Työnantajat antavat joillekin ns. tassuvapaata

zxccxzx

toisin kuin jotkut väittävät. Jopa tuleva mummo on saanut vapaata matkustaa terveen tyttären luo kun tuleva mummo haluaa olla synnytyksessä mukana. Tuleva mummo on saanut ohi kaikkien muiden tiimien pitää täysin terveen tyttärensä luona mummovapaata kaikki syyslomat, joululomat, hiihtolomat, pääsiäislomat ohi kaikkien muiden työntekijöiden. Uskaliaammat ovat kyseenalaistaneet niin työnantaja taho on ulkoa opetellut sellaisen litanian kuten : yhdessä sovitaan. Keneltäkään ei ole kysytty tai sovittu mitään Samoin tassuvapaat ovat tulleet kuin manulle illalinen kysymättä toisilta yhtään mitään ja vaikka kysyisivät kaikki ovat sopineet jo ennakkoon. Kaikki ne perheeliset jotka oikeasti haluisivat lastensa lomien ajaksi vapaata syrjäyttivät ja haalivat milloin mistäkin ns. paikkamaan hyväystäväverkoston epäpätevää johtajuutta vaikka paperilla pätevä Tosiasiassa monessa sanotaan nyt vaikka yksikössä oli vain yksi vakituinen muut oli haalittu lähialuilta Että älkää edes kehdatko väittää ettäkö tulevat isoäidit eivät olisi saaneet vauvalomaa ja tassuvapaata tosin se on eriasia ketä saa ketä ei. Seuravaksi käsitellään niiden työn kuormitus joille ei kuulukkaan samat oikeudet kuin toisille kaikkineen.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apzxcxzxc

      Riemastuin kun radiosta kuulin että suomessa eivät saa tassuvapaata " en tiedä mikä taajuus " Tutkimuksissa on myös todennettu todellisia sairaspoissaolojen syitä lääkärintodistuksella joista työnantajien taho vain laittaa pääkallopaikalle pelkät poissaolot. Tarkemmin kun tutkitaan yhdet ja samat on kuormitettu siten että toiset voivat istua palavereissä syömässä kampaviivereitä ja yhdet ja samat kuormittuvat koska jonkun täytyy hoitaa nekin työt mitkä jäävät tekemättä kun toiset istuvat palavereissa suurimaksi osaksi viikkoa tai tuijottavat tietokonetta kun se joistakin on viihdyttävämpää kuin olla läsnä. Suomessa on vain osa totuuksia sairaspoissaoloista koska eivät perustele syystä koska silloin paljastuu miten paljon työpaikoilla on lusmuilijoita jotka hyötyvät toisten selkänahasta " koska heillä on tärkempää " Tiesittekö muuten että pronssiruuskanen voitti hopeaa ennen kuin astui lentokoneseen Olisin tänään ostanut hopean väriset nilkkasukat mutta ei ollut kokoa minulle isokengkäiselle eikä kyllä löytynyt maihinnousu takkiakaan eikä uusia maihinnousu kengkiä eikä vielä kanerviakaan edes stokkalta ( hymiö ) sovin että palaan asiaan myöhemmin syksyllä.

    • apöuiohih

      Ajattelin soittaa Isovelelleni haminaan jos hänellä olisi minulle syystakki Takkia on kyllä itselläni joka lähtöön mutta nyt kuten olen todennut tarvitsen vanhojen tilalle uuden En millään kehtaisi laittaa toppatakkiani johon on ommeltu pro ( ei pro tukipiste ) tarkemmin kun kyyläävät lukee muutakin kuten skotlannin värit hupun sisäpuolella. Minulla näitä " onegelmia " riittää. Olisin niin tarvinnut hopea väriset nikkasukatkin plus ulkoiuluhousut, ostin tosi yksinkertaiset sellaiset masentavan näköisetkin.

      p.s ai niin ( hymiö )

    • ooooooooaphp

      p.s vanhemmilla, omaisilla on jämähtäneet sterotybiat kun haluat tietää miten heidän lapsensa, omaisensa jne. päivä on sujunut yms. Valitsevat sen joka on työpaikalla hierarkiassa korkeammalla tietämättä että heidän lapsensa, omaisensa kanssa on viettänyt aikaa / tehnyt työtään toiset kuin hierarkkian ylempi kun aika on mennyt palavereissa ja toisaikaisissa toiminnoissa. Hyvät puhujat osaavat teeskennellä ja kertoa vaikka eivät olleet paikalla kuin lounasaikana eikä silloinkaan läsnä Ihmisten kuvitelmat hierakkiasta elää " voi hyvin " ketä kuvittelevat kokopäiväisesti olevan hänen lapselleen / omaisilleen. ( hymiö )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe