Hölmöläisiä!

Näyttää olevan tälläkin palstalla vallan muita kuin karavaanareita. Karavaanareita ei tippaakaan kiinnosta jonkun pököpään Reino. Menkää jollekin muulle palstalle muutamaksi vuodeksi se pilaamaan, tämän palstan on saatava teistä toipumisloma.

Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys palsta voisi sopia teille mainiosti sillä epäilen Reinon ja teidän monen muunkin mielenterveyden olevan jos ei mennyttä kalua niin vaarassa kuitenkin noista älynväläyksienne laadusta päätellen.

Viekää rumatikkinne mukananne sillä Truman varusteet ovat tänään käyttökelpoisia ainakin -30C ulkolämpötilaan asti, se on faktaa jonka olen testannut.

35

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti

      Vaikka ei uskoisi, niin kyllä tuo "rumatikkihörhö" (http://urly.fi/bKz) on SFC:n jäsen. Tai ainakin se on ollut jäsenenä, nykytilanteesta ei ole täyttä varmuutta!

    • Valitettavasti

      Reino, puolisoni on vaan jäänyt mieleeni, tulee kirjoiteltua. Rumatikki on hyvä laite ,Työeläkeläinen testannut Toijalassa, ulkona -36C ja kova pohjatuuli, Hymmermopiilissa kopissa jo pikkaisen plussanpuolla lämmintä.T. Palstavahtijoksu.

    • Syksynmällä

      Reino on ja kyllä Rumatikillä syyskylmillä pärjää, sen tietää Jokinenkin.

    • Joksutaas

      Varmasti olen , olen Kuopion kuuluisin homo Jokista höpöttävä Joksu

      • Tottapakiset

        Pitää paikkansa, sinähän olet se kuuluisa homo-Joksu niin Kuopiossa kuin muuallakin Suomessa, Jokinen!


    • Keskuslämpö

      Rumatikkiä tuossa kyllä suotta kehutaan, että vielä syyskylmillä, jos tasalämpöä ilman puhallusta haluaa pitää olla keskuslämpö.

    • JokistahöpöttäjäJoksu

      Minulla ei koskaan ollut probleemaa Rumatikin kanssa suvella, talvella en käytä rumatikkiä , enkä koskaan naista
      Olen Kuopion kuuluisin homo ja tankotanssija

    • Totuttelua

      Kyllä syksyllä jotenkii, kun pistää puhalluksen kolmoselle Rumatikissä, eli suurimmalle, ilmaa tulee aika viuhinalla. äänekäs se silloin on tuo Rumatikki, mutta siihen tottuu.

      • Hohoijaa

        Jopas sinä taas olet ihan sekaisin, Jokinen!


    • JokistahöpöttäjäJoksu

      Minulla ei koskaan ollut probleemaa Rumatikin kanssa suvella, talvella en käytä rumatikkiä , enkä koskaan naista
      Olen Kuopion kuuluisin homo ja tankotanssija

    • Tavanomaista

      Heti aamusta on Jokisen Reinoreppanan pönttö taas sekaisin, mutta sehän ei sinänsä ole mikään uusi uutinen!

    • Reinollaontaitohallussa

      Jokinen kun on itse lähes Suomen Kielenprofesori ,niinse hetihuomaa kaikki itsellänsesä oudot sanat ja niitäsesitten toistelee kuin papu-kaia !!!

      • Ohjereinolle

        Jokisen Reinon kannattaisikin ensin tarkistaa sanojen merkitys vaikkapa tuolta http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/621, ja sitten kun on saanut selville mitä mikäkin sana tarkoittaa, niin olla julkituomatta täällä omaa tyhmyyttään!


      • Johtopäätelmä

        Turha sitä on neuvoa, ei se kuitenkaan mitään tajua!


    • Johtopäätelmä

      Reinottaa niin pirusti, tunkin sormeni persireikään. T. Palstavahtijoksu.

      • Kokeile_edes

        Saisitko pääsikin tunkittua persereikääsi, Jokinen?


    • Puhallellaan

      Se on Reino on se Rumatikillä tai ilman , mutta ilmalla suvikelillä. Jokinen on.

    • Rauhamaassa

      Löytyy tuosta Reino "Joksu" Jokisesta jotain hyvääkin sanottavaa!

      Jos nyt ei mitään muuta, niin ainakin se ettei Jokisesta ole öiseen aikaan ollut täällä enemmälti häiriötä. Reinohan väsähtää päivän ponnistelujensa uuvuttamana viimeistään iltayhdeksältä, ja heräilee hoitamaan vaativaa palstaidiootin tehtäväänsä yleensä vasta aamukuuden jälkeen!

    • Oletkoeksyksissä

      Soitinpa Reinolleni täältä Kuopiosta, ennenkuin uuvahdan. Juteltiin Rumatikistä.T. Palstavahtijoksu.

    • täytyykinpäJoksu

      täytyykinpä taas mennä Reinoani kaipaamaan peitonalle

      • Menevaan

        Toivottavasti viihdyt siellä peitonalla, Jokinen!


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe