Affe on piraatti

http://www.sral.fi/muistelu/#oh2qm

Löysin tällaisen tarkoittaisi sitä että nyt käytetään väärin tunnusta. En nyt halua suoraan sanoa että Affe on Piraatti mutta jos joku osaa lukea rivien välistä niin...
Ilmianna
Jaa

274 Vastausta

Radioamatöörit kunnostautuvat monella alalla. On tutkimusmatkailijoita viidakossa ja vaikka mitä. Toivottavasti radioamatöörien taso säilyy korkeana jatkossakin.
Ilmianna
Jaa
Minun mielestä Affe ei ole piraatti mutta entäs Kalle joka useimmiten ei sano kooliaan yhteyden alussa ja vähintään kerran kymmenessä minuutissa niin silloin tulkitsen hänet piraatiksi enkä halua puhua hänelle sillä silloin syyllistyisin itse rikokseen.
Ilmianna
Jaa
Tarkempia tietoja antaa Hampurin eläintarhan intendentti.
Ilmianna
Jaa
Olisiko parempi käyttää queen maryn sijasta queen monkey kutsua?
Ilmianna
Jaa
Eikö se olekaan Queer Mary? Olen aina luullut
Ilmianna
Jaa
Kyllä lapsettaa, koskahan nuokin kommentoijat aikuistuu, todennäköisesti ei koskaan!

Ostakaa itsellenne hame ja illaksi tuttipullo johon mikrossa lämmitätte maitoa tai pyytäkää äippäänne lämmittämään maito.
Ilmianna
Jaa
Tiedä piraatista, on se vaan niin perkeleesti itseään täynnä oleva tyyppi, ettei juuri toisia tuollaisia ole.
Ilmianna
Jaa
lähetteen laatu hirveätä savea mikrofoni rapisee ja kolisee hengitysäänet puhisee kitarisojen litinä voimakasta laittoman tehon linukan tuuletin humisee lähete leveä ja roiskiva jutuista en tiedä koska vaihdan taajuutta nopeasti jos hän on öhisemässä ja ulisemassa ja pilaamassa keskustelua
Ilmianna
Jaa
Ai itseään täynnä? Millä perusteella? Ainoa saavutus on 140kg ilman henkseleitä. Harmiton viisastelija joka voisi kuunnella enemmän ja lähettää vähemmän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuuntelivain ei ilmeisesti ole koskaan tavannut ko ukkoa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkälainen on tavatessa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Itseään täynnä oleva tyyppi. Paras mielestään, muut ei oo mitää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se luulee olevansa mailman paras jäbä kattoo sua nenänvarttaan pitkin. Kuuntele ny ite miten se sorsii joitakuita jotkut on kai sen kavereit. Puhuu koko ajan muitten pälle ei kuuntele ketää tai sit sen riki on kuuro? Idiootti!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen huomannut että Affen on ihan pakko päästä puhumaan jos on taajuudella luulee olevansa mielenkiintoinen ihminen ja keskustelun keskipiste
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"Affe" on saksaa ja tarkoittaa apinaa. ;)

Oscar Hotel 2 Queen Monkey! Olisi kutsu hänelle paikallaan... Kuninkaallinen apina? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyseinen henkilö on parhaita amatöörejä, hänen on helppo olla kaiken tietävä koska tietää hyvin paljon enemmän kuin lälläripellet.

Myykää riginne pois ja pysykää niillä kymppimetrin "koneillanne" lällärikanavilla niin ei ärsytä meidän OIKEIDEN AMATÖÖRIEN JUTUT.
Ilmianna
Jaa
Samaa mieltä. Kyseessä on herrasmies jonka osaamistaso on 100-kertainen verrattuna muihin keskusteluun osallistuvilla. Signaali on voimakas, audio on luonnollinen aivan FM-tasoa. Mitä enempää voi radioamatööriltä odottaa? Ilmeisesti hänen vaimonsa on lentoemäntä. Mitä voi miehisiltä saavutuksilta enempää odottaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hmm. Jokainen amatööri äänestäköön vefonupillaan kuunnella häntä tai sitten ei. Jos vaimo on toiminut nuoruudessaan lentoemäntänä ei tee tuosta apinasta yhtään parempaa. Jos nyt oikeat amatöörit edes tuonne ysiysille edes menevät
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lälläriamatöörit voisi pitää jo turpansa kiinni! Saatanan rummunpyörittäjät!
Ilmianna
Jaa
kuulin kanavilla että kyseinen henkilö on edesmenneen presidenttimme kanssa parhaita kavereita kertoi juoneensa konjakkia kekkosen kanssa hänen yksityiskoneessaan matkalla jonnekin kelohonkamökille tällä henkilöllä hallussa monia maailmanennätyksiä mm. maantiepyöräily sähköttäminen judo koripallo
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jos on ennätyksiä sähkötyksessä niin on oikea amatööri ainakin ollut.
Mårtenssonnilla oli silti enkat maailmassa.
Tosin en tiedä oliko Ståhlbergin aikaan vielä polkupyörää keksittykään.
Ja luulisin että sumo oli kyseessä eikä judo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mikään ennätys, saavutus, pyöräily, sähkötys tai mikä muu tahansa tehty homma ei vie pois hänen sairaalloisen suurta narsismiaan. Apina mikä apina, apinaksi hän itseään kutsuukin. Affe = Apina Saksaksi. Öykkäri on aina öykkäri, eikä muukai näy muuttuvan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Rivien välistäkin lukien, on "Affen" (hi) kutsu ihan virallinen, voimassa oleva radioamatöörikutsu, joka kuuluu hänelle. Kutsu on aiemmin kuulunut toiselle, Affe on sen itselleen korvausta vastaan hankkinut. Hän omaa myös kutsun OH2BKE, joka hänellä on ollut siitä asti, kun radioamatööriluvan hankki.

Olen samaa mieltä nimimerkin "Kuuntelijavain" kanssa, saisi kuunnella paljon enemmän ja olla äänessä huomattavan paljon vähemmän, ettei vielä puhuisi toisten päälle jatkuvasti.
Ilmianna
Jaa
Affe puhuu vain itsestään, omista kokemuksistaan, omista mielipiteistään.
Hän ei ikinä halua auttaa, hän haluaa vain yrittää päteä.
Jos Affe neuvoo jotain, hän ei tee sitä auttamisen halusta. Affe neuvoo pätemisen halusta. Affen lempisanat: minä, minusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minä minä minä minä minä-tyyppi tuo on. Aihe kuin aihe, Affe haluaa panna paremmaksi. Raukka kun kuulisi joskus itseään kärpäsenä katossa, huomaisiko sittenkään? Pitää pitkiä overeita, rykii, yskii, puhisee ja huokailee mikkiin. Ei kuuntele mitään, vaikka toinen puhuisi. Tänäänkin alkoi keskustelukumppaninsa päälle puhumaan yllättäen. Joku jo bandilla huokaisi "voi hyvänen aika" tälle duplikaatille.
Täysi narsisti ja pahimmasta päästä. Sääli hänen puolisoaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos joku puhuu jostakin muusta kuin Affen aiheesta, Affe laittaa linukan päälle ja puhuu päälle jatkaen omasta aiheestaan.
Ilmianna
Jaa
Affe on radioamatööreistä parhaita ja auttaa jos on tarvetta, jokainen tuolla syyllistyy toisinaan päälle puhumiseen eikä siitä maailma kaadu, sen sijaan tuollainen täällä negatiivisesti kirjoittelija pitäisi ehdottomasti saattaa ns. tuhkamunaksi ellei jo ole, ettei vaan suku tuosta jatkuisi sillä tuollaisia ei ainakaan radioamatöörien eikä radioharrastajien pariin tarvita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuulut ilmeisesti itsekkin tähän ysiysiläisten vakituiseen roskasakkiin? Se, jos ihmisellä on tietotaitoa jostain, ei mitenkään paranna häntä ihmisenä. Narsisti on narsisti aina! Jos näet tekstit täällä negatiivisena, miksi ihmiset ovat muodostaneet hänestä negatiivisen käsityksen, ihan aiheettako? Mieti sitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
HamSpiritiin kuuluu käytös joka ei loukkaa ketään ja täytyy hyväksyä kaikki radioamatöörit mutta nämä negatiivisesti kirjoittelevat ovatkin lälläreitä ja tyyli on opittu lälläripiireistä, menkää kirjoittelemaan sontaa lälläreiden omalle radiohullut-foorumille, sinne te kuulutte, roskasakkiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mihin roskasakkiin 3699:llä jatkuvasti roikkuvat kuuluvat? Tässäpä sitä kuulua "hamspiritä" kerrakseen.

https://www.youtube.com/watch?v=EvcaiAuBDf4

Kaikki koottu taajuudelta 3699....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jahas, hamspiritiä ei sitten saakkaan julkaista suomi24:ssä, youtubessa sentään saa?

Kenenkähän hamspiritiä nyt loukattiin? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PirtuaHamsseille kirjoitti:
Jahas, hamspiritiä ei sitten saakkaan julkaista suomi24:ssä, youtubessa sentään saa?

Kenenkähän hamspiritiä nyt loukattiin? :D
Hamspiritistä kiinnostuneille, kaikki "hamspirit" löytyy youtubesta hakusanalla "3699" tai "3699khz". Siellä sitä saa sitten ihmetellä näiden "herrasmiesten" tarinointia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
affetti sentään millä 10 kilon filtterillä tuokin on nauhoiteltu jollain kelloradiolla hyvä että äänestä tunnistaa ihmisiä joku rummun pyörittäjä taas haaveillut hamiluvasta ja affetelut kuunnellessaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
21 VASTAUSTA:
Eix ollu kivaa hamspiritiä? :D Me amatöörit ollaan huomaavaisia toisiamme kohtaan, eikö? Buuuuaaahh
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mikä on rummun pyörittäjä? Eikös ne "rummut" löydy nuista hamirigeistä etupäässä? Minkälaista rumpua ite pyörittelet? Kuka arvonsa tunteva amatööri haluaa istua ysiysillä? Sinä kuulut ilmeisesti vakiokalustoon? Eikö olisi kivempi workkia vaikka kahdellakympillä DX:iä kuin istua aneemisella ysiysillä puhumassa paskaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PuhutPaskaaTaas kirjoitti:
Mikä on rummun pyörittäjä? Eikös ne "rummut" löydy nuista hamirigeistä etupäässä? Minkälaista rumpua ite pyörittelet? Kuka arvonsa tunteva amatööri haluaa istua ysiysillä? Sinä kuulut ilmeisesti vakiokalustoon? Eikö olisi kivempi workkia vaikka kahdellakympillä DX:iä kuin istua aneemisella ysiysillä puhumassa paskaa?
Menepäs silloin workkimaan 20 metrin diieksiä kun bandi on totaalisesti kiinni, silloin ollaan ysiysillä. Kyllä sulla on lälläri jos sulla on rumpu toosassas, hamirigeissä on VFO.

Ysiysin haukkujat on vaan kateellisia kun eivät kuulu tähän ysiysin eliittiporukkaan ja ei näistä kateellisista ole edes eliittiporukkaan koska ei heillä riitä tietämys kun aletaan radioamatööritekniikasta ja elektroniikasta juttelemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oohookakkonen kirjoitti:
Menepäs silloin workkimaan 20 metrin diieksiä kun bandi on totaalisesti kiinni, silloin ollaan ysiysillä. Kyllä sulla on lälläri jos sulla on rumpu toosassas, hamirigeissä on VFO.

Ysiysin haukkujat on vaan kateellisia kun eivät kuulu tähän ysiysin eliittiporukkaan ja ei näistä kateellisista ole edes eliittiporukkaan koska ei heillä riitä tietämys kun aletaan radioamatööritekniikasta ja elektroniikasta juttelemaan.
Voi sun juttujas, voi voi. Aina siellä joku bandi workkii, jos kahellakympillä on pläkä. 40 metriä ja satakuuskymppiä on aina jotenkin auki ja kunnon maston takaa on ihan aina jotakin keliä. Digimodella on aina porukkaa, ei sen takia tarvii mennä 99:lle, kaheksallakympillä on muitakin taajuuksia, kuin 3699. Rätinpurenta cw:llä on ihan kivaa, cw taidottomille toki mahdottomuus. Paljonko sinä oohookakkonen otat cw:tä vastaan? Osaatko ylipäätään cw:tä? 120 merkkiä minuutti menee täällä mennen tullen, paljonkos siellä?

Miksi muuten aliarvostat kuuntelijoita, heistähän saamme mahdollisia uusia hamsseja katoavaan porukkaamme?

Mitä tulee henkilöarvosteluun, eikös se ole parempi tehdä täällä, kuin haukkua tuolla "hyvän hamspiritin" hengessä toisiaan ysiysillä? Tämä ystäväsi Affe syyllistyy silloin tällöin bandikaveriensa halveeraamiseen, uskot tai et ja tekee sen jopa bandilla. Pitänee joskus laittaa 99:n tallennus päälle ja viedä youtubeen myöhempää käyttöä varten.

Ei tässä muuta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OttoHeikki kirjoitti:
Voi sun juttujas, voi voi. Aina siellä joku bandi workkii, jos kahellakympillä on pläkä. 40 metriä ja satakuuskymppiä on aina jotenkin auki ja kunnon maston takaa on ihan aina jotakin keliä. Digimodella on aina porukkaa, ei sen takia tarvii mennä 99:lle, kaheksallakympillä on muitakin taajuuksia, kuin 3699. Rätinpurenta cw:llä on ihan kivaa, cw taidottomille toki mahdottomuus. Paljonko sinä oohookakkonen otat cw:tä vastaan? Osaatko ylipäätään cw:tä? 120 merkkiä minuutti menee täällä mennen tullen, paljonkos siellä?

Miksi muuten aliarvostat kuuntelijoita, heistähän saamme mahdollisia uusia hamsseja katoavaan porukkaamme?

Mitä tulee henkilöarvosteluun, eikös se ole parempi tehdä täällä, kuin haukkua tuolla "hyvän hamspiritin" hengessä toisiaan ysiysillä? Tämä ystäväsi Affe syyllistyy silloin tällöin bandikaveriensa halveeraamiseen, uskot tai et ja tekee sen jopa bandilla. Pitänee joskus laittaa 99:n tallennus päälle ja viedä youtubeen myöhempää käyttöä varten.

Ei tässä muuta.
Affehan vääntää kevyesti ainakin 150 merkkiä. Olen itse kuullut.
Jäät varmasti toiseksi noilla omilla sekavilla räpellyksilläs?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siististi kirjoitti:
Affehan vääntää kevyesti ainakin 150 merkkiä. Olen itse kuullut.
Jäät varmasti toiseksi noilla omilla sekavilla räpellyksilläs?
Miten itse, monesko sinä oot?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OttoHeikki kirjoitti:

Ei tässä muuta.
Tyhmästä päästä lähtee tyhmiä juttuja!
Ei kaikilla ole mahdollisuus mastoon, jos on pelkkä monialue antenni käytössä ja kaksikymppiä kiinni niin aivan turha yrittää mitään muuta bandia, silloin mennään 3699:lle eli sinne missä muut on, saa tuolla 80 metrillä päivällä huutaa muualla aivan turhaan. Ysiysi on viisaiden ja fiksujen kohtauspaikka, siellä ei pärjää lällärit.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oohookakkonen kirjoitti:
Ei kaikilla ole mahdollisuus mastoon, jos on pelkkä monialue antenni käytössä ja kaksikymppiä kiinni niin aivan turha yrittää mitään muuta bandia, silloin mennään 3699:lle eli sinne missä muut on, saa tuolla 80 metrillä päivällä huutaa muualla aivan turhaan. Ysiysi on viisaiden ja fiksujen kohtauspaikka, siellä ei pärjää lällärit.
Lälläreillä ei ole sinne asiaa, totta. Tässäpä näitä, joilla pääsy on:

https://www.youtube.com/watch?v=HoC3Myv9G4Y

ERITTÄIN fiksua porukkaa. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oohookakkonen kirjoitti:
No voi, ettei ole mastoa? Ei se tee kenenkään päästä tyhmää, jos workkii kunnon maston takaa. Syytönhän minä siihen olen, jos jonkun monialuekepin takana istut. Kyyyyyllä se keppi workkii pilkkumaksimin aikaan ihan välttävästi, nyt sillä kai kuulee hieman, jos jonkinlainen kelipiikki sattuu olemaan. ;)

Selvä, kuulut siis 3699:n vakioporukkaan. Kyllä siellä minäkin olen joskus piipahtanut, yleensä skedit pidämme tuttujen kanssa ihan muualla. Siellä on ihan hyvääkin porukkaa, jutut vaan useinmiten väkisin väänneltyjä. Joillakin on kova pätemisen tarve, sinne sitten vaan pätemään. Kuten sanoin, digimodet toimii ihan aina, eikä kummosia antenneja tarvitse.

Hanki masto, ei tarvitse istua ysiysillä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FiksujaJuttujaJuu kirjoitti:

Siis tuossahan jälleen kerran huomaa miten älykästä ja taitavaa radioliikennöitsijää 3699:ltä löytyy. Yksi harrastaja on menettänyt malttinsa, kenties ottanut hieman konjamiinia ja huutaa taajuudella. Alkoholihan lamauttaa keskushermostoa, korostaa primitiivisiä tunteita ja sumentaa tilannetajua.

Yhtä henkilöä hävettää olla hami. Varmasti hävettää kun menneen ajan dx-mies ja hyötyohjelmien tekijä on tippunut kärryiltä totaalisesti ja taantunut ysiysille. Sitä se vanhuus teettää. Muut viisaammat rauhoittelevat tilanteessa diplomaattisesti ja tilanne laukeaa. Osoitus taidokkaasta radioliikennöinnistä, myös sosiaalisessa mielessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taitavaa ja osaavaa jengiä! Taantunutta 70 vuoden iän ohittanutta ukkojengiä! Juuri näin.... Affekin jo melkein 70....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Siinäpä niitä oli, eli juuri niitä omasta mielestään "oikeita" radioamatöörejä. =D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tuo se fiksua onkin verrattuna siihen kuinka täällä nimettömänä toisia harrastajia haukutaan, fiksut radioamatöörit selvittävät välinsä reilusti eikä selän takana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OttoHeikki kirjoitti:
No voi, ettei ole mastoa? Ei se tee kenenkään päästä tyhmää, jos workkii kunnon maston takaa. Syytönhän minä siihen olen, jos jonkun monialuekepin takana istut. Kyyyyyllä se keppi workkii pilkkumaksimin aikaan ihan välttävästi, nyt sillä kai kuulee hieman, jos jonkinlainen kelipiikki sattuu olemaan. ;)

Selvä, kuulut siis 3699:n vakioporukkaan. Kyllä siellä minäkin olen joskus piipahtanut, yleensä skedit pidämme tuttujen kanssa ihan muualla. Siellä on ihan hyvääkin porukkaa, jutut vaan useinmiten väkisin väänneltyjä. Joillakin on kova pätemisen tarve, sinne sitten vaan pätemään. Kuten sanoin, digimodet toimii ihan aina, eikä kummosia antenneja tarvitse.

Hanki masto, ei tarvitse istua ysiysillä!
Työnnä sinäkin se mastos perseeseen äläkä täällä uikuta!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OttoHeikki kirjoitti:
Taitavaa ja osaavaa jengiä! Taantunutta 70 vuoden iän ohittanutta ukkojengiä! Juuri näin.... Affekin jo melkein 70....
Niin, monelle kelpaisivat ikänsä puolesta isäksi tai vaariksi.

Mitäpä tuosta ysiysistä vaahtoomaan ja stressiä repimään, aivan tavallista touhua, riitoja tulee ja menee ja välillä ollaan päissään, ei se mikään uskovaisten rinki ole.

Minua jos ei kiinnosta kuulla niin siirryn muualle tai suljen vastaanottimen ja eikös kaikkien tuoreiden amatöörien pitäisi olla nyt TYT-kapula kourassa eikä kuunnella lainkaan ysiysiä, ihmettelen että ysiysin kuuntelu kumminkin kiinnostaa mutta siitä ei kuitenkaan pidetä, aika ristiriita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raukka.sekaisin kirjoitti:
Työnnä sinäkin se mastos perseeseen äläkä täällä uikuta!
Kuka täällä uikuttaa? Voisin tunkea sen vaikka sun revaas, mulle se ei mahdu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TYT.QSO kirjoitti:
Niin, monelle kelpaisivat ikänsä puolesta isäksi tai vaariksi.

Mitäpä tuosta ysiysistä vaahtoomaan ja stressiä repimään, aivan tavallista touhua, riitoja tulee ja menee ja välillä ollaan päissään, ei se mikään uskovaisten rinki ole.

Minua jos ei kiinnosta kuulla niin siirryn muualle tai suljen vastaanottimen ja eikös kaikkien tuoreiden amatöörien pitäisi olla nyt TYT-kapula kourassa eikä kuunnella lainkaan ysiysiä, ihmettelen että ysiysin kuuntelu kumminkin kiinnostaa mutta siitä ei kuitenkaan pidetä, aika ristiriita.
TYT-kapula?? Tarkoitat kai jotain lökäpöksyjen lällukkävehkeitä vai mitä tyttöjen itkuhälyttimiä lie sopivat paremmin teikäläisille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HEHEHEH kirjoitti:
TYT-kapula?? Tarkoitat kai jotain lökäpöksyjen lällukkävehkeitä vai mitä tyttöjen itkuhälyttimiä lie sopivat paremmin teikäläisille.
TYT on uusin PMR-kapula ja toimii myös itkuhälyttimenä eikä pelkästään tyttöjen vaan käy myös poikalapsille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TYT.QSO kirjoitti:
TYT on uusin PMR-kapula ja toimii myös itkuhälyttimenä eikä pelkästään tyttöjen vaan käy myös poikalapsille.
Ei mitään radioamatöörivehkeitä siis, vaan kakaroitten leluja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hohhoihjaah kirjoitti:
Ei mitään radioamatöörivehkeitä siis, vaan kakaroitten leluja.
Tieto lisää tuskaa. Tässä se taas nähdään, mitä nää ysiysin taantuneet ukkelit tietää. TYT on erittäin kallis hamssien käyttämä digitaalinen radiopuhelin. Hinta pyörii alkaen 600€. Hankkikaa ysiysin ukkelit vähän tietoa radioamatööritoiminnasta tänä päivänä, saatatte yllättyä. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
digistiVaan kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa. Tässä se taas nähdään, mitä nää ysiysin taantuneet ukkelit tietää. TYT on erittäin kallis hamssien käyttämä digitaalinen radiopuhelin. Hinta pyörii alkaen 600€. Hankkikaa ysiysin ukkelit vähän tietoa radioamatööritoiminnasta tänä päivänä, saatatte yllättyä. ;)
Joo. Tapasin tässä kesällä erään melko iäkkään hamssin, oli hän erittäin innostunut DMR qsoista. Juttelee mieluummin siellä, ysiysin suuntaan hän ei kuulemma kusekkaan. Saa noita käsikoneita toki jo parilla sadalla, vaatii vaan DMR repeaterin melko lähelle, että qso syntyy. Kunnon DMR autokone maksaakin sitten kai tuon 600€, ettei näitä nyt ihan PMR koneiksi hankita. Onko sitten jollain ikääntyneellä hamssilla on niin huono näkö, ettei erota D:tä P:stä, kun näitä PMR kapuloiksi sanoo? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Tämän aiheen oltava ylimpänä otsikkoketjussa!
Ilmianna
Jaa
tämä aihe ylös
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
aihetta ylös
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyvä aihe
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siis ihan parasta on kun Affe puhuu ruotsia radiotaajuuksilla eli yrittää kontrolloida tilannetta kielellään, sen paremmaksi ei Affe eli Alf enää muutu. Muistatteko tv-sarjan nimeltään Alf? Tämä avaruusolio-nukke oli myös radioamatööri niinkuin tämä 3699 Henkseli-Alf. Sitä paitsi 3699-Alf haluaa olla aina huomion keskipiste. Tämä suomi24-julkisuus tuntuu varmasti ihanalta hänestä! Olen vähän pihkassa tähän Affeen, tsihihihii ihana Affe, rakastan ehkä sinua!
Ilmianna
Jaa
Millä antennilla kuuntelette kun mie en saa aina selvää mitä ne juttelee, tuota uu-uuta en kuule ollenkaan?
Ilmianna
Jaa
tärkeä aihe
Ilmianna
Jaa
niin on
Ilmianna
Jaa
tärkeä aihe
Ilmianna
Jaa
sorry olen vähän vajaa
Ilmianna
Jaa
niin olen
Ilmianna
Jaa
homokin olen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ja ihmekö se sillä olen tero toivonen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ihana olla homo
Ilmianna
Jaa
niin on
Ilmianna
Jaa
On!
Ilmianna
Jaa
Kuuntelin tänään Affen örinää. Rykii, kröhii, huokailee, huohottaa, röyhtäilee, painaa tangenttia pitkiä aikoja tehden juuri näitä em. ääniä, kertakaikkiaan kamalaa kuunneltavaa. Sitten hän on AINA omasta mielestään oikeassa asiassa, kuin asiassa, muilla ei ole sanansijaa. Jos olet eri mieltä hänen kanssaan, saat suunnattomat vihat niskaasi, tai hän poistuu salamannopeasti bandilta kiroillen ja manaten. Ihme sälli, en muuta sano
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Toi on niin totta on toi Affen höpinät ihan hirveetä korville. Eiks kukaan saa affelle tiedoks näitä vois ehkä korjata tapojaa. Se valtaa koko ysiysin aina aamupäivisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ylös tämä aihe
Ilmianna
Jaa
kuka hän on?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kutsumerkki selviää aloittajan linkistä. Tosin linkin takana puhutaan kutsumerkin entisestä haltijasta. Nykyinen on tämä keskustelujen parjattu hahmo. Ihan syystäkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
up up up tämä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jospa. Jjotain kirjoittaisit aiheesta, ettet vaan huviksesi nosta aihetta ylös?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mielenkiintoinen aihe
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä ihmeen affe?
Ilmianna
Jaa
Menkääpäs teinit kirjoittelemaan omalle foorumillenne ja jättäkää radioamatööri-ikämiehet rauhaan, tuossa osoitetta: radiohullut.net/foorumi
Ilmianna
Jaa
ei täällä ole teinejä ne on snapchatissa
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kyseessä oleva henkilö uskaltaa kumminkin sanoa asiansa suoraan bandilla toisin kuin sinä, mene ysiysille sanomaan äläkä täällä selän takana huutele, selkään puukottaja!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On asioita, joita ei pitäisi bandilla huudella, toki kai sinäkin tiedät sen? Jos Affe huutelee bandilla sinne kuulumattomia juttuja, se ei silti tarkoita, että muidenkin pitäisi tehdä niin, kai sinä senkin tiedät? Mielestäni ysiysi on suurimmalta osin roskaläjä, toki siellä on ihan kivojakin heppuja. Kyllä se Affe varmasti on saanut tiedon tästäkin ketjusta, onhan joku aloittanut tämän jo elokuussa. Ole hyvä ja kerro sinä Affelle näistä jutuista, ei jää pimentoon, eikä tarvitse bandilla huudella, siellä on jo muutenkin ajoittain älyvapaata kännihuutelua ym. Tarkoitus ei ole puukottaa ketään selkään, nämä jutut on ihan hyvä pitää täällä, eikö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuo "älyvapaa kännihuutelu" ei koske ko. henkilöä joten älä sitä sotke tähän juttuun, kerropas nyt sitten mitä asioita kyseinen henkilö on huudellut bandilla? No, anna tulla!

Minä en ala viestiä eteenpäin viemään mutta tule sinä kertomaan asiasi ysiysille suoraan henkilölle jota täällä selkään puukotat mutta ei taida olla sinussa miestä siihen, jos tulet ysiysille ja ilmoitat että olet kyseinen henkilö niin minä kyllä sanon sinunlaisestasi mielipiteeni sitten suoraan.

Jos sinua risoo joidenkin kännissä huutelu ysiysillä niin miksi sitä kuuntelet, myy toosasi pois ja osta itsellesi hame ja ala harrastamaan vaikka kukkien kasvatusta.
Ilmianna
Jaa
"Tuo "älyvapaa kännihuutelu" ei koske ko. henkilöä..."

Ei todellakaan koske, ko. henkilö huutelee sopimattomia ihan ilman tippaakaan alkoholia. Kännihuurut vielä jotenkin ymmärrän, että sitä huudellaan sopimattomia ihan selvinpäin....??

Ei, en minä tule mitään selvittelyjä ysiysille tekemään, kyllä se viesti täältäkin tavoittaa. Hyvin ysiysin porukka on tännekkin osannut tulla. ;-)
Ilmianna
Jaa
Affen syyttäjiltä ja Affelta ja tasapuolisuuden nimissä vaikka kaikilta pahvit katkolle kuten on joku jossain täällä aiemmin kirjottanu. Ukot tenttiin ja bandille palataan jos on kiinnostusta harrasteeseen mennä tenttiin ja pääsee läpi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Tuo on pelkkää asiaa! Nuo ysiysin muutamat vakiojäärät vanhat sellaiset, eivät enää kuuna päivänä läpäisisi radioamatööritenttiä. Kokeisiin joka iikka!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis sinultakin pahvit pois :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
heges kirjoitti:
Siis sinultakin pahvit pois :)
Keneltä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun kerta jatkuvasti häiriödään ja valitetaan häiriköinnistä niin kaikki hamit vaikka vuoden loppuun tenttiin. Eiköhän jumalauta rupusakki ala karsiutumaan joka kierroksella. Tosiharrastajat jäävät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuollahan nuo kaksi honottajaa lässyttää hitaaaaaassstti 3699 siis queeeeeeen-meöri ja uu-uu. Jyräsivät muiden keskustelut ja alkoivat jorista omia juttujaan. Äsken teeskentelivät olevansa etäasemien asiantuntijoita nyt keskustelu siirtyi huumeisiin. Siis nämä kaksi ovat pahoja narsisteja oikein huomaa miten heillä on sellainen harhaluulo että heitä tykätään kuunnella. Jauhavat jauhavat jauhavat ja ajattelevat että heidän osaamistaan arvostetaan ja että ovat todella kiinnostavia henkilöinä. Jääkää taka-alalle ja antakaa tilaa nuoremmille. Ei jaksaisi odottaa 10 vuotta kunnes teistä pääsee eroon luonnollista tietä. Tämä on fakta. Olette 10 vuoden päästä kasikymppisiä ja saattohoidossa. Lopettakaa se teeskentely muuten joudutte helvettiin. Hah hah teillä on jäljellä enää yksi auringonpilkkumaksimi. Ai niin ettehän te enää edes pidä yhteyksiä muualla kuin 3699.
Ilmianna
Jaa
"Tehkää tilaa nuoremmille.."

Onhan tuolla muitakin taajuuksia kuin 3699, onko se jumalauta pakko jonottaa samalle taajuudelle vuoroaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Ei kai se pakko ole. Minäkin olen odottanut 3799llä jo pari viikkoa eikä kukaan ole häirinnyt. Uudella vehkeellä on hyvä päivystää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
omakanaali kirjoitti:
Ei kai se pakko ole. Minäkin olen odottanut 3799llä jo pari viikkoa eikä kukaan ole häirinnyt. Uudella vehkeellä on hyvä päivystää.
3799 on todella aktiivinen dx-taajuus, tarkista antennisi korkeus. Onko mimimissään 40 metriä maanpinnasta? Jos sinulla on vertikaaliantenni, laske radiaalit. Jos niitä vähemmän kuin 100m lisää niitä. Pitäisi jo alkaa kuulumaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Öffe kirjoitti:
3799 on todella aktiivinen dx-taajuus, tarkista antennisi korkeus. Onko mimimissään 40 metriä maanpinnasta? Jos sinulla on vertikaaliantenni, laske radiaalit. Jos niitä vähemmän kuin 100m lisää niitä. Pitäisi jo alkaa kuulumaan.
Mulla on horisontaalinen vertikaali 30 metrissä, käntömoottori toimii, ysiysi tulee aina 44 rapportilla mutta Keniönsaari kuulu 59+40 kelissä kuin kelissä vaikka sataa räntää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
homemode kirjoitti:
Mulla on horisontaalinen vertikaali 30 metrissä, käntömoottori toimii, ysiysi tulee aina 44 rapportilla mutta Keniönsaari kuulu 59+40 kelissä kuin kelissä vaikka sataa räntää.
"Horinsontaali vertikaaliantennillasi"?????? Kääntömoottoreineen??? Kuulet varmaankin kaiken??? ;)

"Keniönsaari"???? Plussien kera. .

Olisimpa näkemässä horisontaalisen vertikaaliai ja vielä kääntömoottorin kera, aika outo erikoisuus? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HorisontaalissaNukkuva kirjoitti:
"Horinsontaali vertikaaliantennillasi"?????? Kääntömoottoreineen??? Kuulet varmaankin kaiken??? ;)

"Keniönsaari"???? Plussien kera. .

Olisimpa näkemässä horisontaalisen vertikaaliai ja vielä kääntömoottorin kera, aika outo erikoisuus? :D
Itse olen kaiki antennini rakentanut ja hyvin ovat toimineet tosin kelit olleet aina niin heijot etten ole saanut juurikaan yhteyksiä mutta kuuntelee nuo antennini hyvin.

Tarkoitin kemiönsaari, näpäilyvirhe. On minulla kääntömoottori joka pyöritää kaikkia natennjaja myös tuota aivan huipulla olevaa vertikaaliantennia ja varsinkin auroorakelissä huomaa kuinka auttaa jos vertikaalinkin kääntää pohjoista kohden niin sinkku paranee paljon tulee ihan plussien kera.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siellä on varmaan hyvä olla, ei ärsytä kenenkään jutut!
Ilmianna
Jaa
Minä päivystän 70cm lepakkokanavalla, täällä on vain lähipiirin keskustelut kuultavissa ja workittavissa. Poissa kavala maailma. Myös Affe!
Ilmianna
Jaa
Tänään Affe (=saks. Apina) kaytti jälleen narsismi-korttiaan: Uskokaa jo että se on niinkuin MINÄ sanon!

Mutta Hyvää Joulua bandiapinallekkin
Ilmianna
Jaa
ÄITIIIIII! Minun aamumuroihin on joku käynyt kusemassa!
Ilmianna
Jaa
Jokohan "Affe apina" on saanut tän ketjun tiedokseen? On ollut aika vaisu viime aikoina. Toivottavasti tietää, olis joskus ihan hiljaaki, ettei olis äänessä koko ajan ja muiden päälle. Oppis kuuntelmisen jalon taidon.

Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hänestä en tiedä, mutta poliisia tämä saattaa kiinnostaa. Kohta voi rapsahtaa syytteitäkin herjaajille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sivu_huomautus kirjoitti:
Hänestä en tiedä, mutta poliisia tämä saattaa kiinnostaa. Kohta voi rapsahtaa syytteitäkin herjaajille.
Kukas nyt Affea herjais? Eihän Affekaan koskaa herjaa ketää? Eihä? Jos Affe ilmoittaa nimekseen "AFFE", on se suoraan saksasta suomennettu APINA! Mitäs herjaa tuo sitten on, itsehän hän herjaa itteää! Ja jos hän puhuu toisten päälle ja rykien huohottaa väliin tangentti pohjassa, onko totuuden kertominen herjaa? Polliisi saa rauhassa tulla....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taidan minäkin kallistua radioamatöörilupien määrä aikaistamiseen!
Ilmianna
Jaa
Ensiksikin tiukempi omavalvonta jos meinataan tämä hieno harrastus kurissa pitää. Näyttää siltä että alkaa leviämään käsiin pikkuhiljaa koko homma. Näitä harrasteen sabotöörejä alkaa olemaan jo liikaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Omavalvontaa pitäisi jokaisen hamssin suorittaa, kannatan. Taannoin oli huomattavasti tarkempaa ja ylilyönteihin puututtiin heti. Tänään taitaa olla niin, että kukaan ei välitä oikein mistään mitään. Tulokset on kuultavissa, riitää, kun avaa 3699khz. Siellä on ihan kivoja kavereitä yleensä, mätämunat pilaavat sitten hyvienkin maineen. Joidenkin , tai jonkun narsismi on silmiinpistävää ja korvin kuultavaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Riitaista porukkaa tunnutte olevan te radioamatöörit. Johtuu varmasti siitä että olette vanhoja katkeria ukkoja vanhanaikaisen kuolevan tekniikan kanssa tekemisissä. Niin tylsä harraste että on pakko inhota kanssaharrastajia ja keskittyä heidöän mollaamiseen. Missään muussa harrasteessa en ole nähnyt noin suurta tarvetta ja intoa moiseen.
Ilmianna
Jaa
Ei se piraatti oo, kyl sen kutsu on nyt iha sen oma. Vois kyl vapauttaa taajuutta vähä muillekki. Samalla miettis vähä ettei aina olis nii saamarin itsekäs muista välittämättä.
Ilmianna
Jaa
Ottakaa yhteys päävalvomoon,pampam.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kenen päätä pitäis valoo? pimpom
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Affelta kysyttiin, tietääkö mitä alkoholimaustetta laitettiin Clan piipputupakkaan? Affe totuttuun tyyliinsä tärkeili, Wiskiä sinne pantiin. Oli kuulemma aikoinaan tavannut alan ihmisen, joka tällaisia oli kertoillut. Tähän kysyjä vastasi lakoonisesti (ilmeisesti Affeapinan tietoja halveksuen) paketissa lukee aidolla rommilla aateloitu! No, Affe totesi Affemaiseen tyyliin: Taidan "tällä kertaa" muistaa väärin, on otettava sanat takaisin jopa minunkin????

Mikä helvetin pakko tolla on olla joka paikassa oikeassa, Googlelta kuitenkin koko ajan utelee asioita ja niitä näsäviisaana "omana tietonaan ylpeänä" jakelee.

Oliskos jo aika antaa Affeapinalle hieman palautetta vaikkapa päästämällä bandille parhaana aikana paloja hänen aforismeistaan ja viisauksistaan?

Perästä kuuluu......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"Mikä helvetin pakko tolla on olla joka paikassa oikeassa, Googlelta kuitenkin koko ajan utelee asioita ja niitä näsäviisaana "omana tietonaan ylpeänä" jakelee. "

Mistä sen tiedon luulette kumpuavan - mystisesti jostain jumal'lähtöisesti?

Tänään sen tiedon saanti on helpompaa kuin aikaa sitten - joutui koluamaan kirjastot ja kaupat. Viimeisimmän muuttoni yhteydessä lossasin kymmeniä hyllymetrejä kirjallisuutta Molokin kitaan mm. Otavan Suuri Ensyklopedia /1/ - oli artikkelipohjainen SUSI ja hyllyssä nahkakantisena koristeena - mikä hakuteoksena oli täysin toimimaton.

Osan hylllytavarasta lahjoitin yliopistolle.

/1/ https://fi.wikipedia.org/wiki/Otavan_Suuri_Ensyklopedia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
No niin säätänä siellä nuo nigerialaiset on äänessä. Tällä kertaa ovat auton sähköjärjestelmäasiantuntijoita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hehän tietävät kaikesta ihan kaiken. Vielä en ole saanut tältä parivaljakolta sentään nigerialaiskirjeitä. Heheh
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tärkeä aihe ylös.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyt nämä nigerialaiset mekaanikot ovat jo siirtyneet moottoripuolelle jakamaan asiantuntemustaan. Taajuudella on 40v autohuoltoa tehnyt ammattilainen. Nigerialaisten rinnalla hän on oppipoika, puhuvat hänen päälleen jos on liian selvää että tietää enemmän.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kas kas. Joku on ottanut itteensä ja poistattanut viestejä. Kertoo siitä, että tiedostettu on. Hyvä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Affeko muuttuisi? Uskallan epäillä. Tollanen se on ollut aina, oikeastaan pahentunut vaan. Nyt sillä on aikaa siellä "Vorssassa" istua ysiysillä ja päsmäröidä. Luulee olevansa viksu, ihmisenä täyteläinen itiootti!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Millainen itse olet, koetko olevasi fiksumpi kun täällä noin kirjoittelet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
13 VASTAUSTA:
En ainakaan päsmäröi 3699:llä. Workin joskus, annan tilaa muillekkin, eikä tarvitse aina olla ehdottomasti oikeassa Affen tavoin.

Täällä kirjoittelee aika moni muukin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jlhg kirjoitti:
En ainakaan päsmäröi 3699:llä. Workin joskus, annan tilaa muillekkin, eikä tarvitse aina olla ehdottomasti oikeassa Affen tavoin.

Täällä kirjoittelee aika moni muukin...
Joukossa tyhmyys tiivistyy..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
70kmvorssasta kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy..
3699:ssä on sitten fiksua väkeä? Suurimmaksi osaksi onkin muutamaa mätämunaa mukaan lukematta. Arvannet ke(i)tä tarkoitan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hhgghh kirjoitti:
3699:ssä on sitten fiksua väkeä? Suurimmaksi osaksi onkin muutamaa mätämunaa mukaan lukematta. Arvannet ke(i)tä tarkoitan?
Mitä te odotatte - 3699'lle Ilmestyskirjan kuoroa hokemassa: - "Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TeilläEiOleMunaa kirjoitti:
Mitä te odotatte - 3699'lle Ilmestyskirjan kuoroa hokemassa: - "Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".
" "Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".

Puhut ilmeisesti Affesta? Näinhän Affe itsestään luulee...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En luule - vaan TEISTÄ - ja teidän toiveesta maailmasta, että olisi kuoro SAMANHENKISIÄ vähämielisiä kuin TE.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En luule - vaan TEISTÄ - ja teidän toiveesta maailmasta, että olisi kuoro SAMANHENKISIÄ vähämielisiä kuin TE.
Terve Affe, tulithan sieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tghj kirjoitti:
Terve Affe, tulithan sieltä.
Erehdytte henkilöstä - joskus olen törmännyt kaltaisiinne - kiertelevät työpaikalla ja yhteisössä panettelemassa ja selkään puukottamassa henkilöitä, joista eivät jostain syystä pidä. Selän takana.

http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Erehdytte henkilöstä - joskus olen törmännyt kaltaisiinne - kiertelevät työpaikalla ja yhteisössä panettelemassa ja selkään puukottamassa henkilöitä, joista eivät jostain syystä pidä. Selän takana.

http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html
Selän takana? Et ilmeisesti tunne Affea, HÄN on mestari selän takana puhumiseen. Paitsi että nettitekstit ovat ihan kaikkien saatavilla, ei mitenkään selän takana siis. Affe googlettaa paljon, hän on taatusti tietoinen näistäkin jutuista. Hänhän tietää kaikesta kaiken. Aina.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olette tyypillinen sosiopaatti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuka/mikä te olette? Miksi kirjoittelette tänne?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sosiopaatin ominaisuudet:

Rikkoo tai uhmaa usein lakeja ja sosiaalisia normeja.
Valehtelee ja pettää.
On impulsiivinen eikä suunnittele tulevaisuuttaan.
Ei välitä toisten turvallisuudesta.
On usein väkivaltainen ja aggressiivinen.
On vastuuntunnoton eikä pysty huolehtimaan taloudellisista velvotteistaan.
Ei tunne katumusta eikä syyllisyyttä.

En omaa näistä yhtäkään ominaisuutta. En ainoatakaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tghj kirjoitti:
Sosiopaatin ominaisuudet:

Rikkoo tai uhmaa usein lakeja ja sosiaalisia normeja.
Valehtelee ja pettää.
On impulsiivinen eikä suunnittele tulevaisuuttaan.
Ei välitä toisten turvallisuudesta.
On usein väkivaltainen ja aggressiivinen.
On vastuuntunnoton eikä pysty huolehtimaan taloudellisista velvotteistaan.
Ei tunne katumusta eikä syyllisyyttä.

En omaa näistä yhtäkään ominaisuutta. En ainoatakaan.
Ettet vaan kuuklettanut ja nyt omna tietonasi esität?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huvittaa otsikko piraatti :D

http://prntscr.com/dt2ztr näkyy affe olevan liiton jäsen
Ilmianna
Jaa
Kuka tämä Affe on? Onko hän tämä röyhtäilijöiden kuningas? Sappinestemiesten malttamaton marttyyri?
Ilmianna
Jaa
Nnyt on narsistimies päivittänyt diagnoosinsa sosiopaatiksi.
Kun näitä omia mielenvikojaan näkee muitten kautta niin nyt on muuttunut hieman maanisempaan suuntan. Pannaan mieleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
"Arkipäivän sosiopaatit

Monet sosiopaatit aiheuttavat tuhoa epäsuorasti, jotta heidän todellinen mielenmaailma pysyisi piilossa vuosia. He voivat olla pinnallisen charmikkaita, ja tämä vie huomion heidän luonteensa järkyttäviltä piirteiltä.

Seuraava esimerkkitapaus tuo esille, kuinka ihmiset voivat olla systemaattisen ahdistelun kohteena, kunnes heidän kykynsä luottaa omaan todellisuudentajuun alkaa hämärtyä - tätä taktiikkaa kutsutaan "hämärryttämiseksi" (suom. huom. gaslighting). Sosiopaatti ahdistelee kohdistetusti. Se voi tuhota ihmisen elämän. Uhreista voi kyllä tulla selviytyjiä, mutta kovalla hinnalla ja vaivannäöllä.

Koulussa "Janne" ei pitänyt luokkakaveristaan "Samista", joka oli herkkä ja suosittu. Hän pilkkasi Samia osallistumisesta koulun näytelmän koe-esiintymiseen ja huonosti menneen kokeen vuoksi tuohtumisesta. Tilanne paheni kun selvisi, että Samin vanhemmat olivat eroamassa. Luokkatoverit ihailivat kuinka vahvasti Sami näytti selviävän tilanteesta. Hän sai osakseen myös huomiota ja myötätuntoa koulun henkilökunnalta, erityisesti lempiopettajaltaan.

Janne päätti suunnitella ja aloittaa epäsuoran kiusaamisen. Hän aloitti huhukampanjan jonka mukaan Samin vanhemmat eivät olleetkaan eroamassa, ja että hän olisi vain sanonut näin saadakseen huomiota. Valitettavasti tämä menetelmä onnistui erittäin hyvin, ja seuraavien parin päivän aikana Samia tähän asti tukeneet luokkakaverit suhtautuivat häneen nyt välinpitämättömästi ja kiusaten sanallisesti.

Janne jatkoi kampanjaansa seuraavien päivien aikana, ottaen kohteeksi Samin läheisiä ystäviä. He saivat syytöksiä rikkomuksista, kuten loukkaavien sähköpostien ja tekstien lähettämisestä. Sitten suosikkiopettaja joutui lähtemään välittömästi kun oli esiintynyt syytöksiä oppilaan ahdistelusta. Mistä nämä syytökset olivat olleet peräisin? Arvaa.

Tämä tapaus tuo esille, kuinka hyvin nuoresta lähtien sosiopaatit ottavat harkiten toiset kohteekseen. Janne käytti tilanteen hyödyksi hyväksikäyttämällä ihmisten uskottavuutta ja hyväntahtoisuutta. Mikäli rehtori olisi ollut hieman tarkkanäköisempi, olisi tämä sosiopaatti jäänyt kiinni. Mutta hän tiesi kuinka manipuloida ja kuinka pitkälle saattoi mennä. "

-Netistä kopsattu-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Arkipäivän sosiopaatit

Monet sosiopaatit aiheuttavat tuhoa epäsuorasti, jotta heidän todellinen mielenmaailma pysyisi piilossa vuosia. He voivat olla pinnallisen charmikkaita, ja tämä vie huomion heidän luonteensa järkyttäviltä piirteiltä.

Seuraava esimerkkitapaus tuo esille, kuinka ihmiset voivat olla systemaattisen ahdistelun kohteena, kunnes heidän kykynsä luottaa omaan todellisuudentajuun alkaa hämärtyä - tätä taktiikkaa kutsutaan "hämärryttämiseksi" (suom. huom. gaslighting). Sosiopaatti ahdistelee kohdistetusti. Se voi tuhota ihmisen elämän. Uhreista voi kyllä tulla selviytyjiä, mutta kovalla hinnalla ja vaivannäöllä.

Koulussa "Janne" ei pitänyt luokkakaveristaan "Samista", joka oli herkkä ja suosittu. Hän pilkkasi Samia osallistumisesta koulun näytelmän koe-esiintymiseen ja huonosti menneen kokeen vuoksi tuohtumisesta. Tilanne paheni kun selvisi, että Samin vanhemmat olivat eroamassa. Luokkatoverit ihailivat kuinka vahvasti Sami näytti selviävän tilanteesta. Hän sai osakseen myös huomiota ja myötätuntoa koulun henkilökunnalta, erityisesti lempiopettajaltaan.

Janne päätti suunnitella ja aloittaa epäsuoran kiusaamisen. Hän aloitti huhukampanjan jonka mukaan Samin vanhemmat eivät olleetkaan eroamassa, ja että hän olisi vain sanonut näin saadakseen huomiota. Valitettavasti tämä menetelmä onnistui erittäin hyvin, ja seuraavien parin päivän aikana Samia tähän asti tukeneet luokkakaverit suhtautuivat häneen nyt välinpitämättömästi ja kiusaten sanallisesti.

Janne jatkoi kampanjaansa seuraavien päivien aikana, ottaen kohteeksi Samin läheisiä ystäviä. He saivat syytöksiä rikkomuksista, kuten loukkaavien sähköpostien ja tekstien lähettämisestä. Sitten suosikkiopettaja joutui lähtemään välittömästi kun oli esiintynyt syytöksiä oppilaan ahdistelusta. Mistä nämä syytökset olivat olleet peräisin? Arvaa.

Tämä tapaus tuo esille, kuinka hyvin nuoresta lähtien sosiopaatit ottavat harkiten toiset kohteekseen. Janne käytti tilanteen hyödyksi hyväksikäyttämällä ihmisten uskottavuutta ja hyväntahtoisuutta. Mikäli rehtori olisi ollut hieman tarkkanäköisempi, olisi tämä sosiopaatti jäänyt kiinni. Mutta hän tiesi kuinka manipuloida ja kuinka pitkälle saattoi mennä. "

-Netistä kopsattu-
Ottaako Affe noin lujille maistaa omaa lääkettään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitää palkata hakkeri jo doxaa noiden viestien kirjoittajan ip osoitteen? Yritin jo etsiä hakkeria mutta en vielä löytänyt pätevää mutta pian löytyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Ja sitten tapahtuu mitä? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
" Pitää palkata hakkeri ....."

Että oikein palkata? Miksi ihmeessä? Mitä tekisit IP osoitteella? Onko sinua jotenkin kohdeltu kautoin täällä, että ihan palkkaa maksaisit hakkerille? Totuus ehkä sattuu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nnndd kirjoitti:
" Pitää palkata hakkeri ....."

Että oikein palkata? Miksi ihmeessä? Mitä tekisit IP osoitteella? Onko sinua jotenkin kohdeltu kautoin täällä, että ihan palkkaa maksaisit hakkerille? Totuus ehkä sattuu?
Ihan vaan siksi että kaikki radioharrastajat sitten saisivat tietää kuka näiden viestien takana on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rem.dox kirjoitti:
Ihan vaan siksi että kaikki radioharrastajat sitten saisivat tietää kuka näiden viestien takana on.
Ettäkö IP osoite paljastaa nimenkin? Täällä on aika monta kirjoittajaa, itse olen kirjoittanut tämän lisäksi kaksi kommenttia.

Ei siinä mitään, julkaise sitten nimi täällä, kun selvität sen. ;-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rem.dox kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada näitten viestien kirjoittaja selville? Miten asia sinua auttaa? Ettet vain ole itse Affe? Ei kai nämä viestit ventovieraita liikuttaisi, eihän? Mitä väliä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nää on kuule radioaalloilta lähetetty hakkeri hohoho onko totuus liikaa
Ilmianna
Jaa
Työtön henkilö joka nukkuu aamulla pitkään ja roikkuu netissä pitkälle aamuyöhön eli iältään nuori/nuorehko ja omassa elämässä ongelmia joka johtaa psyykkisiin ongelmiin. Ei tällaisia montaa ole radioamatöörinä, kuuntelija-amatööri ei tällaisia kirjoittele eikä pelkkä la-harrastaja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Yhä kasvavassa määrin on suljetulle kuuluvia tapauksia radioharrastajina sekä radioamatööreinä koska radioita saa käytettyinä ja uusinakin halvalla. Lisäksi bittipalleroiden näennäis-luvat saa R-kioskilta. Bittipallero on joku kutsunnoissa tai P-kaudella ulosraakattu n. 30-50v perusluokan pahvit omaava lälläri-näennäishamssi, joka ei todellakaan osaa sähköttää, koska mihinkään vaivannäköön tai pitkäjänteisyteen ei bittipallerosta ole. Näennäispahvit olisivat jääneet hankkimatta jos sähkötyspakko olisi vielä voimassa. Tämä sosiaalitoimen palveluiden suurkuluttajaporukka asuu vanhempiensa pystyyn lahoavan rintamamiestalon yläkerrassa ja katossa oleva airami palaa yökaudet. Nettiin kirjoitetuista kommenteista älykkäimmät ovat tasoa "samaa mieltä" tai "ei jaksa". Lehtiä ei lueta, korkeintaan MV Lehti tai Vastavalkea kuuluvat sivistykseen. Pääministerin lupautuminen hamssien jouluhankkeen suojelijaksi saa aikaan raivoreaktion netissä. Samoin vuosittainen taajuusmaksulappu saa harhaisessa mielessä aikaan silmittömän nettivihan natsi-Ficoraa kohtaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Taitaa olla sama kirjoittaja muuttanut vaan hieman tyyliään. Ei kai nyt kukaan tuiki tavallinen workkiva ham, tuollaiseen ajojahtiin ala, kyllä kirjoittelijalla on paha psyykinen ongelma jota hän itse ei tiedosta, eipä ne hullut yleensä itseään hulluksi ajattele.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nuorehko radioamatööri eli alle 70 vuotta. Työtön on koska taitaa nämä teleasentajat olla kaikki kilometritehtaalla on ilmeisemmin näennäishami joka on turhautunut koska ei osaa sähköttää niinkuin eräät ..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onpas ahkera kirjoittamaan tämä yksi henkilö hakkerilla helppo tehtävä hahahah huomaa että tuonkin kommentin kirjoitti joku lälläri tai näennäishamssi lähetään siitä että kukaan henkisesti terve ei lue suoli24 foorumeita
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Nimi, paikkakunta ja kooli sitten tänne sekä sral:n ja radiohullujen foorumille!
Ilmianna
Jaa
Radiohullujen foorumilla ovat kaikki huippuradistit.
Ilmianna
Jaa
Oikea radisti osaa sähköttää, loput on puhelinmiehiä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Puhut vähän mutta asiaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Tämä koko ketju pitää poistaa koska Affe ja muut asialliset radioamatöörit ovat viimeisiä oikeita radioamatöörejä kuten minäkin. Me osaamme sähköttää toisin kuin harrastuksen tullut nettiroskaväki eli haikoukku kalastajat. Näennäisamatöörit eli bittipallerot aka lennätinvirkamiehet tuhoavat radioamatööriharrastuksen ja ovat srallin syöpä.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Täällä näköjään muitakin "hakkereita"!?

Nyt on kuitenkin jo paikkakunta selvinnyt missä tämä *askan kirjoittelija majailee, eiköhän pian saada selville mikä on nimi ja kooli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kuka heistä? Täällä on pirun monta kirjottajaa. Sehän on selvä, vorssasta ainakin joku kirjuuttelee...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Koolihann on ainakin yhdellä heistä se OH2QM, täähän on sanomattakin selvää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
emmäävorssassaoo kirjoitti:
Kuka heistä? Täällä on pirun monta kirjottajaa. Sehän on selvä, vorssasta ainakin joku kirjuuttelee...
Lienee hän joka alootusviestin kirijoottanu. Sekaasi o lapsi parka. Eihän täälä kukaan vorssasta kirijoottele mutta vorssalaasesta kirijootellahan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Viesti kiertää, nyt on häirikkö nimineen ja osoitteineen tiedossa, näyttää itsekin kuuluvan sral:iin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuka näistä kirjoittajista? Selvennä hieman. Mikä on muuten syytös näille kaikille kirjoittajille?

Mistä syytetään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuka täällä mistään syyttänyt?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin minäkin. Kuulemma jotain IP osotetta haluuvat ja nimikin on pantu siihen IP:hen?? ;) Kuulema siinä IP osotteessa lukee vielä srallin jäsenyyskin??
Eikös nää saitit oo tarkotettu keskusteluun ja mielipiteisiin?

Kaikenlaisia "jahtaajia".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei näitä radioharrastajia kovin tiheässä ole, ei tarvita kuin paikkakunta niin netistä löytyy eri foorumeilta loput. Eletäänhän tietoyhteiskunnassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onx sulla ihan kaikki himassa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Näyttäisi joku ottaneen itteensä, on vaan ihan hemmetin paljon poistettuja viestejä?

Mitä tässä on ollut niin kauhean ikävää, että on pyydetty poistoja ylläpitäjältä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asennettu apin-a suodin....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kveen meeri ei puhuta enää oikeen, vaikka ite puhuu puhumistaan. Ei oo muuttunu mihinkään, sama itsekeskeinen heppu kuten aina...
Ilmianna
Jaa
huvittavaa kuunnella kun eräät asiantuntijat (qm&uu) yrittävät sisäistää digimodea nimeltä wspr kun eivät googlella löydä tietoa paljastuu että ovat aivan kujalla hohhoh papat pihalla menneen talven vanhuksia uuden oppiminen ei enää fossiileilta onnistu
Ilmianna
Jaa
taitaa alzheimer vaivata kun ei pystytä tallentamaan päähän kerralla neljää kirjainta eli wspr pitää väittää että kynä kateissa kirjoittakaa suoraan tietokoneelle
Ilmianna
Jaa
digimodet on ollut olemassa jo 15 vuotta mutta eihän tuossa 3699 taajuudella puhuta kun menneisyydestä menee kehitys täysin ohi kärryiltä tipahtaneilta palvelutalo kutsuu huomaa että asia on äärimmäisen vaikea käsittää lapsen kysymyksiä satelee vartin päästä esiintyvät ammattilaisia tässäkin ja neuvovat muita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Luulevat olevansa viisaampia, kuin muut. Totuus kuitenkin on, että n. 70 vuotiaat voisivat jo pikkuhiljaa saisivat olla pätemättä, kun eivät ole enää kehityksen vauhdissa mukana. Joskus olisi kiva heittää näille kysymyksiä DMR:stä, mitähän vastaisivat?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onko miehetsä mihinkään vai laitetaanko maitojunalla kotiin kuuntelemaan nauhoja. Missä on edes se alkeellinen 40mki/min sähkötystaito?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
150 lähti aikanaan kivasti. Nyt ehkä 100...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joulupukkikin on olemassa!
Ilmianna
Jaa
Joulupukki on Arckalasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Vorssasta se on. Yhtä partanen ja yhtä paksu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vorssan pukki meni macciin syömään -Quarter Pounder- hampurilaista ja näin varmistamaan vatsansa koon ensi Jouluksi. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SetteriMunakuono kirjoitti:
Vorssan pukki meni macciin syömään -Quarter Pounder- hampurilaista ja näin varmistamaan vatsansa koon ensi Jouluksi. :D
Tuo selvittääkin ko " Vorssan pukin" turvonneen ulkomuodon. Mac Donaldsin liikkuva mainos, eli tuollaiseksi tulet, kun syöt meillä. Yleensä tämä pukki vetäisee ko annoksen vielä ateriana, eli isot ranskalaiset päälle. HUHHUH!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pakko-oireinen häiriö, (obsessive compulsive-disorder) on psykiatrinen häiriö joka luokitellaan ahdistuneisuushäiriöihin, yksi tällainen pakkomielle oire voi olla esimerkiksi toistuva käsienpesu, myös tällainen yksittäiseen henkilöön "kiinni tarrautuminen" on oire pakkomielteestä, tällainen pakkomielle saa valtaa voimakkaasti henkilön mielen varsinkin tilanteissa joissa henkilöllä ei ole mitään aktiviteettia päivittäin joka vie huomion pois pakkomielteestä.

Psykiatrisiin pakkohäiriöihin on hyvin vaikea löytää toimivaa lääkettä. Apua ongelmaan voi saada hakeutumalla omalääkärin vastaanotolle ja lähetteellä asiantuntevalle lääkärille.

Psykiatrian kandidaatti V-P.S

Jyväskylän Yliopistollinen keskussairaala/Neurokirurgian ja Traumatologian tutkimuskeskus
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Välittömästi, kun "Vorssan pukki" lopettaa yli-itsekkyytensä ja alkaa arvostamaan muitakin, kuin itseään, jätän omalta osaltani hänet rauhaan.

Muistakaa, täällä on kovin monta muutakin kirjoittajaa, heidän toimintaansa en takaa. Eilen tuo pukki uhkasi laittaa radiot naftaliiniin, toivottavasti tekee, mitä lupaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JoulupukkiOnVorssassa kirjoitti:
Välittömästi, kun "Vorssan pukki" lopettaa yli-itsekkyytensä ja alkaa arvostamaan muitakin, kuin itseään, jätän omalta osaltani hänet rauhaan.

Muistakaa, täällä on kovin monta muutakin kirjoittajaa, heidän toimintaansa en takaa. Eilen tuo pukki uhkasi laittaa radiot naftaliiniin, toivottavasti tekee, mitä lupaa.
Entäpäs sinun oma muiden arvostaminen!! Siinä jos missä taitaa olla petraamisen varaa!

Kuka on seuraava uhrisi jos edellä mainittu henkilö laittaa riginsä naftaliiniin?

Älä syytä muita kirjoittelusta vaan katso ensin itse peiliin ja mieti mitä itse teet ja sitten syytät muita kirjoitteluista, sinä johdat tätä kyseisen henkilön haukkumista ja provosoit muitakin mukaan.

Olisi syytä jo uhrin nostaa rikossyyte, kyllä tuollainen jo jonkin rikoksen merkit täyttää. Toistuva loukkaava kirjottelu ja vainoaminen.

Jos kysytään muilta kuuntelijoilta asiaa niin tuskin kukaan väittää samaa kuin sinä että "ei arvosta muita", oletko jotenkin omakohtaisesti jäänyt ilman huomiota bandilla vai mistä kenkä puristaa.

Joten mietipäs oikein kunnolla mitä oikein olet tekemässä, mikä sinä olet määräämään kuinka tuolla bandilla toimitaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
enolerobottirobott kirjoitti:
Entäpäs sinun oma muiden arvostaminen!! Siinä jos missä taitaa olla petraamisen varaa!

Kuka on seuraava uhrisi jos edellä mainittu henkilö laittaa riginsä naftaliiniin?

Älä syytä muita kirjoittelusta vaan katso ensin itse peiliin ja mieti mitä itse teet ja sitten syytät muita kirjoitteluista, sinä johdat tätä kyseisen henkilön haukkumista ja provosoit muitakin mukaan.

Olisi syytä jo uhrin nostaa rikossyyte, kyllä tuollainen jo jonkin rikoksen merkit täyttää. Toistuva loukkaava kirjottelu ja vainoaminen.

Jos kysytään muilta kuuntelijoilta asiaa niin tuskin kukaan väittää samaa kuin sinä että "ei arvosta muita", oletko jotenkin omakohtaisesti jäänyt ilman huomiota bandilla vai mistä kenkä puristaa.

Joten mietipäs oikein kunnolla mitä oikein olet tekemässä, mikä sinä olet määräämään kuinka tuolla bandilla toimitaan.
Arvostan arvostamisen arvoisia ihmisiä, näin teet varmaan itsekin?

" Kuka on seuraava uhrisi jos edellä mainittu henkilö laittaa riginsä naftaliiniin? "

Minäkö olen siihen syypää? Minunko takia hän laittaa rigit naftaliiniin? Ei, tämä on ihan bandilta kuultua.

Muista kuitenkin, katso nimimerkistäni mitä juuri minä olen kirjoittanut.

Hyvää jatkoa vaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JoulupukkiOnVorssassa kirjoitti:
Arvostan arvostamisen arvoisia ihmisiä, näin teet varmaan itsekin?

" Kuka on seuraava uhrisi jos edellä mainittu henkilö laittaa riginsä naftaliiniin? "

Minäkö olen siihen syypää? Minunko takia hän laittaa rigit naftaliiniin? Ei, tämä on ihan bandilta kuultua.

Muista kuitenkin, katso nimimerkistäni mitä juuri minä olen kirjoittanut.

Hyvää jatkoa vaan
Juuri noin, sinä siis arvostat vain omasta mielestäsi arvostamisen arvoisia ihmisiä ..entäpäs niin tekee ko. henkilökin?

Kirjoitit tuolla edellä että "..alkaa arvostamaan muitakin.." ???

Entäspäs nyt sitten itse, eikös sinunkin pitäisi siis arvostaa niitä "muitakin"? Puhut itsesi pussiin.

Sinut pitäisi laittaa myrskyävälle merelle yksin purjehtimaan (niin kuin minä olen tehnyt ja kokenut monet kerrat) niin että nöyrtyisit ja näkisit muutkin etkä vaan itsesi mutta eihän tuollaista yksin voi merelle laittaa, menisi sormi suuhun ja äitiä tulisi ikävä, eikö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
enolerobottirobot kirjoitti:
Juuri noin, sinä siis arvostat vain omasta mielestäsi arvostamisen arvoisia ihmisiä ..entäpäs niin tekee ko. henkilökin?

Kirjoitit tuolla edellä että "..alkaa arvostamaan muitakin.." ???

Entäspäs nyt sitten itse, eikös sinunkin pitäisi siis arvostaa niitä "muitakin"? Puhut itsesi pussiin.

Sinut pitäisi laittaa myrskyävälle merelle yksin purjehtimaan (niin kuin minä olen tehnyt ja kokenut monet kerrat) niin että nöyrtyisit ja näkisit muutkin etkä vaan itsesi mutta eihän tuollaista yksin voi merelle laittaa, menisi sormi suuhun ja äitiä tulisi ikävä, eikö?
Nyt alat itsekin herjaamaan? Olet siis "Vorssan pukki"? Tyyli sopii. En siltikään ala kanssasi keskusteluun.

Pärjäile!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuutospiirissä asiantuntijan apua tarvitaankin!! Siellä on muutama vaikea tapaus!
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
" Narsistiselle persoonallisuudelle on Terveyskirjasto Duodecimin mukaan ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen sekä voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen. Psykopaatin käytökselle on puolestaan ominaista välinpitämättömyys toisten oikeuksista ja kyvyttömyys tai haluttomuus huomioida toisia ihmisiä. "

Kehenkähän tämä diagnoosi sopii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tarvitseeko sitä kummemmin ihmetellä, jos vähänkään ysiysiä kuuntelee?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
DiagnoosiaPukkaa kirjoitti:
Tarvitseeko sitä kummemmin ihmetellä, jos vähänkään ysiysiä kuuntelee?
oli tarkoitettu nim. "hullujakaikenlaisia". Ja kyllä, on on, kaikenlaisia hulluja on, olet oikeassa..... ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sinähän se tohtori vasta olet kun kykenet diagnosoimaan ihmisen pelkästään kuulemasi puheen avulla, sinun kannattaisi perustaa oma praktiikka jossa potilaat voi "käydä" vastaanotolla pelkästään puhelimen välityksellä!
Ilmianna
Jaa
IHMEELLINEN PUHERIPULI AFFELLA PITÄÄ PUHUA TAUOTTA TUNTIKAUSIA ONKO JOKU LÄÄKITYS JOKA TÄMÄN AIHEUTTAA?
Ilmianna
Jaa
Tällä eräs innokas kirjoittelija on samasta piiristä kuin -2qm eli kakkospiiristä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Piirijako on mennyttä. 2QM on itseasiassa entisessä kolmospiirissä käyttäen "kakkospiirin" kutsua. Missä piirissä ite pyörit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
TÄÄLLÄ OLEN LÄLLÄSLÄÄ MINKÄS VOIT KUULUN PAREMPIIN PIIREIHIN
Ilmianna
Jaa
Ei koskenut sinua tuo edellinen viestisi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
korj...viestini.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näuroin vedet silmissä. Yhdennäköisyys on ilmeinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aihetta ei sovi piilottaa.
Ilmianna
Jaa
Sovita sinä köyttä kaulaas!
Ilmianna
Jaa
Koskahan tuo vanha kalkkis Affe osaa lopettaa tuon riivatun pätemisensä?

Joka hemmetin paikassa kerjäämässä riitaa. Ihme tyyppi
Ilmianna
Jaa
Mukava kun bandilla toimintaa ja monenlaista tietoa eikä vaan keskustelua ja testiä kumpi on parempi dipoli A vai dipoli B.

Vielä kun tulisi OHRARADIO ääneen!
Ilmianna
Jaa
Röyhölaatiokokeilu röyhölaatiokokeilu
Ilmianna
Jaa
Tärkeä aihe ylös!
Ilmianna
Jaa
Keskustelua riittää.
Ilmianna
Jaa
Ei se piraatti oo. Muuten vaan idiootti se kyllä on.
Ilmianna
Jaa
Itsekin kyllä olen idiootti!
Ilmianna
Jaa
Minulla ollut vähän vaikeaa, päässä vikaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jännää, että kerrot itsestäsi toisen nimimerkillä? Mitähän varten? Otaksun, olet Affe, tai yksi hänen alati vähenevistä kavereistaan....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Plmth kirjoitti:
Jännää, että kerrot itsestäsi toisen nimimerkillä? Mitähän varten? Otaksun, olet Affe, tai yksi hänen alati vähenevistä kavereistaan....
Sprry, taas jäi läkkeet otamatta en aina muista ottaa lääkkeitä ja sitten kiroittelen aina tänne sopimattomia mutta yritäkkää ymmärrtää kun olen tällainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eihän tuo ole kenenkään nimimerkki? Kuka tahansa voi tuollaista kirjainyhdistelmää käyttää, rekisteröi oma nimimerkkisi suomi24:lle niin silloin sitä ei voi käyttää kukaan muu kuin sinä.
Ilmianna
Jaa
olen tässä tehnyt hyvin laajaa tutkimustyötä jopa hame päällä ja haastatellut monen erilaisen alan asiantuntijoita miehiä naisia ja myös turvapaikanhakijoita heidän kaikkien mielipide tuntuu johtavan minut siihen lopputulokseen että tämä kyseinen henkilö ei olisi harrastanut merirosvousta vaikka ilmeisesti kysymyksessä on kuitenkin ruotsalaissukuinen henkilö siispä joudunkin heittämään ilmoille kysymyksen mahtaako hänellä olla Dupuytrenin Kontraktuura tästä saattaisi johtua kuultavissa oleva natina ja rutina puhinasta puhumattakaan myöskin merellinen tunnelma identifikaatiossa viittaisi tähän
Ilmianna
Jaa
Miksi radioamatööritoiminnasta keskustellaan Viihde ja kulttuuri -palstalla? Eikö se ole Tiedettä ja teknologiaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eikös radioamatöörit käytä RADIOITA? Kerro parempi paikka, missä aiheesta voisi keskustella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täällä kirjoittelevia ei voi radio-amatööreiksi mainita, ei todellakaan, tunnen kolme radio-amatööriä ja yksi heistä asuu aivan naapurissa ja ei ole tällainen p*skan kirjoittelija. Nämä täällä on jotain trolleja tai muuten vaan sekaisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Affea vihaavia radioamatöörejä on pilvin pimein ja joukko sen kun kasvaa. Affe tietää varmasti paljon asioita, on vaan ihmisenä täysi mätäpaise!

Tiedoksesi, olen itsekin radioamatööri ja meikäläisiä satoja ja tiedän tuon Affevihan luonteen paremmin, kuin moni muu. Pah, tunnet kolme radioamatööriä?????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Höpö höpö! Huutele sinä vaan siihen Baofengin kapulaasi.
Ilmianna
Jaa
Nyt taas tuntuu paremmalle kun otin aamuyöstä lääkkeet, heräsin kyllä aikaisin mutta nukuin taas muutaman tunnin ja kun katsoin taas näitä kirjoittamiani viestejä niin pakko tunnustaa että tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö on minulla aika paha, olen jo alkanut tunnistaa milloin oireet pahenee mutta edelleen unohdan ottaa lääkkeet eikä minun pitäisi valvoa yli puolen yön, lääkäri sanoi että muista säännöllinen päivärytmi ja riittävät yöunet.

Pyydän anteeksi Affelta ja muiltakin näitä viestejäni mutta pelkään pahoin että taas iltapäivällä, illalla tai yöllä myöhään taas kun lääkkeiden vaikutus häviää niin mieleni muuttuu ja masennun ja alan taas kirjoittelemaan.

Äitini aikoinaan sanoi että "voi että millainen tuosta pojasta pitikään tulla". Isäni oli vähän samanlainen kuin minä nyt.

Kaikille sivullisille lukijoillekin anteeksi käytökseni, älkää välittäkö näistä viesteistä, puran luultavasti vaan pahaa oloani tänne ja varmaan taas yöllä kirjoittelen että "taas on joku kirjoitellut minun nimimerkilläni tänne".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voi, on sulla vaikeata. Ongelmissahan selkeästi olet, koska sinun pitää kirjoittaa toisen nimissä toisen käyttämällä nimimerkillä. Etkö keksi itsellesi ihan omaa nimimerkkiä?

Ei siinä mitään, jos et muuta voi, on sinun jatkettava samaan tahtiin edelleen.....?

Kyllä se siitä....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onpas tätä minun mieli yhtä vuoristorataa, mieliala heittelee koko ajan, minua ärsyttää jos joku on minua pätevämpi, minä herra A... en kestä jos joku 3699:llä tietää asioista enemmän kuin minä, joskus poltan päreeni sral:n keskustelupalstallakin.

Mutta yrittäkää ymmärtää minua, sairas kun mieleltäni olen, todella sairas vaikka lääkäri sanoi että nyt on tukevat lääkkeet pitäisi auttaa mutta kun en muista niitä aina ottaa.
Ilmianna
Jaa
Kyllä minua taas ärsyttää kovasti, päätä kiristää ja tuntuu että maailma kaatuu päälle, joku taas puhuu 3699:llä ja on minua pätevämpi amatööri, tuo se kiristää minun hermoja ja horjuttaa mieltäni, taidan seota lopullisesti, nyt on taas mentävä ottamaan pari rauhoittavaa pilleriä.

Miten on mahdollista että kukaan ei tunnusta että minä olen pätevin ja paras! Minua sorretaan, aikoinaan olin naisten jumppapiirissä mukana ja sielläkin minua sorrettiin, en saanut tulla samaan pukuhuoneeseen, sitten tajusin että olen varmaan homo, se ahdistaa minua kun en uskalla kertoa homoudestani kenellekään, olisi varmaan hyvä jos tulisin kaapista ulos niin saisin mielenrauhan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On sulla TODELLA VAIKEATA, ON ON. Miksi ihmeessä kirjoitat toisen nimimerkillä itsestäsi kertoen? En ymmärrä, en.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyt minua alkaa taas masentamaan, päätä kiristää ja tuntuu että hengitys on raskasta, kokeilin vaihteluna kuunnella eestiläisiä taajuudella 3670, keskutelua en ymmärtänyt kunnolla mutta kyllä siellä yritettiin olla fiksumpia kun minä.

Pari rauhoituspilleriä alkaa jo mukavasti rentouttamaan, voisin jopa sanoa että tässä alkaa jo melkein laulattamaan, hieman hyräilinkin siellä naisten pukuhuoneessa 70-luvulla samalla kun lisäsin vähän huulikiiltoa, hieman kun puristi pakaroita niin sain rytmikkään pierun tahdittamaan eloisaa hyräilyäni.
Ilmianna
Jaa
Ei auttanut vaikka nukin kolmetoista tuntia, pää on raskas kuin keilapallo, popsin hieman masennuslääkkeitä ja betasalpaajia, maailma kaatuu päälle ja 3699 ahdistaa kovasti, en HALUA kuunnella 3699:n tarinoita mutta minun on pakko avata rigi tuolle taajuudelle ja aaaaarrgghh en kestä kun sieltä tule puhetta, anteeksi kolmekuusysiysin porukka, ehkä en kauan enää tänne kirjoittele koska voin joutua Sipoon Nikkilään lataamoon taas syksyyn saakka, näin kevät on tunnetusti meille hulluille huonoa aikaa, kun kevät purot ja koivun mahla alkaa virtaamaan niin sekoamme täysin ja oireethan näkyy jo täällä kun kirjoittelen näitä älyttömiä viestejäni ja haukun ysiysin porukkaa, itse en sinne uskalla mennä. Surffailen vaan netissä ja välillä hakkaan päätä lattiaan, en ymmärrä miksi minun piti haluta radio-amatööriksi koska en pärjää sosiaalisissa tilanteissa minua ärsyttää kun muut on minua fiksumpia ja pätevämpiä. Voi luoja ota minut jo pois täältä!
Ilmianna
Jaa
Pikkuisen helpotti vanteen puristaminen, ehkä noin 13 prosentin verran, kun kuuntelin rauhoittavia 3670:n tarinoita, pikkuhiljaa alkaa jo ymmärtämään eestin kieltä, kuulemma suunnittelevat 3699:n valtaamista, isoja putkia on tilattu jo vironvenäläisten kontaktien kautta, kuulemma anodijännite on useita kymmeniä kilovoltteja, meinaavat tankata hapankaalia itsensä täyteen, naksutella kanavalle 3699, laittaa mikkigainin täysille ja laittaa vox:it päälle, eräs henkilö vaasasta on laitettu häiritsemään suunturiasemia ilmeisesti perunaviinapalkalla ja joillain kannustimilla toimii, itse opettelen juuri sähköttämään kirjain T onkin jo hallussa olen joskus kokeillut sähkötellä T-sanomaa 3699:llä, mielestäni yhteys on syntynyt, odottelen vielä kusokorttia, eikä sitä tiedä vaikka olisi dollareitakin tulossa, niillä ostan heti lisää sätkäpaperia, talous on hieman tiukalla kun on vain pieni mielenterveyseläke, radioamatöörilehteen käärityt sätkät maistuu jotenkin happamalle
T: elämäntapaeläkeläinen/kusokorttikeräilijä jo elokuusta 2016
PS.. voin suorittaa pientä korvausta vastaan antennin virityksiä minulla on peltisakset ja rullamitta omasta takaa km-korvaukset normin mukaiset luotettava ja aina alle promillerajojen liikkeellä jos ylittyy niin tiedoksi olen matkailuautolla liikkeellä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Poistettiin tuo edellinen viestini kun menetin täysin hermoni kun en taju miksi kirjoittelen tänne välillä tuota sontaa, toinen persoonani pyrkii esille.

Minua ärsyttää 3699 siksikin kun kerran satuin sinne menemään ja minulle annettiin siellä 5/7 raportti vaikka muille jakoivat 5/9 raporttia, vaikka tinasin hopeiset uffiliittimet, laitoin aircell7 kaapelin, mikkikeinin täysille ja prossun päälle ja senkin nupin niskat väänsin nurin kaakkoon ja huusin vielä mikkiin niin en saanut kuin 5/8 raportin, kyllä minua ärsytti ja kaikilla muilla kun oli fiksumpia juttuja ja tiesivät tekniikasta ym paljon mutta minua eivät vaan kehuneet vaikka yritin väliin selittää kuinka uffiliitin oikeasti tinataan.

Ensi tiistaiksi on minulla nyt varattu uusi aika kallonkutistajalle, mietitään siellä uusia lääkkeitä ja uusia terapioita vaikka lääkäri sanoi että on kyllä haastava tilanne ja epäili että joutuu nostamaan kätensä pystyyn.

Anteeksi taas ysiysin porukalla! Nyt otan taas pillerin ja menen peiton alle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On sulla. Vaan. Vaikeata, kuka sitten linetkin? Affe?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taas minä tuossa edellä sekoilin ja väitän että joku muu kirjoittelee noita viestejäni, taas on pillereiden otto aika pimpelipom pim pim pom, pim pom! Olen Ar..jaa mikä linekin minun mini, nimi?
Ilmianna
Jaa
No nyt olen päättänyt että minun osalta saa nämä kirjoittelut jäädä, näytän teille että minulla on sen verran selkärankaa että pystyn olemaan kirjoittamatta tänne tällä ja millään muullakaan nimimerkillä, hyvästi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Upeaa. Affen puolustajat (tai Affe ite) ovatkin kirjoitelleet tänne ihan tarpeeksi. Katellan ny, mitä Affe ja kumppanit bandilla mesoavat, sitten lisää. Pahimmat panettelut youtubeen. Jokainen todetkoon asiat sieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No voi kun jännää, varmaan tulee kauhistuttavia videoita youtubeen, et taida oikein täysillä käydä.
Mene ihmeessä lääkäriin hakemaan apua jos noin pahasti vaivaa joidenkin asialliset keskustelut ysiysillä, oikein panettelut, taidat olla aika herkkähipiäinen hintti kun et kestä ysiysin juttuja, älä kuuntele jos et kestä kuulla, mene ennen vaikka homopiireihin niin jospa siellä sinulle kerrottaisiin kauniita juttuja pikkusormi pystyssä!
Ilmianna
Jaa
Et ole varmaan A tullut ajatelleeksi sitä, että kun kirjoittelet tänne näitä lapsellisia ja herjaavia vastakommenttejasi, niin olet tunnistettavissa suomenruotsalaisesta sanajärjestyksestäsi, sekä pilkkujen ylenpalttisesta käytöstä. Ne, jotka eivät usko, verratkoon vaikka edellistä keskusteluketjun kommenttia A:n aikaisempaan nimelliseen tuotantoon. Vaikka yrittäisitkin nyt A korjata ja maskeerata tätä asiaa, niin voit miettiä tunnistettavuuttasi, ja sen vaikutusta imagoosi, kaikkien aikaisempien anonyymien kirjoituksiesi suhteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mulla on muutama tallennus A:n pahimmista jutuista. Ehkä pian on aika nostaa ne vaikka tuubiin? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olet vaan katkera ja herkkänahkainen surkimus! Jatka sinä täällä surkeaa valittamistasi, me keskustellaan ysiysillä ra-tekniikasta mistä sinä et ymmärrä mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Aivan. Tyypillinen A:n asenne. Kyllä täytyy miehen olla todella asennevammainen, jos ei osaa ottaa muita huomioon. A:kin on koko ajan naama vinossa jaksolla, kun on niin itsekeskeinen, muut ei oo mitään asenteella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yykaakooneeviis kirjoitti:
Aivan. Tyypillinen A:n asenne. Kyllä täytyy miehen olla todella asennevammainen, jos ei osaa ottaa muita huomioon. A:kin on koko ajan naama vinossa jaksolla, kun on niin itsekeskeinen, muut ei oo mitään asenteella.
Tuo se vasta itsekeskeistä onkin, ei anna kaikkien olla sellainen kun on, sinä olet täällä koko ajan naama vinossa, mene asiasi kertomaan bandille, et taida olla miestä eikä uskallusta. Toisilla sitä on rohkeutta sanoa asiat bandilla suoraan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
....ja edellinen kirjoittaja pitkästä pilkkulauseesta ja suomenruotsalaisesta sanajärjestyksestä päätellen on itse Iso-A !!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
viisneekookaayy kirjoitti:
Tuo se vasta itsekeskeistä onkin, ei anna kaikkien olla sellainen kun on, sinä olet täällä koko ajan naama vinossa, mene asiasi kertomaan bandille, et taida olla miestä eikä uskallusta. Toisilla sitä on rohkeutta sanoa asiat bandilla suoraan!
Niin. Sinähän se menet AINA suoraan bandikavereitasi vastaan ja alat heitä solvaamaan ties miksi milloinkin!!!!!! Mielestäsi siistiä? No, näitä on tallenneltu, A sitten kuuntelee, mitä solvaa, joohan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
viisneekookaayy kirjoitti:
Kuuluuko riitely amatööribandeille?? Ei kai?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei näytä tämä ahkera kirjoittelija tajuavan että trolli heittää bensaa tuleen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
A:lle tuli ajolähtö. Myöhemmin selvinnee, mitä tarkoitan. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sadat henkilöt eivät voi olla väärässä toivottavasti on ottanut opikseen ja korjaa käyttäytymistään eikä ole jatkuvasti äänessä ja puhu tarkoituksella toisten päälle kyllä vanha koirakin voi oppia uusille tavoille seurataan tilannetta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jo tänään puhui taas toisen päälle, oli niiiiiin suuri tarve ajaa omaa asiaansa, kuten aina on. Toki kuittailtiin hänen hänen jääneen jalkoihin. Ihan kuin hän olisi workkinut jostain muualta, kuin sieltä "Vorssasta", signaali oli kovin onneton. Ei taida olla enää Vorsassa....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jopasjoojotain kirjoitti:
Jo tänään puhui taas toisen päälle, oli niiiiiin suuri tarve ajaa omaa asiaansa, kuten aina on. Toki kuittailtiin hänen hänen jääneen jalkoihin. Ihan kuin hän olisi workkinut jostain muualta, kuin sieltä "Vorssasta", signaali oli kovin onneton. Ei taida olla enää Vorsassa....
Tarkistin, ei ole enää kirjoilla Vorssassa, ei löydy enää srallistakaan, on nimensä jonkun kolmospiirin hamssin kohdalla. Onko A pantu ulkoruokintaan? Puhelinnumero stadissa. No, omapa on asiansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Äsken Affe kertoi osaavansa hyvin Suomea. Hyvä. Bandilla taustalla joku huusi: Auf wiedersehen Affe. Affe osaa kai saksaakin, koska sanoi heivaavansa itsensä huut h*mmettin!

Tiedättehän, mitä tuo Saksankielinen teksti tarkoittaa? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onhan se hyvä osata Suomea, se on maantiedettä. Mutta harvat osaavat kunnolla suomea, joka on maassamme yleisesti puhuttu kieli.
Ilmianna
Jaa
Lausetta ei kuulu aloittaa mutta-sanalla.

VÄÄRIN:
Mutta harvat osaavat kunnolla suomea, joka on maassamme yleisesti puhuttu kieli.

OIKEIN:
Harvat osaavat kunnolla suomea, maassamme yleisesti puhuttua kieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Affe, tuo suuri besserwisser, osaa suomea, ruotsia, englantia. Osaako saksaa, ehkä ei, sillä olisi valinnut lempinimensä toisin. Suomennettuna tuo lempinimi tarkoittaa a-pi-naa. Aika alentava lemppari, eikö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ottoheikki kirjoitti:
Affe, tuo suuri besserwisser, osaa suomea, ruotsia, englantia. Osaako saksaa, ehkä ei, sillä olisi valinnut lempinimensä toisin. Suomennettuna tuo lempinimi tarkoittaa a-pi-naa. Aika alentava lemppari, eikö?
Antakaapa googleen hakusanaksi "affe", mitä mahdatte saada vastauksiksi? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mutta voidaan korvata sanalla VITTU - tai jos haluaa elvistellä ja on jotain todella mieltä painavaa ja kuohuttavaa sanottavaa, niin VITTU-SAATANA on käypänen:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SemiGynekolooki kirjoitti:
Mutta voidaan korvata sanalla VITTU - tai jos haluaa elvistellä ja on jotain todella mieltä painavaa ja kuohuttavaa sanottavaa, niin VITTU-SAATANA on käypänen:
Olihan aivopieru jälleen. Affeko ihan itse keksi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Affella kuulemma verenpaineet nousee näistä jutuista....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Aivosuonet pullistuu ja sen huomaa selkeästi hänen bandikäyttäytymisestään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paineita.on kirjoitti:
Aivosuonet pullistuu ja sen huomaa selkeästi hänen bandikäyttäytymisestään.
Äkäisyys lisääntyy koko ajan sitä myötä kun ukko vanhenee. Kohta on seitkyt täynnä, sekös Affee ottaa päähän. Sillä on hermot ihan pinnassa. Voi raukkaa. Tuntuu et se räjähtää koska tahansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asdfghjklöäq kirjoitti:
Äkäisyys lisääntyy koko ajan sitä myötä kun ukko vanhenee. Kohta on seitkyt täynnä, sekös Affee ottaa päähän. Sillä on hermot ihan pinnassa. Voi raukkaa. Tuntuu et se räjähtää koska tahansa.
Aihe nostettava ylös, tärkeä aihe.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Tämän aiheen on syytä olla ylimpänä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Keskustelua tästä riittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Öffö öf föfööffö. Föfföf föfföf öfföf föö. Öffföf föfföföö föfföföfö föfföfföf. Föfföffö öfföf fö föfföföö.
Ilmianna
Jaa
Onko tämä sitä öfföfpeetä, kantoaaltovaimennettua puhelähetettä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ku se huoooh kröööööh öööhhhh grrrr klups röhkimistä by Affe
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jättäkää mies rauhaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin kauan, kun tuo jatkaa ylimielistä ja ääliömäistä käytöstään ysiysillä, hän saa arvostelua. Hän on äärimmäisen vihattu ukko!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
krgrrööööhhh kirjoitti:
Niin kauan, kun tuo jatkaa ylimielistä ja ääliömäistä käytöstään ysiysillä, hän saa arvostelua. Hän on äärimmäisen vihattu ukko!
Niin on oon sammaa mieltä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tosiasiassa vihaan kaikkia miehiä jotka on radioa-amtöörejä, ihan vaan siksi koska olin kerran ysiysillä ja joku, en muista kuka, nimitti minua pienimunaseksi ja sehän minua alkoi risomaan koska tämä nimittelijä osui täysin oikeaan, naisetkin haukkuneet minua pikkupippeliseksi joten olen kääntynyt homoksi ja nyt olen onnellinen kaapissani.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Varo, ettet jätä piliäs oven rakoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
http://www.rara.org/

No niin joskus on hyvä vaan myöntää itsellensä että ei perinteisillä markkinoilla pärjää.
Vaihtoehtoinen suuntautuminen on trendikästä ja oma markkina-arvo humahtaa pilviin. Itse tunnen monia ei-hetero-radioamatöörejä kuulemma jopa SRAL hallituksessa olisi sellaisia välillä kaapista ulos astuvia. Tässä ei ole mitään pahaa, joskus sopuratkaisuun pääseminen saattaa vaatia vaihtoehtoisia toimenpiteitä.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Ruutiukkojen rinkula, jota Affe jatkuvasti dominoi puhumalla röyhkeästi toisten päälle ja tietenkin linukka päällä. Tästä sille on mainittu monet kerrat, mutta ei vaikutusta.
Ilmianna
Jaa
Tänään 3699 oli oikein mielenkiintoinen ja mukava keskustelu lentotekniikasta ja baluneista. Yhtäkkiä Affe alkoi kaikkien päälle selittämään tarinaa Thaimaan eläintarhareissustaan 40 vuotta sitten jossa käärme puraisi posken irti eläintenhoitajalta. Tuo kamala ja graafinen tarina oli järkyttävä. Kävi todella sääliksi tuota poskiparkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Affe tulee ja puhuu linukka päällä toisten päälle, kuten jotkut jo aiemmin on täällä todenneet. Samalla haukkuu bandikavereitaan (ei ihan kaikkia) ja tekee heistä itsestään kanssa ex kavereita eli vihamiehiä. Mikähän on syynä, että Affe polttaa jatkuvasti siltoja, missä milloinkin esiintyykin. Tapasin ko kaverin jo vuosia sitten eräällä kesäleirillä ja olipahan vastenmielinen tyyppi. Keskustelut loppuivat lyhyeen, en jaksanut kuunnella hänen "ylivertaisuuttaan" ja narsismiaan, vaan vaihdoin maisemaa pikavauhtia jäämättä kaipaamaan tuota öykkäriä hetkeäkään. Jos kuulen hänet 3699:llä, siirryn muualle. Kuulemma näin on alkanut tehdä moni muukin varsinkin, kun hän asustaa taajuudella varsin paljon. Onneksi taajuuksia riittää ja siellä kahdeksallakympillä on paljon muitakin pienimuotoisia rinkuloita, joihin tuo em. henkilö ei osallistu. Onneksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Plaa plaa plaa, sama valittaja ja sama ruikutus joka ilta!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Plaa plaa, sama Affe ruikuttamassa joka ikinen päivä 3699:llä. Vai mitä Alf?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
RuikutiRuikuti kirjoitti:
Plaa plaa, sama Affe ruikuttamassa joka ikinen päivä 3699:llä. Vai mitä Alf?
Jatkaa samaa tyyliä näköjään edelleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Affe on piraatti

http://www.sral.fi/muistelu/#oh2qm

Löysin tällaisen tarkoittaisi sitä että nyt käytetään väärin tunnusta. En nyt halua suoraan sanoa että Affe on Piraatti mutta jos joku osaa lukea rivien välistä niin...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta