26. päivä ja pieni lipsahdus

asdfh32

26 raitista päivää takana ja lipsahdin pulloon.

Ennen kuin 1.hoitsu vahingoniloisena korkkaa samppanjat, selostan pidemmälle. Viinin maku oli huono, känni jotenkin epämukava... aamulla pikkukrapulassa ihmettelin että mitä hauskaa ja kivaa tässä sitten oli.

Taidanpa jatkaa projektia, toistaiseksi ja päiviä laskematta.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Who.Cares

      Hintti joi homoviiniä ja alkaa jankutuksensa uudestaan päivästä 1.

    • 1...hoitsu

      Asdfh32 kaltaisen suoli24 palstalle postaavan raittiusyrittäjän asenne ja ongelman käsittely on nyrjähtänyt, kuten voi olettaakin, kun kyseessä narsistisen persoonallisuushäiriön omaava hurskastelija.
      Tämä raittiusyrittäjä saarnaa sosiaalitukien, tasa-arvon ja välittämisen puolesta eikä pysty huolehtimaan itsestään ja lähimmäisistään.
      Tällaisten itsekkäiden sontaseppojen takia Suomessa on kaltoin kohdeltuja vaimoja ja lasisia lapsuuksia, mutta sosiaalihuollosta ryyppyrahaa mankuva sontaseppo näkee yritykset tukkia viinaan menevät rahahanat natsismina.
      Eilen tvssä esitetty dokumentti näytti millaisessa maailmassa sontaseppo elää.
      Kuten asdfh32 sen sanoisi:
      Maksa Sinä, Minä juon
      Minä sonnin, siivoa sinä
      Minä lyön vaimo, jos et anna ruokarahojasi, jotta voin ryypätä. Vaimo sinä olet natsi ja itsekäs ihminen , koska haluat kaiken rahan itsellesi , vaikka minulla on krapula.
      Tämä on sinun ongelmasi.
      Olet huomionkipeä narsisti, etkä raitistu kuin haudassa tai nöyrtymällä.
      En tunne Myllyhoitoa, mutta kaltaisillesi Myllyhoito olisi paikallaan.
      Sinulle kuitenkin halvemman Myllishoidon voisin järjestää.

      • Ymmärtääkseni sinä tässä olet natsi, ja jonkun täytyy joskus kertoa totuus myös tohtorille, joka ei ole koskaan tottunut ottamaan vastaan mitään neuvoja, antamaan vain niitä. On surullista että korkean koulutuksesi takia olet kyvytön ymmärtämään omaa tilaasi. Yhteiskunta arvostaa sinua, olet menestynyt ja niin edelleen. Mutta se on juuri esteenä itsesi näkemiselle.

        Kirjoitustavastasi ja kyvyttömyydestäsi hyväksyä kirjoituksistani yhtään mitään muuta kuin omaa maailmankuvaasi tukevia osia tulee mieleen Stalinin näytösoikeudenkäynnit. En saa puolustautua valheitasi vastaan, mutta vaikeneminenkin koetaan hljaiseksi hyväksymiseksi. Jos joskus hassuttelen tai kirjoitan tahallani sekoja, koet sen todisteeksi, kun taas jos kerron sinulle tositarinoita elämästäni johon olen suhteellisen tyytyväinen, riennät heti mitätöimään kaikki valheeksi. Systemaattisesti. Se on natsin tapa käyttäytyä.

        Vaihtamalla sanan "Sontaseppo" tilalle "fasisti", tulee mieleen Varlam Shalamovin tai Aleksander Solzenitsynin teokset. Okei, perutaan tuo natsijuttu. Stalinismi tulee mieleeni enemmän.

        Natsismilla tai stalinismilla en tarkoita poliittista suuntausta, että ihailisit Hitleriä tai vastaavaa. Kysymyksessä on vain säälimätön ja itsensä oikeuttava mielentila, joka natseille tai stalinisteille, ja myös siis sinulle, on ominaista.

        Eivät lääkärit tai hoitajat tai ihmiset, jotka ovat sitä mieltä että sontaseppojen sosiaalitukia tulisi rajoittaa, keskimäärin ole natseja.

        Myöskään vaimoni ei ole natsi. Ja ihan hyvin hänellä rahaa tuntuu riittävän.

        Olen vain natseja vastaan. En järkevää sairaanhoitohenkilökuntaa vastaan.


      • Uskottavuutesi.on.nolla
        asdfh32 kirjoitti:

        Ymmärtääkseni sinä tässä olet natsi, ja jonkun täytyy joskus kertoa totuus myös tohtorille, joka ei ole koskaan tottunut ottamaan vastaan mitään neuvoja, antamaan vain niitä. On surullista että korkean koulutuksesi takia olet kyvytön ymmärtämään omaa tilaasi. Yhteiskunta arvostaa sinua, olet menestynyt ja niin edelleen. Mutta se on juuri esteenä itsesi näkemiselle.

        Kirjoitustavastasi ja kyvyttömyydestäsi hyväksyä kirjoituksistani yhtään mitään muuta kuin omaa maailmankuvaasi tukevia osia tulee mieleen Stalinin näytösoikeudenkäynnit. En saa puolustautua valheitasi vastaan, mutta vaikeneminenkin koetaan hljaiseksi hyväksymiseksi. Jos joskus hassuttelen tai kirjoitan tahallani sekoja, koet sen todisteeksi, kun taas jos kerron sinulle tositarinoita elämästäni johon olen suhteellisen tyytyväinen, riennät heti mitätöimään kaikki valheeksi. Systemaattisesti. Se on natsin tapa käyttäytyä.

        Vaihtamalla sanan "Sontaseppo" tilalle "fasisti", tulee mieleen Varlam Shalamovin tai Aleksander Solzenitsynin teokset. Okei, perutaan tuo natsijuttu. Stalinismi tulee mieleeni enemmän.

        Natsismilla tai stalinismilla en tarkoita poliittista suuntausta, että ihailisit Hitleriä tai vastaavaa. Kysymyksessä on vain säälimätön ja itsensä oikeuttava mielentila, joka natseille tai stalinisteille, ja myös siis sinulle, on ominaista.

        Eivät lääkärit tai hoitajat tai ihmiset, jotka ovat sitä mieltä että sontaseppojen sosiaalitukia tulisi rajoittaa, keskimäärin ole natseja.

        Myöskään vaimoni ei ole natsi. Ja ihan hyvin hänellä rahaa tuntuu riittävän.

        Olen vain natseja vastaan. En järkevää sairaanhoitohenkilökuntaa vastaan.

        Myönsit aiemmin olevasi valehtelija ja kehuskelit kusettavasi ihmisiä. Miksi oletat, että kukaan uskoisi mitään lässytyksiäsi sen jälkeen?


      • Uskottavuutesi.on.nolla kirjoitti:

        Myönsit aiemmin olevasi valehtelija ja kehuskelit kusettavasi ihmisiä. Miksi oletat, että kukaan uskoisi mitään lässytyksiäsi sen jälkeen?

        Jos myönsin olevani valehtelija, enkö silloinkin valehdellut kun myönsin olevani valehtelija eli itse asiassa puhuin totta?


      • Stackars_asdfh32
        asdfh32 kirjoitti:

        Ymmärtääkseni sinä tässä olet natsi, ja jonkun täytyy joskus kertoa totuus myös tohtorille, joka ei ole koskaan tottunut ottamaan vastaan mitään neuvoja, antamaan vain niitä. On surullista että korkean koulutuksesi takia olet kyvytön ymmärtämään omaa tilaasi. Yhteiskunta arvostaa sinua, olet menestynyt ja niin edelleen. Mutta se on juuri esteenä itsesi näkemiselle.

        Kirjoitustavastasi ja kyvyttömyydestäsi hyväksyä kirjoituksistani yhtään mitään muuta kuin omaa maailmankuvaasi tukevia osia tulee mieleen Stalinin näytösoikeudenkäynnit. En saa puolustautua valheitasi vastaan, mutta vaikeneminenkin koetaan hljaiseksi hyväksymiseksi. Jos joskus hassuttelen tai kirjoitan tahallani sekoja, koet sen todisteeksi, kun taas jos kerron sinulle tositarinoita elämästäni johon olen suhteellisen tyytyväinen, riennät heti mitätöimään kaikki valheeksi. Systemaattisesti. Se on natsin tapa käyttäytyä.

        Vaihtamalla sanan "Sontaseppo" tilalle "fasisti", tulee mieleen Varlam Shalamovin tai Aleksander Solzenitsynin teokset. Okei, perutaan tuo natsijuttu. Stalinismi tulee mieleeni enemmän.

        Natsismilla tai stalinismilla en tarkoita poliittista suuntausta, että ihailisit Hitleriä tai vastaavaa. Kysymyksessä on vain säälimätön ja itsensä oikeuttava mielentila, joka natseille tai stalinisteille, ja myös siis sinulle, on ominaista.

        Eivät lääkärit tai hoitajat tai ihmiset, jotka ovat sitä mieltä että sontaseppojen sosiaalitukia tulisi rajoittaa, keskimäärin ole natseja.

        Myöskään vaimoni ei ole natsi. Ja ihan hyvin hänellä rahaa tuntuu riittävän.

        Olen vain natseja vastaan. En järkevää sairaanhoitohenkilökuntaa vastaan.

        Asdf koki valehtelijan karun kohtalon. Nyt hän nyyhkii elämän kovuutta ja epäoikeudenmukaisuutta.


      • Haukotus_
        asdfh32 kirjoitti:

        Jos myönsin olevani valehtelija, enkö silloinkin valehdellut kun myönsin olevani valehtelija eli itse asiassa puhuin totta?

        Tuokin lässytys todistaa sinut valehtelijaksi.


      • 1...hoitsu

        Hyvä asdfh32 , koska poistuin jo palstalta vertauskuvallisesti ja pian kokonaan oikeastikin, niin vastaan sinulle mitä oikeasti ajattelen. Minulla on erikoinen huumorintaju ja tuntuu, että olen joskus kohdannut 1.hoitsun kaltaisen tiukkapipon ja jotenkin tissutteleva lääkäri, josta piti tulla suntio,tuntuu tutulta...
        Kirjoitan räikeästi sontasepoista, potilaiden kohtelusta ja eriarvoisuudesta, koska valitettavasti viimeisten 25 vuoden aikana hyvinvointivaltio on rapautunut ja mt-potilaat,vanhukset ja päihdeongelmaiset jätetty miltei heitteille. Kohtelu on huonoa ja säästöt kohdistuvat aina heikompiosaisiin, jotka eivät voi puolustaa itseään. Yhteiskunnan arvo määräytyy sen mukaan miten se kohtelee heikompiaan. Valitettavasti tasa-arvoisuus terveyspalveluissa ja hoitotyössä on vain sanahelinää.
        Nykyään rahalla saa laadukkaan ja nopean terveydenhoidon yksityissektorilta. Välillä tuntuu, että työtön moniongelmainen ei saa samaa hoitoa kuin työssäkäyvä samasta vaivasta kärsivä.
        Tämän takia nykypäivän Suomessa kannattaa pitää terveydestään huolta.
        Mikäli koet alkoholin käytön ongelmaksi itsellesi ja elämällesi sinun kannattaa pyrkiä kohtuuteen, mutta jos toistuvasti ajaudut alkoholin takia ongelmiin, niin pidättäytyminen kokonaan on yksi ratkaisu.
        Karusti sanottuna juoppojen ongelmat ovat aiheutuneet ryyppäämisestä.
        Kaikki taustalla olleet ongelmat vain pahenevat ryyppäämällä eivätkä ratkea.
        Jos ette ryyppäisi eivät elämään kuuluvat normaalit vaikeudet ja ongelmat tuntuisi ylitsepääsemättömiltä.
        Kaikki ihmiset kohtaavat ongelmia, sairauksia, avioeroja, työttömyyttä ja lopulta kaikki kuolevat. Elämä on vaikeaa ja lopulta kuolet , mutta harvat ajattelevat ryyppäämisen korjaavan nämä ongelmat.
        Te luulette ratkovanne ongelmat ryyppäämisellä ja vielä muiden ihmisten olevan syynä ahdinkoonne ja ahdistukseen.
        Ainut ongelmanne elämässä on päihteet, kun lopetatte ne osaatte suhteuttaa ahdistuksen, vaikeudet ja ymmärrätte , että ne kuuluvat kaikkien elämään. Lisäksi lopettaa voi aivan yksin,ilman vertaistukea tai lääkkeitä tms. suuremmitta puheitta.


      • Spermainen_veriperse
        1...hoitsu kirjoitti:

        Hyvä asdfh32 , koska poistuin jo palstalta vertauskuvallisesti ja pian kokonaan oikeastikin, niin vastaan sinulle mitä oikeasti ajattelen. Minulla on erikoinen huumorintaju ja tuntuu, että olen joskus kohdannut 1.hoitsun kaltaisen tiukkapipon ja jotenkin tissutteleva lääkäri, josta piti tulla suntio,tuntuu tutulta...
        Kirjoitan räikeästi sontasepoista, potilaiden kohtelusta ja eriarvoisuudesta, koska valitettavasti viimeisten 25 vuoden aikana hyvinvointivaltio on rapautunut ja mt-potilaat,vanhukset ja päihdeongelmaiset jätetty miltei heitteille. Kohtelu on huonoa ja säästöt kohdistuvat aina heikompiosaisiin, jotka eivät voi puolustaa itseään. Yhteiskunnan arvo määräytyy sen mukaan miten se kohtelee heikompiaan. Valitettavasti tasa-arvoisuus terveyspalveluissa ja hoitotyössä on vain sanahelinää.
        Nykyään rahalla saa laadukkaan ja nopean terveydenhoidon yksityissektorilta. Välillä tuntuu, että työtön moniongelmainen ei saa samaa hoitoa kuin työssäkäyvä samasta vaivasta kärsivä.
        Tämän takia nykypäivän Suomessa kannattaa pitää terveydestään huolta.
        Mikäli koet alkoholin käytön ongelmaksi itsellesi ja elämällesi sinun kannattaa pyrkiä kohtuuteen, mutta jos toistuvasti ajaudut alkoholin takia ongelmiin, niin pidättäytyminen kokonaan on yksi ratkaisu.
        Karusti sanottuna juoppojen ongelmat ovat aiheutuneet ryyppäämisestä.
        Kaikki taustalla olleet ongelmat vain pahenevat ryyppäämällä eivätkä ratkea.
        Jos ette ryyppäisi eivät elämään kuuluvat normaalit vaikeudet ja ongelmat tuntuisi ylitsepääsemättömiltä.
        Kaikki ihmiset kohtaavat ongelmia, sairauksia, avioeroja, työttömyyttä ja lopulta kaikki kuolevat. Elämä on vaikeaa ja lopulta kuolet , mutta harvat ajattelevat ryyppäämisen korjaavan nämä ongelmat.
        Te luulette ratkovanne ongelmat ryyppäämisellä ja vielä muiden ihmisten olevan syynä ahdinkoonne ja ahdistukseen.
        Ainut ongelmanne elämässä on päihteet, kun lopetatte ne osaatte suhteuttaa ahdistuksen, vaikeudet ja ymmärrätte , että ne kuuluvat kaikkien elämään. Lisäksi lopettaa voi aivan yksin,ilman vertaistukea tai lääkkeitä tms. suuremmitta puheitta.

        Tuota on vaikea uskoa ainakaan tämän palstan perusteella, että ryyppäämisen pystyisi lopettamaan suuremmitta puheitta. Ainahan raitistelijat täällä lässyttävät, että ovat sen päivän juomatta ja seuraavana päivänä uuden kerran ja että ovat olleet niin ja niin monta päivää juomatta.

        Sama se minulle, mutta "suuremmitta puheitta" raitistelu ei näytä onnistuvan.


      • 1...hoitsu kirjoitti:

        Hyvä asdfh32 , koska poistuin jo palstalta vertauskuvallisesti ja pian kokonaan oikeastikin, niin vastaan sinulle mitä oikeasti ajattelen. Minulla on erikoinen huumorintaju ja tuntuu, että olen joskus kohdannut 1.hoitsun kaltaisen tiukkapipon ja jotenkin tissutteleva lääkäri, josta piti tulla suntio,tuntuu tutulta...
        Kirjoitan räikeästi sontasepoista, potilaiden kohtelusta ja eriarvoisuudesta, koska valitettavasti viimeisten 25 vuoden aikana hyvinvointivaltio on rapautunut ja mt-potilaat,vanhukset ja päihdeongelmaiset jätetty miltei heitteille. Kohtelu on huonoa ja säästöt kohdistuvat aina heikompiosaisiin, jotka eivät voi puolustaa itseään. Yhteiskunnan arvo määräytyy sen mukaan miten se kohtelee heikompiaan. Valitettavasti tasa-arvoisuus terveyspalveluissa ja hoitotyössä on vain sanahelinää.
        Nykyään rahalla saa laadukkaan ja nopean terveydenhoidon yksityissektorilta. Välillä tuntuu, että työtön moniongelmainen ei saa samaa hoitoa kuin työssäkäyvä samasta vaivasta kärsivä.
        Tämän takia nykypäivän Suomessa kannattaa pitää terveydestään huolta.
        Mikäli koet alkoholin käytön ongelmaksi itsellesi ja elämällesi sinun kannattaa pyrkiä kohtuuteen, mutta jos toistuvasti ajaudut alkoholin takia ongelmiin, niin pidättäytyminen kokonaan on yksi ratkaisu.
        Karusti sanottuna juoppojen ongelmat ovat aiheutuneet ryyppäämisestä.
        Kaikki taustalla olleet ongelmat vain pahenevat ryyppäämällä eivätkä ratkea.
        Jos ette ryyppäisi eivät elämään kuuluvat normaalit vaikeudet ja ongelmat tuntuisi ylitsepääsemättömiltä.
        Kaikki ihmiset kohtaavat ongelmia, sairauksia, avioeroja, työttömyyttä ja lopulta kaikki kuolevat. Elämä on vaikeaa ja lopulta kuolet , mutta harvat ajattelevat ryyppäämisen korjaavan nämä ongelmat.
        Te luulette ratkovanne ongelmat ryyppäämisellä ja vielä muiden ihmisten olevan syynä ahdinkoonne ja ahdistukseen.
        Ainut ongelmanne elämässä on päihteet, kun lopetatte ne osaatte suhteuttaa ahdistuksen, vaikeudet ja ymmärrätte , että ne kuuluvat kaikkien elämään. Lisäksi lopettaa voi aivan yksin,ilman vertaistukea tai lääkkeitä tms. suuremmitta puheitta.

        Vaikka olenkin jo ihan pihalla kuka on oikea henkilö ja ketkä trolleja, pidin kovasti äskeisestä tekstistä ja olen itse asiassa suureksi osaksi samaa mieltä.

        Minua ärsyttää kovasti eriarvoisuuden kasvu, ja jotkut jopa avoimesti liputtavat amerikkalaisen mallin puolesta. Ilmainen yliopisto, tasa-arvoinen terveydenhuolto ja säädyllinen elanto myös ns. matalan tason duunareille ovat hyvinvointiyhdistyksemme kulmakiviä, jotka halutaan purkaa.

        Sen verran 1hoitsu on oikeassa, että olen köyhästä perheestä, jolle työttömyys on myös tuttua (päihdeongelmat eivät). Siksi puolustan köyhiä ja vähäosaisia, vaikka olen itse noussut keskiluokkaan.


      • Hauka.ei.käyt
        asdfh32 kirjoitti:

        Vaikka olenkin jo ihan pihalla kuka on oikea henkilö ja ketkä trolleja, pidin kovasti äskeisestä tekstistä ja olen itse asiassa suureksi osaksi samaa mieltä.

        Minua ärsyttää kovasti eriarvoisuuden kasvu, ja jotkut jopa avoimesti liputtavat amerikkalaisen mallin puolesta. Ilmainen yliopisto, tasa-arvoinen terveydenhuolto ja säädyllinen elanto myös ns. matalan tason duunareille ovat hyvinvointiyhdistyksemme kulmakiviä, jotka halutaan purkaa.

        Sen verran 1hoitsu on oikeassa, että olen köyhästä perheestä, jolle työttömyys on myös tuttua (päihdeongelmat eivät). Siksi puolustan köyhiä ja vähäosaisia, vaikka olen itse noussut keskiluokkaan.

        Koska astut Moskovaan jatkavaan junaan ja saavut Kremliin Putlerin toyboyksi?


      • Hauka.ei.käyt kirjoitti:

        Koska astut Moskovaan jatkavaan junaan ja saavut Kremliin Putlerin toyboyksi?

        Venäjä on vielä syvemmältä kuin Amerikka. Tuo käsitteellinen kärjistys on kyllä aika hupaisa :D


    • Rynnäkköpenaali_

      Stemppiä projektiisi.

      • hiljainen.kostaja-

        jaa...tuota noin... Se sohva ei mahdu mun berberiin..eh.. Olisiko jotain pienempää tarjolla?

        Ja sohvani ei ole homoilusohva vaan eläinten kusema paskanen sohva, juuri sellainen johon sinä voit istua ja saada ihanat kissankuset housuihis.


      • erittäin.hiljI

        Se raapii perseeni verelle.. miksi haluat esineitä tai eläimiä berberiini?


      • Syvemmälle
        erittäin.hiljI kirjoitti:

        Se raapii perseeni verelle.. miksi haluat esineitä tai eläimiä berberiini?

        Jotta rauhoittuisit edes hetkeksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe