yritin tappaa itseni

tossun

moi olen 15v poika ja en tiedä kelle juttelisin joten kokeilin tätä keinoa,yritin noin 2h sitten tappaa itseni viiltämällä ranteet auki ,kun verta alkoi tulvimaan ja ajatuksia alko virtaamaan päässäni ,tulin toisiin aatoksiin,ja nyt tuntuu että voisin viedä sen loppuun asti...mutta en halua perheelleni sitä...mistä voin hakea apua anonyymisti*****? kiitos. :)

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auroraboo

      Käy koulusi terveydenhoitajalla. Hänellä on vaitiolovelvollisuus. Niin ja jos sulla on kunnolliset vanhemmat kerro niille. Miksi haluat itsesi tappaa?

      • en halua puhua niistä mutta liian painavat syyt


      • kdkfjfj

        se on vaitiolovelvollinen vaan, jos ei oo haittaa itsellesi eikä muille, ja keskustelun aloittaja vahingoitti itseään eli karu totuus on se, et se joutuis soittaan vanhemmille.


    • Tsemitsulle

      Soitahan sitten ambulanssi ja sano että näin pääs käymää. Jos meni jänteitä niin kirurgit korjaa. Mulla kesti leikkaus 3h. Terveisin jo 16 vuotta elämän jatkoajalla. Ihan siistii elämää ollu kuitenkin.
      ;>

    • Hei

      Kiitos että jaksoit kirjoittaa tänne palstalle! Tarvitset pikaisesti apua, rakas nuori. PIKAISESTI. Ole yhteydessä kouluterkkariin tai kuraattoriin. Puhumalla asiat alkavat selvitä eikä tarvitse ajatella noin äärimmäisiä ratkaisuja. Voit myös olla yhteydessä oman seurakuntasi työntekijöihin, pappeihin tai nuoriso-ohjuksiin. Myös kriisipuhelimiin voi soittaa nimettömänä. Käy myös www.mielenterveystalo.fi -sivustolla.

      Elämäsi on ainutlaatuinen ja sinua ei ole toista! Vaikka asiat nyt tuntuisivat mahdottomilta sietää, elämäsi muuttuu parempaan suuntaan. Usko siihen , vaikka nyt tuntuisi tosi kurjalta. Olen ansainnut hyvän elämän, iloa ja uskoa tulevaisuuteen.

      Lämmöllä tsempaten,
      pappi Elisabet

      • gyvcrygddgxs

        Kirkko on osavastuussa maailman tilasta. Se hukkaa valtavia voimavaroja ylläpitääkseen mielikuvitushahmojen palvontaa ja kuluttaa suunnattomasti varoja pitääkseen yllä rakennuksia joihin voivat samanhenkiset mielikuvitushahmoihin uskovat kokoontua vahvistamaan toisilleen kuka uskoo vahvimmin vanhoihin leirinuotiotarinoihin.


      • korkkitaivaaseen
        gyvcrygddgxs kirjoitti:

        Kirkko on osavastuussa maailman tilasta. Se hukkaa valtavia voimavaroja ylläpitääkseen mielikuvitushahmojen palvontaa ja kuluttaa suunnattomasti varoja pitääkseen yllä rakennuksia joihin voivat samanhenkiset mielikuvitushahmoihin uskovat kokoontua vahvistamaan toisilleen kuka uskoo vahvimmin vanhoihin leirinuotiotarinoihin.

        Kirkko on pahin este Jeesuksen oikealle tulemiselle, kun sulkee pääsyn taivasten valtakuntaan, ei päästä sinne haluavia sinne eikä itsekään mene sinne. En puhu siis nyt sosiaali ja avustus ym. lähetystyöstä jota kirkko tekee, vaan siitä oikeasta Jeesuksen sanomasta.


    • Feeniksin_kyynel

      Aloittaja, haluat siis anonyymia apua?
      Täältä löytyy erilaisia palveluja joissa voi esiityä anonyymisti:
      https://www.tukinet.net/

      Ymmärrän, että kasvotusten on vaikeaa mennä puhumaan kenen tahansa kanssa. Mutta kun pääsee ensin anonyymisti avaamaan kokemuksiaan ja saa tukea, on helpompi lähestyä seuraavaa avunlähdettä.

    • joiäkkäämpi

      Ja ehdottomasti sinun pitää puhua syistä, jotka johtivat tuohon kuolemayritykseen. Ei kannata hävetä, ihmisiä olemme kaikki.

      • vanhempani ovat eronneet kauan aikaa sitten mutta paljastui että isällä on syöpä jota ei voi parantaa ja sitten sain sitten kuulla,että iskä oli seksuaalisesti hyväksikäyttänyt meitä moneen kertaan 3-5 vuotiaaseen asti ja mua kiusataan koulussa joka päivä(kestänyt 9v) ja mul on vakava unihäiriö ,ja on vielä muutamia syitä joita en jaksa kertoa...


      • tossun kirjoitti:

        vanhempani ovat eronneet kauan aikaa sitten mutta paljastui että isällä on syöpä jota ei voi parantaa ja sitten sain sitten kuulla,että iskä oli seksuaalisesti hyväksikäyttänyt meitä moneen kertaan 3-5 vuotiaaseen asti ja mua kiusataan koulussa joka päivä(kestänyt 9v) ja mul on vakava unihäiriö ,ja on vielä muutamia syitä joita en jaksa kertoa...

        siinä noi päällimmäiset kun halusit kuulla


      • kaikkeakokenut
        tossun kirjoitti:

        vanhempani ovat eronneet kauan aikaa sitten mutta paljastui että isällä on syöpä jota ei voi parantaa ja sitten sain sitten kuulla,että iskä oli seksuaalisesti hyväksikäyttänyt meitä moneen kertaan 3-5 vuotiaaseen asti ja mua kiusataan koulussa joka päivä(kestänyt 9v) ja mul on vakava unihäiriö ,ja on vielä muutamia syitä joita en jaksa kertoa...

        Hyvä että jaksoit kertoa ja aika rankaa olet kokenut. Keneltä sait tietää tuon kaltoinkohtelun lapsena? En kyllä epäile kertomaasi. Tarkoitan vain, että voisit tämän henkilön kanssa viedä asiaa eteenpäin.
        Sinulla on varmaan hyvin ristiriitaiset tunteet isääsi kohtaan. Koulukiusaamiseen pitää myös puuttua.
        Kun sinulla on ollut noin vaikeaa ja pitkään, niin tarvitset ihan asiantuntijan apua. Vaikka ahdistus ja epätoivo on päällä niin sinä voit saada vielä uuden elämän. Ihan hirveää että viattomat lapset joutuvat kokemaan tuollaista.
        Älä välitä noista trollaajista ja paskan jauhajista pennuista. Täällä on kyllä ihmisiä, jotka haluavat tosissaan auttaa ja ymmärtää.
        Kun jaksat kirjoittele lisää.


      • Valitse.Toinen

        En trollaa vaan puhun totta häviäjien kohtalo on joko itsemurha tai laitoksissa kituminen valitse toinen.


      • Luuserien.luuseri

        Ymmärtäisin viellä jotenkin jos olisit nainen mutta häpeällisempää asiaa en tiedä kun mies epäonnistuu itsemurhan teossa.


    • äläootyperä

      Jos sulla on ystävä,puhu sille,sitä varten on ystävät. Oman kokemuksen mukaan tytöt on yleensä paljon suvaitsevampia ku pojat,sun täytyy ehdottomasti saada puhua asiat läpi,paraneminen on helpompaa jos on joku luotettava jolle pystyy puhumaan asiasta ku asiasta. terveydenhoitaja ei aina osaa auttaa vaikka se haluaisikin ja sen takia mä suosittelen että mielummin joku ystävä isolla Y:llä joka pitää asiat ominaan eikä puhu eteenpäin.

      Maailmalla on paljon samankokeneita jotka on päässy yli asioista,se vaatii oikeesti että pääset puhumaan jollekki johon luotat. Jos ei ole ketään niin puhu sisarelles. Ihmiset on joskus vitun sairaita,ei se ole sun vikas. Itsemurha on vihoviimenen keino tappaa paska mutta ymmärrä hyvä ihminen mitä sä aiheutat sun läheisilles jos meet vetää itteltäs nirrin irti.

    • katsojan.mielipide

      LUUSERI LUUSERI TAPA ITSES PASKA!

      • menehelvettiinsiitä

        Miksi kirjoitat tänne tuollaista paskaa? Oletko täysin vajaa? Sekin "täydellisyys" näköjään on mahdollista.


    • Elinaaaaaa1

      Hei, mä olen ajatellut paljon itseni tappamista myös. Siinä vaiheessa ei oikein pysty ajattelemaan "mitä tää tekis mun läheisilleni". Ei mulla ole paljon läheisiä ja tuntuu ettei heitä kiinnosta. Osalle tuntisin ihan vahingoniloa, siitäs saitte mua ei enää ole.

      Tänne palstalle tulee paljon paskaviestejä ja huonoja neuvoja kuten huomaat. Jos et ole vielä kokeillut hakea apua, sitä kannattaa ainakin kokeilla. Jos ei toimi mieti sitten uudestaan.

    • hyvääonnea1111111111111

      Selviä nyt, kaikilla on joskus jonkinlaista kipua. Hyvää onnea matkaan, ja ei oo huonoin ajatus nyt mennä puhumaan jollekin ihmiselle, vaikka luotettavalle perheenjäsenelle tai ammattilaiselle.

    • hautaan-siitä

      Koita tappaa itsesi uudestaan hintti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe