Tsemppiä Jodille!

uskokaaitseenne

Tsemppiä harjoituksiin ja kisoihin Jodlaaja! Älä välitä näistä solvauksista.

Muut ottakaa mallia, uskokaa itseenne.

69

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanne13

      Olen jo luovuttanut

    • impotentti

      olen saanut impotenssin kun luen jodlaajan juttuja

    • tanakkastondis

      Jodlaaja tyrmäsi voorumin eunukit kertaheitolla. Rankkaa analyysiä häneltä.

    • penikkaontuttu

      mikä on eunukki? onko se joku juoksuvamma?

    • nakuukomitaan

      Laita leuka rintaan ja venytä kalsarien kuminauhaa. Siinä sinulla on eunukki.

    • JodiFanittaja
      • VeijoTorvi

        Alku rallatellen...eka kilsa 3.20, sitten tulee krappi tai myrskytuuli. Loppuaika kilpajuoksijalle kova 40.20


      • tiluliluuuu

        Oo, nyt nähdään kuinka oikea kilpajuoksija korjaa rankan harjoittelun helmet. Totisesti. Toivottavasti kengät kestää. ;)


    • mieenkestäää

      Helle 28 . Tuunatut Boston Boost 5.

    • mieenkestääää

      Tiiäättekö pojat, millä imurit tuunataan? Hiomalaikalla.

    • mariammagdaleena

      Jodlaaja. Keep up the good work! Toi eunukki oli hyvä veto. Ite oon kutsunut voorumivillejä ämmiksi mutta eunukki on parempi.
      Vastedes puhumme siis eunukeista ;)

    • Kpddi

      Sm-tasoa! Kuka muu osallistuu kansallisiin mestaruuskilpailuihin? Jodi on nyt uran huipulla.

    • tsiikki

      Kuka muu muka, kuka muu muka jojojojojojodlaajaa. Kuka muu muka, kuka muu muka jojojojojojojojodlaajaa.

    • jännääon

      onpa paljon muitakin juoksufoorumilaisia osallistumassa suomen mestaruuskilpailuihin. Oikakati, SannaK ja monet muut vanhat seppolan tutut. Onpa jännittävää.

    • eunicebarber

      Onko eunukeille oma sarjansa?

    • Mikomaaskola

      Nylkyt smkisoissa?

    • mäiskismäiskis

      Eunukit SM-kisoissa? Vieläkö puhutaan juoksusta vai muusta ruumiin kulttuurista?

    • Aiaiaiapinavoi

      Kyllä kyllä...Kilpajuoksija SM kisoissa juoksemassa kympin 40 minuuttiin. Itse olin piirikunnallisen tason joukonjatke ja toi kymppi 40 minuuttiin oli kevyt PK harjoitus

    • saliandy
    • Mitäkävi

      Mitä nyt tapahtunut? Radiohiljaisuus kauden päätavoitteen sm-kisosjen alla

    • Ketjunaloittaja

      Ennustan että Jodlaaja tekee kunnon tuloksen. Keskittyy vain juoksuunsa eikä pyöri internetissä tänään.

      • KaukoPutkonen

        Ehdottomasti tekee hyvän tuloksen, jos polvi kestää. Selkeä 40 min alitus


    • Ulkopuolinentarkkailija

      Aki voittaa Sasat, pertut, Snäksterit, Tetit ja makez69 vaikka nuo juoksisivat viestinä Akia vastaan. Aina kun vaikka ylämäessä joku menisi ohi Aki kuittaisi takaisin, kiitos 200 m ylämäkivetojen. Aki - Foorumilaiset : tilanne 6-0

      • Kuusysiä

        No jaa...muistaakseni ko henkilön lempinimi ja lempiasento


      • Kukkalähetys

        Ja Aki kuluttaa tossujakin enemmän kun nuo vaahtokarkit yhteensä. Saatana! Asennetta siihen touhuun ja mallia Jodlaajasta!


    • Joukahainen543

      Joko aki voitti sm kultaa

    • aloittaja1

      Jes! Jodlaaja teki ennätyksensä, siitäs saitte!

    • KeijoKukkonen

      Onnea ennätyksestä! Tuossa kilpailussa taso näköjään koveni mitä vanhempien sarjaan mentiin. Jodi oli 35 v sarjan kahdeksas. M40 tuo aika 38.10 olisi riittänyt 12 sijaan. M45 13 sijaan ja M50 sarjassa myös 13 sijaan.

    • Paskaaaaaaa32

      Paska aika.

    • VeijoTorvi

      Oliko tuo 28.10 vai 38.10. Jos 28.10 niin kyllähän se on Suomessa huippuaika

    • Kylläkansatietää

      Jodlaaja näytti närhen munat foorumilaisille. Hävetkää arvostelijat eli sasa, perttu, ruiskarju, teti, snakster, make69, zumteugel, seppo ja muut

    • Eiriitä

      Onko tuo kilpajuoksijan aika?

      • Akiparas

        On! Foorumilla menee hädin tuskin 45min, tädit 55min


      • Eiriitä
        Akiparas kirjoitti:

        On! Foorumilla menee hädin tuskin 45min, tädit 55min

        Mutta kun häviää vielä jäykän näköisesti juokseville Suomi-paitaisille ikämiehillekin...


      • Jostainaloitettvako

        Foorumilla ei jodlaajasta mitään. Perttu kertoo olevansa laihiksella ja jaksavansa hölkätä puoli tuntia. Tulee joku jope ruonansuo mieleen.


    • Valmennustriio

      Ns pysäyttämätön nousukiito. Onko Ruotsi ottelun kympin juoksijat jo valittu...ellei pliis consider niinkuin toisella kotimaisella sanotaan

    • TodellinenVoittaja

      Jodi oli SM:n todellinen voittaja. Hänen edelleen olevat olivat vain lahjakkaita vaahtokarkkeja, jotka eivät osaa treenata. Jos osaisivat treena kuin Jodi, olisi heidän aika ollut 30 minuutin paikkeilla. Jodi ei ole lahjakas vaan tavallinen pulliainen, joka osaa treenata optimaalisesti ja siksi aika on niinkin hyvä kun 38 min. Kaikki Juoksufoorumin lusmut, jotka juoksevat nopeammin kuin Jodi, ovat vain lahjakkaita mutta eivät osaa treenata kovaa kuin oikea kilpajuoksijat kuten Jodi ja hänen Afrikkalaiset kaverinsa

      • FriidunaSkkikuba

        Olin paikanpäällä katsomassa. Jodi dominoi kisaa. Jos joku meni ohi, Jodi pystyi leikitellen vastaamaan. Hienoa katseltavaa, askel rullasi kuin Kristiina Mäkelän kolmiloikka


      • AmmattilaisAuttaja

        Olin myös paikalla katsomassa ja täytyy kyllä onnitella Jodlaajaa hienosta juoksusta. Olin nimittäin ihan varma, että kanttaa koska eka kilsa sujahti aikaan 3:40 mikä olisi tarkoittanut 36:40 loppuaikaa. Vauhti jonkun verran hyytyi mutta jaksoi kuitenkin maaliin asti. Mutta minulle ainakin selvisi tuo kenkien kulumisen mysteeri, nimittäin jalka iskeytyy voimakkaasti pikkuvarvas edellä asfalttiin jalkaterän sojottaessa 45 astetta ulospäin. Tällä hakkaavalla tyylillä saa kyllä pohjat puhki 200km jälkeen. Juoksu on hyvin silmiinpistävää koikkelointia ja Jodin pystyi tunnistamaan 300m päästä muista juoksijoista. Juoksuasento on myös poikkeava: perse on liian alhaalla, selkä köyryssä sekä pää edessä (ryhti kasassa). Suosittelen Jodille, että mussukka videoi juoksua niin huomaat itse mistä on kyse (oletan, että Jodi lukee tätä ketjua). Eikä tämä ollut mitään vittuilua vaan rakentavaa palautetta. Juoksutekniikan muutoksella lähtee ajasta pois minuutti niin että heilahataa.

        PS. Enkä ole mikää juoksufoorumilainen


      • 181c63k

        Kun tarpeeksi kisaa niin kestää vauhtia paremmin ja jaksaa maaliin


      • outofthebox

        Boltin juoksutyyliä kaikki herjaisivat, ellei hän olisi maailmanennätyksillään todistanut olevansa omaa luokkaansa. Jalkojen raahauksessa voi olla taka-ajatus, että iskut hidastuvat ja hitaiden, kestävien lihassolujen toiminta tehostuu.


      • Jonniko
        AmmattilaisAuttaja kirjoitti:

        Olin myös paikalla katsomassa ja täytyy kyllä onnitella Jodlaajaa hienosta juoksusta. Olin nimittäin ihan varma, että kanttaa koska eka kilsa sujahti aikaan 3:40 mikä olisi tarkoittanut 36:40 loppuaikaa. Vauhti jonkun verran hyytyi mutta jaksoi kuitenkin maaliin asti. Mutta minulle ainakin selvisi tuo kenkien kulumisen mysteeri, nimittäin jalka iskeytyy voimakkaasti pikkuvarvas edellä asfalttiin jalkaterän sojottaessa 45 astetta ulospäin. Tällä hakkaavalla tyylillä saa kyllä pohjat puhki 200km jälkeen. Juoksu on hyvin silmiinpistävää koikkelointia ja Jodin pystyi tunnistamaan 300m päästä muista juoksijoista. Juoksuasento on myös poikkeava: perse on liian alhaalla, selkä köyryssä sekä pää edessä (ryhti kasassa). Suosittelen Jodille, että mussukka videoi juoksua niin huomaat itse mistä on kyse (oletan, että Jodi lukee tätä ketjua). Eikä tämä ollut mitään vittuilua vaan rakentavaa palautetta. Juoksutekniikan muutoksella lähtee ajasta pois minuutti niin että heilahataa.

        PS. Enkä ole mikää juoksufoorumilainen

        Joo, toi videointi on hyvä idea. Täällä ulkopuolisten neuvot koetaan vittuiluna, mutta kyllä tuo niin huomiota herättävää on että kannattaa Jodin itsekin tsekata. Ja tekisi varmaan hyvää itsekullekin katsoa omaa juoksua videolta


    • Seppomoi

      Foorumilla on meillä mahdollisuus purkaa pahaa oloa Jodlaajaa kohtaa nimettömästi.
      Tunnuksella: tunnustan, salasana: tunnustan01

    • nylkytalas

      Kiitos kysymästä tuntemuksista. Hyvin kulki kilpajuoksijan suoritus. Annan arvosanaksi 10 .

      Oli mukava se polvikipuvakuutus. Hyvä idea kuka sen esittikin.
      Jos olisin juossut huonosti, olisin syyttänyt polvea. Nyt näytin nylkyille närhen munat.

    • Juoksutohtori

      Eipä kestä Jodi asiallistakaan palautetta juoksutekniikastaan. Toinen mihin voisi kiinnittä huomiota on juoksun tasavauhtisuus. Tasaisella vauhdinjaolla olisi mennyt alle 38 ja tekniikka kuntoon niin oltaisiin 35-36 min paikkeilla.
      PS toisen kannoille ei astu vaikka harppoo kaksi kertaa pidemmällä askeleella kuin edellä menijä, jos ja kun molemmat liikkuvat samaa vauhtia....

      • mentoriavailla

        Vieläkin aloitti ylikovaa. Ehkäpä viimeistelykunto ja tossut olivat aiempaa paremmat, niin ei ylikova iskenyt takaisin yhtä rajusti kuin yleensä. Oikealla vauhdinjaolla menisi jo nyt 37min paikkeille. Huippulahjakas kaveri ja treenaa kovaa. Potentiaalia on juosta kaikilla matkoilla selkeästi höntsääjien edelle. Ihmeen kauan se kuitenkin kestää.


    • Mouaki

      Olen kyllä samaa mieltä tuosta juoksutekniikasta. On parantamisen varaa. Perusteluina valokuva Pirkkalan Hölkästä: https://photos.google.com/share/AF1QipP_-jv5SIdX908SCebjJ0BK_3tS581i7jXSprMyAKy9CzkbkvcqXORhfgaYV8LjTg/photo/AF1QipMXSyBqZeJaDCbWYeCeiCSPZ_FWjJi6W80MJnSs?key=R2VwZ2w3c2pxOEFpQWZtSTZuc2pfOXFhNTZoUE5B
      Jodi on parantanut ennätystään paitsi harjoittelulla niin sillä, että juoksi melko lyhyen aikavälin aikana kolme kisaa, se kehittää.

      En oikein ymmärrä, miten 15 asteen kelissä kuuma asfaltti voi polttaa.

      • KandidaattiKukkonen

        Kyllä toi kuva vahvistaa juoksutekniikan ongelmat. Ehkä ihmiset on sokeita omilla tekemiselleen, mutta ainoa tapa parantaa on tosiasioiden tunnustaminen. Etkö Jodi huomaa kuvasta, että jalkaterät osoittaa ulospäin, perse on liian takana, ryhti kumarassa ??


      • Eiriitä
        KandidaattiKukkonen kirjoitti:

        Kyllä toi kuva vahvistaa juoksutekniikan ongelmat. Ehkä ihmiset on sokeita omilla tekemiselleen, mutta ainoa tapa parantaa on tosiasioiden tunnustaminen. Etkö Jodi huomaa kuvasta, että jalkaterät osoittaa ulospäin, perse on liian takana, ryhti kumarassa ??

        Lisää todistusaineistoa löytyy netistä Teivo-Cupin kuvien muodossa...


    • vilpittöminmielin

      Kyllä asiallista palautetta kannattaisi kuunnella. Videointi näyttää, onko tekniikassa hiomista. Olen nähnyt Jodlaajan juoksua joitakin vuosia sitten ja kyllä juuri noita ketjussa aikaisemmin mainittuja seikkoja on havaittavissa tekniikassaan.
      Taitaa nyt vain olla hänellä tunnetila sellainen, ettei ole vastaanotto kaikkein herkimmillään.

    • UskallatkoVideoida

      Tuosta Teivocooperin sivun 3 kuvasta näkee hyvin selvästi tuon jalan kulman sivullepäin. Kuvaa klikkaamalla se tulee suuremmaksi. http://teivocooper.blogspot.fi/2016/05/ensimmainen-perinteinen-teivocooper_11.html

      Minä (tai siis kaverini) olen videoinut useaankin otteeseen omaa juoksuani. Viimeksi kesäkuussa. Usein itse kuvittelee oman juoksun kauniimmaksi kuin se on. Toisinaan on järkytys nähdä omat virheensä, mutta toisaalta muuten ei voi kehittyä ja korjata virheitänsä. Itse kuvittelin astuvani painopisteen alle, mutta käytännössä askel meni liian eteen. Lisäksi kuvittelin astuvani selkeästi päkiällä mutta käytännössä ensin tuli maahan kantapää (tosin pienellä kulmalla). Tosin paino tuli vasta koko jalalle.

      Oman juoksun videointi ja sen rehellinen analysointi vaatii rohkeutta tai kuten tänne suoleen pitäisi kommentoida, munaa

    • Watsonjoan

      Erikoinen jalanheitto. Selittää tossujen rikkoutumisen

    • Tiedätkylläkuka

      Penteleen pölhö lopeta se nimimerkkini jatkuva rumuttaminen blokissasi. En ole koskaan kirjoittanut suoli24 lle enkä kirjota

      • apinaorkesteritre

        juuri kirjoitit


    • TertsiT

      Baltsu tekee nyt siitä tähden ja varastaa meiän kaikki ideat. Me oltiin täällä palstalla keksitty aki palsanmäki ja Vesa keskinen.

    • Sk370

      Baltsulla taitaa muutama sata muuta tekemätöntä asiaa to-do listallaan. Tommosta löysää höpö höpöä voi kuka tahansa heitellä. Tekis jonkun konkreettisen projektin tai asia nyt vaikka aluksi.

    • juoksuguru

      Nyt on baldiini erittäinkin asian päällä. Humoristinen ja näkemyksellinen ploki-teksti. Kyllä miehessä tuo leikillinenkin puoli näköjään löytyy.
      Idea Jodlaajan tuotteistamisesta on mainio, toteuttamiskelpoinen ja ratkiriemukas!

      Tuosta nimestä sen verran, että kun kerran eräskin soironen muutti brändinsä muotoon SaSa niin Jodlaaja voisi olla ASA - isoilla kirjailmilla!

      • Asajasasajakakkakasa

        Oletko tosiaan Aki sitä mieltä, että oli hyvä kirjoitus Baltsulta. LOL.


      • Tumpelojentumpelo

        Äläkä mainitse hänen nimeään, jonka nimeä et saa mainita. Tiedät kyllä kenen. Paikallinen poliisikin on sen sinulle kertonut


    • KuosmasenTane

      Jodin tarinat matkusteluista ja ulkomaalaisista ystävistä olisivat yhtä kiinnostavia kuin Nilsiän öljysheikin tarinat. Asiasisältökin olisi apaut samaa tasoa

    • Simo8

      Heippa joti, tuukkos vantaalle?
      Semii 4h alle

    • Anonyymi

      Ihania semppikuulumisia.
      Buenos dias fuengirola.
      Laulaapi. Antti tapani tuisku.

    • Anonyymi

      Voiko otsikkoon lisätä molarin nimen?
      Tsempataan jotia ja mollea urotekoihin

    • Anonyymi

      Kauan kestää ukon paussi?

    • Anonyymi

      Jodi on ammattijuoksijan elkein facebookissa.
      Ukko huhujen mukaan myös surffauksessa vastusta vailla.

    • Anonyymi

      Akia seuraa yli 200 ukkelia facebookissa.
      Voorumin ukkoja

    • Anonyymi

      Onko ukko tulossa Vantaalle? Kuulemma on alle kolmen vauhissa...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe