Late Johanssonin eka blogi

LinnaVeli

Blogi elokuu 2016
21. elo, 2016
Syksyn tuloa odotellessa

Kesä on pian ohi ja mietin usein montako kesää vielä menee, ennen kuin olen kotona perheeni parissa. On näitä muutama linnassa mennyt aina vuodesta 1982, kun Nokalla ensi kertaa olin 16-vuotiaana. Yhteensä olen noin 22 vuotta istunut eri vankiloissa ja vielä on muutama jäljellä, Helsingin hovioikeudesta riippuen. Toki Jumala vaikuttaa tahtomista ja tekemista myös tuon instanssin päättäjissä, joten lopulta päätös on Hänen.

Hengellisessä elämässäni menee hyvin. Olen saanut puhua Herrasta ihmisille eri tilaisuuksissa ja pyyntöjä tulla todistamaan tulee tasaisesti. Harmi vaan kun läheskään kaikkeen ei aika riitä. Kysyjät eivät useinkaan ymmärrä tärkeysjärjestystä-minä haluan mennä perhe edellä. Ensin tulee tietenkin Jumala, mutta heti Hänen jälkeensä vaimoni ja poikani, vasta sitten evankeliumin julistaminen. Moni kokenut, vuosikymmeniä saarnannut, kollega, on kertonut kuinka kaduttaa kun järjestys on ollut väärä. On menty julistus edellä ja perhe-elämä on kärsinyt. Minä en sitä virhettä aio tehdä. Kyllä Pyhä Henki tekee työnsä, vaikka joku Johanssonin Late Lapinjärveltä ei niin kovasti yrittäisikään. Itseasiassa olen työni jo tehnyt, ennen kuin se on alkanutkaan, sillä olen saanut johdattaa monta veljeä uskontielle ja useat ovat saaneet voimaa youtubesta jutuistani ja niin edelleen. Jos yksikin pelastuu, on se suuri voitto aina, eikä minulla ole mitään muita odotuksiani työni suhteen kuin se, että menen minne Herra johtaa. Oli se sitten suuri tai pieni tehtävä, tai ei tehtävää ollenkaan. Otan vastaan sen, mitä tulee ja aion olla parhaani mukaan kiitollinen ja kiittää joka tilassa.

Ok. Älkäämme tehkö opillisista kysymyksistä vankilaa, mutta pitäkäämme silti terve oppi ja opetus kunniassa. Väärää vaakaa (opetusta) Herra vihaa, eikä ole mieleen Hänelle jumalattoman kuolema. Raamatun pitää olla ylin auktoriteetti, sillä se on Jumalan sana meille ja Hän sitä kautta ensisijaisesti puhuu meille. Todistakaa tekin hyvät lukijani ja näyttäkää väriä, koskaan ei tiedä miten se kantaa hedelmää ja jokaisesta käännynnäisestä taivaassa pidetään juhlat. Amen!

3

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25-vuotta-olis-sopiva

      En ymmärrä, miksi vinkuu vapautumisestaan. Kolme teloitusta alla ja minimeillä pitäis päästä, kun on tullut uskoon ja tehnyt parannuksen.
      Jotain sokeutta tekojaan kohtaan Latella on, vaikka Jeesus onkin tullut elämään.
      Klinu Loikkanen ei edes anonut itse armoa elinkautisestaan, vaan anomuksen teki muut vangit.

      • EvpLusijaX

        Klinu sortui sittemmin taas aineisiin Venäjän saarnareissullaan, mutta rauha hänen sielulleen.Rixun pastori Topi myös joi itsensä hengiltä...


    • en-nähnyt-enkä-kuullut

      Monen kohdalla savotta alkaa vasta, kun ovet lyödään takana kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe