Pahoinpitely Kanariansaarilla

Elcocojay

Moi ryhmäläiset. Haluan jakaa pienen kokemuksen teidän suomalaisten kanssa.

Olen tällä hetkellä lomalla Gran Kanarialla tyttöystäväni kanssa. Aikeemme oli muuttaa tänne. Otettiin koko elämä mukaan Suomesta. Tyttöystävä sai töitä noin viikossa ja minullekin tuli työtarjouksia kielitaitoni takia. Ongelma tosin oli asunnon löytäminen Playa Del Inglesistä, Maspalomaksesta.

Nyt itse asiaan; viime lauantai-sunnuntai-välisenä yönä minua pahoinpideltiin kolmen portsarin toimesta kuuluisan PACHA-yökerhon edessä noin viiden kuuden aikoihin aamulla. Kaikki alkoi siitä kun he eivät päästäneet meitä sisälle vaikka meillä oli liput jo. Tönivät meitä ja minä turhauduin. Saatoin korkeintaan sanoa jonkun epäsopivan lauseen mielenosoituksena, jonka seurauksena järjestyksenvalvoja alkoi lyömään minua silmittömästi. Kaaduin maahan ja he vain jatkoivat lyömistä. Kaksi muuta portsaria tuli lyömään minua myös kun olin maassa puolustuskyvyttömänä. Tyttöystäväni reaktio oli se että yritti auttaa minua pois tilanteesta itkemällä, huutamalla ja heiluttamalla käsilaukkuaan. Onnistuin pakenemaan sen seurauksena. He kuristivat tyttöystävääni ja heittivät hänet maahan, jonka seurauksena ihmiset buuasivat ja heittelevät pulloja portsareita päin. En tiedä mitä olisi käynyt jos tyttöystäväni ei olisi tullut häiritsemään heitä. Olisivat varmasti jatkaneet lyömistä, ehkä en olisi tässä enää. Yhtä naiskaveriani myös lyötiin vartaloon. Ihmiset soittivat poliisit paikalle, myös minä soitin neljään otteeseen sillä olivat hyvin hitaita. Poliisi oli hyvin välinpitämätön asiasta. Ambulanssi tuli myös paikalle. Meillä on paljon silminnäkijöitä todistajina. Myös mahdollisesti yökerhon videokuvaa. Asiasta tehty rikosilmoitus. Huomenna myös espanjalainen televisiokanava ANTENA 3 tekee lähetyksen tästä noin kolmen aikoihin paikallista aikaa! Käytiin tänään kuvattavana ja haastateltavana etelässä PACHA-yökerhon edessä.

Minulla on viidessä hampaassa vaurioita, yhdestä lähtenyt palanen. Mentiin aamulla ensiapuun eurooppalaisella sairaanhoitokortilla. Hammaslääkärin mukaan erittäin epäoikeudenmukaista ja brutaalia jälkien perusteella. Huulet on rikki. Leuka ja nenä hyvin hyvin kipeinä. Leuka ja poski erityisen turvonnut.

Näinkö turisteja kohdellaan? Tämä saari elää turismista, se tuo leivän pöytään, mutta silti tämmöinen kohtelu suomalaisten suosimassa lomakohteessa??? Paikallisten mukaan täällä ei ole hirveästi oikeutta pahoinpitelytapauksissa. Paikallisten mukaan tätä tapahtuu täällä etelässä tosi usein. Järjestyksenvalvojat ylireagoivat ja hakkaavat porukalla niin paikallisia kuin turisteja. En toivoisi tätä kenellekään. Nyt suunnitelmamme muuttuivat eikä jäädä asumaan tänne enää, se on varmaa. Etelään (Maspalomakseen en halua tulla edes käymään.

En saa öisin unta eikä ole ruokahalu palautunut. Tämä on ensimmäinen kerta kun minulle käy näin elämäni aikana, siksi olen niin shokissa. Toivon että saamme oikeutta tässä asiassa.

23

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakiasukas

      Oletpas sinä nähnyt paljon vaivaa valheittesi eteen Inglésin, että myös laadukkaan ravintolan mustamaalaamiseksi. Huomasin jo ensimmäisiltä riveiltä että trollihan se siellä valehtelee.
      Teit virheen kun syytit PACHA:n työntekijöitä pahoinpitelystä, sillä tunnen sieltä kaksi tarjoilijaa. Et tainnut uskoa että tätä palstaa lukee joku joka tuntee sieltä työntekijöitä. Pyydän heitä huomenna välittämään tieton kirjoituksistasi eteenpäin ja katsotaan sitten miten he haluavat asiassa toimia. EU aikana yhteistyö Suomen poliisin kanssa sinun jäljittämiseksi ei luulisi olevan ongelma.

      "Toivon että saamme oikeutta tässä asiassa."
      Joku tulee kyllä saamaan oikeutta, mutta se et ole sinä.

      Playa Del Ingles kirjoitetaan muuten Playa del Inglés, eikä täältä ole mitään vaikeuksia saada asuntoa. Ei Inglésistä, eikä myöskään Maspalomasin puolelta.

    • kakstoistaplus

      Sama teksti on myös Facebookissa Kanarian ystävien sekä Kanarian saarten asuntojen palstalla. Pisti silmään jo siellä.

    • yöaikanatapahtuu

      Jos on pakko olla menossa klo 5 aamuyöstä, niin kyllähän sitä sattuu. Me ollaan asuttu täällä nyt yli 6 vuotta, eikä ole sattunut itselle mitään. Kun vielä asuttiin kadun varrella, jossa oli paljon ravintoloita, nähtiin kerran, kuinka kaksi tyyppiä kaappasi asuntoonsa yhden humalaisen naisen ja käyttivät häntä hyväkseen tuntikaupalla. Myös kerran kaapasivat jotkut tyypit noin 2-3 vuotiaan lapsen keskellä päivää autoonsa ja lähtivät siitä renkaat ulvoen.
      Niin, sen asunnon kyllä saa, jos on näyttää pysyvät kuukausitulot, muuten ei. Mutta yöhillujoita en minäkään haluaisi naapuriin.

    • Kuvatolivat

      Ei nuo jäljet kuvissa pahoilta näyttäneet. Kuvauksen perusteella olisi pitänyt olla paremmin näkyvää jälkeä. Tuliko vähän liioteltua? Oliko paikka jo sulkemassa?

    • Ex-asukkaat

      Surkeampaa trollaamista en ole ikinä nähnyt. Eikö tuossa jo rikoksen tunnusmerkistöt täyty kun aletaan tuollaista väittämään, eli valehtelemaan? Vai että järjestyksenvalvojat hakkaavat porukalla niin paikallisia kuin turisteja, ja paikallistenkin mukaan tätä tapahtuu usein. Asuin vaimoni kanssa kuusi vuotta Inglesissä, enkä yhtään pahoinpitelyä nähnyt, saati lukenut lehdestä. Pelkkää apulantaa aloittajan päässä muhii, ei tuollaista roskaa täysjärkiset kirjoita. Liekkö asialla taas tämä palstan mätämuna antigue? Hän on aikaisemminkin haukkunut Inglesin ravintoloita, mm. erästä Inglesin ruokaravintolaa vaikka kuinka paljon. Höpissyt konkursseista vaikka kyseessä on 30 vuotta pystyssä ollut menestyvä yritys, joka menee kiinni vain jos omistajat haluavat sen sulkea.

      • löyhähti

        Otapas nyt, sontasäkki, ihan rauhassa. Uutinen on laajasti mediassa esillä, joten tapahtuma on ilmeisen tosi. Sontasäkkimme tuskin on toviin, siis vuosiin, matkaillut sossua pidemmälle ja kun oma homous on ongelma, omien kertomuksiensa perusteella, tuo vaimokin vaikuttaa kaukaa haetulta. Siitä "täysjärkisyydestä" taas... no sontasäkin maailmassa vaan läävänsä ja vastaus itse itselleen, on olevinaan tosi:)


      • meneskoisimaan.ny
        löyhähti kirjoitti:

        Otapas nyt, sontasäkki, ihan rauhassa. Uutinen on laajasti mediassa esillä, joten tapahtuma on ilmeisen tosi. Sontasäkkimme tuskin on toviin, siis vuosiin, matkaillut sossua pidemmälle ja kun oma homous on ongelma, omien kertomuksiensa perusteella, tuo vaimokin vaikuttaa kaukaa haetulta. Siitä "täysjärkisyydestä" taas... no sontasäkin maailmassa vaan läävänsä ja vastaus itse itselleen, on olevinaan tosi:)

        Menes antigue nyt nukkumaan. Eikös sinulla ole kouluaamu ammattikoulussa huomenna?


      • Ihanmielenkiinnosta
        löyhähti kirjoitti:

        Otapas nyt, sontasäkki, ihan rauhassa. Uutinen on laajasti mediassa esillä, joten tapahtuma on ilmeisen tosi. Sontasäkkimme tuskin on toviin, siis vuosiin, matkaillut sossua pidemmälle ja kun oma homous on ongelma, omien kertomuksiensa perusteella, tuo vaimokin vaikuttaa kaukaa haetulta. Siitä "täysjärkisyydestä" taas... no sontasäkin maailmassa vaan läävänsä ja vastaus itse itselleen, on olevinaan tosi:)

        Hei antigue!
        Itse seuraan useita Kanariansaarten medioita, ihan vaan oppiakseni lukemaan ja ymmärtämään paremmin Espanjaa. Jos Suomalainen on hakattu Inglesissä, olisiko myös Iltasanomissa, Iltalehdessä, tai jopa Helsingin Sanomissa juttua?
        Kerrotko mediat missä asia on ollut esillä, jos muiden haukkumiselta ehdit. Kiitos!


    • surkeaatrollausta

      Buahahahahaa!

    • Trollaatitrollaatotroll

      Trollaatitrollaatitrollaatitrollaa.

    • häivyantigue

      Ingles ingles ingles ingles ingles ingles pannu pannu ingles pannu ingles grani maspalomas puertorico ingles pannu kaljaa pannu kaljaa ingles ihana ingles laspalmas nyt tuuuleee..... aaaaarghh... ingles trolli ingles .miten toi antigue kehtaa haukkua meidän rakasta inglesiä ja pannua. Häivy multinikki sinne annan palstalle ja opettele kirjoittamaan. tää on meidän inglesin ja granin juoppojen palsta . pysy poissa

    • hähhähhäähöhö

      Playa del Inglés on sontasäkille ylivoimainen kirjoitustehtävä. Kuukauden kiljuvaiheko ottaa koville? Läävässä huono haju?

      • Häivyantigue

        Trollaatitrolaatitrollastitrollaa autspötspöts ingles rulaa pannu kans proooottt


      • antiantigue

        Miksi antigue täällä haukut kaikki meidät asiakirjoittajat ja pannun kanssa. mitä pahaa me inglesin matkaajat on sulle amispoika tehty. mikset voisi jättää meitä rauhaan keskustelemaan inglesistä. etkö tampio tosiaan tajua että tämä on granganarian palsta eikä sateisen puerton. sen asiat kuuluu yleistä espanja osioon. Häpeä antigue tuota jatkuvaa trollaamista. tiedämme ettet koskaan ole käynyt missään puertossa saati fiksmpien ihmisten inglesissä. kuitenkin haukut täällä kaikki matkaajat ja ravintolat. etkö yhtää häpeä.


    • buahahahahahahaaaa

      Auts-Stöks-Stöks! Anna sen suoriutua -no siitä, mihin se kykenee...

    • Huimaakeskusteluntasoa

      Trollilla taas vauhti päällä. Keskustelun taso oikein huimaa.

      Alkuperäiseen viestiin vastaan, ettei kannata kännissä ryttyillä itseään isommille. Nenään sattuu.

      • Järkipäässä

        Juu kyllä varsinainen järjen riemuvoittokeskustelu.


    • Tosi ikävä juttu. Uskomatonta! Koska tulee ulos Antena 3: lta ja minkä otsikon alla? Olisi mielenkiintoista nähdä. Voimia toipumiseen.

      • Halpaa

        Älä antigue trollaa taas uudella nimimerkillä. Eikö riitä että käytät trolliongelma, eläkepappa ja satoja muita niccejä trollaamiseesi. Amispoikana sulla pitäisi antigue olla muutakin tekemistä kuin sotkea meidän asiakeskustelijoiden matkailujuttuja. Häpeä.


      • Juurinoin

        Juuri näin. Antti on jäänyt kiinni jo sadoista niceistä ja taas uutta kehiin. Eikö sinulle riitä se että tuhosit asiakeskustelun täällä ja nyt teet sitä annan palstalla. Eikö sulla antigue ole mitään häpyä trollasmisedi kanssa. Etkö tajua edes hävetä.


      • Inglesrulaa

        Öööönhhrrgnnnn. Kakka lattialle setä horsini soimaan ja kakalla piirtelyä seiniin. On tää niin ihanaa elämää. Aaarggkkhh. Ingles pannu ingles kakka mun maukkaat tarinat . Ihanaa kakkaa ihana. Antti voi mun puolesta mennä jojoon trollinicceineen. Pilas nimittäin meidän kovat kakkaleikit päsmäröinnillään.


      • Hekohekohee

        Antti taas näköjään trollaa amisviiksineen. Onko kupla puhjennut kun saimme sinut kiinni valehtelusta ja trollaamisesta. Vastaa taas pian rekattuna jollain nicilläsi yhtä tyhmää kun aikasemminkin. Nauramme jo etukäteen. Buhaahaahaah:D


    • buahahahahahahaaaa

      Sontasäkki ja sivupersoonat on perustanu naurukuoron.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe