37 vuotias prinsessa, lapseton sinkku

kokemusperäistä

ei vielä ymmärrä että on vain ajan kysymys koska hän muuttuu miehille näkymättömäksi. Nyt hän vielä kelpaa seksiseuraksi jos on pitänyt painoindeksinsä kurissa.

Luonne usein onkin jo prinsessallamme sitä luokkaa että sinkkuudelle on löytynyt syy.

Sitten ihmetellään missä ovat kaikki fiksut ja tasapainoiset miehet. 40 mies joka teoriassa saattaisi olla kiinnostunut prinsessan ikäluokasta lakkaa sitä olemasta kun on muutmana laholatvaisen, käytöshäriöisen ja epärealistisissa unelmissaan pyörivän kanssa huomannut homman järjettömyyden.

Siksi miehemme jok elää ilman suhdetta, harrastaa fwb rasteja tai suosiolla hyväksyy suhteeseen kompromisseja ja ottaa alle kolmekymppisen naisen jolla on yläkerta kunnossa.

73

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttuajoo

      37 vuotias peräkammarin poika, lapseton sinkku. Elää epärealistisissa unelmissaan ja kuolaa 20-vuotiaiden naisten perään kuvitellen, että hänen markkina-arvonsa vaan paranee iän mukana. Ne 30 naiset, jotka voisivat tämän 37 v peräkammarin pojan jopa kelpuuttaa, hän on karkottanut haukkumalla kurpiksi ja kelpaamattomiksi ja ne nuoret naiset, jotka nyrpistävät tälle 37 vuotiaalle nenäänsä, hän julistaa lutkiksi ja elää itse rakentamassaan vankilassa tavoitellen sellaista, jota ei voi koskaan saada.

      • S24.nFemakotRy

        Femakolle kelpaa markkina-arvokaavio siinä vaiheessa, kun purkaa miesvihaansa palstamieheen. Muissa keskusteluissa kyllä inttää, että MAT on pelkkää paskapuhetta ja naisia saamattomien keksintö.


      • kokemusperäistä

        Noin varmasti peräkammarin pojalle käykin. Erona se että peräkammarin poika tietää olevansa peräkammarin poika, ei elele pää pilvissä prisessahaaveissaan.

        37 mies jolla on asiat kunnossa ei katsele 37 naisten perään vaan 26-31 vuotiaiden, joilla ei vielä ole proomullista hiekkaa piparissaan.


      • Eimenenoin

        Jaa? Kyllä naisen pitää olla yli 30, alle 30 tahtovat kakaroita ja nelikymppisenä (miehellä) on ne jo tehty. Toinen vaihtoehto, nuoret tytöt tahtoo käydä baareissa ja bileitä, tässä iässä se aika on jo ohi. Aika kummaa porukkaa täällä.


      • kokemusperäistä

        Useammin ne 30 naiset lapsia haluavat kuin alle kolmekymppiset. Tietysti alle kolmekymppisestäkin tulee joskus yli jos hengissä säilyy.....


      • Naisasialooseri1

        Vanhaan haaskaan kolahti kovaa. Oikeasti ne peräkammarinpojat ovat ainuita, jotka saattavat kelpuuttaa 37v muumion kerta/kännipanokseen koska eivät saa niitä 20v hottiksia, jotka menevät vanhemmille YT-miehille, jotka eivät sylkäisekkään 30 haaskaan päin.

        Eli kurppa ei ilmeisesti tajua olevansa samassa veneessä peräkammarin HC-AT-miesten kanssa, todella säälittävää.


      • EiVoiKuinNauraa
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Vanhaan haaskaan kolahti kovaa. Oikeasti ne peräkammarinpojat ovat ainuita, jotka saattavat kelpuuttaa 37v muumion kerta/kännipanokseen koska eivät saa niitä 20v hottiksia, jotka menevät vanhemmille YT-miehille, jotka eivät sylkäisekkään 30 haaskaan päin.

        Eli kurppa ei ilmeisesti tajua olevansa samassa veneessä peräkammarin HC-AT-miesten kanssa, todella säälittävää.

        Juurikin näin, precise. Eivät ymmärrä että ovat ihan samalla tasolla noiden niin kovasti halveksumiensa miesten kanssa, ironisuuden multihuipentuma :D Heillä on tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko mädäntyä sinne sinkku-yksiöönsä niiden kissojensa kanssa tai ottaa se ATM-tason mies. Mitään komeaa yritysjohtajaa eivät tule saamaan ja tämän tosiasian tiedostaminen myrkyttää näiden naisten mielet ilmeisen katkeriksi, mutta minkäs teet. Ei elämä aina mene kuin saduissa mutta prinsessa-kompleksin omaaville naisille tämän totuuden hyväksyminen on todella kova pala.


      • Naisasialooseri1

        Ironisintahan tuossa on se, että huippuvuosinaan heillä oli vielä varaa halveksua noita miehiä kun oma MA oli muutaman vuoden sen komean yritysjohtajan tasolla ja he naiselle tyypilliseen tapaan luulivat olevansa ikuisesti nuoria ja kauniita, nyt he ovat itse samassa veneessä sillä erotuksella, että AT-mies voi nostaa tasoaan, haaska ei ja sellaisella MA painuu päivä päivältä syvemmälle pohjamutiin.


      • köpisjaviihdenarskut

        Miehet niitä prinssejä on, prinsessasadunkin kirjoitti mies. Joten lopettakaas katkerat miehet tavallisten naisten haukkuminen prinsessoiksi, teissä se vika on.

        Prinsessa sadusta, H.C.Anderssenin kirjoittamasta:

        "Satu kertoo prinssistä, joka haluaisi löytää prinsessan kumppanikseen, mutta ei löydä sopivaa. Eräänä myrskyisenä yönä nuori nainen ilmestyy prinssin linnan ovelle pyytäen suojaa myrskyltä. Hän väittää olevansa prinsessa. Kuningatar, prinssin äiti, testaa puhuuko nainen totta piilottamalla herneen hänen vuoteeseensa, neljänkymmenen päällekkäin ladotun patjan alle, joiden välissä oli untuvahöyheniä. Aamulla nainen valittaa ettei nukkunut yhtään yön aikana, koska jokin kova pisteli hänen ihoaan ja lisäksi hän oli yltä päältä mustelmilla. Se todisti hänet todelliseksi prinsessaksi#


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Vanhaan haaskaan kolahti kovaa. Oikeasti ne peräkammarinpojat ovat ainuita, jotka saattavat kelpuuttaa 37v muumion kerta/kännipanokseen koska eivät saa niitä 20v hottiksia, jotka menevät vanhemmille YT-miehille, jotka eivät sylkäisekkään 30 haaskaan päin.

        Eli kurppa ei ilmeisesti tajua olevansa samassa veneessä peräkammarin HC-AT-miesten kanssa, todella säälittävää.

        Hei hei,mäkin olen 37 : p Ei kaikki ole vaipat housuissa tutisevia mummoja :)


      • kokemusperäistä
        peppupupu kirjoitti:

        Hei hei,mäkin olen 37 : p Ei kaikki ole vaipat housuissa tutisevia mummoja :)

        "37 vuotias prinsessa
        ei vielä ymmärrä että on vain ajan kysymys koska hän muuttuu miehille näkymättömäksi. Nyt hän vielä kelpaa seksiseuraksi jos on pitänyt painoindeksinsä kurissa."

        Kuten tuossa todettiin, et 37 vuotiaana vielä tajua että viiden vuoden päästä olet mummosektorissa kun ne piirtet joista tunnistaa naisen naiseksi, ovat lähes kokonaan kadonnet sinulta.

        Juuri tuosta ilmiöstä on kyse.


      • kokemusperäistä kirjoitti:

        "37 vuotias prinsessa
        ei vielä ymmärrä että on vain ajan kysymys koska hän muuttuu miehille näkymättömäksi. Nyt hän vielä kelpaa seksiseuraksi jos on pitänyt painoindeksinsä kurissa."

        Kuten tuossa todettiin, et 37 vuotiaana vielä tajua että viiden vuoden päästä olet mummosektorissa kun ne piirtet joista tunnistaa naisen naiseksi, ovat lähes kokonaan kadonnet sinulta.

        Juuri tuosta ilmiöstä on kyse.

        Niin,voihan se olla totta joillekkin,vähän geeneistäkin kiinni. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu,voit olla vaikka mullan alla mätänemässä jo : p


      • peppupupu kirjoitti:

        Hei hei,mäkin olen 37 : p Ei kaikki ole vaipat housuissa tutisevia mummoja :)

        Mie aattelin että oot paljon nuorempi.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mie aattelin että oot paljon nuorempi.

        nii-in,niinhän sitä luulis kettu;D mähän sanoin et oon varmaan sua vanhempi:)


      • peppupupu kirjoitti:

        nii-in,niinhän sitä luulis kettu;D mähän sanoin et oon varmaan sua vanhempi:)

        Etkä sanonu... Sanoit että palstalla piedtään kurppana. :D


    • NoHö

      Taasko sä sait pakit?

    • Luolasukeltaja

      Jobin näkemys on aika lailla sama. Kumma kyllä. Oikeastaan hän innolla odottaa päivää, jolloin näkymätön nainen saa lopullisen muotonsa, ja lakkaa näkymästä.
      Tällä hetkellä ei aina ole näin. On tuokioita, jolloin näkymätön nainen on hyvin näkyvä, taas toisinaan ei.

      Äänioikeuttaan näkymätön kansalainen ei kuitenkaan menetä. Tosin ei sillä paljon tee, jos foorumi on väärä.

      ( Hihitystä )

      • Luolasukeltaja

        Taas jos ajattelee tätä keissiä prinsessateemana, niin väkisin tulee sellainen lievä Solsidan -olo. On niin kuin vaaleanpunaista kynsilakkaa ja valkoista angoravillaa ja sälekaihtimet puolillaan. Prinsessan voisi asettaa siihen olohuoneen lankamatolle pölisevän puhelimeen. Vaaleat hiukset leviäisivät pitkin lattioita. Valtoimenaan.

        Nainen nauraisi "heleästi" tuntemattomaksi jäävälle jutulle. Se on se yksityisyys.

        ( Reps )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Taas jos ajattelee tätä keissiä prinsessateemana, niin väkisin tulee sellainen lievä Solsidan -olo. On niin kuin vaaleanpunaista kynsilakkaa ja valkoista angoravillaa ja sälekaihtimet puolillaan. Prinsessan voisi asettaa siihen olohuoneen lankamatolle pölisevän puhelimeen. Vaaleat hiukset leviäisivät pitkin lattioita. Valtoimenaan.

        Nainen nauraisi "heleästi" tuntemattomaksi jäävälle jutulle. Se on se yksityisyys.

        ( Reps )

        Jos taas tarkastelemme tämän keskustelun miljöötä niin huomaamme, että kaikki on ihan tip top ja vimpan päälle. Seinissä tai huonekaluissa ei ole tarhan tahraa. Aivan kuin asunto olisi uusi ja vasta ostettu.

        Ei leluja. Ei hajallaan olevia vaatteita tai likaisia astioita näkyvillä. Kaikki on varsin kliinistä ja kirkasta.

        Ja itse prinsessa makaa matolla selällään kuin koira ja venyttelee. Elämä tuntuu olevan joskus vähän... tylsää, hän pohtii kun Joe Bob soittaa ovikelloa ja tuo prinsessalle thaikkuruokaa lähiraflasta.

        ( Naurua )


      • Zooobaaaah

        Meinasinkin just kysyä,et mitä toi prinsessa tarkoittaa...
        Mitä vikaa hei?!
        Tarviiko kaikkien olla vittuuntuneita perheenäitejä?


    • No moni unohtaa, että timmissä kunnossa oleva 40 - nainen saa vuodessa enemmän aloitteita miehiltä, kuin keskiverto suomalaismies koko elämänsä aikana naisilta.

      Tietysti naisille se saattaa kirpaista, koska aloitteiden laatu ei ole enää sitä tasoa kuin ennen.

      • havainnointia

        Saa ja se on osa ongelmaa. Koska aloitteita tulee, nainen ei ymmärrä junan menneen vaan nirsoilee ja käyttäytyy huonosti. Lopulta ei kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle.


      • 11plus40

        Miksi kirpaisisi, kun aloitteiden laatu on parempi kuin ennen? Muuten kyllä osuit ja upposit.


      • Naisasialooseri1

        Älä haaska valehtele itsellesi. 20-vuotiaana sait aloitteita top5%YT-miehiltä, nyt saat niitä enää lähibaarin vanhoilta juopoilta, jotka etsivät helppoa kännipanoa baarin mennessä kiinni. Nekään eivät selvinpäin sinuun koskisi.


    • Nfkksks

      Joku palstahörhö on taas saanut pakit 36v. Naiselta:D

      • Naisasialooseri1

        Ei vaan 36v haaska ei kelpaa enää edes palstahörhön kännipanoksi.


    • Joopaajoo

      Mites jos se 37v ei olekkaan rinsessa? Eikä siten myöskään näytä siltä. Mutta silti asiansa hoitanut, mukava ja lapseton sinkku. Mikä siinä silloin on vialla? Paitsi että se on nainen?

      • paistaapitkälle

        Se ei huolinut aloittajaa.


      • kokemusperäistä

        Jos ei se ole lihava, typerä, luonnehäiriöinen, mielialalääkkeitä syövä, koirallinen tai asu perähikiällä ja haluaa pysyvämpää seuraa niin se nainen ei ole sinkku.


      • Naisasialooseri1

        Kyllä se voi olla sinkku ikänsä puolesta. YT-miehet eivät enää sylkäisekkään hänen suuntaansa ja tasoisensa sikaruma mt-ongelmainen ja köyhä mies ei neidille kelpaa.


      • Pluskolmekymppinenukko
        kokemusperäistä kirjoitti:

        Jos ei se ole lihava, typerä, luonnehäiriöinen, mielialalääkkeitä syövä, koirallinen tai asu perähikiällä ja haluaa pysyvämpää seuraa niin se nainen ei ole sinkku.

        Tunnen mielestäni sellaisia. Mutta ehkä niillä on sitten luurankoja kaapissa. Ja omistaa monet miehetkin koiria. Mukavia otuksia.... makuasia.


    • Kerropas vähän omasta menestyksestäsi nuorten, kauniiden ja lapsettomien naisten parissa, joista sitten valitsit parhaan ja perustit sen ihqun perheen.

      • pahanaloittaja

        Tunnen monta miestä, jotka valitsevat juuri näin naisten keskuudesta eli ei voi naisia syyttää. Todella moraalitonta hyökätä yksinäistä naista vastaan, niin kuin miehillä on tapana tässä prinsessajutussa. En tunne ketään naista, jotka hyökkää yksinäisiä miehiä vastaan, miehet ehkä hyökkäävät yksinäisiä miehiä vastaan muttei naiset.

        Olisikohan tässä syy, miksi sinkkuprinsessanaiset suomessa eivät halua miestä. Syyttely ja agressiivisuus, viha ja katkeruus, ilkeys ja pahuus.


    • mietimitäoletitsetehnyt

      Tämä on törkeää haukkua nainen, jota ei itse huolinut puolisokseen tai jota itse on haukkunut, josta nainen on loukkaantunut. Uskoisin, että "prinsessa" (joka on haukkumanimi) on niin maassa, että haluaakin olla loppuelämän näkymätön. Ei kannata haukkua heikoimpia (lapsettomia, herkkiä) eikä naisia jotka eivät ole ilkeitä, ettei saa kiusaajamainetta, täälläkin. Tuntuu, että olet ilkeä luonne. Eikä kannata kadehtia naisia /ihmisiä, jolla ei ole mitään.

    • ilkeäätoivoatoisellepaha

      sinulla taitaa olla pakkomielle tähän "prinsessaan", eli mene hoitoon ja etsi apua itsellesi.

    • erittäinilkeää

      ja mietipä vielä, jos tämä "prinsessa" onkin tavallinen henkilö ja sellaisena itseään pitää (eikä minään muita kauniinpana), jolla on vakavia sairauksia, jonka takia on lapseton ja sinkku. Aivan, ei tullut mieleen, vaan itsekkäästi haluat vain koko lopun elämäsi häntä häpäistä ja loukata kaikille. Olet kateellinen ihmiselle, jolla ei ole miestä eikä mitään.

      Olet itsekäs, tunteeton, erittäin ilkeä, kiusaajanarsisti, sosiopaatti (sosiaalinen häpäisy) ja sinun pitäisi olla näkymätön. Jatka vaan perheellistä tai tervettä elämässäsi ja häpäise heikompia ja muita, onko oikein?

      • ddsdsdf

        Näitä prinsessoja on lähes kaikki alle nelikymppiset lapsettomat sinkkunaiset.


      • 5ja6

        Joo, ja 100% ihmisistä ei pariudu, joten jätä yksineläjät rauhaan elleivät itse pyydä apuasi.


    • hiuhih

      Ätmi on näkymätön aina.

    • prinsessajepjep

      Olen yksi tällainen "prinsessa" ja minut on erittäin pahasti häpäisty työpaikalla, vanhassa kaveriporukassa ja kaikkialla, koska on alettu etsimään vastoin pyyntöäni tai tahtoani miestä minulle. Olen miettinyt kunnianloukkaussyytettä. Miehiä vastaan ei ole mitään, parittajia ja muiden yksityiselämään väkisin sekaantuvia on ja toisen työpaikalla asioiden levittelyyn. Ei kaikki ihmiset vain pariudu ja sosiaalinen häpäisy, mitä ätmi tekee loukkaamalla kaikkialla, syrjäyttää vielä kaiken lisäksi ihmisen yhteiskunnasta. Mitähän hyvää yhteiskunta tähän sanoisi, kun "prinsessa" on vielä työkyvytön kiusaamisen vuoksi eikä veronmaksaja. Että kiitos ja toivottavasti tunnet lopunelämääsi syyllisyyttä tästä nolauksesta, häpäisystä ja agressiivisesta toisen elämään tunkeutumisesta.

      Yksityisasiat (miessuhteet tai ei, sähköpostit, terveysasiat) ja kunnianloukkaus työpaikalla, ystäväpiirissä ja muualla liittyen yksityisasioihin on mennytkin sitten jo lain rikkomisen puoleen. Katsotaan mitä muita laittomuuksia vielä tulee, niin saa jutun kasaan. Yhteiskunta, joka haluaa veronmaksajia ja hyviä ihmisiä, on kyllä minun puolella. Miessuhdejutut ei liity mitenkään työntekoon. Että herää jo ja hommaa itsellesi sata naista ettei tarvitse sinun pelätä yksinjäämistä, itse en sitä pelkää. MInusta et saa muuta irti enää kuin rikosilmoituksen, jos tarvis.

      • taustoitusta

        Et sä ole prinsessa. Prinsessalla on hyvä koulutus ja keskivertoälykkyys tai hiukan enemmän. Prinsessa ei myöskään ole paskaduunissa.


      • prinsessasairas

        Minulla on amk koulutus ja keskivertoäly ja olen ollut keskivertotöissä eli olin tarkoittamasi prinsessa (ja tämä viha "prinsessoja" kohtaan syrjäytti minut ja pilasi elämäni). Minulla oli kiusaajaporukka johtuen muutamasta narsistisesti katkerasta ihmisestä (joihin välit rikoin, koska olisin kuollut heidän seurassaan) jotka vain päättivät tuhota heikomman (pelkkää pahuutta). Pitävät prinsessana, vaikka itsesuojeluna annoin pakit ja katkaisin välit. Harhaisesti luulevat minun olevan tälläinen "prinsessa" eli nirso ja että saan miehiä. Häpäisivät ja lähettivät vihajuttuja ystävilleni ja työpaikoilleni minusta, vaikka oikeasti olen hyvin yksinäinen ja onneton, ilman perhettä ja miestä, terveys on heikko, syön useita lääkkeitä. Mutta nämähän ei näy ulospäin eikä cvssä. Huolin kaikenlaisia miehiä jos ovat kunnollisia ja kysyisivät.

        Teidänlaiset "prinsessa" panettelijat juuri syrjäytitte minut yhteiskunnasta ja facebookista kadehtimalla ja vihaamalla ihmistä, joka on kaikista heikoin ja joka ei todellakaan ole sitä mitä teidän päässä mielikuva on. Toivon tosiaan, että joku päivä teille käy sama kuin minulle on käynyt eli syrjäydytte ja sairastutte sosiaalisiin pelkoihin. Jos kaikki kukat saavat kukkia (olette muka suvaisevaisia), miksi otitte minut heikoimman silmätikuksi vaikka olen koko elämän kärsinyt. Jos löydän voimia, kunnianloukkaussyyte kuuluisi vähintään teille sekä maineen pilaus ihan täysin kokonaan. Kaikki asianne julki kaikille ja kaikille tietoon mitä olette tehneet.

        Kaikille sinkuille, yksinäisille, "prinsessoille" tsemppiä. Ei tällaista vihaa ja katkeruutta mitä aloittajalla, ansaitse kukaan. Se tuhoa muiden elämiä omalla narsistisuudellaan.


      • sfösghjgögöa
        prinsessasairas kirjoitti:

        Minulla on amk koulutus ja keskivertoäly ja olen ollut keskivertotöissä eli olin tarkoittamasi prinsessa (ja tämä viha "prinsessoja" kohtaan syrjäytti minut ja pilasi elämäni). Minulla oli kiusaajaporukka johtuen muutamasta narsistisesti katkerasta ihmisestä (joihin välit rikoin, koska olisin kuollut heidän seurassaan) jotka vain päättivät tuhota heikomman (pelkkää pahuutta). Pitävät prinsessana, vaikka itsesuojeluna annoin pakit ja katkaisin välit. Harhaisesti luulevat minun olevan tälläinen "prinsessa" eli nirso ja että saan miehiä. Häpäisivät ja lähettivät vihajuttuja ystävilleni ja työpaikoilleni minusta, vaikka oikeasti olen hyvin yksinäinen ja onneton, ilman perhettä ja miestä, terveys on heikko, syön useita lääkkeitä. Mutta nämähän ei näy ulospäin eikä cvssä. Huolin kaikenlaisia miehiä jos ovat kunnollisia ja kysyisivät.

        Teidänlaiset "prinsessa" panettelijat juuri syrjäytitte minut yhteiskunnasta ja facebookista kadehtimalla ja vihaamalla ihmistä, joka on kaikista heikoin ja joka ei todellakaan ole sitä mitä teidän päässä mielikuva on. Toivon tosiaan, että joku päivä teille käy sama kuin minulle on käynyt eli syrjäydytte ja sairastutte sosiaalisiin pelkoihin. Jos kaikki kukat saavat kukkia (olette muka suvaisevaisia), miksi otitte minut heikoimman silmätikuksi vaikka olen koko elämän kärsinyt. Jos löydän voimia, kunnianloukkaussyyte kuuluisi vähintään teille sekä maineen pilaus ihan täysin kokonaan. Kaikki asianne julki kaikille ja kaikille tietoon mitä olette tehneet.

        Kaikille sinkuille, yksinäisille, "prinsessoille" tsemppiä. Ei tällaista vihaa ja katkeruutta mitä aloittajalla, ansaitse kukaan. Se tuhoa muiden elämiä omalla narsistisuudellaan.

        Miten sun henkinen epätasapainosi ja siitä johtuvat ongelmasi olisivat muiden vika?

        Sä et varsinaisesti edes kuulu avauksessa mainittuun kohderyhmään koska ongelmasi ovat niin syvällä ettet pääse mukaan edes ensimmäiselle kierrokselle.


      • prinsessavaan

        Tottakai henkinen tasapaino on toisten vika, jos kiusataan ja puututaan yksityiselämään.

        Henkinen epätasapaino taitaa olla päälaellaan aloittajalla, joka haluaa toiselle pahaa ja on saanut pakkomielteeksi "prinsessan"... ;)


      • prinsessavaaan

        Tarkoitin henkinen epätasapaino on toisten vika, jos se on johtunut muiden kiusaamisesta ja sosiaalisesta pelaamisesta ja agressiivisuudesta.

        Edelleenkin aloittaja on hyvin narsistinen.


      • logiikkahoi
        prinsessavaaan kirjoitti:

        Tarkoitin henkinen epätasapaino on toisten vika, jos se on johtunut muiden kiusaamisesta ja sosiaalisesta pelaamisesta ja agressiivisuudesta.

        Edelleenkin aloittaja on hyvin narsistinen.

        Miten aloittaja on narsistinen jos hän ei valitse kumppanikseen latvavikaista naista?


      • rinsessavaan

        Narsistinen, koska toivoo hänelle pahaa ja haukkuu julkisesti. Oletko koskaan kuullut empatiasta. Miksi ei anna "latvavikaisten" naisten olla, vaan haukkuu ja vihaa häntä. Oletko kuullut empatian lisäksi myös kiusaamisesta.

        Haukkuja, kiusaaja on narsisti. Jos aloittaja ei haukkuisi häntä täällä ja muualla, ei olisikaan narsistinen jos ei halua hänen mukaansa "latvavikaista". Jokaisella on oikeus valita itse kumppaninsa.

        Tämä on minusta ja suomen lain mukaan kovinkin loogista.


      • zdddddddddddddddddddddd

        Hihna luistaa? Ei aloittaja hauku ketään henkilöä, hän kirjoittaa niistä lukemattomista naisista joilla on toiveet ja mahdollisuudet jyrkässä ristiriidassa. Umpisolmussa.


      • rinsessavaan kirjoitti:

        Narsistinen, koska toivoo hänelle pahaa ja haukkuu julkisesti. Oletko koskaan kuullut empatiasta. Miksi ei anna "latvavikaisten" naisten olla, vaan haukkuu ja vihaa häntä. Oletko kuullut empatian lisäksi myös kiusaamisesta.

        Haukkuja, kiusaaja on narsisti. Jos aloittaja ei haukkuisi häntä täällä ja muualla, ei olisikaan narsistinen jos ei halua hänen mukaansa "latvavikaista". Jokaisella on oikeus valita itse kumppaninsa.

        Tämä on minusta ja suomen lain mukaan kovinkin loogista.

        Palsta ei ole sinulle tällä hetkellä se paras paikka.. jos/kun on psyyke liian maassa ja sen seurauksena "puolustus" alhaalla, niin voi mennä asiat liiaksi ihon alle ja pahentaa olotilaa pahastikin..

        Mainitsit vielä olevasi herkkä ja se on jo yksinään sellainen riski tekijä, joka riittäisi siihen, että jos/kun palsta ja palstan touhut ole vielä tuttuja, niin asiat voivat olla täällä enemmän tai vähemmän liian rankkoja monesti.. saati sitten kun psyyke on alhaalla..

        Ihan omasta kokemuksesta puhun ja sen tien ainakin osittain itsekin kävin läpi..

        Palstan alku kokemukseen vaikuttaa myös se, että sattuuko palstalla olemaan paikalla yhtään EmppisSymppisHerkkis "SuojelusEnkeliä" ja Opasta suojelemaan palstan pahimmilta karikoilta ja outouksilta..

        Hieman huonolta näyttää tällä hetkellä "EnkeliOppaiden" määrä palstalla.. näin pikaisesti arvioituna.. :(

        Muista olla päästämättä palstan juttuja liiaksi ihon alle ja välttele niitä kommentteja/ketjuja joista tulee liian huono fiilis.. ja muista kuunnella itseäsi ja palstaile vain kun se tuntuu hyvälle omien voimavarojen mukaan.. Jeps, tiedän välillä helpommin sanottu kuin tehty, mutta oli pakko kuitenkin sanoa.. =)


      • palstaonkaikille

        Yleensä naiset tunnistavat miehissä vaativuuden, eivätkä huoli. Olisiko aloittaja itse liian vaativa. Taitaa olla.

        Mikään ei ole kauheampaa kuin "kilpailu toisiaan vastaan" parisuhde.


      • niinettä
        zdddddddddddddddddddddd kirjoitti:

        Hihna luistaa? Ei aloittaja hauku ketään henkilöä, hän kirjoittaa niistä lukemattomista naisista joilla on toiveet ja mahdollisuudet jyrkässä ristiriidassa. Umpisolmussa.

        Eli nainen umpisolmussa eli on omia ongelmia. Ja aloittaja toivoo vielä hänelle kurjaa elämää, ja itse varmaan nautiskelee perheensä kanssa. Onko oikein toivoa hänelle kurjaa elämää, moraalisesti? Minusta ei todellakaan........


    • tähtityttönainen

      Olen 37v, ja vielä tän vuoden puolella menossa naimisiin ihanan pitkätukkarokkarin kanssa <3 En ole tehnyt lapsia, koska en niitä halua ja kissat ovat paljon sopivampia meille. Soitamme molemmat kitaraa, pelaamme konsolipelejä ja katsomme kauhu/scifileffoja.

      Ulkonäön voit arvioida alastonsuomesta, nimerkki "leenuliinu". Se on meidän yhteinen harrastus myös. Mieheni on innokas kuvaaja. :D

      • rinsessavaan

        onnea sinulle :)


    • Yöäääk

      Mitä helewatan väliä sillä on onko näkyvä vai näkymätön mieähille.

      • rinsessavaan

        haluaisin olla lopun elämää näkymätön kaikille.


    • Fewfkmsdkdfsmksdf

      Minä katsoisin että tuollainen nainen olisi - jos hänellä on ura ja säästöjä - hyvä prospekti nimenomaan taloudellisesti. Hankala virittää systeemi, mutta onnistuessaan liki pohjaton rahasampo.

      Miksi väärien henkkareiden hankkiminen on niin hankalaa?

    • 10p9

      Minkä maan prinsessasta tässä nyt on kyse? Tanskan, Norjan, Belgian, Iso-Britannian...? En ole kärryillä kuninkaallisista yhtään.

    • Hohhoijaa... Palstan sana on yleistys.

      Yleistä kaikki. Jos olet tavannut yhden ikävän ihmisen, kaikki on niitä. Jos olet saanut yhdet pakit, tulet saamaan niitä aina. Turha tutustuakaan muihin. Ja naiset arvo mitataan iässä. Mitä näitä vielä on...

      Terveisin
      Herneet nenässä

      • Tekniikkajajärjestys

        Mjaa

        Ainoastaan nainen määrittelee naisen arvon. Loput ovat jyviä.

        😬


      • Tekniikkahihitys
        Tekniikkajajärjestys kirjoitti:

        Mjaa

        Ainoastaan nainen määrittelee naisen arvon. Loput ovat jyviä.

        😬

        Vähän kuin poppareita.

        😬


      • Tekniikkaduud
        Tekniikkahihitys kirjoitti:

        Vähän kuin poppareita.

        😬

        Itse olen aina ihmetellyt sitä mitä mies hakuaa sanoa miehelle hameessa.

        Tilanne päällä.

        😬


      • Tekniikkaduud kirjoitti:

        Itse olen aina ihmetellyt sitä mitä mies hakuaa sanoa miehelle hameessa.

        Tilanne päällä.

        😬

        Mitä tarkoitat?


      • Tekniikkahomo
        Tekniikkaduud kirjoitti:

        Itse olen aina ihmetellyt sitä mitä mies hakuaa sanoa miehelle hameessa.

        Tilanne päällä.

        😬

        Esmes jos mä haluaisin sanoa "boksereissa" jotain "boksreille", niin olisiko se palstahomoutta?

        😬


      • Tekniikkatuttu
        Tekniikkahomo kirjoitti:

        Esmes jos mä haluaisin sanoa "boksereissa" jotain "boksreille", niin olisiko se palstahomoutta?

        😬

        En tiedä. Liian vaikeaa mulle.

        😬


      • Tekniikkajippo
        Tekniikkatuttu kirjoitti:

        En tiedä. Liian vaikeaa mulle.

        😬

        Palstan pirkkoja vaivaa tuollainen "ylemmyys" ja sen kautta naitu "oikeamielisyys". Ja jos tällaiseen ei ole mahkuja, niin sitten revitellään reva esiin.

        Tosi uutta.

        😬


      • Tekniikkaleikkuri
        Tekniikkajippo kirjoitti:

        Palstan pirkkoja vaivaa tuollainen "ylemmyys" ja sen kautta naitu "oikeamielisyys". Ja jos tällaiseen ei ole mahkuja, niin sitten revitellään reva esiin.

        Tosi uutta.

        😬

        Spede.

        Absolutemente

        😬


      • Tekniikkanukahdin
        Tekniikkaleikkuri kirjoitti:

        Spede.

        Absolutemente

        😬

        Next case

        (Hohhoijaa)

        😬


    • hyvinmenmeeee

      Kuten tälläkin palstalla nähdään, niin ne miehet vaan "ottaa" haluamiaan naisia. Mikäs sen helpompaa.

    • Pillujen-asiantuntija

      Mies on hullu jos haluaa nelikymppisen naisen lapsen vara isäksi. Mutta pillun takia mies tekee mitä vaan ja suostuu aisuriksi säännöllisen seksin takia. Rahaa se vaanon kun mies makselee lapsen jalis harrastuksia, nainen pitää miehen onnellisena antamalla pillua ja näin mies maksaa mielellään siitä ilosta.

    • 37naikkonen

      Minä olen varmaan juurikin tuo 37 vuotias prinsessa sinkku. Jostakin syystä herätän joissakin juurikin tuon kaltaista vihaa.

      Hei totuus on kuitenkin se, että elämässäni on tapahtunut asioita jotka vetävät mieltäni alas. Siksi saatan vaikuttaa ylpeältä. Totuus on kuitenkin se, että koitan pitää itseni vaan kasassa pahan oloni takia.
      Itsemurha on hyvin lähellä, joten don't worry, pääset kohta ainakin yhdestä 37 vuotiaasta "prinsessasta" eroon :)!

      • kokemusperäistä

        Ei se ole vihaa.

        Kyseessä on kokemusperäinen havainto siitä että aika monella lapsettomalla 35 sinkkunaisella vaan padassa hihna luistaa niin pahasti että parempi antaa "prinsessan" pitää statuksensa ja siirtyä tuoreemmille keitaille.


    • Trololololoollollo

      Joo, ei vois kyllä vähempää kiinnostaa, jos olen jollekin ätmille näkymätön, voi kyynel! Oliskin niin, mutta ei kun ei, täällä ne ätmit meistä kurppaprinsessoista päivästä toiseen vaahtoaa, vaikka haluttaisiin olla heille näkymättömiä!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe