toivon hänelle kaikkea hyvää, rakkauteni hanta kohtaan on vahva ja voimakas tuntuu luissa ja ytimissä. Mitä mina hänelle edustin tai edustan onko vielä välittämistä? kiitos ja kaikkea hyvää sinulle

      • Kykyjämeedioksi

        Kyllä hän sinusta välittää. Kun mietin asiaa että välittääkö, jokin silitti minua poskelle. Kuin merkkinä, että välittää. Olethan hänen lastensa äiti.


    • Mattielisapetti43

      Onko mies joka teki työtarjouksen joka ei sitten toteutunutkaan yhtään pahoillaan? Olemmeko tulevaisuudessa yhteyksissä?Miten tulisi suhtautua häneen? Olen antanut anteeksi koska otan vastuun päätöksistäni mutta haluaisin tietää mikä merkitys kaikella oli?

      • Kykyjämeedioksi

        Jotenkin näen ettei hän hirveän pahoillaan ole. Joten kannattaa duhtautua varoen. Tälläkin. Kuten kaikella. On merkitys. Tämä oli sinulle jonkinlainen oppi. Osaatko yhtään itse sanoa mitä tapahtuma sinulle edustaa? Jonkinlainen kasvun paikka se oli.


      • Mattielisapetti43

        Vapauduin tuossa samalla työpaikasta jossa en voi hyvin. Uusi alku edessä. Osaatko kertoa miten tässä käy?


      • Kykyjämeedioksi

        Hyvin sinulle käy. Se tuli heti ajatuksiini. Ja myös se, että et olisi voinut tuossa perutussa työpaikassa yhtään paremmin. Tämä on reitti sinulle uuteen alkuun. Yritin keskittyä tulevaan työhösi ja näin rivin silmiä... erikoista. Oletko kenties optikko tms :-) silmät voivat kuvastaa kyllä muutakin. Voin yrittää tarkentaa jos haluat.


      • mattielisapetti43

        Kiitos. Se olisikin ihan uusi ala joten jos tarkennusta saa niin mielellään otan vastaan. Tuo tarjottu työpaikka olisi ollut ulkomailla ja tavallaan vastannut sitä alaa jotaolen jo 13 vuotta elämässäni tehnyt. Pikkuisen mietityttää tuo mies. Mutta ehkä paras unohtaa koko juttu ja rakentaa elämää eteenpäin


      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Tarkensin asiaa. Ne silmät kuvastavat sinulla olevan useita eri mahdollisuuksia työn saralla. Sinun pitää tarkoin valita mahdollisuuksista itsellesi paras. Vain sinä itse voit sen päätöksen tehdä.


      • Mattielisapetti43

        Kiitos vastauksesta. Kyllä tässä alkaa "kuuma" itsensä markkinointi työnantajille :D


    • Muuttuukokaikkihyväksi

      Joudunko elämään yksin loppuelämäni vai näkyykö parisuhde jo olevan tulossa? Vaalea mies? Mitä minulle on tulossa kotiasiat/ rakkaus ensi kesään saakka? Tyttäreni tässä myös kysyy ja haluaa tietää onko tämä nykyinen mies hänelle se oikea? Tumma mies hän on. Raha-asiat paraneeko talouteni?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Muuttuukokaikkihyväksi. Koen että tunne-elämässäsi on jokin klikki. Onko kenties joku parisuhteessa kohdellut sinua huonosti? Tarkastele itseäsi, kun saat klikin korjattua pystyt paremmin löytämään kumppanin. Ja kyllä sinulla on mahdollisuudet vaaleaan mieheen. Suosittelen lämpimästi hupnoosi hoitoa klikin selvityksessä. Heti kun aloin lukea viestiäsi, näin sinut kuvainnollisesti marjastamassa yksin syksyisessä metsässä. En saanut kiinni onko se tämä vai ensi syksy. Mikäli se oli ensi, ei rakkausrintamalla tule muutoksia ennen sitä ainakaan. Koti ja talous asiasi näyttävät tasaiselta, mutta et jotenkin ole sinut itsesi kanssa. Kaipuu kalvaa. Tyttäresi kusymykseen vastaan sen mitä näin. Keskityin ja eteeni tuotiin rakenteilla oleva talo ja lasten polkupyörä :-) että ilmeisesti oikea on. Mutta vielä siihen parisuhde asiaasi, se saattoi olla tämä syksy, meillä ihmisillä on vapaa tahto toisin kuin taivaan enkeleillä. Joten lähesty tätä miestä, voit myös itse vaikuttaa tulevaasi näin.


      • Muuttuukokaikkihyväksi

        Yksi suurin jarru on raha. Raha-asiat paraneeko talouteni? Vaikka töissä olenkin pitäisi olla rahaa säästössä suurempia hankintoja varten. mm. oma koti. Tiedän että parisuhdeasiani lähtisi eteenpäin jos pystyisin maksamaan osuuteni omasta kodista. En voi tässä iässä enää tehdä velkaa. Haluaisin saada tuon jarrun pois rakkausrintamalta mutta en näe siihen ratkaisua? Muuta klikkejä en itse näe/tunnista. "Tämä raha-asia nousee juuri suhteesta jossa olin naimisissa. Siinä tuli se klikki". (ilkeitä ihmisiä on tullut myöhemmin muitakin liittyen tähän asiaan)


      • Kykyjämeedioksi

        Se juuri on se klikki mistä puhuin. Se raha asia. Se vain tahtoo olla niin että saman tuloiset sopivat parhaiten yhteen.


      • Muuttuukokaikkihyväksi
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Se juuri on se klikki mistä puhuin. Se raha asia. Se vain tahtoo olla niin että saman tuloiset sopivat parhaiten yhteen.

        Tässä raha-asiassa on paljon muutakin:) Jos onni on myötäinen saan sen vielä;)En voi kertoa tässä kaikkea! Tämä mies on sellainen että hän ei minun rahoja tarvitse kuten ei exä:nikään tarvinnut:)


      • Kykyjämeedioksi

        Eli tiedät tavoitteesi. Hyvä niin. Tunnen että onni on vielä myötäinen sinulle


    • Carmar

      Hei!Mitä minun syksyyni näet?Olen yksin asuva nainen.Tulenko koskaan elämässäni onnistumaan rakkaudessa?Aina petyn ja jään yksin

      • Kykyjämeedioksi

        Oletko ruskea ja pitkä hiuksinen? Heti tuli tällainen kuva. Ja tunne että olet parisuhteessa vaativa, siksi petyt. Mistä vaativuus johtuu, onko menneisyydessä jotain?


      • Carmar
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Oletko ruskea ja pitkä hiuksinen? Heti tuli tällainen kuva. Ja tunne että olet parisuhteessa vaativa, siksi petyt. Mistä vaativuus johtuu, onko menneisyydessä jotain?

        Olen vaalea ja lyhyt hiuksinen.Olen tullut petetyksi . Ja jätetyksi.Omasta mielestäni olen toisen huomioon ottava ja toista kunnioittava ihminen ja siksi en oikein ymmärrä ,että miten en onnistu näissä suhteissa.


      • Kykyjämeedioksi

        Saattaa olla että näin naisen joka petti miehen kanssa. Ja hänen luonteensa. Se tunne tuli voimakkaana. Tällaiset voimakkaat luonteet ilmeisesti jyräävät sinut. Harmillista että kohtalo on sinulla tuollainen. Sinun kannattaa opetella olemaan kovempi. Se ei tule olemaan helppoa.


      • Carmar

        Oletko ihan oikeasti sitä mieltä ?Mielestäni kaiken kokemani jälkeen osaan kyllä olla tarpeeksi jämerä,mutta elämä vain ei mene aina niin kuin sen soisi menevän.lSiksipä sinulta kysyin,että josko jotain voisit nähdä ikään kuin valoksi elämääni,mutta ei se nyt onnistunut.


      • Kykyjämeedioksi

        Olen hyvin pahoillani. Sanon aina sen mitä näen, mitään lisäämättä tai pois jättämättä. Tunnen että valoisampi aika vielä on tulossa. Mutta tämä ongelma liittyy sinun karmaasi. Se seuraa sinua kunnes opit sen käsittelemään. Se on oppiläksysi.


    • Yksinäinenolen

      Voisitko katsoa myös minulle.
      Olen yksinhuoltaja äiti. Minulla ei ole omaa rakasta ja olen yrittänyt jo jonkun aikaa häntä etsiä. Osa miehistä olisi kyllä kiinnostunut, mutta kun lapseni ovat vielä nuoria niin eivät sitten olekkaan ja kun olen pitkä niin valinnanvaraa ei myöskään ole.
      Toinen asia on nykyinen työni jossa koen olevani syrjään työnnetty ja kaikki se mitä tapahtui ennen lomaa painaa mieltäni.
      Mitä näet minulle näissä asioissa ja millä aikavälillä näet ne tapahtuvaksi.

      • Kykyjämeedioksi

        Hei yksinäinen olen. Näin sinut morsius hunnussa. Tulet jossain vaiheessa menemään naimisiin. Ajan määrittely on minulle vielä tosi haastavaa, varsinkin kun henkimaailmassa aikaa ei ole. Kuten meillä on. Se tapahtuu kun hetki on oikea. Kun mietin työtäsi, näin porras askelman. Muutos tulee ja suunta on ylöspäin.


    • Helviina

      Miten minun keski-ikäisen rakkaus? Tuleeko vielä oikeata suhdetta? Näetkö muuttoa?

      • Kykyjämeedioksi

        Helviina, kun keskityin kysymykseesi että muutatko. Näin auringon säteitä. Eli ainakin jos muutat se luoaa hyvää. Kun mietin sitä, tuleeko sinulle vielä oikea suhde, näin viisi polkua jotka johtivat kaikki samaan pisteeseen. Tulkitsen sen niin, että sinulle on joku tuolla. Ja löydät hänet suunnasta tai toisesta, sattumalta.


      • Helviina
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Helviina, kun keskityin kysymykseesi että muutatko. Näin auringon säteitä. Eli ainakin jos muutat se luoaa hyvää. Kun mietin sitä, tuleeko sinulle vielä oikea suhde, näin viisi polkua jotka johtivat kaikki samaan pisteeseen. Tulkitsen sen niin, että sinulle on joku tuolla. Ja löydät hänet suunnasta tai toisesta, sattumalta.

        Kiitos vastauksesta :) toivotaan että näin käy


    • suvutonihminen

      Hei!
      On pakko koittaa onnea josko ehtisit auttamaam. Isäni äiti ja isä ovat molemmat kuolleet enkä ehtinyt koskaan tutustua heihin. Eikä isä ketinnyt omaan isäänsä kun hän kuoli ennen isäni syntymää. Myös rakas pappani on kuollut. Näin hänestä unta missä hän valkoisessa asussa tuli sänkyni viereen ja silitti hiuksiani. Kävikö hän luonani vai oliko vain unta ilman merkitystä? Olisiko minulle kellään viestiä?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei suvutonihminen. Pappasi todella kävi luonasi. Myös äitisi ja isäsi käyvät. Tunnetko koskaan kuin höyhenen hipaisua ihollasi, tai kuin joku hennosti koskettaisi tukkaasi? He ovat luonasi ja välittävät


      • suvutonihminen
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Hei suvutonihminen. Pappasi todella kävi luonasi. Myös äitisi ja isäsi käyvät. Tunnetko koskaan kuin höyhenen hipaisua ihollasi, tai kuin joku hennosti koskettaisi tukkaasi? He ovat luonasi ja välittävät

        Ihanaaa!!!!!!!, <3 kiitos sinulle suuresti :') kyllä sellaista olen tuntenut ja ihmetellyt sitä. Mutta nyt sille on tarkoitus <3 hei anteeksi vielä mutta isäni isän nimi mietityttää koskasitä ei tiedä isäkään niin suostuisiko hän paljastamaan edes ensimmäisen kirjaimen? Olisi huomattavasti helpompi etsi m häntä koska nyt tiedän vain sukunimen ja sellaisia on suomessa vaikka millö mitalla :)


      • Kykyjämeedioksi

        Nyt en kyllä takuuseen mene. Mutta kuin olavi, tai muu sen tyylinen. Keskityin ja näin piirrettävän ympyrän. Ainakin o on oletettavasti eka kirjain. Voithan käyttää olavia hänen lempinimenään. Hän kyllä tietää että häntä tarkoitat. Illalla, sytytä kynttilä ja juttele hänelle. Kerro että tulet kutsumaan häntä sillä nimellä. Kuulostele, tuleeko kylmiä väreitä tai hipaisu tuntemuksia. Silloin tiedät että hän on läsnä ja sinut on kuultu.


      • suvutonihminen

        Kiitos sinulle suuresti :) rakas pappani oli minulle myös olavi, vaikkanimi olikin eri :) on pakko tunnustaa että oli pakko makustella hetki että onko minun molemmat isoisäni todella olaveja :) mutta nyt hänellä on ainakin nimi <3 vaikka en tiedäkkään miltä hän näyttää niin on vain pieni tunne että meissä saattaisi olla jotain samaa. Anteeksi että vaivaan vielä mutta kysymys olisi minulle tärkeä koska minulla ei ole ketään.. näetkö onko minulla jossain vielä elossa olevia sukulaisia? Eli olisiko tällä kuuluisalla olavilla ollut veljeä tai siskoa? Minulla on siis 2 serkkua ja 1 mummo elossa mutta emme sukuriidan johdosta ole tekemisissä enään ollenkaan. He ovat siis rakkaan pappani puolelta.


      • Kykyjämeedioksi

        Hei. vastaan koska sain uudenlaisen kokemuksen. Se että oliko hällä veljeä tai siskoa on asia johon en saa puuttua. Keskityin ja musta verho vedettiin eteeni, siis kuvainnollisesti. En tiedä miksi näin, lisäksi sain voimakkaan päänsäryn. Se kieltäydytään näyttämästä.


    • susita

      Palaute ja kysymys-susitalta-olet oikeassa naapurista,ja siitä että ajatukseni ovat sekavat koskka ulkopuoliset henkilöt aiheuttavat kuohuntaa ilkeyksllään-milläs muutoinkaan! Onko vaaleahiuksinen nainen petollinen,puhuo mieskaveristani kaikenlaista-entä lämpeeneekö välimme mieheen?Liikaa ulkopuolista häiriötekijää,olen rukoillut ,mikä auttaa.erakoituminenko?

      • Kykyjämeedioksi

        Tästä vaaleasta naisesta tulee ahdistunut olo. Hänellä ei ole kaikki hyvin. Purkaa huonoa oloaan. Ajatuksenaan että koska hän kärsii on muidenkin kärsittävä. Älä usko ksikkia puheita, näkisin että puheista pari sanaa totta ja kirjavasti väritettynä. Tämä nainen on häiriötekijä. Luota ja usko itseesi, ole miehelle oma itsesi, osoita että välität. Älä anna vääristyneiden ajatusten vallata mieltäsi, älä ajattele niitä. Tiedät mikä on oikein ja mikä väärin. Ajatuksilla on iso voima ihmiseen ja pitkä ahdistus näkyy ulospäin. Yritä vaikka meditaatiota tai joogaa. Kä elyä metsässä. Kun opit hallitsemaanmieltäsi voit paremmin


    • erttkkl

      Syntiinlankeemus lienee ollut mwlko tasan 5000 eKrs, sillä Vedenpaisumus lienee ollut n. 3300 eKrs, sillä Egyptin dynastiat alkoivat 3200 eKrs ja Egyptin historian aikana ei ole ollut tuon laajuisia katastrofeja ja ennen Vedenpaisumusta eläneiden ikälaskemista kertyy noin 1650 vuotta.

      • Kykyjämeedioksi

        Kiitti vinkistä :-) :-) :-) :-)


    • hassumassu

      Onko joku sielu tulossa elämääni? Tarkoitan vauvaa. Vastaus tähän vahvistaisi uskoa muihinkin juttuihin. Kiitos jos vastaat :)

      • Kykyjämeedioksi

        Kyllä on tulossa :-)


      • hassumassu
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Kyllä on tulossa :-)

        Kiitos <3 Hän taisi käydä luonamme muutama päivä sitten...? :)
        Jos jotain tulevasta perhe-elämästä näet? niin otan kiitollisena vastaan.


      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Anteeksi pitkä vastaus väli. Ihan tavallista perhe arkea näen teille. Eli hyvää :-)


      • hassumassu
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Hei. Anteeksi pitkä vastaus väli. Ihan tavallista perhe arkea näen teille. Eli hyvää :-)

        Kiitos kun vastasit vielä. Mutta näitkö kuka luonamme kävi? Ja vielä mietin mitä tarkoitat tavallisella, hyvällä perhe-elämällä? Montako lasta näet meillä asuvan? Ja onko isä ja äiti molemmat kodissa? :)


    • Isovanhempani

      Valitettavasti en ole koskaan tavannut aitini vanhempia, kuolleet todella kauan sitten (yli 60 v aikaa). Millaisia
      he olivat luonteiltaan ja olisimmeko
      tulleet toimeen? Kumpikin kotoisin
      maaseudulta. Isoisa soitti viulua ja
      mandoliinia. Kiitos sinulle!

      • Kykyjämeedioksi

        Olisitte varmasti tulleet toimeen. Näen heidät työteliäinä ja vieraanvaraisina ihmisinä :-)


    • taidanollaihastunut

      Kirjoittelen minua n. 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Hän vaikuttaa hyvältä ja lämminsydämiseltä ihmiseltä ja on tehnyt minuun vaikutuksen. Onko tämä ihminen petollinen tai onko hän tosissaan kanssani. Näetkö meille suhteen ja jos niin kestääkö se?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. En näe petollisuutta, mutta jos rehellisen vastauksen haluat, tulevaisuutenne ei ole kovin pitkä. Syytä en näe


    • susita

      Palaute susitalta-kiitokset tulkinnastasi!Tämä vaalea nainen on todellakin ahdistavaa seuraa,aina myrtsi ja aina arvostelee kumppaniaankin ja haukkuu,ilkeili mullekin kun yritän oman mieskaverini saada hakemaan apua ongelmiinsa.Liikun aika paljon luonnossa,se rauhoittaa ja antaavireyttä ja voimaa asioille.Poistan naisen numeron ja en vastaa enää,arvelin että jotain ongelmaa tulee,hän on kilpailuhenkinen erittäin paljon negatiista asiaa aina,ei koskaa mitään kivaa puhu.kaunis kiitos,toivottavasti muutkin antavat palautetta!

      • Kykyjämeedioksi

        Kiitos palautteestasi. Mukavaa kun jotkut viitsivät sitä antaa. Silloin tietää itsekin onko kyvyt kehittyneet, mitä kykenee näkemään. Mukavaa itsekin huomata että kehittyneet ne kyllä ovat :-)


    • mielenrauhamolemmille

      Kykyjämeedioksi,
      itse en oikein usko meedioihin, mutta viime joulukuussa kuollut mieheni on unissani monta kertaa tullut kysymään kuolinsyytään, välillä minuakin syyttäen? Olen ajatellut, että se pitäisi selvittää, mutta miten? Luettuani äsken tätä sivua ajattelin taas asiaa, menin parvekkeelle tupakalle ja yht´äkkiä kaikki katuvalot sammuivat! Heti tuli mieleen mieheni, jolla oli hyvin erikoisia kykyjä (mitä hän ei halunnut mainostaa julkisesti).

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Lukiessani tuli kylmä. Miehesi ei ole suostunut siirtymään rajan toiselle puolelle. Ehkä juuri kysymäsi asian vuoksi. Olen siirtänyt muutaman eksyneen ns. Valoon. Jos tahdot, voin sen tehdä. Mutta usein käy niin että he palaavat. Jos on voimakas kaipuu. Yritän illalla kun on rauhallista mutta vain luvallasi. Samalla voi syykin selvitä. Hänen etunimensä auttaisi hengen kutsumisessa


      • Kykyjämeedioksi

        Kommentoin tähän väliin, en tee siirto yrityksiä koskaan ilman omaisen lupaa. Eli odottelen :-)


    • Haikeallamielellä

      Pyysit kommentoimaan tai antamaan palautetta viestistäsi. Kiitän sinua, niistä välittyy aito välittäminen ja uskottavuus. Kiitos jaksamisesta, ihmisillä on oikeasti hätä tänne kirjoittaessaan.
      Itsellenikin oli tärkeää saada vastaus kysymykseeni. Tein silloin kun tein ratkaisuna sen nopeasti ja kun olen kaukana näinkin asiat aivan toisenlaisesta valossa. Olen katunut päätöstä I lähteä. Minulla on lämpimiä tunteita kumppanini kohtaan van sydän huutaa lasten isän luo ja anoo anteeksiantoa. Ainakaan vielä hän ei ole valmis tutustumaan uudelleen ja koska oma intuition on varma, että me vielä olemme yhdessä tarvitsisin siihen vastausta kannattaako yrittää. Hän ei vielä ole onnistunut uusien suhteiden kanssa. Miten osaisin toimia oikein etten loukkaa ketään. Pyrin niin kovin rehellisesti ja omasta näkemyksestä lähtien tuomaan esiin tarkoitukseni vuorovaikutustilanteissa, vaan on se vaikeaa. Siksi onkin niin ihanaa, että olet siellä näkemässä. Äitini juuri keväällä lähti pois ja nyt yritän elää tätä hetkeä olen työssä vielä ja autan muita vaan nyt kaipaan itse apua ja neuvoja
      Mitä äkyy rakkausasioissa

      • Kykyjämeedioksi

        Jos kumppani kerran lähtee, on kyllä vaikeaa ottaa takaisinkaan. Itse tuskin ottaisin. Mutta kuten sanoin, välittämistä on, ei niinkään luottamusta.


      • Haikeallamielellä

        Kiitos sinulle, tuossa oli kuitenkin mielipide, oliko se myös näkemistä. Itsestään selvää on, että on vaikea luottaa ja antaa anteeksi vaan sitä ei nyt saa tekemättömäksi ja kadun vaan silloin oli pakko toimia niin kuin toimin. En vaan nähnyt muuta ratkaisua. Eikö neljä vuotta ole tarpeeksi katumusta ja tunteeni ovat aidot. En ole ilkeä ihminen siksihän minä onnettomana tartunkin tällaiseen oljenkorteen. Kiitos jos näet ja kaikkea hyvää sinulle ja kítos kun viitsit auttaa ihmisiä


      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Kyllä kannattaa yrittää. Ehdottomasti tulee lämmin olo kun ajattelen teidän yhteen palaamista. Työtä se vaatii kyllä. Kiitos palautteesta


      • Haikeallamielellä

        Kiitos itsellesi. Kiitos mieltäni rauhoitti vastauksesi. Kiitos myös rehellisesti mielipiteestäsi ja oikeamielisyydestäsi näissä vastauksiss?
        Kirjoitit viestiketjun olevan raskaan mm pituutensa vuoksi. Totta kiitos kuitenkin kun olet näin paljon vastaillut. Sama aihe ja kysymykset näyttävät toistuvan. Järkevätkin ihmiset saattavat juuttua johonkin heille tosi tärkeään asiaa ja siitä kasvaa suuri suuri asia johon ei ole helppo saada apua. Kiitos sinulle. Jos sattuu että rajantakaiseen kuusi vuotta mennyt rakas rakas ystävä näkyy hänellä oli huono iho ja olisi pian jäänyt eläkkeelle hänet kutsuttiin äkisti ikävänä oli suunnaton onko hänellä minulle terveisiä. Hän oli niin kiltti minulle ja kohteli kauniisti. Sai itsetuntoni nousemaan. Sinulle näkijä vielä kerran kiitoksia. Yritän keksiä nyt tavan jolla rohkenen lähestyä lasteni isää. Olet kirjoittanut anteeksianto on vapauttavaa. Yritän antaa itselleni anteeksi ja odotan, että hänkin jonain päivänä on antanut minulle anteeksi.
        Jaksamista ja kaikkea hyvää.
        Toivottavasti tämä ei ollut yllätys, että kysymystulva oli suunnaton. Ihana, että olet auttanut ja vastannut näin monelle


    • uskonenkeleihin

      Moi! Pääsenköhän unelmieni paikkaan koskaan muuttamaa?. Olisi järvi ja talo siinä. Katselisin järvelle aamu kahvia juoden ja lintujen ääniä kuunnellen. Teen töitä kotoa käsin. Näetkö onko rakkaani tumma mies vierelläni?
      Olen silloin tällöin jopa korkeimmilta voimilta pyytänyt tätä.
      Onkohan pyyntö mennyt perille taivaaseen? Siellä jonka tunnen ovat joskus läsnä mummini, ja isäni.
      Joskus minulle sanonut näkijä, että joku sinun vierellä kulkee auttamassa, kun sinulla ollut useita vaaratilanteita elämässä. Mieleeni tuli silloin mummi.

      • Vieläkovinikävä

        Miten tulevaisuus kovin yksinäistä, vain työ ja koti. Onko jotain rakkautta vielä? Eronnut kauan sitten. Saatko henkimaailmasta mun omaiset rakas ihminen kaipaan niin vanha ihminen.


      • Kykyjämeedioksi

        Hei uskonenkeleihin. Tuli tunne että hyvät mahdollisuudet sinulla on unelmiesi paikkaan muuttamisen suhteen. Mutta työtä sen eteen on tehtävä. Korkein voima on kuullut pyyntösi. Henkaailma voi antaa meille johdatusta tänne maan päälle, se ei tee asioita puolestamme. Tarkastele tilannetta ja ajatuksiasi. Yleensä se ensimmäinen tunne on se oikea laita. Ja et ole unelmasi kanssa yksin. Näen vierelläsi tumman miehen. Ja kyllä, sinua varjeleva henki on mummisi


      • Kykyjämeedioksi
        Vieläkovinikävä kirjoitti:

        Miten tulevaisuus kovin yksinäistä, vain työ ja koti. Onko jotain rakkautta vielä? Eronnut kauan sitten. Saatko henkimaailmasta mun omaiset rakas ihminen kaipaan niin vanha ihminen.

        Hei vieläkovin ikävä. Saat kyllä kumppanin rinnallesi. Jonain päivänä. Läheisesi henkimaailmasta on rinnallasi, hän käy luonasi kyllä. Kuten ennemmin mainitsin, henki voi ilmaista läsnäolonsa kuin höyhenen sipaisuna iholla, tai kuin joku koskisi tukkaa tai muuta. Mutta mitään fyysistä ei näköpiirissä ole mikä sen tekisi. Jos tunnet näitä, tiedät että hän on luonasi


    • omenapuu1234

      Veljeni kuoli kuusi vuotta sitten. Onko hänellä mitään kerrottavaa minulle? Olen elämänmuutoksen tiellä

      • Kykyjämeedioksi

        Hei omenapuu 1234. Keskityin kysymääsi ja kuin kerrottuna sjatuksiini tuli tämä: olen auringon säde ihollasi ja näytän kuun loisteena valoa tiellesi. Veljesi ohjaa sinua muutoksessasi. Lisäksi tuli lämmin olo ja omenapiirakan tuoksu :-) mitä se tahtookin kertoa. Hyvää se ainakin lupaa


      • omenapuu1234
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Hei omenapuu 1234. Keskityin kysymääsi ja kuin kerrottuna sjatuksiini tuli tämä: olen auringon säde ihollasi ja näytän kuun loisteena valoa tiellesi. Veljesi ohjaa sinua muutoksessasi. Lisäksi tuli lämmin olo ja omenapiirakan tuoksu :-) mitä se tahtookin kertoa. Hyvää se ainakin lupaa

        Kiitos, on ollut niin ikävä veljeä. Rakastan auringonsäteitä ja kuun valoa.
        Minulla on omenapuu, josta juuri poimin omenat talteen syömistä varten.


      • Kykyjämeedioksi

        Kiitos palautteesta. Kuulostele tuntemuksiasi auringossa ja kuun valossa. Uskon että veljesi on luonasi varsinkin niinä hetkinä, pyydä häntä luoksesi ja tunnustele. Hän voi olla tuulahdus tai kuin höyhenen hipaisu. Näin selkeästi täysikuun ja pilvet kaikkosivat sen edestä. Se oli kuin sininen yö. Vai on sinulla omenapuu :-) ilmankos se tuoksu


    • Minävaankyselen

      Minulla pitäisi olla treffit reilu viikon päästä ja mies kenet tapaan ehdotti, että ottaisin myös lapseni mukaan koska haluaisi tavata meidät kaikki.
      Näetkö miten treffit menevät ja onko suhteelle jatkuvuutta? Entä näetkö mitään muuta tästä miehestä ja voiko häneen ja hänen sanoihin luottaa?
      Kiitos

      • Kykyjämeedioksi

        Laaja alainen kysymys, osaan näin osaan en. Tässä tulee. Treffit menevät hyvin. Mies pitää lapsista. Mahtaakohan hänellä olla niitä. Jos onkin niin tuntemukseni mukaan he eivät ihan pieniä ole. Suhteenne ulee jatkumaan, kunhan et epäile liikaa


    • Suruajakaipausta

      Aitini kuoli yli vuosi sitten ja kaipaan paljon. Veljeni kanssa en ole juurikaan asiasta puhunut, kuoleman tapahduttua jotakin, mutta vain
      tekstiviestitse, koska olin silloin eri paikkakunnalla ja veljeni kiireinen.
      Sittemmin muutin samaan kaupunkiin kuin veljeni. Onko veljeni
      suruissaan kuolemantapauksesta ja haluaisiko joskus puhua?

      Olen pohtinut, voisinko puhua eri seurakunnan papille surustani?
      En tunne, enka ole nahnyt koskaan, mutta pappi vaikuttaa
      empaattiselta artikkelien perusteella. Hiukan vanhempi kuin itse
      olen, erottuu omalla positiivisella tavallaan joukosta. Terveelliset
      elintavat. Ajattelen, olisi helpompi puhua hanelle kuin jollekin
      muulle papille; onnistuisiko? Kiitos avustasi ja kaikkea parasta
      sinulle.

      • Kykyjämeedioksi

        Heti tätä lukiessani tuli vahva ajatus että pitäkää veljesi kanssa yhtä. Kiinitinne sanomana. Toki hänkin äitiään suree.

        Tuntemuksesi on oikea sen papin juttusille menosta. Tunnen että taakkasi kevenee sen tehtyäsi.

        Voimia suruusi


      • Kykyjämeedioksi
        Kykyjämeedioksi kirjoitti:

        Heti tätä lukiessani tuli vahva ajatus että pitäkää veljesi kanssa yhtä. Kiinitinne sanomana. Toki hänkin äitiään suree.

        Tuntemuksesi on oikea sen papin juttusille menosta. Tunnen että taakkasi kevenee sen tehtyäsi.

        Voimia suruusi

        Voi kirjoitus virhettä.. kuin äitinne sanomana. Piti kirjoittamani..


    • Miettinyt

      Toivoisin, että jaksat vielä minullekin vastata. Kävin juuri tuttavani luona kylässä. Osaatko sanoa mitään hänen veljestään? Jospa veljellä olisi meille jotain kerrottavaa?

      • Kykyjämeedioksi

        Hei miettinyt. Näin hänet hoikkana ja komeana. Siinä hänellä oli hyvä ryhti. Miksiköhän mieleeni tuli sanat että hän on tekojensa takana, ja kuva tikarista kuin sinetöimään tuon lauseen. En tiedä taustoja niin on vaikeampi selvittää


      • Miettinyt

        No voi vitsi. Eikö hänellä muuta sanottavaa ole? Kun olemme pohtineet yhtä juttua ja ovat sitä kyllä muutkin pohtineet... Mutta tuo mitä sanot, kuulostaa kyllä tutulta. Alkoi ensin naurattaa ja sitten itkettää.


    • Onnellinenloppuko

      Ristiverinen vaaleahko mies jonka olen tuntenut kauan. Mitä näet miten kuulun jatkossa hänen elämäänsä? Mitä hän minusta ajattelee/suunnitteleeko hän pikkuhiljaa yhteistä tulevaisuutta? Minun ja hänen rakkaus erikseen?

      • vääräsuunta

        Ei kai meediolta yleensä kysytä elävistä??


      • Onnellinenloppuko

        Kysyn vielä exästäni koska hän kuoli (minun intuitioni mukaan oudosti) ? Kysynkin onko hänellä jotakin kerrottavaa minulle?


      • tottatotta
        vääräsuunta kirjoitti:

        Ei kai meediolta yleensä kysytä elävistä??

        Niin minäkin olen luullut tähän päivään asti ja niin se taitaa edelleen ollakin.Ne on ennustajat jotka näkee tulevaisuuteen ei meediot.


      • Kykyjämeedioksi
        vääräsuunta kirjoitti:

        Ei kai meediolta yleensä kysytä elävistä??

        Ei yleensä, mutta jos on meedion kykyjä, on usen muitakin näkemisen kykyjä. Itse aistin myös niitä muitakin. Enimmäkseen silti henkimaailman asioita :-) kysyä saa. Ilmoitan kyllä, jos en saa nähdyksi.


      • Kykyjämeedioksi
        Onnellinenloppuko kirjoitti:

        Kysyn vielä exästäni koska hän kuoli (minun intuitioni mukaan oudosti) ? Kysynkin onko hänellä jotakin kerrottavaa minulle?

        Onnellinenloppuko. Tähän on helpompi vastata kuin edelliseen kysymykseesi. Keskittyessäni näin ikkunaruudun josta katsoi nuori nainen ulos, ikkunan reunaan ilmestyivät koirantassun ja pienen käden kuviot. Liittyvätkö nämä sinuun? Tunnen kaipausta, suurta. Lopuksi näin ikäänkuin lamppuja ja lattiakaivon ritilän. Tosi hankala tulkita mutta tuli kuin tunne että vaikkei exäsi ollut kuolemaan tyytyväinen. Nyt hän on onnellinen


      • Kykyjämeedioksi

        Onnellinen loppuko. Tunnen jonkin asteista epäröintiä olevan ilmassa. Suhteessa vaaleaan mieheen. Kaipaatte kahden välistä luottamusta enemmän niin yhteinen tulevaisuutenne näyttää valoisammalta


      • Onnellinenloppuko

        Kiitos. Näkyykö yhteistä kotia? Onko se asia vielä kaukainen? Kyllä me toisiimme luotetaan:) Mitä hän minusta ajattelee/suunnitteleeko hän pikkuhiljaa yhteistä tulevaisuutta?


      • Onnellinenloppuko

        Näit: Koirantassun ja pienen käden kuviot. Liittyvätkö nämä sinuun? Tunnen kaipausta, suurta. Kyllä minulla oli koira 13-vuotta ja kaipaan sitä vielä hyvin paljon:) Tuon lapsen kädet ovat nyt aikuisen kädet. Kaipaan häntäkin koska meillä on sukset ristissä tyhmän väärinymmärryksen vuoksi. Mitä näet meille (minä ja lapsi) nyt? Tämä vaalea mies on kysellyt miksi tyttäresi ei pidä minuun yhteyttä ja kerroin totuuden. Hän ihmettelee asiaa hyvin paljon.


      • Kykyjämeedioksi

        Saatte kyllä asiat selvitettyä. Se olit siis sinä joka kaihoisasti ikkunasta tuijotit tyhjyyteen. Tunnen että aikaa kuluu, mutta se selviää. Tyttäresi taitaa olla sinun ja exäsi. Vastaan tähän samaan toisen kysymyksesi, kuten sanottu olen parempieediona kuin selvänäkijänä. Ja olen aloitteleva. Nyt en näe muuta. Mutta pää pystyyn, saatte välit kuntoon. Se ikkuna oli kuin lasi sinun ja tyttösi välillä. Kova, mutta helposti rikottavissa. Välitätte kuitenkin toisistanne


    • Mitäköhän

      Moi! :) mitähän minulle ja tummallenaiselle tapahtuu?onko meillä yhteinen tulevaisuus?ja välittääköhän minusta? Onko mummollani jotain sanottavaa minulle tuon puoleisesta tai papallani?

      Kiitos kovasti jos jaksat vastat ja siunausta! :)

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Tuli tunne että isovanhempasi vartioivat sinua nukkuessasi. Näin puoli paneli seinän, oven raollaan ja sieltä kajasti valo. Silmäsi olivat kiinni, nukuit. Itseasiassa he ovat kanssasi nyt. Katso tämän viestin kellonaika, mitä teit tähän aikaan tänään. Tunsitko jonkun läsnäolon? Sinulla ja tummalla naisella näyttää olevan tulevaisuus yhdessä


      • Mitäköhän

        Hmmm nyt en keksi muuta paikkaa kun meidän entisen mökki jossa oli puolipaneli seinä.. minkä näköisinä näit isovanhempani? Oliko isovanhemmillani mitään sanottavaa? Millon asijat lähtee kunnolla etenemään naisen kassa?


      • Kykyjämeedioksi

        Varsinaisesti en nähnyt heitä, tunsin heidän ajatukset sinusta. He siis kulkevat kanssasi. Herkistä aistisi, voi olla että huomaat itse heidän läsnäolonsa. He tuntuivat seesteisiltä, joten eivät kanna sinusta huolta. Sinulla on asiat hyvin. Aikaa en pysty määrittelemään nais asiaasi liittyen. Se on hyvin hankalaa koska henkimaailmassa ei ole aikaa


      • Mitäköhän

        Okei. Kiitoksia kovasti sinulle! :) jos vielä jaksat vastat yhteeb kysymykseen tummannaisen osalta että onko hänellä jo nyt tunteita minua kohtaan? Vai tarkkailenko tilannetta ennen kun rupena omista tunteista jne puhumaan.


    • tuulik66

      Kysymys kykyjä meediolle-minkä takia olen nähnyt etukäteen varoitussunia ikäni?mistä ne tulevat?näetkö minussa herkkäaistisuutta koska vaistona ihmisten läpi? olen vanhempi nainen,50plus ja äiti näki unia aikanaan sekä isäni,samoin sisaret ym kokemusta muualta,kulkeeko suvuttain,entä sinä? Olen sellainen ihminen,josta lapset aina tykkäävät,nauravat ja vilkuttavat rattaistaan,koirat tulevat aina iloisena luokseni-sekä kovaa elämää nähneet avautuvat ja tykkäävät minusta,mitä se kertoo?olen itse avoin ja huomannut että kylmät ja negatiiviswr henkilöt ikään kuin inhoavat mua?vaistoan koska ovat tylyjä,,,mutta onneksi on myös raittiita luonnonlapsia kuten minä..

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Kyllä aistin että sinulla on kuudes aisti hyvin aktivoitunut. Jos tahdot, pystyt varmasti sitä kehittämään. Niin eläimet kuin lapset ovat herkkiä ja vaistoavat tällaiset asiat. Pikkulapset näkevät enemmän kuin aikuiset, sillä heillä on lyhyt aika kun ovat henkimaailmasta siirtyneet tänne uuteen kehoonsa. Negatiivisilla ihmisillä on aurassaan erilainen värähtely taajuus kuin sinulla, ja esimerkiksi minulla, kun olemme ns. Mediaalisia ihmisiä. Kovin erilainen taajuus on luotaan työntävä. Tästä taajuudesta johtuen pystymme aistimaan asioita. Kuten kerroit, esim. koska ovat tylyjä. Omakohtaisena esimerkkinä voin kertoa että olen saanut ihmisiä valheesta kiinni tämän aistimuksen ansiosta. Kovia kokeneet jotenkin aistivat kykysi, ja siksi luottavat helposti


    • Kykyjämeedioksi

      Paljon on kysymyksiä. Vastaan ajan mittaan ensi viikon aikana vielä ennen tätä postaustani tulleisiin. Sitten pidän paussin. Toivottavasti olen ollut avuksi edes jollekin :-)

      • Eräskysyjistä

        Vastaathan myös muihin kysymyksiin mitkä esitetty tähän asti? Tänne kun tulee ylimääräisiä kommentteja aina silloin tällöin! Kiitos jo etukäteen


      • Kykyjämeedioksi

        Kyllä vastaan, kunhan ehdin. Kaikki kahlaan läpi. Ensi viikon aikana


    • Mikäköhän

      Kiitos että olet vastaillut! :) itse vielä vastaustani odotan! :) olitkohan vahingossa hypännyt yli? Toisiksi alin viesti.. :)

      • peppermintpat

        Ei ole vastannut kaikille järjestyksessä, mutta vastaa varmaan myöhemmin sinullekin, kun on kerran luvannut, uskoisin niin.


      • Kykyjämeedioksi

        Vastaan kaikille. Kyllä. En järjestyksessä :-)


      • Kykyjämeedioksi

        Joku ehkä ihmettelee että miksi en järjestyksessä. Kun selaan ketjua, tartun tunteen pohjalta sellaiseen viestiin jossa tunnen olevan sillä hetkellä ns. Kanavat auki. Eli saan parhaan tulkinnan niin. Tämän jälkeen tulleisiin kiitosviesteihin saatan vastata, mutten enää uusiin kysymyksiin. Teen joskus uuden aloituksen. Tämä ketju on jo kovin raskaslukuinen, siis pitkä.


    • tapsunn

      Kysymys kanssa meediolle

      Enoni kuoli pari vuotta sitten, mutta taustalle tuli riita petintöasioista.
      Minulle viimeisen puhelun soitti kun kuoli syöpään.
      Mitä haluaa mulle kertoa, tehtiinko hänelle vääryyttä?

    • tuulik66

      Kaunis kiitos kykyjämeediolle!sen verran lisään kysymykse vastaukseesi että-miten voi kehittää tätä kykyä,miten se tehdään...ajattelamalla mitä?osuit oikeaan erään henkilön suhteen-hän valehti asian toisin päin selkäni takana,kysyin kolmannelta henkilöltä,arvasin tästä naakasta että hän kieroilee jotain ja asnnoin kyllä hänen tuntea sen nahoissaan kun kerron tietäväni asin ja laitoin muutaman äkäisen tekstarin-t tuulik66

      • Kykyjämeedioksi

        Hei. Lisäät taitoasi tutkiskelemalla itseäsi. Mikä on sinulle paras tapa. Jos tykkäät lukea, lue kaija juurikkalan intuition mestarikurssi. Siitä saa oppeja. Suosittelen. Ja hyvä että annoit opetuksen. Niin minäkin teen, vaikka kyllä kiltti yritänkin olla. Siinäkin on rajansa. Oli meedio tai ei. Ihminen itsekin olen enkä mikään räsymatto, sama sinulle. Tsemppiä opiskeluun!


    • syksynlehti11

      Minulla on ollut viime aikoina outoja epäilyksiä mieheni suhteen. Onko minulla aihetta epäillä hänen rehellisyyttään vai onko tämä epäilys turhaa?

      • syksynlehti11

        Näetkö hänellä jotain peliä selkäni takana? Ja jos tämä on nyt turhaa, niin mistä tämä epäilys kumpuaa?


    • Unetonna

      Jäikö ikäiseni mies taakse? Vatsaongelmakin (pahoinvointi) piinaa.

    • kaksivanhaapuuta2

      Hei! Olen valmis parisuhteeseen henkisesti. Olen mielestäni tasapainoisessa tilassa. Löytyykö minulle rakkautta tämän vuoden puolella? Olen viestitellyt leijona-miehen kanssa ja haluaisin hänestä miehen itselleni.

    • tuulik66

      Heippa taasen,mulla on tosi omituinen tunne ja vähän suruinenkin tämän vaalean häiriötä tuottavan naisen suhteen-näetkö että sotkeeko hän välimme vai epäonnistuisiko?kova manipuloimaan.Tuntuu ilkeältä että päästin hänen mukavuusalueelleni ja hän puukottaa selkäni takana.Muutenkin ongelmia miehellä...joten saapuuko rauhallista elämäämme ,,,vai mitä sie aistit lähiaikaamme?itse lopetin kaverisuhteeni tuohon katalaan naiseen,aina tulossa jostain kulmillemme,,,hermostunutta energiaa,pääsemmekö heistä eroon ?itse kyllä pääsin,,,

      • Kykyjämeedioksi

        Jos vain saat miehenkin olemaan ottamatta kantaa häneen. Tekisi kuin sinä. Ei mitään yhteyttä. Kyllä hän kaikkoaa ajallaan


    • Jousimiesjakaksosnainen

      Onko ristiverinen kaksi vuotta nuorempi mies minun loppuelämän rakkaus? Tässä on kuljettu pitkä matka iloineen ja suruineen. Emme asu vielä yhdessä! Molemmilla on yksi lapsi. Mies on hidas etenemään ja miettii asiat tarkoin ennekuin mitään tapahtuu;)

    • Kykyjämeedioksi

      Nyt olen mielestäni vastannut kaikille niille, joille lupasinkin. Huomaan että kovasti tulee jatko kysymyksen jatko kysymyksiä. Nyt pidän paussin. Tapaamisiin, toivottavasti olin avuksi! :-) aurinkoista syksyä kaikille

      • unetonna

        Hei, en saanut vastausta tähän: jäikö ikäiseni mies taakse? Vatsaongelmakin (pahoinvointi) piinaa.


      • Kykyjämeedioksi

        Olen vastannut kaikille niille, jotka ovat laittaneet kysymyksen ennen postsustani siitä, että "tähän mennessä tulleisiin vastaan ja sen kälkeen en" laitoit kysymyksen jälkeen. Nyt pidän paussin. Palailen joskus


    • vastaur

      Heippa ja kiitokset kun näit vaivaa kysyjille,se on totta että mielenkiinto kasvaa ja kysymyksiä alkaa satelemaan lisää,mutta vastaajien kontallahan se on miten pitkälle menee,kiitos ja palailehan taasen kun aika koittaa....

      • Kykyjämeedioksi

        Kyllä palailen, jonain hetkenä :-)


    • Yksikysyjistä

      Kiitos jos jaksat vastailla meille vielä? Kysyin myös tuossa toisessa letkassa.
      (Kiitos muille kysyjille tämä riittää:)) Se ei varmaan ole sinun aloittama vai onko?

    • Yksikysyjistä

      Täällä on aloitettu tänä viikonloppuna uudet kysymykset siis onko letka sinun Kykyjämeedioksi?
      Tähän letkaan ei muiden kommentteja, Kiitos!

    • herkis

      Hei sinä meitä muita huomioiva "kykyjä meedioksi" -persoona. Jos itselläsi halua ja kiinnostusta riittää, voisitko katsoa mitä kuuluu toissakesänä taivaaseen menneelle Alli -tädilleni? Olen kaivannut häntä ja miettinyt häntä paljon. Uskon myös enkeleihin ja surettaa kun en itse kykene saamaan minkäänlaista yhteyttä kehenkään taivaan
      asukkeihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe