Open soosin sekoilut jatkuvat!

Open_soosi_tuhoo

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinhän urpot säätää kun ei tee kuten minä olen neuvonut.

      Olen aina suosinut oikeita, työkäyttöön ja kuluttajillekin sopivien käyttöjärjestelmien käyttöä kuten vaikka Ubuntua joita tekee ammattilaiset joille maksetaan siitä, että päivitykset testataan.

      Tuollaisilla Minteillä ja Xubuntuilla ja mitä niitä harrastusvirityksiä nyt onkaan ei tee mitään.

      • haistapaskamatti

        Haista sinä karvaperse paska ja lopeta se valehtelu! Vai ei tee mitään:D
        Sinä karvaperse olet joskus yrittänyt tunkea itsesi Mintin suomalaiseen kehittäjätiimiin, mutta sinut on osaamattomana idioottina potkaistu pellolle. Siitä on sinulle jäänyt hirmuinen katkeruus ja viha. Mene hoitoon vajakki.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Haista sinä karvaperse paska ja lopeta se valehtelu! Vai ei tee mitään:D
        Sinä karvaperse olet joskus yrittänyt tunkea itsesi Mintin suomalaiseen kehittäjätiimiin, mutta sinut on osaamattomana idioottina potkaistu pellolle. Siitä on sinulle jäänyt hirmuinen katkeruus ja viha. Mene hoitoon vajakki.

        En ole ikinä ollut missään tekemisissä Mintin kehittäjien kanssa. Minua ei Mint kiinnosta.


      • haistapaskamatti

        Niinhän sinä sanot. Sinut kyllä tiedetään:D
        Muutkin varmaan ovat huomanneet, että joka ainut kerta, kun palstoilla vaan puhutaan Mintistä, Matti Karvaperse syöksyy oitis paikalle purkamaan katkeruuttaan ja mollaamaan. Tämän faktan voi jokainen tarkistaa ja miettiä, mistä moinen katkeruus oikein kumpuaa ja valehtelun halu.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Niinhän sinä sanot. Sinut kyllä tiedetään:D
        Muutkin varmaan ovat huomanneet, että joka ainut kerta, kun palstoilla vaan puhutaan Mintistä, Matti Karvaperse syöksyy oitis paikalle purkamaan katkeruuttaan ja mollaamaan. Tämän faktan voi jokainen tarkistaa ja miettiä, mistä moinen katkeruus oikein kumpuaa ja valehtelun halu.

        En ole mistään katkera. En käytä Minttiä, en halua Minttiä eikä tosiaankaan kiinnosta kehittää sitä.

        Minä vaan autan ihmisiä että eivät joudu vaikeuksiin harrastusviritelmien kanssa.


      • haistapaskamatti

        Et sinä mitään auta vaan sinä valehtelet. Mikä tuokin muu oli kuin vale, että Mintillä ei tee mitään? Tottakai tekee, vai miksi sillä muuten olisi tuhansia käyttäjiä? Eivät tee mitään??!! Vai?
        Ajatellaanpa, että sama Firefox ongelma olisi ollut Win kympissä. Mitä olisi karvaperse vastannut? No jotenkin näin: Windows 10:ssä käytetään Edge selainta ja jos Firefox ei toimi, se on Firefoxin vika, ei Windows kympin.
        Entä jos niin olisi käynyt Ubuntussa? Karvaperseen vastaus: Käytä Chromea, ei Ubuntussa ole mitään vikaa, vaan vika on Firefoxissa.
        Mutta kun kävikin Mintissä, niin mikä on Karvaperseen vastaus: "Tuollaisilla Minteillä ja Xubuntuilla ja mitä niitä harrastusvirityksiä nyt onkaan ei tee mitään."
        Katkeruus ja suoranainen viha paistaa kilometrin päähän ja sille katkeruudelle ja vihalle on syy. Tiedätte nyt mikä.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Et sinä mitään auta vaan sinä valehtelet. Mikä tuokin muu oli kuin vale, että Mintillä ei tee mitään? Tottakai tekee, vai miksi sillä muuten olisi tuhansia käyttäjiä? Eivät tee mitään??!! Vai?
        Ajatellaanpa, että sama Firefox ongelma olisi ollut Win kympissä. Mitä olisi karvaperse vastannut? No jotenkin näin: Windows 10:ssä käytetään Edge selainta ja jos Firefox ei toimi, se on Firefoxin vika, ei Windows kympin.
        Entä jos niin olisi käynyt Ubuntussa? Karvaperseen vastaus: Käytä Chromea, ei Ubuntussa ole mitään vikaa, vaan vika on Firefoxissa.
        Mutta kun kävikin Mintissä, niin mikä on Karvaperseen vastaus: "Tuollaisilla Minteillä ja Xubuntuilla ja mitä niitä harrastusvirityksiä nyt onkaan ei tee mitään."
        Katkeruus ja suoranainen viha paistaa kilometrin päähän ja sille katkeruudelle ja vihalle on syy. Tiedätte nyt mikä.

        "Et sinä mitään auta vaan sinä valehtelet."

        Missä valhe?

        "Mikä tuokin muu oli kuin vale, että Mintillä ei tee mitään? Tottakai tekee, vai miksi sillä muuten olisi tuhansia käyttäjiä? Eivät tee mitään??!! Vai?"

        Mintillä ei ole riittävää tukiorganisaatiota, että kykenisi vastaamaan siitä. Siksi siellä nyt mennyt hiljattain selain rikki tai jää turva-aukkoja korjaamatta ja muuta vastaavaa harmia.

        Lähtökohtaisesti Mintin valinneen ei pitäisi häiritä muilla millään kysymyksillä vaan kun on itse valinnut harrastusvirityksen niin voi olettaa, että osaa itse myös ohjelmoida ja korjata ongelmat ja kehittää sitä. Jos ei ole riittävää teknistä osaamista että pärjäisi sen kanssa niin miksi sitten on mennyt valitsemaan yleensäkään itselleen sopimattoman järjestelmän?

        "Ajatellaanpa, että sama Firefox ongelma olisi ollut Win kympissä. Mitä olisi karvaperse vastannut? No jotenkin näin: Windows 10:ssä käytetään Edge selainta"

        Tietysti. Microsoft vastaa siitä, että Edge toimii tarkoitus on, että Windows 10:ssä käytetään sitä. Microsoftilla riittää resurssit huolehtia siitä, että Edge toimii.

        Mintillä ei riitä resurssit Firefoxin toimivuudesta huolehtimiseen. Onhan tuo nyt ilmeistä kun melkein kaikki työ tehdään muualla (etenkin ylläpito) sitten vaan Mint väki itse muokkailee mutta resurssit ei riitä siihen, että omat muokkaukset pysyisi siinä vauhdissa mukana mitä joku Canonical esimerkiksi tekisi.

        " ja jos Firefox ei toimi, se on Firefoxin vika, ei Windows kympin."

        Käyttäjän vika se on.

        "Entä jos niin olisi käynyt Ubuntussa?"

        Ei ole käynyt koska Ubuntu vastaa Firefoxista ja Canonicalilla on riittävä tukiorganisaatio huolehtimaan siitä, että Firefox toimii Ubuntussa. Aivan kuten Microsoftilla riittää resurssit huolehtia siitä, että Edge toimii Windowsissa.

        Vika olisi ilman muuta Ubuntussa jos lakkaisi toimimasta mutta kun se pointti on se, että Ubuntussa EI TAPAHDU tuollaista harmia koska siellä on 500 tyyppiä töissä ja huolehtii siitä, että hommat toimii nyt ja jatkossa.

        Mint projektista kun yksi kaveri jää vaikka auton alle niin se voi olla siinä sitten, voi jäädä siihen koko homma ja tuhannet käyttäjät saa sitten säätää jotain uutta viritelmää.

        Minä taas vältän kaikkea tuollaista pelleilyä, että kun asennan koneita niin ne toimii oikeasti vuodesta toiseen ilman rikkoutuvia selaimia tai muutakaan harmia, että joutuisi muuttelemaan kaikkea. Varmistan sen, että on riittävästi tukiorganisaatiota ja on varaosia ja sen sellaista.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Et sinä mitään auta vaan sinä valehtelet. Mikä tuokin muu oli kuin vale, että Mintillä ei tee mitään? Tottakai tekee, vai miksi sillä muuten olisi tuhansia käyttäjiä? Eivät tee mitään??!! Vai?
        Ajatellaanpa, että sama Firefox ongelma olisi ollut Win kympissä. Mitä olisi karvaperse vastannut? No jotenkin näin: Windows 10:ssä käytetään Edge selainta ja jos Firefox ei toimi, se on Firefoxin vika, ei Windows kympin.
        Entä jos niin olisi käynyt Ubuntussa? Karvaperseen vastaus: Käytä Chromea, ei Ubuntussa ole mitään vikaa, vaan vika on Firefoxissa.
        Mutta kun kävikin Mintissä, niin mikä on Karvaperseen vastaus: "Tuollaisilla Minteillä ja Xubuntuilla ja mitä niitä harrastusvirityksiä nyt onkaan ei tee mitään."
        Katkeruus ja suoranainen viha paistaa kilometrin päähän ja sille katkeruudelle ja vihalle on syy. Tiedätte nyt mikä.

        Siinä katsos sellainen homma, että minä kun asennan jonkun jutun toiselle ihmiselle tai edes suosittelen jotain niin pidän jonkinlaista laatutasoa ja noudatan kauppalakia.

        Vaikka möisin käytetyn koneen niin se on 6kk rahat takaisin takuulla tai itse tuun laittamaan kuntoon mitä on myynyt. Ja homman pitää olla sellainen, että nyt ainakin pari vuotta toimis ettei ole mitään syytä vaihtaa johonkin toiseen esim. siksi kun joku opiskelija joka kehittää Minttiä saakin töitä ja sitä ei enää kiinnosta.


      • haistapaskamatti
        M-Kar kirjoitti:

        "Et sinä mitään auta vaan sinä valehtelet."

        Missä valhe?

        "Mikä tuokin muu oli kuin vale, että Mintillä ei tee mitään? Tottakai tekee, vai miksi sillä muuten olisi tuhansia käyttäjiä? Eivät tee mitään??!! Vai?"

        Mintillä ei ole riittävää tukiorganisaatiota, että kykenisi vastaamaan siitä. Siksi siellä nyt mennyt hiljattain selain rikki tai jää turva-aukkoja korjaamatta ja muuta vastaavaa harmia.

        Lähtökohtaisesti Mintin valinneen ei pitäisi häiritä muilla millään kysymyksillä vaan kun on itse valinnut harrastusvirityksen niin voi olettaa, että osaa itse myös ohjelmoida ja korjata ongelmat ja kehittää sitä. Jos ei ole riittävää teknistä osaamista että pärjäisi sen kanssa niin miksi sitten on mennyt valitsemaan yleensäkään itselleen sopimattoman järjestelmän?

        "Ajatellaanpa, että sama Firefox ongelma olisi ollut Win kympissä. Mitä olisi karvaperse vastannut? No jotenkin näin: Windows 10:ssä käytetään Edge selainta"

        Tietysti. Microsoft vastaa siitä, että Edge toimii tarkoitus on, että Windows 10:ssä käytetään sitä. Microsoftilla riittää resurssit huolehtia siitä, että Edge toimii.

        Mintillä ei riitä resurssit Firefoxin toimivuudesta huolehtimiseen. Onhan tuo nyt ilmeistä kun melkein kaikki työ tehdään muualla (etenkin ylläpito) sitten vaan Mint väki itse muokkailee mutta resurssit ei riitä siihen, että omat muokkaukset pysyisi siinä vauhdissa mukana mitä joku Canonical esimerkiksi tekisi.

        " ja jos Firefox ei toimi, se on Firefoxin vika, ei Windows kympin."

        Käyttäjän vika se on.

        "Entä jos niin olisi käynyt Ubuntussa?"

        Ei ole käynyt koska Ubuntu vastaa Firefoxista ja Canonicalilla on riittävä tukiorganisaatio huolehtimaan siitä, että Firefox toimii Ubuntussa. Aivan kuten Microsoftilla riittää resurssit huolehtia siitä, että Edge toimii Windowsissa.

        Vika olisi ilman muuta Ubuntussa jos lakkaisi toimimasta mutta kun se pointti on se, että Ubuntussa EI TAPAHDU tuollaista harmia koska siellä on 500 tyyppiä töissä ja huolehtii siitä, että hommat toimii nyt ja jatkossa.

        Mint projektista kun yksi kaveri jää vaikka auton alle niin se voi olla siinä sitten, voi jäädä siihen koko homma ja tuhannet käyttäjät saa sitten säätää jotain uutta viritelmää.

        Minä taas vältän kaikkea tuollaista pelleilyä, että kun asennan koneita niin ne toimii oikeasti vuodesta toiseen ilman rikkoutuvia selaimia tai muutakaan harmia, että joutuisi muuttelemaan kaikkea. Varmistan sen, että on riittävästi tukiorganisaatiota ja on varaosia ja sen sellaista.

        Sinä joutaisit sinne auton alle saarnoinesi ja omakehuinesi.
        Ja se valhe oli siinä kun väitit, että Mintillä ei tee mitään. Jos minä vaitän, että Skodalla ei tee mitään ja koko ajan ikkunan ohi menee Skodia, niin onko väitteeni tosi? Olet idiootti vänkääjä.


      • M-Kar-tahtoo-kexin

        Kannattaisi kuitenkin mennä mainostamaan kaupusteluaan joillekin kaupuetelusivustoille.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Sinä joutaisit sinne auton alle saarnoinesi ja omakehuinesi.
        Ja se valhe oli siinä kun väitit, että Mintillä ei tee mitään. Jos minä vaitän, että Skodalla ei tee mitään ja koko ajan ikkunan ohi menee Skodia, niin onko väitteeni tosi? Olet idiootti vänkääjä.

        Skodaan ei tule päivitystä mikä rikkoo siitä vaikka jarrut ja jos tulee vikoja niin Skodaan saa varaosia ja voi viedä autohuoltoon.


      • haistapaskamatti

        Etkö sinä vajaamielinen ymmärrä edes vertauksia?
        SIIS ONKO VALHE VAI EI, JOS SANON ETTEI SKODALLA TEE MITÄÄN JA IKKUNAN OHI MENEE SKODIA KOKO AJAN?
        Tästä oli kysymys ja sinä tollo höpöttelet jarruista.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Etkö sinä vajaamielinen ymmärrä edes vertauksia?
        SIIS ONKO VALHE VAI EI, JOS SANON ETTEI SKODALLA TEE MITÄÄN JA IKKUNAN OHI MENEE SKODIA KOKO AJAN?
        Tästä oli kysymys ja sinä tollo höpöttelet jarruista.

        Niin mutta Skodallahan tekee jotain, tosin kuin Mintillä.

        Oikea vertaus Minttiin olisi jokin sellainen tuote mihin ei oikein kunnolla saa varaosia, ei huoltoa ja johon tulee kummallisia vikoja itsekseen.


      • matti-jonnehtii
        M-Kar kirjoitti:

        Niin mutta Skodallahan tekee jotain, tosin kuin Mintillä.

        Oikea vertaus Minttiin olisi jokin sellainen tuote mihin ei oikein kunnolla saa varaosia, ei huoltoa ja johon tulee kummallisia vikoja itsekseen.

        Olisit joskus sinäkin hiljaa, tuo jatkuva joidenkin "juttujen" mollaaminen on tyhmää.
        Jos et jotain asiaa ymmärrä tai tunne ole siitä ihan hiljaa.


      • haistapaskamatti
        M-Kar kirjoitti:

        Niin mutta Skodallahan tekee jotain, tosin kuin Mintillä.

        Oikea vertaus Minttiin olisi jokin sellainen tuote mihin ei oikein kunnolla saa varaosia, ei huoltoa ja johon tulee kummallisia vikoja itsekseen.

        Selitä idiootti, miksi niillä tuhansilla käyttäjillä on koneessaan Mint, jos sillä ei tee mitään? Miksi kukaan asentaisi koneeseensa jotakin, jolla ei tee mitään? Hulluhan sinä karvaperse olet.


      • Ei-mitään-järkeä-tuossa

        Ei noista M-Karin juttuista kannata välittää, sillä kaverilla on ruuvit löysällä.


      • Linuks_aina_vaikea
        M-Kar kirjoitti:

        En ole mistään katkera. En käytä Minttiä, en halua Minttiä eikä tosiaankaan kiinnosta kehittää sitä.

        Minä vaan autan ihmisiä että eivät joudu vaikeuksiin harrastusviritelmien kanssa.

        Linuksien kanssa KAIKKI ovat vaikeuksissa! Ihan sama, mikä tubutin on kyseessä.....†


      • Linuks_aina_vaikea kirjoitti:

        Linuksien kanssa KAIKKI ovat vaikeuksissa! Ihan sama, mikä tubutin on kyseessä.....†

        Parempi olla käyttämättä siis Windowsia.


    • oivoioi

      typerykset ja hölmöt esittävåt taas

      • hihihihihihih

        hihihihhehehehehehehhahahahahahahahabuuuuuuuuahahahahahaa....!!!


      • Linuks_Takinkääntäjä

      • windows-ilman-takkia

      • hehhhh

      • hehhhh kirjoitti:

        Otsikko on klikkaushakuista valehtelua ja itse artikkeli kertoo ihan muuta. Mintti ei ole rikki vaan Firefoxin jotkut toiminnot ei pelaa. Opetelkaa lukemaan, tollot.

        Firefox kuuluu siihen Minttiin ja jos se ei toimi niin se on paska.


      • haistapaskamatti

        No ei tasan tarkkaan kuulu. Se tulee vain sen mukana ja on oletusselain mutta sen voi aivan hyvin poistaa, tai antaa vain olla ja käyttää Chromea tai vaikka Vivaldia. Mintin mukana tulee paljon muitakin sovelluksia, niin kuin vaikka Libreoffice, mutta eihän ne ole osa sitä. Miten tyhmä oikein olet?


      • Jahvetti2
        M-Kar kirjoitti:

        Firefox kuuluu siihen Minttiin ja jos se ei toimi niin se on paska.

        Kyllä se on klikkihuorausta se otsikko. Siitä saa sellaisen kuvan, että järbestelmä menisi käynnistyskelvottomaksi tai jotain sellaista, kun oikeasti tilanne oli se, että selain alkaa temppuilla. Sitäkään ei tietysti saisi tapahtua, selain on sen verran keskeinen osa järjestelmää, mutta silti ihan eri juttu.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        No ei tasan tarkkaan kuulu. Se tulee vain sen mukana ja on oletusselain mutta sen voi aivan hyvin poistaa, tai antaa vain olla ja käyttää Chromea tai vaikka Vivaldia. Mintin mukana tulee paljon muitakin sovelluksia, niin kuin vaikka Libreoffice, mutta eihän ne ole osa sitä. Miten tyhmä oikein olet?

        En minä sanonut etteikö voisi poistaa mutta jos minä ostan vaikka Macbookin ja siinä on Intelin prossu niin se Intelin prossu kuuluu siihen Macbookkiin ja saan myös Macbookkiin huoltoa Applen liikkeestä.

        Ubuntussa jos on selaimena Mozillan Firefox niin se Firefox kuuluu tosiaankin siihen Ubuntuun ja Canonical vastaa siitä, että se toimii ja tukee sitä päivityksin.

        Mint sitten on joku väkerrys millä ei resurssit riitä huolehtimaan niitä järjestelmän palikoita että toimivat.


      • haistapaskamatti
        M-Kar kirjoitti:

        En minä sanonut etteikö voisi poistaa mutta jos minä ostan vaikka Macbookin ja siinä on Intelin prossu niin se Intelin prossu kuuluu siihen Macbookkiin ja saan myös Macbookkiin huoltoa Applen liikkeestä.

        Ubuntussa jos on selaimena Mozillan Firefox niin se Firefox kuuluu tosiaankin siihen Ubuntuun ja Canonical vastaa siitä, että se toimii ja tukee sitä päivityksin.

        Mint sitten on joku väkerrys millä ei resurssit riitä huolehtimaan niitä järjestelmän palikoita että toimivat.

        Mitä sinä ääliö alat prossuista höpöttämään? Joku selain on sentään ihan eri asia kuin johonkin kaupasta ostettuun koneeseen asennettu prosessori. Voi vittu että sinä olet tyhmä!


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Mitä sinä ääliö alat prossuista höpöttämään? Joku selain on sentään ihan eri asia kuin johonkin kaupasta ostettuun koneeseen asennettu prosessori. Voi vittu että sinä olet tyhmä!

        "Mitä sinä ääliö alat prossuista höpöttämään? Joku selain on sentään ihan eri asia kuin johonkin kaupasta ostettuun koneeseen asennettu prosessori."

        Molemmat ovat suuremman kokonaisuuden komponentteja.

        Ihme tyyppi olet, et ymmärrä yhtään tietokoneen raudasta etkä softasta. Niin softa kuin rauta koostuu komponenteista mutta sinä nyt et nähtävästi ymmärrä mitään näytönohjaimista, selaimista, prossuista, käynnistysprosesseista, ikkunamanagereista, muistikammoista, sovellusrajapinnoista, näytöistä, web serviceistä ja sen sellaisista.


      • haistapaskamatti
        M-Kar kirjoitti:

        "Mitä sinä ääliö alat prossuista höpöttämään? Joku selain on sentään ihan eri asia kuin johonkin kaupasta ostettuun koneeseen asennettu prosessori."

        Molemmat ovat suuremman kokonaisuuden komponentteja.

        Ihme tyyppi olet, et ymmärrä yhtään tietokoneen raudasta etkä softasta. Niin softa kuin rauta koostuu komponenteista mutta sinä nyt et nähtävästi ymmärrä mitään näytönohjaimista, selaimista, prossuista, käynnistysprosesseista, ikkunamanagereista, muistikammoista, sovellusrajapinnoista, näytöistä, web serviceistä ja sen sellaisista.

        Sinä et näköjään ymmärrä mistään mitään, kaikista vähiten minun ymmärtämisistäni. Mistä sinä vajakki kuvittelet tietäväsi minun ymmärrykseni noista luettelemistasi, kun NIISTÄ EI OLE EDES PUHUTTU! Paitsi vähän selaimesta.
        Jokainen täysijärkinen ymmärtää, että jos on ladattu ja asennettu ilmainen käyttöjärjestelmä, jonka MUKANA TULEE selain, niin se on aivan eri asia kuin ostetun laitteen TÄRKEIN OSA!
        Vain sinä karvaperse olet niin uskomattoman typerä, että rinnastat ne keskenään.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Sinä et näköjään ymmärrä mistään mitään, kaikista vähiten minun ymmärtämisistäni. Mistä sinä vajakki kuvittelet tietäväsi minun ymmärrykseni noista luettelemistasi, kun NIISTÄ EI OLE EDES PUHUTTU! Paitsi vähän selaimesta.
        Jokainen täysijärkinen ymmärtää, että jos on ladattu ja asennettu ilmainen käyttöjärjestelmä, jonka MUKANA TULEE selain, niin se on aivan eri asia kuin ostetun laitteen TÄRKEIN OSA!
        Vain sinä karvaperse olet niin uskomattoman typerä, että rinnastat ne keskenään.

        Selain on päätelaitteiden käyttöjärjestelmissä hyvin merkittävä osa, sillä kun käytetään niitä sovelluksia.

        Käsityskykysi ei nähtävästi riitä hahmoittamaan mikä on "komponentti". https://fi.wikipedia.org/wiki/Komponentti


      • haistapaskamatti

        Sinä karvaperse olet niin uskomattoman tyhmä, että luulet,kun prossu on komponentti ja selain on komponentti, ne ovat samanlaiset ja ne voi rinnastaa.
        Et ole vastannut tähän:
        Selitä idiootti, miksi niillä tuhansilla käyttäjillä on koneessaan Mint, jos sillä ei tee mitään? Miksi kukaan asentaisi koneeseensa jotakin, jolla ei tee mitään?


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Sinä karvaperse olet niin uskomattoman tyhmä, että luulet,kun prossu on komponentti ja selain on komponentti, ne ovat samanlaiset ja ne voi rinnastaa.
        Et ole vastannut tähän:
        Selitä idiootti, miksi niillä tuhansilla käyttäjillä on koneessaan Mint, jos sillä ei tee mitään? Miksi kukaan asentaisi koneeseensa jotakin, jolla ei tee mitään?

        "Sinä karvaperse olet niin uskomattoman tyhmä, että luulet,kun prossu on komponentti ja selain on komponentti, ne ovat samanlaiset ja ne voi rinnastaa."

        Tietysti voi. Selain on osa käyttöjärjestelmää kuten prossu on osa läppäriä. Ja käyttöjärjestelmä on myös osa läppäriä.

        "Selitä idiootti, miksi niillä tuhansilla käyttäjillä on koneessaan Mint, jos sillä ei tee mitään? Miksi kukaan asentaisi koneeseensa jotakin, jolla ei tee mitään? "

        Vaikka siksi kun jotkut 15v vapuset ja vastaavat möyhkää suomi24:llä ja sanoo että on hyvä perustuen kuuden vuoden kokemukseen mutta ei oikeasti perustele.

        Sitten tapahtuu sellainen lampaiden "seuraa johtajaa" efekti ja on olevinaan hyvä kun jollain toisella on.

        Totuus on edelleen se, että Mintissä on näitä ongelmia kuten rikkoutuvat selaimet jotka johtuu puutteellisesta tukiorganisaatiosta.

        Suosittelen että joskus asentaisitte jonkun toisen käyttöön tietokonetta ja sillä tavalla, että itse maksat esim. korvauksia jos homma reistaa. Jäisi sitten sekundalaatuiset harrastusviritykset asentamatta kun joutuisi vastaamaan omilla rahoillaan aiheuttamasta harmista.


      • haistapaskamatti

        Älä nyt jauha paskaa:D Siis muka joku 15 vuotias pakottaa ihmiset pitämään koneissaan käyttöjärjestelmän, joka ei toimi!!??
        Sinä tollo väität että Mint ei toimi, siitä ei ole mihinkään ja silti ihmiset käyttävät sitä!!! Olet päästäsi sekaisin.
        Miten Mint-palstakin voisi olla edes olemassa, kun Mint ei toimi ja sillä ei pääse nettiin? Eikä edes kone käynnisty, eihän se toimi sinun tollon väitteen mukaan:D :D :D
        En alkuun uskonut, kun joku väitti sinun hiovan CD-levyjä santapaperilla ,mutta nyt kyllä täytyy uskoa sekin:D
        Niin tollo olet.


      • haistapaskamatti kirjoitti:

        Älä nyt jauha paskaa:D Siis muka joku 15 vuotias pakottaa ihmiset pitämään koneissaan käyttöjärjestelmän, joka ei toimi!!??
        Sinä tollo väität että Mint ei toimi, siitä ei ole mihinkään ja silti ihmiset käyttävät sitä!!! Olet päästäsi sekaisin.
        Miten Mint-palstakin voisi olla edes olemassa, kun Mint ei toimi ja sillä ei pääse nettiin? Eikä edes kone käynnisty, eihän se toimi sinun tollon väitteen mukaan:D :D :D
        En alkuun uskonut, kun joku väitti sinun hiovan CD-levyjä santapaperilla ,mutta nyt kyllä täytyy uskoa sekin:D
        Niin tollo olet.

        "D Siis muka joku 15 vuotias pakottaa ihmiset pitämään koneissaan käyttöjärjestelmän, joka ei toimi!!??"

        Ei kukaan ole puhunut pakottamisesta vaan sellaisesta lammaslaumakäyttäytymisestä jossa porukka tekee kun seuraavat toista ja on jotain omalaatuisia hulluja mielikuvia asioista.

        Esimerkiksi Debianissa ei noita Mintin harmeja ole ja saa valittua saman työpöytäympäristön.

        Vastaavasti Debianin saa asennettua Xfce:llä tai LXDE:llä ettei tarvitse mitään Lubuntu Xubuntuja mutta silti jostain syystä porukka käyttää "parempaa" Xubuntua mutta sitten kun kysyy perusteluja niin öö öö änkyti änkyti.

        "En alkuun uskonut, kun joku väitti sinun hiovan CD-levyjä santapaperilla ,mutta nyt kyllä täytyy uskoa sekin:D"

        En ole ikinä tehnyt tuollaista enkä tekisi mitään tuollaista järjetöntä.

        "Sinä tollo väität että Mint ei toimi, siitä ei ole mihinkään ja silti ihmiset käyttävät sitä!!!"

        Näinhän se on: http://www.mikrobitti.fi/2016/08/firefoxin-uusin-versio-rikkoi-linux-mint-18n/

        Paska mikä paska. Ei ole Ubuntu LTS:ssä tai Debianissa tuollaista harmia ja johtuu ensisijaisesti siitä tukiorganisaatiosta.

        Kyllä ihmiset tekee muitakin typeriä asioita, tämäkin on hassua kun jotkut ostaa vaikka Microsoftin Windowsia ja sitten ne käyttää siinä Googlen palveita :D

        Ei niinkuin mitään järkeä, Windowsissa käytetään Microsoftin ohjelmia palveluja ja Androidissa ja ChromeOS:ssa Googlen palveluja. Vähentää kummasti kaikkia harmeja.

        Toinen todella hassu juttu on tämä kun jotkut kuvittelevat, että tiedostojen poistaminen muka nopeuttaisi tietokonetta ja sitten ajelevat jotain "putsausohjelmia" joka päivä että tietokone "nopeutuisi" :D Tai sitten tämä juttu, että jotkut maksaa joka kuukausi jostain "tietoturvasta" että tietokone olisi sitten muka jotenkin "suojattu", kun saa sillä rahalla jonkun ikonin missä kilven kuva. Saman aikaisesti sitten on helposti vielä varmuuskopiot tekemättä. Jotkut neropatit yrittävät myös tehdä "varmuuskopiota" siinä kohtaa kun kiintolevy on jo hajonnut.

        Kyllä näitä tuhansien ihmisen hölmöilyä näkee ihan kokoaika! Eikä tämä rajoitu tietotekniikkaan. Joku prosenttilaskukin on olevinaan ilmeisen vaikeata kun jotkut älykääpiöt ottaa esimerkiksi lainaa missä on 60% vuosikorko. Hyvä bisnes tuntuu kai olevan kun minullekin tungetaan postiluukusta joka viikko jotain "kassan täydennys" luottomainosta.


      • haistapaskamatti

        Ja tyhmä se jatkaa vaan selittämistään, vaikka jo tunnustin vedättäneeni koko ajan:D :D :D
        Ei voi noin tyhmä ihminen olla sellaisissa hommissa, että omin päin asentaa toisten käyttöön tietokoneita ja vielä vastaa niistä:D Gigantin varastomiehenä voi pärjätä juuri ja juuri. Lopeta nyt hyvä ihminen se Mint-katkeruutesi purkaminen. Ei se mitään vaikket päässytkään mukaan siihen kehitystiimiin, pääsithän sentään Giganttiin varastohommiin. Ja tupakkitauoilla voit hioskella niitä CD-levyjä.


    • vittu-että-olette-tyhmiä

      Te pudotatte lankulta jopa tuon aloittaja ristintumputtajan......†
      hi hi hi hi........†

      • haistapaskamatti

        Ristiintumputtaja on pudonnut jo aikoja sitten. Ei ristiintumputtajakaan ole koskaan kirjoittanut mitään niin tyhmää kuin Matti Karvaperse:D
        Ja koska olen jo kyllästynyt tähän Matin vedättämiseen, kerrottakoon se nyt olen vedättänyt alusta asti:D


    • Nähkää_omin_silmin

      Kyllä huomaa taas, mistä linuks on tehty - riivaajain opeista †
      Kun vain heitti pienen syötin - todenmukaisen - alkoivat nämä linuksriivaajat heti vaivaamaan opetuslapsiaan ja ylläoleva viestiketju kertoo, mihin se johtaa......†

      • Kari_trollaa

        Ristintumputtaja ja todenmukaisuus! hihihihihihehehehehhahahahahahahbuuuuuuahahahahahahAHAHAHAHAHAHAHA.
        Hyvä vitsi!!!!


    • MaksatNiilleTästä

      Tjaah : WINDOWS10.ssä on ollut varmaan 1000 asiaa päin persettä ja yks kaks vaikkei olisi vikaakaan, asennetaan koko paska uudelleen.... näin suljetussa koodissa...

    • Linuks_lukutaidottomuus

      Linukshihhuleita ei tarvitse pahemmin kloonata - riittää kun vain asentaa tubuttimen, tulee automaattisesti trolliksi......†

      • windows-tubutin-tumppu

        Sinä ......† olet pahimmanlaatuinen esimerkki trollista vaikket ikinä ole mitään osannut asentaakaan et edes sitä windows tubutinta (jonka varmaan äippä asensi tai osti ja antoi sinun käyttöösi).


    • Linuks_avoin_soosi

      Linuks mintit ja matet ja tubuttimet ovat avosoosia......†
      Aina kuitenkin voi vaihtoehtoisena toimenpiteenä asentaa Windows -käyttöjärjestelmän tietokoneeseen ♥
      Silloin toimivat kaikki mokkulat, tulostimet ja kaikki muutkin lisälaitteet ihan sellaisenaan ♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe