Pysäköinti suojatien päälle

KävelijäNiilo

Tämä pemari-porukka on ottanut tavakseen pysäytellä suojateiden päälle odottaessaan kääntymistä/pääsemistä etuajo-oikeutetulle tielle.
Muutaman kerran olen polkupyörällä joutunut poksauttaan ko.tolikoiden autojen kylkeen.Ehkäpä oppivat.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW_E36

      Haista vittu!

    • pemaripelle

      Haista vittu ja kuse kuppiin pemari paskoines! Vittu, kun kohdalleni sattuu pemari pelle suojatiellä vastaavassa tapaksessa, niin potkun tarjoon, jos perkele ei opi. Penniäkään ette korvauksia saa, se on varma, mulla on ulosottoja, joten en maksa mitään.

      • bmwe39

        yhteiskunnan elätti olet varmasti homo mulla sentään vittu mitä haistella


      • pemaripelle

        Homottaus ei tarttee täällä toitottaa, mene sinne fägäri palstoille vaahtoomaan pikku hinttari!


      • bmwe39

        polje sillä jopollas leipä jonoon ja käy sossusta mielenterveys lääkkeisiisi rahat


      • pikkupiliantti

        olisiko minullekkin homo kaverii?? miel r-kylästä


      • pemaripelle
        bmwe39 kirjoitti:

        polje sillä jopollas leipä jonoon ja käy sossusta mielenterveys lääkkeisiisi rahat

        Aja sillä isäs hinttilaatikolla ja tee sitä paskaduunias siellä ryssien parissa, saatanan kusimulukku!


    • parempi-kuin-ronaldo

      Mulle ei kukkoile bmw kuskit. Mulla on rusketus kun ronaldolla, siispä hidastakaa vauhtianne bmw kuskit, vaikka vieressänne istuisi vetyperoxidiblondi ja lahkeet lepattelisivat.

    • mersumies94

      itse en aja penarilla mut kyl ajan jokaisen pyöräilijän yli ketkä ei väistä suojatiellä

      • pyöräntaluttajaVaan

        No man_emersukuskikin heräs.Got morning


      • persumersu

        Taidat olla paskatärkeä mersutyyppi


      • mersumies94

        Noudatan vain liikennesääntöjä ja pyöräilijä on väistämis velvollinen


      • persumersu

        Minä en tiedä liikennesääntöjä, en ole opetellut niitä.


      • munamankeliukko
        mersumies94 kirjoitti:

        Noudatan vain liikennesääntöjä ja pyöräilijä on väistämis velvollinen

        Missä semmonen laki on jossa autoilija voi pysähtyä odotteleen suojatien päälle.Taitaa olla mersumiehellä omat liikennesäännöt.
        Siinä reipas kävelijä kävelee kotteron yli tai kiertää edestä tai takaa.Minä potkasen peltikasan kylkeen,että herää helvetissä


      • kovempiKunPoliitikko
        munamankeliukko kirjoitti:

        Missä semmonen laki on jossa autoilija voi pysähtyä odotteleen suojatien päälle.Taitaa olla mersumiehellä omat liikennesäännöt.
        Siinä reipas kävelijä kävelee kotteron yli tai kiertää edestä tai takaa.Minä potkasen peltikasan kylkeen,että herää helvetissä

        Asiaa! Samoin potkaisen peltikasaa ja tarvittaessa tarjoon vielä hammeria.


    • hupiukkokkokoukko

      sinoot yks hupi ukko

    • Fiat_on_paras

      Fiat hyvä auto pysähtyy suojatielle, parasta mitä voi toivoa on Fiat.
      Bemari kuskit paskoja suurin osa, joku vitun näyttämisen halu. Luulevat olevansa jotain Stubb/Sipiä tyylisiä.

    • Bemaririsuukkeli

      Haista vittu, älä leiki jeesusta.

    • audiseppo

      Haista vittu ite, älä luule olevas Seppo Jääski.

    • woieruow8

      Ei liity ihan aiheeseen, mutta mua ottaa päähän autoilijat, jotka ei anna jalankulkijalle tilaa suojatiellä. Kokemusta on monista kaupungeista ja koskee siis muutakin kuin Joensuuta. Joensuu on tosin aika hännän päässä tämän asian suhteen. Yleensä kävelenkin reippaasti vaan suojatielle, siinä saa autoilijapellet lyödä jarrunsa pohjaan..ehkä osa oppiikin jotain. Tietenkin katon tilanteen niin etten itse jää auton alle. On ollut monesti huvittavaa katsoa paniikkijarrutuksia kun on talvella hieman liukasta jne. Ja kun pysähtyvät niin näytän sormella samalla suojatiemerkkiä. Ne jotka ei pysähdy niin saavat keskisormen peräänsä. Tarvittaessa olen aina valmiina suojatien päälle pysähtynyttä peltilaatikkoa raapaisemaan huomaamatta taskussa olevalla avaimella. Siinähän pelle ihmettelee kotona kun on siihen amis-bemariin tai audiin naarmu ilmestynyt :D

      Ja todettakoon, että itse auton ratissa ollessa väistän aina jalankulkijat suojateillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe