Homomiesten maneerit, tuttua?

Keljuttaa

En oo koskaan ymmärtänyt homomiehiä, joiden keskinäinen puhetapa muuttuu epäaikuismaiseksi "naismaiseksi" lässytykseksi ja maneerit ovat kuin suoraan joltain 14-vuotiaalta pissikseltä. Tätä siis harrastavat ihan jo viisissä kymmenissä olevat raavaat miehet, varsinkin kun tapaavat baarissa tai muussa paikassa "homoystäviään". En vaan ymmärrä, miksi ystävien tai kavereiden aikana pitää vetää joku typerä rooli päälle vaikka osa näistä tyypeistä osaa puhua ja käyttäytyä ihan sillä tavalla kuten aikuisen kuuluukin.

Lopetin jo jokunen vuosi sitten homojen kanssa hengailun, koska olen kokenut piireissä liikkuvat homot jotenkin todella vahvasti omaan maailmaansa jumiutuneiksi tyypeiksi. En myöskään ole halunnut enää kuunnella juoruja siitä, kuka on pannut kenenkin kanssa ja muita seksuaalissävytteisiä yksityiskohtia, sekä loputtoman mauttomia, useimmiten peräaukkoon/siittimeen liittyviä vitsejä. Lisäksi aikuiset miehet, jotka fanittavat jotain "narttumaisesti käyttäytyviä" roolihahmoja tai pitävät naiseksi pukeutumista huvittavan hassuna juttuna, ovat totaalisen luontaantyöntäviä.

Mulla on ulkonäköä ja kuulemma päässäkin liikkuu jotain, mutta mistä löydän mukavan, rehellisen, aikuismaisesti käyttäytyvän, ei-juoruilevan _miehen_? Ei tarvitse olla mikään kovanaama (tunteita saa näyttää) tai joku sairaalloisen omistushaluinen tai mustasukkainen yksilö, mutta joku johon luottaa ja joka on valmis suhtautumaan vakavasti parisuhteeseen? Parisuhteella tarkoitan siis jotain muuta kuin näitä avoimia suhteita, jotka tuntuvat olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus homojen keskuudessa. Voiko avoimesti homoista löytyä yksilöitä, joita voisi kutsua _miehiksi_, jotka sattuvat pitämään _miehistä_? Vaadinko nyt ihan kohtuuttomia vai missä mättää?

Alan olemaan todella epätoivoinen. Minulla takana yksi useita vuosia kestänyt parisuhde ja yksi muutamaan kuukauteen jäänyt viritelmä. Nyt kuitenkin tuntuu, että olen niiden myötä jo kokenut ja nähnyt tarpeeksi, mitä homopiireissä liiikkuminen on pahimmillaan ollut ja millaisena se touhu tulee pysymään.

16

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydellisiäeioo

      No joo jos miestä haluaa niin ne on sun näkökulmasta kovanaamoja/rankkoja tyyppejä ja muitakin vikoja löytyy. Täydellistä ei olekaan. Sen lisäksi ns. miehet hyvin harvoin ovat avoimia tai haluavat parisuhdetta. Sen lisäksi miehet ei halua suhdetta nipottajien kanssa, pitää olla suurpiirteinen.

      Ehkä parisuhteen jälkeen paras vaihtoehto olisi huonojen fiilisten lieventämiseen harrastukset ja ystävyydet.

      • JuuEiKiitos

        Kukaan mistään täydellisestä puhunut, vaan ihan normaalista ihmisestä, joille homous on vain kiinnostusta saman sukupuolen edustustavaa henkilöä kohtaan ilman tyhmiä, päälleliimattuja maneereita. Jos heteromies olisi samalla intensiteetillä ylpeä omasta heteroudestaan, olisi tämä välittömästi vähintäänkin joku kapeakatseinen juntti. Aikuiset ihmiset sössöttää jostain sateenkaarijutuista ja jumiutuu omiin ahtaisiin piireihinsä. Omasta vähemmistöstatuksesta katkerana haukutaan heterot piilohomoiksi, jos ei saada haluamaansa vastakaikua ja ymmärretä, että heteroja eivät homomiehet kiinnosta. Siihen päälle sitten vielä kammoksutaan biseksuaalija, transsukupuolisia, lesboja ja naisia noin ylipäätään.

        Mitkäst sitten olisivat hyviä harrastuksia? Homoteatteri tai jokin muu, jossa liite "homo"? Ja ystävät? Kaikki keskenään panneita, homobaareissa viikonloppunsa viettäviä selkäänpuukottajia ja juorukelloja? Juu ei kiitos.


      • eikiitostavain

        Sinäkin oot näköjään sellainen nalkuttajahomo kuin muut. Puhut jostain homopellejutuista mistä ei normit ees tiedä. Ei kiits.


      • näinonnäreet
        eikiitostavain kirjoitti:

        Sinäkin oot näköjään sellainen nalkuttajahomo kuin muut. Puhut jostain homopellejutuista mistä ei normit ees tiedä. Ei kiits.

        Anna akan nalkuttaa - baarityypit olkoon omissa oloissaan, miehet omissaan.


    • M-Karr

      Nyt saa loppua tuo arvostelu tai lyön sua käsilaukulla!

      M-Kar

      • eikiitostavain

        Heh, akka ei tiennyt edes mistä kunnon harrastuksia saa. Vajakki :)


      • näinonnäreet
        eikiitostavain kirjoitti:

        Heh, akka ei tiennyt edes mistä kunnon harrastuksia saa. Vajakki :)

        Homot on mitä on - ota bisse pääset vähemmällä.. hiljaa hyvä tulee.


      • kiitostavain

        Otan bissen viikonloppuna. Savuolutta kiitos!


      • M-Kari
        näinonnäreet kirjoitti:

        Homot on mitä on - ota bisse pääset vähemmällä.. hiljaa hyvä tulee.

        Mä juon vain sherryä tai likööriä.

        M-Kar


    • IamSorrow

      Samaa olen miettinyt itsekkin. Ei voi olla niin, ettei niitä miehekkäitä homomiehiä ole missään. Liikaahan sitä toivoo, kun on terve ja rakastava suhde haussa. Itseänikään ei voisi kiinnostaa paskan vertaa lässyttävä kiertopalkinto, joka ei osaa puhua muusta kuin siitä, ketä on pannut, missä on pannut, miten päin ja montako kertaa...
      Liikaa lie pyydän, että miestä kiinnostais yhdessä olemisen lisäksi esim. urheilu, leffat, musa, ruoanlaitto ja silloin tällöin muutaman oluen kumoaminen. Ja ylipäätänsä yhdessä tekeminen... siis muukin kuin seksi. Ja ei haittaisi, jos keskustelutaitoakin löytyisi... ettei tarttis jauhaa kokoajan siitä seksistä. Täydellistä en hae, sillä sellaista ei olekkaan... enhän sitä ole itsekkään. Mun ristini näyttää olevan naimisissa olevat rentut, jotka mielellään pettäisi vaimoaan mun kanssa... aina saa sellaiseen tutustua ja pettyä. Eihän sellaisen kanssa voi suhdetta rakentaa.

    • kunden123456

      Pahinta ei oo naismaiset homot tms vaan nää olevinaan niin tosimiehet, jotka kyttää lätkää ja on olevinaan niin äijää niin äijää saatana harrastukset muka niin "aktiivisia" eli luonne on sellanen että ei pysty olemaan paikallaan paria minuuttia swiddu. Ja sitten kuitenkin ottavat perseeseen ja vinkuvat ku akat, siinä se nähdään! Näitä on gayromeo ja erityisesti Scruff täynnä.

      • IamSorrow

        No joo... on niitäkin tosimiehiä, jotka eivät ole niin aktiivisia ja aina menossa. Meitä on moneen junaan. Ja kyllä mä ainakin ennemmin sellasta miestä panisin, joka hieman ääntä pitää, kuin sellaista horoa josta saa miettiä, että tuntuukohan tuolla edes missään kun ei ääntäkään päästä. Mutta kai sitä saa itse kukin tykätä mistä tykkää? Vai...?


      • en.jaksa.kirjautua
        IamSorrow kirjoitti:

        No joo... on niitäkin tosimiehiä, jotka eivät ole niin aktiivisia ja aina menossa. Meitä on moneen junaan. Ja kyllä mä ainakin ennemmin sellasta miestä panisin, joka hieman ääntä pitää, kuin sellaista horoa josta saa miettiä, että tuntuukohan tuolla edes missään kun ei ääntäkään päästä. Mutta kai sitä saa itse kukin tykätä mistä tykkää? Vai...?

        AitoAvioliittolaisen "heteron" homoseksi sisältää paljon jumalaa...

        Oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad. Ou.

        Tuliksultjo, ok, mä käyn äkkii suihkus ja sit vaimon luo.


      • IamSorrow
        en.jaksa.kirjautua kirjoitti:

        AitoAvioliittolaisen "heteron" homoseksi sisältää paljon jumalaa...

        Oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad, oumaigad. Ou.

        Tuliksultjo, ok, mä käyn äkkii suihkus ja sit vaimon luo.

        Aivan takuulla pitää paikkaansa, en epäile yhtään. Tuosta mainitsemastasi syystä ainakin itse kierrän tuollaiset kaukaa. Ei tuollaisten kanssa kannata tuhlata aikaa...


    • Täydellisiä ja tyyliltään oikeita homoseksuaaleja ei ole olemassakaan niin kuin ei täydellisiä ja tyylillisesti oikeanlaisia heteroitakaan. En minäkään ole sellainen, josta kaikki päällepäin hoksaisivat että hei, tuossa kulkee lesbo. Jotkut hoksaa, jotkut ei. Jonkun mielestä mää en varmaan ees ole lesbo, kun on vaaleenpunaseks lakatut kynnet ja pidän muutenkin naisellisista ja tyttömäisistä jutuista, sanoisivat et oon korkeintaan bi tai sit vaan hetero. I am what I am, I am my own special creation ja jos lompsisin kuin tukkijätkä ja käyttäsin vaan lököttäviä farkkuja, reisitaskuhousuja ja flanellipaitoja ja tukka olis ihan siili, mää kuihtusin olemattomiin. Et jokainen on sellanen kuin parhaimmalta tuntuu, olis se sit naisellinen, poikamainen, miehekäs tai millanen muu tyyli tahansa. Pääasia et ite viihtyy tyylissään ja omissa nahoissaan.

    • I am what I am
      I am my own special creation
      So come take a look
      Give me the hook or the ovation

      It's my world that I want to have a little pride in
      My world and it's not a place I have to hide in
      Life's not worth a dam
      'Til you can say I am what I am

      I am what I am
      I don't want praise, I don't want pity
      I bang my own drum
      Some think it's noise, I think it's pretty

      And so what if I love each sparkle and each bangle
      Why not try to see things from a different angle
      Your life is a sham
      'Til you can shout out, I am what I am

      I am what I am
      And what I am needs no excuses
      I deal my own deck
      Sometimes the ace, sometimes the deuces

      It's one life and there's no return and no deposit
      One life. So it's time to open up your closet
      Life's not worth a dam
      'Til you can shout out, I am what I am

      I am what I am
      And what I am needs no excuses
      I deal my own deck
      Sometimes the ace, sometimes the deuces

      It's one life and there's no return and no deposit
      One life. So it's time to open up your closet
      Life's not worth a dam
      'Til you can shout out, I am what I am

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe