Autoliikkeiden ilmoitukset vetokoukuista ???

witut_oo_vetokoukkua

Näettekö tuossa autossa PERÄKÄRRYN VETOKOUKKUA ??.... SIIS TOISTAN PERÄKÄRRYN VETOKOUKKUAA !!!!!

http://www.nettiauto.com/audi/a4/7890757

Ja tämä ilmoitus ei ole ainoa, jossa liike ilmoittaaa että autossa on peräkärryn vetokoukku vaikka siinä on vain HINAUSKOUKKU !!!

28

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsiinä

      Ei ne irrotettavat vetokoukut näy päällepäin jos on asennettu kunnolla ja puskuria ei oo menty leikkailemaan. Sähköpistokkeenkin saa käännettyä piiloon. Siististi tehty tuossa autossa.

      • t.aloittaja

        No miksi ei sitten ole laittanu kuvaa siitä irroitetavasta osasta.? ja yleensä irroittavissa koukuissakin on näkyvillä ainakin se sähköpistokkeen rasia ..

        Voi olla että tossa audissa se on, mutta ei noissa kuvissa kuitenkaan näy sitä itse vetokoukkua.


      • haistavittua
        t.aloittaja kirjoitti:

        No miksi ei sitten ole laittanu kuvaa siitä irroitetavasta osasta.? ja yleensä irroittavissa koukuissakin on näkyvillä ainakin se sähköpistokkeen rasia ..

        Voi olla että tossa audissa se on, mutta ei noissa kuvissa kuitenkaan näy sitä itse vetokoukkua.

        Miksi vitussa???
        Eikö sinulle riitä, että ajoneuvon myynti-ilmoituksessa on rastittanut "vetokoukku" ja tämän lisäksi, huom huom, myös ilmoituksen otsikossa kertoo koukun autossa olevan?
        Vitun Urpo.


      • onsiinä
        t.aloittaja kirjoitti:

        No miksi ei sitten ole laittanu kuvaa siitä irroitetavasta osasta.? ja yleensä irroittavissa koukuissakin on näkyvillä ainakin se sähköpistokkeen rasia ..

        Voi olla että tossa audissa se on, mutta ei noissa kuvissa kuitenkaan näy sitä itse vetokoukkua.

        Ei omassa autossanikaan näy mitään päällepäin. Altapäin näkyy reikä mihin irrotettava koukku laitetaan. Tosin sellaisella muovitulpalla peitettynä ettei täyty kuralla. Sähköpistokkeenkin voi kääntää puskurin taakse piiloon. Itse koukku on sitten omassa suojapussissaan vararengas kotelossa peräkontin pohjan alla. Minuutissa sen laittaa paikoilleen kun tarvetta on. Minulle olisi sama vaikka olisi kiinteä koukkukin, mutta käytettyyn autoon oli joskus sellainen asennettu paikoilleen.


      • piilosa
        t.aloittaja kirjoitti:

        No miksi ei sitten ole laittanu kuvaa siitä irroitetavasta osasta.? ja yleensä irroittavissa koukuissakin on näkyvillä ainakin se sähköpistokkeen rasia ..

        Voi olla että tossa audissa se on, mutta ei noissa kuvissa kuitenkaan näy sitä itse vetokoukkua.

        ei tosiaankaan näy sähköpistoke
        ainakaan mulla,eli tuosta kulmasta ei näy mitään mun autosta.


    • asdfasdf123

      Esim toyotassa et edes näe koukkua jos se otetaan pois. Se tökätään altapäin paikalleen ja pistokekin kääntyy ylös.

    • Örri

      Voi sinua vesseliä. Aivan mahottomat murheet on, että jonkun autosta oikein vetokoukku puuttuu. Jos et ymmärtänyt, siis toistan olet aivan saatanan tyhmä.

    • prioriteetit

      Jarrutteleppas pikkasen sitä kiljun juontia, äläkä selaile nettiautoa, vaan keskity hiljaiseen rukoukseen, että kun seuraavan kerran ajat pummilla yleisillä soskuun tukien hakuun, tarkastaja ei yllättäisi ja viskaisi pihalle.

    • Kasler

      Voisi vinkata tästä keskustelusta tuolle autoliikkeelle.
      Olisi helppoa rahaa tarjolla jos nostaa kunnianloukkaus-syytteen, ehkä loppuisi massapostaajan aktiivisuus näillä palstoilla.

      • t.aloittaja

        En ole maininnu viestissäni minkään autoliikkeen nimeä. Ja linkissä oleva liike varmaan ihan ok, ja hinnoittelukin kohdallaan.. Tällä palstalla jotku haukkuu liikkeiden nimillä suoraan otsikoissa..

        Otinpa tuossa vaan hieman "äänekkämmin" kantaa noin yleisesti myyjien ilmoituksiin, että voisivat laittaa vähän enemmän infoa ja kuvia autojen varusteista, ettei tarvitsi soitella , tai ajaa sen lisäksi paikan päälle satojen kilometrien päästä.


      • OnniOstaja

        Se ei kuule tee susta kuitenkaan yhtään sen enempää ostajaa, kun et kerran viitsi edes soitella. Olet juuri niitä helvetin postaajia, lisäkuvia vaatimassa , mikä ei mihinkään johda. Taitaa nyt olla muutama lehmä laitumelta kateissa. Sääliksi käy kauppiaita, kun tuollainen uuvatti osuu kohdalle. Minä soitan ja kyselen, jos lisätietoa haluan.


      • t.aloittaja

        Tarviiko niitä autoja olla heti ostamassa.? Eikö ne on sitä varte laitettu tuonne nettiautoon että niitä voi vain katsellakkin.

        t. aloittaja (16v)


      • köyhätmölisee
        t.aloittaja kirjoitti:

        En ole maininnu viestissäni minkään autoliikkeen nimeä. Ja linkissä oleva liike varmaan ihan ok, ja hinnoittelukin kohdallaan.. Tällä palstalla jotku haukkuu liikkeiden nimillä suoraan otsikoissa..

        Otinpa tuossa vaan hieman "äänekkämmin" kantaa noin yleisesti myyjien ilmoituksiin, että voisivat laittaa vähän enemmän infoa ja kuvia autojen varusteista, ettei tarvitsi soitella , tai ajaa sen lisäksi paikan päälle satojen kilometrien päästä.

        Mitenhän pitäis infota, kun jo otsikon tiedoissa on selvästi mainittu, että koukku on. Vittu tuollaista pässiä kuin sinä pitäs vetää koukulla leukaan.


      • t.aloittaja

        Menikö pässiltä hermot ? Tuu yrittää, niin löydät luuvitosen suustasi., ja hampaasi saat kaupan päälle muovipussissa.


      • finlex20

        Ei autoliikkeiden kunniaa voi Suomen lain mukaan loukata..


      • EiSaaLoukata
        finlex20 kirjoitti:

        Ei autoliikkeiden kunniaa voi Suomen lain mukaan loukata..

        Kyllä voi, omakohtaista kokemusta löytyy autoliikkeellisenä.

        Nimim. 2500 euroa rikkaampana ja yksi kyrpä-asiakas vähemmän.


    • wertvwertv

      No, jos ei autossa nyt ole koukkua, se sitten laitetaan kun on autosta kaupat tehty.

    • DrFagerström

      Jospa aloittaja nyt ryhdistäytyisi ja huomen aamulla laittaisi napit oikeaan järjestykseen. Tyyppiesimerkki avohoidosta syy ja seuraus. Vaan minkäs teet, jos ledejä pimeenä.

      • harminpaikkahantämä

        Nykyisen säästöpolitiikan ansiosta ansiosta valitettavan moni aloittajan kaltainen säheltäjä jää ilman laitoshoitopaikkaa ja paahtaa puolivalot päällä keskuudessamme.


    • koukkuon

      Heti otsikossa ilmoitetaan koukun olevan, SIIS TOISTAN, OTSIKOSSA ILMOITETAAN!!!!! 25v aikana, jonka olen autoillut, en ole törmännyt yhdessäkään autossa hinauskoukkuun (vetokuoukkuun kylläkin), hinauslenkki sen sijaan autoista löytyy yleensä edestä ja takaa, kiinteä tai irrotettava, aivan kuten vetokoukkukin voi olla.

    • kaptkoukku

      Aika mopo yks kutonen?

      • HarriPerkele

        Niin on, autossa oltava kasikone ja litroja enemmän kuin limupullossa.


    • t.aloittaja

      No korjataan sitten virhe. En ole kovin kokekenut "renkaanpotkija", joten en tiennyt että irroitettavat vetokoukut voi piilottaa puskurin alle näkymättömiin.

      Seuraavan kerran täytyy kurkata hieman alemmas, kun käy paikan päällä kattelemassa autoja. Autoliikkeille joilla on "näkymättömiä" vetokoukkuja myytävissä autoissa,.. anteeksipyyntö.

      • AsiaaKerrankin

        Noniin, tuo on oikean miehen puhetta!
        Monet täällä vain mesoavat ilman mitään vastuuntunnetta. Sinä sentään olit mies kun myönsit virheesi.
        Loput täällä kurkkusuorana huutavat ovat loppujen lopuksi pelkkiä mikkihiiriä!


    • hukkuukosiihen

      Jos ne luulee olevansa merihädässä kun pikkasen vaan lilatti lakkeeteen.

    • metroik

      On siinä peräkärryn vetokoukku.
      Olis vaan pitänyt olla näkyvillä,
      Eli se on irrotettava,näkyy kiinnitys puskurin alta.
      on mun

      • tietystion

        Totta vitussa on, kun jo otsikossa heti sanotaa, yks mitään tietämätön mielensäpahoittaja vaan pahoitti mielensä kun ei edes tiennyt että irroitettaviakin vetokoukkuja on (ollut jo yli 20v....).


    • pöljät

      Kyllähän tuolla puskurin alta kurkkii sähkörasiakin vähän. Noin niitä koukkuja tuleekin säilyttää. Miksi ostaa irrotettava koukku jos sen jättää ikuisesti paikalleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe