Helmi Nails Ruoholahti kokemuksia ( En suosittele)

Kävin Helmi Nails Ruoholahdessa tekemässä kestopigmentointia. Tekijä joka oli paikan omistaja Helmi oli myöhässä 15 minuuttia. Myöhästyminen ei minua haittanut , koska kelle nyt ei tällaista satu, mutta hän ei edes pahoittelut asiaa.

Itse salonki on likainen ja asiakaspalvelu ei ole sitä mitä pitää olla. Tekijä tuskin edes ymmärtää mitä hänelle puhuu suomeksi. Tämän lisäksi kun tekijä oli myöhässä niin hän myös puhui puhelimessa omia asioita.

Tuntu että hänellä oli kokoajan kiire. Lopputulos pigmentoinissa oli se, että kulmat eivät ollut samanlaisia, kun yksi oli toista vaaleampi eikä se johtunut minun omista kulmakarvoista vaan väri oli toista tummempi. Tekijä lupasi että kulmat vaalenee, kuten ne vaalenivatki mutta kyllä ovat edelleen huomattavasti erinäköisiä. Ei ole ammattilaisen tekoa.

Piti mennä toisen kerran vahvistaa 2 viikon päästä ensimmäisestä, mutta en todellakaan mene pilaaman uudestaa , vaan lähden korjaaman tilanteen toiseen Salonkiin. Huomioikaa ne jotka käy siellä niin teidän kuvat ilmestyy sinne facebook sivuille ilman mitään lupaa. Ei toisten kuvia saa julkaista ilman lupaa. Ei mulle ole kerrottu, että ne menevät nettiin. Joo eli tämä oli mun eka ja viimeinen kerta kun menen sinne. Onko keneläkkään ollut myös samanlaista kokemusta tästä paikasta?
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

En enää koskaan astu jalallanikaan kyseiseen liikkeeseen ja toivon ettei kukaan muukaan mene pilaamaan hiuksiaan tänne.

Tiesin kyllä että minulla on kuivat hiukset mutta luulisi kampaajan osaavan tarkistaa asian eikä minun pidä kaikkea kertoa. Toiveena oli saada vaaleampaa ilmettä sekä keltaisuus pois alahiuksista. Kun hiuksia kuivattiin kampaaja alkoi voivotella kuinka kuiva tukka minulla on.

Kyselin että miten voisin hoitaa sitä mutta vastaus oli vain "en tiedä". Käskettii vain olla koskematta suoristusrautaan mutta silti kampaaja repi tukkaani suoraksi yritessään kuivata sitä. Kysyin onko tuo sitten hyväksi hiuksille ja vastaus oli taas en tiedä". Kauhulla katselin kun hiuksia lenteli ympäriinsä, ne katkeilivat valtoimenaan rankan käsittelyn vuoksi.

Vaikka fööni puhalsi niin kovaa että päänahka paloi (mainitsi asiasta useampaankin otteeseen mutta ei vaikittanut föönin kuumuuteen) tukkaan ei laitettu mitään lämpösuojaa. Lisäksi kampaaja saksi villisti tukkaani kerroksittain vaikka olimme sopineet vain maltillisesta siistimisestä, edellisestä kampajakäynnistäni kun ei ollut kamalan kauaa.
Lopputulos: tukkani ei ole koskana ollut näin kuiva korppu, se on aivan pilalla. Lisäksi se on kynitty epätasaisesti hyvin lyhyeksi ja näyttää yksinkertaisesti kamalalta. Lisäksi juuri värjätty tukka näyttää siltä kuin se olisi värjätty kuukausi sitten juurikasvun takka. Lähdin paikasta järkyttyneenä ja itkien. Menin suoraa oikealle kampaajalle joka ymmärtää suomalaisen hiuslaadun päälle ja sain (toivottavasti) tuotteet joilla voin vielä yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on. Toistan: ÄLKÄÄ MENKÖ TÄNNE!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuiva korpputukka on oikeastaan jo menetetty ja sitä voi vaan odottaa että se kasvaisi pois. Jotain niksejä kuitenkin on...

-Osta ruokakaupasta kookosöljyä, sulattele se käsissä ja hiero hiuksiin läpikotaisin. Pese jonkun tunnin jälkeen shampoolla pois. Hiukset imevät öljyn itseensä ja se vahvistaa rakennetta.

-Pestessä käytä vähän shampoota ja aina vain päänahkaan ei latvoihin. Käytä reippaasti hoitoainetta ja anna vaikuttaa muutama minuutti ennen poispesua. Ei haittaa vaikka hoitoainetta jäisi vähän hiuksiin.

-Hanki jotain hiuksiin jätettävää öljyä tms. Ihan vain muutama pisara föönikuiviin hiuksiin. Esim. puhdasta argan-, jojoba- tai avokadoöljyä(tämä löytyy ruokakaupasta). Tai sitten jokin varsinainen hiuksiin jätettävä leave-in tuote.

Etsimällä löytyy itselle parhaat. Öljypohjaisia suosittelen sillä liikaa silikonia sisältävät mukamas kosteuttavat shampoot ja hoitoaineet vain latistaa suomalaiset hiukset. Onneksi löytyi sen päälle ymmärtävä kampaaja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Unohdin vielä lisätä minun ensimmäiseen viestiin, että minähän jouduin sitten ihan itse pyyhkiämään värit kulmista, koska tekijä lähti tekee jollekin toiselle henkilölle kynsiä. .. ihme mistä mä maksoin, kun on itsepalvelu ? :D
Ilmianna
Jaa
EN SUOSITTELE! Ostin offerillta lahjakortin. Rupesin vasta oston jälkeen lukemaan kokemuksia facebookista ja heti rupesi epäilyttämään. Se että hinnat ovat "liian" edullisia kertoo jo että työntekijät tekee varmaan pimeenä duunia. Palvelu oli huonoa ja kielimuuri ei auttanut asiaa. Tilat olivat epäsiistit ja ja työntekijä oli myöhässä. Minulle laitettiin haiseva tunkkanen kaapu päälle(raidoitus ja leikkaus oli kyseessä siis). Työntekijä käsitteli hiuksis erittäin kovakouraisesti. Pyysin erittäin vaaleaa kylmää sävyä, mutta tulos oli keltainen kuin itsevärjätty kaupan värillä. Foliot mitkä käytettiin raidoituksessa olikin varmaan jo kerran käytetty ja ne pestiin ja otettiin varmaan uudestaan käyttöön. Ei kovin hygienistä. Hoitoaine levitettiin ja pestiin heti pois, ei annettu vaikuttaa ollenkaan. Tulikuumalla föönillä revittiin huikset harjalla pesun jälkeen. Leikkaus oli ihan ok, aika paljon ottivat toki latvoista. Yleinen tunnelma liikkeessä oli huono ja kuulin kun toinen asiakas vieressä valitteli kun hänelle tehtiin kestopigmentointia, että olivat tosi rumat ja epätasaiset. Liikkeen omistaja oli myöhässä eikä pahoitellut asiaa. EN SUOSITTELE!
Ilmianna
Jaa
Minkähän maan kansalainen toimii yrittäjänä? Facebookissa on tarjolla takkua. Pysyy hyvin. Myös muoto ja väri.

Kestopigmentoiti 3D by helmi Nails
Asikas tyyväinen :)
Hinta 200 € ( sis vahvista )
Takku värin ja muoto pytsy hyvin ..
Soitaan : 0440109668
Kaikki kuvia ( ilmal Photoshop )
Ilmianna
Jaa
Onko kukaan käynyt ottamassa takkua? Onko pysynyt hyvin?
Ilmianna
Jaa
Ostin Offerillasta diilin,tehohoito+leikkaus+kulmien siistiminen 30;.Kampaaja sanoi,että hinta olisi ollut sama ilman Offerillaakin,koska heillä on joulukuuhun asti hiustenleikkaus 20;.Tehohoito oli tosi pikahoito hiuksille ja kulmien siistiminen langalla tehtynä,joka tarkoitti sitä,että jouduin venyttämään silmäluomia,kurtistamaan otsaa yms. kampaajan ohjeiden mukaan.Lopputuloksena oli ripsivärit silmien alla..Ajat olivat myöhässä puoli tuntia,tätä ei pahoiteltu mitenkään.Paikka oli epäsiisti,edellisen asiakkaan hiuksia ei lakaistu välillä pois.En voi suositella,älkää menkö!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin sen tapana on myöhästyä, eikä sen takia että on toinen asiakas vaan tyyliin tulee just töihin tai syö ruokaa. :/ Kuka maksaa varatusta ajasta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Omg. Huonoo palvelua. Älä mene
Ilmianna
Jaa
Ostin Lets Dealin kautta kestopigmentointi 3D (200eur norm hinta) ja 99eur diili. Omistaja sekoili ajanvarauksen kanssa ja puhui niin huonoa suomea ettei mitään ymmärtänyt. Itse työn lopputulos oli kyllä ihan ok vaikka epäsiisti paikka. Ennen vuoroani tuli eräs nainen joka oli ollut kulmien vahvistuksessa, kiinnitin huomiota kun hän ei ollut varma kuinka paljon pitää maksaa, niin omistaja sanoi 50eur riittää eikä lyönyt kassaan kun asiakas antoi 50eur. Tässä heräsi epäilykseni mutta työ tehtiin. Tämän jälkeen kysyin että koska on tämä vahvistus ja siinä kohtaa tuli tunne on pakko varmistaa kuuluuhan diiliin. Mutta eipäs kuulunut!! Hän totesi enkö ole lukenut diiliä ja vahvistus ei kuulu. Ihmettelin koska yleensä vahvistus kuuluu kun vielä mainittiin normaalihinta 200eur, niin kysyin kuinka paljon vahvistus sitten erikseen maksaa. Omistaja vastasi että riippuu kulmista ja kuinka paljon niihin menee väriainetta ei hän nyt pysty sanomaan mikä minun kulmien vahvistuksen hinta olisi. No kysyin mikä voisi olla hän vastasi 50eur tai 70eur tai 100eur!!! Aivan uskomatonta! Otin useasti Lets Dealiin yhteyttä ja asia oli lopulta sotkussa myös heillä. Ensin totesivat Diili oli muuttunut elokuusta ja ehkä hintoja muutettu(outoa?) ja Helmi Nails oli sanonut Diilin sopimus oli tehty heillä elokuussa toimistolla ja vain siellä oli paperihinnastossa 3D kestopigmentoinnin hinta sitä ei ole netissä. Niin ihme selityksiä(tässä vain muutama) että nauratti ihan kuin olisi tyhmälle noita selityksiä sanonut. Kävin heidän Facebook sivuillaan joista löytyi sama mainos kuin on tässä Naurattaakovasti henkilön jo kopioima Facebookista jossa ilmenee selvästi kuuluu vahvistus hintaan.
Omistaja siis on huijannut kaikkia niitä maksamaan vahvistuksesta jotka ovat Lets Dealin kautta ostaneet 3D kestopigmentoinnin. Uhkasin rikosilmoituksella jos en saa hyvitystä. Lopputulos on että Diilini hyvitettiin kokonaisuudessaan. Pitäkää puolenne!
Uudelleen en koskaan mene.
Ilmianna
Jaa
Itse olen käynyt heillä laittamassa volyymiripset ja huoltanut monta kertaa ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Tosin kielimuuri on ajoittain suuri:/
Ilmianna
Jaa
En suosittele minäkään. Avomies osti lahjaksi Offerilla-tarjouksena manikyyrin ja geelilakkauksen mutta kun menin paikalle kynsien laittaja oli myöhässä. Omistaja soitti 10 minuutin kuluttua ja selitti, että hän oli jotenkin sotkenut työvuorot ja tekijä tulisi puolisen tuntia myöhässä, ja oli myös pahoillaan. No, eipä siinä mitään, lähdin käymään kahvilla ja tulin puolen tunnin kuluttua takaisin. Ketään ei vieläkään näkynyt joten istuin vielä 20 minuuttia odottamassa kunnes en enää jaksanut ja tunsin oloni ihan naurettavaksi ja myös päänsärkyiseksi siinä kauheassa käryssä odotellessa. Paikalla oli yksi asiakaspalvelija, joka ei juuri suomea puhunut ja sanoin hänelle lähteväni jo muille asioille koska olin mielestäni jo odotellut tarpeeksi. Mitään yhteydenottoa ei ole paikasta sen jälkeen tullut, ei mitään ehdotusta uudesta ajasta, ei uutta pahoittelua tai mitään. Minun mielestäni myöhässä oleva työntekijä olisi voinut ilmoittaa, että hän myöhästyy edelleen jolloin olisin voinut vielä odottaakin, mutta nyt en saanut mitään tietoa, onko kukaan tulossa seuraavan tunnin sisällä. Ei enää ikinä uudestaan tuonne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo nyt tulee kitkerää palautetta, mutta ei stna! Ostin Offerillasta lahjakortin pedikyyriin ja geelilakkaukseen. Menin paikalle ja liikkeessä tosiaan hirveä käry, josta tuli todella huono olo. Liiketila oli likainen, samoin laitteet. Mietin monesti siinä "rentoutuessani", että saankohan noista välineistä jalkasienen tai vastaavan...
Pedikyyrin tekijä ei tosiaan osannut suomea eikä englantia. Itse pedikyyri sisälsi jalkojen liotuksen ja sen jälkeen nopean ja aika kivuliaan kantapäiden raspauksen. Muuten jalkoja ei hoidettu lainkaan. Kynnetkin pyysin erikseen leikkaamaan ennen lakkausta. Lakkaus oli nopea operaatio (aiemmin geelejä ottaneena epäilyttävän nopea), ja työnjälki ei todellakaan hyvää. Osa kynsistä oli lakattu voin osittain. Lisäksi kynsiä ei leikkauksen jälkeen muotoiltu, joten ne eivät näyttäneet siisteiltä. Yritin operaation lopuksi antaa palautetta sanomalla, etten ole tyytyväinen työn jälkeen, mutta työntekijä ei ymmärtänyt, mitä yritin sanoa.
Kaiken kaikkiaan käynnistä jäi huono maku suuhun ja epäilys työntekijän ammattitaitoa kohtaan. En todellakaan suosittele!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei, minä täällä taas. Ei ole vielä selvinnyt, mistä maasta on tullut joku tekemään suomalaisille hyvin pysyviä takkuja.

Olen niin utelias.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
vietnamilaisia ovat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiitos kaikille! Olin ottamassa Offerillan tarjouksen Helmi Nailsin tyviväriin. Onneksi päätin tarkistaa, että löytyisiköhän kyseisestä yrityksestä kokemuksia. Näiden tarinoiden jälkeen EN TODELLAKAAN mene tuhlaamaan aikaani tai pilaamaan hiuksiani :O KIITOS!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo ei näitä kokemuspalstoja ollut ennen kuin viime vuonna sain kauheat kestopigmentit.. mun oli pakko aloittaa koska en halunnut muille samaa kokemusta. Myöhemmin tää omistaja soitteli perässä että jos palauttaa rahat niin poistanhan tän kokemuksen. No en todellakaan poista. Se on mun kokemus ja jos itse käyttäytyy asiakkaita kohtaan näin niin voi voi. Jos täällä ois joku vaikutusvaltainen niin mä olisin sitä mieltä että koko paikka pitää sulkea. Mitä jos joku saa infektion esimerkiksi manikyyristä tai pigmentistä kun tekee kulmat niin siitähän tulee verta. :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Selvä juttu. Takkuja saa siis Vietnamista. Kiitos tiedosta.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Helmi Nails Ruoholahti kokemuksia ( En suosittele)

Kävin Helmi Nails Ruoholahdessa tekemässä kestopigmentointia. Tekijä joka oli paikan omistaja Helmi oli myöhässä 15 minuuttia. Myöhästyminen ei minua haittanut , koska kelle nyt ei tällaista satu, mutta hän ei edes pahoittelut asiaa.

Itse salonki on likainen ja asiakaspalvelu ei ole sitä mitä pitää olla. Tekijä tuskin edes ymmärtää mitä hänelle puhuu suomeksi. Tämän lisäksi kun tekijä oli myöhässä niin hän myös puhui puhelimessa omia asioita.

Tuntu että hänellä oli kokoajan kiire. Lopputulos pigmentoinissa oli se, että kulmat eivät ollut samanlaisia, kun yksi oli toista vaaleampi eikä se johtunut minun omista kulmakarvoista vaan väri oli toista tummempi. Tekijä lupasi että kulmat vaalenee, kuten ne vaalenivatki mutta kyllä ovat edelleen huomattavasti erinäköisiä. Ei ole ammattilaisen tekoa.

Piti mennä toisen kerran vahvistaa 2 viikon päästä ensimmäisestä, mutta en todellakaan mene pilaaman uudestaa , vaan lähden korjaaman tilanteen toiseen Salonkiin. Huomioikaa ne jotka käy siellä niin teidän kuvat ilmestyy sinne facebook sivuille ilman mitään lupaa. Ei toisten kuvia saa julkaista ilman lupaa. Ei mulle ole kerrottu, että ne menevät nettiin. Joo eli tämä oli mun eka ja viimeinen kerta kun menen sinne. Onko keneläkkään ollut myös samanlaista kokemusta tästä paikasta?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta