Tiedät että rakastuin

Niintein

lopulta. Aluksi ihastuin, sitten kiinnyin ja lopulta rakastuin. Rakkaus ei kuole noin vain. En roiku silti. Ole vapaa.
Ehdin tuntea yhteenkuuluvuutta kanssasi, ystävyyttä. Tarkoitukseni ei ole edes lopettaa tunteitani.. Joka kerta, kun ajattelen sinua, tunnen hyvän mielen jatkossakin. Mietin, siellä olet jossain ja heitän huokauksen ylöspäin "anna hänen olla onnellinen!"

32

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahvaveikkaus

      Täällä vaan ei kukaan taida tietää mitään ja jos tänne latelee (niin kuin tässä) niin tuskinpa irl:kään.

      Olisikin ollut noin.

      • aloittajatässä

        Ei ollut hänellä samanlaisia tunteita minua kohtaan. Jatkoin matkaa, elämääni. Silti....joskus nousee mieleen ja tunnen kaipausta. Elämä ei mene aina niin, kuin haluaisi ja jos menisi niinkuin haluaisi, miten ae silloin menisi?


      • Yönjatkot

        Samaa mieltä, taitaa vaan olla jokin mahdoton este välissä jostain syystä toteuttaa rakkauttaan, tehdä mahdottomasta mahdollista.


      • vaiheet
        aloittajatässä kirjoitti:

        Ei ollut hänellä samanlaisia tunteita minua kohtaan. Jatkoin matkaa, elämääni. Silti....joskus nousee mieleen ja tunnen kaipausta. Elämä ei mene aina niin, kuin haluaisi ja jos menisi niinkuin haluaisi, miten ae silloin menisi?

        Ihmiset olleet eri vaiheissa ehkä, monellakin tavalla varmaan.


      • SellainenHaave
        vaiheet kirjoitti:

        Ihmiset olleet eri vaiheissa ehkä, monellakin tavalla varmaan.

        Sitä ihmettelen toisinaan, miksi elämä heittää kohdalle ihmisen, josta joutuu luopumaan. Sitä se elämä on varmaan, luopumista. Pikku hiljaa luovutaan ennenkuin kaikki päättyy.
        Sitä kuiyenkin toivoisi, että saisi nuo luopumisen hetket jakaa sen rakastamansa ihmisen kanssa, kuin myös jakaa onnen hetket. Puolin ja toisin.


      • sitkeäkuitenkin
        SellainenHaave kirjoitti:

        Sitä ihmettelen toisinaan, miksi elämä heittää kohdalle ihmisen, josta joutuu luopumaan. Sitä se elämä on varmaan, luopumista. Pikku hiljaa luovutaan ennenkuin kaikki päättyy.
        Sitä kuiyenkin toivoisi, että saisi nuo luopumisen hetket jakaa sen rakastamansa ihmisen kanssa, kuin myös jakaa onnen hetket. Puolin ja toisin.

        Itse en silti luovuta vielä, vaikka välillä luovuttaja olen ollut. Öitä tänne.


      • Toisinpäin
        sitkeäkuitenkin kirjoitti:

        Itse en silti luovuta vielä, vaikka välillä luovuttaja olen ollut. Öitä tänne.

        Entäpä jos kyseisestä kirjoittajasta on luovuttu? jos hän ei saanut vastakaikua, eikö hänen ole silloin järkevintä luovuttaa?


    • täälläkäviniin

      Minulle ainakin yhtä suuri merkitys!
      Tajusin vasta myöhemmin sen voimakkuuden.

      • Ikäväjuttu

        Olen huomannut saman joskus, että ihminen ei huomaa asioiden merkitystä tai tärkeyttä, kun ne ovat läsnä. Vasta, kun ottaa etäisyyttä, näkee asiat eri valossa ja ne saavat erilaisen merkityksen.
        Se on kummallista, ettei asioita aina näe läheltä.


      • täälläkäviniin
        Ikäväjuttu kirjoitti:

        Olen huomannut saman joskus, että ihminen ei huomaa asioiden merkitystä tai tärkeyttä, kun ne ovat läsnä. Vasta, kun ottaa etäisyyttä, näkee asiat eri valossa ja ne saavat erilaisen merkityksen.
        Se on kummallista, ettei asioita aina näe läheltä.

        Pyyntö hänelle, elämän kokoinen. Tule takaisin!


    • Jxkfkfkföföf

      Niin minäkin. Mutta en rakastunut ihastuin ja mua hirvittää itseäkin,että mihin oikeasti ihastuin.

      • MikäsSiinä

        Miksi se hirvittää?


    • ajattelenvainsinua

      Kuin myöskin aivan niinkuin ap..olisin itse voinut kirjoittaa ..siksi tää onkin niin vaikeaa.kun kaipaa kokoajan .jopa edelleen unissa..suuri toiveeni nähdä hänet..ja halata pitkän kaavan mukaan. .

      • eiotasällikään

        Ap on nainen, ja sinä olet nainen.. eli kaksi nimetöntä hömppää nimettömissään.. ei teistä ota selkoa Saimaan sällikään :)


    • tietääkö

      Sinä et ymmärrä, että nimenomaan RAKASTUIN jo sinuun... Rakastan ja käyn nyt kamppailua tunteen kanssa. Miten voit saada minuun niin suuren tunnekuohun aikaan. En voi sille mitään. Onko tämä tottakaan ja miten sinun tunteet? En ehkä uskonut näin käyvän. Monta ikävää ja itkua tässä väännetty, kun ei voida tavata ja puhua asioita halki? Mä haluan puhua sinulle ja nähdä. En jaksa muuten eteenpäin.En vain tiedä haluatko enää? Ja luetko tämän täältä. S

      • harmittaakovasti

        Voi harmi menikin S nimiselle


      • tähätä
        harmittaakovasti kirjoitti:

        Voi harmi menikin S nimiselle

        siis vastaus vai aloitus vai kumpikin?


      • eiotasällikään

        Ei taida olla aloittaja, eli on sulla vielä mahdollisuus elää omaa utopiaasi todeksi..


      • haittaako_jotenkin
        eiotasällikään kirjoitti:

        Ei taida olla aloittaja, eli on sulla vielä mahdollisuus elää omaa utopiaasi todeksi..

        älä nyt vittuile siellä. Yhdistelet viestejä ja kuvittelet, lueskelin näitä muitakin..


      • eiotasällikään
        haittaako_jotenkin kirjoitti:

        älä nyt vittuile siellä. Yhdistelet viestejä ja kuvittelet, lueskelin näitä muitakin..

        ..teen loogisia päätelmiä.. onhan se ikävää, jos viikonkin on rakentanut hiekkalinnaa ja sitten selviääkin, että aloittaja onkin t vaikkapa v:n sijaan.

        mutta onhan se ollut niin upea viikko, kun utopia on pehmoisen pesän rakentanut korvien väliin.. vaikka sitten käy syystuuli tunnelista sisään..


      • sähköuunilintu

        Sarkasmisi on hurmaavaa. Melkein kuin...


      • Ruusujakisaitm

        Niinpä vittuilut vaan jatkuu? Lopettaisit jo ei se enään naurata. Kuule keskity siihen uuteen joka on jo kuvioissa? Haa haa tiedän siitä toisesta en kuule ala vääntämään sinusta toisen kanssa.


    • Eloakummaa

      Ihan samalla lailla minullakin. Rakkaus on vapaata ja se saa mennä ja tulla vapaasti eikä sitä voi kahlita.

    • Hyvähänseon

      No hyvä.

    • rantamo

      Kauanko tuollaisissa tunteissa kestää muodostua? Olin hämmästynyt kuinka nopeasti sitä voi rakastua... vai onko se silloin vielä rakkautta, voiko olla? Ja miten se voi syntyä ilman vastakaikua:( Kauniisti kirjoitti ap! Osaisinpa ajatella yhtä kauniisti toisesta...

    • itkettää

      Minäkin olen itkenyt monta kertaa ja salaa toivonut, että soittaisit vielä. Olet vieläkin tärkeä...
      Yritän mennä eteenpäin, vaikka niin vaikeaa onkin. Mikään ei ole mitään.

    • ewads
      • Pelkistettyä

        Täysin fiktiota. terv. Aloittaja


    • ässällä

      Phuuh nimeni alkaa s. Mulla tosi vaikeaa ollut jo pitkään. Olen miehen kanssa josta välitän kovasti, mutta jotain puuttuu. Tulen sairaaksi ikävästä..rakastuin erääseen toiseen enkä ole nähnyt häntä pariin vuoteen...enkä ehkä haluakkaan... kun näin hänet koko maailma kääntyi pyöri ja sain haukkoa henkeäni halusin vain paeta mutta kun hän ei ole läsnä kaipaan ja nään unia ja toivon vaan että voisin olla hänen kanssaan. Olenkin miettinyt että onko järkeä seurustella enään jos sydän kaipaa jonnekin muualle. Vaikka eikai rakkaudessa järkeä olekkaan 💖

    • Suunsasoittaja

      Anna hänen olla onnellinen juuri siinä omalla paikallaan. Tyytyväinen siihen omaan pieneen hituseensa tässä maailmankaikkeudessa. Tasapainossa itsensä kanssa.
      Toivon, että hän saa tuntea itsensä rakastetuksi juuri omana ihanana itsenään, ja että joku toinen ihana sanoisi hänelle, kuinka rakas hän on.
      toivon myös, että hän voisi tuntea olonsa turvalliseksi vaikeuksienkin keskellä, luottavaiseksi surunkin hetkellä.
      Lohdutetuksi ikävän muureilla ja kivunkin kynnyksillä.

      Sanotaan, että rakkautta on montaa lajia, kaikki silti yhtä arvokkaita. Ystävyys ei ole vähempi arvoinen sekään.
      sanotaan, että on enemmän kuin ystävä, jos rakastaa.
      Minusta rakkaus sisältää juuri syvimmän ystävyyden
      Paras ystävä, on paras kumppani.

      • SuippoLehti

        Paras kumppari on vasemman jalan saapas!


    • olenjokumies

      Oletko puhunut hänelle tästä vai jäikö sen pelkän katseseen ? Sinun tunteesi elävät sinun sisällä muiden tietämättä ja voi olla, että kertomalla tämän suoraan saat hyvin vastakaikua. Mistä hän voi tietää tunteistasi ? Ehkä voinnut jotain ajatella, mutta ei vaan tenyt jostain syystä aloitetta. Hyvinkin on mahdollista, ettei ole huomannut tai kiinnostunut. Suosittelen oman hyvinvoinnin parhaaksi selvitellä tämän asian. Tiedät, että sinun on pahempi olla ilman häntä kuin hänen kanssa, jos tarinasi ei johda mihinkään, niin ainakin kokeilit ja voit olla rauhassa. Aina voi luovuttaa, mutta kannattaa kokeila.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe