Seksikäs vaatetus

Tyylilyyli567

Millaiset vaatteet naisella ovat seksikkäät tai kiinnittävät miehessä huomion?

14

325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieskeskisuymestä

      أي نوع من الملابس ومثير امرأة أو رجل سوف تولي اهتماما؟

    • Ihanatasut

      Varmaan yksilöllistä, mutta mulla alkaa posket kuumottaa jos näen naisen kukkamekossa, pitsishortseissa, sinisissä lappuhaalareissa, pyöräilykypärässä tai lippalakissa ja hiukset ponnarilla. Ei mulla muuta.

      • LthrHki

        Minä olen sitä mieltä että nahkaa,nahkaa ja nahkaa😘!


    • EugenS

      Vyötärön korostaminen on hottia.

    • TarpeeksYmpäriPyöreä

      Yleensä ottaen omien parhaiden puolien korostaminen. Muotojen korostaminen, sopiva värimaailma tai miksei oman yksilöllisyyden korostamine. Mutta turhan syvät tissivaot ja muu itsensä paljastelu antaa epätoivoisen kuvan.

    • tyylikäsnainen

      Jakkupuku, hame ,sukkahousut ja korkkarit. Lököverkkarit ei kiinnosta !

      • SkirtandBoots

        Tämä vastaa myös minun näkemystä naisellisesta pukeutumisesta. Harmi vaan, että tällä lailla pukeutuvia leidejä näkee kovin harvoin, lähinnä pankeissa ja toimistoissa. Istuvat saappaat ovat myös ilo silmälle.


    • Ompelu-kone

      Tiukat housut ja farkut ovat hienoja varsinkin jos niissä on korkea vyötärö. Mitä tiukempi, sen parempi. Ja tätä varten ei tarvitse olla laiha!

      Liian lyhyet tai avarat nirunarupuserot taas ovat mielestäni vähän korneja. Yleensäkin suorasukainen paljastelu ja vilauttelu on jotenkin outoa.

      Tämä siis vain henk. koht. mielipiteenä. Arvon sisaret tekevät tietenkin juuri niin kuin haluavat kun pukeutuvat "itseään varten" : - )

    • naisten_kurvit_nam

      Tilannepukeutuminen. Asuntyyli on yksilöllistä ja riippuu henkilöstä / vartalotyypistään ja persoonastaan, sekä tilanteestakin, sillä kaikkiin tilateisiin sama asutyyppi ei sovellu, vapaa-ajasta juhlatilaisuuksiin ja kahdenkeskiskiin hetkiin.

      Nille joiden vartalo sen sallii (hieman rehevämmmällekin usein sopii), niin vartalonmyötäiset ja vyötäröä korostavat asut ovat usein naisekkaita tai yhdistelmä tiiviimpää ja hieman väljempää ... vaikka timmi toppi ja väljempi kevytkankainen vaikka hieman "leijuva" laskoshame.

      Kunkin naisen hyviä puolia ja naisekkaita kurveja sopivasti korostavat asut ovat nam ;-)

      Pelkät istuvat farkut, korkkarit ja joku "kiva" yläosa (ei tarvitse olla paljastava) on ihan naisekas ja maukas. Tai jakkupuku istuvalla hameella, sukkikset ja korkkarit.

      Liian paljastavat asut luovat hieman halvan fiiliksen ja kömpelöin yhdistelmä on antelias kaula-aukko ja samaan aikaan anteliaan lyhyt hame, eli jos haluaa niin jompi kumpi, mutta ei molemmat samaan aikaan.

      Niin, ja huolletut pitkähköt hiukset ovat aina naisekkaita, mutta ei toki ehdon must.

      Tupakointi taasen pilaa mielytävänkin naisellisen tyylin.

      Ps. Itselleni tatuoinnit ovat enempikin turn off ja puhumattakaan jos ovat suuria ja näkyviä. Jokin pieni esteettinen tatuointi vielä ok, mutta mieluummin ei sitäkään.

      Itse en edes osaa sisäistä ihonsa tatuointia ja varsikaan hyvin peittäviä sellaisia, jotka lisäksi antavat visuaalisesti likaisen yleiskuvan.

      Nuo "yksilölliset" tatuoinnithan katoavat muiden tatuointien massaan, eikä niiden "yksilöllisyys" edes erotu hiemankin kauempaa katsottuna, vaan ovat jotakin sekemössöä.

      Nähdäksen kaiken lisäksi melko monella suurien tatuointien henkilöllä on siviilissä myös itse asulooki enempi tai vähenempi rähjäinen 'rock' , joka vainkorostaan tatuointien likaista kuvaa.

      Mieluummin hakee erottuvuutta personallisilla asuikokonaisuuksilla kuin ihonsa "rauskaamlisella" ...

    • tttty

      Sukkahousut

    • Farkkufani

      Jos on timmi vartalo, niin tiukat farkut on Hot. Niin tiukat, että farkkujen sauma painautuu persvakoon ja kamelinvarvas näkyy.

    • VännipäHyvinkin

      Muodista en välitä pätkääkään, mutta on kiva kun nainen pukeutuu nussittavan näköisesti italialaisittain, nahkaa ja saapasta.

    • arvailua

      Tupakointi on totaalinen turn off. Pääasia pukeutumisessa on se että asu pukee kantajaa ja varsinkin kesällä naisen sulot on peitetty sopivasti niin, että suurin osa jää arvailujen varaan. Se on sekisikästä.

    • Anonyymi

      Hame ja sukkahousut, tai housut ja sukkahousut . Paljaat jalat ja nilkat talvella ,yäk. Ällöttävät !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe