SEDÄLIITTOLAISET

Sedälleterkkuja

Painukaa jonnnekki syvälle!

66

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akuaturpaa

      12v kakaroita . Vetäisin turpaam jos tietäisin hlön. T.salilla käyvä tyttäreni

    • Kaaawy

      Joo itekkin tuosta olen häiriintynyt. Miks niien pitää terrorisoija näitä palstoja? Koivuniemen herraan teijät tutustuttaa pitäs

    • Lasstenystvä

      Mitä se teitä haittaa muulit :D antakaa lasten leikkiä

    • Juusk

      Lol. Yks jätkä vetäny koko ketjun hanki elämä bisse.

    • Akuaturpaa

      Akusedäliitosta oli kyse. Kinastelu lobbuu nyt.

    • gyycevy

      sillis antaa vaikuitteita herkille ihmisille. T. Sedäpakkomielteestä eroon päässyt. Ps. Samaa mielt aloittajsn kanssa. Ilmoitan teist ää suomi24 johtoon

    • Real.aloittajaa

      Täällähä vilkasta tähä aikaan yöstä. Kävin vaa syömässä välis ja 5-6 viestii tullu. :D

    • Oikein44

      Sedät ku nätte nä viestit katon huomen illasta nii ootte itkeny tänne . Ilmotamme teistä silti muhaaahhaa. Meitä on monta nyt tosta sedliitosta tulloopi loppu ja tuhkat päälle.

      • Kannatantädejä

        Sedäliitto on kasvava organisaatio. Ne tuo kivvaa vaihtelua näiden palstojen vakaviin aiheisii:D


      • Nimellänieioleväliä
        Kannatantädejä kirjoitti:

        Sedäliitto on kasvava organisaatio. Ne tuo kivvaa vaihtelua näiden palstojen vakaviin aiheisii:D

        Pää kii tai ilmiannan sut natsipuolueen kannattamisesta mokomakin nudistipelle


      • Nimellänieioleväliä kirjoitti:

        Pää kii tai ilmiannan sut natsipuolueen kannattamisesta mokomakin nudistipelle

        Kuule tässä teille ajateltavaa jos makaat sängyssä sun toisella puolella makaa kuuma nainen ja toisella helvetin homo jätkä kummalle käännät selän


    • Fpalm

      Ei voi olla.

    • Niko7-q

      Get a life niggaa

    • Kauha-Guru_

      Pidän Sedäliittoa uhkana.

    • Trololo

      Sedäliitto on uhka. Meidän on puolustettava tätä palstaa!!!

      • Tunkkapussi__

        Äääsh... tää on menetetty jo..


      • Ja silti sä oot täällä?


    • Painu ite. Niitten kommentteja on huvittava lukee!

      • Aapelinkamu

        Wrestler02 taidat olla samanlainen pöljä pentu ku nekin sedätädit tms.. LOL hanki itelle harrastus senttaali


      • Ernes23ta

        Samaa mieltä . Kellä naurattaa niien paskat 12vuotiaijen pentujen läpät. Se ei oo siis mitään todellista huumorintajua...


      • 'Kellä, niien, vuotiaijen' Et osaa edes kirjoittaa! Enkä mä jaksanut puhelimella kirjoittaa kunnolla, koska siinä on niin pienet näppäimet.

        Ja Aapelinkamu, hanki itse. Enkä ole 'pöljä pentu'! Itse olet. Onko 14v edes pentu? Ei ole. 14v on teini. (Koska 'pentu' tarkoittaa alakoululaista/pientä lasta)


      • Ernes23ta
        wrestler02 kirjoitti:

        'Kellä, niien, vuotiaijen' Et osaa edes kirjoittaa! Enkä mä jaksanut puhelimella kirjoittaa kunnolla, koska siinä on niin pienet näppäimet.

        Ja Aapelinkamu, hanki itse. Enkä ole 'pöljä pentu'! Itse olet. Onko 14v edes pentu? Ei ole. 14v on teini. (Koska 'pentu' tarkoittaa alakoululaista/pientä lasta)

        Henkisesti wrestler, lapsi vielä oletkin, etkä ole ainoa. Ja itse kirjoitab myös puhelimella, se on murretta , ei kaikkea tarvi kirjottyaa kirjaimellisesti. *Huvittava lukee niitä kommentteja*, esim: "änge kaktus perseeseen" , hauskaa. Aikuisii ei tollaiset naurata. . .


      • No jaa, toi vika on ainankin totta. XD


      • Huoh....2x
        wrestler02 kirjoitti:

        No jaa, toi vika on ainankin totta. XD

        No sittenhä ekakin.


      • Älä oo niin varma. :)


      • Jokupoku

        Taidat luulla itsestäsi liikoja. Tai sittem et vain ymmärrä tosiasioita.vaikee murrosikä?


      • Älä puutu toisten asioihin, kiitos.


      • wrestler02 kirjoitti:

        Älä puutu toisten asioihin, kiitos.

        Hahaha
        Mitä itse täällä avaudut siitä että kaktukset perseessä on "huvittavaa lukea".
        Tulee oikein paha mieli :(


      • HUPSISHUPSIS
        SÖPÖLIINI- kirjoitti:

        Hahaha
        Mitä itse täällä avaudut siitä että kaktukset perseessä on "huvittavaa lukea".
        Tulee oikein paha mieli :(

        Vielä lolihentain kommentti puuttuu...


      • HUPSISHUPSIS kirjoitti:

        Vielä lolihentain kommentti puuttuu...

        Siltä näyttää


      • Ernes23ta kirjoitti:

        Henkisesti wrestler, lapsi vielä oletkin, etkä ole ainoa. Ja itse kirjoitab myös puhelimella, se on murretta , ei kaikkea tarvi kirjottyaa kirjaimellisesti. *Huvittava lukee niitä kommentteja*, esim: "änge kaktus perseeseen" , hauskaa. Aikuisii ei tollaiset naurata. . .

        Jep


      • HUPSISHUPSIS kirjoitti:

        Vielä lolihentain kommentti puuttuu...

        Kommenttia odotellessa... :)


      • wrestler02 kirjoitti:

        Kommenttia odotellessa... :)

        Sinä sitä viimeisenä odotat.


      • SÖPÖLIINI- kirjoitti:

        Sinä sitä viimeisenä odotat.

        XD


      • Kylmis_

        Google haku ja hollilla palvelu näyttää s24 poistetut viestit. Sieltä näkee lolihentain ja söpöliinin edesottamukset.

        Jään mielenkiinnolla seuraamaan


      • Yhhujjjj

        "Aikuisia ei tollaiset naurata." No tämä onkin nuorten palsta.


      • Äijä


    • Pititämäkin.nähä

      Kerätään kannatusta ja syöstään sedäliitto valtaistuimelta! Tilalle sopisi vaikka *suomi24n järjestyxenvalvojat* :D KUULITKO AKUSEDÄ MIKSET OO VASTANNU VIÄ ME PUHUTAAN SULLE JA SUN SILLISUVULLES!

      • Teppotulppasedä

        En pelkää teitä paskapäät, mulla on musta vyö taekwondossa. Hyvä sieltä huuella, karvaset itserakkaat pällipapat


      • Teppotulppasedä kirjoitti:

        En pelkää teitä paskapäät, mulla on musta vyö taekwondossa. Hyvä sieltä huuella, karvaset itserakkaat pällipapat

        Mulla on pinkkivyö amkkavondossa joten turha huutella


      • Teppotulppasedä kirjoitti:

        En pelkää teitä paskapäät, mulla on musta vyö taekwondossa. Hyvä sieltä huuella, karvaset itserakkaat pällipapat

        Ninja ankat mukiloi kaikki


    • Alejke

      Nnnniiiiiii!!!!!!!!

    • Pisteputtaaja

      .. .. .. .. ..

    • Trololo

      Meidän on perustettava sedäliittoa vahvempi ryhmä ja julistettava sota heitä vastaan!!!!

      • Trollasin

        Sanasota?


      • Sotaa! Toimintaa!
        Cool.

        (ette te niin kuitenkaan tee, mutta aina voi toivoa....)


      • Qjdbdbfb
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Sotaa! Toimintaa!
        Cool.

        (ette te niin kuitenkaan tee, mutta aina voi toivoa....)

        Tää palsta on täys vitsi mun mp.


      • Tunkkapussi__

        Spämmisota?


    • Trollialoittaja

      Tunnustan nyt, olen 3/4 ketjun viesteistä itse laittanut, olen ketjun aloittaja, esiintynyt useilla eri nimimerkeillä, esim.Qjdbdbfb. oli kivalukea näitä. Akusedät on silti p******stä

      • Juusesama

        Turha kusettaa:D kuka on niin elämänsä menettänyt että tänne yksin kirjottelee vaa. T.se sama useilla nimimerkeillä esiintyvä aloittaja :D näin helppoa


      • Etteköuskominua
        Juusesama kirjoitti:

        Turha kusettaa:D kuka on niin elämänsä menettänyt että tänne yksin kirjottelee vaa. T.se sama useilla nimimerkeillä esiintyvä aloittaja :D näin helppoa

        I. . . 2minväliä nuissa^^


      • homomomo

        Onko kiva jutella itsekseen? Mahtaa olla tosi tylsä elämä.


      • Rolliyukon

        Joku vaan tulee,lukee ja sanoo: oon kirjoittanu kaikki. Helppoa.


      • HUPSISHUPSIS

        Sitä on liikkeellä, nimittäin tuota yksinpuhelua. Se on sairasta, mutta niin on niiden "keskustelujen" sabotointikin :D

        Just wait...


      • Juusesama kirjoitti:

        Turha kusettaa:D kuka on niin elämänsä menettänyt että tänne yksin kirjottelee vaa. T.se sama useilla nimimerkeillä esiintyvä aloittaja :D näin helppoa

        Olisi ylipäätään paljon helpompaa jos jokainen rekisteröisi nimensä ja käyttäisi vaan sitä, niin ei näitä väärinkäsityksiä tulisi


    • Ihmiset jaksaa ottaa kuumaa jostai akusedäst :D Itse olen Aku Ankka-lehden viikoittainen tilaaja ja olenkin iloinen, että hän on avannut sanallisen arkkunsa myös täällä fiksujen nuorten luvatussa maassa.

      • Ggcixudkc

        2 viimesintä riviä haisee.


      • Oot miäs! Agu anga lehti on PARAS! Roope sedä haisee


    • lolerde

      tai sitten joku on testannu tuleeko kommentteja , kannustanu muita lukee ku on tullu viestejä, ja nyt tää ketju on jokuuluisa. :D sis jos joku on yksin kirjotellu tms.

    • Gfatseri1111

      Hankkikaa kaikki jokin hyvä harrastus!

    • Biss1

      Aivan uskomattomam tyhmä keskustelu täälläki ollu!en vaam ymmärä mistä näitä tulee. En kestä enää, hei mitä täällä tapahtuu!?!?!!

    • Rahakasi

      Mikä pissis tullu haistelee suomi 24 tunkkasta hajua. Em ymmärrä kuinka voit tulöa tänne rahvaan sekaan.

    • painukaamme

      homoliittoon!

    • Im back bois

      • Voisitko vain poistua? Kiitos.


    • aids_sivupersoonalla

      Myötähäpeä iskee kun noita kommentteja lukee.

      Mitä järkeä on kommentoida samoja, lapsellisia juttuja kaikkialle?

      Vaikea kuvitella kuka on ruudun takana.

      Huomion hakeminen om ymmärrettävää, mutta tämä... Ei saatana...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe